Zero.
Lees: Einde van de dip is nog niet bereikt.jvp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:19:
Waarom is Kraken nog steeds bereikbaar??? Nu mis ik mijn weakhands protection en moet ik zelf op mijn handen gaan zitten......
Kan niet op DeGiro. En wat zien we nu? $TSLA -3.8%.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Al eens onder Warrants gekeken? Daar heb je wel put en call opties van Amerikaanse aandelen.Jedi_Pimp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:22:
Weten we nog wat we gisteren zeiden? GoT short op Tesla, together Tweakers strong.
Kan niet op DeGiro. En wat zien we nu? $TSLA -3.8%.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 17-05-2021 19:24 ]
Alles op zwart?Luca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:18:
Ik heb zojuist voor het eerst in lange tijd BTC gehaald met wat fiat. Laten we hopen dat $42.250 de bodem was en ik juist gegokt heb.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Nope, ik voer blind op @Qunix tbh.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Waar gaan we heen?
69k soon! [of 6,9k, dat kan ook]
holy moly
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
das echt veel te laag... als die zo laag komt dan gaat die zelfs door naar de 32k.....de next support zit stukken lager!jorwas schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:25:
heb m'n koop orders tussen de 40K en 40,5K gezet. ben benieuwd
Mwah.... vind het nog niet eens zo gek laag. Had hem zelf misschien wel op de 39k gezet gezien het verloop.Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:28:
[...]
das echt veel te laag... als die zo laag komt dan gaat die zelfs door naar de 32k.....de next support zit stukken lager!
Als we van 65 naar 42 kunnen, lijkt 40 mij ook niet onmogelijk.Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:28:
[...]
das echt veel te laag... als die zo laag komt dan gaat die zelfs door naar de 32k.....de next support zit stukken lager!
Hmm ik neem de gok maar, vind de 42K niet erg sterk over komen. Let's see.Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Daar zitten we anders heel dichtbij..Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Het enige wat ik me soms afvraag is waarom blijven mensen toch altijd maar verkopen.. ja het is nog steeds een leuke winst nu als je er al een paar jaar in zit, maar veel meer mensen hebben rondom dit punt of hoger gekocht.. dan ga je toch nu niet meer verkopen?
Zero.
Regel 1 hier: altijd in USD tenzij anders aangegeven.Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:31:
praten jullie over USD of EUR?
Nou ja, inmiddels ben ik bijna door mijn winst heen.Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:30:
[...]
Daar zitten we anders heel dichtbij..
Het enige wat ik me soms afvraag is waarom blijven mensen toch altijd maar verkopen.. ja het is nog steeds een leuke winst nu als je er al een paar jaar in zit, maar veel meer mensen hebben rondom dit punt of hoger gekocht.. dan ga je toch nu niet meer verkopen?
Beter om op netto 0 uit te komen dan - iets
Henk en Ingrids?Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:30:
[...]
maar veel meer mensen hebben rondom dit punt of hoger gekocht.. dan ga je toch nu niet meer verkopen?
Kan me bijvoorstellen dat je de schade wilt beperken.
USDRemko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:31:
Shitcoins in het shitcointopic aubRemko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:31:
Je mag weer naar Ibiza sinds deze week he.Prutzertje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:32:
[...]
Henk en Ingrids?
Kan me bijvoorstellen dat je de schade wilt beperken.
M'n overburen zijn gister vertrokken
Ben benieuwd. Ik denk dat die de 42100 houdt namelijk
Er moet een bounche komen.
Het is een hele gekke W aan het worden, tripple en dat kan iets goeds betekenen ...!
Het gaat niet om hoeveel mensen. 1 bog heeft meer impact dan tientallen miljoenen henken en ingrids.Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:30:
[...]
Daar zitten we anders heel dichtbij..
UberLurker Departement #GG.
BitkoinmaesterSkrunsies schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:35:
Slam FM is zo te zien ook iets te vroeg geweest met hun “Win-een-gratis-BTC” prijs
Het is allemaal zo doorzichtig.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 19:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
In je dromen?Jackson6 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:36:
ETH weer dik omhoog.
