Het tijdperk der cryptocurrency is bijna voorbij. Wachten op het EU muntje
Ik dacht dat heel die mining zooi werd verkast naar Texas, omdat ze daar goedkoop stroom konden leveren?
Alleen die verhuizing gaat nog wel even duren..
Alleen die verhuizing gaat nog wel even duren..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Zeker, maar als ik zo snel kijk krijg je dan in het geval van ADA maar 0,48% jaarlijks. Dus als je lange termijn zit kan je beter staken.workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:39:
[...]
Persoonlijk zit ik erin voor de lange termijn. Dus 30 dagen maakt mij niet zoveel uit. Dus dan is staking wellicht een optie?
Ik kan op binance ook flexibel sparen. Voor zover ik het nu kan zien, kan ik daar ieder moment mijn inleg uit trekken. Klopt dat?
Er zijn verschillende soorten staking op Binance. Stelregel is doorgaans, des te minder opbrengst, des te veiliger. Bij de verschillende soorten staking staat op Binance uitgelegd wat de voorwaarden zijn als je het er uithaalt.workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:39:
[...]
Persoonlijk zit ik erin voor de lange termijn. Dus 30 dagen maakt mij niet zoveel uit. Dus dan is staking wellicht een optie?
Ik kan op binance ook flexibel sparen. Voor zover ik het nu kan zien, kan ik daar ieder moment mijn inleg uit trekken. Klopt dat?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik gok om terug in de tijd te gaan maar een echte HODLer gaat natuurlijk naar de toekomst!sOid schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:39:
[...]
Ik ben op dit moment bezig met het ontwikkelen van een tijdmachine.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik blijf nog steeds in FIAT. BTC klapt in 1 dag 5k in… in een extreem negatief marktsentiment.. morgen weer 5k inklappen..workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:25:
Wat doen jullie op het moment?
Kopen, holden of verkopen?
Ik twijfel om te verkopen maar mijn geluk kennende stijgt de boel meteen daarna naar een nieuwe ATH.
Mijn tip aan jou is HODL Bitcoin of neem je verlies en ga in fiat. Als jij nu dingen gaat proberen in een dalende markt eindig je op 0,-. Er komen vanzelf nieuwe kansen in de crypto winter, maar dan moet je nog wel geld over hebben om die kansen te kunnen pakken.workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:34:
[...]
Ik zit op Binance.
Ik ben momenteel alleen bekend met het kopen van crypto. Maar niet met pairings, shorts, longs, staking en al het andere. Ik wil het graag leren maar blijft overal vanaf tot ik het snap
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben zoals met vele dips met een groot deel van de shitcoins naar stables gegaan. Bij een aantal misschien net iets te lang gewacht vanwege een snuifje hopium op een bounce. Mijn BTC en ether bag blijven onaangeraakt in een vieze ouwe sok zitten.workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:25:
Ik twijfel om te verkopen maar mijn geluk kennende stijgt de boel meteen daarna naar een nieuwe ATH.
ADA zou ik staken maar BTC kan ik flexibel sparen. En ik heb dan ook nog ETH waar ik iets mee zou kunnen doen. Maar daar zag ik ook weer iets van ETH 2.0. Ik ga er nog eens een keer in duiken en even goed nadenken of ik ADA voor 30 dagen vast wil zetten.handy112 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:41:
[...]
Zeker, maar als ik zo snel kijk krijg je dan in het geval van ADA maar 0,48% jaarlijks. Dus als je lange termijn zit kan je beter staken.
Ik nog wel brandstof voor de DeLorean uit deel 2 (voor de echte kenners)keepitfrosty schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:40:
[...]
Ik heb hier nog een Flux Capacitor liggen.
Helaas is gisteren de vuilniswagen geweestmalarkan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:43:
[...]
Ik nog wel brandstof voor de DeLorean uit deel 2 (voor de echte kenners)
Oh die heb ik nog, maar ben wel op zoek naar iemand met een DeLorean. Wellicht dat een Lambo ook luktkeepitfrosty schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:40:
[...]
Ik heb hier nog een Flux Capacitor liggen.
