Hangt er vanaf. Ik hoef niet zo nodig weer een 3 jarige bear market. Beetje dippen prima, beetje bear.. ook goed. 3 Jarige bear market? meh. En een beetje consolidating zoals nu is op zich ook prima.JDx schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:05:
[...]
Maakt toch niet uit welke kant op gaat, ligt eraan of je coins of fiat hebt, als het maar iets doet.
Was na 30 seconden al klaar,Aslanboy1905 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 08:41:
[Twitter]
Moest gelijk denken aan die gevaarlijke figuren met hun slogan You will own nothing, but you will be happy. Als je nog twijfels had over Bitcoin dan denk ik dat deze hiermee weg zijn.
300k soon
“......Als je in de euro geloofd, meteen helemaal kunt vertrouwen want het is overheidsgeld”
Ethereum was de eerste die ik voor je selecteerde, aangezien je zelf al met een vergelijking met BTC kwam. Er zijn op Internet genoeg bronnen te vinden die maandelijks een aantal interessante coins benoemen. Ik zou eerder voor dat gaan, dan een bedrijf die praktisch hetzelfde doet, maar daar 3 procent voor vraagt....Radiodurans schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:20:
[...]
Tja, dan kom je een beetje in de discussie actief management / stock picking vs. index beleggen. Met de kennis van nu kun je altijd stocks uit picken die het beter hebben gedaan dan een market cap index.
En toen zaten we weer op het niveau van gistermorgen, vanmorgen net ingekochtkeepitfrosty schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:13:
[...]
Hangt er vanaf. Ik hoef niet zo nodig weer een 3 jarige bear market. Beetje dippen prima, beetje bear.. ook goed. 3 Jarige bear market? meh. En een beetje consolidating zoals nu is op zich ook prima.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik heb volgens mij speciale gaves, als iets 2 dagen stijgt, en je bij koopt lukt het mij om 1 of andere reden het meteen compleet te laten droppen.
Lachwekkend
Lachwekkend
Tja Buy High Sell Low is nu eenmaal makkelijk als andersom
Don't chase the green candles! Be Patient..Fordius schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:21:
Ik heb volgens mij speciale gaves, als iets 2 dagen stijgt, en je bij koopt lukt het mij om 1 of andere reden het meteen compleet te laten droppen.
Lachwekkend
En ja, heb ervaring in deze, ook ik heb ze nagejaagd en heeft mij aardig wat leergeld gekost..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
neehoor dat zie je best vaak. Beginner kopen dan pas als iets al te lang gestegen heeft en dichtbij een correctie zit, noemen ze ook wel groene kaarsen jagen. Heeft iedereen gedaan toen hij of zij net begon. Het is ook een moment opname he, als je iets op een ATH koopt dan moet je ook wel een daling verwachten, is die ATH ver erboven moet je ook geen zorgen maken.Fordius schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:21:
Lachwekkend
Net zo veel werk hoor.r0bb schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:25:
Tja Buy High Sell Low is nu eenmaal makkelijk als andersom
Nieuwe Launchpool: https://launchpad.binance.com/en
ATA: A decentralized service protocol that provides a privacy middleware layer for dApps.
ATA: A decentralized service protocol that provides a privacy middleware layer for dApps.
Rode kaarsen chasen werkt ook niet, hele nacht gewacht op een dieptepunt.BTFD schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:32:
[...]
Don't chase the green candles! Be Patient..
En ja, heb ervaring in deze, ook ik heb ze nagejaagd en heeft mij aardig wat leergeld gekost..
Geloof me dat gebeurd niet alleen bij beginnersmannowlahn schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:35:
[...]
neehoor dat zie je best vaak. Beginner kopen dan pas als iets al te lang gestegen heeft en dichtbij een correctie zit, noemen ze ook wel groene kaarsen jagen. Heeft iedereen gedaan toen hij of zij net begon. Het is ook een moment opname he, als je iets op een ATH koopt dan moet je ook wel een daling verwachten, is die ATH ver erboven moet je ook geen zorgen maken.