Langzaam bijkopen op de weg naar 40k, maar een stuk daaronder stap ik eruit.
eigenlijk doet ETH een nette correctie
zodat die straks dubbel qua waarde kan groeien
Dit is was een prima retest op het niveau van vanochtend.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Als je het mij vraagt wordt dat steeds ongunstiger
Ik ken het. Het EUR loss getal voor deze maand 1 cijfer langer dan het ooit is geweest in de historie van mijn pf. You win some you lose some, ik weet het, maar een bounce zou toch wel erg erg welkom zijn inmiddelsTominatie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:16:
Ik opende net mijn delta,dat had ik beter niet kunnen doen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
En dan je ogen sluiten héRichh schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:38:
[...]
Als je het mij vraagt wordt dat steeds ongunstiger
Zelfs dat werkt niet meer. Acceptatie is fase 2 toch?
maar zonder gekkigheid. Gisteravond toch maar uit een aantal trades gestapt met de bedoeling om het vandaag goedkoper terug te kopen. Hij moet nog ff een klein beetje door zakken anders heeft het me weinig opgeleverd
DOGE is nog altijd minimaal 20x te duurstranger1851 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:43:
Ik brand een kaarsje voor alle Henk en Ingrids die nu met duizenden euro's aan doge zitten te staren naar hun schermpje.
Omdat ik het gevoel heb dat ETH % sneller kan groeien dus meer winst kan pakken straks.
Beide evenveel 'verloren' namelijk in FIAT vanaf te top.
Dode kat is dood.dorbie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:44:
stuiterbal kapot blijkbaar
Goud en zilver gaan wel goed vandaag…ja ik weet flutpercentages tov crypto, maar als we de komende maanden elke dag zo’n stijging zien, dan mogen m’n rovers alle crypto lekker zelf houdenPrutzertje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:15:
[...]
Doet me beetje denken aan de goud koorts. Verkopers van een schep en een zeef verdiende meer dan de goudzoekers
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Als het sentiment is gekeerd, werkt die “4h logica” vaak niet meer. Tegen al die panic sells zijn de kopers niet opgewassen, omdat deze kopers ook zien dat er pas rond de 40k flink gestuitert is voordat deze enorme groene dildo ontstond. De flinke buy orders staan dus lager.Darrell schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:44:
Had wel verwacht dat btc die w zou oppakken maar is niet overtuigend helaas.
40k level gaat uitmaken of BTC echt wat momentum kan behouden imo. Dan denk ik voornamelijk vanuit logica met een klein snufje boeren-TA.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 19:51 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Na de laatste tweets van Musk weiger ik Tesla nog langer te zien als een vervoersmiddel en/of goed beleggingsobject. Ik stap over op het meer milieu bewuste Lada vanwege het uitzonderlijk lage gebruik van elektronische hulpmiddelenJoosie200 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:48:
Wie heeft hier Tesla nog geshort? Vrij weinig met een magere -4% tot gevolg.
Alle hoop is weg, dan kan ik weer functioneren
Of zoals in de opbeurende woorden van mijn moeder:
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 17-05-2021 19:57 ]
Zero.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Alle hoop is weg, dan kan ik weer functionerengewoon weer werken voor mijn geld.
Zoals mijn moeder altijd tegen mij zei:
[Afbeelding]
DOT heb ik een klein plukje van. Steeds wanneer ik wou bijkopen was deze alweer vertrokken.Katseviool schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:12:
[...]
Geen DOT? Die vind ik zelf namelijk ook wel interessant.
ADA al lager dan een half uur geleden.Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:01:
Die 42k gaat het niet houden ben ik bang. Daarvoor is de bounce te zwak.
Na 15 minuten de 1 minute chart te hebben bekeken ben ik 3 correcties en 2 bounces verder. Hoe bedoel je zwak.Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:01:
er zijn echt wel prima bounce hoor, deze bijvoorbeeldRien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:01:
Ze doen in ieder geval een poging. Even zien of het wat wordt.Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:50:
[...]
Als het sentiment is gekeerd, werkt die “4h logica” vaak niet meer. Tegen al die panic sells zijn de kopers niet opgewassen, omdat deze kopers ook zien dat er pas rond de 40k flink gestuitert is voordat deze enorme groene dildo ontstond. De flinke buy orders staan dus lager.
