βοΈ 4500wp zuid | πMT Venus 5kW | π Tesla Model 3 SR+ 2020 | βοΈ Daikin 3MXM 4kW
dat was nog eens een MOON gevoel waarschijnlijk!Richh schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:08:
[...]
Haha, ik was dus laatst m'n ontslagbrief aan het schrijven, bleek de koers nog op Japanse Yen te staan
https://www.christophe-ba...ypto-brief-may-27th-2021/
βDonβt focus on making money; focus on protecting what you have.β
Wat is er met 28 mei?Fordius schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:05:
Vind die btc, maar akelig lang rond die 40k hangen.
Zijn de voorspelling over 28 mei dan misschien waar? We zijn amper boven de 40k uitgekomen krijgen we een bounce back ?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik heb niets gezegd, 40K!!!!!!!!!!!!
[ Voor 27% gewijzigd door Remy!!!! op 27-05-2021 15:23 ]
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Yes nu alleen nog daar boven blijven.... kan ook een uitdaging zijnRemy!!!! schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:23:
Die 40k gaat nog wel even duren als ik de orderboeken zo bekijk...
Ik heb niets gezegd, 40K!!!!!!!!!!!!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Moon.
βοΈ 4500wp zuid | πMT Venus 5kW | π Tesla Model 3 SR+ 2020 | βοΈ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Maar wees dan ook niet sip wanneer de economie implodeert, en je vastgoed en vermogen met fiat blijkt gefundeerd.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2hxJJXfLEsCVjDbRgvMINPsV.jpg?f=user_large)
Van ruilen komt huilen.
Dat klopt maar de man is wel op te hoogte waar Ethereum nu mee bezig is en hoe dit staat in verhouding door Cardano. Ik geef hem dus het voordeel tov Ethereum.MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Zo heb ik ook nog wel een feitje: Elke minuut dat Charles Hoskinson niet aan Ethereum werkt (en dat is al vanaf 2014), wordt zijn kennis over (de codebase van) dat project minder en minder.
![]()
Hij heeft wel een punt hoor (over die interoperability... op de Eth van nu).de manier waarop het verkocht wordt is echt zo slecht. Hij is wss nog steeds zuur dat hij uit het Eth project is gekickt.
Maar zoals er ook in het artikel staat zijn er meer projecten die meer potentie hebben dan Ethereum.
Dit maakt Ethereum nog geen shitcoin, maar er liggen kapers op de kust.
waar dat? ik zie -4,5% op binance. Of bedoel je de dip die gelijkt opgekocht is?trader1212 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:06:
[...]
Het is al 12% gezakt in 45 minuten dusik geef het nog - 10%
[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 27-05-2021 15:32 ]
Totaal onbelangrijk.
Dit gebeurt met regelmaat en heeft de impact van een druppel op een gloeiende plaat.
Regelmatig is leuk en aardig voor een upwaartse market. Ik denk dat het in de huidige situatie best wat sell pressure oplevert. Ik vind het dus niet totaal onbelangrijk.HoppyF schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:32:
[...]
Totaal onbelangrijk.
Dit gebeurt met regelmaat en heeft de impact van een druppel op een gloeiende plaat.
Pak als euforie wat je pakken kan in deze tijden...Ray_ schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:35:
Wat een euforie gelijk. Fun fact: gister rond deze tijd stonden we ook op dit niveau.
Maar je heb wel gelijk natuurlijk haha
Ik denk dat de echte euforie pas kan beginnen als die 42k stuk gaat. Zo niet blijft het allemaal wat zwabberen.Ray_ schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:35:
Wat een euforie gelijk. Fun fact: gister rond deze tijd stonden we ook op dit niveau.
https://snipboard.io/F9aXAg.jpgkeepitfrosty schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:31:
[...]
waar dat? ik zie -4,5% op binance. Of bedoel je de dip die gelijkt opgekocht is?
Je ziet hem tussen 14:00 en 14:45 even snel zakken. Daarna even snelle herstel maar niet volledig.
Dus hij zal nog wel goed zakken vandaag.
Klopt, het punt dat ik probeerde te maken was dat ome Charles zijn project altijd verkoopt over de rug van Ethereum. Dat vind ik niet okΓ© en alleen daarom al ben ik niet zo gecharmeerd van die man en zijn project.HoppyF schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:30:
[...]