Was met budget bezig beetje daytraden , maar dan heb je van die momenten dat het abrupt meteen stopt
als jij het wilt daytraden haha
Maar het grappige waar ik meer op doelde is het moment dat je het koopt het meteen ook het einde is van de groei. Moet toch een bepaalde talent zijn ook
All-in op BNB!! 😜.wouterwouter2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:36:
Ik kwam met BTC omdat jij vroeg om BTClucatoni schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:18:
[...]
Ethereum was de eerste die ik voor je selecteerde, aangezien je zelf al met een vergelijking met BTC kwam. Er zijn op Internet genoeg bronnen te vinden die maandelijks een aantal interessante coins benoemen. Ik zou eerder voor dat gaan, dan een bedrijf die praktisch hetzelfde doet, maar daar 3 procent voor vraagt....
Eigenlijk wil ik me helemaal niet zo veel verdiepen in alle cryptocoins maar de potentiële winsten om af te romen zijn wel dusdanig hoog dat ik ze niet helemaal links wil laten liggen
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS
Nice, tijd om busd uit mijn flexibele savings te halen en in de pool te stoppen. Dit geeft net wat meer.wouterwouter2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:36:
Ook leuk om te zien dat je DOT kan gebruiken 👍
En bnb uiteraard
nothing stops this train
Ja same, alle 3 de pools volgedruktKol Nedra schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:46:
[...]
Nice, tijd om busd uit mijn flexibele savings te halen en in de pool te stoppen. Dit geeft net wat meer.
Ook leuk om te zien dat je DOT kan gebruiken 👍
En bnb uiteraard
Thanks, zojuist mijn DOT ingeleverd!wouterwouter2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:36:
[ Voor 35% gewijzigd door BTFD op 01-06-2021 11:36 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Behalve het bultje zelf zie ik weinig overeenkomsten.
Het lukt me niet een gedeelte van mijn Mina Tokens te verkopen op Coinlist. (Mina-USDT)
De tokens staan in mijn Coinlist Pro account inmiddels, maar ik krijg steeds de melding: Order rejected:
Active orders may not exceed per symbol. Bij de status van de order rejection staat' too many orders for Mina-USDT.
Heeft er iemand enig idee wat er hier verkeerd gaat?
De tokens staan in mijn Coinlist Pro account inmiddels, maar ik krijg steeds de melding: Order rejected:
Active orders may not exceed per symbol. Bij de status van de order rejection staat' too many orders for Mina-USDT.
Je bent een giant wale en er zijn niet zoveel koop oders?blabla1986 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:01:
Het lukt me niet een gedeelte van mijn Mina Tokens te verkopen op Coinlist. (Mina-USDT)
Als dat niet het geval is gewoon contact opnemen met coinlist?
Lijkt mij een over aanbod van Mina Tokens op de MINA/USDT pair.blabla1986 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:01:
Het gaat mij vooral om het feit dat het de enige andere plek is waar de NVT price beduidend boven de daadwerkelijke prijs komt. Dus ofwel we zitten nu halverwege 2015, hetgeen zou betekenen dat we nog ruim 2 jaar langzaam stijgen, of we krijgen een sneller herstel richting NVT price.burnebie schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:59:
[...]
Behalve het bultje zelf zie ik weinig overeenkomsten.
Geen garanties uiteraard, maar als je waarde hecht aan deze chart kan je dus niet anders dan bullish worden.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
DOT is zo waar een van de weinige coins die nog niet helemaal nuts is gegaan deze bullrun. Nu bezig met een accumulatiefase.

Geduld wordt meestal beloond bij crypto
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 01-06-2021 11:11 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Langzaam stijgen
Lekker naar rechts gaan
Even niks is ook wel lekker
🥱
Lekker naar rechts gaan
Even niks is ook wel lekker
🥱
Op dit moment werkt alleen market sell.blabla1986 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:01:
Idd DOT gaat nog wel knallen, heeft bij ADA ook redelijke tijd geduurd.Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:10:
[...]
DOT is zo waar een van de weinige coins die nog niet helemaal nuts is gegaan deze bullrun. Nu bezig met een accumulatiefase.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Down the f*cking drain inderdaad.Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
Bijkopen!
