Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Eerste 1000€ Speelgeld ingelegd om alles wat te verkennen... BTC, ADA, VET en MATIC....
Nou, ik heb er nog niet veel plezier aan beleefd sindsdien... pf gemiddeld -50% 😂
HODL dan maar.
Hier hetzelfde! Slechte timing..P3rf3ct1on schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 05:56:
pf gemiddeld -50% 😂 HODL dan maar.
Maar probeer nu met DCA het gemiddelde naar onderen te brengen, wat aardig lukt met deze dipjes. Daarnaast staat alles op een Ledger om te holden, aangezien het bij mij met traden nog sneller verdampt!
Met de hoop dat het in het jaar 2234 wat meer waard is dan nu en mijn triple achterkleinkinderen mij als bronzen beeld incl. voetstuk, op de oprijlaan van hun mansion hebben staan!
Edit:
Grappig om te zien dat ICP qua prijs gelijkwaardig is aan onderstaande!

[ Voor 16% gewijzigd door BTFD op 12-06-2021 06:42 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
30-31 regionen weer opzoeken ben ik bang.Deman23 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 04:23:
Weekenddip begint vroeg..
Back to defend the wall jon snow. The night king is coming.
keepitfrosty schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 07:07:
De persoon of personen die elke keer btc weer een pompje geven gaan er een keer mee ophouden. En het word al minder.
nee hoor want dat zijn dezelfde personen die op de weerstandlijn verkopen en straks op 30 a 31k weer terug kopen. Dit gebied moet je hodlen of traden als je daar goed in bent. Verder gewoon niet teveel naar kijken tot btc duidelijk een richting gekozen heeft. En het is pas duidelijk als ie overtuigend over de 42k is.keepitfrosty schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 07:07:
De persoon of personen die elke keer btc weer een pompje geven gaan er een keer mee ophouden. En het word al minder.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier wordt je niet vrolijk van.
Alts gaan voorlopig niet meer scoren. BTC gaat binnen 2 weken echt wel richting kiezen en in beide gevallen gaan alts volledig door het putje. Pas als BTC weer een ATH pak (gaat nog wel ff duren) en daar dan een keer sideways gaat, komen de alts weer. Maar voor je zover bent gaat het eerst nog een keer -50 tot 80%Tartarus schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:21:
Nou, wordt tijd dat alt coins iets beter scoren vandaag.
Hier wordt je niet vrolijk van.
Zero.
Verwijderd
Er zit dus nog bizar veel geld in de alts.
Opgepast dus, Bitcoin is aan het melken.
Zag ICP ook al laag staan, de vraag is: Is het laag genoeg? @MicroWhaleBTFD schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 06:28:
[...]
Hier hetzelfde! Slechte timing..
Maar probeer nu met DCA het gemiddelde naar onderen te brengen, wat aardig lukt met deze dipjes. Daarnaast staat alles op een Ledger om te holden, aangezien het bij mij met traden nog sneller verdampt!
Met de hoop dat het in het jaar 2234 wat meer waard is dan nu en mijn triple achterkleinkinderen mij als bronzen beeld incl. voetstuk, op de oprijlaan van hun mansion hebben staan!
Edit:
Grappig om te zien dat ICP qua prijs gelijkwaardig is aan onderstaande!![]()
[Afbeelding]
Als eerste opgepakt voor 473$, deze al snel weer de deur uitgedaan met minimaal verlies..elektriekert schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:38:
[...]
Zag ICP ook al laag staan, de vraag is: Is het laag genoeg? @MicroWhale
Daarna ging hij enige tijd sideways op +/- $136 en toen weer ingestapt..
Nu op een punt aangekomen dat ik niks anders kan dan vasthouden en hopen dat deze ooit nog het licht gaat zien, al heb ik er voorlopig geen vertrouwen meer in..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat lijkt zo maar is niet zo, er zijn duizenden alts bijgekomen de laatste paar maanden teller staat inmiddels op 10.400.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:30:
De totale marketcap is rond de 1,5 biljoen. De BTC dominance rond de 44%.
Er zit dus nog bizar veel geld in de alts.
Opgepast dus, Bitcoin is aan het melken.
Het is sowieso een nietszeggend bedrag de totale MC, wel een leuke indicator en die staat er slecht voor op het moment.
Het enige wat we nu kunnen doen is dca en HODLen denk ik dan maar.. shorten is niet echt mijn ding
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Aan de andere kant zijn er naast de paper hands in altcoins ook mensen die juist nu buy-the-dip gaan. Dus misschien is de marketcap niet een geheel goede weergave van de instroom in BTC.
1 nieuwtje trekt btc nog niet uit het slop na zo'n shitload aan fud. Dat heeft tijd nodigKhaelos schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:00:
Dat el Salvador nieuws houdt ook niet lang stand als bullish nieuws zeg..
