[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 196 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Daarom vind ik het jammer dat je bij Binance niet een redelijke eeuwigdurende staking kunt krijgen behalve de flexible savings. Het liefst zou ik voor een hoog percentage voor een langere tijd dan 90 dagen staken. Anders moet je nog steeds om de paar maanden in je wallet kijken om je coins te staken.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Mighty schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:52:
Daarom vind ik het jammer dat je bij Binance niet een redelijke eeuwigdurende staking kunt krijgen behalve de flexible savings. Het liefst zou ik voor een hoog percentage voor een langere tijd dan 90 dagen staken. Anders moet je nog steeds om de paar maanden in je wallet kijken om je coins te staken.
Of niet op een exchange als Binance staken maar bij wallets van de blockchain zelf. Daar kun je onbeperkt staken voor een goed percentage :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli4-
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:38:
[...]

Echt HODL is het niet inderdaad, meer position traden denk ik.

TA: Ik leer het nu bij C0TT0NC4NDYTA. Ben ongeveer halverwege zijn courses en als ik klaar ben ga ik ze opnieuw doen. Echt ongekend hoe on-point deze kerel zijn levels bepaald zonder een enkele indicator. Pure wetenschap als je echt in het diepe springt en de verbanden gaat leggen.
Dank voor de tip! Ik ga eens kijken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
FijneKerst schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:42:
[...]

Sorry maar sinds Maart wat coins kopen is niet HODL'en.
HODL'en doe je voor jaren achter elkaar.

Ik HODL nu voor 2 jaar en het begint nu echt vruchten af te werpen. Zelfs met deze crash zit ik nog ruim in de plus.
Dat wordt de komende jaren alleen maar meer.
True true! Heb de tekst ook maar even aangepast :+
FijneKerst schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:47:
[...]

Precies.
Al is het uiteraard niet voor iedereen. Ik kan me goed voorstellen dat als je in februari ofzo bent ingestapt, dat je nu helemaal in paniek raakt.
Maar is nergens voor nodig. "time is on our side" zoals my main man Benjamin Cowen altijd zegt.
Gewoon rustig door HODL'en en dan in 2025-2030 je ballen uit je broek lachen.
Dit dus.

Nu ik echte-TA (dus niet door indicators die het werk voor je doen) begin te begrijpen en toe te passen, zie ik in dat ik in de laatste 3 maanden veel beter dit had kunnen doen, zonder de risico's van vasthouden tijdens een dip.

Maar dat is het mooie: voor ieder wat wils! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:58:
[...]

Klopt idd.

TA = Meer risico met kans op meer winst (of verlies) in korte tijd, maar kost ook veel tijd.
DCA HODL = Minder risico, maar pas echt winstgevend op lange termijn. Kost nagenoeg geen tijd.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:51
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:38:
[...]

Echt HODL is het niet inderdaad, meer position traden denk ik.

TA: Ik leer het nu bij C0TT0NC4NDYTA. Ben ongeveer halverwege zijn courses en als ik klaar ben ga ik ze opnieuw doen. Echt ongekend hoe on-point deze kerel zijn levels bepaald zonder een enkele indicator. Pure wetenschap als je echt in het diepe springt en de verbanden gaat leggen.

Ik ga dit dan ook steeds meer als echte en serieuze optie zien om dit als pro te gaan doen; fulltime. Maar daar is het nu nog wat vroeg voor :9 .

[...]

Helemaal waar! Daarom ook op de harde manier geleerd nu. Vasthouden coins = Niks voor mij :+ .
Het is al een paar keer gezegd, maar ik wil het ook nog eens benoemen omdat je kennelijk nu de heel andere kant wil proberen en denkt dat het harde wetenschap is: in maart kopen en nu stoppen is niet HODL maar is buy high, sell low.
Het is ook niet persé harde wetenschap als je wiskundige modellen gebruikt voor je voorspellingen. Economie is vooral psychologie en houdt zich alleen op heel korte of relatief lange termijnen binnen grenzen aan de huidige modellen.

(ben het trouwens ook niet eens dat HODL alleen voor BTC werkt (50/50 BTC/ETH hodler))

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:03:
[...]