Ja natuurlijk naar de toekomst want daar was alles beter!watercoolertje schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:41:
[...]
Ik gok om terug in de tijd te gaan maar een echte HODLer gaat natuurlijk naar de toekomst!
vraag me af waar we gaan capituleren. Ik houd nu ff overal rekening mee
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie hier meerdere grafieken voorbij komen. Als we die 28k halen, gaat de koers dan nog verder zakken?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:45:
28k incoming...
Ik snap dat niemand het zeker weet maar soms lijken voorspellende grafieken toch wel heel erg overeen te komen met de werkelijkheid.
workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:48:
[...]
Ik zie hier meerdere grafieken voorbij komen. Als we die 28k halen, gaat de koers dan nog verder zakken?
Ik snap dat niemand het zeker weet maar soms lijken voorspellende grafieken toch wel heel erg overeen te komen met de werkelijkheid.
[ Voor 21% gewijzigd door Sahara op 22-06-2021 15:52 ]
De token van Moonbeam wordt Glimmer (GLMR). Deze komt in het derde kwartaal beschikbaar als een public sale. Daar heb je dus geen DOT of KSM voor nodig. Dat is alleen voor de crowd loans.Mighty schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:41:
[...]
Hoe kan je dan die Moonbeam aanschaffen heb je daar KSM of DOT voor nodig?
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 22-06-2021 15:51 ]
Pff Jaapio heeft duidelijk ook wat mindere momenten gehad bij het uitzoeken van zn babes.knakworst schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Omdat we er nog boven staan ...
[Afbeelding]
Dacht al goedkoop bijgekocht te hebben maar het wordt steeds goedkoper 
Nu ff wachten tot de bodem dan maar.
Verwijderd
Als je dan toch teruggaat naar de toekomst, neem dan ff de almanac voor me mee:malarkan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:43:
[...]
Ik nog wel brandstof voor de DeLorean uit deel 2 (voor de echte kenners)
:strip_exif()/f/image/0CDVR3VVooNLa4d5loWVt98W.jpg?f=fotoalbum_large)
True.Partypsych schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:51:
Hoezo? Muscle women need love too.
Shock & awe. Bid maar dat we niet te laag komen want er zitten wat gedrochten tussenDarrell schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:50:
[...]
Pff Jaapio heeft duidelijk ook wat mindere momenten gehad bij het uitzoeken van zn babes.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit is de bodem. Als jij nu ff een paar miljard erin wil pompen dan graag.Bananeman schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:51:
Iemand nog wat lijntjes in de aanbieding?
Nou ik kom net terug en heb zo'n boekje gescoord. Wat blijkt? ADA blijkt een complete scamVerwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:52:
[...]
Als je dan toch teruggaat naar de toekomst, neem dan ff de almanac voor me mee:
[Afbeelding]
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:52:
[...]
[Afbeelding]
Ik ben alleen bang dat haar benen werken als zo'n schaar die de brandweer gebruikt om auto's open te knippen. Levensgevaarlijk om daar iets tussen te doen.Partypsych schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:51:
Hoezo? Muscle women need love too.
Kan je even aangeven waar die bodem is? Dank je wel!Bananeman schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:51:
0Rien43 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:56:
[...]
Kan je even aangeven waar die bodem is? Dank je wel!
Grapjassen, die is niet de bodem. De trend is down en het gaat momenteel hard. Echt nog heel ver van capitulatie nu er nog genoeg goklustigen zijn die 'de dip' kopen.
Kijk nou eens grafiekjes van 2017, 2014 en eerder, dat is (mi) de enige houvast die er is, en dan gaan we de komende maanden / jaren vrolijk nog verder naar beneden.
De dip die moet je kopen na een paar maanden (/jaren) van despair wanneer retail uit de markt geduwd is...
Kijk nou eens grafiekjes van 2017, 2014 en eerder, dat is (mi) de enige houvast die er is, en dan gaan we de komende maanden / jaren vrolijk nog verder naar beneden.
De dip die moet je kopen na een paar maanden (/jaren) van despair wanneer retail uit de markt geduwd is...
Nog een keertje dan, groene candlesFroenker schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:54:
Waar blijft die 29K babe?