Het enige wat we nu kunnen doen is dca en HODLen denk ik dan maar.. shorten is niet echt mijn ding
Dit idee had ik ook. Heb begin deze week alle shitcoin eruit gegooid (zoveel was het niet hoor) en in BTC gestopt. Hodlen weer verder.majic schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:12:
Lijkt er op dat er langzaam wat geld in bitcoin gaat en uit de alts...zo'n 4 dagen geleden 41% en gisteren 44.x% BTC dominance. Stijgende lijn, al is het geen panicswap nog. Denk dat mensen naar de BTC koers kijken die stabieler is en eieren voor hun geld kiezen deels.
Aan de andere kant zijn er naast de paper hands in altcoins ook mensen die juist nu buy-the-dip gaan. Dus misschien is de marketcap niet een geheel goede weergave van de instroom in BTC.
Ik moet me er nog in gaan verdiepen, @MicroWhale was er wel over te spreken, als ik een random internet stranger moet vertrouwen is hij het welBTFD schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:47:
[...]
Als eerste opgepakt voor 473$, deze al snel weer de deur uitgedaan met minimaal verlies..
Daarna ging hij enige tijd sideways op +/- $136 en toen weer ingestapt..
Nu op een punt aangekomen dat ik niks anders kan dan vasthouden en hopen dat deze ooit nog het licht gaat zien, al heb ik er voorlopig geen vertrouwen meer in..
Binnenkort eens onderzoek doen, als ik wat meer tijd heb.
Ik ga sowieso pas in de bearmarkt weer kopen.
Wanneer ik al jouw posts van de afgelopen dagen lees mag ik dan het volgende concluderen:anti elppa schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:12:
[...]
1 nieuwtje trekt btc nog niet uit het slop na zo'n shitload aan fud. Dat heeft tijd nodig
Alts zijn leuk mits gekocht voor ze over de kop gaan (aantal maal even ondergeschikt) en je ze tijdig weer verkoopt. Om daarna de winst te stoppen in de grote opslokker die BTC heet. En dat “tijdig” is nu toch echt wel aangebroken, als we daar al niet voorbij zijn.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Weet ik maar dat zeg ik dus ook op een gegeven moment gaat dat een keer ophouden en gaat er een richting gekozen worden. Op het moment toch vol stables aan het farmen dus de swings zijn verder wel prima maar ik neig dat de 42 nog lang van ons weg is.anti elppa schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:18:
[...]
nee hoor want dat zijn dezelfde personen die op de weerstandlijn verkopen en straks op 30 a 31k weer terug kopen. Dit gebied moet je hodlen of traden als je daar goed in bent. Verder gewoon niet teveel naar kijken tot btc duidelijk een richting gekozen heeft. En het is pas duidelijk als ie overtuigend over de 42k is.
Ik heb het idee dat btc juist systematisch laag gehouden wordt op dit moment.keepitfrosty schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 07:07:
Nou idd. Ik ben een totale leek en snap er allemaal weinig van maar het gevoel dat me bekruipt als ik wel eens een kwartiertje op aggr zit te turen is dat het lijkt alsof de koers niet omhoog ‘mag’ ofzo. En ik heb daar geen enkele onderbouwing voor verder hoor.Luuk schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:39:
[...]
Ik heb het idee dat btc juist systematisch laag gehouden wordt op dit moment.
[ Voor 3% gewijzigd door el frikandel op 12-06-2021 09:45 ]
Bij de hodlers gaat het om miniscule bedragen.
Je kan niet verwachten dat futures lang aangehouden worden.
Als je met 'systematisch' bedoelt dat iedereen zit te wachten op de volgende dip om te kopen, dan heb je gelijkLuuk schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:39:
[...]
Het is niet zozeer dat er kwade machten achter zitten (het hele idee van bitcoin is dat het niet de bedoeling is), maar wel 'de onzichtbare hand'. Wie was dat, Smith?
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 12-06-2021 09:49 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Lijkt er niet echt op, mensen zijn op het moment even crypto moe, sentiment is gewoon slecht, kan zo weer omdraaien natuurlijk maar ik denk niet dat de markt bewust laag gehouden wordt.Luuk schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:39:
[...]
Hier sluit ik me volledig bij aan!Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:48:
[...]
Lijkt er niet echt op, mensen zijn op het moment even crypto moe, sentiment is gewoon slecht, kan zo weer omdraaien natuurlijk maar ik denk niet dat de markt bewust laag gehouden wordt.
Ik hang ook veel rond op bv Reddit en daar zijn ongelofelijk veel mensen die van Crypto traden/investeren zijn overgestapt op (meme)stocks.
Deze groep moet niet onderschat worden en is echt heel groot (tientallen miljoenen).
