Ik vind zijn videos altijd weinig onderbouwing hebben en hij valt heel veel in herhaling, vooral in zijn recente videos. Bij zijn meeste video's die gaan over een crypto/aandeel die hij heeft gekocht, is zijn onderbouwing om het te kopen altijd dat hij "veel vertrouwen heeft in de toekomst van de crypto/het aandeel". Maar hij legt zelden uit waarom hij dan zoveel vertrouwen heeft. Zijn video's bevatten altijd heel veel fluff om maar net aan de 10 minuten content te komen zodat hij het kan monetizen.Kol Nedra schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 22:37:
oke maar ff serieus, ik vind Focuss op Financiën denk wel de beste mbt informatie over crypto/beleggen. Zijn visie hoe hij denk past ook precies in mijn straatje, zo denk ik dus ook![]()
[YouTube: DE STRATEGIE VAN POMPLIANO VOOR BITCOIN (SLEUTEL TOT SUCCES)]
Als jullie 1 persoon mogen melden, wat is dan jullie fav mbt info over crypto?
Ik kijk natuurlijk naar velen andere, je moet natuurlijk niet maar 1 persoon volgen anders krijg je een verkeerde visie, de ene is hier goed in en de ander kijkt er net anders tegenaan en geeft ook nuttige info...
Klopt maar die procenten gaan vaak op en neer net als de prijs van de coin. Gaat om wat BUSD en BNB wat ik altijd in de launchpools gooi. Is geen mega bedrag.Kol Nedra schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:08:
[...]
ATA geeft toch meer? BUSD; ATA 2.49% en Klay 1.63%
Zit wel een pincode bij. In de binance app, bij wallet > card > dashboard > show pincode zieje'mroflexx schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:36:
Ik heb nu de binance card binnen maar klopt het dat je daar geen pincode bij gebruikt?
Laat anders card nr en pincode weten, dan checknik voor je of het klopt...
Ik heb mijn inleg deze maand maar eens op Neo ingezet.
Is zo ver gezakt, en ik had alles verkocht op 88€.
Moet gezien de potentie snel weer op kunnen krabbelen denk ik.
Dat geldt voor een aantal andere alts ook, maar ik weet niet of 't verstandig is daar nu op te gokken. Persoonlijk wacht ik met het kopen van alts totdat BTC meer duidelijkheid geeft. Vergeet niet dat je alt met potentie met gemak nog flink wat procenten kan dalen als BTC weer nukkigheden vertoont.DaWayne schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:33:
Ik heb mijn inleg deze maand maar eens op Neo ingezet.
Dat klopt wel ja. Maar voor de middenlange termijn verwacht ik wel forse stijging. Zakt hij eerst nog verder in, dan maakt dat niet uit als hij alsnog opgeeft daarna.Ray_ schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:39:
[...]
Dat geldt voor een aantal andere alts ook, maar ik weet niet of 't verstandig is daar nu op te gokken. Persoonlijk wacht ik met het kopen van alts totdat BTC meer duidelijkheid geeft. Vergeet niet dat je alt met potentie met gemak nog flink wat procenten kan dalen als BTC weer nukkigheden vertoont.
Ben niet zo'n handelaar (meer).
33K incomming!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Kelderen? van 35K naar 34K noem ik nou niet echt kelderenJW04 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:15:
Europa is weer wakker en de koers keldert, klote Europeanen met hun paper hands!
ga naar je pay wallet en klik op view pin..... je hebt de pin altijd nodig als je je pas gebruikt.roflexx schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:36:
Ik heb nu de binance card binnen maar klopt het dat je daar geen pincode bij gebruikt?
nothing stops this train
Ik welValar Morghulis schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:21:
[...]
Kelderen? van 35K naar 34K noem ik nou niet echt kelderen
laat maar komen, mijn fiat salaris is gisteren binnen gekomen dus kom maar op me een btc korting...... wel aub een higher low 🤗JW04 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:15:
Europa is weer wakker en de koers keldert, klote Europeanen met hun paper hands!
