Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Niets knaps aan. Dat is 1 dikke gok terwijl er een overduidelijke trend omlaag gaande is. Wacht nog even en je kan lang wachten op een uitstap moment.gijsvogel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:19:
[...]
Knap hoor![]()
Ik had t niet gedaan maar dan win je ook nooit wat...
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik zit momenteel dus in een twijfel. Ik heb een exit plan en wil uit enkele alts stappen om mijn positie in ETH/BTC te vergroten maar anderzijds ook om in enkele andere coins te stappen.Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:19:
Tip: Mocht je geloven dat BTC straks wel weer opkrabbelt, dan moet je deze periode gebruiken om gefaseerd wat buy orders te plaatsen voor die ene alt die je straks weer ziet moonen. Dan hoeft je straks ook niet in te stappen halverwege een gigantische groene candle.
Nu is dus de twijfel: stap ik nu te vroeg uit met mogelijk enkele gains short term die ik misloop of loop ik juist het risico op het leeglopen van alts. Grote twijfels
Sta bijv. met OXT 15% verlies, maar als ik dat verlies nu neem en in ETH stop, verwacht ik dat het zich sneller herstelt..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Conclusie na alle berichten op internet is dat niemand het weet. Ondanks dat ik de flinke daling in btc in 2018 heb meegemaakt (en dus beter zou moeten weten), hodl ik mijn volledige portfolio gewoon door. Ik geloof nog steeds dat de bullrun nog niet ten einde is.RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Ik zit momenteel dus in een twijfel. Ik heb een exit plan en wil uit enkele alts stappen om mijn positie in ETH/BTC te vergroten maar anderzijds ook om in enkele andere coins te stappen.
Nu is dus de twijfel: stap ik nu te vroeg uit met mogelijk enkele gains short term die ik misloop of loop ik juist het risico op het leeglopen van alts. Grote twijfels
Sta bijv. met OXT 15% verlies, maar als ik dat verlies nu neem en in ETH stop, verwacht ik dat het zich sneller herstelt..
Aah, ik gun @Anoniem: 1032405 zijn gokje wel eens een keertje.aex351 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Niets knaps aan. Dat is 1 dikke gok terwijl er een overduidelijke trend omlaag gaande is. Wacht nog even en je kan lang wachten op een uitstap moment.
LONG THE PONZI!
Goed streven uiteraardRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Ik zit momenteel dus in een twijfel. Ik heb een exit plan en wil uit enkele alts stappen om mijn positie in ETH/BTC te vergroten maar anderzijds ook om in enkele andere coins te stappen.
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Als BTC weer herstel laat zien, gaan alts weer heel snel (veel te snel) de gemaakte verliezen goedmaken. We zitten immers nog volop in een bullrun.Nu is dus de twijfel: stap ik nu te vroeg uit met mogelijk enkele gains short term die ik misloop of loop ik juist het risico op het leeglopen van alts. Grote twijfels
ETH is minder gedaald en zal ook minder snel (/rustiger) weer zijn positie terugpakken.
Wellicht 50% van die omzetten omzetten naar ETH, de rest laten staat totdat het duidelijk is wat BTC gaat doen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
KSM en SOL?MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:22:
[...]
De alts die ik graag wil kopen moonen gewoon door
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 17-05-2021 20:29 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
?? Waar maak je dit uit op?JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:29:
43k is wel sterk nu zeg, vraag me af of ie nog wel door de 42 zakt.
Hij zakt alweer door de hoeven
[ Voor 7% gewijzigd door Rien43 op 17-05-2021 20:30 ]
Predicted commentJDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:29:

Na het eind van iedere dip denk ik altijd: Had ik nu maar meer gekocht. Maar toch ben je in zo'n dip als dit een soort van bang dat dit het nog niet is. Een daardoor mis je de dipRien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:25:
[...]