Ja conclusie: kijk uit met alts. Ik roep dat al 100 jaar hier samen met jaapio. Maar tijdens alt season roepen alle nieuwkomers dat het deze keer anders is. Super tech, mooi logo, defi shit projecten enz enz. Dat alles aangewakkerd door joetubers die er voor betaald worden bepaalde shitcoins te promoten.Ngangatar schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Wanneer ik al jouw posts van de afgelopen dagen lees mag ik dan het volgende concluderen:
Alts zijn leuk mits gekocht voor ze over de kop gaan (aantal maal even ondergeschikt) en je ze tijdig weer verkoopt. Om daarna de winst te stoppen in de grote opslokker die BTC heet. En dat “tijdig” is nu toch echt wel aangebroken, als we daar al niet voorbij zijn.
Dit alles is niets nieuws. Hadden we 4 jaar terug ook.
Daarom heb ik ook max tussen de 15 en 20% shitcoins en eigenlijk alleen high marketcap coins. Ik koop ze ergens midden bear en dump ze na een btc blowof (is nu nog niet geweest, dus ik hodl ze nog)
Dat zijn er best veel. Dit is van mei bij DeGiro:Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:55:
[...]
Hier sluit ik me volledig bij aan!
Ik hang ook veel rond op bv Reddit en daar zijn ongelofelijk veel mensen die van Crypto traden/investeren zijn overgestapt op (meme)stocks.
Deze groep moet niet onderschat worden en is echt heel groot (tientallen miljoenen).

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Grappig kaartje.Zhou schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Dat zijn er best veel. Dit is van mei bij DeGiro:
[Afbeelding]
Doen die Belgen niet aan aandelen?
lol, shell in NLZhou schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]

Dat is ook een beetje wat ik bedoel dat ze elke keer weer even een pompje doen en dan de boel weer laten leeglopen. Dat gaat niet eindeloos door. Voorheen zag je de alts wel wat lucht krijgen bij de pomp maar ook dat begint minder te worden waardoor ik het idee heb dat het einde nadert. Maar het blijft met je dick in de koffie kijken of course.Luuk schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:39:
[...]
Bedankt voor de bevestiging.anti elppa schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:03:
[...]
Ja conclusie: kijk uit met alts. Ik roep dat al 100 jaar hier samen met jaapio. Maar tijdens alt season roepen alle nieuwkomers dat het deze keer anders is. Super tech, mooi logo, defi shit projecten enz enz. Dat alles aangewakkerd door joetubers die er voor betaald worden bepaalde shitcoins te promoten.
Daarom heb ik ook max tussen de 15 en 20% shitcoins en eigenlijk alleen high marketcap coins. Ik koop ze ergens midden bear en dump ze na een btc blowof (is nu nog niet geweest, dus ik hodl ze nog)
Ik ben zo’n nieuwkomer en ook al heb ik nooit in bijv shiba geld gestopt, ik heb redelijk wat top 40 coins gehad in amper een paar maanden tijd. Ik sta er goed voor maar dat is meer geluk dan wijsheid qua timing.
2 weken geleden ging ik van bitvavo naar binance met een prima dca plan en btc/alt verhouding. Maar diir de vele mogelijkheden en de leuke BNB vault en card heb ik nu een bergje BNB ipv BTC.
Ik zal een minimaal stukje BNB overhouden voor een percentage cashback, minimaal percentage staking met cmc top 20 alts en de rest (80%)in BTC. Nu nog een BNB -> BTC moment gaan kiezen.
gok dat dat ivm de rechtzaak even de meest verhandelde was, kleinere handelaren die verkochten, de grotere die dachten: hop!
verbaast me eigenlijk niet zo.
Ja, die meme-stock scene is huge en groeiend.Zhou schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]
Op Wallstreet behoren de meme stocks vast bij de meest verhandelde top 5 qua volume.
Ik heb voor de fun ook een paar honderd € in CLOV gestopt, 1 van de nieuwere meme stocks met werkelijk firma waarde (in tegenstelling tot Gamestop of AMC).
Mijn crypto pf laat ik lekker staan, af en toe koop ik iets bij in de dip en voor de rest is het HODL.
Eigenlijk is dat hetzefde principe als bij de meme-stocks.
PS ik wist niet dat AMC in Europa ook zo populair was in mei, dan is die scene nog groter dan ik dacht ;-)
Het plaatje komt uit dit artikel:Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:18:
[...]
Ja, die meme-stock scene is huge en groeiend.
Op Wallstreet behoren de meme stocks vast bij de meest verhandelde top 5 qua volume.