69k soon! (na de zomer)
nothing stops this train
Behalve online of voor kleine betalingen.Kol Nedra schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:22:
[...]
ga naar je pay wallet en klik op view pin..... je hebt de pin altijd nodig als je je pas gebruikt.
Overigens bij de meeste geldautomaten is de pin heel simpel te wijzigen.
Ik verwacht vandaag mijn eerste salaris van mijn nieuwe baan, eerste aankoop zal een plukje btc wordenKol Nedra schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:25:
[...]
laat maar komen, mijn fiat salaris is gisteren binnen gekomen dus kom maar op me een btc korting...... wel aub een higher low 🤗
69k soon! (na de zomer)
Gaat linea re(k)cta naar de ledger.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 25-06-2021 10:10 ]
Zero.
De weekenddip gaat weer beginnenJW04 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:15:

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik kijk al jaren alleen naar @Verwijderd, gewoon het tegenovergestelde doen, meer heb je niet nodig.Kol Nedra schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 22:37:
Als jullie 1 persoon mogen melden, wat is dan jullie fav mbt info over crypto?
Ik kijk natuurlijk naar velen andere, je moet natuurlijk niet maar 1 persoon volgen anders krijg je een verkeerde visie, de ene is hier goed in en de ander kijkt er net anders tegenaan en geeft ook nuttige info...
Omdat een stilstaande klok ook 2 keer per dag goed staat en kippen eieren leggen, werkt het niet altijd, maar meestal wel.
Ten opzichte van de piek van deze week..?
Ach zit nog wel wat support rond de 33K, eerst dat maar eens testen. Wanneer we daar volle bak door zakken is het pas een dip te noemen. (hoop het niet heb buy orders staan)
[ Voor 6% gewijzigd door Valar Morghulis op 25-06-2021 10:22 ]
Nou, dat was een korte opleving
BTC heeft vannacht boven de $35k gepiekt, dus ja
Sowieso was het een prima week, toch? Heel stabiel, niet verder doorgezakt, zelfs gestegen.
Nouja, stabiel, er zat 20% verschil tussen begin van de week en eind van de week
Het was een goede verdienweek, in ieder geval
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 25-06-2021 10:25 ]
Ik denk dat wij andere dingen zienanandus schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:22:
[...]
BTC heeft vannacht boven de $35k gepiekt, dus ja
Sowieso was het een prima week, toch? Heel stabiel, niet verder doorgezakt, zelfs gestegen.
Nouja, stabiel, er zat 20% verschil tussen begin van de week en eind van de week
Het was een goede verdienweek, in ieder geval
Op basis van de 1d chart is het er niet gunstiger op geworden.
Geen paniek, we zakken wellicht even door naar de 33.200 dan bouncen we hopelijk weer omhoog.
Zero.
Ik zie bij BTC een low deze week van $28.8k (op dinsdag) en een high van $35.5k (vannacht)Matthias87 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat wij andere dingen zien
Op basis van de 1d chart is het er niet gunstiger op geworden.
Dat is 20% profit. Ik vind dat redelijk gunstig
Edit:
Uitgaande van het buy low en sell high-principe dan
Edit:
En zelfs als je een hodler bent, dan staat het nog steeds meer dan driemaal(!) zo hoog als een jaar geleden.
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 25-06-2021 10:35 ]
Mijn dag kan nu al niet meer stuk!
Heb net een Excel gemaakt met al mijn investeringen, alle tokens die ik nu in mijn bezit heb en de huidige prijzen. Blijk ik gewoon dik in de plus te staan?! Zelfs met 3x narekenen blijft het getal groen..
Dit gedaan omdat ik het overzicht volledig kwijt was, zo stond er wat op Binance, op de ledger en wat online wallets zoals Polkadot.js, Adalite en Vechain!
Nu een helder en overzichtelijk Excel bestand, die gemakkelijk te updaten is!
