[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
enomiss schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:24:
[...]

Ja zag het net haha. Maar dat moet je ook maar even timen dan, anders goede kans dat je meer dan 1.30 kwijt bent.
dan moet het wel zeer grote bedragen zijn voordat je die kosten aan fees kwijt bent :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:54
Of gewoon SEPA gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Nopheros schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:27:
[...]

Of gewoon SEPA gebruiken :?
Ja is idd de ALLERBESTE optie, maar SEPA in het weekend is vaak wachten tot maandag, daarom kun je ook deze weg doen als de nood hoog is :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Kol Nedra schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:26:
[...]

dan moet het wel zeer grote bedragen zijn voordat je die kosten aan fees kwijt bent :o
koers wisselingen tijdens "transport" -10% kan bij crypto makkelijk binnen een minuut dus in dat geval hoeft het maar 13 euro te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Dit vind ik ook iets om na te denken...

Ik heb ook The Price Of Tomorrow gelezen waarin staat dat technische vooruitgang zou eigenlijk deflatoir moeten zijn, maar is het niet. Wat ik lees in die paar tweets zijn enkele voorbeelden, want ik kan zo veel meer verzinnen. Daarop zou overheden naar een basisinkomen moeten gaan voor vele en dat doet de CBDC dan weer leuk (want inflatie vermoedelijk meer verstopt). Het lijkt ook dat innovatie in een parabolische snelheid zal gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 03-07-2021 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Lekker slapen, morgen 38k.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qunix schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:35:

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Ik heb ook The Price Of Tomorrow gelezen waarin staat dat technische vooruitgang zou eigenlijk deflatoir moeten zijn, maar is het niet. Wat ik lees in die paar tweets zijn enkele voorbeelden, want ik kan zo veel meer verzinnen. Daarop zou overheden naar een basisinkomen moeten gaan voor vele en dat doet de CBDC dan weer leuk (want inflatie vermoedelijk meer verstopt). Het lijkt ook dat innovatie in een parabolische snelheid zal gaan.
Gelukkig is Marc geen doemdenker en ziet hij louter de positieve kant van de huidige ontwikkelingen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Ngangatar schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:50:
[...]

Gelukkig is Marc geen doemdenker en ziet hij louter de positieve kant van de huidige ontwikkelingen.
Hij kan ook wegkijken, of anders geschiedenis studeren. Edoch, het is wel iets om over na te denken ;)
Ik ben het eens dat het AI zaadje geplant is waar wij later het gaan voelen wat het voor ons kan betekenen. Niet alle huidige banen zullen blijven bestaan én veel werk zal niet nodig zijn. Zal het werk verschuiven? Ik denk deels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
twain4me schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:30:
[...]

koers wisselingen tijdens "transport" -10% kan bij crypto makkelijk binnen een minuut dus in dat geval hoeft het maar 13 euro te zijn :P
maar dat kan ook +69 euro zijn tijdens transport :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Qunix schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:54:
[...]

Hij kan ook wegkijken, of anders geschiedenis studeren. Edoch, het is wel iets om over na te denken ;)
Ik ben het eens dat het AI zaadje geplant is waar wij later het gaan voelen wat het voor ons kan betekenen. Niet alle huidige banen zullen blijven bestaan én veel werk zal niet nodig zijn. Zal het werk verschuiven? Ik denk deels.
Het was maar een luchtige opmerking om een tegengeluid te bieden. Niet te serieus nemen.

Wat hij nu zegt over AI overigens, is al sinds de industriële revolutie aan de gang, niets nieuws onder de zon. Ander jasje, nagenoeg dezelfde inhoud.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Moon!

Mooie groene candles.

