[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.523 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:00:
Op Binance kun je locked BTC staking doen: 90 dagen locked voor 7.00%
Dan laat ik het toch liever op NEXO staan tegen 8% zonder lock, dank u :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:29

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:56:
[...]

Kan ook. De fiat wil hier sowieso wel rollen.

Zo heb ik laatst samen met de buurman 2 regentonnen aangesloten van een paar tientjes, van 1 of ander tuincentrum B merk, die onze vrouwen enthousiast hadden meegesleept. 'Die willen we op de regenpijp hebben.'

Zo gezegd, zo gedaan. Maar met alle koppelingen, splitsingen, slangen en klemmen die we daarna nog hebben moeten kopen om die B merk troep geheel lekvrij te krijgen hadden we wel 5 tonnen kunnen kopen.
Kijk, daar gaat het mis.. jij kopen, jij plaatsen.. ik kopen, ik plaatsen.
Zelfde principe werkt bij klussen bij vrienden. Moet je weer iets gaan maken van een berg troep alsof de action diaree heeft gehad en dan geven ze ook nog van dat half gaar gereedschap. pleur op, ik begin er niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:52

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:56:
[...]

Kan ook. De fiat wil hier sowieso wel rollen.

Zo heb ik laatst samen met de buurman 2 regentonnen aangesloten van een paar tientjes, van 1 of ander tuincentrum B merk, die onze vrouwen enthousiast hadden meegesleept. 'Die willen we op de regenpijp hebben.'

Zo gezegd, zo gedaan. Maar met alle koppelingen, splitsingen, slangen en klemmen die we daarna nog hebben moeten kopen om die B merk troep geheel lekvrij te krijgen hadden we wel 5 tonnen kunnen kopen.

Maargoed, als het water hier binnenkort weer eens wordt afgesloten na een leveraged long periode dan kunnen we in ieder geval nog thee zetten met regenwater en onkruid.
Jij zit binnenkort gewoon aan de berenbavette. Bootjevaren mag de regenton leegdrinken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ik ondervind hetzelfde fenomeen als @Verwijderd , op het moment dat ik een future plaats dan gaat de koers daarna precies de andere kant op. Maakt niet uit wat de trend daarvoor was :').

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-09 16:18
Darrell schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:14:
[...]

Jij zit binnenkort gewoon aan de berenbavette. Bootjevaren mag de regenton leegdrinken.
Wagyu bedoel je? De mijne is al besteld.

EIgenlijk wil ik nu moooon roepen maar dat zou te veel verwarring veroorzaken denk ik. :+

[ Voor 15% gewijzigd door BootjeVaren op 02-07-2021 12:20 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLPyp6zoNXxbazGe8APoWB4K5sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D8J1YI5ebjMwSzs3y4nNcibh.jpg?f=user_large

@SlasZ, het bijkopen heeft gewerkt.

Stoploss staat netjes ingesteld op liquidatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:03:
[...]

Dan laat ik het toch liever op NEXO staan tegen 8% zonder lock, dank u :D
Heb nog geen ervaring met NEXO maar wat ik me afvraag is waarom je daar 8% op btc krijgt en 7% bij binance en 3.21% op euro en bij kraken ‘maar’ 0.25% op btc en 1.25% op euro voor een jaar.

Dit klinkt te mooi om waar te zijn. Wat is het addertje onder het gras? Waar(door) komt dat enorme verschil (vandaan)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

alleen het woordje long is groen... :+

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 02-07-2021 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:20:
[Afbeelding]

Ik heb mijn short aan 32800 gesloten met weer een hamburger winst *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:22:
[...]

alleen het woordje long is groen... :+
Ach, van 120% in de min naar iets van 45% nu is toch ook minder verlies? :? Margin erbij, minder rode cijfers, double down adden...

Deze long positie is inmiddels zo complex dat het bijna niet anders kan dan dat het goed moet gaan.

Nog een fluffje TA lijnen erbij en ik ben gewoon een dikke pro :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
spacer schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:19:
Ik ondervind hetzelfde fenomeen als @Verwijderd , op het moment dat ik een future plaats dan gaat de koers daarna precies de andere kant op. Maakt niet uit wat de trend daarvoor was :').
De verklaring

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0eOZ1YlEiFhKUQdxXJvE9wsKJI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D56NzMYEcVxbu1TQqEASXCNx.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 02-07-2021 12:29 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

MF Doom schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:20:
[...]

Heb nog geen ervaring met NEXO maar wat ik me afvraag is waarom je daar 8% op btc krijgt en 7% bij binance en 3.21% op euro en bij kraken ‘maar’ 0.25% op btc en 1.25% op euro voor een jaar.

Dit klinkt te mooi om waar te zijn. Wat is het addertje onder het gras? Waar(door) komt dat enorme verschil (vandaan)?
Bij Nexo krijg je die 8% als jet het laat uitbetalen in NEXO tokens.
Als je het in BTC laat uitbetalen is het 6%.

Hoe het verder in elkaar steekt weet ik niet, maar hun opzet is ook compleet anders dan een reguliere exchange.
Ze doen aan leningen verstrekken op je pf. Das een ander verdienmodel dan een Exchange zoals Binance.
Je kan ook dividenden verdienen bij Nexo...

Anyway, ik doe het al jaar nu en het gaat als een jecko moet ik zeggen.

Fijnste is gewoon dat je niks hoeft te locken.

https://bitcompare.net/reviews/nexo

[ Voor 4% gewijzigd door FijneKerst op 02-07-2021 12:32 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
levik7 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:43:
[...]

Dank voor je reactie allereerst. Altijd goed om de discussie open te houden.