Hodl werkt ook alleen maar voor minimaal de duur van een cycle. Anders is het gewoon dom om te doen. Oja en het werkt ook eigenlijk alleen goed voor BTC
Was anders behoorlijk met de BNB tokens die ik gehold had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:34
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:58:
[...]

True true! Heb de tekst ook maar even aangepast :+

[...]

Dit dus.

Nu ik echte-TA (dus niet door indicators die het werk voor je doen) begin te begrijpen en toe te passen, zie ik in dat ik in de laatste 3 maanden veel beter dit had kunnen doen, zonder de risico's van vasthouden tijdens een dip.

ik wens je heel veel succes. De kans dat je met een cursusje in korte tijd alle elementen van TA onder de knie hebt, en dan ook nog je emotie onder controle kan houden is vrij klein. Laat staan een bearmarkt door komen. Ik weet niet met wat voor positiets je nu speelt, maar als het om 10tjes of 100tjes gaat doet dat allemaal niet zo veel met emoties. Speel eens met 1k tot 10k en dan word het anders.
Maar wellicht heb je er talent voor.
Ik heb het ook overwogen een poos terug, maar 2 jaar bear geeft je een meer realistische kijk op zaken.
Ik zou nu iig nooit mijn baan opzeggen, dat geeft nog veel meer stress en emotie.....waardoor traden een stuk slechter gaat

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
wehave schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:04:
[...]

Was anders behoorlijk met de BNB tokens die ik gehold had.
uitzondering uiteraard daargelaten. Probleem is alleen dat je slecht van te voren kan bepalen welke je moet hebben. Bij BTC is het redelijk zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:52
Misschien een ontzettend n00b vraag en wellicht hier al eerder gesteld:

Wat is het verdienmodel van staken :? Ik "krijg" lekker 12% op mijn Dot, maar er moet iemand zijn die meer verdiend aan mijn gestakte muntjes want er moet een verdienmodel zijn...

Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
ybos schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:10:

Wat is het verdienmodel van staken :? Ik "krijg" lekker 12% op mijn Dot, maar er moet iemand zijn die meer verdiend aan mijn gestakte muntjes want er moet een verdienmodel zijn...

Ik weet niet precies hoe het bij DOT werkt, maar bij ADA en ONE heeft een pool operator meerdere mensen die hun tokens wegzetten bij zijn pool. Hoe meer blocks de pool maakt (afhankelijk van hoeveel tokens er op de pool staan) hoe meer rewards. Meestal pakt de pool operator een bepaald percentage en gaat de rest van de rewards naar de delegators (mensen die hun tokens op de pool zetten).

Kortom, de kosten van de pool operator zijn erg klein op de schaal van een goedlopende stake pool. Daarom heb je nog lekker hoge percentages en kan de operator al zijn kosten dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:11

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Joosie200 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:24:
[...]

Dan is het ook al ergens 16u 's middags. Hoi vrijmibo :9B
waar zijn dan de boobies? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Wiley99 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:04:
[...]
Het is ook niet persé harde wetenschap als je wiskundige modellen gebruikt voor je voorspellingen. Economie is vooral psychologie en houdt zich alleen op heel korte of relatief lange termijnen binnen grenzen aan de huidige modellen.
Wiskundige modellen? Hoe kom je daarbij?

Nee; alleen met trendlijnen en horizontale lijnen is het mogelijk. Of noem je dit ook wiskundige modellen?
anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:07:
[...]

ik wens je heel veel succes. De kans dat je met een cursusje in korte tijd alle elementen van TA onder de knie hebt, en dan ook nog je emotie onder controle kan houden is vrij klein. Laat staan een bearmarkt door komen. Ik weet niet met voor positiets je nu speelt, maar als het om 10tje of 100tjes gaat doet dat allemaal niet zo veel met emoties. Speel eens met 1k tot 10k en dan word het anders.
Maar wellicht heb je er talent voor.
Ik heb een heb het ook overwogen een poos terug, maar 2 jaar bear geeft je een realistische kijk op zaken.
Ik zou nu iig nooit mijn baan opzeggen, dat geeft nog veel meer stress en emotie.....waardoor traden een stuk slechter gaat

Het is dan ook geen cursusje of iets wat ik in korte tijd onder de knie denk te hebben. Ik ga hier de komende jaren mee aan de slag. Duizenden uren investeren om te onderzoeken of dit voor mij een kans van slagen heeft. Zowel mental als technical analyses. Mental is nog belangrijker zelfs; iets wat ik me heel goed besef.

