Ik heb er bijna een BNB over om een focumcoin op bsc aan te maken. Bij elke transactie gaat er een percentage naar flat earth coin.
Vast gemaakt door anonieme ontwikkelaars, "net als bitcoin", en voor je het weet wordt het ook nog gepromoot door een rapper en een voormalig voetballer
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ach zolang het geld oplevert doneer ik graag en stap ik er op tijd weer uit
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik ben op de wachtlijst, #169735.Niann-Tsyr schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:15:
Btw, is er iemand die al een Nexo card in z'n bezit heeft? En wat zijn de ervaringen? Daar krijg je ook cashback op terug zag ik.
Over een paar jaar kan ik je dus mijn ervaring delen.
Ja, en je wordt constant voorbijgestoken door mensen met referralsknakworst schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Ik ben op de wachtlijst, #169735.
Over een paar jaar kan ik je dus mijn ervaring delen.
Op Rarible inderdaad, leuk aan verdiend. Maar ik lees overal de de NFT inmiddels is overledenBootjeVaren schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:51:
[...]
Er zit hier nochtans iemand die wat oude artwork als nft heeft verkocht op opensea. Volgens mij was dat @Wo Ve ?
Misschien over een paar jaar weer ofzo, ik heb het voor de grap geprobeerd. Zou er geen serieus verdienmodel van maken, ik vind dat die websites er veel te veel geld aan verdienen om nog maar niet te beginnen over de gas fees.
Ik zou er niet aan beginnen, als je deze muntjes in je PF opneemt dan splitsen ze zich na verloop van tijd allemaal af en zijn ze weg...
Crypto kennende heb je er dan juist meer, dan heb je niet alleen Forumcoin, maar ook ineens Thierry's Harde Vork in je wallet.gijsvogel schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:39:
[...]
Ik zou er niet aan beginnen, als je deze muntjes in je PF opneemt dan splitsen ze zich na verloop van tijd allemaal af en zijn ze weg...
The dust has settled?
Ada definitief over Matic heen lijkt het, BTC in alle rust in de 38k.
Ada definitief over Matic heen lijkt het, BTC in alle rust in de 38k.
[ Voor 60% gewijzigd door JDx op 03-06-2021 22:58 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dat klinkt niet best. Kun je er wel een gat mee vullen?Glenn Hoddle schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:50:
[...]
Crypto kennende heb je er dan juist meer, dan heb je niet alleen Forumcoin, maar ook ineens Thierry's Harde Vork in je wallet.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Bitcoin is gewoon een cup & handle aan het bouwen op de daily
Dit zijn mooie tijden voor HODLers. Lekker rustig aan wat procentjes pakken en mooie dips afwachten wanneer het even tegen zit. Consolidatie voor de volgende leg up? Mijn fiat staat klaar.
Mooie test van 40k vannacht of morgen ochtend. Klein beetje er over heen richting 41k op zaterdag. Reject einde zaterdag.
Mooie test van 40k vannacht of morgen ochtend. Klein beetje er over heen richting 41k op zaterdag. Reject einde zaterdag.
[ Voor 25% gewijzigd door Blaim op 03-06-2021 23:07 ]
Nee.Cis schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:00:
[...]
Dat klinkt niet best. Kun je er wel een gat mee vullen?
Nog meer mensen hier met weak hands? Maandje geleden begonnen, op bijna de piek. 3 keer moeten bij kopen om uiteindelijk break even te staan. Nu een leuk bedrag staan. Afgelopen twee weken paar keer ingestapt in ada/vet. Zoek nu weer een moment om all-in te gaan. Of een deel, als er een goeie dip komt.
En ik maar denken dat Rapper Boef een droeftoeter is.