[ Voor 7% gewijzigd door Qunix op 03-07-2021 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

technische vooruitgang zou eigenlijk deflatoir moeten zijn gaan.
En dit is wat iedere scholier nog steeds geleerd wordt.
Allang achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
Quant 8% in 24h
ADA bijna 5%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://cryptopotato.com/wp-content/uploads/2021/07/Cardano_grayscale.jpg

Ik had wel gehoord dat Cardano was toegevoegd in de grayscale, maar wow best wel een hoog % !!
Goed nieuws dus, ik ga mijn pf in ADA ook iets verhogen, alleen nog ff kijken wat ik aanpas (ik denk ETH iets minder en BTC laat ik hetzelfde)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mathiasc schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:39:
[...]

vraag me af waarom die nog niet op binance, coinbase, ed verhandelbaar is. vermoedelijk omdat het zelf ook een exchange is, gok ik?
nee, want ze hebben pas vrij recent een interne exchange. Tot voor kort zag men in de VS het Nexo token als een security, een soort aandeel, en dat mag je niet zomaar verhandelen. Nu het Nexo token geen dividend meer geeft is het wel een puur token en is dat probleem er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Geen werk meer... Heerlijk! Hoe kom je er toch op om dat een doembeeld te vinden? Dan zit je echt hard vastgeroest in Thatcheriaans kapitalistisch gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Terrasje pakken was leuk. Jammer dat die gast waar ik mee samen was maar 1 prik heeft gehad en geen testen voor toegang had gedaan omdat het allemaal last minuten was besloten om wat te doen.
Dus zijn we 1 uur weer weggegaan.
We hebben wel lekker gegeten, maar dat mocht niet meer binnen, want alleen bezorgen na 1 uur s’nachts.
Dus hebben we maar voor de deur van die tent laten bezorgen en op een bankje vlakbij gaan eten. Want eten in de auto zag ik niet zitten.

En dan kijk je even naar je PF en het is nog steeds net zo hoog of laag als toen ik uit huis ging 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 02:31:

Dan zit je echt hard vastgeroest in Thatcheriaans kapitalistisch gelul.
“The best way to scare a Tory is to read and get rich….”

En toch, onderschat de verveling en verschraling niet wanneer veel werk wordt weggeautomatiseerd. Veel mensen hebben nog moeite om een (betekenisvolle) invulling te geven aan een leven. Zeker als een deel van de bevolking nog wel werkt, en daar voordeel uit haalt.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Zijn alweer uitgeblazen zeker.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:38
MrMrq schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 06:49:
[...]

En toch, onderschat de verveling en verschraling niet wanneer veel werk wordt weggeautomatiseerd. Veel mensen hebben nog moeite om een (betekenisvolle) invulling te geven aan een leven. Zeker als een deel van de bevolking nog wel werkt, en daar voordeel uit haalt.
En daar ligt dus een gigantische sector. Vermaak en betekenis geven aan het leven van mensen.

De jager/verzamelaar van 40.000 jaar geleden was waarschijnlijk gelukkiger als wij nu zijn. En had ook grote delen van de dag niets te doen. En was kwa ontwikkeling van de hersenen waarschijnlijk niet minder dan ons.

Het feit dat mensen zonder werk geen invullen aan het leven kunnen geven is een veel groter probleem dan AI en eventuele werkeloosheid. Maar gek genoeg hebben we sinds automatisering véél meer mensen op deze wereldbol rondlopen. En toch hebben ze gewoon werk. Sterker: als je enkel naar de westerse wereld kijkt; opeens zijn de vrouwen ook gaan werken dat is 50% meer handjes.

En wanneer (niet als) de bevolking van Afrika, Zuid Amerika en China welvarender en kapitalistisch(er) wordt zijn er nóg meer mensen die spullen en ervaringen kunnen kopen.

Das het kapitalisch geloof. Groei groei groei. En daar is nog altijd ruimte voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 03-07-2021 07:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64kvvKNIz5pY5H6wPj7C8pAkL1k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ElqrjkAlAZDoro0hpohuTY5E.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLPyp6zoNXxbazGe8APoWB4K5sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D8J1YI5ebjMwSzs3y4nNcibh.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgPU-vIYdUSReC2YELGMb5AeiJM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xnuw8OzhECrXJ2Ula3QlgxNQ.jpg?f=user_large

Hey, nu is ie weer groen.

Het bijkopen heeft vooralsnog gewerkt.

Ik laat hem lekker razen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:18:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat doe je allemaal :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

3x scheepsrecht, aan opgeven doen we niet. 8)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee. Heb een paar keer op die groene knop gedrukt totdat alle cijfers en letters groen werden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:42:
[...]

