ETH zeker. Ada staat mij nog te hoog.
Het wordt interessant hoe de US op de actie van El Salvador gaat reageren.
Zouden ze een move maken om een kettingreactie richting andere landen proberen te voorkomen?
Ik denk dat we ons moeten voorbereiden op wat extra FUD de komende tijd.
President van El Salvador heeft binnenkort een bespreking met het IMF, ook even afwachten.
Zo wordt ooit een oorlog om Bitcoin niet ondenkbaar zoals door sommigen al voorspeld. Vooral afhankelijk van welke landen volgen.
Spannende tijden.
Zouden ze een move maken om een kettingreactie richting andere landen proberen te voorkomen?
President van El Salvador heeft binnenkort een bespreking met het IMF, ook even afwachten.
Zo wordt ooit een oorlog om Bitcoin niet ondenkbaar zoals door sommigen al voorspeld. Vooral afhankelijk van welke landen volgen.
Spannende tijden.
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Een goeie tijd om je muntjes in eigen beheer te hebben, denk je niet?enomiss schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:01:
Spannende tijden.
Staan beide dan ook veel te hoog (in BTC bekeken) en moeten enige ruimte bieden voor BTC herstel.stribi schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 23:58:
[...]
Opvallend dat ETH en ADA zich slecht herstellen.
Finally.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gisteren deed Trump er al een plasje over toch?enomiss schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:01:
Spannende tijden.
Ik verwacht een ontkenningsfase: downplayen, inderdaad veel FUD de wereld in gooien, en het langzamerhand kapot proberen te maken. Maarja, bitcoin bannen? Succes daarmee
Een oorlog zie ik het echt niet worden overigens.
Ik zie zelf slechts 2 uitkomsten:
- Of de USA moet z'n monetaire beleid fixen en de economie gewoon zijn natuurlijke conjunctuurbewegingen laten uitspelen. Ja, dat gaat een hoop mensen pijn doen, maar biedt voor veel mensen die er nu niet tussen komen weer natuurlijke kansen.
- Of Bitcoin gaat naar de maan.
Fun fact: Satoshi wint met beide uitkomsten.
Hodl.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ha, @Richh was me voor. Bitcoin wint. Want of 'de VS' doet niks, dus dan geven ze op. Of ze proberen Bitcoin aan te pakken - ook superbullish. Want de VS zal verliezen, zoals met al hun oorlogen.
Mooi shit inderdaad, door die prutsers spreken we allemaal Duits.Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:16:
Ha, @Richh was me voor. Bitcoin wint. Want of 'de VS' doet niks, dus dan geven ze op. Of ze proberen Bitcoin aan te pakken - ook superbullish. Want de VS zal verliezen, zoals met al hun oorlogen.
Ja, verdamtnochmal!Wimo. schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:18:
[...]
Mooi shit inderdaad, door die prutsers spreken we allemaal Duits.
Verwijderd
Stukje FBI lood in je achterhoofd als je een Bitcoin Node draait.Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:16:
Ha, @Verwijderd was me voor. Bitcoin wint. Want of 'de VS' doet niks, dus dan geven ze op. Of ze proberen Bitcoin aan te pakken - ook superbullish. Want de VS zal verliezen, zoals met al hun oorlogen.
'The war on Bitcoin.' Zal een flinke klus worden met die decentralisatie.
Die Amerikanen zijn gelukkig geen barbaren. In het land ernaast zagen ze je hoofd eraf met een kettingzaag voor 300 Pesos, nadat ze eerst 3 kwartier lang je gezicht in de fik hebben lopen zetten met zippo vloeistof.
Er zijn altijd mindere manieren om te gaan.
@Wimo. Wir sprechen sowieso alle Deustch, mit den Amis hat das ja nichts zu tun. Und ja, Vietnam? Verloren. Kuba? Verloren. Somalien? Verloren. Afghanistan? Verloren. Irak? Irgendwie unendschieden, gewonnen aber sowieso nicht. Und den 2. Weltkrieg hat Deutschland vielleicht verloren, aber den USA nicht gewonnen, das war Stalin.
Echt, als ik het Amerikaanse leger kon shorten ging ik all in. Wat een stel losers!
Echt, als ik het Amerikaanse leger kon shorten ging ik all in. Wat een stel losers!
Waarom staat het volgens jou nog te hoog? 5 dollar eind dit jaar zou de koers moeten worden dus dan ligt het nog achter op schema.Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:00:
ETH zeker. Ada staat mij nog te hoog.