Conclusie na alle berichten op internet is dat niemand het weet. Ondanks dat ik de flinke daling in btc in 2018 heb meegemaakt (en dus beter zou moeten weten), hodl ik mijn volledige portfolio gewoon door. Ik geloof nog steeds dat de bullrun nog niet ten einde is.
De 1m die je ziet, betekent niet 1 maand heJDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:29:
Eens. Ik heb in 2018 ook grote fouten gemaakt (op moonshots gestapt die al waren gelanceerd en pure FOMO trades gemaakt). Afgelopen jaar mijn verliezen uit 2018 weggepoetst en ben er wel echt achter dat een goede HODL strategie voor mijzelf het beste werkt. Misschien moet ik maar gewoon aan mijn exit plan vasthoudenRien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:25:
[...]
Conclusie na alle berichten op internet is dat niemand het weet. Ondanks dat ik de flinke daling in btc in 2018 heb meegemaakt (en dus beter zou moeten weten), hodl ik mijn volledige portfolio gewoon door. Ik geloof nog steeds dat de bullrun nog niet ten einde is.
True. Mijn PF heeft afgelopen weekend van sommige coins wel ATH's weggezet in sats, meer zekerheid bij BTC zal hier zeker nog aan bijdragen. Misschien gewoon vasthouden aan mijn exit plan bij enkele coins en mijn sells laten staan (uiteindelijk beperkte winst, maar wil overstappen in enkele andere).Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:27:
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Als BTC weer herstel laat zien, gaan alts weer heel snel (veel te snel) de gemaakte verliezen goedmaken. We zitten immers nog volop in een bullrun.
ETH is minder gedaald en zal ook minder snel (/rustiger) weer zijn positie terugpakken.
Wellicht 50% van die omzetten omzetten naar ETH, de rest laten staat totdat het duidelijk is wat BTC gaat doen?
Plan vooralsnog:
- OXT & IOTA volledig verkopen, HBAR en COTI wat afbouwen en winst nemen;
- instappen in ZIL & HOT en positie in ETH vergroten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja, iedereen moet het voor zichzelf weten. Ik roep het vaak ook wel eens. Mooi! Koopje! Of het is nu in de aanbieding. Maar dat roep je wanneer je denkt dat de trend binnen nu en zeer korte termijn omkeerd. Hier lijken sommige het te roepen met het idee dat ze de goden verzoeken de boel om te draaiengijsvogel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:25:
[...]
Aah, ik gun @Anoniem: 1032405 zijn gokje wel eens een keertje.
LONG THE PONZI!
https://rdodev.medium.com...ading-adages-464c341085de
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik ben zeer content met berichten waarbij mensen geld inzetten op HOTRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Eens. Ik heb in 2018 ook grote fouten gemaakt (op moonshots gestapt die al waren gelanceerd en pure FOMO trades gemaakt). Afgelopen jaar mijn verliezen uit 2018 weggepoetst en ben er wel echt achter dat een goede HODL strategie voor mijzelf het beste werkt. Misschien moet ik maar gewoon aan mijn exit plan vasthouden.
[...]
True. Mijn PF heeft afgelopen weekend van sommige coins wel ATH's weggezet in sats, meer zekerheid bij BTC zal hier zeker nog aan bijdragen. Misschien gewoon vasthouden aan mijn exit plan bij enkele coins en mijn sells laten staan (uiteindelijk beperkte winst, maar wil overstappen in enkele andere).
Plan vooralsnog:
Fingerspitzen.Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:30:
[...]
?? Waar maak je dit uit op?
Hij zakt alweer door de hoeven
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
ZIL en HOT bestaan nog?RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Eens. Ik heb in 2018 ook grote fouten gemaakt (op moonshots gestapt die al waren gelanceerd en pure FOMO trades gemaakt). Afgelopen jaar mijn verliezen uit 2018 weggepoetst en ben er wel echt achter dat een goede HODL strategie voor mijzelf het beste werkt. Misschien moet ik maar gewoon aan mijn exit plan vasthouden.
[...]