Geen idee. Heb een paar keer op die groene knop gedrukt totdat alle cijfers en letters groen werden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KtFMBLf.png?1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 18-09 19:49
Even een sneer van Coinbase naar Binance, stond op feesboek Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9GbhRb5qshzCcWPWeFWyKCkp6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yqJNh06qsTDeVuiYAQbjyayD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ricardovv schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:02:
Even een sneer van Coinbase naar Binance, stond op feesboek [Afbeelding]
Nouja, ik vind het ook super overzichtelijk.

Weet alleen niet of je er ook bijv short kan gaan en dat soort dingen. Volgens mij alleen bezitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waah schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 07:53:
[...]
De jager/verzamelaar van 40.000 jaar geleden was waarschijnlijk gelukkiger als wij nu zijn. En had ook grote delen van de dag niets te doen. En was kwa ontwikkeling van de hersenen waarschijnlijk niet minder dan ons.
Sterker nog, de hersenen zijn 10% gekrompen sinds die tijd ;)

Ze hadden véél meer vrije tijd dan wij. En jager-verzamelaars moesten natuurlijk ook een stuk meer weten dan wij. Wat kan je allemaal eten, wat niet. Welke plantjes zijn medicinaal. Hoe maak je kleding, een hut, wapens, Etc.

Ik kom niet verder dan dat een brandnetel prikt en dat ik met moeite een scheur in mijn broek kan naaien :P

Disclaimer: Al is er natuurlijk niet perse een verband tussen hersengrootte en kennis/slimheid

/offtopic :P

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 03-07-2021 09:14 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-09 17:47
@Slux @Qunix @lighting_

Grappig, na onze discussie over CBDC nu ook een aflevering van Nieuwsuur over CBDC:
Nieuwsuur - CBDC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

anandus schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:09:
[...]
Sterker nog, de hersenen zijn 10% gekrompen sinds die tijd ;)

Ze hadden véél meer vrije tijd dan wij. En jager-verzamelaars moesten natuurlijk ook een stuk meer weten dan wij. Wat kan je allemaal eten, wat niet. Welke plantjes zijn medicinaal. Hoe maak je kleding, een hut, wapens, Etc.

Ik kom niet verder dan dat een brandnetel prikt en dat ik met moeite een scheur in mijn broek kan naaien :P

Disclaimer: Al is er natuurlijk niet perse een verband tussen hersengrootte en kennis/slimheid

/offtopic :P
Ik heb gister geleerd dat bij het onkruid wieden ik jeuk krijg van een giftig plantje, een bepaalde rups eet dit plantje en kan hier tegen, maar daardoor wordt hij niet opgegeten door vogeltjes _/-\o_

Ontopic, waarom is alles eigenlijk in een cloud/chain, is er geen coin die je echt echt kan bezitten?

Edit: dus zoals cash.

Edit2: 34k in zicht.

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 03-07-2021 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

/jaren90kiddo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijn eth sell is er door sinds vannacht. Slapend rijk worden is het nog niet, maar slapend gratis boodschappen fixen it's something :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Edit 3 dan maar, 34k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik wacht op die babe :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I6wLQ48WAEfU2WaFMPehJOORJqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3cD1trJ0wZa3Vfi5GnnPcvhJ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJyaPgVPHFa8SrxeZyHUnThQPy0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HBr5lKyyG9fG8oT8ZezrUpGz.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPGOPVlpJf6a-zYAMIJYReXd-Vo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0XTYAoF0iabY5MkaoAgbKuXC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Keurig! Ik van groen naar rood..
Short 33.5K x15

Edit, -50%

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar eens de schade of winst bekijken, ik ga nu magneetvissen met de kleine man.

Fijne dag ouwe cryptowarriors en vergeet niet te genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Moon. Bootjevaren aan de rekteroni en jaapio aan de wagyu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:17
Fomo kickt weer in maar ik heb voor de pump mijn daily target gehaald ivm 1% per dag dus hou ik het voor bekeken vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

SlasZ schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:45:
Fomo kickt weer in maar ik heb voor de pump mijn daily target gehaald ivm 1% per dag dus hou ik het voor bekeken vandaag :)
Fomo bij iedereen, daarom dit, is zo over.

Had ik er nou maar 100 euro ingestoken, dan had ik nu 103...

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 03-07-2021 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
1% per dag in een sideways market of bull market is altijd leuk, ik spreek je wel weer zodra er een tijdje een dipje is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Kijk dat is lekker wakker worden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
majic schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:47:
[...]