@Het Fantoom $5 volgens wie? ADA heeft inmiddels wat echte projecten lopen en het gaat zeker vooruit, maar de prijs bestaat vooral uit potentieel, niet uit grondslagen. $5 is bizar en $2 gewoon te hoog. $5 zou betekenen dat ADA 65% van de marketcap van ETH heeft. Bij de huidige koers is ADA al bijna een derde van ETH waard. Gebaseerd op leuke techniek en projectjes die nog geen miljard waard zijn.
even advocaat van de duivel: miljard waard volgens wie?Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:34:
@Het Fantoom $5 volgens wie? ADA heeft inmiddels wat echte projecten lopen en het gaat zeker vooruit, maar de prijs bestaat vooral uit potentieel, niet uit grondslagen. $5 is bizar en $2 gewoon te hoog. $5 zou betekenen dat ADA 65% van de marketcap van ETH heeft. Bij de huidige koers is ADA al bijna een derde van ETH waard. Gebaseerd op leuke techniek en projectjes die nog een miljard waard zijn.
De Amerikanen hebben ook uitstekende propaganda gevoerd na WW2. De halve wereld denkt dat zij hoofdverantwoordelijk zijn voor het verslaan van de nazi's. Als je kijkt naar het aantal militaire slachtoffers is het aantal Amerikaanse slachtoffers een schijntje tov Rusland en China.Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:25:
@Wimo. Wir sprechen sowieso alle Deustch, mit den Amis hat das ja nichts zu tun. Und ja, Vietnam? Verloren. Kuba? Verloren. Somalien? Verloren. Afghanistan? Verloren. Irak? Irgendwie unendschieden, gewonnen aber sowieso nicht. Und den 2. Weltkrieg hat Deutschland vielleicht verloren, aber den USA nicht gewonnen, das war Stalin.
80 jaar later volgen we de VS nog steeds als slaafse zombies zonder zelf na te denken. Eten ze daar doritos, eten wij ze 10 jaar later. Laten ze daar een scheet, ruiken we hem 10 jaar later. Jammer dat wij zo VS gefocust zijn want de wereld is zoveel meer.
Verwijderd
Aan de andere kant deed DOGE laatst 75 cent.Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:34:
@Het Fantoom $5 volgens wie? ADA heeft inmiddels wat echte projecten lopen en het gaat zeker vooruit, maar de prijs bestaat vooral uit potentieel, niet uit grondslagen. $5 is bizar en $2 gewoon te hoog. $5 zou betekenen dat ADA 65% van de marketcap van ETH heeft. Bij de huidige koers is ADA al bijna een derde van ETH waard. Gebaseerd op leuke techniek en projectjes die nog een miljard waard zijn.
Rationaliteit en crypto zijn 2 uitersten.
ja, daar moest dus staan nog geen miljard. En volgens iedereen natuurlijk.malarkan schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:36:
[...]
even advocaat van de duivel: miljard waard volgens wie?
uiteindelijk gaat het met BTC zo traag omdat @Verwijderd vergeet de enige logische babe voor BTC te gebruiken: Puck Moonen.Servor schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:38:
37k babe plz
Volgens de internets. Minimaal. Deze knakker geeft zelfs $10 aanGlenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:34:
@Het Fantoom $5 volgens wie? ADA heeft inmiddels wat echte projecten lopen en het gaat zeker vooruit, maar de prijs bestaat vooral uit potentieel, niet uit grondslagen. $5 is bizar en $2 gewoon te hoog. $5 zou betekenen dat ADA 65% van de marketcap van ETH heeft. Bij de huidige koers is ADA al bijna een derde van ETH waard. Gebaseerd op leuke techniek en projectjes die nog geen miljard waard zijn.
YouTube: Cardano ADA $10 End of Year - Smart Contract Upgrades
Goeie ja! Wanneer gaat Puck moonen?Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:40:
[...]
uiteindelijk gaat het met BTC zo traag omdat @Verwijderd vergeet de enige logische babe voor BTC te gebruiken: Puck Moonen.
Verwijderd
Het Fantoom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:41:
[...]
Volgens de internets. Minimaal. Deze knakker geeft zelfs $10 aan![]()
YouTube: Cardano ADA $10 End of Year - Smart Contract Upgrades
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xM3WXJr1Pu9iBKWL6geNUr2f.gif?f=user_large)
Ik zie nu dat Puck Moonen baalt van haar succes vanwege haar looks.
Arme meid, misschien moet ze gewoon stoppen met dagelijks foto's van haar tetten in bikini op instagram dumpen.
YouTube: Wielrenster Puck Moonen baalt van succes door looks - #NoFilter Afle...
Arme meid, misschien moet ze gewoon stoppen met dagelijks foto's van haar tetten in bikini op instagram dumpen.
YouTube: Wielrenster Puck Moonen baalt van succes door looks - #NoFilter Afle...
@Verwijderd het schitterende is dat je zeker weet dat Hoskinson er over 40 3 jaar precies zo uitziet. Hij lijkt er nu al op.
