Hodl on to your sats?keepitfrosty schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:26:
Here we go…hold on to your seats
$33000 incoming 😡 en gaat weer omhoog?😵
[ Voor 38% gewijzigd door pletter op 29-05-2021 17:31 ]
Usdt? Xrp? Safemoon?A87 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:28:
[...]
keep in mind 95% of crypto currencie is bogus
Only one is genuine and authentic!
Hoe is deze man nog steeds geen president van een of ander grootmacht geworden?
Gaat er zo ook in, ben kapot van 30 minuten onkruid wieden en 10 minuten een wesp wegjagen
Zomerrrr
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Gedaan? Het is wel echt een stuk onstabieler dan ADA, ook al volgen ze elkaar. Matic al 2x door een bodem gezakt en daarna ADA weer overtekenen, ADA blijft boven de 1,40..._Gast_ schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:48:
Ik overweeg om Matic alsnog te verkopen in de hoop dat ik het morgen voor rond de de 1 dollar terug kan kopen...
Hij gaat nu zo snel naar beneden.
Voor de meeste vrouwen zou dit een enorme afknapper zijn.
Voor de meeste vrouwen zou dit een enorme afknapper zijn.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
30 minuten in deze helse zon? Held! Ik heb het na 15 minuten opgegeven. Morgen weer een dag. Hoop dat het vannacht flink waait want ik heb niet gebezemd.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:40:
[...]
Gaat er zo ook in, ben kapot van 30 minuten onkruid wieden en 10 minuten een wesp wegjagen
Zomerrrr
Hoop dat er ooit nog een script of extensie komt OnkruidBlocker ofzo, gedoe allemaal.threaker2 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:56:
[...]
30 minuten in deze helse zon? Held! Ik heb het na 15 minuten opgegeven. Morgen weer een dag. Hoop dat het vannacht flink waait want ik heb niet gebezemd.
Het is nog niet eens zondag, als ie de 32.5k niet houdt dan wordt het 30k zondag
nothing stops this train
ADA is ook eindelijk door de 1,40 gezakt, die lijkt dat nu als plafond te hebben. Zal Matic ook wel gauw door de 1,60 zakken en niet veel later BTC door de 34?Kol Nedra schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:07:
Het is nog niet eens zondag, als ie de 32.5k niet houdt dan wordt het 30k zondag
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 18:09 ]
Wij IT’ers horen sowieso niet buiten te komen. Zit liever de hele dag in een veel te donker hok wat naar scheten stinkt te pittige dorito’s te eten. Aan mijn linkerkant schermpjes met grafiekjes van shitcoins waar ik mijn vermogen kan zien verdampen en aan de rechterkant een game installatie wat mijn enige uitlaatklep is voor contact met de buitenwereld.
When vriendin?
When vriendin?
Ja gedaanJDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:47:
[...]
Gedaan? Het is wel echt een stuk onstabieler dan ADA, ook al volgen ze elkaar. Matic al 2x door een bodem gezakt en daarna ADA weer overtekenen, ADA blijft boven de 1,40...
Niet te pessimistisch, bodem is 6 cent, daar zit een stevige steunlijn.Servor schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 17:37:
Het voelt alsof we heeeeeel langzaam van 40.000 naar 0 aan het aftellen zijn…
Zou zomaar kunnen, BTC stond 19 mei wel zo laag, maar niet zo lang en stabiel volgens mij._Gast_ schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:12:
[...]
Ja gedaanNu maar hopen dat het goed gaat. Ik verwacht het morgen voor een lagere prijs te kunnen terugkopen.
Was meer een uitschieter, nu al dagen aan het inkakken.
Doe maar 100 a 6 cent.knakworst schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:14:
[...]
Niet te pessimistisch, bodem is 6 cent, daar zit een stevige steunlijn.