Ik heb voor de fun ook een paar honderd € in CLOV gestopt, 1 van de nieuwere meme stocks met werkelijk
https://www.degiro.nl/ler...andelde-aandelen-mei-2021
Op 6 mei publiceerde AMC zijn resultaten voor het eerste kwartaal en rapporteerde een verlies van $567,2 miljoen, meer dan wat analisten hadden verwacht. Desondanks steeg de koers in de loop van de maand en eindigden ze de maand mei 160,42% hoger. Eén dag die in het bijzonder opviel, was 27 mei. Op die dag maakte het AMC-aandeel een koerssprong van 35,58%, en had het aandeel het hoogste handelsvolume van alle aandelen op de Amerikaanse beurzen.
Thanks voor de link.Zhou schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:23:
[...]
Het plaatje komt uit dit artikel:
https://www.degiro.nl/ler...andelde-aandelen-mei-2021
Op 6 mei publiceerde AMC zijn resultaten voor het eerste kwartaal en rapporteerde een verlies van $567,2 miljoen, meer dan wat analisten hadden verwacht. Desondanks steeg de koers in de loop van de maand en eindigden ze de maand mei 160,42% hoger. Eén dag die in het bijzonder opviel, was 27 mei. Op die dag maakte het AMC-aandeel een koerssprong van 35,58%, en had het aandeel het hoogste handelsvolume van alle aandelen op de Amerikaanse beurzen.
:strip_exif()/f/image/BKLwKemHBI3zSZM5LH7SjKxq.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is een screenshot van de meest verhandede aandelen op de US beurzen gisteren; AMC, CLOV, WISH, CLF….allemaal meme-stocks 😂

Ik denk dus dat deze nieuwe ‘hype’ zeker invloed heeft op (de populariteit van) crypto.
Je kunt je geld tenslotte maar 1x ergens instoppen.
Shell is al tijden/jaren het meeste verhandelde aandeel.malarkan schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:17:
[...]
gok dat dat ivm de rechtzaak even de meest verhandelde was, kleinere handelaren die verkochten, de grotere die dachten: hop!
Verwijderd
https://news.bitcoin.com/...e-of-an-inflation-crisis/Texas Senator Claims People Are Flocking to Bitcoin Because US Is on 'the Verge of an Inflation Crisis'
No shit ouwe.
wow.. ze beginnen het te snappen? iets met klok en klepel nog maar al beter dan eerst..
Scheer je alle Alts over 1 kam, of vind je dat er een wezenlijk verschil zit tussen verschillende coins?anti elppa schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:03:
[...]
Ja conclusie: kijk uit met alts. Ik roep dat al 100 jaar hier samen met jaapio. Maar tijdens alt season roepen alle nieuwkomers dat het deze keer anders is. Super tech, mooi logo, defi shit projecten enz enz. Dat alles aangewakkerd door joetubers die er voor betaald worden bepaalde shitcoins te promoten.
Ik heb bv in mijn pf alleen maar Alts waar ik toekomst in zie (ETH, ADA, VET) en geen shitcoins zoals Doge of Shiba.
Hoe wordt XTZ gezien?Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:43:
[...]
Scheer je alle Alts over 1 kam, of vind je dat er een wezenlijk verschil zit tussen verschillende coins?
Ik heb bv in mijn pf alleen maar Alts waar ik toekomst in zie (ETH, ADA, VET) en geen shitcoins zoals Doge of Shiba.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Weet je toevallig welk programma? Zou het graag terug luisterenel frikandel schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:44:
Tenenkrommend nu op NPO radio 1 discussie over Bitcoin en crypto, wat een hoop onzin.
- edit. nevermind heb het denk ik gevonden. Allee even wachten op de upload
https://www.nporadio1.nl/.../2021-06-12-nieuwsweekend
[ Voor 26% gewijzigd door Gelukszoekr op 12-06-2021 10:50 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
All shitcoins are equal, but some are more equal than others.Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:43:
[...]
Scheer je alle Alts over 1 kam, of vind je dat er een wezenlijk verschil zit tussen verschillende coins?
Als serieus project
Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:43:
[...]
Alts waar ik toekomst in zie (ETH, ADA, VET) en geen shitcoins zoals Doge of Shiba.

Denk dat de meerderheid van de wereld meer ziet in een doge of shiba dan die andere die je opnoemt.
Het zijn allemaal uber shit/piramide coins ETH is dan nog het meest levensvatbaar.
Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:43:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HWWUFZLNcpImJYoYA1XX6gNP.jpg?f=user_large)
@Verwijderd Even je plaatje gejat. Het staat trouwens bovenaan google images als je zoekt naar 'Shitcoin Flowchart'
Dit was gisterenmiddag: https://www.nporadio1.nl/...bitcoins-maar-kan-dat-welGelukszoekr schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:44:
[...]