True. Mijn PF heeft afgelopen weekend van sommige coins wel ATH's weggezet in sats, meer zekerheid bij BTC zal hier zeker nog aan bijdragen. Misschien gewoon vasthouden aan mijn exit plan bij enkele coins en mijn sells laten staan (uiteindelijk beperkte winst, maar wil overstappen in enkele andere).
Plan vooralsnog:
Driemaal retesten is scheepsrecht.Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:31:
Een triple bottom op 42k dan maar?
Ook ETH is gewoon 1200 dollar gedaald sinds donderdag wat bijna 30% is...moet wel zeggen dat die wel sneller hersteld nu dan BTC.Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:27:
[...]
Goed streven uiteraard
[...]
Dat is nog maar de vraag natuurlijk. Als BTC weer herstel laat zien, gaan alts weer heel snel (veel te snel) de gemaakte verliezen goedmaken. We zitten immers nog volop in een bullrun.
Bij Veronica inside nu wordt er gezegd gewoon blijven zitten bij BTC 😌
Anoniem: 1032405
Ik long Bitcoin alleen, principe dingetje.gijsvogel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:25:
[...]
Aah, ik gun @Anoniem: 1032405 zijn gokje wel eens een keertje.
LONG THE PONZI!
Shorts zijn voor de shitcoins
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Klopt, is ook een gok, maarja dat maakt het leukaex351 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Niets knaps aan. Dat is 1 dikke gok terwijl er een overduidelijke trend omlaag gaande is. Wacht nog even en je kan lang wachten op een uitstap moment.
De gokhal is nog steeds dicht

Alles heeft vette tech!Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:34:
[...]
ZIL en HOT bestaan nog?Dat zijn typische hype coins uit 2018 imo. Wel vette tech en wereldwijde adoptie op komst volgens jou dus?
Qua team, voortgang en koers zie ik zeker wel potentie in ZIL. HOT is gewoon pure shill en ik fingerspitz gefull dat die nu op een keerpunt zit na de lange leegloop.
Maar misschien heb je ook wel gelijk en kan ik beter IOTA aanhouden ipv HOT
KSM heb ik al maar SOL niet terwijl ik die wel al een tijd op het vizier had staan…hmm misschien gaat de zon dan wel schijnen, ik gooi er wat tegenaan!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
saai? 1 verkeerde bet zonder leverage en je LIQ zit normaliter rond 50% market move DUS rekt kan makkelijk zonder leverage afhankelijk welke provider je zit te traden.MRDutchfreakNL schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:30:
Heb de gok ook genomen. Al ben ik maar een saaie trader zonder leverage merk ik al.
[...]
Na het eind van iedere dip denk ik altijd: Had ik nu maar meer gekocht. Maar toch ben je in zo'n dip als dit een soort van bang dat dit het nog niet is. Een daardoor mis je de dip
Watch it
1x long of short is nooit 100% safe
Zet een alarm aan op price level en ga pitten
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 20:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik zeg helemaal niets, je doet je eigen ding maarRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:39:
[...]
Alles heeft vette tech!
Qua team, voortgang en koers zie ik zeker wel potentie in ZIL. HOT is gewoon pure shill en ik fingerspitz gefull dat die nu op een keerpunt zit na de lange leegloop.
Ik weet alleen wat mij sinds mijn "2018 debacle" goed heeft geholpen en dat is focussen op de big mommas en geduld hebben. Ondertussen de big mommas blijven voeden. Niet teveel laten afleiden door Youtube, Reddit of dit topic.
Moet toegeven, dat is een stuk eenvoudiger in een bear market
Zit zij ook in crypto.Tominatie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:42:
jezus wat een bunker waar die maxima in woont zeg godskolere wat een gebouw. lekker zeg
Nee niet doen!RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:39:
[...]
je moet ook geen leverage traden ouwe reus, dan kan je net zo goed je geld weggeven.A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:42:
[...]
saai? 1 verkeerde bet zonder leverage en je LIQ zit normaliter rond 50% market move DUS rekt kan makkelijk zonder leverage afhankelijk welke provider je zit te traden.