Ik heb compleet zonder motief mijn ogen gericht op of MATIC onder ADA gaat komen
[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 18:17 ]
Klopt. Ik gok op een herhaling van vorige week. Vanaf morgenavond weer omhoog.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Zou zomaar kunnen, BTC stond 19 mei wel zo laag, maar niet zo lang en stabiel volgens mij.
Was meer een uitschieter, nu al dagen aan het inkakken.
[...]
Doe maar 100 a 6 cent.
Dan heb ik toch nog een voordeel gehaald uit deze mindere tijden. Want normaal gesproken ben ik een holder wat betreft top 100 coins.
Momenteel een herhaling van 11-13 volgens mij met toen 35k als breekpunt._Gast_ schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:18:
[...]
Klopt. Ik gok op een herhaling van vorige week. Vanaf morgenavond weer omhoog.
Dan heb ik toch nog een voordeel gehaald uit deze mindere tijden. Want normaal gesproken ben ik een holder wat betreft top 100 coins.
Rond de 24.5k EUR / 30K USD issie pas echt door de helft.
Lijkt erop dat een beursgezegde actief is:
"Sell in May and go away, but remember: be back in September"
+/- 4 maanden Status Quo - Wie tekent ervoor?
Lijkt erop dat een beursgezegde actief is:
+/- 4 maanden Status Quo - Wie tekent ervoor?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hm, op korte termijn volgen ADA en MATIC elkaar toch wel meer dan ik dacht.
Out in June, or get rekt soon.D_Jeff schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:21:
Misschien mis ik bepaalde voelsprieten, maar ik zie iedereen roepen “ooooooh we gaan omlaag!!!1”. Zoveel gebeurt er toch niet? Ja het staat nu wat lager dan vanochtend, maar het is niet dat de vloer onder iedereen voeten aan het wegzakken is.
Of mis ik iets?
Of mis ik iets?
Als je 1 BTC hebt ben je 3000 euro kwijt in een dag.posttoast schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:37:
Misschien mis ik bepaalde voelsprieten, maar ik zie iedereen roepen “ooooooh we gaan omlaag!!!1”. Zoveel gebeurt er toch niet? Ja het staat nu wat lager dan vanochtend, maar het is niet dat de vloer onder iedereen voeten aan het wegzakken is.
Of mis ik iets?
En als je 0,5 BTC kwijt bent ben je 1500 kwijt in een dag.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:38:
[...]
Als je 1 BTC hebt ben je 3000 euro kwijt in een dag.
Wat wil je hiermee zeggen? Je bekijkt het toch altijd percentueel?
Als je hem verkoopt wel ja.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:38:
[...]
Als je 1 BTC hebt ben je 3000 euro kwijt in een dag.
Ja maar dit gaat nu toch al anderhalve week zo? Voor alle duidelijkheid: ik doel op posts in het laatste uur hier.
[ Voor 41% gewijzigd door posttoast op 29-05-2021 18:44 ]
Ik snap de negativiteit ook niet zo.posttoast schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:42:
Ja maar dit gaat nu toch al anderhalve week zo?
Misschien hadden de meeste gedacht dat we de dip gisteren hadden gehad en dat we nu naar 40K zouden gaan, waardoor het voor ze als een groot verlies voelt vandaag.
De meeste daarvan traden met weinig geld voor de lol volgens mij, proberen hier en daar van een kwartje een euro te maken. Op dag basis. Bij wijze van dan, niet allemaal.posttoast schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:42:
Ja maar dit gaat nu toch al anderhalve week zo? Voor alle duidelijkheid: ik doel op posts in het laatste uur hier.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 18:47 ]
Henk en Ingrid worden helemaal dood gegooit met koersen van hier tot de maan dat een bearmarket helemaal niet in ze opkomt. Nu maar hopen voor diezelfde mensen dat de stockmarket niet gaat crashen want dan zijn de rapen pas echt gaar.posttoast schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:42:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Op dagbasis 300% winst draaien is een mooie dealJDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:47:
[...]