De grootste flapdrollen zitten gewoon in de 2e kamer joh
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De goede dip is net geweest. Gaan we nu lager dan de vorige low, dan is het echt wel even klaar en zou ik niet zomaar meer instappen.Wackmack schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:12:
Nog meer mensen hier met weak hands? Maandje geleden begonnen, op bijna de piek. 3 keer moeten bij kopen om uiteindelijk break even te staan. Nu een leuk bedrag staan. Afgelopen twee weken paar keer ingestapt in ada/vet. Zoek nu weer een moment om all-in te gaan. Of een deel, als er een goeie dip komt.
Je kunt ook gewoon wekelijks een deel inleggen, dan koop je sowieso nooit op de top.
Laatste is idd een goeie tip, thnx!Victor Belli schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:19:
[...]
De goede dip is net geweest. Gaan we nu lager dan de vorige low, dan is het echt wel even klaar en zou ik niet zomaar meer instappen.
Je kunt ook gewoon wekelijks een deel inleggen, dan koop je sowieso nooit op de top.
Als hij serieus zou zijn, had ie beter iets met NLG kunnen beginnen. Die coin past qua naam in ieder geval perfect bij ForumRichh schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:18:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat Rapper Boef een droeftoeter is.
De grootste flapdrollen zitten gewoon in de 2e kamer joh
Te weinig aanbod op de markten om voordelig te kunnen inkopen voor een pump and dump. Qua idee past het prima idd, maar qua wat het eigenlijke doel is lukt dat nooit.Victor Belli schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Als hij serieus zou zijn, had ie beter iets met NLG kunnen beginnen. Die coin past qua naam in ieder geval perfect bij Forum
Bijpinnen vanuit de CC werkt bij veel winkels hier niet, daarnaast zijn er steeds meer winkels die überhaupt voor Bijpinnen kosten in rekening brengen.raq schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:16:
[...]
Waar cc niet geaccepteerd wordt betaal ik met cash, welke ik bijgepint met de cc heb bij andere winkels, ideetje van iemand hier.
Ken zelf mensen die zo de huur contact betalen
En over die fvd coin.. Tjah.. Ik wil wel zeggen zo een politicus valt toch niet serieus te nemen maar dat stadium is al ver gepasseerd en nog altijd aardige aanhang dus..
[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 03-06-2021 23:27 ]
Ok, na 2 avonden flink spitten, begin ik te wennen aan de Binance app. "Less is more" is daar in ieder geval geen toegepaste techniek ffs. Toch begin ik elke paar minuten meer en meer de voordelen er van in te zien maar het algeheel overzicht is nog best pittig met crypto's in Fiat, Spot, Flexible savings, Locked staking en BNB Vault. Het is erg veel klikken voor een minimum aan informatie soms.
Nu heb ik de afgelopen 2 maanden lopen spelen met Blockfolio, Delta, Accointing en Coingecko en de CMC app maar geen van allen blijkt een autosync te hebben waarbij alle bovengenoemde varianten (Fiat, Spot, Flexible savings, Locked staking en BNB Vault) in te zien zijn. De ene laat Spot zien, de andere flexible savings en weer een ander alleen BNB Vault
.
Gebruikt hier iemand een PF tracker welke dit wel allemaal kan laten zien zonder handmatig zaken toe te hoeven voegen?
Google wasn't my friend this time.
Nu heb ik de afgelopen 2 maanden lopen spelen met Blockfolio, Delta, Accointing en Coingecko en de CMC app maar geen van allen blijkt een autosync te hebben waarbij alle bovengenoemde varianten (Fiat, Spot, Flexible savings, Locked staking en BNB Vault) in te zien zijn. De ene laat Spot zien, de andere flexible savings en weer een ander alleen BNB Vault
Gebruikt hier iemand een PF tracker welke dit wel allemaal kan laten zien zonder handmatig zaken toe te hoeven voegen?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
In het prille begin dacht ik hetzelfde. Wat is die druk en chaotisch, maar als je er aan went kom je erachter dat je die functionaliteiten gewoon nodig hebt. De ruimtes zijn ook slim benut. Andere apps verbleken nu tov Binance, terwijl ik eerst dacht dat deze strakker en eenvoudiger ontworpen waren. Dit is een typische les in GUI; namelijk dat de eerste indruk niet leidinggevend moet zijn voor een applicatie die je herhaaldelijk tot intensief gebruikt.Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:02:
Ok, na 2 avonden flink spitten, begin ik te wennen aan de Binance app. "Less is more" is daar in ieder geval geen toegepaste techniek ffs. Toch begin ik elke paar minuten meer en meer de voordelen er van in te zien maar het algeheel overzicht is nog best pittig met crypto's in Fiat, Spot, Flexible savings, Locked staking en BNB Vault. Het is erg veel klikken voor een minimum aan informatie soms.