1% per dag in een sideways market of bull market is altijd leuk, ik spreek je wel weer zodra er een tijdje een dipje is :D
Of de koers nu 500 of 80000 is maakt toch niet uit om 1% winst per dag te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 22-09 16:18
Darrell schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:43:
Moon. Bootjevaren aan de rekteroni en jaapio aan de wagyu.
Short geclosed aan 300 % gisterenavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Hier >40% vandaag, mag ik dan nu dik een maand vrij nemen? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:57:
[...]

Bouwvak is 3 weken toch? >:)

Dit voelt wel een beetje zoals een Red Bull, dikke boost en dan komt de kak erin.

[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 03-07-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
[...]

Van je totale balans of je inleg? Indien het eerste mag je een maandje rusten ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SlasZ schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Van je totale balans of je inleg? Indien het eerste mag je een maandje rusten ja ;)
De inleg is er al enkele jaren uit :)

Zit sinds gisteravond in een 20x ETH long, dat tikt lekker aan met deze moves.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 03-07-2021 10:08 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:06:
[...]

De inleg is er al enkele jaren uit :)

Zit sinds gisteravond in een 20x ETH long, dat tikt lekker aan met deze moves.
Bedoelde de inleg van je trade van gisteren, niet initiële inleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
[...]

Hehe lekker weer hoor. Ik ben blij dat ik iig geen panic sells/buys heb gemaakt deze week maar jij pakt dus eerst woensdag->donderdag weer 110% op je short en nu weer 40% op de long van gisterochtend. Als je KUNT traden is er niet tegenaan te holden :9 :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BootjeVaren schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:54:
[...]

Short geclosed aan 300 % gisterenavond.
Mooie timing!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 22-09 16:18
Ik wilde zonder extra spanning naar de duivels kijken.
Ik heb 2x een TP ingesteld en 2x net niet gehit dus dan maar market close. Kon meer zijn maar winst is winst.
OVerigens zou hij wel nog steeds winstgevend geweest zijn, entry lag op 35k +.

[ Voor 11% gewijzigd door BootjeVaren op 03-07-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SlasZ schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:08:
[...]

Bedoelde de inleg van je trade van gisteren, niet initiële inleg.
Oh, zo. Rendement op de inleg van de 20x long zit boven de >70% (3x gesloten, huidige long staat op +14%). Die trekt het gemiddelde van de hele pf natuurlijk snel omhoog. De spot wallet is kleiner dan de futures wallet.

Edit: Is natuurlijk niet 40% over de hele balans, maar bijv. 75% over je leverage inleg gecombineerd met +5% over je spot, maar niet 40% over de hele balans.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 03-07-2021 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:27
Man man man man, dca weekend en prompt groene kaarsen vóórdat ik inleg

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:12:
[...]

Hehe lekker weer hoor. Ik ben blij dat ik iig geen panic sells/buys heb gemaakt deze week maar jij pakt dus eerst woensdag->donderdag weer 110% op je short en nu weer 40% op de long van gisterochtend. Als je KUNT traden is er niet tegenaan te holden :9 :)
Ik heb nog wel 12 USD per stuk verlies op ICP en SOL staat nu eindelijk weer op break even, niet alles gaat hier goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 21:07
Wiley99 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:26:
Man man man man, dca weekend en prompt groene kaarsen vóórdat ik inleg
Wat is je gedachtegang om op zaterdagvoormiddag in te stappen?
Dan zou ik het eerder op zondagavond doen, ivm de weekenddip.

[ Voor 3% gewijzigd door Het Fantoom op 03-07-2021 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Als je wil longen en shorten kan je ook eens naar ICP kijken. Wat een stuiterbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:27
Het Fantoom schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Ik wacht ook nog even af, daarom heet het dca weekend. Ik heb tot zondagavond. Maar met zo'n candles komt de fomo ook weer...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Dit keer niet de weekend dip, maar de weekend pump naar 38k. *O*

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
wehave schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:45:
[...]

haha ok , ik hoop met je mee.
Wel even een video posten he als je bezig bent met je schoen.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Thommie.nl schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:37:
[...]

Vanaf morgen gaan we omhoog of ik eet mijn schoen op.