Heb net een Excel gemaakt met al mijn investeringen, alle tokens die ik nu in mijn bezit heb en de huidige prijzen. Blijk ik gewoon dik in de plus te staan?! Zelfs met 3x narekenen blijft het getal groen..
Dit gedaan omdat ik het overzicht volledig kwijt was, zo stond er wat op Binance, op de ledger en wat online wallets zoals Polkadot.js, Adalite en Vechain!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Uit nieuwsgierigheid, waarom niet gewoon op coinmarketcap en dan alle prijzen/transacties correct invoeren?!BTFD schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:34:
Mijn dag kan nu al niet meer stuk!![]()
Heb net een Excel gemaakt met al mijn investeringen, alle tokens die ik nu in mijn bezit heb en de huidige prijzen.Blijk ik gewoon dik in de plus te staan?! Zelfs met 3x narekenen blijft het getal groen..
Kan iemand verklaren waarom de Segwit adoption (Segwit is een protocol update) deze maand een flinke boost heeft gekregen?
https://stats.buybitcoinworldwide.com/segwit-adoption/
Bepaalde exchanges die deze maand zijn overgestapt naar Segwit?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
misschien vind je dit ook wel interessant, een zeer fijne Excel sheet gratis te downloaden.BTFD schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:34:
Heb net een Excel gemaakt met al mijn investeringen, alle tokens die ik nu in mijn bezit heb en de huidige prijzen.Blijk ik gewoon dik in de plus te staan?! Zelfs met 3x narekenen blijft het getal groen..
zeker aanrader om er even naar te kijken...
https://doopiecash.nl/wat-ben-je-waard-sheet/
nothing stops this train
Congrats maar is iets als delta daar niet makkelijker voor?BTFD schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:34:
keepitfrosty schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:53:
[...]
Congrats maar is iets als delta daar niet makkelijker voor?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Bedankt voor alle info! 
Als je geen weet hebt van apps zoals "Delta" of de mogelijkheden van sites zoals coinmarketcap, dan is het wat lastig zoeken! Daarnaast ben ik een Excel-goeroe en was hier dus ook snel mee klaar..
Nu bezig om de API van Binance in de cryptosheet van Microsoft te krijgen, puur en alleen om het werkend te krijgen, aangezien ik net even die Delta app geïnstalleerd hebt en dit toch wel wat makkelijker is ja!
Links- of rechtsom, ik sta in het groen!
Edit:
Toch maar weer verder met Excel..
Delta app kan niet meer dan 2 Exchanges en 2 Wallets toevoegen, of je moet er 60 euro op jaarbasis voor over hebben. Ook kon ik de wallets van Ledger en Polkadot.js niet synchroniseren..
Back to basic dus..
Als je geen weet hebt van apps zoals "Delta" of de mogelijkheden van sites zoals coinmarketcap, dan is het wat lastig zoeken! Daarnaast ben ik een Excel-goeroe en was hier dus ook snel mee klaar..
Nu bezig om de API van Binance in de cryptosheet van Microsoft te krijgen, puur en alleen om het werkend te krijgen, aangezien ik net even die Delta app geïnstalleerd hebt en dit toch wel wat makkelijker is ja!
Links- of rechtsom, ik sta in het groen!

Edit:
Toch maar weer verder met Excel..
Delta app kan niet meer dan 2 Exchanges en 2 Wallets toevoegen, of je moet er 60 euro op jaarbasis voor over hebben. Ook kon ik de wallets van Ledger en Polkadot.js niet synchroniseren..
Back to basic dus..
[ Voor 21% gewijzigd door BTFD op 25-06-2021 11:24 ]
? Zelfs op de 1m is niks te zien..stribi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:21:
kleine moon !
van $300?stribi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:21:
kleine moon !
Een typische duikplank, een sprongetje omhoog om vervolgens het diepe in te stortenstribi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:21:
kleine moon !
blockchain dot comMooody schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:49:
Kan iemand verklaren waarom de Segwit adoption (Segwit is een protocol update) deze maand een flinke boost heeft gekregen?
https://coinfomania.com/b...om-native-segwit-support/
https://www.businessinsid...rstel-daling-koers-23000/
Wat ik dus al een tijdje “roep” maar goed ik ken de fundementals dan weer niet.