Dat klopt maar de man is wel op te hoogte waar Ethereum nu mee bezig is en hoe dit staat in verhouding door Cardano. Ik geef hem dus het voordeel tov Ethereum.
Maar zoals er ook in het artikel staat zijn er meer projecten die meer potentie hebben dan Ethereum.
Dit maakt Ethereum nog geen shitcoin, maar er liggen kapers op de kust.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als we bij 42k zijn is er hetzelfde sentiment als nukeepitfrosty schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:38:
[...]
Ik denk dat de echte euforie pas kan beginnen als die 42k stuk gaat. Zo niet blijft het allemaal wat zwabberen.
"Veel resistence op 42k. Zie die orderbooks.
Als we daar door zijn dan moon!"
Je gaat toch niet het verloop van de hele dag baseren op een 15min chart?trader1212 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:42:
[...]
https://snipboard.io/F9aXAg.jpg
Je ziet hem tussen 14:00 en 14:45 even snel zakken. Daarna even snelle herstel maar niet volledig.
Haha nee hoor, met 15 minuten kijken ik even wat hij heeft gedaan over tijdspannen van 6 tot 8 uur.Scirocco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:44:
[...]
Je gaat toch niet het verloop van de hele dag baseren op een 15min chart?
Daarna kijk ik gewoon de 1 uur over 2 a 3 dagen.
en 1 dag om het grotere plaatje te zien maar heb geen crypto die ik nog voor lange tijd vastzet.
CBridge gaat een enorm ding worden straks, eind juni komt V1 uit. Celr > Matic. Celt heeft niet de marketing of investering en backup van Coinbase gehad, anders was het ook in dezelfde regionen.Darrell schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:40:
[...]
Wat mij betreft een zwaar ondergewaardeerd project wat in juni grote stappen gaat zetten qua marketing en upgrade naar v1.0.
Dus eerder een inhaalslag dan pure fomo.
@mannowlahn
https://blog.celer.networ...layer2-and-layer1-future/
/f/image/2FloQz5m7DpCeP1u05SXK71R.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door mannowlahn op 27-05-2021 15:56 ]
Zeker niet, daar heb je de 30 seconden charts voor, je moet snel beslissen in de crypto wereld ;-)Scirocco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:44:
[...]
Je gaat toch niet het verloop van de hele dag baseren op een 15min chart?
mannowlahn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:51:
[...]
CBridge gaat een enorm ding worden straks, eind juni komt V1 uit. Celr > Matic. Celt heeft niet de marketing of investering en backup van Coinbase gehad, anders was het ook in dezelfde regionen.
https://blog.celer.networ...layer2-and-layer1-future/
[Afbeelding]
Misschien niet zo fraai maar hij meer Cardano wel af tegen Ethereum omdat hij deze ziet als grootste tegenspeler.MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:42:
[...]
Klopt, het punt dat ik probeerde te maken was dat ome Charles zijn project altijd verkoopt over de rug van Ethereum. Dat vind ik niet okΓ© en alleen daarom al ben ik niet zo gecharmeerd van die man en zijn project.
Tegen bijvoorbeeld Doge zeuren heeft weinig zin.
Je kijkt toch trouwens niet daar die 24 uur change, dat vindt ik pas echt mis directie .keepitfrosty schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:31:
[...]
waar dat? ik zie -4,5% op binance. Of bedoel je de dip die gelijkt opgekocht is?
Dat hele 'de mijne is beter dan die van jou' werkt een beetje een allergische reactie op bij mij eerlijk gezegd. Laat het maar eens zien dan. En terwijl Ethereum al miljarden wegdraait elke dag... draait Cardano... precies helemaal niks weg. Dus hij kan lullen en technisch vergelijken wat hij wil, maar totdat die chain van hem eens flink wat voor zijn kiezen krijgt heeft ie wat mij betreft niks te zeggen.HoppyF schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Misschien niet zo fraai maar hij meer Cardano wel af tegen Ethereum omdat hij deze ziet als grootste tegenspeler.
Tegen bijvoorbeeld Doge zeuren heeft weinig zin.
Net zoals de specs van een nieuwe auto shillen. Totdat die op de weg staat weet je niks.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Penis of zijn grote teen of twee nagels. who knows
Nou het auto shillen gaat wel wat veranderen hoor wanneer die hardfork eraan komt. Met ingebouwde smartcontracten .MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:00:
[...]
