Opletten. Kroatië is ook goed. Misschien weer een groene kaars.
[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 18-05-2021 21:53 ]
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 18-05-2021 21:53 ]
Zero.
Beter.Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:53:
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik moest lachen, sorry. Ik denk dat mensen zwaar gaan FOMO'en op CELR nu. Het is sowieso niet laat om in te stappen als je voor de lange termijn wil HODLen (wat mijn plan is) maar toch voelt het verkeerd om op +45% nu te gaan kopen.AFCAjax schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:52:
[...]
Ik heb deze op CELR, LINK, DOT en MATIC.
Lekker overal de boot gemist. Gver.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Waarom zou je dat in elonsnaam willen doen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Je gaat de dag erna toch altijd naar de Filistijnen dan. Long term no problem.Aslanboy1905 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:54:
[...]
Ik moest lachen, sorry. Ik denk dat mensen zwaar gaan FOMO'en op CELR nu. Het is sowieso niet laat om in te stappen als je voor de lange termijn wil HODLen (wat mijn plan is) maar toch voelt het verkeerd om op +45% nu te gaan kopen.
Ik zou haar in ieder geval mn bed niet uit sturen..Pelox schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:53:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 21:57 ]
Sorry ik kan me niks meer herinneren. Was het niet iemand anders?Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:51:
[...]
Yo!
Ik kocht op jouw aanraden Shiba. "Vet goedkoop zolang deze onder de $0.01 staat". Of woorden van soortgelijke strekking.
Wen moon @_Gast_ ! WEN MOOOOOOON??
Jawel. Niet met fiat, maar BUSD ed..GoO schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:57:
Waar kopen jullie CELR dan? Via Binance niet te koop?
Hm?.GoO schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:57:
Vriend van me vroeg of het verstandig was om Matic op 0.90$ te kopen. Ik zei dat ie de afgelopen maand met 150% is gestegen en dat het niet echt verstandig is op de korte termijn.Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:55:
[...]
Waarom zou je dat in elonsnaam willen doen?
Nadenken.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Een Lower Low. Voor de mensen met 3 hersencellen
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 21:58 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja en dat is de daling in sentiment die ik nog mis. Totale paniek en overgave in de markt. Alts die harder dumpen dan BTC zodat veel kapitaal terug vloeit in BTC. Tenminste, dat was de manier waarop ze het in 2017 deden..YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:52:
[...]
Aaah, ja die term kende ik, alleen de afkorting nog niet
De BTC.D weer omhoog krijgen zou voor veel alts betekenen dat er aardig wat waarde uitgezogen wordt, als ik het goed begrijp toch?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik blijf deze schitterend vinden.
[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 18-05-2021 22:06 ]
Zegt niemand.GoO schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:57:
Ah jij had $CUMROCKET avant la lettreWhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:02:
Ik ga maar pitten overigens. Die hardfork van 13 maanden hier weet me aardig rekt te laten gaan met die gebroken nachten.
Morgen interviewtje met de Telegraaf?.GoO schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:57:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nou, het lijkt er op dat het universum nog bestaat.
Alweer bijgekomen van gister? Ik heb altijd begrepen dat maandag de drukste dag van de week is omdat ze dan 2 extra blaadjes van de kalender moeten trekkensOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:34:
[...]
@YES Gast je bent ambtenaar. Jij en ik hebben onze principes de deur uitgedaan bij het afleggen van de eed
ok, al bijna rekt? U sound nervousWhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:04:
[...]
Ik stootte net m'n teen en ik voelde de pijn.
Toch knap die simulatie waarin Elon ons laat leven.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 22:05 ]
Ik kocht er vorig jaar oktober ongeveer 13000 voor ongeveer 1 ct per stuk, een inleg van 130 dollar. Toen hij op $0,30 stond was hij natuurlijk al behoorlijk gestegen en bij $0,50 vond ik het wel mooi geweest. Op den duur moet je afscheid nemen denk ik dan. Tsja... Dit kom je zo vaak tegen, maakt iedereen wel mee. Er zijn namelijk zat voorbeelden waarbij je wel blijft holden, de prijs blijft hangen of in zwaar in waarde daaltAslanboy1905 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:58:
[...]
Vriend van me vroeg of het verstandig was om Matic op 0.90$ te kopen. Ik zei dat ie de afgelopen maand met 150% is gestegen en dat het niet echt verstandig is op de korte termijn.
Eindstand: nu vraag ik hem voor advies.
Weet je waarom de ramen op mijn werkplek tot aan de grond komen? Dan kunnen we liggend naar buiten kijkenBierkameel schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:04:
[...]