Een maand na de cryptocrash van 19 mei stroomt er nog steeds geld uit producten die indirect blootstelling bieden aan de bitcoin. Dit suggereert dat institutionele beleggers die dergelijke beleggingsfondsen gebruiken nog steeds weinig animo tonen om in te stappen en dus geen ‘buy-the-dip’-strategie volgen.”, aldus het rapport.
Een maand na de cryptocrash van 19 mei stroomt er nog steeds geld uit producten die indirect blootstelling bieden aan de bitcoin. Dit suggereert dat institutionele beleggers die dergelijke beleggingsfondsen gebruiken nog steeds weinig animo tonen om in te stappen en dus geen ‘buy-the-dip’-strategie volgen.”, aldus het rapport.
[ Voor 76% gewijzigd door Ricardovv op 25-06-2021 12:00 ]
ff wat entertainment 👀
nothing stops this train
leeg verhaal van JPMorgan.......0 waardeRicardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:57:
https://www.businessinsid...rstel-daling-koers-23000/
onchain data zegt wat anders. Vertrouw ik stuk meer dan die gal bakken van een club als deze. Ik snap ze wel, nog ff wat extra fud in de mix gooien zodat ze zelf ook nog in kunnen stappen....
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 25-06-2021 12:36 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Time will tell, maar het grote geld gaat heus niet op twitter zitten kijken maar eerder luisteren naar JPM / MS / ...
Wordt alleen maar meer verwacht ik, aangezien Taproot goed ontvangen wordt. Pay-to-Taproot outputs zijn SegWit outputs van versie 1 en alle Taproot transacties zijn SegWit transacties.Mooody schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:49:
https://opensea.io/seaart
het echt grote geld hebben eigen mensen, die gaan niet luisteren naar dat soort corrupte clubjes.SlasZ schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:41:
Time will tell, maar het grote geld gaat heus niet op twitter zitten kijken maar eerder luisteren naar JPM / MS / ...
Mwha, hopelijk gaan we vandaag nog knallen maar welke kant op weet ik ook niet.Tominatie schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:48:
Wat saai he
Ah thanksDaCoTa schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:55:
[...]
blockchain dot com
https://coinfomania.com/b...om-native-segwit-support/
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wordt sowieso knallen morgen, heb uiensoep gehad met de lunchRaptorXS schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:55:
[...]
Mwha, hopelijk gaan we vandaag nog knallen maar welke kant op weet ik ook niet.
Inderdaad, en degenen welke werken voor het grote geld hebben ook hun targets en die halen ze niet met eindeloos niets doen. Of het geld naar BTC komt, waarschijnlijk is dat maar een percentage maar het geld gaat ergens heen iig.anti elppa schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:52:
[...]
het echt grote geld hebben eigen mensen, die gaan niet luisteren naar dat soort corrupte clubjes.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
ADA trekt zn eigen plan en ETH is aardig rekt aan het gaan.
Ben's schuldDarrell schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:00:
alleen maar goed, is me 2e grootste in me pf...... en zeer bullish op korte en lange termijn.Darrell schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:00:
ADA 4000 sats, hop weer naar de 5000 🚀
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 25-06-2021 13:08 ]
nothing stops this train
Los van wat je van JP Morgan vindt, is het toch helemaal niet zo'n raar idee dat we de 23k regio nog gaan opzoeken? Nadat we door de vorige ATH knalden in december, hebben we een tijdje in geconsolideerd in die regio. Deze regio opnieuw testen zou ik helemaal niet zo'n gek scenario vinden en ook wel iets waar ik rekening mee houd.anti elppa schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:34:
[...]
leeg verhaal van JPMorgan.......0 waarde
onchain data zegt wat anders. Vertrouw ik stuk meer dan die gal bakken van een club als deze. Ik snap ze wel, nog ff wat extra fud in de mix gooien zodat ze zelf ook nog in kunnen stappen....