Het klopt inderdaad dat met de verkeerde intenties de ECB het systeem zeker kan misbruiken. Daarom is het inderdaad belangrijk om rollen gescheiden te houden. De ECB moet bij zijn rol als toezichthouder blijven en zelf geen transacties gaan controleren. Het beste is om dit dan toch uit te besteden aan private partijen. Door verschillende onderdelen uit te besteden aan verschillende partijen hou je het systeem ook enigszins decentraal en zal geen enkele partij over alle data beschikken.

Een social credit score is zeker niet gewild. En na de toestanden van de tweede wereld oorlog en de toestanden in China is er (bijna) niemand in Europa die hierna toe wil.

Overheden zijn momenteel inderdaad wel bezig om privacy te verminderen door zaken als end-to-end encryptie te verbieden. Daarom is het goed dat de ECB los staat van overheden en ook verder geen verantwoording hieraan hoeft af te leggen. (Zelfde zoals de FED niet hoefde te luisteren toen Trump de rente wou verhogen).

Zolang dit gescheiden blijft: overheid, toezichthouder (ECB) en uitvoerder (private partijen). Heb ik wel vertrouwen dat we nooit zaken als social credit scores zullen krijgen.

Daarnaast is het ook niet zo dat de ECB moet doet wat het IMF vraagt. Net zo min als dat Nederland moet doen wat de VN zegt. Het IMF is namelijk onderdeel van de VN. Tuurlijk zijn het wel richtlijnen en hebben wij met zijn alle afgesproken ons hieraan te houden.
Nog even doorgaan op dit onderwerp:

Check laatste aflevering van BNR podcast "Het nieuwe geld": https://www.bnr.nl/podcas...acht-over-het-nieuwe-geld

Er is gezegd dat men nadenkt over het CBDC geld programmeerbaar te maken (en dan door wie) en wat voor macht de ECB dan heeft.

Edit: jammer dat dit de laatste aflevering was. Echt een enorm goede podcast was dat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Qunix schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:32:
[...]

Er is gezegd dat men nadenkt over het CBDC geld programmeerbaar te maken (en dan door wie) en wat voor macht de ECB dan heeft.
Ik blijf het zeggen... dat gaat gigantisch uit de klauwen escaleren, dat hele CBDC verhaal.
De Henk en Ingrids van deze wereld hebben amper door wat Crypto en digitale economie inhoud, laat staan wat een CBDC is.

De informatie die straks komt van de ECB en CB's van de EU landen is puur gericht op "Kijk eens hoe goed we zijn en hoe makkelijk we het voor u maken" terwijl aan de achterkant de ENIGE reden is "FUK WE MOETEN WAT!!.. Anders verliezen we binnen no time de grip op crypto en onze macht op het klootjesvolk!!"

Met een CBDC krijgen overheden en banken gewoon nog meer grip op jouw leven en jouw uitgaves en jouw belasting en..en..en....
Hopelijk dat er wat mensen/waakhonden zijn die hiervoor in de bres gaan springen en wat tegengas gaan geven, anders is europa straks China 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Lunchen met ETH op 2000? Het is zo angstvallig stil daar.

[ Voor 40% gewijzigd door JDx op 02-07-2021 12:41 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x86dev
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 20:25
[Afbeelding]

Ouch, succes de komende tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

x86dev schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Ik heb nog 2 kamers te huur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:37:
[...]

Ik blijf het zeggen... dat gaat gigantisch uit de klauwen escaleren, dat hele CBDC verhaal.
De Henk en Ingrids van deze wereld hebben amper door wat Crypto en digitale economie inhoud, laat staan wat een CBDC is.

De informatie die straks komt van de ECB en CB's van de EU landen is puur gericht op "Kijk eens hoe goed we zijn en hoe makkelijk we het voor u maken" terwijl aan de achterkant de ENIGE reden is "FUK WE MOETEN WAT!!.. Anders verliezen we binnen no time de grip op crypto en onze macht op het klootjesvolk!!"

Met een CBDC krijgen overheden en banken gewoon nog meer grip op jouw leven en jouw uitgaves en jouw belasting en..en..en....
Hopelijk dat er wat mensen/waakhonden zijn die hiervoor in de bres gaan springen en wat tegengas gaan geven, anders is europa straks China 2.0
Dit. _/-\o_

Spread the word. China 2.0 is al in de maak.

Wel met het risico op het wappie label.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

x86dev schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Bedankt. Hopen dat we nu weer stijgen, anders moeten de kinderen weer op rantsoen deze vakantie...

2018 all over again dit. Toen kreeg ik ook de kinderbescherming over de vloer na de schoolvakantie, omdat ze 15 kilo waren afgevallen in 6 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:28:
[...]
Je kan ook dividenden verdienen bij Nexo...
Dagelijkse rente sinds vorige maand, geen dividend meer.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
[...]

Rustig joh... :D

De geschiedenis herhaalt niet, de mens herhaalt de geschiedenis. Het is evident dat bitcoin een blijvertje is, maar de nog steeds onbeantwoorde vraag is, in hoeverre het gereguleerd zal worden in de toekomst. Zal dat zodanig zijn dat niemand het wilt, of zullen er meerdere monetaire systemen naast elkaar bestaan? En zal dat dan een strijd worden tussen die 2? Weet wel dat een transitie tussen een oude en nieuwe geld systeem _nooit_ gepaard ging zonder oorlog (sinds de Romeinen, of Ban Liang wat 2500+ jaar oud is).

Dus stack die sats!

En wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen - Bassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Aarebe1 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:43:
[...]

Dit. _/-\o_

Spread the word. China 2.0 is al in de maak.