Weet je toevallig welk programma? Zou het graag terug luisteren
- edit. nevermind heb het denk ik gevonden. Allee even wachten op de upload
In dit programma vanmorgen denk ik:
Zero.
niet 100%. maar het zijn wel allemaal shitcoins. De coins die ik heb zijn ETH (grootste deel van mijn alts), LTC, ADA en in vlagen DOGE juist omdat die totaal niet serieus is en ik een first second miner van doge was back in the days. Die honden hebben mij vies veel geld opgeleverd.Zazabez1 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:43:
[...]
nooit van gehoord
edit oja dat is tezos, die ken ik wel, maar zie ik niet echt wat in. Staat ook op plek 40 kwa cap, daar brand ik mijn handen niet aan
[ Voor 29% gewijzigd door anti elppa op 12-06-2021 10:57 ]
Verwijderd
Het is natuurlijk wel zo dat niemand het 100% zeker weet. Wanneer Bitcoin naar 20k zakt (puur als voorbeeld) en besluit om daar een half jaar sideways te gaan kunnen sommige alts best bizar hoog gaan floreren, zowel in fiat als Bitcoin waarde. Alles kan, dit is crypto.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:49:
[...]
![]()
Denk dat de meerderheid van de wereld meer ziet in een doge of shiba dan die andere die je opnoemt.
Het zijn allemaal uber shit/piramide coins ETH is dan nog het meest levensvatbaar.
Trek daarom altijd je eigen plan.
Bitcoin is daarmee ook niet heilig, maar de kans is zeer groot dat er bij een heftige volatiele up of down van Bitcoin 95% van de alts tyfus rekt gaat.
Maargoed. Ondertussen staat een muntje als DOGE nog steeds op 30 cent.
Als er 1 ding zeker is, is dat crypto irrationeel kan bewegen als geen ander.
Shell is puur omdat het ‘Nederlands’ is net als bijvoorbeeld CD Project in Tsjechië. De keren dat ik het heb gezien was het altijd Shell.malarkan schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:17:
[...]
Afhankelijk wie je vraagt, er zit helemaal niets achter doge en shiba in eerste instantie. Als je de meerderheid vraagt waarom ze dan meer zien in doge/shiba heb ik het flauwe vermoeden dat er weinig echt antwoord op komt.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:49:
[...]
![]()
Om ze dan maar allemaal piramide coins te noemen gaat mij wat ver.
Naast BTC is er wat mij betreft maar één andere met een grote toekomst: Komodo. Technisch superieur aan alles en iedereen, komt vanzelf bovendrijven de komende jaren. dPOW, DEX met subatomic swaps, alles hebben ze in huis. Prijs volgt vanzelf.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:49:
[...]
![]()
Serieuze concurrent is wat mij betreft alleen ADA.
De rest van de munten zijn allemaal one trick pony's die meeliften op het fenomeen crypto en blockchain.
Tot zover mijn bescheiden mening (ik heb af en toe een positie in KMD overigens, swings zijn te groot om enkel te hodlen).
@Slux, heb je toevallig ook naar dit nieuwe NL. aandeel gekeken? (NX Filtration).Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:49:
[...]
![]()
De techniek erachter begrijp ik gedeeltelijk maar het gaat me er meer om dat water het nieuwe goud is in de toekomst. Ik ga me er nog verder over inlezen.
Thanks m8!Pelox schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:53:
[...]
Dit was gisterenmiddag: https://www.nporadio1.nl/...bitcoins-maar-kan-dat-wel
Grote zorg dat we al onze spaarcenten kwijt zijn. 1 ding weet ik zeker: als ik het op een spaarrekening zet dan verdampt het ook vanzelf. En zelf zitten ze ook wel graag in onze portefeuille. De beleidsmakers zijn grote toeristen en wereldvreemd heb ik toch soms de indruk.Pelox schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:53:
[...]
Dit was gisterenmiddag: https://www.nporadio1.nl/...bitcoins-maar-kan-dat-wel
Volgens mij weet 99% niet wat een coin doet ze kijken alleen wat het oplevert, echte usecases for crypto zie je niet op een CMC staan die hebben helemaal geen muntje nodig.malarkan schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:57:
[...]
Afhankelijk wie je vraagt, er zit helemaal niets achter doge en shiba in eerste instantie. Als je de meerderheid vraagt waarom ze dan meer zien in doge/shiba heb ik het flauwe vermoeden dat er weinig echt antwoord op komt.
Om ze dan maar allemaal piramide coins te noemen gaat mij wat ver.
Coins waarvan maar een fractie op de markt gedumpt zijn, zijn imo allemaal piramide coins
afgelopen jaar niet gestemd, had er geen zin in. Maar normaal stem ik idd vvd. Waar moet je anders op stemmen als je veel geld binnen brengt......alleen al op loonbelasting die ik betaal kunnen ze 3 bloedzuiger gezinnen van uitkeringen voorzien. Als ik op wat anders als vvd stem, word dat alleen maar erger met dat linkse profiterende tuig. Nog meer dokken zou mij ook langzaam over de streep trekken te emigreren.