De meeste daarvan traden met weinig geld voor de lol volgens mij, proberen hier en daar van een kwartje een euro te maken. Op dag basis. Bij wijze van dan, niet allemaal.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
4 ICX -- eens zien hoeveel winst dat gaat geven in een uurtjeJDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:47:
[...]
De meeste daarvan traden met weinig geld voor de lol volgens mij, proberen hier en daar van een kwartje een euro te maken. Op dag basis. Bij wijze van dan, niet allemaal.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
en anderen vinden het gewoon mooi om naar koersbewegingen te kijken.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:47:
[...]
to each their own? het ene is niet beter dan het andere, het is alleen wat je achterliggende gedachte is. of dat negatief of positief is, is afhankelijk van je "beleggings"horizon. Als je inderdaad HODL't tot je een ons weegt dan is dit niet interessant en boeit het je niet wat er vandaag gebeurt, het is immers "maar" 9% minder, dat maken we wel weer goed in de lange termijn.
echter als je een trade hebt gemaakt is dit een 9% vermindering van je korte-termijnrendement. is het dan logisch om er wat minder blij mee te zijn, in mijn opinie wel.
Ik snap het onbegrip niet dat er mensen zijn die dit zo zien, het maakt als jij dat niet hebt niet beter.
En je hebt ook nog een groep die het gewoon leuk vind om te trollen en te memen, het is ook het slow-chat topic dus daar is ruimte voor. Die mensen zijn snel met een 1% stijging een moooon te noemen en een 1% daling een rekt te noemen. Ik moet daar om lachen, zeker als er mooie plaatjes bij zitten die ik nog niet ken.
Het is nog altijd beter dan een shitcoin shillen.
oh btw dit was niet bedoelt als een reactie op JDx maar als aanvulling
Hoor overigens bij de mensen die het gewoon leuk vinden. Het is gewoon hobby, zit er helemaal in nu, als het 2+ dagen stabiel is ben ik er zat van verkoop ik alles en ben ik weer 2 maanden aan het gamen ofzo.malarkan schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:01:
[...]
en anderen vinden het gewoon mooi om naar koersbewegingen te kijken.
to each their own? het ene is niet beter dan het andere, het is alleen wat je achterliggende gedachte is. of dat negatief of positief is, is afhankelijk van je "beleggings"horizon. Als je inderdaad HODL't tot je een ons weegt dan is dit niet interessant en boeit het je niet wat er vandaag gebeurt, het is immers "maar" 9% minder, dat maken we wel weer goed in de lange termijn.
echter als je een trade hebt gemaakt is dit een 9% vermindering van je korte-termijnrendement. is het dan logisch om er wat minder blij mee te zijn, in mijn opinie wel.
Ik snap het onbegrip niet dat er mensen zijn die dit zo zien, het maakt als jij dat niet hebt niet beter.
En je hebt ook nog een groep die het gewoon leuk vind om te trollen en te memen, het is ook het slow-chat topic dus daar is ruimte voor. Die mensen zijn snel met een 1% stijging een moooon te noemen en een 1% daling een rekt te noemen. Ik moet daar om lachen, zeker als er mooie plaatjes bij zitten die ik nog niet ken.
Het is nog altijd beter dan een shitcoin shillen.
oh btw dit was niet bedoelt als een reactie op JDx maar als aanvulling
Dus lang zullen ze geen last van mij hebben.
Zo lang ik maar afleiding heb
5 maanden geleden Gulden (GLD) gekocht , nu al 4x gegaan
De 1min gaat nu super stabiel omlaag, benieuwd of dat wat zegt.
meer verkopers dan kopersJDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:23:
De 1min gaat nu super stabiel omlaag, benieuwd of dat wat zegt.
Ja donders, nu heb je het verbroken.
Dacht een stabiele stormram ofzo.
Dat kan niet...