Los van me schoen als we niet omhoog gaan dan heb ik een probleem hihi. Zit vuistdiep nu in icx, mina en ada sinds de dip, met stake overeenkomsten voor minimaal een maand.

Maar ik vertrouw op me gevoel toch wel.
En als ik het niet vast zet druk ik vannacht toch weer stiekem op sell om de volgende dag weer in te foomoen. Haha
Kijk maar uit, de vorige die iets riep van iets opeten bij een bepaalde verwachting liep het niet al te goed mee af..
Ga trouwens helemaal mee in de gedachte dat we wel weer een positieve tijd krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Pelox schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:09:
Dit keer niet de weekend dip, maar de weekend pump naar 38k. *O*
Mag ik tekenen bij het kruisje? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
twit schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:22:
[...]

Mag ik tekenen bij het kruisje? :)
Wie weet!! Beweegt alle kanten op…
Geen pijl op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:43:
Vanavond maar eens de schade of winst bekijken, ik ga nu magneetvissen met de kleine man.

Fijne dag ouwe cryptowarriors en vergeet niet te genieten ;)
https://www.lamborghini-leusden.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Zo een long openen x40, TP/SL mee aan. 2210 in, op 2201 uit.
Gaat de btc door de 35K dan kan het wel eens een mooie worden.

Nu ik dit typ gaat de Eth naar 2214,
even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
levik7 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:13:
@Slux @Qunix @lighting_

Grappig, na onze discussie over CBDC nu ook een aflevering van Nieuwsuur over CBDC:
Nieuwsuur - CBDC
Ze lezen hier mee...

Artikel op NOS: https://nos.nl/nieuwsuur/...le-munt-lijkt-de-toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PlanR Ik ga mijn x20 terugschalen als Bitcoin bijna de 35k aantikt. Ik stap dan niet helemaal uit, maar dat kan weer een kantelpunt zijn (Zie NK topic) en dat kijk ik liever vanuit een kleinere positie aan.

Dus ja, kan erg mooi worden en daar hoop en gok ik ook op, maar kan ook erg volatiel worden en met een x40 is dat erg gevaarlijk. Je kunt dan beter eerst x10 gaan en na wat groene candles opschalen naar -> x20 -> x40 incl. bijbehorende stop losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 11:54:
@PlanR Ik ga mijn x20 terugschalen als Bitcoin bijna de 35k aantikt. Ik stap dan niet helemaal uit, maar dat kan weer een kantelpunt zijn (Zie NK topic) en dat kijk ik liever vanuit een kleinere positie aan.

Dus ja, kan erg mooi worden en daar hoop en gok ik ook op, maar kan ook erg volatiel worden en met een x40 is dat erg gevaarlijk. Je kunt dan beter eerst x10 gaan en na wat groene candles opschalen naar -> x20 -> x40 incl. bijbehorende stop losses.
Bedankt Taro!
Daar ga ik iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Was een win win situatie 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PlanR Ik heb al mijn posities gesloten op 2215, hopelijk de juiste keuze :)

Mochten BTC en ETH doorstijgen, dan kijk ik het liever even aan, totdat het erop lijkt dat de bullrun weer doorgaat ipv dat ik een mega rode candle meepak terwijl ik in het zwembad lig ;). Nu maar even van de zon genieten.

[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 03-07-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:03:
@PlanR Ik heb al mijn posities gesloten op 2215, hopelijk een juiste keuze :)
Jij zat in een Long? Hmm jouw kennende,,, medetweakers we gaan dalen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PlanR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:10:
[...]

Jij zat in een Long? Hmm jouw kennende,,, medetweakers we gaan dalen!
Ja, zie NK topic en hierboven. Gisteravond ook all-in ETH gegaan met de spot wallet, die dus ook zojuist op 2215 verkocht. Morgen eind van de middag/avond stap ik mogelijk weer in, afhankelijk van waar BTC dan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MrMrq schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 06:49:
[...]

Dat laatste heb je een goed punt, hoewel dat natuurlijk ook andersom kan gaan werken: als iedereen vrij heeft maar jij moet hard werken om dat je iets kan dat een computer niet kan, terwijl de voordelen matig zijn is dat weer vervelend.