Alweer bijgekomen van gister? Ik heb altijd begrepen dat maandag de drukste dag van de week is omdat ze dan 2 extra blaadjes van de kalender moeten trekken
Ik heb gewoon de tekst letterlijk (en met lichte pijn in mijn taalnazihart) ge-koppie-pasta'd. Don't blame the messenger. 😉
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Hier is de jongste hard fork net 2 geworden. White paper voor de nieuwe fork in 2022 is in de maak.WhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:02:
Ik ga maar pitten overigens. Die hardfork van 13 maanden hier weet me aardig rekt te laten gaan met die gebroken nachten.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je moet het ETH/BTC pair bekijken en inschatten hoeveel ETH nog kan stijgen t.o.v. BTC.AFCAjax schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:03:
Ik twijfel mijn BTC om te zetten in ETH. Zijn er meer die zo denken op dit moment?
ETH lijkt me wat meer stabiel op het moment.
[ Voor 8% gewijzigd door Ladonna op 18-05-2021 22:11 ]
Als ik op kantoor werk ben drink ik geen koffie, anders kan ik namelijk niet slapen tijdens het middagdutje.sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:06:
[...]
Weet je waarom de ramen op mijn werkplek tot aan de grond komen? Dan kunnen we liggend naar buiten kijken
Waarom kan dat niet?Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:34:
Is het raar dat ik gewoon hoop dat BTC nu lager gaat? Ik trade niet, dus ik wordt er niet beter van.
Maar het is in het belang van deze bullrun dat BTC ff een fatsoenlijke tijdelijke bodem gaat zetten en daar een tijdje gaat rondhangen. De 42k is die bodem niet, kan bijna niet.
Klik even op Borrow/Repay bij de verschillende coins, grote kans dat je bijv. nog wat BNB moet Repayen.Ladonna schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:10:
Ik heb op binance bij marge wat in de wallet gedaan.
Nu zie ik een bedrag bij geleend staan. En een bedrag bij beschikbaar en vermogen.
Het is een heel klein bedrag.
Ik krijg dat geleende bedrag niet weg.
Mijn vraag is als ik het zo laat en niets doe, kan dit een hoge schuld worden?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je hoeft niet elk toilet bezoek aan te kondigen.A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:11:
Hier komt ie dan !! DE Megaaaaa dump\!!!!
De dag dat wij in onze lambo door de Limburgse heuvels knallen, hoe kijken we dan op Elon terug?WhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:04:
[...]
Ik stootte net m'n teen en ik voelde de pijn.
Toch knap die simulatie waarin Elon ons laat leven.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Precies je nieuwe slogan gewordenA87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:11:
Hier komt ie dan !! DE Megaaaaa dump\!!!!
Verwijderd
Klinkt bekend. Toen die van mij nog een babytje was heb ik ook wel eens vroege diensten als een zombie doorgebracht.WhySoSerious schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:02:
Ik vind m helemaal mooiVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:14:
[...]
'Must niet su janken jong. Hest em er zelf in stoken met dien achterlijke harses.'
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Omdat 42 "The Answer to Life, the Universe and Everything" is misschien? Ik moet ook alles uitleggen
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 18-05-2021 22:19 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Tijn96 op 18-05-2021 22:19 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Het was een grapje met een serieuze ondertoon. Ik heb voor de fun op het moment dat je Shiba tipte wel voor $10 shiba gekocht. Dat is nu nog $3 waard ofzo_Gast_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:57:
[...]
Sorry ik kan me niks meer herinneren. Was het niet iemand anders?
Hahaha ja dat had ik even verkeerd gezien. Maar ik denk wel dat het nog gaat stijgen zodat je je inleg eruit kunt halen.
Echter is het niet uitgesloten dat Shiba gewoon weer een nieuwe ATH gaat bereiken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Iemand met dikke vingers die zojuist de domste trade van zijn leven gedaan heeft?JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:19:
Het blijft maar rommelen zie ik, maar wat was dit dan?
[Afbeelding]
Valt best mee, ik ben de woonkamer aan het verbouwen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Txs t is gelukt.Taro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:12:
[...]
Klik even op Borrow/Repay bij de verschillende coins, grote kans dat je bijv. nog wat BNB moet Repayen.
Ah vage shit, even gemist.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:20:
[...]
Iemand met dikke vingers die zojuist de domste trade van zijn leven gedaan heeft?
https://testnet.bitmex.com/wootler schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:20:
Iemand weet van een goede tradingsimulator? Wil graag leren shorten, beetje nepervaring opdoen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Geen idee of het zo is hoor. Misschien is er wel een andere oorzaak..
Lama, allemaal speculaas.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:22:
[...]
Geen idee of het zo is hoor. Misschien is er wel een andere oorzaak..