Zeker al ziet het er niet echt super uit volgens mijA87 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:15:
Interessante 4H close om 10 uur vanavond
jawel, 1 iemand die van 2 mensen iets koopt
Zit er nu nog slechts in voor 20% van mijn crypto pf en hoop dat er toch nog een 2de bullrun gebeurd.
Dan cash ik nog 1 maal uit rond de 46k en zie je me terug in de bearmarket
Dan cash ik nog 1 maal uit rond de 46k en zie je me terug in de bearmarket
te klein timeframe om daar echt iets op te zeggen.jorwas schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Zeker al ziet het er niet echt super uit volgens mij [Afbeelding]
Klopt maar zie het wel als indicator voor de 4 uur close. Op de 15 min toch wel echt een bearish pennant volgens mij. Kan niet veel goeds betekenenmalarkan schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:30:
[...]
te klein timeframe om daar echt iets op te zeggen.
[ Voor 16% gewijzigd door jorwas op 29-05-2021 19:47 ]
Had hem precies hetzelfde getekend, alleen op de twee wiks daarvoor. Ging precies door mn stop-profit op 35k.jorwas schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Zeker al ziet het er niet echt super uit volgens mij [Afbeelding]
Dat is klote, ik neem nog een 5-7 procent marge voor eventuele fakeouts.wouterwouter2 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Had hem precies hetzelfde getekend, alleen op de twee wiks daarvoor. Ging precies door mn stop-profit op 35k.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Een hobby is altijd duur geweest
En zo weer ff de ZON in en af en toe koers checken
[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 29-05-2021 19:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het is weer hopen op genoeg whales die ons op de 30 weer gaan redden.
Voor mij nu koersen, denk dat we heel binnekort de panic sell gaan zien. Daarna lekker genieten van de avond zon ☀️A87 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:44:
ZON? Is dat weer een nieuwe crypto?A87 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:44:
Ging net een alarmpje af bij mij. Een van mijn buy-orders zou nu ingegaan zijn, maar ik had het geannulleerd (maar was het alarmpje even vergeten). Ben benieuwd of dat dom geweest is van me. We gaan het zien
[ Voor 31% gewijzigd door anandus op 29-05-2021 19:58 ]
Noob vraag: wat heb ik aan BNB?
Ik ga me maar even inlezen ergens.
Een bed en ontbijt.Tartarus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:59:
korting op binance anders 0,1% per trade betalen DUURTartarus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:59:
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als ie groen is heb je er winst aan. Als ie rood is heb je er verlies aan.Tartarus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:59:
[sorry. geïnspireerd door de cartoon hierboven]
[en de ZON]
[en het bier]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik heb ff gegoogled en jullie antwoorden gelezen en ik voel me een centigrade slimmer dan before.
Dank
Dank
hier wat linkjesTartarus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:59:
https://launchpad.binance.com/en
https://www.binance.com/en/fee/schedule (betaal commisie met bnb en ontvang korting)
Daar kun je übershitcoins mee kopen via PancakeswapTartarus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:59:
Plus dingen die eerder zijn genoemd.
Maar in plaats van je altcoins te verkopen voor geld, krijg je er dus bnb voor terug? En dan betaal je 0,075% fee ipv 0,1%?MrFX schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:04:
[...]
hier wat linkjes
https://launchpad.binance.com/en
https://www.binance.com/en/fee/schedule (betaal commisie met bnb en ontvang korting)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik ben een weekje geleden voor een aardig bedrag uitgestapt (sowieso met winst, het enige geld dat ik erin gestopt heb was in 2014 dus toen zaten we nog op een iets ander prijsniveau
), maar het gaat wel heel erg jeuken om toch weer even in te stappen nu…
Je betaald je commissie (transactiekosten) met BNB en daavoor betaal je 0,075% ipv 0,1%. Dus je zult wat BNB moeten hebben om daar mee te betalen. Tevens dien je de optie hier voor aan te zetten.Cis schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:14:
[...]