Maar; het fascineert me enorm en ik merk dat ik dingen snel oppak en snel verbanden leg. Dus ga ik het serieus onderzoeken.

En een bearmarkt geeft net zoveel kans als een bullmarkt. Shorting of longing; als je scalptrade kun je met beide opties goed geld verdienen.

Maar mijn baan opzeggen? Dat duurt nog wel even ;) . If ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:15

knakworst

Get more sats!

Is het niet gewoon een inflatoire token? Milieuvriendelijke mining?

DOT is inflationary; there is no maximum number of DOT as in Bitcoin. Inflation is designed to be 10% in the first year, with validator rewards being a function of amount staked and the remainder going to treasury.

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 18-06-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:44
freshprince schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:45:
[...]

Inderdaad! HODL'en is niet even 3 maand wat crypto houden en dan zeggen dat je een HODL'er bent.
HODL is DCA en crypto voor minimaal 5y+ bijhouden.
dit precies, mijn strategie, geld heb ik niet nodig en ook niet van plan om er goederen mee te kopen.

ik ben ook net begonnen met aandelen kopen, heb er nog geen kaas van gegeten maar mijn doel is om dca te handelen in crypto maar sinds deze maand ook in aandelen. maar dat is toch wel andere koek dan crypto!
beide longterm, dca en hodl.......ik ben niet geschikt voor daytraden.

ik doe wel aan swingtraden met btc,ada en eth pair.....want deze hodl ik.... mijn gevoel zegt dat met die swingtrades meer krijgt dan hodl en staken.

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 18-06-2021 13:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

geen idee , maar ik zou in iedergeval de kleine letters goed blijven lezen, een ponzifraude komt doorgaans snel om de hoek kijken bij bizar hoog rendement

kennen we deze nog,nog, nog...

Afbeeldingslocatie: https://www.rtlnieuws.nl/sites/default/files/content/images/2018/01/17/btc.PNG?itok=oG9brFNg&width=1024&height=576&impolicy=semi_dynamic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
twain4me schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:35:
[...]

geen idee , maar ik zou in iedergeval de kleine letters goed blijven lezen, een ponzifraude komt doorgaans snel om de hoek kijken bij bizar hoog rendement

[Afbeelding]
dat is @Verwijderd toch? 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
twain4me schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:35:
[...]

[Afbeelding]
Ik ben wel een beetje "geschrokken" door de actie bij Iron Titanium token deze week.
Wie zegt dat dat niet bij andere muntjes ook zomaar gebeurd. Nu zit ik er alleen nog maar in met winst maar als er toch leuk geld verdampt is serieus zuur :Y :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
StealthyPeanut schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:21:
[...]

Wiskundige modellen? Hoe kom je daarbij?

Nee; alleen met trendlijnen en horizontale lijnen is het mogelijk. Of noem je dit ook wiskundige modellen?

[...]

Het is dan ook geen cursusje of iets wat ik in korte tijd onder de knie denk te hebben. Ik ga hier de komende jaren mee aan de slag. Duizenden uren investeren om te onderzoeken of dit voor mij een kans van slagen heeft. Zowel mental als technical analyses. Mental is nog belangrijker zelfs; iets wat ik me heel goed besef.

Maar; het fascineert me enorm en ik merk dat ik dingen snel oppak en snel verbanden leg. Dus ga ik het serieus onderzoeken.

En een bearmarkt geeft net zoveel kans als een bullmarkt. Shorting of longing; als je scalptrade kun je met beide opties goed geld verdienen.

Maar mijn baan opzeggen? Dat duurt nog wel even ;) . If ever!
ah oke. Dat pak je het iig goed aan!! wat je zegt over de bear klopt. Maar ik vind het niets. ik short btc niet namelijk uit principe. en ik wil ook gewoon rust na 1,5 jaar bull

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

ybos schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Ik ben wel een beetje "geschrokken" door de actie bij Iron Titanium token deze week.
Wie zegt dat dat niet bij andere muntjes ook zomaar gebeurd. Nu zit ik er alleen nog maar in met winst maar als er toch leuk geld verdampt is serieus zuur :Y :X
daarom is winst nemen nooit verkeerd.