Ik ben ook zeer Bullish over Cardano, maar $10 deze bullrun? dat zeker niet, ik schat op $3
even op mijn Bitvavo account gekeken en top3 is nu 1. BTC, 2. ADA en 3. ETH (ik koop elke maand een klein bedrag en geef BTC/ETH en ADA precies evenveel uit)
even op mijn Bitvavo account gekeken en top3 is nu 1. BTC, 2. ADA en 3. ETH (ik koop elke maand een klein bedrag en geef BTC/ETH en ADA precies evenveel uit)
nothing stops this train
Ik denk dat ze daar maar beter mee door kan gaan. Niet eens voor ons, maar gewoon gezien haar palmeres in haar echte werk: Stats per seasonHet Fantoom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:47:
Overview of points per season,
Season Points Wins Racedays
2021 0 0 1
2020 0 0 4
2019 0 0 17
2018 0 0 11
2017 0 0 17
2016 0 0 5
2015 0 0 7
Top results
17th Rabobank 7-Dorpenomloop Aalburg ()
32nd Salverda Omloop van de IJsseldelta ()
46th stage BeNe Ladies Tour ()
49th Erondegemse Pijl (Erpe-Mere) ()
49th Salverda Omloop van de IJsseldelta ()
Ze is een beetje de Cardano onder de wielrensters.
5$ vind ik ook te hoog gegrepen maar of het te hoog staat dat weet ik niet.Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:34:
In de aandelenwereld wordt er toch ook meer geinvesteerd in de toekomst. Je gaat toch nooit investeren in een bedrijf waar het niet vooruit gaat.
Je investeert in iets dat de concurrentie voorbij gaat
Eth 2.0 zal er in 2021 zeker niet zijn. En ik heb ook mijn twijfels over 2022 als ik zie wat voor een oplappingswerk die nog hebben... Echt serieus, als je je er een beetje in verdiept is het werk dat er te doen is niet normaal... En de scaling die er uiteindelijk mogelijk is heeft ook zijn limieten.
Zelf ga ik liever voor ADA/DOT/SOL/etc... ETH is een zinkend schip dat langs alle kanten wordt voorbijgestoken. Het first mover advantage en dev base is het voordeel dat ze nu nog hebben. Maar zo ken ik ook veel bedrijven waar je nu niets meer van hoort
Ik moet nog eens kijken of er uberhaupt nieuwe noemenswaardige projecten gelaunched worden op ETH
Maar anyway, crypto zijn geen aandelen dus het is maar wat een gek er voor over heeft
Haar drukste seizoen telt 17 racedays in totaal. Een grote ronde alleen telt er al iets van 20...Glenn Hoddle schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:52:
[...]
Ik denk dat ze daar maar beter mee door kan gaan. Niet eens voor ons, maar gewoon gezien haar palmeres in haar echte werk: Stats per season
Overview of points per season,
Season Points Wins Racedays
2021 0 0 1
2020 0 0 4
2019 0 0 17
2018 0 0 11
2017 0 0 17
2016 0 0 5
2015 0 0 7
Top results
17th Rabobank 7-Dorpenomloop Aalburg ()
32nd Salverda Omloop van de IJsseldelta ()
46th stage BeNe Ladies Tour ()
49th Erondegemse Pijl (Erpe-Mere) ()
49th Salverda Omloop van de IJsseldelta ()
Ze is een beetje de Cardano onder de wielrensters.
Mag je jezelf dan wel wielrenster noemen?
@Het Fantoom Vrouwenrondes duren maximaal 9 dagen
Verwijderd
Waar 2 shitcoins vechten om een been, loopt Bitcoin er mee heen.freshprince schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 01:01:
[...]
5$ vind ik ook te hoog gegrepen maar of het te hoog staat dat weet ik niet.
In de aandelenwereld wordt er toch ook meer geinvesteerd in de toekomst. Je gaat toch nooit investeren in een bedrijf waar het niet vooruit gaat.
Je investeert in iets dat de concurrentie voorbij gaat
Eth 2.0 zal er in 2021 zeker niet zijn. En ik heb ook mijn twijfels over 2022 als ik zie wat voor een oplappingswerk die nog hebben... Echt serieus, als je je er een beetje in verdiept is het werk dat er te doen is niet normaal... En de scaling die er uiteindelijk mogelijk is heeft ook zijn limieten.
Zelf ga ik liever voor ADA/DOT/SOL/etc... ETH is een zinkend schip dat langs alle kanten wordt voorbijgestoken. Het first mover advantage en dev base is het voordeel dat ze nu nog hebben. Maar zo ken ik ook veel bedrijven waar je nu niets meer van hoort
Ik moet nog eens kijken of er uberhaupt nieuwe noemenswaardige projecten gelaunched worden op ETH
Maar anyway, crypto zijn geen aandelen dus het is maar wat een gek er voor over heeft
Verwijderd
De basis voor het toekomstige wereldwijde financiële stelsel is momenteel gewoon nog vrij verhandelbaar en daarnaast ook nog eens te koop voor digitale stukjes papieren blik, en terwijl dit fenomeen zich ontwikkeld poken jullie met een stokje in een mierenhoop op die financiële wereld in de hoop om wat meer stukjes papieren blik te vergaren.
Maar kan ook leuk zijn natuurlijk.
Maar kan ook leuk zijn natuurlijk.