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mrgUrbugHSObsg1Q7pzYTODW.jpg?f=user_large)
Lambo afgezegd, iemand nog een mooie 2de hands step te koop?
nvm
[ Voor 125% gewijzigd door enomiss op 22-06-2021 16:09 ]
https://opensea.io/seaart
Daar staat tegenover dat crypto nu een stuk populairder isMrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:56:
Grapjassen, die is niet de bodem. De trend is down en het gaat momenteel hard. Echt nog heel ver van capitulatie nu er nog genoeg goklustigen zijn die 'de dip' kopen.
Ik weet niet of aan de coke gaan in dit geval de oplossing isChaes schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:53:
Iemand nog wat lijntjes in de aanbieding?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit is best grappig, Chinezen verhuizen hun Bitcoin mining gewoon naar Kazachstan.
Hele dikke vinger dus voor de Chinese overheid.
Beetje naïef ook van China om te denken dat verbieden gaat werken.
Anderen pakken nu op wat China laat liggen.
Ook Canada en Staten in de USA zoals Texas en Florida pakken mining graag op.
Bit Mining Moving 3,000 Bitcoin Mining Machines to Kazakhstan Following China Crackdown.
https://news.bitcoin.com/...ollowing-china-crackdown/
Bit Mining Moving 3,000 Bitcoin Mining Machines to Kazakhstan Following China Crackdown.
Die bounce was met weinig volume, next stop parking level
Wanneer BTC stagneert voor 2 weken lijkt het me beter moment in te kopen dan nu de dip te timen. Dont catch a faling knife. DCA uiteraard ideaal moment nu.
Sowieso verkoop ik nooit met verlies dus mijn pf dat ik nu heb hodl ik gewoon.
Sowieso verkoop ik nooit met verlies dus mijn pf dat ik nu heb hodl ik gewoon.
Spoiler!!sOid schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Nou ik kom net terug en heb zo'n boekje gescoord. Wat blijkt? ADA blijkt een complete scam
Sorry maar dat is de bedoeling van China niet. Zij willen gewoon controle over welke crypto. Zoals ze controle willen over allesHoppyF schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:58:
Dit is best grappig, Chinezen verhuizen hun Bitcoin mining gewoon naar Kazachstan.
Denk je dat nu echt of roep je maar wat?MrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:56:
Dat zegt niks, er is geen onderliggende waarde dus als de hype fase over is dan is de bodem nihil. Op basis van technical analysis zullen grotere partijen (tzt) wel weer goedkoop instappen. Die kijken naar lange termijn trends zoals het plaatje hierboven. Lange termijn als in jaren, niet in dagen en weken zoals wij retail investors ;-)workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Daar staat tegenover dat crypto nu een stuk populairder is
Bananeman schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:51:
spoiler:
Er is geen bodem.
Coke? Pohh, inmiddels ben ik zo arm dat ik daar geen centen meer voor heb. Doe maar wat speedtwit schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:58:
[...]
Ik weet niet of aan de coke gaan in dit geval de oplossing is![]()

dat wat ie schrijft klopt wel, als je geloofd at de bear in is. Op die manier heb ik vooral de laatste run perfect ingekocht. 1 jaar na ATH starten met DCA.
alleen geloof ik nu niet dat dit de top was. Dit was totaal geen blowof top. Maargoed, wellicht heb ik het verkeerd. Ook prima
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nou, pech dan voor China die controle krijgen ze niet.freshprince schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:00:
[...]
Sorry maar dat is de bedoeling van China niet. Zij willen gewoon controle over welke crypto. Zoals ze controle willen over alles.
Niet zo moeilijk te bedenken toch?
Ze hebben mining altijd toegestaan en nu opeens niet meer, beetje vreemde gang van zaken wel.
Het was immers geen kleinschalige operatie.
Verbieden lost ook niets op.
Nb, niks mis met een (klein) hodle potje, heb ik nu ook nog en verkoop ik niet. Als 'rekt' 2017 'investeerder' (stond op een gegeven moment op 10% van mn inleg) waarschuw ik hier wel voor 'buy the dip'.