Wel met het risico op het wappie label.
Boeie. Als je dit niet ziet aankomen, dan heb je oogkleppen voor.
Probleem is alleen, zoals eerder door anderen ook al werd opgemerkt, dat het "ons" niet kan schelen.
We hebben teveel (ongegrond) vertrouwen in de politiek en banken e.d.
Eigenlijk wil ik het niet eens vertrouwen noemen, want iedereen klaagt erover, maar we vinden het net niet vervelend genoeg om er echt wat aan te doen.
Want als je je nek uitsteekt dan kan het wel eens je kop kosten, of je zit maanden/jaren in discussies en vergaderingen en.. en...
Dus het klootjesvolk laat het gewoon over zich heen komen en poef.. over 10 jaar weten we niet beter en spreken we chinees ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 21:52

Cis

Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:26:
[...]

Ach, van 120% in de min naar iets van 45% nu is toch ook minder verlies? :? Margin erbij, minder rode cijfers, double down adden...

Deze long positie is inmiddels zo complex dat het bijna niet anders kan dan dat het goed moet gaan.

Nog een fluffje TA lijnen erbij en ik ben gewoon een dikke pro :*)
Als je short was gegaan ipv long, had je 50% winst gehad.

Het is maar een zijden draadje tussen expertise en onkundigheid.

:(:)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
[Afbeelding]

dit doe ik ook heel vaak als ik in een long zit en het idee heb dat de bodem er is......pakt overigens ook wel eens verkeerd uit helaas

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Wiley99 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:47:
[...]

Dagelijkse rente sinds vorige maand, geen dividend meer.
Ook goed.. gratis geld is gratis geld :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:51:
[...]

Boeie. Als je dit niet ziet aankomen, dan heb je oogkleppen voor.
Probleem is alleen, zoals eerder door anderen ook al werd opgemerkt, dat het "ons" niet kan schelen.
We hebben teveel (ongegrond) vertrouwen in de politiek en banken e.d.
Eigenlijk wil ik het niet eens vertrouwen noemen, want iedereen klaagt erover, maar we vinden het net niet vervelend genoeg om er echt wat aan te doen.
Want als je je nek uitsteekt dan kan het wel eens je kop kosten, of je zit maanden/jaren in discussies en vergaderingen en.. en...
Dus het klootjesvolk laat het gewoon over zich heen komen en poef.. over 10 jaar weten we niet beter en spreken we chinees ;)
Ik snap je hoor.

Maar naast zorgen uiten is dit het moment om je in te lezen in alternatieven en je voor te bereiden wat jij denkt wat er gaat gebeuren. Dus als het inderdaad zo gaat zoals jij denkt, je een uitweg hebt. Bijvoorbeeld naar een land verhuizen waar bitcoins als primaire betaalmiddel geaccepteerd wordt (als dat komt). Dus zorg nu al voor plannen en kennis, zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:08
Binance is niet geregistreerd, gelicentieerd, gereguleerd of anderszins geautoriseerd door de Autoriteit om een ​​cryptocurrency-uitwisseling vanuit of binnen de Kaaimaneilanden te exploiteren”, zei de monetaire autoriteit van de eilanden in een persverklaring vrijdag.

https://news.yahoo.com/bi...ate-cayman-071351825.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
themikes schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:00:
Binance is niet geregistreerd, gelicentieerd, gereguleerd of anderszins geautoriseerd door de Autoriteit om een ​​cryptocurrency-uitwisseling vanuit of binnen de Kaaimaneilanden te exploiteren”, zei de monetaire autoriteit van de eilanden in een persverklaring vrijdag.

https://news.yahoo.com/bi...ate-cayman-071351825.html
Ik heb al een withdrawl gedaan. Als ze de tent moeten sluiten, ben ik veilig. :+
Maar dan zal bitcoin wel een extreme klap maken. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 02-07-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:52
Even met een zak geld schuiven en het is ook weer geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Daar gaat 'ie dan:
https://www.coindesk.com/...complaint-against-binance
Thailand is de eerste tegen Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Ik heb al een withdrawl gedaan. Als ze de tent moeten sluiten, ben ik veilig. :+
Maar dan zal bitcoin wel een extreme klap maken. :/
Ik kan het op een of andere manier niet opnemen...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1GFOs7q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
JDx schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:06:
[...]

Ik kan het op een of andere manier niet opnemen...

[Afbeelding]
Dat heb ik ook. Stel als een bitcoin een miljoen waard is. Dan is 8 sats toch echt wel iets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-09 16:51
35% van mijn PF staat op binance en blijft daar voorlopig. Wel weer lekker veel bearish fud zoals in 2018 :D Als de rest net zo gaat ben ik tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:16
Aarebe1 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:43:
[...]

China 2.0 is al in de maak.
Absoluut waar. Over een tijdje 'willen' 'we' ook niet anders. Op dat moment heeft China namelijk een mijlenverre (economische) voorsprong op Europa, en kunnen we alleen bijblijven door sommige zaken te gaan kopiëren of -ook- toe te staan.
Denk aan het genetisch optimaliseren van gewassen of het doorvoeren van technologische innovaties die ten koste gaan van privacy.

Heeft iemand de serie 'Ruben en de Chinezen' gevolgd? Zelden zag ik iets dat zo beangstigend en leerzaam tegelijk was. Dikke aanrader om terug te kijken.

Maar dit is een off topic. Ik moet nu iets zeggen over crypto. Bij deze: crypto kwamen niet aan de orde in 'Ruben en de Chinezen'. :+

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Qunix schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:00:
[...]

Ik snap je hoor.

Maar naast zorgen uiten is dit het moment om je in te lezen in alternatieven en je voor te bereiden wat jij denkt wat er gaat gebeuren. Dus als het inderdaad zo gaat zoals jij denkt, je een uitweg hebt. Bijvoorbeeld naar een land verhuizen waar bitcoins als primaire betaalmiddel geaccepteerd wordt (als dat komt). Dus zorg nu al voor plannen en kennis, zou ik zeggen...
Ja.. nee..maar.. verhuizen naar een ander land kan alleen als me bitcointjes het goed doen...
AAAAAAAAAAAAAAH |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
MrMrq schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:15:
[...]