Altijd prettig die zekerheidjes.Kol Nedra schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:22:
[...]
Idd DOT gaat nog wel knallen, heeft bij ADA ook redelijke tijd geduurd.
Ik ga meteen m'n nier verkopen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[YouTube: WHY CARDANO WILL 10X: The "Ethereum Killer" Cryptocurrency.]
Check vooral eerste 30 sec, hahaha. Wel interessante video omtrent de techniek van ETH vs ADA.
Check vooral eerste 30 sec, hahaha. Wel interessante video omtrent de techniek van ETH vs ADA.
Die daling in 2011 is wel enorm heftig geweest, 3 maanden >30% daling. Als dat nu zou gebeuren dan is iedereen bagholder
Zal KSM niet eerst een run maken aangezien ze daar eerder beginnen met de parachain auctions? Het is natuurlijk geen garantie dat de auctions invloed zullen hebben op de token prijs maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
Ik ben in ieder geval de mogelijke kandidaten/projecten al eens goed aan het doornemen. Bepaalde projecten staan te popelen om te kunnen launchen in ieder geval. Ik zit alvast klaar voor het vuurwerk. Er zitten wel enkele pareltjes tussen.
Die heeft al 25% gedaan in de afgelopen 24 uur.BootjeVaren schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:28:
[...]
Zal KSM niet eerst een run maken aangezien ze daar eerder beginnen met de parachain auctions? Het is natuurlijk geen garantie dat de auctions invloed zullen hebben op de token prijs maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.
edit: en weer aardig gedaald zie ik
[ Voor 28% gewijzigd door Ray_ op 01-06-2021 11:30 ]
Grappig dat het op zijn scherm ook $1,67 is.Wackmack schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:26:
ADA shiller = lucht shiller?Wackmack schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:26:
De reden dat ik deze dit weekend heb opgepikt.Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
Inclusief een zak BNB, NFT markt gaat deze maand van start. Gaat misschien ook iets met de prijs doen? We zien het wel.
Het is voorlopig nog wat sideways. Ik twijfel wel ja. Of gewoon beide.Ray_ schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:30:
[...]
Die heeft al 25% gedaan in de afgelopen 24 uur.
edit: en weer aardig gedaald zie ik
Hoerencoins, ik maak mijn eigen wel, iemand input op het logo? 
"voordat de cryptomunt te groot wordt".Ricardovv schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:42:
Nieuwe fud.. of is dit al weer oud nieuws 😂
https://www.nrc.nl/nieuws...t-te-groot-wordt-a4045515
Te laat...
Zero.
Heb je geen tweede scherm voor je Layer properties? AmateurJDx schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:35:
[Afbeelding]
KSM doet het al tijden beter dan DOT om die reden inderdaad.BootjeVaren schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:28:
[...]
Zal KSM niet eerst een run maken aangezien ze daar eerder beginnen met de parachain auctions? Het is natuurlijk geen garantie dat de auctions invloed zullen hebben op de token prijs maar mij lijkt het onwaarschijnlijk.
Ik ben in ieder geval de mogelijke kandidaten/projecten al eens goed aan het doornemen. Bepaalde projecten staan te popelen om te kunnen launchen in ieder geval. Ik zit alvast klaar voor het vuurwerk. Er zitten wel enkele pareltjes tussen.
Verwacht dat DOT er straks wel achteraan vliegt.
Coinbase zal ze ook gaan listen is de verwachting. Een shitload aan Amerikanen zit alleen op Coinbase.
Als ze worden gelist, zal er veel hype van ADA naar DOT en KSM gaan verwacht ik.
[overdreven Amerikaans accent]
Hee een nieuwe coin...en je kan het daadwerkelijk gebruiken voor iets zinnigs ook nog....much wow.
[/overdreven Amerikaans accent]
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 01-06-2021 11:54 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Amerikaans accent is altijd overdreven.Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:52:
Hee een nieuwe coin...en je kan het daadwerkelijk gebruiken voor iets zinnigs ook nog....much wow.
De niet overdreven variant is Canadees accent
FTFYMooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:52:
[...]