Maar in plaats van je altcoins te verkopen voor geld, krijg je er dus bnb voor terug? En dan betaal je 0,075% fee ipv 0,1%?
[ Voor 6% gewijzigd door MrFX op 29-05-2021 20:18 ]
Kan. Hoeft niet. Er zijn meer trading pairs dan met BNB. */USDT, */BTC, */BUSD, */EUR en dus ook */BNB. USDT en BTC worden overigens het meeste gebruikt.Cis schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:14:
[...]
Maar in plaats van je altcoins te verkopen voor geld, krijg je er dus bnb voor terug?
Jup. Overigens betaal je met BUSD momenteel helemaal geen trading fees.En dan betaal je 0,075% fee ipv 0,1%?
** Niet op de man spelen, maak dan een topicreport aan **
[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 29-05-2021 20:28 ]
Tip: je kan op Binance de kleuren van je candles aanpassen. Zo heb je toch nog mooie groene dildo's. Als je dan ook nog even je scherm omdraait, dan is het helemaal een feest.
Nadeel is wel dat BNB nog harder naar beneden knalt dan BTC, dus die 0,075% wordt effectief al snel 0,15%MrFX schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Je betaald je commissie (transactiekosten) met BNB en daavoor betaal je 0,075% ipv 0,1%. Dus je zult wat BNB moeten hebben om daar mee te betalen. Tevens dien je de optie hier voor aan te zetten.
Of je sluit je laptop/klikt je telefoon uit en gaat wat zinvollers doen met je avondChaes schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:19:
Tip: je kan op Binance de kleuren van je candles aanpassen. Zo heb je toch nog mooie groene dildo's. Als je dan ook nog even je scherm omdraait, dan is het helemaal een feest.
Tot later!
Inderdaad, Champions League finalesOid schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Of je sluit je laptop/klikt je telefoon uit en gaat wat zinvollers doen met je avond
Tot later!
Dat is zeker een risico jah.threaker2 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:20:
[...]
Nadeel is wel dat BNB nog harder naar beneden knalt dan BTC, dus die 0,075% wordt effectief al snel 0,15%
Ik zelf zit te azen op een flink dip. Daarna ga ik de boel compounden met staking an ICO op de launchpad
Denk dat iedereen wel ziet hoe kritiek dit niveau is 
Anyhow, ik ga bier drinken, we zien wel waar deze ellende heen moet
Anyhow, ik ga bier drinken, we zien wel waar deze ellende heen moet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ga je lekker?TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Dit is officieel de laatste keer dat ik over dit een comment plaats (omdat het in mijn voordeel werkt dat simpele zielen jouw gedachtegang hebben) :
Je hebt geen idee waar je het over hebt (omdat je nieuw bent en of totaal geen stake hebt) en praat poep na. Verlies van vermogen is verlies van vermogen. Punt. Dat het morgen kan herstellen neemt niet weg dag je het nu niet hebt.
Dat iets minder waard is betekent niet dat je verlies hebt. Verlies komt pas aan het eind van de som. Na de verkoop.
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Dit is officieel de laatste keer dat ik over dit een comment plaats (omdat het in mijn voordeel werkt dat simpele zielen jouw gedachtegang hebben) :
Je hebt geen idee waar je het over hebt (omdat je nieuw bent en of totaal geen stake hebt) en praat poep na. Verlies van vermogen is verlies van vermogen. Punt. Dat het morgen kan herstellen neemt niet weg dag je het nu niet hebt.
Dat zou impliceren dat het ook weer omhoog gaat. Blijft een gokje, hè?MrFX schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:25:
[...]
Dat is zeker een risico jah.
Ik zelf zit te azen op een flink dip.