Wel benieuwd naar welke onchain data je verwijst overigens.
/f/image/kf6jVMzDW2o6sXaXRmLhZfH3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/k8N01A3sUp83AwnyQrUrxqP8.png?f=fotoalbum_large)
My Shiba Inu will be named Floki
— Elon Musk (@elonmusk) 25 juni 2021
wie is Elon Musk? die ken ik niet, hij houdt wel van hondjes zie.....enomiss schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:09:
[Twitter]
je bent trouwens al te laat voor het pumpje
nothing stops this train
Apart dat mensen zo emotioneel reageren op berichten die ze niet aanstaan. Alles afdoen als fud. Terwijl je het ook gewoon ter kennisgeving kunt aannemen en het kunt meenemen in je aan en/of verkoopplannen. We zitten hier toch niet in de Bitcoinkerk?
Elon doet niet meer mee.
Doge is toch 25 cent. Op naar de 6 cent.
Doge is toch 25 cent. Op naar de 6 cent.
Waarom maak je steeds alles persoonlijk, alsof de wereld tegen je is? Discussiëren met elkaar over een onderwerp betekent dat je mensen met verschillende meningen tegen komt. Telkens als iemand het inhoudelijk met je oneens is verander jij het heel sluw in iets persoonlijks. Als iemand jouw post FUD wil noemen mag dat best. In plaats van dit soort posts kan je ook een poging wagen om inhoudelijk ons ervan te overtuigen waarom het geen FUD is.Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:16:
Apart dat mensen zo emotioneel reageren op berichten die ze niet aanstaan. Alles afdoen als fud. Terwijl je het ook gewoon ter kennisgeving kunt aannemen en het kunt meenemen in je aan en/of verkoopplannen. We zitten hier toch niet in de Bitcoinkerk?
Niet? Thou heathen!Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:16:
Het word weer eens tijd voor een ouderwetse bullrun! Ik zeg +40% in een week let's go!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mensen horen niet graag dat hun investering rekt kan gaan.Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:16:
Ik vind juist de insights van beide kanten interessant, ondanks dat ik nu all-in btc zit houd ik ook rekening met verdere rektheid. Toch hoop ik nog steeds op 69k soon.
69k is wel wat magertjes hoor.. 100k voor 31 december zou prima zijnTominatie schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:22:
[...]
Mensen horen niet graag dat hun investering rekt kan gaan.
Ik vind juist de insights van beide kanten interessant, ondanks dat ik nu all-in btc zit houd ik ook rekening met verdere rektheid. Toch hoop ik nog steeds op 69k soon.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
420,69k Dan zijn we allemaal tevreden? Ik heb even een een tijdje afstand genomen van charts en daytraden maar ik zie dat tov april er eigenlijk niet heel veel verandering is. Kortom even een pas op de plaats en dan MOON!
ligt aan wanneer, want in 2030 is dat erg bearishBurnerT schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:26:
420,69k Dan zijn we allemaal tevreden? Ik heb even een een tijdje afstand genomen van charts en daytraden maar ik zie dat tov april er eigenlijk niet heel veel verandering is. Kortom even een pas op de plaats en dan MOON!
nothing stops this train
Apart dat mensen zo reageren als iemand een andere mening hebben dan een random berichtje op het internet, je kunt toch ook accepteren dat die mensen andere bronnen hebben dan jij en hun mening ventileren over jouw bron? We zitten hier toch niet bij Willem Engel?Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:16:
https://decrypt.co/74495/...llion-massive-crypto-raid
158 miljoen in crypto gelinkt aan witwassen van geld, nog maar eens een nudge voor overheden om crypto aan banden te leggen..