Kijk wel eens PUBG streams van een meid uit Canada 's morgens vroeg (want daar nog nacht) en die kunnen ook wel raar praten hoorTartarus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:57:
[...]
Amerikaans accent is altijd overdreven.
De niet overdreven variant is Canadees accent
Ben ik ook bang voor.Pelox schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:43:
[...]
"voordat de cryptomunt te groot wordt".
Te laat...
Dat bij een crypto-implosie een 2008je op de loer ligt omdat blijkt dat ook banken/bedrijven/gemeentes/noemmaarop in crypto zijn gestapt.
edit:
Disclaimer: Heb het artikel verder niet gelezen, ben druk bezig met huiswerk
Disclaimer: Heb het artikel verder niet gelezen, ben druk bezig met huiswerk
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 01-06-2021 12:09 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
‘ Om de belegger te beschermen’’..Ricardovv schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:42:
Yeah right.. omdat dat een prioriteit van een overheid is
Ik ben er klaar mee, saaie gedoe allemaal, of het nou binnenkort -500% of +500% is, kan me niet meer schelen, ik ga op zoek naar een nieuwe hobby
adrenaline junkieJDx schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:20:
Ik ben er klaar mee, saaie gedoe allemaal, of het nou binnenkort -500% of +500% is, kan me niet meer schelen, ik ga op zoek naar een nieuwe hobby
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Had je Covir moeten kopen: https://www.coingecko.com/nl/coins/covirJDx schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:20:
320% in 24 uur is best een vermakelijk ritje.
Best interessant project eigenlijk
https://covir.fr/wp-content/uploads/2020/03/covir_v2-2.pdf
Biosafety....robotjes met blockchain verbinding die verspreiding van virussen tegen gaan. Much wow
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 01-06-2021 12:33 ]
Oftewel "before it goes moon!", ofwel "de Amerikaanse overheid denkt dat crypto to the moon gaat"!Ricardovv schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:42:
Hahaha, op een volume van.... jawel $ 13,89Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:27:
[...]
Had je Compound Coin moeten kopen: https://www.coingecko.com/nl/coins/compound-coin
12342.9% in 24 uur is best een vermakelijk ritje.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Nouja, al dat geld wat de overheid de laatste 18 maanden aan het bijdrukken is, vloeit vrij snel de stockmarket inJoebarRC schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:12:
[...]
‘ Om de belegger te beschermen’’..
Yeah right.. omdat dat een prioriteit van een overheid is![]()
..
Feitelijk doen ze dat dus al een tijdje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Aangepast
Fud?! De US ziet Bitcoin zo waar als serieuze bedreiging van hun monetaire beleid, dat is wat ze hier eigenlijk zeggen.Ricardovv schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:42:
Boom or bust? Ik weet het niet. Maar dat er angst ontstaat en dat hun enige oplossing regelgeving is ipv gewoon hun monetaire beleid bijstellen... Dat is mij wel wat waard. Shut up and take my money!
Binance heeft een deel van mijn funds bevroren nadat ik net een deposit deed vanaf Coinlist. Enig idee hoelang het normaliter duurt voordat ik de funds weer kan gebruiken?
Nieuw beleid... ter bescherming van de beleggerChaes schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:40:
Binance heeft een deel van mijn funds bevroren nadat ik net een deposit deed vanaf Coinlist. Enig idee hoelang het normaliter duurt voordat ik de funds weer kan gebruiken?
Geintje.. even contact opnemen, zou heel snel moeten maar wie weet is er een flag gezet
Vind dit wel heel naar, nooit eerder gehad. Lees her en der dat het erg lang kan duren soms.JoebarRC schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:41:
[...]
Nieuw beleid... ter bescherming van de belegger.
Geintje.. even contact opnemen, zou heel snel moeten maar wie weet is er een flag gezet
Een raam met kozijn als een H (dus 2 ramen boven elkaar) en rood licht boven.JDx schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:35:
[Afbeelding]
Vond het stuk over LinkedIn wel interessant. Zie je tenminste goed wat voor soort mensen aan een project werken.