Zo kijk je even op Pancakeswap wat je ondertussen bij elkaar hebt gestaket, zie je dat de APY en APR van CAKE in een week met ~10% zijn gedaald.
Beste run zeg. Had bij ruim 35k rendement gepakt. Volgende keer beter een deel uitschalen ipv alles.
Niet zo klagen!Wackmack schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 05:34:
Beste run zeg. Had bij ruim 35k rendement gepakt. Volgende keer beter een deel uitschalen ipv alles.
Ik short al sinds de 33K... 😅
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nu maar hopen dat BCD/BTC weer leuke dingen doet in het grafiekje.
Volgens de trend gaan we nog online, als we de driehoeken uitspelen is 25-30K mogelijk.
Maar er komen best wat positieve berichten online. En zoals gezegd, niemand weet het!
Maar er komen best wat positieve berichten online. En zoals gezegd, niemand weet het!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zo, de Rektarines kunnen de koelkast weer in.
Mooon!
Mooon!
PlanR schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 06:18:
Volgens de trend gaan we nog online, als we de driehoeken uitspelen is 25-30K mogelijk.

KSM is trouwens weer lekker bezig. Zelfde geldt voor LTO, maar die komt ook wel van heel ver.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kijk je uit.. het is wel donderdag he.WhySoSerious schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 07:38:
Zo, de Rektarines kunnen de koelkast weer in.
Mooon!
Zero.
ETH shitcoin, niet omhoog met BTC wel omlaag
.

ja en let maar op, als btc het echt op de heupen krijgt gaan de alts nog veeeeel verder door de plee
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als de Liq.Price op Binance op 0 (of - -) staat betekent dat je dan ook niet geliquideerd wordt?
:fill(white):strip_exif()/f/image/3nFGWudnlZqLHRtmoQe7LGA7.png?f=user_large)
Geen idee maar is binance niet traag?Crawl NL schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:02:
Als de Liq.Price op Binance op 0 (of - -) staat betekent dat je dan ook niet geliquideerd wordt?
[Afbeelding]
Wat historie betreffende de death cross.Sluw schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:12:
Helaas hangt ons dan nog de death cross boven het hoofdal hoeft dat geen extreme impact te hebben.
Dat je even moet wachten of je de app even echt moet afsluiten. Heb soms weleens dat mn wallet leeg is. Even opnieuw opstarten en alles weer ok.
Al bij beefy gekeken? Vaak is daar een wat hogere apy te halen dan bij pcs zelf.Youp1e schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 05:13:
Zo kijk je even op Pancakeswap wat je ondertussen bij elkaar hebt gestaket, zie je dat de APY en APR van CAKE in een week met ~10% zijn gedaald.
Iedereen weer in de stable? (BTC).
Waarom heb ik trouwens meer vertrouwen in Coinbase dan Binance, is dat gegrond? Het is sowieso makkelijker en beperkter, maar is ook gewoon overzichtelijker en voelt stabieler ofzo.
Waarom heb ik trouwens meer vertrouwen in Coinbase dan Binance, is dat gegrond? Het is sowieso makkelijker en beperkter, maar is ook gewoon overzichtelijker en voelt stabieler ofzo.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Succes in wat? Nog nooit van gehoord, dacht dat je het over de nickname had van een negatieve handelaar.Het Fantoom schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 00:47:
Fuck Moonen.
Inderdaad. Tijd om die rommel uit de staking te halen en van de hand te doenanti elppa schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:01:
[...]
ja en let maar op, als btc het echt op de heupen krijgt gaan de alts nog veeeeel verder door de plee
Ik hoorde dat we vandaag zelfs last van de moon krijgen? Minder opbrengst van de zonnepanelen...
Ja hoor.. het moet niet gekker wordenJDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:37:
Ik hoorde dat we vandaag zelfs last van de moon krijgen? Minder opbrengst van de zonnepanelen...
Zero.
Ja ja zeker maar vakantie is ook ontspanningKhaelos schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Uhh je hebt toch gewoon je Binance app op je telefoon?
Edit: jezus, dooie boel hier
[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 10-06-2021 09:11 ]
Ik ben nergens denigrerend, hooguit wat sceptisch en sarcastisch. Zonder BTC was er geen crypto markt zelfs met al z'n gebreken. Keer jij dan je rug toe naar je ouders omdat ze wat ouderdomsverschijnselen tonen?magic45 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:20:
[...]
Ik schrijf wat ik denk, waar je dat mee wil vergelijken is geheel aan jou natuurlijk![]()
Het is een beetje jammer imo dat als je iets aan perspectief geeft wat niet 100% BTC lijkt te zijn dat er dan altijd naast scepsis ook een soort van misplaatste minachting of denigerende noot bij moet komen.
BTC is de moeder, de vader en onmiskenbaar in the lead. Het heeft echter ook zijn gebreken en die zijn echt niet allemaal technisch. Puur speculatieve assets hebben niet de toekomst die BTC heeft, maar de toekomst die BTC heeft is echt niet alleen aan BTC voorbehouden.
