De blockchain, defi etc wordt dat wel maar dat kan de gevestigde orde/big tech prima zelf in de markt zetten.YES schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:52:
[...]
Je bent volwassen geworden.
Hopelijk wordt Bitcoin/crypto het ook nog ooit.
Lekker man! En welkom terug papa.YES schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 00:11:
Zo, ik heb voor het eerst sinds ik papa ben weer eens een trade gedaan. Was even wennen, voelde even spannend en de nachten waren kort (niet door het traden) maar het was een succes. Op 33880 verkocht en op 32090 weer ingekocht.
Is het veel winst? Nope.
Kan het beter? Yep.
Maar toch, een succesvolle trade!
IK heb zelf vorige week op Bitvavo weer eens geld gezet omdat Ideal bij Binance niet werkt en zo er toch wat spreiding is.
Ik kon het niet laten om een beetje te handelen daar en heb mijn inkooporders in 4 stappen gedaan, hopende dat dit een leuke instap prijs zou wezen. Of dat gelukt is, vorige week leek van wel, de komende maanden zullen het uitwijzen
In ieder geval gemiddeld ingekocht voor afgerond 30.5K. Deze week verkocht voor 35K en nu weer inkooporders gezet rond de 29.8K.
Het leuke is, dat ik in mijn eerste 2 crypto maanden direct geld wat vrijgekomen was door een verkoop ergens anders in wilde zetten, ik merk nu dat ik gelukkig de rust begin te krijgen om het te laten staan tot er zich weer een mooi moment lijkt aan te bieden.
Op Binance laat ik alles gewoon staan overigens. Mocht ik dan ergens een foute keuze maken en de "boot missen" dan is dat maar op 1 exchange en tevens met het kleinste deel van mijn inleg.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik zie een Jaap, ik zie een kale kop, ik zie een stam, ik zie een beer.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:56:
[YouTube: Best Bear fight ever!]
Geen wonder dat we hier zo onder de indruk zijn van beren. Badass fucking beesten man.
Damn.
2+2=5, dus:
Jaap Stam is een Beer van een vent met een kale kop.
Zit je hier nu gewoon je echte identiteit te verklappen joh?
Verwijderd
Ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer.Ngangatar schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:00:
[...]
Ik zie een Jaap, ik zie een kale kop, ik zie een stam, ik zie een beer.
2+2=5, dus:
Ondertussen wil Bitcoin de 30k weer opzoeken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat denk je nu? dat @Verwijderd de grote zich verlaagd tot met 20 man achter een bal aan huppelen en zich daar een obseen bedrag voor laat betalen?Ngangatar schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:00:
[...]
Ik zie een Jaap, ik zie een kale kop, ik zie een stam, ik zie een beer.
2+2=5, dus:
Nee, nee, manbeerpig rodeo is wat het hart sneller doet stromen.
Naar mijn idee hecht je veel te veel waarde aan Elon, kijk eens naar het grotere plaatje? Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"-Sander- schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:52:
[...]
De “hype” lijkt wel over te zijn inderdaad, vraag me serieus af of we hier ook hadden gestaan (waar we nu zijn) als Elon de eerste tweet niet had geplaatst.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik heb even mijn Balans goed bekeken en hoe de huidige koers nu bezit ik nog 3.4% ongerealiseerde winst
Ik moet echt blij zijn met de klapper die ik gemaakt met SHIB en SafeMoon anders stond ik echt flink onder water
Ga ik extra bijkopen? natuurlijk gewoon mijn maandelijkse dca....