Absoluut waar. Over een tijdje 'willen' 'we' ook niet anders. Op dat moment heeft China namelijk een mijlenverre (economische) voorsprong op Europa, en kunnen we alleen bijblijven door sommige zaken te gaan kopiëren of -ook- toe te staan.
Denk aan het genetisch optimaliseren van gewassen of het doorvoeren van technologische innovaties die ten koste gaan van privacy.

Heeft iemand de serie 'Ruben en de Chinezen' gevolgd? Zelden zag ik iets dat zo beangstigend en leerzaam tegelijk was. Dikke aanrader om terug te kijken.

Maar dit is een off topic. Ik moet nu iets zeggen over crypto. Bij deze: crypto kwamen niet aan de orde in 'Ruben en de Chinezen'. :o
Ja ga maar eens een paar weken naar china en dan het liefst naar een aantal grote steden. Ik heb voor mijn werk best veel met china te maken en moet zeggen dat mijn beeld voor mijn bezoekjes en werkzaamheden totaal anders was van china. Ik was er ook wel eens met amerikanen en dat was echt humor....die waren na een paar dagen gewoon half depri.....dat america niet meer the greatest is _O- op geen enkel vlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5OhDV-X0AQZcvn?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:54
Met als bridge currency XRP tussen alle CBDC’s , kom maar door.

Misschien moet ik dan toch maar blij zijn met de WEF prediction you’ll own nothing and be happy

Edit: Het nadeel van zo’n CBDC hebben is natuurlijk dat ze ook je account kunnen blokkeren.
Ze gaan natuurlijk niet hun macht uit handen geven.

[ Voor 14% gewijzigd door elektriekert op 02-07-2021 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:22:
[...]

Ja ga maar eens een paar weken naar china en dan het liefst naar een aantal grote steden. Ik heb voor mijn werk best veel met china te maken en moet zeggen dat mijn beeld voor mijn bezoekjes en werkzaamheden totaal anders was van china. Ik was er ook wel eens met amerikanen en dat was echt humor....die waren na een paar dagen gewoon half depri.....dat america niet meer the greatest is _O- op geen enkel vlak
Dat ze dat nog denken daar hè, ongelofelijk.

Vind dit filmpje wel mooi, al is het fictief, ik zou het zo zien gebeuren.
[YouTube: "America is not the greatest country in the world anymore" - The Newsroom 2012 - SUBTITLES]

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 02-07-2021 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
MrMrq schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:15:
[...]

Maar dit is een off topic. Ik moet nu iets zeggen over crypto. Bij deze: crypto kwamen niet aan de orde in 'Ruben en de Chinezen'. :+
Gister zag een op Nieuwsuur over China. Dat ze geen tegenstanders uit het westen dulden en 1.4 mld Chinezen hebben. Ook de gesprekken met de Chinezen over de partij. Allemaal lofwoorden en praten met meel in mond. Ik vind dat ze steeds meer richting Noord Korea kruipen maar dan met wereldwijd economische power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

China viert 100 jaar gezien? China stelt zich niet meer minderwaardig op. Dit is de eeuw waarin China de macht overneemt tenzij er met spoed China beleid komt vanuit VS/EU. Ongelooflijk hoe men hier slaapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
[...]

Ik ben er 2 jaar geleden het laatst geweest met een groep van Amnesty en heb een totaal ander beeld. Van buiten lijkt het allemaal prima en erg gereguleerd. Echter als je probeert wat meer informatie te vergaren door dieper op bepaalde zaken in te gaan (kinderarbeid oeigoeren) dan loop je al snel tegen allerlei barrières aan. Eerst voornamelijk bureaucratische, daarna naarmate de vragen harder gesteld werden ook tegen bedreigingen en het was vanaf het begin duidelijk dat we werden gevolgd en onze communicatie naar buiten in de gaten werd gehouden.

Als mens en als burger moet je niet willen dat we ooit op China gaan lijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:51:
[...]

Als je short was gegaan ipv long, had je 50% winst gehad.

Het is maar een zijden draadje tussen expertise en onkundigheid.

:(:)
Ik short geen Bitcoin.

Dan liever REKT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:27:
[...]

Dat ze dat nog denken daar hè, ongelofelijk.

Vind dit filmpje wel mooi, al is het fictief, ik zou het zo zien gebeuren.
[YouTube: "America is not the greatest country in the world anymore" - The Newsroom 2012 - SUBTITLES]
ja de eerste keer toen ik dat dus zag kwam ik niet meer bij. Heb er zelfs 1 gehad die bij het ontbijt mopperde: I don't know how I can explain this at home......Ik, samen met wat andere europeanen en aziaten melde hem toen maar ff dat dat fabeltje al tientallen jaren niet meer opging en dat dat sprookje alleen nog door amerikanen in de lucht gehouden word.

Ben wel eens van shanghai naar houston gevlogen......alleen al het verschil in infra structuur, gebouwen, vuil, luchtvervuiling, zwervers etc...dan merk je ook weer dat de media hier heel erg gekleurd is in europa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

enomiss schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:30:
[...]

China viert 100 jaar gezien? China stelt zich niet meer minderwaardig op. Dit is de eeuw waarin China de macht overneemt tenzij er met spoed China beleid komt vanuit VS/EU. Ongelooflijk hoe men hier slaapt.
Ze hoeven er geeneens moeite voor te doen... wij zijn over een jaar of 10-20 net zulke makke schapen als de burgers in China... en dan hebben ze onderhand meerderheid in diverse grote bedrijven en overheden... en poef... Europa=China

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
Stel als CBDC/BTC te verhandelen is, dan kan je CBDC shorten en gegarandeerd winst maken in BTC!