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/p/M7YJgYmt9DyWYxK5PrR7UNvGCtV6yUY65A1KFdCMvLKxvVhCkhQVDoPZ1d3hZJSw4sC5416iqZCe5hBjPEamJkv9KRQq1moZgRMwMmyjP5RWrbyygWP9d6dgcVEzcFNzDrxxnBBRwjgaS9BxP1HG5M7LgMvJ2sN5qKXkYUfgLSuSX6JupeTyxkwKSXLQipPPKxRyGXkHMwWxqanhep4qQbaA8VAhnH6vtE5QFopg2JGDP7CmjrhQzmK3ynEz1VKgMBhMEM11iN4nW9G5gKXhJwy3?format=match&mode=fit&width=640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
twain4me schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:00:
[...]

daarom is winst nemen nooit verkeerd.

[Afbeelding]
_/-\o_ _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
[...]

Niemand die gaat zeggen dat het niet gebeurt. Bank runs, flash loans, exploits, rugs. Het kan allemaal gebeuren. Vooral in het defi wereldje (afhankelijk waar) moet je gewoon oppassen maar ook in crypto met nieuwe tokens etc. Ja je kan giga winsten pakken maar ik heb ook de nodige vieze kanten gezien en meegemaakt. Pas op, lees je in, wees er vroeg bij en trek asap je initial eruit. En Certik audits zeggen geen drol ook al doen projecten je doen geloven dat het dan 100% safe is. En bij sommige high risk dingen……sleep with one eye open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik hoop anders maar voor m'n gevoel glijden we gewoon weer langzaam een lange bearmarket in met z'n allen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 21:41
[...]

Is dat dezelfde token als die 40.000% interest per jaar wat hier deze week besproken werd? In dat geval is het niet heel bijzonder toch, dan kan nooit lang goed gaan.

Genoeg personen op dit forum, waaronder ikzelf, die erg sceptisch waren iig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 19:41
Zojuist alles verkocht en uitbetaald naar mijn rekening. Ik zie donkere dagen voor crypto, exchanges, stable coins en de regelgeving tegemoet.

been there, done that. now I'm out. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als we allemaal zo erin staan gebeurt het inderdaad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
themikes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:44:
Zojuist alles verkocht en uitbetaald naar mijn rekening. Ik zie donkere dagen voor crypto, exchanges, stable coins en de regelgeving tegemoet.

Dat had ik een maand geleden. Sta er nog steeds hetzelfde er in.

Ben wel afgelopen maand wat virtueel wezen handelen. (Op papier dus).. was geen succes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty

Vooral je gevoel volgen en als dat dit is dan good for you. Ik kijk er anders tegenaan maar dat ben ik. Succes verder!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-09 09:22
Ricardovv schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:47:
[...]

Dat had ik een maand geleden. Sta er nog steeds hetzelfde er in.

Ben wel afgelopen maand wat virtueel wezen handelen. (Op papier dus).. was geen succes.
op papier, dus eigenlijk wel een succes ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Arfalas op 18-06-2021 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:51
Nopheros schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:30:
[...]

Is dat dezelfde token als die 40.000% interest per jaar wat hier deze week besproken werd? In dat geval is het niet heel bijzonder toch, dan kan nooit lang goed gaan.

Genoeg personen op dit forum, waaronder ikzelf, die erg sceptisch waren iig.
Precies, heel vreemde reacties op onmogelijke getallen: sounds too good to be true, maar ik spring er toch in.
Koerswinst is iets anders dan rente.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themikes
Het is enkel een gevoel, ik luister ernaar. Ik ben van plan om het gespreid in gewone aandelen te stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa

thanks for the cheap coins ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb echt zo een bullish gevoel, ongelooflijk. Het gaat echt elk moment gebeuren. Wow.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Arfalas schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:48:
[...]

op papier, dus eigenlijk wel een succes ;)
@Ricardovv Je bent er nu acter gekomen dat traden niks voor jou is, zonder geld te verliezen. Dat zie ik als een succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
** Onnodig **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 18-06-2021 22:22 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 12:18
Durven uitbetalen vind ik niet echt pussy hoor... jullie hebben hier allemaal enorme FOMO. Dat is pas pussy.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 18-06-2021 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Machlah schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:56:
[...]