Watch it
Vet staking komt terecht in VeThor tokens. Niet in je VeChain.MarcB1978 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:45:
Vraagje. Ik zit bij bitvavo en kijk naar mijn staking rewards. Zijn vandaag weer uitgekeerd. Echter als ik in mijn vet en ont transacties kijk zie ik niks bijgeschreven worden, maar als in account > staking kijk zie ik dat ze wel uitgekeerd zouden zijn. Mijn icons zie ik wel gewoon in transacties bijgeschreven worden. Anderen die dit ook hebben?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gratis drank, gratis broodjes, beetje flirten met de dames, af en toe een knaak in zo’n automaat en maar handelen op die phone! Ja ik snap dat je het mist.Anoniem: 1032405 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:39:
[...]
Klopt, is ook een gok, maarja dat maakt het leuk![]()
De gokhal is nog steeds dicht
Zou dat een gat in de markt zijn? Een cryptohal met een eigen exchange? Allemaal schermen en machines waarop je short en long kunt gaan.
@A87 zou zeker wel eens langskomen toch?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik moet gelijk aan Sjors denken met die woorden.bartus1989 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:44:
Lets gooooo ADA!
VET geeft VTHO en ONT geeft ONGMarcB1978 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:45:
Vraagje. Ik zit bij bitvavo en kijk naar mijn staking rewards. Zijn vandaag weer uitgekeerd. Echter als ik in mijn vet en ont transacties kijk zie ik niks bijgeschreven worden, maar als in account > staking kijk zie ik dat ze wel uitgekeerd zouden zijn. Mijn icons zie ik wel gewoon in transacties bijgeschreven worden. Anderen die dit ook hebben?
Damn helemaal overheen gekeken. Suf. Dank!Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:46:
[...]
Vet staking komt terecht in VeThor tokens. Niet in je VeChain.
"Wat vindt u een fijne combinatie met uw $CUNT? Creampye of Cumrocket?"Tominatie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:47:
[...]
Dat zou een hele goede vraag zijn voor dit interview
Ik heb me begin dit jaar meer leiden door YT wat de FOMO iets te veel voer geeft en waarbij ik mijzelf zelfs nog afvraag in hoeverre YT wel betrouwbaar is (die gasten kopen volgens mij allemaal volop vooraf in en daarna gaan ze een project promoten). Valt ook niks van te zeggen natuurlijk, maar vlakke koersen zie je dan pieken, je denkt, ik moet nog mee en daar ga je.... Dit forum geeft een objectiever beeld bij crypto, voldoende scherpe blikken etc waar je idd meer van leertMooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:43:
[...]
Ik zeg helemaal niets, je doet je eigen ding maar
Ik weet alleen wat mij sinds mijn "2018 debacle" goed heeft geholpen en dat is focussen op de big mommas en geduld hebben. Ondertussen de big mommas blijven voeden. Niet teveel laten afleiden door Youtube, Reddit of dit topic.
Moet toegeven, dat is een stuk eenvoudiger in een bear market
RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:51:
[...]
Ik heb me begin dit jaar meer leiden door YT wat de FOMO iets te veel voer geeft en waarbij ik mijzelf zelfs nog afvraag in hoeverre YT wel betrouwbaar is (die gasten kopen volgens mij allemaal volop vooraf in en daarna gaan ze een project promoten). Valt ook niks van te zeggen natuurlijk, maar vlakke koersen zie je dan pieken, je denkt, ik moet nog mee en daar ga je.... Dit forum geeft een objectiever beeld bij crypto, voldoende scherpe blikken etc waar je idd meer van leert

The early bird catches the worm.