Nu heb ik de afgelopen 2 maanden lopen spelen met Blockfolio, Delta, Accointing en Coingecko en de CMC app maar geen van allen blijkt een autosync te hebben waarbij alle bovengenoemde varianten (Fiat, Spot, Flexible savings, Locked staking en BNB Vault) in te zien zijn. De ene laat Spot zien, de andere flexible savings en weer een ander alleen BNB Vault.
Portfolio tracking heb ik opgegeven. Het zit wel ongeveer in mijn hoofd, maar het verandert allemaal te snel om handmatig bij te houden. Ook zorgt het voor onnodige psychische impulsen. Voor mij is de grote lijn belangrijk, dat zit wel in mijn hoofd.
API's heb ik overwogen maar uit beveiligingsoverweging er vanaf gezien. Ik vind de extra risico's te groot in verhouding tot het hebben van een geautomatiseerde portfolio tracker die er enkel is voor je gemoedstoestand.
Hoe minder ik kijk naar de stand van mijn portfolio, hoe meer rust het geeft en hoe rationeler ik beslissingen kan maken.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 04-06-2021 00:20 ]
https://opensea.io/seaart
Ik heb ongeveer hetzelfde als @enomiss. Weet ongeveer wat ik heb, en wil dat helemaal niet gedetailleerder weten. Ook nooit gewild. Dus ik kan je niet helpen. Maar ik vraag me wel altijd af waarom mensen zo'n pf-tracker willen. Dan zie je dat je 832 euro hebt verloren op een dag. En dan?
Dan gaat ‘ie een panic sell doen en een ander gaat het goedkoop opkopen en zelf een panic sell doen enzovoorts enzovoorts etc etc.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:35:
Ik heb ongeveer hetzelfde als @enomiss. Weet ongeveer wat ik heb, en wil dat helemaal niet gedetailleerder weten. Ook nooit gewild. Dus ik kan je niet helpen. Maar ik vraag me wel altijd af waarom mensen zo'n pf-tracker willen. Dan zie je dat je 832 euro hebt verloren op een dag. En dan?
Idd, gewoon aankopen die shit en nooit meer naar omkijken tot je op je sterfbed ligt tochGlenn Hoddle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:35:
@Het Fantoom Dat natuurlijk ook weer niet, maar ik kan zo uit m'n hoofd wel inschatten wanneer m'n pf 5 miljoen waard is en ik kan stoppen met werken.
Mooie dag gehad als beginner met dolle Mina. Vooral dankbaar voor degene die in dit topic zei die niet gelijk te kopen, want hij zakte flink in aan het begin. Waarschijnlijk klein geld voor de meesten hier, maar was best spannend om er €500 in te pompen gisteren 
Nu alleen mijn neiging de kop indrukken om mijn winst te pakken want het was een langer termijn plan
Nu alleen mijn neiging de kop indrukken om mijn winst te pakken want het was een langer termijn plan
Ik vind het prettig om in 1 overzicht zaken te kunnen zien. Werktechnisch heb ik dat ook en het geeft gewoon rust.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:35:
En dat is zowel bij winst en verlies.
En de bedoeling van jouw post is? Het feit dat ik zoek naar bepaalde tools welke jij blijkbaar niet nodig hebt is geen reden om met dit soort opmerkingen te komen.Tartarus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:40:
[...]