Ja, ik was er even kort ingedoken maar kreeg er nog geen yes gevoel bij, deed mij een beetje denken aan een reverse osmose verhaal kon niet echt uit halen dat het een next level revolutionair ding is.RaptorXS schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:57:
[...]
@Slux, heb je toevallig ook naar dit nieuwe NL. aandeel gekeken? (NX Filtration).
De techniek erachter begrijp ik gedeeltelijk maar het gaat me er meer om dat water het nieuwe goud is in de toekomst. Ik ga me er nog verder over inlezen.
[...]
Maar kan er compleet naast zitten hoor.
Elke keer braaf gestemd, geen VVD in dit geval.
Er wordt flink gelobbyd en omgekocht in de politiek
Zie ftm.nl
Daarom crypto
[ Voor 34% gewijzigd door elektriekert op 12-06-2021 11:15 ]
Het is gewoon kiezen tussen de pest en de cholera. En dan hebben jullie nog een vereenvoudigd systeem tegenover BE. Hier hebben ze net beslist dat de 55-plussers minder zullen mogen werken maar dat ze dit niet in hun portefeuille zullen voelen. Ze hebben de zak het afgelopen jaar al veel moeten opentrekken, misschien wanen ze zich nu Sint en Piet. Vergrijzing is al zo'n issue voor de jongere generatie. Ooit verhuis ik ook ja.anti elppa schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:09:
[...]
afgelopen jaar niet gestemd, had er geen zin in. Maar normaal stem ik idd vvd. Waar moet je anders op stemmen als je veel geld binnen brengt......alleen al op loonbelasting die ik betaal kunnen ze 3 bloedzuiger gezinnen van uitkeringen voorzien. Als ik op wat anders als vvd stem, word dat alleen maar erger met dat linkse profiterende tuig. Nog meer dokken zou mij ook langzaam over de streep trekken te emigreren.
Voor mij geen hold muntje, maar wel leuk om op mee te liften net als de rest van de hype coins.BTC100K2021 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:57:
[...]
Naast BTC is er wat mij betreft maar één andere met een grote toekomst: Komodo. Technisch superieur aan alles en iedereen, komt vanzelf bovendrijven de komende jaren. dPOW, DEX met subatomic swaps, alles hebben ze in huis. Prijs volgt vanzelf.
De rest van de munten zijn allemaal one trick pony's die meeliften op het fenomeen crypto en blockchain.
Tot zover mijn bescheiden mening (ik heb af en toe een positie in KMD overigens, swings zijn te groot om enkel te hodlen).
Als een muntje nog maar +/-60% van de coins op de markt heeft gedumpt kan je er wel vanuit gaan dat er nog een mega verwatering aan komt.
126,276,910.85 KMD 63%
Max Supply
200,000,000
Total Supply
126,276,911
Nee hoor, laatste keer SP gestemd, op meneer Alkaya ivm zijn kennis van het verrotte financieele systeem
en de afkeer voor de EU die helemaal doorgeslagen is.
En Slux, bedankt voor je antwoord
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 12-06-2021 11:26 ]
https://get-protocol.io/BTC100K2021 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:57:
[...]
Naast BTC is er wat mij betreft maar één andere met een grote toekomst: Komodo. Technisch superieur aan alles en iedereen, komt vanzelf bovendrijven de komende jaren. dPOW, DEX met subatomic swaps, alles hebben ze in huis. Prijs volgt vanzelf.
Muntje met usecase.
Maar uiteraard is 95% of meer gebakken lucht.
https://www.weforum.org/a...-inclusion-help-shape-it/
Ik ga al 2 verkiezingen op mijn kiesbiljet gaan tekenen omdat stemmen hier nog steeds een plicht is.elektriekert schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:13:
[...]
Elke keer braaf gestemd, geen VVD in dit geval.
Er wordt flink gelobbyd en omgekocht in de politiek
Zie ftm.nl
Daarom crypto
Ja hier hetzelfde hoor. Of onze ex-minister van Financiën die zijn aandelen verkoopt met voorkennis en zich daar nooit moet voor verantwoorden. Ik had een corona boete wegens het overtreden van de avondklok en deze komt net in de bus tijdens mijn verhuis. Ik mag me dinsdag voor de rechter verantwoorden als een groot crimineel wegens het niet tijdig betalen. Maar dat de betaalterminal het niet doet tijdens de uitgave van de boete en ik ze daarom per overschrijving moet betalen. Ik had ze beter een lightning node aangeboden.
En zal daarom ook nooit mainstream wordenBootjeVaren schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:32:
[...]
https://get-protocol.io/
Muntje met usecase.
Maar uiteraard is 95% of meer gebakken lucht.
Als ze een echt bedrijf worden en die troep van cmc af halen kan het best wat worden maar zie het zelf geen beurs genoteerd bedrijf worden.