Dat hele 'de mijne is beter dan die van jou' werkt een beetje een allergische reactie op bij mij eerlijk gezegd. Laat het maar eens zien dan. En terwijl Ethereum al miljarden wegdraait elke dag... draait Cardano... precies helemaal niks weg. Dus hij kan lullen en technisch vergelijken wat hij wil, maar totdat die chain van hem eens flink wat voor zijn kiezen krijgt heeft ie wat mij betreft niks te zeggen.
Net zoals de specs van een nieuwe auto shillen. Totdat die op de weg staat weet je niks.
Mwah moon who knows, maar de 42 is wel even voor nu een grens waar btc en de markt weer doorheen moet zodat velen de billen weer kunnen ontspannen en het vertrouwen weer wat terug is.freshprince schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:43:
[...]
Als we bij 42k zijn is er hetzelfde sentiment als nu![]()
"Veel resistence op 42k. Zie die orderbooks.
Als we daar door zijn dan moon!"
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, want dan vul ik mijn matic zakken nog wat verdertrader1212 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:42:
[...]
https://snipboard.io/F9aXAg.jpg
Maar ik ben het met je eens hoor, ik ben die rechtermannowlahn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:01:
[...]
Penis of zijn grote teen of twee nagels. who knows
Op de 15m en 1u net buiten de randen van de Bollinger bands zitten - nu nog dan.Richh schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:57:
40k wat doe je!?
en na de 42 (prior high jan) is het zaak dat we rap de 21ema pakken die nu rond de 45k hangt. Daarna is het weer rap greed op de F&G index geloof ikkeepitfrosty schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Mwah moon who knows, maar de 42 is wel even voor nu een grens waar btc en de markt weer doorheen moet zodat velen de billen weer kunnen ontspannen en het vertrouwen weer wat terug is.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, zo is het nu (nog).MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:00:
[...]
Dat hele 'de mijne is beter dan die van jou' werkt een beetje een allergische reactie op bij mij eerlijk gezegd. Laat het maar eens zien dan. En terwijl Ethereum al miljarden wegdraait elke dag... draait Cardano... precies helemaal niks weg. Dus hij kan lullen en technisch vergelijken wat hij wil, maar totdat die chain van hem eens flink wat voor zijn kiezen krijgt heeft ie wat mij betreft niks te zeggen.
Over een paar weken/maanden moet het er heel anders uit gaan zien.
Maar je hebt wel een punt, eerst nog maar waarmaken wat er beloofd wordt.
Kijk jij naar een andere dot? Ik zie een hoopje ellende van 19 euro die ik.gemiddeld voor 31.5 heb gekocht hahaCryostorm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:29:
INJ en DOt gaat vrolijk mee. Mijn portefeuille gaat eindelijk weer eens de goede kant op na die slachting van de afgelopen twee weken.
Zogenaamde journalisten die een artikel schrijven met 0 kennis van de betreffende materie, dat zou verboden moeten worden.green-tea schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:08:
Wat n vies artikel weer;
https://www.volkskrant.nl...hrome-content-suggestions
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Het is dan ook een columnist die een column schrijft. Niet dat ik het eens ben met de inhoudenomiss schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Zogenaamde journalisten die een artikel schrijven met 0 kennis van de betreffende materie, dat zou verboden moeten worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2021 16:19 ]
Frustrerend, zoveel commentaar op Elon maar dit is in de basis hetzelfde. FUDenomiss schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:15:
[...]
Zogenaamde journalisten die een artikel schrijven met 0 kennis van de betreffende materie, dat zou verboden moeten worden.
Eens. Maar de grap is dat Elon zijn reach wat groter is dan de volkskrant.green-tea schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:22:
[...]
Frustrerend, zoveel commentaar op Elon maar dit is in de basis hetzelfde. FUD
βThe QNT token is regulated by FINMA as a utility token which are intended to provide digital access to an application or service. Access to the Overledger Operating System is only possible through the use of QUANT (QNT) tokens, i.e. QNT tokens must be provided to Quant Network in exchange for an annual licence or platform fee. The price of the access will be a fixed FIAT amount and the number of tokens needed will vary depending on the price of the token at the time of purchase.βMicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:58:
[...]
Omdat er geen verband is tussen de QNT munt en wat het bedrijf Quant biedt. Net zoals bij XRP en de producten van het bedrijf Ripple (waar nog enig verband is in de zin dat XRP gebruikt kan worden voor (een paar van) de producten van Ripple.