Je mag me gerust een bitcoin maximalist noemen. Couldn't care less. Ik vind mezelf eerder een realist.
Ik heb al heel wat gains gemaakt met shitcoins, niks mis mee. Ik gun iedereen die gains al is het met SHIB of DOGE. Deze bullmarkt zijn er idd wel een aantal shitcoins die BTC in percentages serieus outperformen. Maar die gaan na de bull steevast door het putje waar BTC zijn bottom in de bear altijd hoger is dan die in de vorige bear. En ja er zijn coins met usecase en adoptie maar hoeveel procent is dat van de totale markt?
Oh ja, mooooooon
Van Reddit. Weet niet of het klopt, maar vind het wel grappig 
Now that El Salvador has accepted Bitcoin as legal tender Tesla is forced to accept bitcoin as payment.
Was al voorbij gekomen. Tesla verkoopt niet lokaal in El Salvador, dus alle Tesla is import.sOid schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:23:
[...]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sterker nog: Dat geldt voor alle bedrijven. De president had wel gelijk dat het voor werkgelegenheid zorgt. Alle (online) betaalsystemen zullen er op aangepast moeten worden. Dat lijkt me wel een klus voor de komende jaren.sOid schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:23:
[...]
Best vervelend als je 40 minuten bij de kassa van de Lidl moet wachten op een betaalbevestiging lijkt me.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik begreep dat het met het Lightning netwerk gaat werken waardoor de transactie kosten laag blijven en de wachttijd nihil zou moeten zijn. Wel interessant hoe ze met de prijzen van producten om zullen gaan. Elke dag de satoshi prijzen opnieuw berekenen en hopen dat er niet te veel schommelt die dag?MicroWhale schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:41:
Best vervelend als je 40 minuten bij de kassa van de Lidl moet wachten op een betaalbevestiging lijkt me.
Haha ja. Ik las ook dat na een investering van 3 BTC of meer een paspoort van El Salvador kan krijgen. Daarnaast schijnt het een land te zijn met ontzettend veel moorden, dus waarom je dat zou willen is mij een raadselMicroWhale schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:41:
[...]
Sterker nog: Dat geldt voor alle bedrijven. De president had wel gelijk dat het voor werkgelegenheid zorgt. Alle (online) betaalsystemen zullen er op aangepast moeten worden. Dat lijkt me wel een klus voor de komende jaren.
Zolang het om interne handel gaat hoef je eigenlijk niet om te rekenen. Als je afspreekt dat een brood 0.0001 BTC is, dan maakt de dollarwaarde van die 0.0001 BTC an sich niet uit.handy112 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:45:
[...]
Ik begreep dat het met het Lightning netwerk gaat werken waardoor de transactie kosten laag blijven en de wachttijd nihil zou moeten zijn. Wel interessant hoe ze met de prijzen van producten om zullen gaan. Elke dag de satoshi prijzen opnieuw berekenen en hopen dat er niet te veel schommelt die dag?
Maar daar zitten natuurlijk flinke haken en ogen aan.
Als er daar een intrek komt van mensen met BTC, zal er een chronisch tekort aan boormachines zijn vrees ik.sOid schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:46:
[...]
Haha ja. Ik las ook dat na een investering van 3 BTC of meer een paspoort van El Salvador kan krijgen. Daarnaast schijnt het een land te zijn met ontzettend veel moorden, dus waarom je dat zou willen is mij een raadsel
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Inderdaad een heel interessante case om te zien hoe men daar omgaat met de adoptie naar betaling in crypto.handy112 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:45:
[...]
Ik begreep dat het met het Lightning netwerk gaat werken waardoor de transactie kosten laag blijven en de wachttijd nihil zou moeten zijn. Wel interessant hoe ze met de prijzen van producten om zullen gaan. Elke dag de satoshi prijzen opnieuw berekenen en hopen dat er niet te veel schommelt die dag?
Ik zie mogelijkheden! Tweakers impact drill export B.V. VOC-mentaliteit!MicroWhale schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:48:
[...]
Als er daar een intrek komt van mensen met BTC, zal er een chronisch tekort aan boormachines zijn vrees ik.
Misschien kan @Verwijderd nog wat bankschroeven opknappen. Die werken ook wel.
[ Voor 11% gewijzigd door sOid op 10-06-2021 09:51 ]
Denk dat er daar nog wel een paar rondlopen met AK's, uzi's en/of hakbijlen/messen die ook wel... adequaat zijn voor 'the job'.MicroWhale schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:48:
[...]