Ik zie een uitweg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:35:
[...]

Ze hoeven er geeneens moeite voor te doen... wij zijn over een jaar of 10-20 net zulke makke schapen als de burgers in China... en dan hebben ze onderhand meerderheid in diverse grote bedrijven en overheden... en poef... Europa=China
EU kan Hongarije niet eens tot de orde roepen laat staan China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JW04 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:33:
[...]
Ik ben er 2 jaar geleden het laatst geweest met een groep van Amnesty en heb een totaal ander beeld. Van buiten lijkt het allemaal prima en erg gereguleerd. Echter als je probeert wat meer informatie te vergaren door dieper op bepaalde zaken in te gaan (kinderarbeid oeigoeren) dan loop je al snel tegen allerlei barrières aan. Eerst voornamelijk bureaucratische, daarna naarmate de vragen harder gesteld werden ook tegen bedreigingen en het was vanaf het begin duidelijk dat we werden gevolgd en onze communicatie naar buiten in de gaten werd gehouden.

Te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
anti elppa schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:34:
[...]

ja de eerste keer toen ik dat dus zag kwam ik niet meer bij. Heb er zelfs 1 gehad die bij het ontbijt mopperde: I don't know how I can explain this at home......Ik, samen met wat andere europeanen en aziaten melde hem toen maar ff dat dat fabeltje al tientallen jaren niet meer opging en dat dat sprookje alleen nog door amerikanen in de lucht gehouden word.

Ben wel eens van shanghai naar houston gevlogen......alleen al het verschil in infra structuur, gebouwen, vuil, luchtvervuiling, zwervers etc...dan merk je ook weer dat de media hier heel erg gekleurd is in europa
Zeg je nou echt dat onze media minder objectief is dan de propaganda machine van China? :0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:16
Interessante slow chat over geopolitiek, beetje off topic wel.

Zijn er bepaalde crypto ecosystemen of assets waar jullie extra op inzetten, omdat je een Asian Century verwacht? Voor mij is het reden om een flufje Zilliqa aan te houden.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:35:
[...]

We (ik niet) zijn nu al makke schapen. Mensen willen nog net geen QR code op hun voorhoofd om hun medische toestand ter beschikking te stellen. Maar dat komt nog wel zodra ze horen dat dat minder energie verbruikt dan een smartphone app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
JW04 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:33:
[...]

tja dat is wat anders, en dat zal ook best zo zijn. Ik kijk naar andere zaken en vergelijk het nu met de USA. Gok dat de gemiddelde chinees en dan bedoel ik voor de mensen aan de oostkust, wat by far het grootste deel is, het beter heeft dan de gemiddelde yank. Die chinezen hebben ook een dak boven het hoofd....veel amerikanen niet. Criminaliteit is ook veel lager.
Dat er een groepje mensen niet helemaal jofel behandeld word, dan kan, gebeurt op veel plekken. USA heeft heel wat meer dood en verderf op de kerfstok, maar daar durft niemand iets van te zeggen. Lees oa maar wat van Noam Chomsky.....geeft een mooi beeld wat een gruwelijk bar kut land de USA is.

Kijkend naar beide landen, ben ik blij dat ik in europa zit :) Ook kwa crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Ik vind de V.S. razend interessant, mede ook doordat het één groot psycho-sociaal experiment lijkt te zijn. Als je kijk hoe ze hun steden en infrastructuur hebben ingericht, volledig geënt op verplaatsen met de auto, en dat ze suburbs blijven uitspugen als in een Ponzi scheme (de nieuwe suburb moet tax inkomsten genereren om een oudere van onderhoud te kunnen voorzien, wanneer de lataste suburb toe is aan onderhoud moet er weer een nieuwe geplempt worden om inkomsten te genereren), dat is echt mateloos fascinerend en tegelijkertijd schrijnend.

Ik geloof niet dat wereldmachten hun posities snel opgeven/verliezen en er zal vast een heleboel moeten gebeuren voordat de VS geen dominante speler meer is op het wereldtoneel, maar ze staan er niet heel lekker voor zeg maar.

Ik zie dat de theorieën over dat we makke schapen zijn en we allemaal robotjes van de regering worden alweer van stal gehaald worden. Op dat punt werden we de vorige keer met zijn alleen weer on topic geduwd door Taro dus bij deze:
BTC schommelt lekker op de 33k grens, ben benieuwd wat het gaat worden, naar boven of gaan we verder kelderen vandaag/morgen, spannend weer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
JW04 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:36:
[...]
Zeg je nou echt dat onze media minder objectief is dan de propaganda machine van China? :0
nee dat zeg ik niet. Ik heb het helemaal nergens in mijn post over de media in china. Ik heb het over onze media. En die is zwaar pro USA, anti far east. Als je dat niet ziet......
media in china is bar en boos, dat staat vast, maar blind alles geloven wat hier uitgezonden word 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
MrMrq schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:37:
Interessante slow chat over geopolitiek, beetje off topic wel.

Zijn er bepaalde ecosystemen of assets waar jullie extra op inzetten, omdat je een Asian Century verwacht? Voor mij is het reden om een flufje Zilliqa aan te houden.
Alle geopolitiek heeft te maken met crypto... zoals Saylor mooi aangaf in de video met Ben, het zijn de toekomstige aardsverschuivingen die er toe doen, niet de patronen uit het verleden. Wat een epic fail die Ben trouwens. Saylor een maatje te groot voor big Ben. En zo iemand kiezen voor je eerste interview, _O- Maar hij ziet er sympathiek uit dus had wel medelijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

enomiss schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:37:
[...]

