Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Ik ga maar eens kijken hoe de wereld er buiten uit ziet. Had iets gehoord dat het er erg rustig moet zijn...
Zouden er ook geen coins "sterven" en nooit meer terugkomen na acties zoals dit?Justevo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:44:
Voordeel is dat je straks als we uitgedipt zijn wel een aantal pareltjes op kan pikken voor de volgende run.
Misschien niet het beste voorbeeld, maar bijvoorbeeld een VET/WIN.
De bodem, where else?Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:44:
OMG where does this stop
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
0,001 ofzolasharor schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:45:
Hoeveel waarde heeft jullie portfolio in Lambo's verloren?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
welk model?lasharor schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:45:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Wat een lekker weer vandaag wederom, in dollars ben ik rekt -25%, in sats ben ik best happy eigenlijk, mijn ultimate goal komt steeds dichterbij.Justevo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:38:
29K incoming ergens komende weken.
Sterkte voor diegene die er met meer dan speelgeld in zitten, komt wel weer goed allemaal. Beetje lief zijn voor elkaar, komen we een eind verder mee. Stelletje haantjes
:strip_exif()/f/image/IO2ePD4M4Gk2xFl0KqP0tANc.jpg?f=fotoalbum_large)
Count Ash.
Geen Lambo maar een nieuwe Audi komt aardig in de buurtlasharor schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:45:

Ach ja, been there done that. Hodl.
slecht nieuws: -66% tenopzichte van 05 april.
goed nieuws: geen belasting ''problemen'' als dit tot 01-01-2022 zo blijft.
slecht nieuws: minder uitgeven als dit tot 01-01-2022 zo blijft.
goed nieuws: ik heb mijn nieuwe game/trade pc al gekocht en afgerekend.
slecht nieuws: ik moet de monitors en toetsenbord nog kopen
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Alsjeblieft?!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Ja, hoewel VET het de vorige keer dus prima overleefd heefthansvanochten schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:45:
[...]
Zouden er ook geen coins "sterven" en nooit meer terugkomen na acties zoals dit?
Vanochtend 50% BTC voor 38,5k verkochtHaruHaru schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:47:
En hadden jullie al verkocht paar uur geleden of was er een kleine dwerg dat bleef roepen: hij gaat nu terug omhoog ?![]()
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hopelijk dit keer ook aangezien ik 100% in VET zitBobmeister schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:48:
[...]
Ja, hoewel VET het de vorige keer dus prima overleefd heeft
artikel klopt niet schijnt een bet van 50 miljoen te zijn, evengoed een hoop maar geen half miljard.Ngangatar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:28:
Waarschijnlijk al voorbij gekomen?
https://www.cnbc.com/2021...on-bet-against-tesla.html
Waar is dit op gebaseerd? Ik ben VET bagholder 2017 en heb volle vertouwen in dit project. Sunny is goed bezig, ik zie dit niet gauw sterven.hansvanochten schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:45:
[...]
Zouden er ook geen coins "sterven" en nooit meer terugkomen na acties zoals dit?
Zeker! op de site en de papieren versie. Heel het land kan lezen hoe ik er over denk. Wil je me nu aanraken?YES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:36:
@Gelukszoekr sta je nou in de krant dat roddelblad eigenlijk?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat zou wel heel dom zijn van ze, want Btc zit op de prijs waarop ze ze gekocht hebben.Aslanboy1905 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:48:
Het nieuws dat Tesla BTC gaat verkopen moet nog komen. 10k BTC soon.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ook, maar wel bij 0,20 + verkocht. Geloof het wel ff met die Sunny.Mipla schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:50:
[...]
Waar is dit op gebaseerd? Ik ben VET bagholder 2017 en heb volle vertouwen in dit project. Sunny is goed bezig, ik zie dit niet gauw sterven.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
0.001lasharor schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:45:
0.002
0.003
and counting
link?Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:50:
[...]
Zeker! op de site en de papieren versie. Heel het land kan lezen hoe ik er over denk. Wil je me nu aanraken?
Als Tesla onder hun koop-prijs de Bitcoins van de hand doen dan zal de aandelenkoers Telsa ook mee donderen. Ik denk niet dat ze zich dat willen veroorloven.Aslanboy1905 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:48:
Het nieuws dat Tesla BTC gaat verkopen moet nog komen. 10k BTC soon.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Gelukkig verkocht vanochtend haha. Geen zin om de "stress" te hebben dat het helemaal fout zou gaan lopen. Ben er nu wel blij om moet ik zeggen.HaruHaru schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:47:
En hadden jullie al verkocht paar uur geleden of was er een kleine dwerg dat bleef roepen: hij gaat nu terug omhoog ?![]()
Dat zou zo stom zijn. Als ze echt willen verkopen, dan hadden ze dat wel paar dagen geleden gedaan en winst gemaakt. Nu maken ze er zelf ook geen winst op...Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:48:
Elon gaat verkopen!!
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Komop BTC niet onder 32.000 USD. Dan gaat mijn LONG optie geliquideerd worden.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dan heb je het goed gedaan! Zometeen weer goedkoper inkopen tochhmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:51:
[...]
Ik ook, maar wel bij 0,20 + verkocht. Geloof het wel ff met die Sunny.
Mocht ie dat aankondigen, dan ga ik balls deep.zzzzz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:51:
[...]
Als Tesla onder hun koop-prijs de Bitcoins van de hand doen dan zal de aandelenkoers Telsa ook mee donderen. Ik denk niet dat ze zich dat willen veroorloven.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
* JT opent weer de btc chart.....