Als er daar een intrek komt van mensen met BTC, zal er een chronisch tekort aan boormachines zijn vrees ik.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik vind het verhaal dat El Salvador ook BTC wil gaan minen met vulkanische geothermische energie ook wel heel mooi in het grotere plaatje. Kunnen ze mooi de Chinese miners verwelkomen en BTC in een keer groen maken... Dikke vulkaan jongen.
edit:
edit:
:strip_exif()/f/image/JJOkMVIRtRdSXdRCMu4jLrcv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door Sluw op 10-06-2021 10:01 ]
Ja dit zal bij veel mensen voor premature ejaculaties erupties zorgenSluw schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:52:
Ik vind het verhaal dat El Salvador ook BTC wil gaan minen met vulkanische geothermische energie ook wel heel mooi in het grotere plaatje. Kunnen ze mooi de Chinese miners verwelkomen en BTC in een keer groen maken... Dikke vulkaan jongen.
Als ze dit nou eens grondig en effectief weten aan te pakken zitten er warme en roerige tijden aan te komen.Sluw schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:52:
Er is al een Bitcoin topic maar ik vind het hier gezelliger. Keuvelen over manen, lambo's, babes en crypto. Hier en daar een complottheorie over Covid tot Taro ons komt redden natuurlijk.Darrell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:27:
[...]
Kunnen we @Verwijderd niet beter in een apart hoekje van het forum in zijn eigen bitcointopic isoleren? Samen met @BootjeVaren ?
Met een vermangelde nier kun je nog een BTC pass ontfrutselen.The Chosen One schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:50:
[...]
Denk dat er daar nog wel een paar rondlopen met AK's, uzi's en/of hakbijlen/messen die ook wel... adequaat zijn voor 'the job'.
Lijkt me lastiger met een kogel door iemands kop.
Die hakbijlen gaat inderdaad ook wel. Van die machetes hebben ze daar toch?
nb dit is allemaal onderzoek in het kader van de cryptokiller roman, dat snapt iedereen.. toch?

Zo, deze man is wel erg ETH georiënteerd
en ja die Thumbnail, YouTubers in a nutshell
[YouTube: BITCOIN VERY SCARY! NOT A DRILL... @Ivan on Tech Explains...]
en ja die Thumbnail, YouTubers in a nutshell
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2021 10:02 ]
nothing stops this train
1 van de ergste joetubers, nog erger dan bitboy en carl bij elkaarKol Nedra schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:02:
Zo, deze man is wel erg ETH georiënteerd![]()
en ja die Thumbnail, YouTubers in a nutshell![]()
Prachtige tijden dit. Wat een held deze President
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zijn die hefboomtokens een soort "veilig" alternatief van short gaan?
Dus niet dat je hele inleg weg is, maar gewoon een percentage?
Als je die vraag stelt moet je het niet doen en normaal traden. Of zelf lerenJDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:10:
Er is ontzettend veel ophef over (geweest) de afgelopen weken. Zou ze niet gebruiken. Zie dit bijvoorbeeld https://www.coindesk.com/...ypto-crash-traders-fumingJDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:10:
Jij kan alles voordat je eraan begint? Ik zoek het toch juist uit voordat ik aan dingen begin.freshprince schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:12:
[...]
Als je die vraag stelt moet je het niet doen en normaal traden. Of zelf leren
Ik ben al dagen op zoek naar een goede manier om in te zetten op een daling, wat is gewoon traden. Ik wil niet inzetten op een stijging, maar op een daling, een short vind ik te link.
Heb ook maanden getrade met 10 dollar en gedaan alsof het 1000 was.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 10-06-2021 10:16 ]
Een short x1 is prima hoor. Dan zet je relatief veilig in op een daling.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:15:
[...]
Jij kan alles voordat je eraan begint? Ik zoek het toch juist uit voordat ik aan dingen begin.
Ik ben al dagen op zoek naar een goede manier om in te zetten op een daling, wat is gewoon traden. Ik wil niet inzetten op een stijging, maar op een daling, een short vind ik te link.
Om samen te vatten.
Bekijk het zelf goed wat deze leveraged tokens doen voor je er mee start. Of begin er niet aan. En zoals hierboven gezegd, vind ik zo ook shady en onduidelijk over de % winst/verlies dat je krijgt
Ja ik vind het ook erg "shady", vandaar de vraag.freshprince schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:19:
[...]
Een short x1 is prima hoor. Dan zet je relatief veilig in op een daling.
Om samen te vatten.
Bekijk het zelf goed wat deze leveraged tokens doen voor je er mee start. Of begin er niet aan. En zoals hierboven gezegd, vind ik zo ook shady en onduidelijk over de % winst/verlies dat je krijgt
MMCrypto, onze ADHDuitser, vind ik nog wel een tikkeltje erger dan die gast hierboven hoor.anti elppa schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:10:
[...]
1 van de ergste joetubers, nog erger dan bitboy en carl bij elkaar
Pff ik zat er nog aan te denken om ICP te kopen rond de $100. Gelukkig niet gedaan. Nu voor $79..en het kan nog verder zakken.
[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 10-06-2021 10:31 ]
Ik dacht te hebben gelezen dat je crypto en dit forum vaarwel had gezegd. Ik hoop voor je dat je wat consistenter bent wat betreft het handelen.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:21:
[...]
Ja ik vind het ook erg "shady", vandaar de vraag.