Dan gaat ‘ie een panic sell doen en een ander gaat het goedkoop opkopen en zelf een panic sell doen enzovoorts enzovoorts etc etc.
Die beveiliging is een issue inderdaad en ook al zeg ik de tools op only read, ik heb ze allen alweer disconnected omdat ze niet voldeden. Bedankt voor je uitgebreide antwoord 👍🏻enomiss schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 00:15:
[...]
In het prille begin dacht ik hetzelfde. Wat is die druk en chaotisch, maar als je er aan went kom je erachter dat je die functionaliteiten gewoon nodig hebt. De ruimtes zijn ook slim benut. Andere apps verbleken nu tov Binance, terwijl ik eerst dacht dat deze strakker en eenvoudiger ontworpen waren. Dit is een typische les in GUI; namelijk dat de eerste indruk niet leidinggevend moet zijn voor een applicatie die je herhaaldelijk tot intensief gebruikt.
Portfolio tracking heb ik opgegeven. Het zit wel ongeveer in mijn hoofd, maar het verandert allemaal te snel om handmatig bij te houden. Ook zorgt het voor onnodige psychische impulsen. Voor mij is de grote lijn belangrijk, dat zit wel in mijn hoofd.
API's heb ik overwogen maar uit beveiligingsoverweging er vanaf gezien. Ik vind de extra risico's te groot in verhouding tot het hebben van een geautomatiseerde portfolio tracker die er enkel is voor je gemoedstoestand.
Hoe minder ik kijk naar de stand van mijn portfolio, hoe meer rust het geeft en hoe rationeler ik beslissingen kan maken.
Kijk nou eens goed wie en wat ik quote en met welk zin die quote eindigt.Ngangatar schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 01:57:
[...]
En de bedoeling van jouw post is? Het feit dat ik zoek naar bepaalde tools welke jij blijkbaar niet nodig hebt is geen reden om met dit soort opmerkingen te komen.
Het is me een raadsel waarom jij je aangesproken voelt.
—
Anyway. Het word een rustige nacht zo te zien. De volatiliteit is er wel een beetje uit merk ik.
Lekker de boel aan het jinxen jij.Fordius schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 02:55:
damn Vechain heeft er wel zin in.
Die gaat als een dolle stier
zucht.. hij zal wel z'n eigen potje vlak voor die tweet te gelde hebben gemaakt. Om zo weer in te kopen.
Youp1e schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 03:18:
[...]
zucht.. hij zal wel z'n eigen potje vlak voor die tweet te gelde hebben gemaakt. Om zo weer in te kopen.
Wtf?! Waar komt dit ineens weer vandaan?!
REKT!
REKT!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ik wou net gaan slapen.. nou ik verwacht dat ik een extra 20% kan pakken morgen op de alt coins..
Alle winst is verdampt..
Malle Elon had z'n pilletje niet genomen
Ach, elk nadeel heeft zijn voordeel!
Had nog best een leuke zak in fiat staan, dus maar weer wat ingeslagen..
Had nog best een leuke zak in fiat staan, dus maar weer wat ingeslagen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Retail Europa wordt nu langzaam aan wakker….MrAcid schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 05:57:
Het Elon-effect wordt steeds kleiner. Dat is positief.
Kijken wat er nog verder gebeurt.
Ik hoop niet veel 🤞
Die man is gewoon een lul met vingers.
We kregen net weer een beetje positieve vibe in de markt en hij komt het feestje weer verpesten
Geef het nog even. Sneeuwballetje is nog bezig met rollen. Zo de weekenddip multiplier er nog bij en dan lekker rood het weekend in.MrAcid schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 05:57:
Het Elon-effect wordt steeds kleiner. Dat is positief.
Ohhhh echt Elon, nog ff een laatste zetje geven mafkees.. Nou bedankt he en doe de deur dicht achter je. Kan de wereld weer even herstellen en die verstoringen vergeten..