Durven uitbetalen vind ik niet echt pussy hoor.
100% uitbetalen wel een beetje :P

Zit zelf al een maand voor 60% in fiat. Koop of lager weer in of die 40% gaat naar de moon. Vind alles best.

[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 18-06-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Nopheros schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:57:
[...]

100% uitbetalen wel een beetje :P
Doe het maar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58
[...]

Durven uitbetalen vind ik niet echt pussy hoor... jullie hebben hier allemaal enorme FOMO. Dat is pas pussy.
Ik durf echt niet 100% te verkopen.. dan ben je alles behalve een pussy idd

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
[...]

Fomo voor wat? Lekker bijkopen nu en straks met meer winst uitbetalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
enomiss schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:54:
Ik heb echt zo een bullish gevoel, ongelooflijk. Het gaat echt elk moment gebeuren. Wow.
ja ik ook. Met de dag word ik weer meer bullish. Een aantal gasten die ik persoonlijk ken die al zeer lang zeer succesvol zijn met btc, en de meeste bewegingen keer op keer weer goed voorspellen (top 2017, top 2019, bottom 2018) denken dat de kans dat de bottom in is zeer groot is. Wel is de kans dat de top q4 gaat zijn een stuk kleiner. Die zou eerder q1, 2022 zijn.

sowieso, als iedereen incl je schoonmoeder short zit (wat nu is) iedere henk en ingrid in dit topic afgelopen weken gesoddeld heeft, de F&G onder de 30 is, dan weet je dat die shorters binnenkort knettershard van achteren genomen gaan worden. Is gewoon te easy om veel te verdienen voor ze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:35
Had ik maar een pussy vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:40

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Over die belachelijke APYs - volgens mij zie je daar dat vooral "kleine aantallen" niet logisch werken. Een token geeft dan bijv 100 tokens uit per blok, die voor 50% worden toegekend aan degenen die liquiditeit in de pool hebben gegeven. Als er dan 10 mensen met elk 1 token in zitten, krijg je per blok 10 tokens per token, wat 1000% per blok is. Als er nu 100 mensen met elk 1 token inzitten is het nog maar 100% per blok etc. etc.

Even fictieve getallen, maar punt van het verhaal is bij een beetje normale stijging van aangeboden liquiditeit zie je normaal gesproken je de Biljoen en Tera percentages al snel naar beneden vallen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:00:
[...]

ja ik ook. Met de dag word ik weer meer bullish. Een aantal gasten die ik persoonlijk ken die al zeer lang zeer succesvol zijn met btc, en de meeste bewegingen keer op keer weer goed voorspellen (top 2017, top 2019, bottom 2018) denken dat de kans dat de bottom in is zeer groot is. Wel is de kans dat de top q4 gaat zijn een stuk kleiner. Die zou eerder q1, 2022 zijn.

sowieso, als iedereen incl je schoonmoeder short zit (wat nu is) iedere henk en ingrid in dit topic afgelopen weken gesoddeld heeft, de F&G onder de 30 is, dan weet je dat die shorters binnenkort knettershard van achteren genomen gaan worden. Is gewoon te easy om veel te verdienen voor ze
Ik denk zelfs dat de top nog verder weg ligt, eind '22, begin '23. Heel veel mensen zullen gefopt worden door gebrek aan geduld en tussentijdse dips. Fast money becomes slow money.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
enomiss schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:07:
[...]

Ik denk zelfs dat de top nog verder weg ligt, eind '22, begin '23. Heel veel mensen zullen gefopt worden door gebrek aan geduld. Fast money becomes slow money.
Lekker goedkoop dca-en tot die tijd dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
enomiss schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:07:
[...]