— kusama (@kusamanetwork) 17 mei 2021
ₑₓₚₑcₜ cₕₐₒₛ. pic.twitter.com/MWyNRPCwYw
(ter informatie: Een parathread is een manier om tijdelijk op het polkadot netwerk mee te doen zonder dat je een parachain hebt)
[ Voor 39% gewijzigd door MicroWhale op 17-05-2021 20:57 ]
Gebruik Youtube vooral om het sentiment in de markt te polsen, maar ga geen coins kopen als een Youtuber deze shillt. Bij voorbaat NIET.RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:51:
[...]
Ik heb me begin dit jaar meer leiden door YT wat de FOMO iets te veel voer geeft en waarbij ik mijzelf zelfs nog afvraag in hoeverre YT wel betrouwbaar is (die gasten kopen volgens mij allemaal volop vooraf in en daarna gaan ze een project promoten). Valt ook niks van te zeggen natuurlijk, maar vlakke koersen zie je dan pieken, je denkt, ik moet nog mee en daar ga je.... Dit forum geeft een objectiever beeld bij crypto, voldoende scherpe blikken etc waar je idd meer van leert
Er zijn goede Youtubers die echt inhoudelijk over projecten lullen. Zodoende kun je je eigen conclusies trekken.
Trek vooral je eigen conclusies, dan koop je tenminste iets dat je begrijpt.
Ik kan bijv Guy wel waarderen: YouTube: YouTube
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 20:59 ]
Ja, net klonk iets te opzichtig. Heb zeker paar kanalen die ik volg voor eerlijke TA. Maar je hebt soms nog wel eens tussendoor dat ze een project uitlichten wat goed klinkt, ben je je aan het inlezen en dan stijgt ie al op. Dan denk je, dan ga ik alvast mee, verdiep je je er verder in en stelt het nog niet zoveel voor voor de korte termijn, maar bijv. erg lage market cap (logisch waarom die YT'ers low cap gems zoekenMooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:58:
[...]
Gebruik Youtube vooral om het sentiment in de markt te polsen, maar ga geen coins kopen als een Youtuber deze shillt. Bij voorbaat NIET.
Er zijn goede Youtubers die echt inhoudelijk over projecten lullen. Zodoende kun je je eigen conclusies trekken.
Trek vooral je eigen conclusies, dan koop je tenminste iets dat je begrijpt.
Ach, zonder leergeld leer je ook niet in deze markt
PSN/Steam: Xamsix
YouTube: YouTube
Bitcoin - A weapon of mass disruption
edit: en wat DOT
[ Voor 9% gewijzigd door Bananeman op 17-05-2021 21:06 ]
Eigen kanaal opzetten en hetzelfde doen? MOONRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:00:
[...]
Ja, net klonk iets te opzichtig. Heb zeker paar kanalen die ik volg voor eerlijke TA. Maar je hebt soms nog wel eens tussendoor dat ze een project uitlichten wat goed klinkt, ben je je aan het inlezen en dan stijgt ie al op. Dan denk je, dan ga ik alvast mee, verdiep je je er verder in en stelt het nog niet zoveel voor voor de korte termijn, maar bijv. erg lage market cap (logisch waarom die YT'ers low cap gems zoeken).
Ach, zonder leergeld leer je ook niet in deze markt

Ben jij mijn eerste volger?dvanoost schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:03:
[...]
Eigen kanaal opzetten en hetzelfde doen? MOON

Compound lijkt anders ook niet heel beroerd te gaan, toch? Wat is je redenatie om die de deur uit te kunnen doen?Joosie200 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:38:
Net wat The Graph, Ampleforth en Compound geconverteerd in Ethereum en Stellar. Handig van die mini quizjes op Coinbase. Jammer dat de andere helft al geclaimd is.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Of je eigen onlyfans candlesticks only kanaal.dvanoost schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:03:
[...]