Uit deze link: https://cryptoseq.medium....he-qnt-token-d6b945ea15f1
Ik doe hier natuurlijk niets anders dan speculeren, want het is puur een betaalmiddel voor het Overledger OS
Wel als het harder stijgt dan de restHaha, goeie deal dan!
Verstandig, ik ga ook pas weer in een bear kopen.Dat DYOR doe ik alleen maar om bij te blijven in de space. Echt serieus kopen (of verkopen) doe ik niet meer sinds het begin van de bull. Ik zal pas weer gaan kopen als we over 1,5-2 jaar in de diepste dip zitten. Een project wat me echt in het oog is gesprongen de laatste tijd is ICP. Daar heb ik niks van, maar het kan wel echt serieus groot worden in de volgende bullmarket. Als ik daar iets van koop, zal dat (hopelijk ver) onder de $100 zijn ergens in de bearmarket.
Bedankt voor de tip, zal eens kijken binnenkort
Verwijderd
Ik heb zo'n gevoel dat we straks keihard naar boven gaan.jorwas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:50:
hoop niet dat het weer zo'n 40K rejection word als gisteren, het ziet er nog erg breekbaar uit allemaal.
Waarom weet ik niet, maar ik voel me bullish als de neten.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hoop zo, dan maar weer een 40x long openen en hopen op het besteVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat we straks keihard naar boven gaan.
Verwijderd
Yup ik probeer er 1 op te pikken op 39819.jorwas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Hoop zo, dan maar weer een 40x long openen en hopen op het beste![]()
Mooi. Donderstraal nog maar een keer naar de 1h MA99 vannacht, kan ik wat oppikken en dan m00000000nServor schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:05:
Aaaaannnnnd it's gone.
3600wp@115Β° oost | 825wp panels/750wp inv@13Β°/115Β° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27Β°/205Β° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
elektriekert schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:30:
[...]
βThe QNT token is regulated by FINMA as a utility token which are intended to provide digital access to an application or service. Access to the Overledger Operating System is only possible through the use of QUANT (QNT) tokens, i.e. QNT tokens must be provided to Quant Network in exchange for an annual licence or platform fee. The price of the access will be a fixed FIAT amount and the number of tokens needed will vary depending on the price of the token at the time of purchase.β
Uit deze link: https://cryptoseq.medium....he-qnt-token-d6b945ea15f1
Ik doe hier natuurlijk niets anders dan speculeren, want het is puur een betaalmiddel voor het Overledger OS
[...]
Wel als het harder stijgt dan de rest
[...]
Verstandig, ik ga ook pas weer in een bear kopen.
Bedankt voor de tip, zal eens kijken binnenkort
Thanks! Zeer nuttig achtergrondartikel.
Komt door het gebrek aan babes.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat we straks keihard naar boven gaan.
Maar ik heb precies hetzelfde gevoel. Het voelt goed, maar kan er de vinger niet opleggen. Toch wacht ik nog even om weer in altcoins te stappen. Durf het nog net niet.
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Ik zeg: 42.5k test vanavond.JT schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Mooi. Donderstraal nog maar een keer naar de 1h MA99 vannacht, kan ik wat oppikken en dan m00000000n
Maar het kan ook zijn dat mijn visie troebel is geraakt door de gigantische hoeveelheden hopium die ik gedurende de dag heb lopen nuttigen.
Hopelijk niet onder invloed gereden?Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Ik zeg: 42.5k test vanavond.
Maar het kan ook zijn dat mijn visie troebel is geraakt door de gigantische hoeveelheden hopium die ik gedurende de dag heb lopen nuttigen.
3600wp@115Β° oost | 825wp panels/750wp inv@13Β°/115Β° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27Β°/205Β° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Alleen op de spartamet. Die ging niet harder dan 26 (wind tegen). Ik vond dat verantwoord met een lichte hopium roes maar ook de draaglasten van het financiΓ«le systeem op mijn schouders.
Een mooie balans in geestelijk welzijn.
Ik denk anders niet dat DOGE nog woef of "much wow" zegt als je die met 26 raaktVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Alleen op de spartamet. Die ging niet harder dan 26 (wind tegen). Ik vond dat verantwoord met een lichte hopium roes maar ook de draaglasten van het financiΓ«le systeem op mijn schouders.
Een mooie balans in geestelijk welzijn.
Ecodan warmtepomp
SelderijBaf schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:16:
CELR: is dat 'cellar' of 'seller'?