Te kleine speler op die markt, en een artiest wilt vaak ook een hype creëren zelfde als met bijvoorbeeld een Rolex, supply laag houden zodat iedereen premium prijzen betaald, zal altijd wel zo blijven.
En daarbij het werkt veel beter met een standaard databaseje veel efficiënter, helemaal geen blockchain voor nodig, snap ook echt niet waarom je dat daar op zou willen slaan.
zo slux pakt weer even een glaasje azijn erbij
Hè fuck, dit was nou net één van mijn enige alts die ik nog had behouden omdat deze me nog wel nuttig leekSlux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:44:
[...]
En zal daarom ook nooit mainstream worden![]()
Als ze een echt bedrijf worden en die troep van cmc af halen kan het best wat worden maar zie het zelf geen beurs genoteerd bedrijf worden.
Te kleine speler op die markt, en een artiest wilt vaak ook een hype creëren zelfde als met bijvoorbeeld een Rolex, supply laag houden zodat iedereen premium prijzen betaald, zal altijd wel zo blijven.
En daarbij het werkt veel beter met een standaard databaseje veel efficiënter, helemaal geen blockchain voor nodig, snap ook echt niet waarom je dat daar op zou willen slaan.
Heb dus ook bijna al mijn alts weer omgezet naar BTC, ook weer te laat uiteraard maar ach, nu lekker hodl en hopen dat BTC gewoon over een tijdje weer de weg naar boven gaat vinden.
ETH zakt steeds verder de put in, mocht BTC nog volgen kan ik zeggen dat'k de goede keuze heb gemaakt.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Het scheelt je in ieder geval een hoop gechagrijn en irritatie. Hoevaak ik nu al de laatste weken denk , lekker weeekend, wat zullen we eens gaan doen! Dan rekt wakker wordt en vervolgens 8u lang naar 3min charts zit te kijken in de hoop op herstel. Zonde van de mooie dingen die je , nu zelfs lekker buiten, zou kunnen doen. Die 10% winst die je misschien over een maand blijkt te hebben misgelopen ga je ongetwijfeld minder chagrijnig van zijn dan dat ik op dit soort ochtenden telkens weer wordTominatie schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:53:
Tis wel relax om in fiat te zitten deze dagen. Nu alles weer open gaat enz denk ik dat ik voorlopig ook niet meer in ga stappen. Zomer rektheid met veel periodes van sideways incoming denk ik.
ETH zakt steeds verder de put in, mocht BTC nog volgen kan ik zeggen dat'k de goede keuze heb gemaakt.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Glaasje? 6 flessenpak azijn.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:44:
[...]
En zal daarom ook nooit mainstream worden![]()
Ik ben zelf vrij kritisch als het aankomt op usecase van blockchain maar dit vind ik een van de weinige waar dit wel zijn nut heeft en niet gewoon om mee te springen op de crypto trein. Nooit gescamd geweest met tickets? Ik ook niet maar veel mensen wel, zelfs op ticketswap.
ik koop nooit tickets hou niet van massa mensenBootjeVaren schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:58:
[...]
Glaasje? 6 flessenpak azijn.
Ik ben zelf vrij kritisch als het aankomt op usecase van blockchain maar dit vind ik een van de weinige waar dit wel zijn nut heeft en niet gewoon om mee te springen op de crypto trein. Nooit gescamd geweest met tickets? Ik ook niet maar veel mensen wel, zelfs op ticketswap.
Die percentage die gescamd is zal niet zo hoog zijn, en ook voor dit kunnen ze een appje namaken zoals ze met banken doen dus zo waterdicht is het allemaal niet.
Als iemand naar een concert of weet ik veel heen wilt maakt de prijs ze ook niet meer uit, gaan doen ze wel, je ziet ook heel vaak dat op het laatste moment altijd weer tickets beschikbaar komen op bijvoorbeeld een marktplaats omdat ze toch niet kunnen, dan koop ik ze liever daar dan via een ingewikkeld gedoe met een app waar er maar een paar aan mee doen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Je tickets is een NFT. Perfect te traceren van waar ie komt dus daar gaat je argument dat ze dit perfect kunnen namaken mi niet op.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:05:
[...]
ik koop nooit tickets hou niet van massa mensen![]()
Die percentage die gescamd is zal niet zo hoog zijn, en ook voor dit kunnen ze een appje namaken zoals ze met banken doen dus zo waterdicht is het allemaal niet.
Als iemand naar een concert of weet ik veel heen wilt maakt de prijs ze ook niet meer uit, gaan doen ze wel, je ziet ook heel vaak dat op het laatste moment altijd weer tickets beschikbaar komen op bijvoorbeeld een marktplaats omdat ze toch niet kunnen, dan koop ik ze liever daar dan via een ingewikkeld gedoe met een app waar er maar een paar aan mee doen.