Eigen kanaal opzetten en hetzelfde doen? MOON
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Klopt (nog) niet, ik had een short lopen van 800+ die ik gesloten heb op 545 in maart.Xamsix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:01:
Tesla aandelen op het laagste punt van dit jaar, noem me maar een eikel maar moet toch even gniffelen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
https://www.cnbc.com/amp/...on-bet-against-tesla.htmlXamsix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:01:
Tesla aandelen op het laagste punt van dit jaar, noem me maar een eikel maar moet toch even gniffelen.
Zero.
Ik heb het nog nooit geprobeerd en dat ben ik ook niet van plan.A87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:42:
[...]
saai? 1 verkeerde bet zonder leverage en je LIQ zit normaliter rond 50% market move DUS rekt kan makkelijk zonder leverage afhankelijk welke provider je zit te traden.
Watch it
Zet een alarm aan op price level en ga pitten
Ondertussen hebben we de eerste paar groenen % weer binnen. Op een of andere manier voelt dat op zulke momenten altijd beter.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Aii okay, de laagste die ik in de chart zo snel even zag was 563, maar kan de closing price van die dag zijn geweest natuurlijk. Nog een stukje te gaan danTh1x4nG schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:06:
[...]
Klopt (nog) niet, ik had een short lopen van 800+ die ik gesloten heb op 545 in maart.Jammer dat ik bij 700+ de inspiratie niet voelde.

PSN/Steam: Xamsix
Lol, wat nice. Tech shorten is ook wel een obvious play de afgelopen weken. Helaas niet echt tijd gehad om actief stonks te traden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Vette cock tease gewoon!hansvanochten schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:10:
Oh green candles of hope
Is al live geweestzenith schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:01:
YouTube: Bitcoin Finally Bottomed Out? Altcoins Ready To Move? - Live Stream ... zometeen live (crypto michael)
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Mensen onderschatten al bijna een jaar Polkadot en Kusama. Binnenkort Coinbase erbij en dan gaan de Amerikanen instappenMicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:56:
Meer moon voor kusama
[Twitter]
(ter informatie: Een parathread is een manier om tijdelijk op het polkadot netwerk mee te doen zonder dat je een parachain hebt)
Hoop het niet maar kan opeens in een ontzettende stroomversnelling komen, remember 2018.
Buckle up.
Om meer eth te verzamelen. Naast btc de enige coin die ik het wel zie uithouden over zoveel jaar.dnzm schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:05:
[...]
Compound lijkt anders ook niet heel beroerd te gaan, toch? Wat is je redenatie om die de deur uit te kunnen doen?
Tuurlijk, op een gegeven moment zijn de verkopers op en hebben traders geen winst.
https://ibb.co/25sKgYV
Dacht redelijk op de dip te hebben gekocht.. Tot we eraan gingen. Dan kun je verlies nemen of vertrouwen houden. Uiteindelijk komt alles weer goed en op de groene streep het handelspotje weer de deur uit naar fiat.
Hoe krijg ik het plaatje werkend? - dan maar zo..
[ Voor 7% gewijzigd door Youp1e op 17-05-2021 21:18 ]
Of is dit hopium that i'm smokium?
Volumes gaan ook omhoog.
[ Voor 14% gewijzigd door Bad Brains op 17-05-2021 21:18 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
En overmorgen en donderdag Polkadot Decoded, ga ook wat sessies bijwonen, al dan niet met een scheef oog.Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Mensen onderschatten al bijna een jaar Polkadot en Kusama. Binnenkort Coinbase erbij en dan gaan de Amerikanen instappen
Ik zal je eerlijk zeggen dat het bij mij tientjeswerk is, dus ik zit zelf te denken aan een take profit op 69ktwit schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:09:
@Anoniem: 1032405 nu komt stap 2 van een leuke long hebben lopen. Wat wordt de exit. Ik zie hem niet direct door 44.5 knallen en dacht oorspronkelijk aan dat level. Nu twijfel ik of ik niet beter een stop loss in profit kan zetten en ' let it ride' spelen
Mijn liquidatie is 34125, als we die hitten is de bullrun toch dood.