Ik denk zelfs dat de top nog verder weg ligt, eind '22, begin '23. Heel veel mensen zullen gefopt worden door gebrek aan geduld en tussentijdse dips. Fast money becomes slow money.
oh ja dat kan ook zeer zeker zo zijn. hangt er vooral vanaf hoe lang we hier nog consolideren. wat in mijn optiek ook nog prima 3 tot 4 maanden zijn voor we doorgaan

onze vriend bob heeft ook weer een video. Wel veel oude fragmenten

[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 18-06-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:09:
[...]

oh ja dat kan ook zeer zeker zo zijn. hangt er vooral vanaf hoe lang we hier nog consolideren. wat in mijn optiek ook nog prima 3 tot 4 maanden zijn voor we doorgaan
Maar geen top eind dit jaar betekent natuurlijk niet dat we dan niet op 100k kunnen staan. :*)

Echter het bereiken van 100k is dusdanig iconisch dat er dan een dip moet volgen. Waarschijnlijk richting 65k. Vervolgens is 100k niet meer iconisch en is het enige wat telt 1 miljoen. Dat zal niet volgens de welbekende cyclussen verlopen naar mijn gevoel, daarmee bedoel ik dat het niet 1, max 2 pieken hoeven te zijn. Waarschijnlijk veel meer pieken want voor heel veel deelnemers is elke 100k erbij een moment om winst te pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 18-06-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
Wat er ook gebeurt, ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om dit mee te maken. Of BTC wordt niks, of het wordt alles. Leuke tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:35
baba420 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:26:
Wat er ook gebeurt, ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om dit mee te maken. Of BTC wordt niks, of het wordt alles. Leuke tijden!
Precies, zit in een vriendengroepje waar we allemaal met crypto bezig zijn (ik nog het minst) maar dat is al allemaal geinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
mentalozzie schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:27:
[...]

Precies, zit in een vriendengroepje waar we allemaal met crypto bezig zijn (ik nog het minst) maar dat is al allemaal geinig.
Ik spaar (25%), beleg in indexfondsen (50%) en 25% in crypto sinds 2018. Natuurlijk het meeste rendement met crypto gemaakt, maar ik ben nog niet bullish genoeg om de ratio crypto op te schroeven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:10

HollovVpo1nt

I like gadgets

Respect voor je besluit. Probeer je niks aan te trekken van de mensen die hierover oordelen, het gaat om jouw financiën en jouw gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29
Ik wou eigenlijk pas weer nieuwe BTC'tjes kopen als iedereen in een hoekje zat te huilen, maar met die huidige waarde is de verleiding te groot. Ik gok op 36100, wie biedt minder?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:31:
[...]

Respect voor je besluit. Probeer je niks aan te trekken van de mensen die hierover oordelen, het gaat om jouw financiën en jouw gevoel.
Dat sowieso. Iedereen moet vooral doen waar die zich goed bij voelt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

respect! ik zou het echt niet aandurven! ik probeer juist zoveel mogelijk fiat kwijt te raken!

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Machlah
roflexx schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:00:
[...]

Fomo voor wat? Lekker bijkopen nu en straks met meer winst uitbetalen.
haha, je beschrijft precies wat FOMO is maar je hebt het zelf niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Ray_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:41:
Ik wou eigenlijk pas weer nieuwe BTC'tjes kopen als iedereen in een hoekje zat te huilen, maar met die huidige waarde is de verleiding te groot. Ik gok op 36100, wie biedt minder?
ja zou kunnen, wellicht 35 ook nog wel aankomende week. Ik hoop er wel op, woensdag komt er veel geld binnen hier en zou het graag iig sub 40 erin willen stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:42:
[...]

respect! ik zou het echt niet aandurven! ik probeer juist zoveel mogelijk fiat kwijt te raken!
hahahah same here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Is het al weekend? *O*

Wat een realisme in dit topic, zeg.

Biertjes zijn in BTC gerekend vandaag toch nog iets goedkoper als vorige week, dus het gaat best lekker.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Nice! d:)b Nooit verkeerd om de euro's te pakken als je je er goed bij voe...
themikes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:52:
Ik ben van plan om het gespreid in gewone aandelen te stoppen.
Oke, tot nooit meer ziens! :N

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
themikes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:52:
Het is enkel een gevoel, ik luister ernaar. Ik ben van plan om het gespreid in gewone aandelen te stoppen.
ik ben er net mee begonnen, bij DEGIRO, ik doe het rustig aan want moet me eerst wat in verdiepen, wil me portfolio meer verspreiden en niet alleen crypto. denk vooral EFTs, jij nog tips? graag via PB 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:38
Ray_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:41:
Misschien een wick er naartoe maar ik ga nog steeds uit van een succesvolle retest van de channel. Sorry voor het slordige chartje, zit op mn werklaptop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4DKxIbXSmyQCnoFuO1xS-yzlyI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tNh3Vh2DE2yqBFA7XYRmxXoy.png?f=fotoalbum_large