[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 18-05-2021 22:26 ]
[ Voor 25% gewijzigd door c0sje op 18-05-2021 22:27 ]
JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:19:
Het blijft maar rommelen zie ik, maar wat was dit dan?
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lethargisch, Aangeslagen, Moe, Beroerd en Onverzorgd. LAMBO
[ Voor 34% gewijzigd door The Chosen One op 18-05-2021 22:32 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 18-05-2021 22:32 ]
XRPPHPResource schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:33:
Wat zou naast 'Bitcoin' het meest getypte woord in deze topicreeks zijn? Ik twijfel tussen 'moon' en 'rekt'
Lekker meteen in het eggie beginnen met een paar euri toch?wootler schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:20:
Iemand weet van een goede tradingsimulator? Wil graag leren shorten, beetje nepervaring opdoen
Doe ik ook 'gewoon' (iets meer dan paar) maar shorten e.d. daar weet ik nog niet zoveel vanaf, misschien ook eens daarna kijken. Kwaad kan het ieg niet.Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:34:
[...]
Lekker meteen in het eggie beginnen met een paar euri toch?
Met fake geld traden leer je weinig van, omdat je niet wrekt kan gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 18-05-2021 22:37 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Sowieso Link-pump op komst. Link 2.0 is aanstaande en staking gaat ze flink vooruit helpen.Sluw schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:28:
LINK marines. Als het verleden garanties biedt en BTC niet heel raar gaat doen komt er de komende tijd dus een lekkere linkpump vergelijkbaar met ETH laatst. I’m ready.
Verwijderd
Het is helaas niet anders.Darrell schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:31:
Het spijt me @Verwijderd maar btc is de bitch van eth geworden.
Link 2.0 pff.. wat dacht je van Neo 3.0!!Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Sowieso Link-pump op komst. Link 2.0 is aanstaande en staking gaat ze flink vooruit helpen.
Lekker blijven zitten in Link.
Zero.
Zolang het om weinig geld gaat, kun je het beter meteen in de praktijk oefenen imo.The Chosen One schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Doe ik ook 'gewoon' (iets meer dan paar) maar shorten e.d. daar weet ik nog niet zoveel vanaf, misschien ook eens daarna kijken. Kwaad kan het ieg niet.
Btc slaat vanzelf weer terugVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Het is helaas niet anders.
Ik wil best uit Bitcoin stappen zodat hij in één 5min candle stijgt naar 69420.
Maar eigenlijk ook weer niet...
Ik ga liever met het schip ten onder.
Ja en de Titanic kon ook niet zinken
Ik denk dat we moeten wachten tot NEO 6.1 totdat er iets noemenswaardigs op NEO wordt gebouwd.
A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:44:
Iedereen is snel zijn BTC omzetten naar echt geld, Kijk dan hoe de boel in elkaar donderd
Echt geld??A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:44:
Iedereen is snel zijn BTC omzetten naar echt geld, Kijk dan hoe de boel in elkaar donderd
Titanic is dankzij de "zinking" meer waard geworden dan het ooit zou zijn geweest zonder "zinking".
Het Lego huis van de kleine of die 100$ in 5 min / 300$ in 20 min?A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:44:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Er wordt nu een groene middelvinger naar je opgestokenA87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:44:
Verwijderd
Shorten en longen kun je met kleingeld oefenen of 'paper trading' (denkbeeldige instap en richting uitkiezen en kijken wat er was gebeurd als je er echt in had gezeten).The Chosen One schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Doe ik ook 'gewoon' (iets meer dan paar) maar shorten e.d. daar weet ik nog niet zoveel vanaf, misschien ook eens daarna kijken. Kwaad kan het ieg niet.
52% Link, 31% ETH, BTC 15%.
En net die 43800 weer niet raken.RickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Er wordt nu een groene middelvinger naar je opgestoken
Welke lijn zie jij dan? Ik ben geen ‘lijnentrekker’ maar die zelf de volgende bodem op 28K?stranger1851 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:47:
Wat is dit saai zeg, dan nu ook maar de 38K opzoeken en in 1 klap rebounce to the moon
[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 18-05-2021 23:01 ]
ik ben ook een hele slechte lijnentrekker, dat verklaart een hoop. Laat ik het anders zeggen, laat de hele zooi maar in elkaar sodemieteren en binnen 10 minuten moonRickvN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:49:
[...]
Welke lijn zie jij dan? Ik ben geen ‘lijnentrekker’ maar die zelf de volgende bodem op 28K?
Verwijderd
Geintje moet kunnen toch, BTC is ook niet heiligMooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:45:
[...]
Titanic is dankzij de "zinking" meer waard geworden dan het ooit zou zijn geweest zonder "zinking".
Denk daar maar eens psychologisch over na enzo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq