resusaapje schreef op maandag 14 juni 2021 @ 16:58:
Duss, parachains. Om effe een ander onderwerp aan te snijden
Karura neemt de leiding met 354.000KSM = $150.000.000
Moonriver op plaats twee met 80.000KSM = $33.000.000
Shiden op plaats drie met 60.000KSM = $25.000.000
Wat een bedragen. En die krijg je allemaal weer terug na afloop van meestal een jaar locking. Plus de tokens van de projecten.
Ik ben benieuwd naar de opbrengst voor de investeerders. Gek genoeg zijn er voor haast geen van de tokens waardes bekend. Lekker in het diepe springen zonder zicht op de bodem
Ik hoop voor Moonriver op minstens $5/MOVR. Want momenteel krijg je 20% bij gewoon KSM-staking en voor één KSM krijg je 37 MOVR.
Duimen maar...
Als voorbeeld pakken we Phala:
https://coinmarketcap.com/currencies/phala-network/
Momenteel $0.95 met market cap van 168 miljoen. (plekje #177 op CMC).
Uitgaande dat Phala als zinvol project nog wel flink wat plekjes kan gaan stijgen, zal de tokenprijs nog flink kunnen stijgen. (prijs was vorige maand $1.35)
Je ontvangt 100 Phala per KSM aan het eind van de 48 weken. Stel PHA is $2 (best realistisch), dan verdien je dus $200 per KSM. In mijn geval zou ik dus $10k terug krijgen aan PHA tokenwaarde van het aandeel KSM dat ik in Phala hebt gestopt.
Mijn insteek: alles meer dan de 12% die KSM in staking doet, is meegenomen. Daarbij leuk om projecten te ondersteunen en een beetje te klooien met investeringen (inlezen en dan verstandig proberen te doen, terwijl je weet dat je niets in eigen hand hebt....maar toch

) Niet alleen een zakcentje voor later, maar ook nog eens een leuke hobby.
Samengevat: DOT en KSM zijn zeer bruikbare tokens en dat zal een voortdurende vraag opleveren.
Met crowd loans heb je een geniale usecase die aanspoort om nuttige dingen proberen te ontwikkelen met blockchain tech. Zowel het project (eenvoudige en eerlijke crowd loan) als de investeerder (mooi rendement) profiteren hier van.
Had ik al gezegd dat ik enthousiast ben over Polkadot en Kusama? Vandaag nog niet volgens mij
[
Voor 12% gewijzigd door
Mooody op 14-06-2021 20:50
]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.