Maar goed, dat is voor wat het waard is, en ik kan het mis hebben ;-)
Maar goed, dat is voor wat het waard is, en ik kan het mis hebben ;-)
Ik verwacht nog steeds sterke support op 6 cent, gelezen op nu.nl.
Ik hoop dat alle meme verzamelaars dik door het putje gaan.
Lekker SHIB & CUMMIES hodlen tot 2050, elke dag hopende dat ze niet verdwijnen.
Ik kan ook niet in de toekomst kijken maar weet wel dat crypto geen geheugen heeft.anti elppa schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:02:
[...]
dat wat ie schrijft klopt wel, als je geloofd at de bear in is. Op die manier heb ik vooral de laatste run perfect ingekocht. 1 jaar na ATH starten met DCA.
alleen geloof ik nu niet dat dit de top was. Dit was totaal geen blowof top. Maargoed, wellicht heb ik het verkeerd. Ook prima
Wat dus in voorgaande jaren gebeurd is zegt niets over het nu.
DCA is verder wel prima en HODL ook.
Nog steeds geen liquidatie dump en al zo dicht op de 28k, zorgelijk zorgelijk. Voor de duidelijkheid, als altijd tot nu toe (afkloppen) zit ik een tikkie (1,1x mijzelf) short maar wil niet in problemen komen met een zware 28k long die wilde pakken in een rode candle.
/f/image/RJCJRaQWPadz91Gzyu6eVoNY.png?f=fotoalbum_large)
Na 28k zit je op 24k (daarna uiteraard 20k maar dat zie ik zeker vandaag nog niet gebeuren).
Ik blijf het roepen hier (sorry voor de herhalingen) maar we lopen nog STEEDS sync met de heenweg terug en je moet uiterest voorzichtig zijn om daar tegenin te traden.
Voor mij is een belangrijk meetpunt MATIC waar momenteel veel grote traders opzitten, als die zijn 80ct regionenen raakt dan verwacht ik dat dat de dip van de btc is, dat is namelijk precies zijn steunpunt van de vorige keer.
/f/image/RJCJRaQWPadz91Gzyu6eVoNY.png?f=fotoalbum_large)
Na 28k zit je op 24k (daarna uiteraard 20k maar dat zie ik zeker vandaag nog niet gebeuren).
Ik blijf het roepen hier (sorry voor de herhalingen) maar we lopen nog STEEDS sync met de heenweg terug en je moet uiterest voorzichtig zijn om daar tegenin te traden.
Voor mij is een belangrijk meetpunt MATIC waar momenteel veel grote traders opzitten, als die zijn 80ct regionenen raakt dan verwacht ik dat dat de dip van de btc is, dat is namelijk precies zijn steunpunt van de vorige keer.
[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 22-06-2021 16:07 ]
workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:52:
[...]
Dit is de bodem. Als jij nu ff een paar miljard erin wil pompen dan graag.

Doe ik
Waarom mensen dit toewensen? Je kan wat vinden van de coins, maar toch........fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:04:
Ik hoop dat alle meme verzamelaars dik door het putje gaan.
Kan je die schaal op de Y-as aanpassen aub?
Deze moet echt verboden worden in de grondwet.knakworst schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:57:
[...]
Nog een keertje dan, groene candles![]()
[Afbeelding]
Zware gevangenisstraffen en al.

Goeie vraag, je weet het nooit. Nu op -25% tov vorige week. Misschien is nu verkopen beter, mits de lijn door naar de 20k gaat. Blijf echter op HODL staan. Gelukkig 100% in BTC.workermaster schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:25:
Oef, deze extrapoleren op maar 2 datapunten vind ik nog best straf. Zelfs als je gelijk krijgt.
Ik zeg iets op basis van de (recente) geschiedenis: kijk naar eerdere periodes van een crypto (=BTC) hype fase gevolgd door een significante drop.
De hype fase duurt kort (maximaal 1 jaar) en de bear market langer (2-3 jaar).
Voorspelling: BTC naar de 10-12k, en alts worden volledig 'uitgeperst' (tot 99% verlies).