Ik heb nog een paar plekjes over en bijna iedereen is welkom, voor de gene die niet welkom zijn, kan ik een spoed doorverwijzing naar de brijder regelen, gezien mijn jarenlange relatie met hun, hebben zij altijd een speciaal plekje voor de mensen die ik doorverwijs.
De brijder is alleen voor de mensen die zich nu aangesproken voelen door mij
Visionair!Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 01:39:
Peter Thiel. Vriendje van Musk, mede oprichter van Paypal en grote investeerder in o.a Facebook zegt dit in 1999:
YouTube: Peter Thiel talks about a currency that cannot be stopped in 1999.
https://opensea.io/seaart
Ben tijdje geleden (enkele maanden) gestopt met drinken, moet nu constant actie
De blockchain is een buitenaardse technologie die in directe verbinding staat met andere dimensies. Er bestaan meerdere universums die met de blockchain verbonden zijn. Het vernufte is dat in aardse communicatie iedereen op dezelfde koers lijkt te zitten. Zie TradingView. Echter in werkelijkheid is jouw Binance app een poort naar je eigen universum. In dit universum gebeurt altijd het tegenovergestelde van wat je verwacht. Dit komt omdat je je verwachtingen afstemt op de aardse koers. Alle data wordt op vernufte wijze gesynchroniseerd met de snelheid van het licht. Hierdoor kunnen wij niet waarnemen wat er werkelijk gebeurt. Alien government always wins.Fordius schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:21:
Lachwekkend
enomiss schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:14:
[...]
De blockchain is een buitenaardse technologie die in directe verbinding staat met andere dimensies. Er bestaan meerdere universums die met de blockchain verbonden zijn. Het vernufte is dat in aardse communicatie iedereen op dezelfde koers lijkt te zitten. Zie TradingView. Echter in werkelijkheid is jouw Binance app een poort naar je eigen universum. In dit universum gebeurt altijd het tegenovergestelde van wat je verwacht. Dit komt omdat je je verwachtingen afstemt op de aardse koers. Alle data wordt op vernufte wijze gesynchroniseerd met de snelheid van het licht. Hierdoor kunnen wij niet waarnemen wat er werkelijk gebeurt. Alien government always wins.
Goed bezig, en dat geld wat je overhoudt kun je mooi Bitcoin kopen, win win dus👍JDx schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:59:
[...]
Ben tijdje geleden (enkele maanden) gestopt met drinken, moet nu constant actie
nothing stops this train
Een of andere whale dropt(e) af en toe een buyorder van circa 500 BTC in Binance lol. Blufpoker?
ManipelasieWoodyWindoW schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:32:
Een of andere whale dropt(e) af en toe een buyorder van circa 500 BTC in Binance lol. Blufpoker?
CARDANO wil wel gaan maar...bulltraps?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Flula heeft weer een samenvatting gemaakt van alle pagina's in dit topic van de afgelopen 2 weken.
[ Voor 37% gewijzigd door Woohooo op 01-06-2021 13:38 ]
gewoon een spoofer. Leukste is altijd als er een andere whale komt die vol inhakt op zo'n spoofer (en dus net te laat is om zijn order in te trekken). Whale warsWoodyWindoW schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:32:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat werd weer eens tijd, ik miste de shitcoinlaunches van CZ.wouterwouter2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:36:
Ja, dat is het eigenlijk al sinds de VOC-tijdJoebarRC schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:12:
[...]
‘ Om de belegger te beschermen’’..
Yeah right.. omdat dat een prioriteit van een overheid is![]()
..
Investeren is de basis van het kapitalisme. Als men niet meer in bedrijven investeert loopt de groei stuk en dát kan niet.
Dat heb ik inmiddels wel gedaan en ik krijg in 7-10 werkdagen een reactie.Nopheros schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:07:
[...]
Je bent een giant wale en er zijn niet zoveel koop oders?
Als dat niet het geval is gewoon contact opnemen met coinlist?
Verwijderd
Toen de Mina presale aan de gang was heb ik meermaals hier in het topic gewaarschuwd voor deze handelswijze van Coinlist.blabla1986 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:50:
[...]