Wat betreft jou vraag, nee er is geen veilige manier om in te zetten op een BTC daling. Short is het beste wat je zult krijgen en daar zitten risico's aan, no risk no reward tenslotte.
die kan ik juist wel goed pruimen omdat ie zichzelf niet altijd serieus neemt en echt mega transparant is. Die ivan en carl hebben echt een soort god complex gekregen afgelopen 12 maanden, maar laten nooit hen posities zien.MicroWhale schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:27:
[...]
MMCrypto, onze ADHDuitser, vind ik nog wel een tikkeltje erger dan die gast hierboven hoor.
Onze duitser laat gewoon alles zien, ook zijn fuckups. Snap dat sommigen hem wat druk vinden. Ik volg hem als 1 van de weinigen al ruim 2 jaar en vind het wel vermakelijk
O bedoel je het zo... ja dan heb je gelijk. Ik dacht dat het over de mate van irritantheid ging ipv de inhoudelijke correctheid.anti elppa schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:37:
[...]
die kan ik juist wel goed pruimen omdat ie zichzelf niet altijd serieus neemt en echt mega transparant is. Die ivan en carl hebben echt een soort god complex gekregen afgelopen 12 maanden, maar laten nooit hen posities zien.
Onze duitser laat gewoon alles zien, ook zijn fuckups. Snap dat sommigen hem wat druk vinden. Ik volg hem als 1 van de weinigen al ruim 2 jaar en vind het wel vermakelijk
Nee ik had gezegd er niks meer in te zien (dat het allemaal wel stijgt en wel goed komt) en over een maand of wat in wil zetten op een langdurige daling. Doe nu niets behalve onderzoek.JW04 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:36:
[...]
Ik dacht te hebben gelezen dat je crypto en dit forum vaarwel had gezegd. Ik hoop voor je dat je wat consistenter bent wat betreft het handelen.
Wat betreft jou vraag, nee er is geen veilige manier om in te zetten op een BTC daling. Short is het beste wat je zult krijgen en daar zitten risico's aan, no risk no reward tenslotte.
Hefboom handelen is voor ervaren traders zelfs een groot risico. Met zelfkennis kom je al een heel eind.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:15:
[...]
Jij kan alles voordat je eraan begint? Ik zoek het toch juist uit voordat ik aan dingen begin.
Je kan een paar maanden succesvolle trades gemaakt hebben met 10 dollar, maar dat zegt om de volgende redenen niet alles:
- Je hebt toevallig binnen eenzelfde trend van de markt gehandeld waardoor je denkt dat je de markt begrijpt, maar je hebt nog niet een solide hoeveelheid aan soorten bewegingen van de markt ervaren. Alleen al hiervoor heb je zeker een paar jaar ervaring nodig. Zelfs mensen met 40 jaar handel ervaring kunnen nog voor verassingen komen te staan. Dit is het aspect “tijd”. Dit kun je niet compenseren met kennis en TA.
- Je hebt met lage bedragen gehandeld waardoor je niet dezelfde emoties ervaart. Onderschat dit niet. Je moet eerst normaal leren handelen met grotere bedragen.
- Je kan 7 op de 10 succesvolle trades ervaren als een teken dat je de juiste vaardigheden hebt om succesvol te handelen, maar zo eenvoudig is het niet. Hoe winstgevend zijn die 7 succesvolle trades en hoe verliesgevend zijn die onsuccesvolle trades? Stel je voor je hebt $400 winst gepakt met 7 trades, en $200 verlies gepakt met 3 trades, ga je vervolgens met een hefboom handelen, dan moet je die bedragen met factor x vermeerderen. Het kan dan zomaar zijn dat je met dezelfde strategie verliesgevend wordt.
Hefboom gaat me niet om de hefboom, wat mij betreft is het x1, maar gaat me erom omdat ze daar een token hebben die gokt op daling, ipv een short met kans op liquidatie.enomiss schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:45:
[...]
Hefboom handelen is voor ervaren traders zelfs een groot risico. Met zelfkennis kom je al een heel eind.
Je kan een paar maanden succesvolle trades gemaakt hebben met 10 euro, maar dat zegt om de volgende redenen niet alles:
- Je hebt toevallig binnen eenzelfde trend van de markt gehandeld waardoor je denkt dat je de markt begrijpt, maar je hebt nog niet een solide hoeveelheid aan soorten bewegingen van de markt ervaren. Alleen al hiervoor heb je zeker een paar jaar ervaring nodig. Zelfs mensen met 40 jaar handel ervaring kunnen nog voor verassingen komen te staan. Dit is het aspect “tijd”. Dit kun je niet compenseren met kennis en TA.
- Je hebt met lage bedragen gehandeld waardoor je niet dezelfde emoties ervaart. Onderschat dit niet. Je moet eerst normaal leren handelen met grotere bedragen.