Wordt weer leren van het weekend
[ Voor 17% gewijzigd door JT op 19-05-2021 14:53 ]
Ecodan warmtepomp
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
https://www.telegraaf.nl/...eb-voor-60-000-bijgekocht
Achter een paywall helaas. Gelukkig mag ik van de mods hier nog wel mijn eigen inbreng hier posten:
"Hypotheek afbetaald
Ook ict-manager Roeland (40) is zijn geloof in de munt geenszins kwijt. Hij begon in 2017 met €100 tot €200 per maand inleggen en heeft in de tussentijd een flinke winst gemaakt. „Ik heb mijn investering er al uit gehaald, dus ik werk nu met gewonnen geld. Dat geeft rust. Ook heb ik met de winst een flink deel van mijn hypotheek afgelost en zonnepanelen genomen. Zo heb ik de rest van mijn leven lage maandlasten: ook dat geeft veel zekerheid.”
Voor de toekomst heeft de ict’er veel vertrouwen in de bitcoin. „Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar was de bitcoin de allerbest presterende asset, waarom zou je daar tegen wedden? De koers beweegt altijd in een soort cyclus, na een piek komt er weer een afkoeling. Dan stop ik er ook weer geld in, want op de lange termijn gaat de koers volgens mij alleen maar omhoog.”
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is zeker een mogelijkheidMipla schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:52:
[...]
Dan heb je het goed gedaan! Zometeen weer goedkoper inkopen toch
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je hebt maar een avatar/user icon nodig om de boel te jinxen dat ie moon soon 69k gaat. Je kunt er beter een punt of komma tussen plaatsenTominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:51:
fuck ouwe je hebt maar 1 kut tweetje nodig van elon dat ie gaat verkopen of michael saylor en we gaan zero

Saylor gaat niet verkopen hoorTominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:51:
fuck ouwe je hebt maar 1 kut tweetje nodig van elon dat ie gaat verkopen of michael saylor en we gaan zero
Het zou mij juist niet verbazen als ze al verkocht hebben.....MarvinG schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:52:
[...]
Dat zou zo stom zijn. Als ze echt willen verkopen, dan hadden ze dat wel paar dagen geleden gedaan en winst gemaakt. Nu maken ze er zelf ook geen winst op...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Is dit een beer of de man met de hamer? Wat gaat dit hard....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies hetzelfde.Qu3st schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:52:
[...]
Gelukkig verkocht vanochtend haha. Geen zin om de "stress" te hebben dat het helemaal fout zou gaan lopen. Ben er nu wel blij om moet ik zeggen.
Weliswaar zuur vanochtend, maar een stuk relaxter nu.
Met short wil je toch juist dat hij daalt of ben ik nu gekDa_maniaC schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:52:
[Afbeelding]
Komop BTC niet onder 32.000 USD. Dan gaat mijn short optie geliquideerd worden.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kijk er al 48 uur naar.
Ja, 17 seconden geleden
Ecodan warmtepomp
500 Internal Server Error
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ecodan warmtepomp
Volgende week vakantiegeld en kan niet wachten om die tegen een gure shitcoin te gooien en m'n eigen node te runnen. ($MTV, dikke sharding tech)
Ik ga nog lang niet panic stellen en m'n blote billen aan de whales aanbieden.
Tot over 5 minuten! 30 seconden!Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:54:
1. verwijder delta
2. verwijder je exchange
3. kom over 2 jaar terug en zie wat er van is geworden
Sorry typfout.... het moest Long optie zijn.DutchCrownNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:53:
[...]
Met short wil je toch juist dat hij daalt of ben ik nu gek

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Machtig dit
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Kom maar op met die bounce
Onmogelijk dat ie door blijft donderderen.
Edit:Jezus fuck, gelijk gehit
[ Voor 20% gewijzigd door burnebie op 19-05-2021 14:56 ]
Ecodan warmtepomp
6.9k soon?Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:54:
omg dit is insane
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!