** Reageer dan niet **
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 29-05-2021 20:37 ]
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door PiB op 29-05-2021 20:46 ]
Nu is de vraag wanneer terug inkopen? 32.8K ga ik terug all-inn
** Niet op de man spelen, maak dan een topicreport aan **
[ Voor 123% gewijzigd door Taro op 29-05-2021 20:38 ]
Dogecoin kopen natuurlijk. Wie koopt er nou weer een uber shitcoin als Bitcoin.PiB schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:29:
Pffff en ik maar denken dat ik tegen €32.800 een mooie deal had om een halve Bitcoin te kopen.
Sta alweer €2500 in de min...
T houdt niet op, niet vanzelf...
Dan maar hodlen, wat moet ik anders?
< dit stukje webruimte is te huur >
Is juist een mooie kans om een hele BTC aan te schaffen met scherpe kortingPiB schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:29:
Pffff en ik maar denken dat ik tegen €32.800 een mooie deal had om een halve Bitcoin te kopen.
Sta alweer €2500 in de min...
T houdt niet op, niet vanzelf...
Dan maar hodlen, wat moet ik anders?
Iedereen met 1 BTC in bezit hoeft zich sowieso nooit meer om zijn financiele toekomst te bekommeren had ik ergens gelezen.
[ Voor 13% gewijzigd door Het Fantoom op 29-05-2021 20:34 ]
Heerlijke dag gehad in de zon! Lekker in het park gelegen, biertje erbij en genieten van de vrijheid die er langzamerhand weer een beetje komt.
Tot er een of andere gast, in beschonken toestand, BTC en defi begon op te hemelen. Mijn vrienden vinden me inmiddels al op Joe Biden lijken, sinds de laatste bearmarket. Kan ik dan nergens meer zitten zonder spontane rimpels te krijgen?
Tot er een of andere gast, in beschonken toestand, BTC en defi begon op te hemelen. Mijn vrienden vinden me inmiddels al op Joe Biden lijken, sinds de laatste bearmarket. Kan ik dan nergens meer zitten zonder spontane rimpels te krijgen?
Hoe bedoel je dat? Als je €100 erin gestopt hebt en je hebt er weer €100 uitgehaald, dan heb je je inleg er toch uit?TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Of ik haal mensen even uit hun illusie dat 'ik heb mijn inleg er al uitgehaald' ook maar enige betekenis heeft.
Is niet aan jou hoe andere mensen het voor zichzelf zien. Als jij er 1200 instopt, 1800 van maakt en er 1200 uit haalt, is dat dan van invloed voor jou?TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:31:
[...]
Of ik haal mensen even uit hun illusie dat 'ik heb mijn inleg er al uitgehaald' ook maar enige betekenis heeft.
Blijkbaar zien die mensen het als: "ik heb dus nooit meer verlies, want de inleg heb ik er uit, en als ik het op de bank had staan was dat nu ook 1200 euro geweest.
elke euro daarboven is pure winst omdat ik het er niet uit heb gehaald"
Daarmee mogen ze doen en laten wat ze willen. En als dat niet strookt met jouw wereldbeeld? Tough luck!
Jawel. Je hebt namelijk waarde verloren, om precies te zijn.burnebie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:26:
[...]
Ga je lekker?
Dat iets minder waard is betekent niet dat je verlies hebt.
Whichever Bitcoin Maximalist came up with the term "Shitcoin" for all other coins;
— John McAfee (@officialmcafee) 29 januari 2020
Was brilliant.
But we all know that the future of Crypto rests with the Alt Coins.
Bitcoin -
Old, clunky, no security, no smart contracts, no DAPs ....
Is the true Shitcoin.
Nog een visionair die realiseert dat Bitcoin de uber shitcoin is. En ondertussen de hele markt aan het bespelen was
< dit stukje webruimte is te huur >
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/PLZOYjprW8fe7dfpRs3zHJLo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NKHcdwCIKmtYgbe1gBPryNEk.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pN4YHXmcXk6UhWI1rTPw6GSI.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/iIjDU1AIIuxYvqlfjnwQGYyU.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gUXTnS8Z6K3oz5134tgu1h3K.jpg?f=fotoalbum_large)