Daarnaast ook retest van fettuccine-level.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ray_
Stokstaart schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:50:
[...]
Daarnaast ook retest van fettuccine-level.
Ah, ja. Ik heb even een pizza-pattern uitgetekend en zag daar nog wel een duidelijke double whopper in, maar met de pastaindicator zag ik nog wel een broccoli band ontstaan.

Vandaar de 36100, snap je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• themikes
Het ontbreken van regelgeving en de macht die crypto bedrijven hebben is voor mij de doorslag geweest. Een grote speler als Binance kan de hele markt bepalen. Als je benadeelt wordt door die partij is er niets wat je kunt doen, ook juridisch niet. (Zitten allemaal off-shore) Stable coins zoals usdt idem. Dan voel ik me prettiger bij een instantie die onder de AFM staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Ray_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:54:
[...]

Ah, ja. Ik heb even een pizza-pattern uitgetekend en zag daar nog wel een duidelijke double whopper in, maar met de pastaindicator zag ik nog wel een broccoli band ontstaan.

Die pizza fettuccine met extra tonijn is echt lekker tijdens een kleine dip als dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Ray_ schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:54:
[...]

Heb je dan wel rekening gehouden met de basilicum indicator? Of heb je getekend met de Modified Meatfork?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:39
themikes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:55:
Het ontbreken van regelgeving en de macht die crypto bedrijven hebben is voor mij de doorslag geweest. Een grote speler als Binance kan de hele markt bepalen. Als je benadeelt wordt door die partij is er niets wat je kunt doen, ook juridisch niet. (Zitten allemaal off-shore) Stable coins zoals usdt idem. Dan voel ik me prettiger bij een instantie die onder de AFM staat.
Dat mag uiteraard. Echter zie je geen correlatie in die 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Stokstaart schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:56:
[...]

Heb je dan wel rekening gehouden met de basilicum indicator? Of heb je getekend met de Modified Meatfork?
Met de MM middels een Brisket Movement Index uiteraard. Basilicum indicator is verwaarloosbaar zolang je de Salmon Oscillator links laat liggen.

Nu krijg ik trek. Heel raar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:56:
[...]

Zou je dat wel doen in zo'n strawberry market? De mellon is high en de pear is negatief. De banana band indicator wijst duidelijk naar een fruit salad triangle :o

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:24
Die whitepapers en roadmaps worden ook steeds beter hè...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NlepvyEoxQCweq3g7jGAjNpZNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOZ7D8P5yyCTTfAYgbLusR1c.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
themikes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 15:55:
De regelgeving voor Bitcoin als asset wordt eigenlijk steeds beter. Dus het gevoel wat je uitspreekt klopt eigenlijk alleen als je het over crypto als betaalmiddel hebt. Regelgeving is goed en noodzakelijk. Zonder regelgeving kunnen veel partijen überhaupt niet legaal instappen. Smart money is vooral geïnteresseerd in crypto als asset, niet als betaalmiddel.
Ik ben het met je eens dat er wel een steeds groter risico is voor coins die zich voordoen als betaalmiddel. Uiteindelijk wordt het gewoon CDBC's + crypto assets, nft's, smart contracts en dergelijke producten waarbij de techniek i.c.m. met internet of things en de 4e industriële revolutie een hoofdrol speelt. Maar echte cryptocurrencies zijnde geen CDBC's, nee hoor, tenzij er een echte revolutie plaatsvindt (dat heet oorlog). Misschien in een paar arme landen, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Er zijn genoeg alternatieve manieren om die landen arm te houden, een nieuw betaalmiddel is echt niet het ei van Columbus. Zolang welvarende landen er alles voor over hebben om hun macht te behouden lukt ze dat ongeacht het betaalmiddel.
Het argument van Binance vind ik ook niet sterk. Er zijn genoeg alternatieven. Bij fiat is het echt niet beter, er zijn duizenden banken op de wereld en met de val van een handvol banken en vooral Lehman Brothers werd de financiële crisis in 2008 ingeluid. In die zin is elk systeem op zich zwak. Spreiden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
wouterwouter2 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:55:
[...]