Dat heb ik inmiddels wel gedaan en ik krijg in 7-10 werkdagen een reactie.Had graag een whale willen zijn, maar met deze aantallen ben ik ook blij
Er staat in ieder geval genoeg in het orderboek. Het is echt ongelooflijk wat een slechte partij dit is. MET CSPR is ook precies hetzelfde gebeurd. USDT traden is nu ook gewoon weer geblokkeerd. Mijn tokens kan ik niet withdrawen, vanwege ' hoge volumes'. Lang leve centralisatie!
Toen wilde niemand luisteren.
Die 7-10 dagen kan je met een fikse korrel zout nemen en de bruikbaarheid van het antwoord ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2021 13:57 ]
Ik zit onderhand weer 1x long
Leverage is te veel stress
Leverage is te veel stress
[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 01-06-2021 13:56 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb Dot en Cake gestaked voor 15d omdat dat het hoogste rendement geeft.
Ben benieuwd of het wat is.
Dat het geld scheelt merk je meteen.Kol Nedra schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:31:
[...]
Goed bezig, en dat geld wat je overhoudt kun je mooi Bitcoin kopen, win win dus👍
Behandelen ze daar ook met Hopium?Slux schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:51:
[...]
Ik heb nog een paar plekjes over en bijna iedereen is welkom, voor de gene die niet welkom zijn, kan ik een spoed doorverwijzing naar de brijder regelen, gezien mijn jarenlange relatie met hun, hebben zij altijd een speciaal plekje voor de mensen die ik doorverwijs.
De brijder is alleen voor de mensen die zich nu aangesproken voelen door mij
Kan je bij Binance ergens instellen wanneer de stakings die momenteel “uitverkocht” zijn beschikbaar worden? Bijvoorbeeld bij DOT de 90 dagen staking.
Noob question:
Ik ben nu 2 maanden bezig met Crypto en merk dat ik het traden leuk vind maar dat ik het liefst gewoon met DCA werk. Trading is, zeker met mooi weer, mijn vele andere hobby's en druk werkschema, te intensief voor me.
Nu zit ik bij Bitvavo en staking aldaar is marginaal en ik zie hier compleet andere percentages voorbijkomen indien je ook bereid bent om je crypto's voor langere tijd vast te zetten.
In dit topic zie ik zeer veel info over Staking maar allemaal vrij fragmentarisch en dan ook nog soms met de nodige porties humor en sarcasme opmerkingen tussendoor waardoor mijn interne filter op hol slaat
.
Klopt het, dat wanneer ik naar bijv Binance ga en mijn DCA munten daar neerzet (BTC, ETH en LINK) dat ik daar betere staking percentages tref? Want dan is het mij dat prima waard, aangezien ik toch van mijn munten af wil blijven voorlopig en elke maand iets bij zal storten.
Ik ben nu 2 maanden bezig met Crypto en merk dat ik het traden leuk vind maar dat ik het liefst gewoon met DCA werk. Trading is, zeker met mooi weer, mijn vele andere hobby's en druk werkschema, te intensief voor me.
Nu zit ik bij Bitvavo en staking aldaar is marginaal en ik zie hier compleet andere percentages voorbijkomen indien je ook bereid bent om je crypto's voor langere tijd vast te zetten.
In dit topic zie ik zeer veel info over Staking maar allemaal vrij fragmentarisch en dan ook nog soms met de nodige porties humor en sarcasme opmerkingen tussendoor waardoor mijn interne filter op hol slaat
Klopt het, dat wanneer ik naar bijv Binance ga en mijn DCA munten daar neerzet (BTC, ETH en LINK) dat ik daar betere staking percentages tref? Want dan is het mij dat prima waard, aangezien ik toch van mijn munten af wil blijven voorlopig en elke maand iets bij zal storten.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Cake is wat zonde om op Binance te staken imo. Op pcs doe je alleen al 128% apy. Op beefy nog wat hoger zelfs.Tartarus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:45:
Ik heb Dot en Cake gestaked voor 15d omdat dat het hoogste rendement geeft.
Beginnen die dikke speknekken aan de andere kant van de oceaan weer hoor...