Ik moet echt blij zijn met de klapper die ik gemaakt met SHIB en SafeMoon anders stond ik echt flink onder water
Ga ik extra bijkopen? natuurlijk gewoon mijn maandelijkse dca....
nothing stops this train
Helemaal mee eens, als ik nu nog meer zou kopen en btc gaat naar de 15k zou ik er niet meer lekker van in mijn vel zitten met wellicht een “panic sell”. Daarom voor nu even de telefoon wegleggen en we kijken over vier weken wel weer voor de volgende inkoop 👍
29k incoming, zijn er geen babes in de omgekeerde richting?
Ik had ook een buy order op $29.8k (€25k), maar ik heb hem geannulleerd. Ik wil eerst kijken of-ie gaat bouncen of doorzakken (ik denk het laatste, namelijk)Ngangatar schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:57:
[...]
In ieder geval gemiddeld ingekocht voor afgerond 30.5K. Deze week verkocht voor 35K en nu weer inkooporders gezet rond de 29.8K.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 26-06-2021 10:21 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ehhhh?SlasZ schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:15:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kjt2capc1dAnQEjd3C4bNdfn.jpg?f=user_large)
Pas op waar je om vraagt!SlasZ schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:15:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mrgUrbugHSObsg1Q7pzYTODW.jpg?f=user_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Tering dat gaat best hard naar beneden
Huidige ta zegt niks meer over de invloed van Elon over de afgelopen maanden. Het is een feit dat elon voor hele duidelijk grote pumps en dumps heeft gezorgd. Het negatieve sentiment is voor een groot deel aan hem te danken.Taro schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:07:
[...]
Naar mijn idee hecht je veel te veel waarde aan Elon, kijk eens naar het grotere plaatje? Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Sneeuwbal effect, groot bereik, media pakken het op, invloed op heel veel mensen. Etc etc .
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 26-06-2021 10:27 ]
Zero.
Waarom zitten we eigenlijk nu weer in de uitverkoop? Het leek net een beetje (relatief) te stabilizeren
Jawel, tijdje geleden deze, nog steeds relevantSlasZ schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:15:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0sM941JMJGIFdVP0nBDZjFK2.jpg?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Omdat er nog angst is onder de grote mensen..Cyleo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:26:
Waarom zitten we eigenlijk nu weer in de uitverkoop? Het leek net een beetje (relatief) te stabilizeren
https://newsbit.nl/instit...jven-hun-crypto-verkopen/
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Omdat BTC sinds oktober 2020 (~12k) nog steeds overgewaardeerd is?Cyleo schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:26:
Als je naar de grafiek kijkt dan lijkt de 'natuurlijke' range van BTC tussen de 6k en de 12k te zitten, maar sinds oktober 2020 is het een onwijze bubbel geworden die nu leegloopt.
Disclaimer:
Ik heb er de ballen verstand van
:strip_exif()/f/image/5VWvFC0JR8tAOyF27a6CUnAW.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien zou je de lijn nog licht vertikaal stijgen kunnen maken. Dan zou ik zeggen dat-ie misschien op 15k zou komen als 'natuurlijk' punt. Maar nogmaals: Ik heb de ballen verstand ervan en trek alleen maar lijntjes met een lineaal
[ Voor 63% gewijzigd door anandus op 26-06-2021 10:39 ]
De beer lijkt definitief gearriveerd, tijd om alle shitcoins om te zetten in BTC en richting de ledger te sturen. Op naar een HODL sleep.
Wel lang gewacht dan gezien de klappen op de alts.spacer schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:37:
De beer lijkt definitief gearriveerd, tijd om alle shitcoins om te zetten in BTC en richting de ledger te sturen. Op naar een HODL sleep.
flessuh schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:24:
Tering dat gaat best hard naar beneden
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bD57eFaEdnbaOD1mMBa9aSeg.jpg?f=user_large)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik heb net een buy order op 5k gezet 
Kom maar, ik ga inkopen in het despair-dal van de blow off phase.
#optimist
#optimist
Heb alleen nog BNB en miniscule hoeveelheden andere shitcoins. BNB is juist minder gedaald dan BTC de laatste dagen dus meer BTC sats 🤓.keepitfrosty schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:39:
[...]
Wel lang gewacht dan gezien de klappen op de alts.
Tot je vrouw ze ziet…. Want dan “moeten” ze weg. En dan pulkt (is dat ABN??) ze net zo lang, dat ze weg zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:03:
[...]
Ik heb 3 haren op mijn borst, ik ben een beer.
True story
Klik forum weg, deïnstalleer binance app, delta app, (hang op slaan we over), check je bankrekening met "echt" geld. Niks aan de hand, neem een flinke snuif hopium en hodl voor de komende 3 jaar.
Succes, ik ga weer wat anders doen dan grafiekjes kijken.
Succes, ik ga weer wat anders doen dan grafiekjes kijken.
[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 26-06-2021 10:49 ]
Zero.
https://twitter.com/technology/status/1408553123103318020
in 6 or 7 years i expect bitcoin to be higher than it is today
gevalletje 'bij wijze van' hoop ik
in 6 or 7 years i expect bitcoin to be higher than it is today