158 miljoen in crypto gelinkt aan witwassen van geld, nog maar eens een nudge voor overheden om crypto aan banden te leggen..
wie reageert er emotioneel dan? Doel je op mijn bericht? Dan lees je het met een bepaalde bril ben ik bang. Meeste weten hier dat ik niet veel emotie heb als het aankomt op crypto en al helemaal niet als het aankomt op fud, fomo berichten.Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:16:
Ik ben juist iemand die richting ath riep dat we vanzelf een keer een mega correctie kregen. Om de nieuwe mensen in crypto te waarschuwen.
ik geef alleen maar aan dat een leeg stukkie tekst vanuit de oude financiële wereld voor mij 0 waarde heeft. Er staat ook niets inhoudelijks in.
Een inhoudelijk stuk zal je mij niet over horen zeuren, of het nou up of down is.
Das ook weer zo. Echter hoop ik tegen die tijd een amfibie lambo te hebben (voor mijn eigen eiland natuurlijk) xDKol Nedra schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:27:
[...]
ligt aan wanneer, want in 2030 is dat erg bearish
Maar over 9 jaar meer dan 500k dan?
158 miljoenSlasZ schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:28:
https://decrypt.co/74495/...llion-massive-crypto-raid

en juist de volgbaarheid is hierin toch juist goed nieuws voor de politie?majic schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:30:
[...]
158 miljoenOndertussen worden er in fiat honderd maal grotere bedragen witgewassen elke zondagochtend.
ADA/BTC flinke rode kaars!
op 3846 sats staat mijn buyorder 👌
op 3846 sats staat mijn buyorder 👌
[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 25-06-2021 13:35 ]
nothing stops this train
Onderstaande Twitter user heeft een leuk filmpje gemaakt in het licht van de recente rug pulls
In light of all the recent rugs, why not a pokemon battle between peepo and a wild rug. Who should I do next?
— Pas (@passytee) 23 juni 2021
I mean this week I've lost money in $SGT $VISR such is the life in our defi adventures 🤝🤝 pic.twitter.com/fVfj4K8b3o
Ah nu schrijf je dat het artikel voor JOU 0 waarde heeft. In je eerdere post schreef je dat het artikel 0 waarde heeft.anti elppa schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:28:
[...]
wie reageert er emotioneel dan? Doel je op mijn bericht? Dan lees je het met een bepaalde bril ben ik bang. Meeste weten hier dat ik niet veel emotie heb als het aankomt op crypto en al helemaal niet als het aankomt op fud, fomo berichten.
Ik ben juist iemand die richting ath riep dat we vanzelf een keer een mega correctie kregen. Om de nieuwe mensen in crypto te waarschuwen.
ik geef alleen maar aan dat een leeg stukkie tekst vanuit de oude financiële wereld voor mij 0 waarde heeft. Er staat ook niets inhoudelijks in.
Een inhoudelijk stuk zal je mij niet over horen zeuren, of het nou up of down is.
Voor een ander heeft het artikel misschien wel waarde. Het is gewoon een nieuwsartikel. Daar is misschien feitelijk wel wat op af te dingen maar het voor alles en iedereen af serveren omdat stellig beweert dat het 0 waarde heeft komt erg “believerig” over.
We willen allemaal Bitcoin moon maar het feitelijke marktsentiment negeren lijkt me ook niet slim.
Ook al heeft JP morgan een eigen agenda dan nog kun je dit meenemen in je keuzes.
Bovendien is het gewoon een online nieuwsitem. Niks mis mee om te posten. Ja ik ventileer mijn idee over het marktsentiment mee. Ook niks mis mee toch? Volgens mij bestaat 80% uit de slowchat hier uit.
Iedereen weet het beter maar de “believers” weten het net even beter lijkt het wel. Ondertussen loopt de Bitcoin koers van de zolder (april) naar de kelder (juni).
Hier snap ik weinig van?!enomiss schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:21:
[...]
Waarom maak je steeds alles persoonlijk, alsof de wereld tegen je is? Discussiëren met elkaar over een onderwerp betekent dat je mensen met verschillende meningen tegen komt. Telkens als iemand het inhoudelijk met je oneens is verander jij het heel sluw in iets persoonlijks. Als iemand jouw post FUD wil noemen mag dat best. In plaats van dit soort posts kan je ook een poging wagen om inhoudelijk ons ervan te overtuigen waarom het geen FUD is.