We (ik niet) zijn nu al makke schapen. Mensen willen nog net geen QR code op hun voorhoofd om hun medische toestand ter beschikking te stellen. Maar dat komt nog wel zodra ze horen dat dat minder energie verbruikt dan een smartphone app.
Ik zeg.... de Politieke Partij Tweakers (PTT .. wordt toch niet meer gebruikt )
Dan mergen we met de LP en bij de volgende verkiezingen over 4 jaar, wanneer er toch veel meer Bitcoiners in Nederland zijn, dan gaan we zetels pakken en is ff goed voor de deur liggen om deze ramp te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:42:
[...]

Ik zeg.... de Politieke Partij Tweakers (PTT .. wordt toch niet meer gebruikt )
Dan mergen we met de LP en bij de volgende verkiezingen over 4 jaar, wanneer er toch veel meer Bitcoiners in Nederland zijn, dan gaan we zetels pakken en is ff goed voor de deur liggen om deze ramp te voorkomen.
Ik zou daar tegen willen ageren. Ik beschouw mijzelf wel als Tweaker maar kan mij niet vinden in jullie meningen/punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:40:
[...]

Ik vind de V.S. razend interessant, mede ook doordat het één groot psycho-sociaal experiment lijkt te zijn. Als je kijk hoe ze hun steden en infrastructuur hebben ingericht, volledig geënt op verplaatsen met de auto, en dat ze suburbs blijven uitspugen als in een Ponzi scheme (de nieuwe suburb moet tax inkomsten genereren om een oudere van onderhoud te kunnen voorzien, wanneer de lataste suburb toe is aan onderhoud moet er weer een nieuwe geplempt worden om inkomsten te genereren), dat is echt mateloos fascinerend en tegelijkertijd schrijnend.

Ik geloof niet dat wereldmachten hun posities snel opgeven/verliezen en er zal vast een heleboel moeten gebeuren voordat de VS geen dominante speler meer is op het wereldtoneel, maar ze staan er niet heel lekker voor zeg maar.

Ik zie dat de theorieën over dat we makke schapen zijn en we allemaal robotjes van de regering worden alweer van stal gehaald worden. Op dat punt werden we de vorige keer met zijn alleen weer on topic geduwd door Taro dus bij deze:
BTC schommelt lekker op de 33k grens, ben benieuwd wat het gaat worden, naar boven of gaan we verder kelderen vandaag/morgen, spannend weer :*)
ja idd, grappig dat jij dat ook ziet. USA is auto's, bussen en vliegtuigen. china is veel meer, metro, electrische scootertjes, super hoge snelheidstreinen etc........in USA hebben ze geloof ik 1 spoor met een trein boven de 200km _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:44:
[...]

Ik zou daar tegen willen ageren. Ik beschouw mijzelf wel als Tweaker maar kan mij niet vinden in jullie meningen/punten.
Sorry, tegenspraak dulden wij niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:46:
[...]

ja idd, grappig dat jij dat ook ziet. USA is auto's, bussen en vliegtuigen. china is veel meer, metro, electrische scootertjes, super hoge snelheidstreinen etc........in USA hebben ze geloof ik 1 spoor met een trein boven de 200km _O-
Ik ben geïnteresseerd in hoe steden gebouwd zijn en hoe infrastructuur ingericht is, in zijn algemeen. Als je er dan achter komt hoe de VS dit al decennia doet waan je je net een kind in een snoepwinkel.

Sowieso heeft de VS nog veel meer facetten die het absurd en interessant tegelijk maken, de zorg, wapens, de definitie van vrijheid, de Amerikaanse Droom (een nachtmerrie verpakt in een mooi papiertje als je het mij vraagt) en ga zo maar door. En dat alles met als kers op de taart het feit dat heel veel Amerikanen ook nog eens vinden dat de VS het beste land op aarde is, maakt het gewoon mega interessant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:44:
[...]

Eens. Tweakers zijn niet anders. Met hun bovengemiddeld salaris en games doet de echte wereld er überhaupt niet toe. Af en toe kop in de koelvloeistof en door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Just saying de trein komt op stoom en gaat zo vertrekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Thommie.nl op 02-07-2021 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Thommie.nl schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:52:
Richting noord of zuid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Thommie.nl schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:52:
Cup and handle.
Aangezien je vorige mark my words aardig uit is gekomen ben ik nu benieuwd, op wat voor termijn verwacht je beweging naar boven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:51:
[...]

Eens. Tweakers zijn niet anders. Met hun bovengemiddeld salaris en games doet de echte wereld er überhaupt niet toe. Af en toe kop in de koelvloeistof en door.
Einde van de middag doe ik het andersom, koelvloeistof in de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 14:14
MF Doom schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:20:
[...]
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:28:
[...]

Bij Nexo krijg je die 8% als jet het laat uitbetalen in NEXO tokens.
Als je het in BTC laat uitbetalen is het 6%.

Anyway, ik doe het al jaar nu en het gaat als een jecko moet ik zeggen.
8% Ik maar 7%, als ik zou laten uitbetalen in NEXO en Platinum heb (5+2%) :? Base level zelfs maar 4+2%. Oud vs nieuw account? Als ik even snel op Google zoek vind ik ook verschillende percentages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:50:
[...]

Ik ben geïnteresseerd in hoe steden gebouwd zijn en hoe infrastructuur ingericht is, in zijn algemeen. Als je er dan achter komt hoe de VS dit al decennia doet waan je je net een kind in een snoepwinkel.