Groot fan van Elon maar dit heeft me flink geïrriteerd, niet in de minste plaats doordat het echt
Same! Blijft knap wat de man gepresteerd heeft, maar schei uit met dat kinderachtige gedoe en maak een keus ipv die halve berichten..
Hodl of verkoop ze en houd je verder bezig met raketjes afschieten..
Wat zijn we als mensen toch dom geworden, paniekselling/fomo-en geleid door wat nietszeggende twitterberichtjes...
Kan nog wat worden in de toekomst!
We? Spreek voor jezelf!WoodyWindoW schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:13:
Wat zijn we als mensen toch dom geworden, paniekselling/fomo-en geleid door wat nietszeggende twitterberichtjes...
Het vervelende is dat veel mensen bij zo’n tweet al uit voorzorg gaan verkopen..WoodyWindoW schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:13:
Die mensen doen waarschijnlijk precies hetzelfde als jij in deze reactie ook doet: Generaliseren en op basis daarvan een conclusie trekken.WoodyWindoW schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:13:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En met het koersverloop van vandaag totnutoe was dat geen slecht idee.Deman23 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:16:
[...]
Het vervelende is dat veel mensen bij zo’n tweet al uit voorzorg gaan verkopen..
Overigens wel lekkere timing, zo vlak voor de Bitcoin Conference in Miami. Ga dan nog maar eens een positief praatje houden over BTC en de verwachtingen
Dat klopt, daarom gaat dit bij een eventuele volgende tweet wederom gebeuren..knakworst schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:17:
[...]
En met het koersverloop van vandaag totnutoe was dat geen slecht idee.
Yup als je de bags wat wilt vergroten is dat geen slecht idee.Deman23 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:16:
[...]
Het vervelende is dat veel mensen bij zo’n tweet al uit voorzorg gaan verkopen..
De reden waarom musk zoveel effect heeft is omdat er nog te veel mensen super emotioneel op zijn Twitter berichten reageren. Maw je bent er zelf ook onderdeel vanJoebarRC schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:01:
[...]
Ohhhh echt Elon, nog ff een laatste zetje geven mafkees.. Nou bedankt he en doe de deur dicht achter je. Kan de wereld weer even herstellen en die verstoringen vergeten..
Groot fan van Elon maar dit heeft me flink geïrriteerd, niet in de minste plaats doordat het echt![]()
veel geld heeft gekost
En altijd lekker laat in de avond zodat Azië tijdens de lunch kan panic sellen, Amerika kan panic sellen voor het slapen gaan, en Europa zodra ze wakker worden.
Heeft die conf over het algemeen een grote impact op de koers? Is het vooral ophemelen van crypto?WoodyWindoW schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:19:
Overigens wel lekkere timing, zo vlak voor de Bitcoin Conference in Miami. Ga dan nog maar eens een positief praatje houden over BTC en de verwachtingen
Wat een fukking onzin om die daling aan hem toe te schrijven trouwens. De koers had al een daling van dik 5% achter de rug.... als Elon voor de grap dan zo'n tweet plaatst gaat ie weer 4%...
Het zat er gewoon al aan te komen dit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Werkt dat zo ja, dat alle particuliere crypto bezitters ineens tegelijk alles gaan verkopen of aankopen en daarmee koersschommelingen van soms +25% veroorzaken binnen een paar uur? Wat triggert deze mensen dan om ineens allemaal massaal achter de knoppen te kruipen en gezamenlijk te aan/verkopen op zowat hetzelfde moment. Ik heb het zelf het idee dat er iets groters achter zit als zulke koersverschillen plaatsvinden, veroorzaakt door dikke walvissen.knakworst schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:43:
En altijd lekker laat in de avond zodat Azië tijdens de lunch kan panic sellen, Amerika kan panic sellen voor het slapen gaan, en Europa zodra ze wakker worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Het Fantoom op 04-06-2021 07:52 ]
Denk zelf niet dat degene die zich zo door Elon laten beinvloeden collectief genoeg geld hebben in crypto om de markt zo te laten bewegen.MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:46:
Wat een fukking onzin om die daling aan hem toe te schrijven trouwens. De koers had al een daling van dik 5% achter de rug.... als Elon voor de grap dan zo'n tweet plaatst gaat ie weer 4%...