Laatste bearmarket duurde bvb van januari 2018 - maart 2020, die daarvoor duurde van januari 2014 - september 2016
[ Voor 10% gewijzigd door MrBlack op 22-06-2021 16:15 ]
Als ie gelijk heeft dan zijn er 3 datapuntenBlaim schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:10:
[...]
Oef, deze extrapoleren op maar 2 datapunten vind ik nog best straf. Zelfs als je gelijk krijgt.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Das inderdaad strafbaar.Blaim schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:10:
[...]
zit er ook Bitconeeeeect in?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:52:
[...]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Vast wel.Kol Nedra schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:20:
ADA de $1 aangetikt, bem benieuwf of die eronder kan komen.
Zero.
Op zich altijd waar.MrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:11:
[...]
Ik zeg iets op basis van de (recente) geschiedenis: kijk naar eerdere periodes van een crypto (=BTC) hype fase gevolgd door een significante drop.
De hype fase duurt kort (maximaal 1 jaar) en de bear market langer (2-3 jaar).
Voorspelling: BTC naar de 10-12k, en alts worden volledig 'uitgeperst' (tot 99% verlies).
Laatste bearmarket duurde bvb van januari 2018 - maart 2020, die daarvoor duurde van januari 2014 - september 2016
Na een piek volgt een dip en andersom komt daarna weer een piek.
Zo gaat het met alles.
De markt blijft echter niet gelijk. Hoe het een paar jaar geleden was is het nu niet meer zo.
Hoe snel de markt reageert zal dus ook anders zijn.
Er worden tientallen prachtige kleurige grafieken getekend maar je hebt er niets aan.
Hooguit dat er (statisch gezien) altijd wel eentje achteraf juist zal zijn.
Waar het dus nu omgaat is om dat gezeik met China zsm af te sluiten en mining elders op te gaan pakken.
Dat kost wellicht wat tijd maar miners zijn ook niet gek en zullen hun inkomsten veilig willen gaan stellen.
Dat moet zeker in de bear-market te doen zijn..Kol Nedra schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:20:
0.10 moet ook lukken.malarkan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:23:
[...]
Dat moet zeker in de bear-market te doen zijn..
ADA.... die hoop ik op een warme zomersedag in augustus nog is in te slaan voor 37ct. Maar wie ben ikKol Nedra schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:20:
ADA die kwam van 2ct naar 220ct in minder dan een jaar, daar kan eigenlijk niets meer vanaf is nog 'maar' x50
/f/image/5AHDlclnIIEUii5MPKPip0rC.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Malarky op 22-06-2021 16:27 ]
Die beweegt gewoon mee met BTC maar dan harder...Kol Nedra schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:20:
Wat ik me dus eigenlijk afvraag.
Zijn 90% van de traders dan gewoon multi asset bots?
Waarom is het nu ineens anders dan bij de vorige bitcoin halvings?HoppyF schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:22:
[...]
De markt blijft echter niet gelijk. Hoe het een paar jaar geleden was is het nu niet meer zo.
Mijn vriendin vraagt waarom ik de hele dag lach, simpel antwoord ben het stadium van huilen al lang gepasseerd. #REKT
De maan staat wat hoger t.o.v Saturnuszwembroek schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:25:
[...]
Waarom is het nu ineens anders dan bij de vorige bitcoin halvings?
Verkoopt ADA al iets? Genereren ze revenue? Of is het allemaal pure hype op 'Shelley' / insert een ander marketing verhaal?
ADA is gewoon een luchtballon, waiting for 'the poppin'
Als je daar een leuke run op gemaakt hebt, good for you. Iig inleg er uit + wat winst nemen kan nooit kwaad
Als je daar een leuke run op gemaakt hebt, good for you. Iig inleg er uit + wat winst nemen kan nooit kwaad
[ Voor 23% gewijzigd door MrBlack op 22-06-2021 16:29 ]
Amen.MrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:27:
Verkoopt ADA al iets? Genereren ze revenue? Of is het allemaal pure hype op 'Shelley' / insert een ander marketing verhaal?