Sowieso heeft de VS nog veel meer facetten die het absurd en interessant tegelijk maken, de zorg, wapens, de definitie van vrijheid, de Amerikaanse Droom (een nachtmerrie verpakt in een mooi papiertje als je het mij vraagt) en ga zo maar door. En dat alles met als kers op de taart het feit dat heel veel Amerikanen ook nog eens vinden dat de VS het beste land op aarde is, maakt het gewoon mega interessant!
ja dat 2e deel van je post is helemaal prachtig. Hoe meer je er van te weten komt, des te idioter het allemaal is. 1 dingen kunnen ze iig goed, de wereld en hun eigen volk volledig brainwashen met prachtige propaganda, stront verpakt in een mooi jasje.

In die zin ben ik dan ook erg benieuwd hoe lang de USA crypto nog accepteerd. Als BTC nog 10x zo groot word (wat echt wel kan in een aantal jaar) dan gaat het een serieuze bedreiging worden. Alleen denk ik dat als ze zo lang wachten, dat ze er niets meer tegen kunnen doen. Zeker als er nog een aantal grote amerikaanse bedrijven instappen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:41:
[...]

Honden, vleermuizen en over niet al te lange termijn Europeanen en Amerikanen.
Beetje hetzelfde als in Friesland dus.

Er veranderd voor mij weinig dan.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ali Baba heeft een contract voor onbepaalde tijd getekend, mijn werkgever is blij met m’n kwaliteiten (??) en ik ben niet zo blij met crypto (!!) dus ik moet wel…dat wordt werken werken werken sparen sparen sparen om vervolgens weer in te slaan en rekt te gaan :D
Haha nee zo erg is het allemaal niet hoop ik want ik kijk al een hele tijd niet en blijf ook gewoon met m’n kop in het zand!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 08:48
elektriekert schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:26:
[...]

Met als bridge currency XRP tussen alle CBDC’s , kom maar door.
Haha, in wie z'n belang is dat? Dit gaat nooit gebeuren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Ik heb wel wat alleen gereisd en ben nog nooit een Amerikaan tegengekomen die positief was over zijn eigen land. Zodra ze de grens over gaan valt de illusie uit elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 02-07-2021 14:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:03:
Ali Baba heeft een contract voor onbepaalde tijd getekend, mijn werkgever is blij met m’n kwaliteiten (??) en ik ben niet zo blij met crypto (!!) dus ik moet wel…dat wordt werken werken werken sparen sparen sparen om vervolgens weer in te slaan en rekt te gaan :D
Haha nee zo erg is het allemaal niet hoop ik want ik kijk al een hele tijd niet en blijf ook gewoon met m’n kop in het zand!
Gefeliciteerd!

Voor een vervroegd pensioen heb je nu eenmaal een baan nodig om op te kunnen zeggen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
Nog 8 minuutjes tot vuurwerk (up of down)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

SlasZ schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:22:
Ik gok op REKT ;w .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:24
Rekteroni met kaas vanavond?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

SlasZ schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:22:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQgAZ8q7pyY2DPo8ggEIRlE2vJk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Fbzw7Cnd88anCuvOr8c4fOhm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Dollar nosedive, dus een beetje bullish voor BTC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even naar de 36k a.u.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
is het patroon op de 15m van deze ochtend een cock n balls? :P

en is dat een indicator dat we er zo vandoor gaan en daarna in slaap vallen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:14:
[...]

Gefeliciteerd!

Voor een vervroegd pensioen heb je nu eenmaal een baan nodig om op te kunnen zeggen 8)
Haha dankje Jaapio.
Dit is nu mijn tweede echt serieuze baan, en na 9 maanden al zo beloond worden is op zich wel chill ja, alhoewel ik er niet heel wakker van lig.
Volgend jaar als deze makker 40 wordt, gaat hij sowieso de hele boel opnieuw beoordelen. Dan is covid hopelijk overal echt voorbij, heeft crypto me miljonair gemaakt, cancel ik de job en ga ik eerst wat cruises maken met een dikke sigaar op mn bek :7

Dromen mag toch :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 22:45
$Nexo volgende week op Bitfinex, gelijk een mooie groene kaars!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik weet niet of deze al was langsgekomen:

https://www.az.nl/nl/nieu...cryptocurrency-partner-az
https://cointelegraph.com...in-and-pay-players-in-btc

Heel verstandig dat m'n favoriete club BTC gebruikt, de partner die ze er voor hebben gekozen is dan weer wat minder, maar uiteindelijk toch weer een stukje goed nieuws voor crypto in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ViNOK16Bit schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:57:
$Nexo volgende week op Bitfinex, gelijk een mooie groene kaars!
Dat mocht ook wel weer eens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:58:
Ik weet niet of deze al was langsgekomen:

https://www.az.nl/nl/nieu...cryptocurrency-partner-az
https://cointelegraph.com...in-and-pay-players-in-btc

Heel verstandig dat m'n favoriete club BTC gebruikt, de partner die ze er voor hebben gekozen is dan weer wat minder, maar uiteindelijk toch weer een stukje goed nieuws voor crypto in NL.
nu nog Chz gebruiken zoals Fortuna :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thommie.nl
YES schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 13:54:
[...]

Aangezien je vorige mark my words aardig uit is gekomen ben ik nu benieuwd, op wat voor termijn verwacht je beweging naar boven dan?
Als de 33 houdt, hetgeen nu reeds ongeveer een dag of 2 het geval is, springen veel seinen op groen....
Neem bijv de Bullish Divergence Chart, die komt dan sinds de top nu op in Evenwicht ipv negatief.

En dan is de Wickoff ook accuraat tot op de komma,
en dan krijgen we straks inderdaad een golden cross, terwijl BTC Oversold is....