Morgen maar weer eens kijken.
Nee, ze zit aan jouw inkomen.
Ben een paar dagen geleden op 80k sats uitgestapt. Had achteraf veel hoger gekund 95k+.Bananeman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:17:
[...]
En overmorgen en donderdag Polkadot Decoded, ga ook wat sessies bijwonen, al dan niet met een scheef oog.
Ben een beetje op zoek naar een nieuwe instap, denk dat het sell the news wordt komende dagen. Weet wel bijna zeker dat ik opnieuw instap op 75k.
Je zou morgen nog naar de huisarts kunnen met dat oog, kun je donderdag zonder problemen kijken.Bananeman schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:17:
[...]
En overmorgen en donderdag Polkadot Decoded, ga ook wat sessies bijwonen, al dan niet met een scheef oog.
Andere oog was net zo scheef dus geen probleem volgens de huisarts.Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:21:
[...]
Je zou morgen nog naar de huisarts kunnen met dat oog, kun je donderdag zonder problemen kijken.
69K SOON!
4 uur geleden stonden we nog hoger dan nu dus we hebben nog even te gaan..RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:26:
Wat een rust hier ineens na een prima bounce.
69K SOON!
Zero.
Ik zal maar even een ander nummer van Def Rhymz erin gooien dan:RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:26:
69K SOON!
Ok ok okRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:26:
69K SOON!
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
Delta zegt dit....Wackmack schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:31:
Alles zwaar in het rood maar toch valt mijn PF mee. Blijf rond de - 10-15% steken, valt mee dus. Hoe is dat bij jullie?
1d: -3,8%
1m: -19,8%
1y: +642,6%
Idem, komt bij mij voornamelijk door ADA.Wackmack schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:31:
Alles zwaar in het rood maar toch valt mijn PF mee. Blijf rond de - 10-15% steken, valt mee dus. Hoe is dat bij jullie?
Wackmack schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:31:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhOHIYnREGqDDuCl5EmGXtpq.jpg?f=user_large)
Zero.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
precies -10% bij mijWackmack schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:31:
Leuk geprobeerd, maar ik ga nog steeds niet kijkenMooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Delta zegt dit....
Sander wil ook wat zeggen.Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:28:
Wat nou zo gek is hè, je hoort van die schimmelpennincks de hele tijd roepen over Bitcoin en criminelen en terrorisme. Maar bij zo'n BTC dip gaat het dan over Elon. Niet over Hamas die misschien wat BTC moeten verkopen om te blijven draaien. Of een directe link tussen deze BTC-dip en schietpartijen in Amsterdam. Wees eens coherent, mainstreamrandfiguren!
Sander wil ook relevant zijn.
Sander volgt Elon musk en ziet de trending discussie. Voilà.
Sander heeft aandacht en betast zichzelf met zijn tongetje uit zijn Schimmelbeck.
Noem me naïef, maar ik kijk in ieder geval in satsMooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Delta zegt dit....
1H: + 1%
1D: + 2,3%
1W: +37%
1M: +17%
Langer is niet relevant gezien ik het na een lange tijd weer heb opgepakt. Daarnaast tot 2 weken geleden redelijk rekt gegaan ivm wat domme keuzes en sinds ik echt achter mijn HODL PF sta, werpt dit dus ook echt zijn vruchten af
In sats kijken is voor gevorderenRickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:41:
[...]
Noem me naïef, maar ik kijk in ieder geval in sats, bij mij:
1H: + 1%
1D: + 2,3%
1W: +37%
1M: +17%
Langer is m.i. niet relevant gezien ik het na een lange tijd weer heb opgepakt. Daarnaast tot 2 weken geleden redelijk rekt gegaan ivm wat domme keuzes en sinds ik echt achter mijn HODL PF sta, werpt dit dus ook echt zijn vruchten af
Even gecheckt:
1d: +1,3%
1m: +11,7%
1y: +182,8%
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!