Wat die verveling betreft, als men genoeg fantasie heeft om te geloven dat een nutteloos baantje betekenisvol is, weet men vast iets nieuws te verzinnen om zich mee te vermaken. Hoop ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:12:
[...]

Ja, zie NK topic en hierboven. Gisteravond ook all-in ETH gegaan met de spot wallet, die dus ook zojuist op 2215 verkocht. Morgen eind van de middag/avond stap ik mogelijk weer in, afhankelijk van waar BTC dan staat.
Ik ben op 2213 in een short gegaan, de hefboom gaan we het maar niet over hebben want dan wordt je boos ((74x 7(8)7))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:36:
[...]

Ik ben op 2213 in een short gegaan, de hefboom gaan we het maar niet over hebben want dan wordt je boos ((74x 7(8)7))
Sta je nu dan dik op winst of ben je rekt gegaan op weg naar 2224?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Darrell schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:38:
[...]

Sta je nu dan dik op winst of ben je rekt gegaan op weg naar 2224?
** Graag even opnieuw plaatsen zonder referralcode **

liq op 2229,41

gaat er zo ook weer uit hoor voor 75%, de rest Yolo.

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 03-07-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Kol Nedra schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 00:26:
[...]

Ik doelde eerder op de koersschommelingen

Werd vanmorgen trouwens wakker met 69% aan juice op m'n telefoon

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 03-07-2021 14:08 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 20:39
Wou daytraden maar durfde het niet aan, zat om de twee minuten op mijn telefoon.

Dus met €1.30 winst maar weer lekker HODL.

( maar goed ook want nu gaat die een beetje moon ) 🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PlanR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 13:36:
[...]

En, rekt? Of op tijd uitgestapt? Ik waarschuw niet voor niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:09:
[...]

En, rekt? Of op tijd uitgestapt? Ik waarschuw niet voor niets :D
m'n Yolo is rekt hahaha
wat ging hij hard omhoog...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

mentalozzie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:08:
Wou daytraden maar durfde het niet aan, zat om de twee minuten op mijn telefoon.

( maar goed ook want nu gaat die een beetje moon ) 🤣🤣
Dat heb ik ook als ik ga traden. Daarom is hodl voor mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

https://dex.guru/token/0x...0bebe163630269db3324f-eth

De MTO price chart. ICO is afgerond. Token distributie moet nog beginnen. Koers lijkt too good to be true en vraag me af hoe er zonder distributie uberhaupt al in gehandeld kan worden. Zit er zelf in voor een ico prijs van 0,79 usd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Het Fantoom schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Welke weekend dip? DCA is nou net de gedachtegang waarbij je niet naar dat soort dingen kijkt maar gewoon koopt op een relatief vast moment. Dat moment hoeft echt niet een exactheid te zijn maar dat moment bepaal je niet aan de hand van emotie en sprookjes. Als er daadwerkelijk een vaste weekenddip is dan ben je natuurlijk een malloot als je gaat lopen DCAen dan moet je gewoon de weekenden leveraged in en uit stappen. (op shorts en longs)

edit: Uiteraard geld bovenstaande enkel voor de handelsterm DCA, de feitelijke betekenis is niks anders dan 'gespreid kopen en een gemiddelde aankoopsprijs berekeken over al je aankopen' (dat kunnen dus ook market timing aankopen zijn die wel uit emoties of TA etc komen)

[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-07-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:37:
[...]

Welke weekend dip? DCA is nou net de gedachtegang waarbij je niet naar dat soort dingen kijkt maar gewoon koopt op een relatief vast moment. Dat moment hoeft echt niet een exactheid te zijn maar dat moment bepaal je niet aan de hand van emotie en sprookjes. Als er daadwerkelijk een vaste weekenddip is dan ben je natuurlijk een malloot als je gaat lopen DCAen dan moet je gewoon de weekenden leveraged in en uit stappen. (op shorts en longs)
Precies, je koopt een deeltje op 60, op 30, op 50, op 20, op 100. DCA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:22
mentalozzie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 14:08:

Opnemen, biertje van kopen en weekend vieren in de tuin :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Kol Nedra Als je de Tweets hier toont via [embed]link[/ embed] (Zonder spatie), dan kan iedereen de Tweet zien zonder door te klikken, erg handig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:40:
@Kol Nedra Als je de Tweets hier toont via [embed]link[/ embed] (Zonder spatie), dan kan iedereen de Tweet zien zonder door te klikken, erg handig ;)
Zoiets?