Dus dat
Dit zijn de mensen die het echt snappen.MrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:27:
Als je daar een leuke run op gemaakt hebt, good for you. Iig inleg er uit + wat winst nemen kan nooit kwaad1
ok had beter vandaag moeten tanken ipv gisteren, dan had ik nu meer BNB ontvangen via cashback 👀
nothing stops this train
Had dat eerder gezegd, dan kon ik nog met winst uitstappen.MrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:27:
Als je daar een leuke run op gemaakt hebt, good for you. Iig inleg er uit + wat winst nemen kan nooit kwaad1
ADA zou minimaal naar 5 dollar gaan dit jaar was beloofd.
[ Voor 6% gewijzigd door Het Fantoom op 22-06-2021 16:30 ]
Ik had het niet over de Bitcoin halving maar de ontwikkeling van de hele crypto markt.zwembroek schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:25:
[...]
Waarom is het nu ineens anders dan bij de vorige bitcoin halvings?
Deze is zeker niet gelijk aan die van twee jaar of langer geleden.
Vergeet niet af en toe een beetje perspectief te plaatsen hè?
Maak een wandeling. Vertel je partner dat je van hem/haar houdt, koop een bloemetje voor je lieve moeder, leg vanavond een lekker stukje vlees/vis op de BBQ en je zult al gauw merken dat die rode candles echt geen smet hoeven te zijn op je levensgeluk
That being said, weet er iemand nog een brug waar het een beetje windvrij is?
Maak een wandeling. Vertel je partner dat je van hem/haar houdt, koop een bloemetje voor je lieve moeder, leg vanavond een lekker stukje vlees/vis op de BBQ en je zult al gauw merken dat die rode candles echt geen smet hoeven te zijn op je levensgeluk
Of een stevig touwPartypsych schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:30:

Ja, hier te koop, maar wees er snel bij, ze gaan hard..
https://www.113.nl/
Als 2017 instapper en dus een overlevende van de big dip doet mij dit toch niet zo heel veel... Krijg nog geen jeuk in de handjes...
https://www.113.nl/
Als 2017 instapper en dus een overlevende van de big dip doet mij dit toch niet zo heel veel... Krijg nog geen jeuk in de handjes...
[ Voor 47% gewijzigd door Acidrain op 22-06-2021 16:34 ]
BBQ? Heb je het weer al bekeken?Partypsych schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:30:
Vergeet niet af en toe een beetje perspectief te plaatsen hè?
Grappig dat er zoveel hier denken dat dit de start is van bearmarket terwijl het gewoon een dip is.
Ontwikkeling of niet, bitcoin bepaald de koers. En dat is nu niet anders dan voorheen.HoppyF schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:30:
[...]
Ik had het niet over de Bitcoin halving maar de ontwikkeling van de hele crypto markt.
Deze is zeker niet gelijk aan die van twee jaar of langer geleden.
Grappig dat sommige mensen altijd doen alsof ze alles beter weten dan anderen.roflexx schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:33:
Grappig dat er zoveel hier denken dat dit de start is van bearmarket terwijl het gewoon een dip is.
Behalve dat we vroeger bepaald met een t schreven dan.zwembroek schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:33:
[...]
Ontwikkeling of niet, bitcoin bepaald de koers. En dat is nu niet anders dan voorheen.
Zo heb weer het een en ander ingezet. Dit wordt de krans om de hals of de krans op de kist
uhm die zijn beide niet positiefValar Morghulis schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:35:
Zo heb weer het een en ander ingezet. Dit wordt de krans om de hals of de krans op de kist
dus sowieso REKT?
Heel grappig ja.Snikkeldrijer schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:33:
[...]
Grappig dat sommige mensen altijd doen alsof ze alles beter weten dan anderen.
Toch ook wel heerlijk dit, mooi schouwspel. Vindt t nog wel meevallen voor nu, 10% er af.
Kom maar door met die -/- 20%+!
Ik heb toch liever +20%MrBlack schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:39:
Toch ook wel heerlijk dit, mooi schouwspel. Vindt t nog wel meevallen voor nu, 10% er af.
Totdat ze een windje laat, of nog erger.
Gezien de koers vandaag toch maar de uren van afgelopen week met een vork schrijven...
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!