40k level gaat uitmaken of BTC echt wat momentum kan behouden imo. Dan denk ik voornamelijk vanuit logica met een klein snufje boeren-TA.
Op een gegeven moment zijn de voorraad bounces op. Dan moeten we in de kelder verder op zoek naar bounces.Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:06:
[...]
er zijn echt wel prima bounce hoor, deze bijvoorbeeld
Kunnen de dips ook op zijn?Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:07:
[...]
Op een gegeven moment zijn de voorraad bounces op. Dan moeten we in de kelder verder op zoek naar bounces.
Zero.
Niet?Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:01:
- Bounced keer op keer keurig op de 42k. Alsof hij er niet onder mag.
- Order Depth ziet er goed uit
- Bounce op de 15m is prima
- Hourly is nog niet okay, maar uur is nog niet om
ps. volgende keer ff zeggen dat er een nieuw topic is
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 17-05-2021 20:09 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En als we morgen de oogjes weer open doen staat daar de beer je aan te kijken...roflexx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:07:
En de stier is weer los
Rien43 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:07:
[...]
Op een gegeven moment zijn de voorraad bounces op. Dan moeten we in de kelder verder op zoek naar bounces.
44k duurde ook erg lang, maar wel een sterke bounce net.MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:08:
[...]
Niet?
- Bounced keer op keer keurig op de 42k. Alsof hij er niet onder mag.
- Order Depth ziet er goed uit
- Bounce op de 15m is prima
- Hourly is nog niet okay, maar uur is nog niet om
ps. volgende keer ff zeggen dat er een nieuw topic is
ik heb hier twee longs lopen......
vanaf 54k
Same here! Iets minder mooie entry maar nadat mn lage buy orders gehit waren op 42.x ietsje later ook een 5x long erbij geopend. We need to believe!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Met tranen in zijn ogen omdat hij zijn grot weer in moet..jvp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:08:
[...]
En als we morgen de oogjes weer open doen staat daar de beer je aan te kijken...
Zero.
Het beste is natuurlijk steenrijk geboren worden en straatarm sterven, omdat je echt alles hebt uitgegeven aan drugs, hoeren en lambo’s. Wat een leven moet dat zijn?
Ali Baba maakt nog wat fiat over naar Binance. Sex zonder liefde is toch maar snel afgelopen, drugs is slecht en een lambo is gevaarlijk. En fiat op de bank maakt alleen anderen rijker.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 17-05-2021 20:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Puddingbroodjes liggen zelfs om 17:00 bij de bakkerij er nog netjes bij, dus welke kant wil je op?jorwas schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:14:
het zakt weer lekker als een pudding broodje in elkaar
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik zie higher lows op de short timeframe. Je moet toch iets zoeken.jorwas schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:14:
Vannacht op 46k zitten, is een gezonde bounce. Dit zijn gewoon wat buy orders op logische (/psychologische) plekken (exact 42k). Deze worden in een down trend ook zo weer opgegeten door traders alsof het knabbelnootjes zijn (omdat ze zo freakin' voorspelbaar zijn).Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:06:
[...]
er zijn echt wel prima bounce hoor, deze bijvoorbeeld
Ik denk echt naar we naar de 40k moeten, voordat het weer beter kan worden.
Als BTC een bodem bij 40k kan leggen, is dat natuurlijk gigantisch bullish. Ik blijf graag positief
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 20:17 ]
jorwas schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:14:
Dat verklaard de crashJDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:33:
[...]
Je mag weer naar Ibiza sinds deze week he.
M'n overburen zijn gister vertrokken
Knap hoor
Ik had t niet gedaan maar dan win je ook nooit wat...
Tip 2: Bij voldoende winst, ook weer winst pakken. Want er zijn geen garanties in crypto
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 20:21 ]
Het is ondertussen al bijna half 9RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:14:
[...]
Puddingbroodjes liggen zelfs om 17:00 bij de bakkerij er nog netjes bij, dus welke kant wil je op?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/l61I99sCuhFwjN4fKTbGxYnw.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/C0qIpb8DBsQv2b19HIwOQqtf.jpg?f=fotoalbum_large)