[ Voor 42% gewijzigd door enomiss op 26-06-2021 10:56 ]
https://opensea.io/seaart
Nouja, als je deze pakt (effe pessimistisch gezien) en de 'mean'-lijn doortrekt dan zit je inderdaad wel op een paar jaar voor die op het huidige niveau zitenomiss schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:54:
https://twitter.com/technology/status/1408553123103318020
in 6 or 7 years i expect bitcoin to be higher than it is todaygevalletje 'bij wijze van' hoop ik

Even ervanuitgaande dat het niet helemaal klapt (nog pessimistischer
Maar voor hetzelfde geld zit-ie zo weer op 40k+, who knows
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 26-06-2021 11:02 ]
wat je dus eigenlijk zegt.. als ik het gewoon had verkocht voor fiat, had ik nog meer sat's kunnen kopenspacer schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:44:
[...]
Heb alleen nog BNB en miniscule hoeveelheden andere shitcoins. BNB is juist minder gedaald dan BTC de laatste dagen dus meer BTC sats 🤓.
We gaan pas weer een bounce zien als de shorts gesloten worden, en voorlopig nog niet begonnen, integendeel. Zal wel ergens in de range van de vorige dump zitten. 30300 is wel sterke support lijkt het.
NIet eerst nog even de BNB token burn afwachten van Q2?spacer schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:44:
[...]
Heb alleen nog BNB en miniscule hoeveelheden andere shitcoins. BNB is juist minder gedaald dan BTC de laatste dagen dus meer BTC sats 🤓.
Doet niks met de prijs jaNgangatar schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:20:
[...]
NIet eerst nog even de BNB token burn afwachten van Q2?
Ehm, is dat 5k punt niet de bull trap en despair pas rond de 0,5k per bitcoin?anandus schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:44:
Ik heb net een buy order op 5k gezet
#optimist

I like the way you thinknagynl schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:33:
[...]
Ehm, is dat 5k punt niet de bull trap en despair pas rond de 0,5k per bitcoin?![]()
![]()
Ook die wordt alweer met de grond gelijk gemaakt..
Ik ben dit gehannes rond de 30K wel een keer zat, saaie boel.
Tijd voor een boterham met Helaes Pindakaas...BTFD schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:44:
Ook die wordt alweer met de grond gelijk gemaakt..
Als we op 15k zitten zal je met weemoed terugkijken op de tijd dat we rond de 30k hannestenBTC100K2021 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:44:
Ik ben dit gehannes rond de 30K wel een keer zat, saaie boel.
Als BTC nu keldert kunnen we Wyckoff ontkrachten.
Partypsych schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:45:
[...]
Tijd voor een boterham met Helaes Pindakaas...
:strip_exif()/f/image/1NSGgZs9hndMWvCte9BWdLEi.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook in de aanbieding net als de btc
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Helaes Pindakaas.. dat is toch een beetje de Litecoin van de crypto? Doe mij maar het echte werk, Calve Pindakaas met stukjes pinda aub, oftewel ook gewoon BTC.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Had die persoon hier over de death cross misschien toch gelijk, daarna is die inderdaad hard gezakt
1H boven de WMA 50 is de reden van de 31k usd pump nu. Bullish divergence (marginaal).
Eens kijken wat de volgende 4H ons brengt.
Woops, ik ging weekend genieten..
Eens kijken wat de volgende 4H ons brengt.
Woops, ik ging weekend genieten..
[ Voor 16% gewijzigd door Spacewide op 26-06-2021 12:28 ]
die heeft pas waarde in mijn optiek als we echt vet onder de 30 duiken. Dit is allemaal maar gepruttel in de range 30 36. Niets bijzonders imoCyberMania schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:21:
Had die persoon hier over de death cross misschien toch gelijk, daarna is die inderdaad hard gezakt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bij de Aldi kun je mooi met een crypto kaart betalen, extra korting op kortingRonald.42 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:14:
[...]
[Afbeelding]
Ook in de aanbieding net als de btc
nothing stops this train
Die moet nog aangepast worden met het gezicht van Musk.
met wie? Musk?Nopheros schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:52:
[...]
Die moet nog aangepast worden met het gezicht van Musk.
nothing stops this train
Het laatste cryptoweerbericht zegt dat het morgen zondag is.
Ik heb liever maandagThe Redman schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:41:
Het laatste cryptoweerbericht zegt dat het morgen zondag is.
Dat klopt helemaal! Maar uit ervaring weet ik dat ik altijd verkoop en koop op het verkeerde momenttwain4me schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:03:
[...]
wat je dus eigenlijk zegt.. als ik het gewoon had verkocht voor fiat, had ik nog meer sat's kunnen kopen
Daarom, voor hetzelfde geld was die -50% gegaan en een ander +50%. Blijft toch een soort Russisch roulette.Ricardovv schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:18:
Allemaal in het verkeerde muntje het geld lag voor het opscheppen 😂 (ja ik heb ook de boot gemist)
[Afbeelding]
Met Bitcoin shorten is zo'n percentage op het moment overigens ook prima dagelijks haalbaar
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nog even geduld. @Verwijderd is de paper hands al aan het hunten.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ddFCp4GsQCFc9vJhj5cSalIy.gif?f=user_large)
Een Sepa overboeking vanaf ING naar Binance, word dat ook in het weekend verwerkt?
Gister middag over gemaakt, staat er nog niet op
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee, banken werken niet in het weekend.Khaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:59:
Een Sepa overboeking vanaf ING naar Binance, word dat ook in het weekend verwerkt?
Beetje offtopic maar dit kan niet met Bitcoin
nothing stops this train
Je bedoeld toch deze?-Sander- schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:17:
Helaes Pindakaas.. dat is toch een beetje de Litecoin van de crypto? Doe mij maar het echte werk, Calve Pindakaas met stukjes pinda aub, oftewel ook gewoon BTC.