Hoe lang gaat dat dan duren? Voor de Moonshot!?
Nou ik denk dat als het straks zichtbaar wordt wat ik hierboven zeg, dan pikken Grote zakken bij de beurs dat vast op, de TA's dat helemaal, en dan ook de traders, en dan ook de media, en dan ook henkie en ingrid en tja dan Foomoot straks iedereen weer in:).

Wanneer, 1e horde kan zeer snel gaan, ik gok dat we binnen een week de 40 al wel weer kunnen gaan zien, om vandaaruit verder naar boven te grinden.

Alles onder het voorbehoud dat de 33K standhoudt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:52:
[...]

Haha dankje Jaapio.
Dit is nu mijn tweede echt serieuze baan, en na 9 maanden al zo beloond worden is op zich wel chill ja, alhoewel ik er niet heel wakker van lig.
Volgend jaar als deze makker 40 wordt, gaat hij sowieso de hele boel opnieuw beoordelen. Dan is covid hopelijk overal echt voorbij, heeft crypto me miljonair gemaakt, cancel ik de job en ga ik eerst wat cruises maken met een dikke sigaar op mn bek :7

Dromen mag toch :+
Gezellig ja
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnD3FnHrUACcgJPe70jqNXILo6Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L8BjMsdYl49so1bhqbCt7L6u.png?f=user_large

Oh echt heerlijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GP0M3Achu-DU5bmuBjVyGTp_vMo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FruvfT6xzAHy5RVrfePj6K8q.png?f=user_large

Of toch niet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdF282-nNiNnKdl55Xas9ed6tgs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Jfsa8AmE5mskMEiQ6d6Xw7GR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Thommie.nl schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:02:
[...]

Als de 33 houdt, hetgeen nu reeds ongeveer een dag of 2 het geval is, springen veel seinen op groen....
Neem bijv de Bullish Divergence Chart, die komt dan sinds de top nu op in Evenwicht ipv negatief.

En dan is de Wickoff ook accuraat tot op de komma,
en dan krijgen we straks inderdaad een golden cross, terwijl BTC Oversold is....

Hoe lang gaat dat dan duren? Voor de Moonshot!?
Nou ik denk dat als het straks zichtbaar wordt wat ik hierboven zeg, dan pikken Grote zakken bij de beurs dat vast op, de TA's dat helemaal, en dan ook de traders, en dan ook de media, en dan ook henkie en ingrid en tja dan Foomoot straks iedereen weer in:).

Wanneer, 1e horde kan zeer snel gaan, ik gok dat we binnen een week de 40 al wel weer kunnen gaan zien, om vandaaruit verder naar boven te grinden.

Alles onder het voorbehoud dat de 33K standhoudt.
Deze bewaar ik even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hier zie ik geen probleem in, ik join graag deze 4 dames :*)

btw bij Bitvavo niet niet locked savings:
Dai, USDT en USDC alledrie +6.10%
niet slecht en Bitvavo is stuk veiliger dan bijvoorbeeld Binance

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 02-07-2021 15:08 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Dat zou je eigenlijk bij al mijn quotes moeten doen;) :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Thommie.nl schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:06:
[...]

Dat zou je eigenlijk bij al mijn quotes moeten doen;) :+ :+ :+
Ho ho,... eerst ff bewijzen...
Maar ik gok zelf ook dat we eind deze maand weer omhoog gaan en dan vanaf oktober opeens vet omhoog schieten.
80-90K moet te halen zijn eind dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
FijneKerst schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Ho ho,... eerst ff bewijzen...
Maar ik gok zelf ook dat we eind deze maand weer omhoog gaan en dan vanaf oktober opeens vet omhoog schieten.
80-90K moet te halen zijn eind dit jaar.
Nou ja dat is dus de vraag he, want als dit niet de bearmarket is, dan is dit dus nog de Bullmarket en is dit accumalatie en was de 1e wick omhoog tot 60, dus maar kinderspel..... en kun je eventueel richting de 300 K Cruisen.

En aangezien ik wel van een gokje hou, en maar 1 x leef en geld toch alleen maar geld is....
Go for it lol.

[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 02-07-2021 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

malarkan schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:00:
[...]

nu nog Chz gebruiken zoals Fortuna :P
Ja, en dan kan ik bepalen hoe hard Bruno Martins Indi moet rennen, of hoe lang Jordy Clasie vandaag is. Ik heb er zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:10:
[...]

Ja, en dan kan ik bepalen hoe hard Bruno Martins Indi moet rennen, of hoe lang Jordy Clasie vandaag is. Ik heb er zin in.
of hoe beledigd BMI moet zijn als zijn schoenen door de scheids met dat spuitbusje worden bewerkt

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:01
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:03:
Gefeliciteerd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOj3cwSFU1ldKu9Zl0YQBPWo7iI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e2xSYQeYtpeAIUFNsbihS335.jpg?f=fotoalbum_large

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:52

Darrell

Fiat moonboy

ADA is toegevoegd aan het Grayscale portfolio.

Pamp eeett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik zit te scrollen op Bitvavo account: ADA heeft me BTC ingehaald!!!

dca:
net nog op tijd: 02 Jul 2021 12:54 ADA gekocht :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 02-07-2021 15:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Kol Nedra schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:18:
ik zit te scrollen op Bitvavo account: ADA heeft me BTC ingehaald!!!
In wat? Rendement? In fiat waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Qunix schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 15:24:
[...]

In wat? Rendement? In fiat waarde?
Ja fiat waarde, I know dat zegt niks want het is en blijft fiat natuurlijk maar ik was gewend dat BTC bovenaan stond :+
rendement ook, want ik koop elke maand (dca) 33.3% ada, btc en eth alledrie gelijke delen

edit: was korte duur, BTC staat weer op nr 1 (0.1% boven ADA lol)

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 02-07-2021 15:28 ]

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 240 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!