Ik denk dat als ik die tweet op het moment van plaatsen had gezien, ik direct verkocht had. Puur om het feit dat je weet dat je een uur later goedkoper kunt instappen. En denk dat er heel wat met mij zijn, helaas.Brontosaurus99 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:51:
[...]
Denk zelf niet dat degene die zich zo door Elon laten beinvloeden collectief genoeg geld hebben in crypto om de markt zo te laten bewegen.
Elon zegt gewoon; Tesla sold BTC..
Is die vast ingedekt..
Pas maar op voor de 2e kwartaalcijfers van Tesla... dat gaat een fucking rollercoaster worden..
*blijft gewoon in fiat wachten*
Is die vast ingedekt..
Pas maar op voor de 2e kwartaalcijfers van Tesla... dat gaat een fucking rollercoaster worden..
Met dit idee gaat een BOTS bot creator vast aan de slagIamthefish schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:55:
Ik denk dat als ik die tweet op het moment van plaatsen had gezien, ik direct verkocht had. Puur om het feit dat je weet dat je een uur later goedkoper kunt instappen. En denk dat er heel wat met mij zijn, helaas.
Dat suggereert deze tweet wel ja:Ricardovv schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:57:
Is die vast ingedekt..
https://twitter.com/elonmusk/status/1400620080090730501
[ Voor 25% gewijzigd door catchingfire op 04-06-2021 08:00 ]
Dat denk ik ook niet.Brontosaurus99 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:51:
[...]
Denk zelf niet dat degene die zich zo door Elon laten beinvloeden collectief genoeg geld hebben in crypto om de markt zo te laten bewegen.
[alu]
Alhoewel, het volume na Elon zijn tweet is 14 miljard dollar.
Stel dat de beroepsbevolking van Amerika naar Elon zijn tijdlijn kijkt en hier binnen 4 uur op reageert: 161 miljoen mensen.
Dat is dan 87$ per persoon. Valt mee.
[/alu]
Generaliseren is niet gezond.
Ah, ome Elon heeft weer een fart de wereld in gebracht. Gelukkig is mijn ETH sell order vannacht exact gehit op 2875.
Hier nog een. Je kan het panicsellen noemen maar je weet dat je zo een procent of 5 kan pakken…Iamthefish schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:55:
[...]
Ik denk dat als ik die tweet op het moment van plaatsen had gezien, ik direct verkocht had. Puur om het feit dat je weet dat je een uur later goedkoper kunt instappen. En denk dat er heel wat met mij zijn, helaas.
Als hij daadwerkelijk heeft verkocht op dit moment dan heeft hij het slecht gedaan. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden,..
Of hij snapt het principe ook niet en doet buy high sell low
Ik hoop dat hij eruit is, dan kunnen we met een schone lei weer door.
[ Voor 15% gewijzigd door -Sander- op 04-06-2021 08:06 ]
Pff lekker wakker worden weer dit.. we gingen net zo lekker
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Tesla, Tesla heeft niet verkocht, want we zitten vooralsnog onder de gemiddelde aankoopprijs waarop Tesla heeft aangekocht. Als ze dat zouden doen dan gaat het aandeel helemaal door het putje.-Sander- schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:06:
Als hij daadwerkelijk heeft verkocht op dit moment dan heeft hij het slecht gedaan. Er had zoveel meer uitgehaald kunnen worden,..