Verwijderd
Rekt soon or moon?
We zullen het spoedig weten.
Geen van beide.Baf schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:16:
CELR: is dat 'cellar' of 'seller'?
Celer
Weer een mailtje voor je verzameling...Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:17:
Ik zit erin. Γ40, als een doldrieste stier.
Rekt soon or moon?
We zullen het spoedig weten.
En rekteronie uit de magnetron
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ehm eet smakelijk?Ronald.42 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:24:
[...]
Weer een mailtje voor je verzameling...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Meestal zijn jaapio zijn x40 acties recept voor een liquidatie mailtje
Het is hier donderdag frituurpan dag, dus vette bek met een biertje
Verwijderd
Ronald.42 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:24:
[...]
Weer een mailtje voor je verzameling...
Daar hoor ik ook bij, voorheen liet ik wel wat staan maar na het 30K dipje doe ik het wat anders.A87 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:34:
Die day traders slingeren de boel steeds omlaag
Nu zo 100 tot 150 euro per dag in de plus vind ik prima.
Moet eerst wat meer overtuiging zien.
Haha gek! Bedankt voor de smirks op m'n gezicht hehehe.
Ik denk niet dat er ook maar iemand van ons is, die er géén vakantiegeld in stopt. Zelf net ook weer de nodige euri's naar Binance overgeboekt.
Ik niet..Youp1e schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:57:
[...]
Ik denk niet dat er ook maar iemand van ons is, die er géén vakantiegeld in stopt. Zelf net ook weer de nodige euri's naar Binance overgeboekt.
46K dan een zondagdump terug naar 40-42 oidVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Ik zeg: 42.5k test vanavond.
Verwijderd
Tis wel prima zo. Moet leuk blijven, magische internet munten zijn prachtig spul maar van geld moet je ook genieten, wat heb je er anders aan.
Ik ebruik nu blockfolio maar die laat altijd verschil van de laatste 24u zien.
Ik zou echter verschil tov orginele inleg willen zien, wat niet gaat voor zover ik in de opties kan zien
Iemand die een betere app weet? Kan dit met bv Delta? Zou handig zijn om dan ook aandeel prijzen te kunnen zien...
Kan met Delta ja. Dan zie je al je aan en verkopen en prijs per magische internetmuntRakward schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:18:
Tip gevraagd
Ik ebruik nu blockfolio maar die laat altijd verschil van de laatste 24u zien.
Ik zou echter verschil tov orginele inleg willen zien, wat niet gaat voor zover ik in de opties kan zien
Iemand die een betere app weet? Kan dit met bv Delta? Zou handig zijn om dan ook aandeel prijzen te kunnen zien...
[ Voor 27% gewijzigd door wimpie007 op 27-05-2021 18:23 ]
Laten we lekker staken, ik voel me redelijk bullish.
38.5K heb ik in gedachten...nagynl schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:16:
Is die Rekteronie nog niet opgegeten? Mag nu echt wel weer omhoog!
LOL, dat beetje vakantiegeld is wisselgeld vergeleken met de dikke PF's die de meeste hier al op hebben gebouwd.Youp1e schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:57:
[...]
En toch blijf ik DCA'en.Het Fantoom schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:24:
[...]
LOL, dat beetje vakantiegeld is wisselgeld vergeleken met de dikke PF's die de meeste hier al op hebben gebouwd.
Mag toch hopen dat mensen meer vakantiegeld krijgen dan die dikke 11M SHIBA en 2K DOGEHet Fantoom schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:24:
[...]
LOL, dat beetje vakantiegeld is wisselgeld vergeleken met de dikke PF's die de meeste hier al op hebben gebouwd.
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 27-05-2021 18:27 ]
Of gewoon heel het jaar de kachel lekker op 25 hoef je ook niet op vakantieA87 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:27:
Het hele jaar de kachel uit heb je nog een keer vakantiegeld
GETVER 25graden in huisHet Fantoom schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Of gewoon heel het jaar de kachel lekker op 25 hoef je ook niet op vakantie
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 27-05-2021 18:40 ]
MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:00:
[...]
:strip_exif()/f/image/DdRK4pZ5IIzLgiVIAacaNuRD.jpg?f=fotoalbum_large)
π
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiΓ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Hk1mPjtNzmgetGLMOHH4VxIp.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/wUA9HMVqgVevv0Ovz5M9mGzq.png?f=fotoalbum_large)