[Twitter: https://twitter.com/naiiveclub/status/1411294192207163392?s=19]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat is het bericht eronder :) Maar Twitter video's embedden lukt hier helaas inderdaad (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Zijn er meer mensen hier met problemen met Binance?

Ik kon vanmiddag gewoon inloggen op mijn account in een browser. Inlognaam, wachtwoord en 2FA Google code.

Op mijn Windows app krijg ik de melding dat mijn 2FA code incorrect is. Vreemd toch?

Als ik wil inloggen op de Android app moet ik eerst een email verificatie code invoeren, maar de mail komt gewoon niet aan.

Andere met zulke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:05:

Ik kon vanmiddag gewoon inloggen op mijn account in een browser. Inlognaam, wachtwoord en 2FA Google code.

Op mijn Windows app krijg ik de melding dat mijn 2FA code incorrect is. Vreemd toch?

Als ik wil inloggen op de Android app moet ik eerst een email verificatie code invoeren, maar de mail komt gewoon niet aan.

Ik had iets vergelijkbaars met overmaken van coins naar de BSC wallet. De 2FA zou niet oké zijn.
Uiteindelijk heb ik de 2FA uitgezet voor de wallet (daar had ik een 2FA voor nodig lol, die deed het prima).

En later heb ik t weer aangezet maar dan met de Microsoft authenticator, en dat ging weer goed.

Dus ja 2fa troubles maar nee, niet zoals jij :/ Succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
wehave schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 12:07:
[...]

Was een win win situatie 😜
Nou zo lekker smaakt een schoen niet hoor, maar we gaan nu snel richting de 35 K, ik gok binnen nu en een half uurtje :> , Wellicht dat we dan direct doorstoten naar de 36.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Thommie.nl schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:10:
[...]

Nou zo lekker smaakt een schoen niet hoor, maar we gaan nu snel richting de 35 K, ik gok binnen nu en een half uurtje :> , Wellicht dat we dan direct doorstoten naar de 36.
Huh? Is al enkele uren aan het schommelen in deze regionen. Hoe je op ‘nu snel’ komt is me dan ook een raadsel.

Maar om je trend dan toch door te zetten: Om 18:43 gaan we naar 34.891k om vervolgens enkele uren te schommelen net iets eronder.

Rond 23:19 schieten we dan eindelijk door naar boven de 35k.
De 36k gaan we aantikken om 09:32 op dinsdagochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Tartarus schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:14:
[...]

Huh? Is al enkele uren aan het schommelen in deze regionen. Hoe je op ‘nu snel’ komt is me dan ook een raadsel.

Maar om je trend dan toch door te zetten: Om 18:43 gaan we naar 34.891k om vervolgens enkele uren te schommelen net iets eronder.

Rond 23:19 schieten we dan eindelijk door naar boven de 35k.
De 36k gaan we aantikken om 09:32 op dinsdagochtend.
Ja maak me maar belachelijk ik spreek je over 25 minuten wel weer, en dan mag je netjes sorry zeggen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weet je… ik mis de uitgebreide TA grafieken van @A87 eigenlijk wel.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Thommie.nl schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:16:
[...]

Ja maak me maar belachelijk ik spreek je over 25 minuten wel weer, en dan mag je netjes sorry zeggen :D
Afgesproken.

Maar ik heb wel vaker van dit soort berichtjes met exacte tijden en waardes geplaatst hier.
Niemand hapt 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Tartarus schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:23:
[...]

Afgesproken.

Maar ik heb wel vaker van dit soort berichtjes met exacte tijden en waardes geplaatst hier.
Niemand hapt 😂
Omdat er niemand meer is, omdat ze allemaal de waarde in de portfolio hebben zien verdampen afgelopen maanden, en nu thuis braaf op de bank zitten te doen.... Maar die komen wel weer terug als de boel weer omhoog gaat om te duur in te kopen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Thommie.nl op 03-07-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 14:49
GrazendeKoe schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 16:05:

Geen 2FA problemen, wel altijd dat ik 100x de mail moet opvragen, zelfde met sms. :'(
Pagina: 1 ... 242 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!