Ingrediënten:
- Pinda (en geen andere rotzooi…)
Mare…. 30800 en Bloody Sunday moet nog komen
Ga ik over enkele dagen gewoon mijn eerste DCA moment onder de 29k krijgen??? 🤩
Ik zie mijn eerste eigen bobsleeteam al in de horizon verschijnen
mooi kut dan dat ze de ideal er af gehaald hebben dan
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Credit card is wel instant. 3 euro fee geloof ikKhaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:24:
[...]
SEPA != Ideal voor zover ik weet.Khaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:24:
[...]
Bitvavo accountje al? is wel aan te raden --> iDEAL zelfs gratisKhaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:24:
[...]
Wel gewoon voor HODL, actief traden met Bitvavo beperkt (alleen EUR pairings namelijk)
nothing stops this train
Verwijderd
Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM) --> XLM verkopen op BinanceKol Nedra schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:31:
[...]
Bitvavo accountje al? is wel aan te raden --> iDEAL zelfs gratis
Wel gewoon voor HODL, actief traden met Bitvavo beperkt (alleen EUR pairings namelijk)
U heeft nu funds op Binance.
dat is toch een hoop gedoe.. moet ik bij bitvavo weer mn ID sturen enzo.. weinig zin in eigenlijkVerwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:36:
[...]
Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM)--> XLM verkopen op Binance

Verwijderd
Dan toch lekker niet jonge godverdomme.Khaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:37:
[...]
dat is toch een hoop gedoe.. moet ik bij bitvavo weer mn ID sturen enzo.. weinig zin in eigenlijk
haha toch bedankt voor de tip jaapie
Maar wel veel sneller, nu moet je wachten tot maandagKhaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:37:
[...]
dat is toch een hoop gedoe.. moet ik bij bitvavo weer mn ID sturen enzo.. weinig zin in eigenlijk
nothing stops this train
Gisterochtend ook zo gedaan, maar dan met TRX. Binnen 7 minuten stond het op Binance, easy peasyVerwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:36:
[...]
Gratis iDeal storting Bitvavo --> aankoop XLM --> XLM gratis naar Binance ( withdrawal 0 XLM) --> XLM verkopen op Binance
Dat is SEPA. Ja als je zelf overmaakt, is het van je rekening. Dan duurt het even voor het aankomt bij de tegenpartij. Ze kunnen het niet op je rekening laten staan net zolang het aankomt aan de overkant, dan kun je het twee keer uitgeven namelijk. Dacht dat ze daar tegenwoordig iets voor uitgevonden hadden, maar weet niet zeker.Khaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:31:
[Afbeelding]
Dit bedoel ik en dan zelf overmaken zeg maar
Ja he, was er maar een soort techniek waarbij je makkelijk geld kan overmaken naar een ander partij, waarbij je niet afhankelijk bent van een tussenpersoon (bank). Dat zal echt schelen als die techniek er was!DaCoTa schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Dat is SEPA. Ja als je zelf overmaakt, is het van je rekening. Dan duurt het even voor het aankomt bij de tegenpartij. Ze kunnen het niet op je rekening laten staan net zolang het aankomt aan de overkant, dan kun je het twee keer uitgeven namelijk. Dacht dat ze daar tegenwoordig iets voor uitgevonden hadden, maar weet niet zeker.
nothing stops this train
Je zal je wallet keys maar hierop hebben opgeslagen:
https://www.nu.nl/tech/61...gital-harde-schijven.html