Volgens mij wil Elon juist even weer goedkoop aanvullen. De wetenschap dat je met een getimede tweet dit kunt bewerkstelligen: waarom zou je dat niet in je voordeel laten uitvallen?
zou prima zijn. Laat Tesla maar helemaal naar de klote gaan. Zit eraan te denken om een short te openen op tesla. Ben Musk wel een beetje zat nu. en TEsla hebben we ook niet meer nodig nu. Keuze zat aan electrische auto's nu. Mijn volgende word iig 100% zeker geen Tesla meer (dat wist ik al voor 99% zeker).MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:10:
[...]
Tesla, Tesla heeft niet verkocht, want we zitten vooralsnog onder de gemiddelde aankoopprijs waarop Tesla heeft aangekocht. Als ze dat zouden doen dan gaat het aandeel helemaal door het putje.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Not this shit again...
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
En ik was gewoon wakker, maar niet meer constant grafiekjes aan en dit topic.
Gamen en muziekje, schijt ook, wel vermaakt.
Gamen en muziekje, schijt ook, wel vermaakt.
Eigenlijk niet Elon zijn schuld hier maar de domme mens.
Ik wacht nog even om wat bij te kopen tot retail europa volledig wakker is. Wie weet panic sellen die ook nog 4%...
Ik wacht nog even om wat bij te kopen tot retail europa volledig wakker is. Wie weet panic sellen die ook nog 4%...
https://www.nu.nl/economi...olgens-beurswaakhond.html
Eergisteren nog op de vingers getikt over zijn twittergedrag mbt de beurs.. Helaas is dat, nog, geen optie binnen de cryptomarkt..
Echt een eikel.
Eergisteren nog op de vingers getikt over zijn twittergedrag mbt de beurs.. Helaas is dat, nog, geen optie binnen de cryptomarkt..
Echt een eikel.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 04-06-2021 08:20 ]
Zero.
ik was wakker op exact dat moment, de koerst wat helemaal nog niet 5% down. Was net 400$ af en toen kwam de tweet.....MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:46:
Well, the results of the jury are in.jowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:19:
Op 1 juni a.s. geeft het pentagon een rapport vrij mbt zgn. UAP's, oftewwel unexplained aerial phenomona. Zeg maar ufo's. Feit dat ze er uberhaupt onderzoek naar doen en ook officieel video opnames etc hebben vrijgegeven is al heel bijzonder en zegt al heel veel.
https://nos.nl/artikel/23...-buitenaardse-wezens-zijn
TL/DR? Misschien zijn het geen UFO's (MOON), misschien wel (REKT).
Je verwacht het niet hé.
Maar hop, het nieuws is nog niet uit of de koers zakt al. Letterlijk.
Tijd om de dip te kopen. Ik ga op zoek naar de tokenomics en whitepapers van:
- Uniform Fiscal Object (UFO);
- Universal Auction Program (UAP);
- Alien Chain (ALC);
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 04-06-2021 08:36 ]
Maktub
Ja zo kan je alles wel bagatelliseren, feit is simpel Elon tweet, binnen 30min ook op bloomberg en reuters, traders reageren.. Dom?, ja. Normaal?, ja.freshprince schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:19:
Ergo Elon zorgt dus voor de zoveelste keer voor koers beïnvloeding. Dat kan je niet aan ‘de domme mens’ toedichten, die reageert want behalve niets doen heb je niet veel andere mogelijkheden
En als hij Tesla zou hebben verkocht. Het zal Bitcoin uiteindelijk niet uitmaken hoor. Die gaat gewoon door, met of zonder Elon.Ricardovv schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:57:
Is die vast ingedekt..
Ik spreek me niet vaak uit over de koers, maar ik verwacht dat we redelijk op de bodem zitten
Bitcoin - A weapon of mass disruption
klopt, btc heeft elon sowieso niet nodig. Maar dat maakt het extra irritant dat die clown denk dat ook maar iets van invloed op het totaal heeftGelukszoekr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:35:
[...]
En als hij Tesla zou hebben verkocht. Het zal Bitcoin uiteindelijk niet uitmaken hoor. Die gaat gewoon door, met of zonder Elon.