Moet ik nou wel overtuigen of het fud is of moet ik nou niet overtuigen?
Ik hoef helemaal niks te overtuigen ik deel een nieuwsartikel. Bepaal zelf maar wat je er van vind
Bounce rond de 33k voor een mooie channel up?
Wel de bedoeling dat dat gaat gebeuren, als we nu weer een low gaan zetten onder de 30k dan gaat het niet goed.
Wel de bedoeling dat dat gaat gebeuren, als we nu weer een low gaan zetten onder de 30k dan gaat het niet goed.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maar jij doet precies hetzelfde. Jij bent net zo goed aan het posten op andere reacties waarin jij vindt dat jij het beter weet. En altijd negatief. Zodat de "bears" het beter weten. Wat is het verschil?Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:40:
[...]
Ah nu schrijf je dat het artikel voor JOU 0 waarde heeft. In je eerdere post schreef je dat het artikel 0 waarde heeft.
Voor een ander heeft het artikel misschien wel waarde. Het is gewoon een nieuwsartikel. Daar is misschien feitelijk wel wat op af te dingen maar het voor alles en iedereen af serveren omdat stellig beweert dat het 0 waarde heeft komt erg “believerig” over.
We willen allemaal Bitcoin moon maar het feitelijke marktsentiment negeren lijkt me ook niet slim.
Ook al heeft JP morgan een eigen agenda dan nog kun je dit meenemen in je keuzes.
Bovendien is het gewoon een online nieuwsitem. Niks mis mee om te posten. Ja ik ventileer mijn idee over het marktsentiment mee. Ook niks mis mee toch? Volgens mij bestaat 80% uit de slowchat hier uit.
Iedereen weet het beter maar de “believers” weten het net beter lijkt het wel.
Behalve dat jij altijd persoonlijk aangevallen voelt als iemand het niet met je eens is?
Het is aan iedereen zelf om iets of niets te doen met een reactie.
Altijd? Volgens mij was dat slechts 1 keer. Ik voel mij dus helemaal niet persoonlijk aangevallen.malarkan schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:46:
[...]
Maar jij doet precies hetzelfde. Jij bent net zo goed aan het posten op andere reacties waarin jij vindt dat jij het beter weet. En altijd negatief. Zodat de "bears" het beter weten. Wat is het verschil?
Behalve dat jij altijd persoonlijk aangevallen voelt als iemand het niet met je eens is?
En of ik het beter weet? Geen idee. Ik zie gewoon de feiten op CMC. Jammer dat het irriteert. Ik kan niks aan die feiten veranderen.
precies dit idd. Daarom ga ik ook maar niet reageren op zijn post. Is beter voor iedereen.malarkan schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:46:
[...]
Maar jij doet precies hetzelfde. Jij bent net zo goed aan het posten op andere reacties waarin jij vindt dat jij het beter weet. En altijd negatief. Zodat de "bears" het beter weten. Wat is het verschil?
Volgens mij had iedereen al voor zichzelf bepaald wat de waarde van jouw post was.Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:42:
[...]
Hier snap ik weinig van?!
Moet ik nou wel overtuigen of het fud is of moet ik nou niet overtuigen?
Ik hoef helemaal niks te overtuigen ik deel een nieuwsartikel. Bepaal zelf maar wat je er van vind
@anti elppa geeft gewoon zijn inhoudelijke mening, maar jij voelt je aangevallen, je begint weer een hele persoonlijk discussie die werkelijk 0 met de inhoud te maken heeft. Je had het ook als kans kunnen zien om er inhoudelijk verder op in te gaan.
Mensen schieten wel eens uit de slof of zeggen ontactische dingen (I'm guilty), of zinnen komen wel eens bot over, maar zet die negatieve bril eens af, meestal is de intentie niet slecht. Leer het inhoudelijke, het grapje, of het sarcasme uit posts te halen, en zit niet de hele tijd emotioneel te posten.