Dank voor het onder de aandacht brengen! Had nog wat CELO staan op Coinlist, gelijk verkocht!
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Verwijderd
Je seed, wachtwoorden of wallet keys digitaal opslaan op een medium die contact maakt met internet is sowieso -1.Tartarus schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:54:
Een beetje hetzelfde als een kluis kopen en vervolgens je geld, goud en juwelen er boven op leggen.
My pleasure, je kunt een Alerting Reward donatie maken op ....Mighty schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:54:
[...]
Dank voor het onder de aandacht brengen! Had nog wat CELO staan op Coinlist, gelijk verkocht!
Ik ben ook wel benieuwd! Volgens mij was het na de quiz $3?majic schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 17:00:
[...]
My pleasure, je kunt een Alerting Reward donatie maken op ....![]()
Was t' veel?
Nouja, er zijn wel wat manieren om de informatie te obfuscaten/scramblen zodat je, zelfs op dezelfde computer in theorie (zou ik echter niet doen) zulke informatie kunt verbergen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:57:
[...]
Je seed, wachtwoorden of wallet keys digitaal opslaan op een medium die contact maakt met internet is sowieso -1.
Een beetje hetzelfde als een kluis kopen en vervolgens je geld, goud en juwelen er boven op leggen.
Een beetje alsof je de sleutel van je voordeur tussen 1001 willekeurige sleutels stopt en die in de schuur hangt tussen het gereedschap, zeg maar.
Tartarus schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:54:

nothing stops this train
We zijn zo te zien bezig met een driehoekje tss 30500 en 31500.. en dan ..? De shorters zien het blijkbaar nog zitten, nog maar 5% gesloten tov gisteren.
Moest aan die Belgische agent denken die ooit bij de eindsprint ff een fotootje wilde maken.Pelox schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 17:52:
De tour de france begon ook aardig bearish met een paar flinke drops.
Ook het halve peloton onderuit, wat is dat toch met die Belgen.

Twee weken vakantie geweest, topic wel gevolgd zo nu en dan.
Everyone buys the dip but it keeps on dipping.
XRP = trash
Ben je lekker met 50 per uur aan het fietsen staat Elon daar plots met een stuk karton te poseren voor zijn nieuwe tweet.Pelox schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 17:52:
De tour de france begon ook aardig bearish met een paar flinke drops.
Die agent keek tenmiste nog door zijn lens naar de renners.. deze man vrouw persoon was enkel met de camera bezig.. groeten aan opa en oma! Wat zullen ze trots zijn!Mr_Ripple schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:03:
[...]
Moest aan die Belgische agent denken die ooit bij de eindsprint ff een fotootje wilde maken.
Ook het halve peloton onderuit, wat is dat toch met die Belgen.
Ze reden iets van 80 geloof ikNgangatar schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:10:
[...]
Ben je lekker met 50 per uur aan het fietsen staat Elon daar plots met een stuk karton te poseren voor zijn nieuwe tweet.

Bedankt weer Elon..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 26-06-2021 18:25 ]
Zero.
niet weer, anders hoefde het nu niet.Khaelos schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:37:
[...]
Ik doe het ook via de bitvavo route, werkt best fijn eigenlijk.
Ik heb afgelopen 24 uur zitten rijden voor vakantie, nog iets bijzonders gebeurt met de crypto koers?
Op bitvavo doe ik niet veel, ik dca erop met klein bedrag per maand en wat ik hier verdien gaat 100% naar me kinderen. Maar ik denk dat ik hier voortaan ook via ideal overmaak en dan naar Binance scheelt toch eigenlijk weer de fee die je anders aan Binance moet betalen 😊twain4me schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:22:
[...]
niet weer, anders hoefde het nu niet.![]()
Ik doe het ook via de bitvavo route, werkt best fijn eigenlijk.
nothing stops this train
Ik wacht nog even de lucht is er echt nog niet uit, zolang er niet iets raars gebeurd met elon ofzo gaan we imho gewoon nog een stuk naar beneden, geen garanties, blijft wel crypto

Hmm, nu al inkopen of nog even wachten tot de zondagdip voorbij is?
Wacht eerst maar tot de zondagdip begint?.GoO schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:04:
Hmm, nu al inkopen of nog even wachten tot de zondagdip voorbij is?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!