Weak balls...
Weak balls...
Nou, ben benieuwd. De laatste launchpools waren niet echt vrijgevig en bij deze weet ik ook nog niet of er veel uitkomt. Alles hangt zoals altijd af van de waarde van het token. Wat denken jullie dat het gaat worden?wouterwouter2 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:36:
Als ik een beetje rondneus, vind ik $0,04 bij de Strategic Sales. Als dat de prijs blijft, zitten we op een APY van 1,6% voor de eerste vijf dagen en 0,36% voor de hele looptijd.
Gematigd optimistisch met een x10, zitten we op een APY van 16% voor de eerste vijf dagen en 3,6% voor de hele looptijd.
Maar de stakingbedragen lopen hard op!
Spanning en sensatie...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
jawel hoor. IkkeVerwijderd schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:55:
[...]
Toen de Mina presale aan de gang was heb ik meermaals hier in het topic gewaarschuwd voor deze handelswijze van Coinlist.
Toen wilde niemand luisteren.
Heb m'n tegoeden zsm teruggetrokken en niks geïnvesteerd. Wel nog met een reward programma meegedaan: ontvang 4 OXT (Orchid) als je dit filmje kijkt. Nooit ontvangen en geen enkel levensteken van support.
Coinbase kan er trouwens ook wat van. Zit al drie maanden te wachten op account review. Drie keer een supportvraag ingediend en telkens reactie: "zaak is opgelost, veel plezier". Je raadt het al: niet dus.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ach ja, het moet gebeuren.WhySoSerious schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:05:
Beginnen die dikke speknekken aan de andere kant van de oceaan weer hoor...
Weak balls...
Bitcoin is nodig om tot nieuwe ATH's te komen voor alle crypto.
Bij ieder licht herstel van Bitcoin gaan alts sneller in herstel.
Zolang men geen Bitcoin koopt maar altcoins, zal Bitcoin alleen maar lager gaan en de alts volledig leeg trekken
20k soon.
MOON!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Nevermind. Moon!
Wie heeft er getweet?
Wie heeft er getweet?
gvd ik was net stoploss hunted
.
Zie je stoploss is USELESS je wordt altijd gehunt,., ook al parkeer je hem een heel stuk verder dan de rest
Zie je stoploss is USELESS je wordt altijd gehunt,., ook al parkeer je hem een heel stuk verder dan de rest
[ Voor 63% gewijzigd door A87 op 01-06-2021 15:35 ]
op een x1 long? Waarom zou je daar in godsnaam een sl op zetten. gewoon open zetten en niet meer naar kijken. Heb een x2 lopen, en kijk er niet naar om
Helemaal gelijk man!!!anti elppa schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:35:
[...]
op een x1 long? Waarom zou je daar in godsnaam een sl op zetten. gewoon open zetten en niet meer naar kijken. Heb een x2 lopen, en kijk er niet naar om
Wat is überhaupt het voordeel van x1 long/short tov spot?anti elppa schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:35:
[...]op een x1 long? Waarom zou je daar in godsnaam een sl op zetten. gewoon open zetten en niet meer naar kijken. Heb een x2 lopen, en kijk er niet naar om
Moet je mij niet vragen maar onze frind a87Crawl NL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:47:
[...]
Wat is überhaupt het voordeel van x1 long tov spot?
Ik weet alleen uit ervaring wat het nadeel is van een x45 Long tov SpotCrawl NL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:47:
[...]
Wat is überhaupt het voordeel van x1 long/short tov spot?
Is ook maar een laag bedrag wat ik heb geïnvesteerd.keepitfrosty schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 15:03:
[...]
Cake is wat zonde om op Binance te staken imo. Op pcs doe je alleen al 128% apy. Op beefy nog wat hoger zelfs.
Ik ga niet meerdere apps gebruiken voor iets waar ik weinig verstand van heb.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/AcBc9KRpAJBoLwO8OJW5wr2C.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/m2cxJRpfzApkWF8UFdQkU6UJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6yXptQ3tPC2PMAIAA2PS8Dpu.png?f=fotoalbum_large)