@Ricardovv Je bent er nu acter gekomen dat traden niks voor jou is, zonder geld te verliezen. Dat zie ik als een succes.
Ja goed punt hoor. Hele dagen koersen in de gaten houden vreet ook teveel aan je. Ik ga wel weer instappen hoor. Maar ik verwacht nog steeds een flinke tik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dat was weer een flufje aan liquidaties.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• themikes
Wie zei ook alweer pussy? Tot nu toe ben ik erg tevreden met mijn beslissing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

themikes schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:15:
Kijk vooral niet naar de koersen, morgen 69k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:39
Want? Omdat BTC onder de 37K dondert heb je opeens gelijk? Normaliter kijk je bij BTC toch naar de iets langere termijn en niet na wat de 1 m chart doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• themikes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EH_HRcxO231ii7dZz7FkuJHHcaw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PdjGIRdsm4PRneGq8CY9lEHO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

we gaan door lol

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• enomiss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k23T8GI9o8mZ-ynWPU_39jFntjo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EfgjvG6Cn3IYZaoXvybixwuX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:17:
[...]

Kijk vooral niet naar de koersen, morgen 69k.
pussy, 69k.........buiten warm weer en veel dames in mooie rokjes........ zucht 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik hodl de boel lekker de boel.. Who's with me?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OotPY0CK-0-vdGvvP1jVz0bOWA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ivtEwFiZrhq8HN0gvbltwsDM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stokstaart schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:23:

[Afbeelding]
zeker hodl! the only wat is 69k!

hodl je THETA?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:33

[Afbeelding]
De beurzen denken er anders over. Als de stocks gaan crashen dan neemt het crypto mee vrees ik.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

[Afbeelding]
im in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Alleen beetje jammer van je kleurkeuze, het had zo'n mooie accurate chart kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
MrFX schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:24:
[...]

De beurzen denken er anders over. Als de stocks gaan crashen dan neemt het crypto mee vrees ik.
rente blijft laag, persen draaien door, inflatie gaat verder omhoog.....die stonks gaan nog wel ff door hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:24:
[...]

zeker hodl! the only wat is 69k!

hodl je THETA?
Zeker, als ik 1 muntje hodl (naast the usual suspects) is het THETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Stokstaart schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:25:
[...]

Alleen beetje jammer van je kleurkeuze, het had zo'n mooie accurate chart kunnen zijn ;)
Welke kleuren hadden het moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:04
GROEN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:26:
[...]

rente blijft laag, persen draaien door, inflatie gaat verder omhoog.....die stonks gaan nog wel ff door hoor
Precies. Daarnaast, waar gaan de mensen die uit stonks stappen hun geld inleggen om te ontsnappen aan 10% inflatie per jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Maar pussy is al groen.... kijk hem happy zijn en kijk die rode lijn met dips.... wow

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
enomiss schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Maar pussy is al groen.... kijk hem happy zijn en kijk die rode lijn met dips.... wow
Ja, pussy had ook roze moeten zijn. Ik had het over een accurate chart he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Stokstaart schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:29:
[...]

Ja, pussy had ook roze moeten zijn. Ik had het over een accurate chart he..
Je mag hem maken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
Ow, neem me woorden terug. Je bent toch wel een pussy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Als je eruit stapt stap er dan ook uit of gaan we nu hele tijd dit soort dingen krijgen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

1 sat wordt ooit 1 dollar.

Maar kun je tegen die tijd een Big Mac kopen voor 5 sats of voor 300 sats? That's the question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
wehave schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:31:
[...]

Als je eruit stapt stap er dan ook uit of gaan we nu hele tijd dit soort dingen krijgen?
Zit nu te hopen op een crash om zijn gelijk te bewijzen. Jammer weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:31:

Maar kun je tegen die tijd een Big Mac kopen voor 5 sats of voor 300 sats? That's the question.
Tegen die tijd hebben we food-synthesizers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 16:31:

Waarom zou ik nog een Big Mac kopen? Heb van wat winsten sinds de vorige crash een black bastard gekocht.
Pagina: 1 ... 196 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!