- Je kan 7 op de 10 succesvolle trades ervaren als een teken dat je de juiste vaardigheden hebt om succesvol te handelen, maar zo eenvoudig is het niet. Hoe winstgevend zijn die 7 succesvolle trades en hoe verliesgevend zijn die onsuccesvolle trades? Stel je voor je hebt $400 winst gepakt met 7 trades, en $200 verlies gepakt met 3 trades, ga je vervolgens met een hefboom handelen, dan moet je die bedragen met factor x vermeerderen. Het kan dan zomaar zijn dat je met dezelfde strategie verliesgevend wordt.
Ga eerst met 100 dollar normaal handelen. Waarom ben je hopeloos op zoek naar meer winstgevendheid? Die ligt in je vaardigheden, niet in de circustools van Binance. Crypto is al volatiel genoeg om met normaal handelen bakken winst te maken.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:47:
[...]
Hefboom gaat me niet om de hefboom, wat mij betreft is het x1, maar gaat me erom omdat ze daar een token hebben die gokt op daling, ipv een short met kans op liquidatie.
+10!!! precies dit!!. Ik ben er nu 4 jaar mee bezig en ga soms ook meerdere keren achter elkaar het schip in. Over de hele lijn maak ik wel constant winst. Maargoed het is ook een bullmarkt. Ik weet iig als het bearish is dat ik niets moet doenenomiss schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:45:
[...]
Hefboom handelen is voor ervaren traders zelfs een groot risico. Met zelfkennis kom je al een heel eind.
Je kan een paar maanden succesvolle trades gemaakt hebben met 10 euro, maar dat zegt om de volgende redenen niet alles:
Ik zeg toch juist precies het tegenovergestelde? Wat is "normaal" handelen, ik wil gokken op een daling, hoe kan dit zo veilig mogelijk.enomiss schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:49:
[...]
Ga eerst met 100 euro normaal handelen. Waarom ben je hopeloos op zoek naar meer winstgevendheid? Die ligt in je vaardigheden, niet in de circustools van Binance. Crypto is a volatiel genoeg om met normaal handelen bakken winst te maken.
En hoezo eerst, mijn doel is om straks 100 dollar in te zetten als ik weet hoe alles werkt
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 10-06-2021 10:53 ]
Er zijn stijgingen en dalingen in elk muntje. Dus als jij zoiets zoekt dan bedoel je de down en up muntjes. Ik laat het je verder zelf uitzoeken. Succes.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:52:
[...]
Ik zeg toch juist precies het tegenovergestelde? Wat is "normaal" handelen, ik wil gokken op een daling, hoe kan dit zo veilig mogelijk.
Niet. Bij gokken op een daling is de veiligste manier dat je bij onjuiste gok je inleg kwijt raakt.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:52:
[...]
Ik zeg toch juist precies het tegenovergestelde? Wat is "normaal" handelen, ik wil gokken op een daling, hoe kan dit zo veilig mogelijk.
Veiliger is om voor een daling met je centjes uit een munt te stappen en na de daling weer in te stappen. Dan accumuleer je dus meer van dat muntje (en ga je er van uit dat ie weer stijgt), maar moet je wel gaan timen. En een bekende regel is dat timen van de markt vrij onmogelijk is.
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 10-06-2021 10:57 ]
Ja daarom ben ik ermee gekapt, dat deed ik dus, eruit, erin, eruit, erin, ik wil langdurig een negatief muntje hebben. Hoe simpel moet ik dit uitleggen?MicroWhale schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:56:
[...]
Niet. Bij gokken op een daling is de veiligste manier dat je bij onjuiste gok je inleg kwijt raakt.
Veiliger is om voor een daling met je centjes uit een munt te stappen en na de daling weer in te stappen. Dan accumuleer je dus meer van dat muntje, maar moet je wel gaan timen. En een bekende regel is dat timen van de markt vrij onmogelijk is.

Hodl maar dan andersom. Verder niet meer naar omkijken of mee bezig zijn.
Ja, of het gaat weer omhoog. Het kan allemaal hè_Gast_ schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:29:
Pff ik zat er nog aan te denken om ICP te kopen rond de $100. Gelukkig niet gedaan. Nu voor $79..en het kan nog verder zakken.
Open gewoon een short dan. Lage leverage. Is leuk hoor, dat je realtime je winst/verlies ziet verspringen.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:58:
[...]
Ja daarom ben ik ermee gekapt, dat deed ik dus, eruit, erin, eruit, erin, ik wil langdurig een negatief muntje hebben. Hoe simpel moet ik dit uitleggen?
Hodl maar dan andersom. Verder niet meer naar omkijken of mee bezig zijn.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
x1 short, minimaal risico op die manier. Gaat ie naar een nieuwe ath dan ga je wel al aardig kapot. bij 73k ga je dan rekt. Doe je een x2 dan ben je ergens tussen de 50 en 55 al rekt.JDx schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:52:
[...]
Ik zou btc iig nooit shorten op lange termijn, het blijft een bijzonder bullish object. Alleen na een blowof top wellicht.
Mooi, duidelijk, dank.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!