Ik spreek me niet vaak uit over de koers, maar ik verwacht dat we redelijk op de bodem zitten
Blijft wel apart dat als Musk iets ten nadele van Bitcoin Twittert, de Alts harder dalen dan Bitcoin.
Hmm, denk je? Ik ga heb wel de middelen, maar ga niet bijkopen omdat ik al heb besloten hiermee te stoppen, dus dan moet ik me er ook aan houden, maar als ik dat zou doen, dan gewoon nu al denk ik.freshprince schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:19:
Enige positieve is dat Cardano inderdaad een stuk sterker blijkt dan Poly.
Zeker. Dus wat mij betreft stapt hij lekker uit. Crash Bitcoin nog 1x naar de sub $40k. Kunnen we daarna door met waar we al 10 jaar mee bezig warenanti elppa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:38:
[...]
klopt, btc heeft elon sowieso niet nodig. Maar dat maakt het extra irritant dat die clown denk dat ook maar iets van invloed op het totaal heeft
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ben er op deze manier ook wel een beetje klaar mee! Geen zin om een twitter account aan te maken om mij vervolgens alleen te kunnen focussen op wat tweets van een clown..
Heb nu nog alles in stake staan en zal, zodra deze vrijkomen, mij nog eens bedenken of ik hier mee verder ga
Heb nu nog alles in stake staan en zal, zodra deze vrijkomen, mij nog eens bedenken of ik hier mee verder ga
Zou me niks verbazen als het gewoon elon tweet gelinkte bots zijn, en whales die dumpen op moment van z'n tweet omdat ze weten dat er een panic sell gaat volgen.MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:00:
[...]
Dat denk ik ook niet.
[alu]
Alhoewel, het volume na Elon zijn tweet is 14 miljard dollar.
Stel dat de beroepsbevolking van Amerika naar Elon zijn tijdlijn kijkt en hier binnen 4 uur op reageert: 161 miljoen mensen.
Dat is dan 87$ per persoon. Valt mee.![]()
[/alu]
Generaliseren is niet gezond.
Dat is altijd al zo geweest. Bitcoin duur het putje, de alts harder door het putje. Btc is de og van het geheel.Hertog_Martin schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 08:38:
Blijft wel apart dat als Musk iets ten nadele van Bitcoin Twittert, de Alts harder dalen dan Bitcoin.
[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 04-06-2021 08:47 ]
Waarschijnlijk gaat één van zijn assistenten op die btc conference roepen dat het een gemanipuleerde bende is allemaal. Het klopt nog ook als je dat zo ziet.
Elon maakt hier dik misbruik van. Die short nu en wanneer de panic sells/weak hands eruit zijn koopt ie weer BTC.
Kan die weer wat satellieten de ruimte inschieten met dat gratis geld
Kan die weer wat satellieten de ruimte inschieten met dat gratis geld
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 04-06-2021 08:56 ]
nothing stops this train
The grand scheme of things....MicroWhale schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 07:46:
De markt wordt helemaal gestuurd door whales. Elon heeft alleen invloed op shrimps die meteen bang worden na een tweet van hem (of als de whales natuurlijk kiezen om zo'n tweet te gebruiken en mee te dalen bijv.).
[ Voor 4% gewijzigd door Da_maniaC op 04-06-2021 08:58 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Alles weer lekker naar beneden, kunnen we weer mooi kopen
Binnenkort mag die lekker op de koffie bij John McAfee.
Probleem van dit soort terugkerende dingen is m.i. wel dat de cryptomarkt niet positief in het nieuws komt, en dat er mogelijk weinig nieuw geld de markt instroomt, terwijl het oude geld er juist misschien uitstroomt.
Er komt een dag wanneer hij negatief tweet over BTC en dan gewoon stijgt.
Zodra er veel meer institutionele investeerders binnentreden, hoop ik dat het gedrag van Elon weinig zal uitmaken. Helaas is dat nu nog niet. Maar goed, lange termijn komt wel goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!