Dit is nog altijd Tweakers waar inhoudelijke posts verwacht worden. Dit is een vrij uitzonderlijk topic met ook veel grapjes en babes, maar dat voegt tenminste nog wat verlichting toe aan het onderwerp.
Dan moet je je eigen manier van posten even terugkijken, je bent vaker wel dan niet negatief. je bent vaker wel dan niet persoonlijk aan het reageren op reacties op je eigen posts.Ricardovv schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:49:
[...]
Altijd? Volgens mij was dat slechts 1 keer. Ik voel mij dus helemaal niet persoonlijk aangevallen.
En of ik het beter weet? Geen idee. Ik zie gewoon de feiten op CMC. Jammer dat het irriteert. Ik kan niks aan die feiten veranderen.
En die feiten op CMC kloppen zeeeeer vaak niet omdat die site hun eigen gegevensstroom al niet aankan. Dat is hier al heel vaak gepost. dus ik hoop dat je dat niet als de ultieme waarheid gaat posten, want 100% zekerheid in die "feiten" is er niet. Zeker met de getallen die er op staan.
Ondertussen schieten de shorts weer de hoogte in...
:fill(white):strip_exif()/f/image/iIv7DjB8aTgCSliHtRTZPcSU.png?f=user_large)
Als je nu nog niet wist dat het marktsentiment onder het vriespunt ligt dan heb je onder een steen geleefd de afgelopen weken. Een nieuwsartikel delen kan nooit kwaad. De non-discussie die volgt, vind ik minder interessant.
Kijken we naar dezelfde grafieken?
Sander heeft sinds maart niet meer ingelogd 🤣
Moooon! 😏
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Much bull?
/f/image/2lj7xfDS85NJLVLhwIF8n8TN.png?f=fotoalbum_large)
Komende maand wordt key. Anders kunnen we toch wel spreken van een bear wat niet wil zeggen dat we later op het jaar of begin volgend jaar naar een nieuwe ATH gaan.
/f/image/2lj7xfDS85NJLVLhwIF8n8TN.png?f=fotoalbum_large)
Komende maand wordt key. Anders kunnen we toch wel spreken van een bear wat niet wil zeggen dat we later op het jaar of begin volgend jaar naar een nieuwe ATH gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door BootjeVaren op 25-06-2021 14:39 ]
Weinig support daar denk ik, eerder 32200-32300stribi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:46:
33K heeft moeite
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zMOt9yPig8GE54UFBZ4sVX6g.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/9EWBqHTy0cLZA1zfYxi5yMbE.jpg?f=fotoalbum_large)
BearWhale
Een combinate van een Bear en een Whale. Het is een gevaarlijk beest want een BearWhale probeert grote hoeveelheden bitcoin te verkopen op de open markt, waardoor de koers voor iedereen daalt.
In oktober 2014 werd er een in het wild gespot op de Sloveense Bitstamp-beurs. De BearWhale probeerde zo'n 30.000 bitcoin in een klap te verkopen - destijds meer dan 9 miljoen dollar waard, tegenwoordig zo'n 567 miljoen - voor 300 dollar per stuk. Dat was flink onder de gangbare prijs van rond de 350 dollar.
Het resultaat was een plotselinge, tijdelijke afvlakking van de bitcoinprijs. Hodlers en Whales kochten de bitcoin van de BearWhale op, waardoor het effect uiteindelijk teniet werd gedaan. Het 'doden van de BearWhale' werd gevierd met kunstwerken van het gevecht.
Dat waren nog eens tijden blijkbaar, toen jankten ze niet als onzekere pubermeisjes om een sideways periode maar kochten ze gretig de bende op en maakte ze schilderijen van het slachtveld...
Vroegah, toen de blockchains van hout waren en de kopers van staal.
Over vroeger gesproken, ik ga deze zomer op vakantie naar de Poolse bergen, waar nog ergens een trein bedolven moet liggen, vol ledgers met door de Nazi's geroofde bitcoins.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:54:
Vroegah, toen de blockchains van hout waren en de kopers van staal.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!