Ticketswap is ook niet op 1 dag groot geworden. Ik zou nooit tickets op mp of Ebay kopen. Woekerprijzen en veel te veel scams..
https://pbs.twimg.com/med...NLK?format=jpg&name=large
We gaan het zien allemaal, we zijn nu zo +/- 4/5 jaar verder met get en echt resultaat zie ik nog niet, het enige wat ze in leven houdt is hun pump en dump muntjeBootjeVaren schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:22:
[...]
Je tickets is een NFT. Perfect te traceren van waar ie komt dus daar gaat je argument dat ze dit perfect kunnen namaken mi niet op.
Ticketswap is ook niet op 1 dag groot geworden. Ik zou nooit tickets op mp of Ebay kopen. Woekerprijzen en veel te veel scams..
https://pbs.twimg.com/med...NLK?format=jpg&name=large
Leuk als in je januari in AMC bent ingestapt, van 2 naar 60Zhou schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:06:
[...]
[Afbeelding]

Raar dat GME er niet in voorkomt.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Voor Corona minimaal 1 x per maand naar een concert. Zowel de grote in Ziggo als de kleintjes in Vredenburg bijv. Kaartjes zoveel mogelijk via het normale circuit, prijs van geen belang aangezien je niet zo heel vaak de kans krijgt om alle artiesten te zien welke je goed vind.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:05:
[...]
ik koop nooit tickets hou niet van massa mensen![]()
Als het normale circuit niet ging omdat het te snel uitverkocht was, dan in de laatste week voor het concert voor dezelfde prijs kopen als in de normale verkoop. Als je een beetje oplet, is scammen echt geen issue. Heb dit een keer of 20 gedaan in een jaar of 10 en nooit een probleem gehad.
Alleen net als met Crypto zijn er regels die je moet volgen:
- Klinkt het te mooi om waar te zijn? Niet aan beginnen. (ubershitcoins)
- Bang om dit optreden niet te zien en daardoor te veel willen betalen, dan maak je de verkeerde keuze en ga je juist in zee met die scammer. (FOMO)
- Advertentie vol taalfouten? Niet mee doorgaan. (geen of slechte whitepapers)
- Verkoper passief agressief dat je deze kans op dit concert niet mag missen omdat deze artiest nooit meer naar NL komt? Prettige dag wensen en verder zoeken. (Shillen)
En zo zijn er in crypto giga veel parallellen te trekken naar het normale leven.
Tokenomics hangt samen met het verkopen van tickets. En ik weet niet of je het weet maar er zijn enkele maanden geen events geweest.. Er worden nog nieuwe zaken ontwikkeld dus stilzitten doen ze daar zeker niet.Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:25:
[...]
We gaan het zien allemaal, we zijn nu zo +/- 4/5 jaar verder met get en echt resultaat zie ik nog niet, het enige wat ze in leven houdt is hun pump en dump muntje
Ik vind het concept prachtig in ieder geval.BootjeVaren schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:34:
[...]
Tokenomics hangt samen met het verkopen van tickets. En ik weet niet of je het weet maar er zijn enkele maanden geen events geweest.. Er worden nog nieuwe zaken ontwikkeld dus stilzitten doen ze daar zeker niet.
Zichtbaarheid, oke, marketing hebben ze nog niet echt op gefocust, maar:Slux schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:25:
[...]
We gaan het zien allemaal, we zijn nu zo +/- 4/5 jaar verder met get en echt resultaat zie ik nog niet, het enige wat ze in leven houdt is hun pump en dump muntje
- Laatste maand volgens mij gemiddeld >1000 tickets per dag via het protocol verkocht. Duidelijk stijgende trend post-covid.
- Amerikaanse white label partner is bevestigd (dat het een Amerikaanse partij is) en wordt binnenkort aangekondigd
- Bedrijf wat dit jaar tickets voor Songfestival heeft verzorgd gaat GET Protocol gebruiken
- Binnenkort Defi event financing. Gebruikers kunnen geld via een balancer/defi contract "uitlenen" aan event organizers en dit wordt automatisch terugbetaald (+ een premium) zodra de tickets verkocht worden.
- Een 100M+ whale is GET aan het accumuleren
- Aangekondigd het team dit jaar minimaal te verdubbelen.
Glaasje azijn?
GME was de grootste in jan, feb en maart 2021.audiojunk schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:25:
[...]
Leuk als in je januari in AMC bent ingestapt, van 2 naar 60![]()
Raar dat GME er niet in voorkomt.
Binnen ±30 minuten de bevestiging dat taproot softfork locked in zal zijn!
https://taproot.watch/
Wat houd het in? 😄Qunix schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:50:
En hebben we de bubbels al geopend!?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Qunix schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:50:
En hebben we de bubbels al geopend!?

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!