Had niet mogen lachen maar whahahahah.BootjeVaren schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:45:
[...]
Ik heb m'n geld nog nooit zo snel zien verdampen en ik kan nochtans op een redelijk tempo bier drinken
Verwijderd
Ja klopt wanneer je flink vermogend bent kun je daar blijkbaar prima rente mee trekken op een relatief veilige manier. (Alleen third party risk zonder bankgarantie.)graceful schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:43:
[...]
Verdien je long term niet meer als liquidity provider? Heel veel coins bij mij komen uit mining en provide ik als liquidity. Dat levert soms echt bizarre rewards.
Gezien ik amper trade, weet ik niet zo goed aan wat voor percentages ik moet denken bij short(2x dacht ik?) en long. Maar zie weinig mensen het hebben over liquidity providen.
Voor set coins die je wilt holden is het echt goud bij mij. Verschil is natuurlijk wel dat ik geen 10/20/30/40k betaald heb voor 1BTC bijv. De risk dat je niet kunt sellen de reden?
Hoe het verder precies werkt zou ik niet weten, ik zit aan de andere kant van de medaille te gokken met tientjes
Er zullen heus mensen zijn die goud verdienen met leverage traden door de juiste momenten te pakken en goed risisco management.
Maar ik denk dat er veel mensen ook compleet rekt door gaan.
Haha, ik teken voor 50% hiervan nu directGlenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:51:
Ik weet niet wat Michaël van de Poppe voor hopium tot zich neemt, maar als het uitkomt... eh, dan kan ik nog steeds niet stoppen met werken, maar moi zou het wel zijn:
Michaël van de Poppe
@CryptoMichNL
Still standing by, peak high bull cycle prediction;
#Bitcoin to $350,000-450,000
#Ethereum to $10,000-17,500
#Polkadot to $250-350
#Chainlink to $250-350
#Cardano to $10-20
#Zilliqa to $5-7
#Elrond to $500-750
#DIA to $50-75
Some might be conservative.
"Openlijk shilling is strafbaar gesteld met.... "Glenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:51:
Ik weet niet wat Michaël van de Poppe voor hopium tot zich neemt, maar als het uitkomt... eh, dan kan ik nog steeds niet stoppen met werken, maar moi zou het wel zijn:
Michaël van de Poppe
@CryptoMichNL
Still standing by, peak high bull cycle prediction;
#Bitcoin to $350,000-450,000
#Ethereum to $10,000-17,500
#Polkadot to $250-350
#Chainlink to $250-350
#Cardano to $10-20
#Zilliqa to $5-7
#Elrond to $500-750
#DIA to $50-75
Some might be conservative.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Tijd voor een referendum
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ja dat dacht ik vroeger ook ooit met Forex 50x. Tientje ingelegd en was binnen 5 seconde weg.BootjeVaren schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:45:
[...]
Jep, je liquidation price wordt bepaald adhv beschikbare saldo dacht ik?
Ik gebruik altijd de futures derative van Binance zelf. De eerste maal paar tientjes op gezet om een 10x long open te zetten voor 10% van het totale bedrag. Aangezien ik niet ongeduldig voor mijn scherm wou zitten, besloot ik maar boodschappen te doen. Sta ik bij de kassa en krijg ik een sms'je: "Your futures position has been liquidated" en poef alles was weg. Behalve dan de funds in de spot wallet uiteraard.
Strakke stoplosses en TP's op resistance levels kunnen zeker geen kwaad bij deze trades.
Ik heb m'n geld nog nooit zo snel zien verdampen en ik kan nochtans op een redelijk tempo bier drinken
Ik brand me daar niet aan, dan gaat mijn geld nog sneller weg dan dat het nu al gaat namelijk
Zucht...
gros van de mensen gaat rekt. Las ergens zelfs 95%. In 2017 was ik er ook nog niet goed in. Maar kan zeggen na 4 jaar dat ik pas 4 emails gehad heb, waarvan 1 fat finger slide op mijn telefoon naar x51....Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Ja klopt wanneer je flink vermogend bent kun je daar blijkbaar prima rente mee trekken op een relatief veilige manier. (Alleen third party risk zonder bankgarantie.)
Hoe het verder precies werkt zou ik niet weten, ik zit aan de andere kant van de medaille te gokken met tientjes
Er zullen heus mensen zijn die goud verdienen met leverage traden door de juiste momenten te pakken en goed risisco management.
Maar ik denk dat er veel mensen ook compleet rekt door gaan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn PF bestaat momenteel nog voor meer dan 80% uit BTC/ETH (65% en 17%). Mocht BTC stabiel blijven en niet al te diep meer duiken (niet <36k zou mooi zijn) dan ga ik wel kijken naar wat alts aangezien die, denk ik, juist weer wat sneller zullen stijgen. Nou vraag ik me vooral af of DOT/KSM weer richting hun niveau kunnen klimmen van voor de enorme dip. Ze waren destijds natuurlijk wel aardig gehyped door het DOT event wat er aan kwam.
Heb er net even naar zitten kijken maar dat blijkt nog best lastig, nu proberen te bedenken/uit te vinden in welke alts je eventueel wilt investeren, mocht de markt stabiliseren
Heb er net even naar zitten kijken maar dat blijkt nog best lastig, nu proberen te bedenken/uit te vinden in welke alts je eventueel wilt investeren, mocht de markt stabiliseren
Mag toch hopen niet op basis van die tweet?
Ecodan warmtepomp
Had je van de week moeten kopen met de dips (of was die 30k dip vorige week?). Toen heb ik nog wat extra ingeslagen, nu al aardige winst. Al heb ik ze niet perse voor de korte termijn.YES schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:59:
Mijn PF bestaat momenteel nog voor meer dan 80% uit BTC/ETH (65% en 17%). Mocht BTC stabiel blijven en niet al te diep meer duiken (niet <36k zou mooi zijn) dan ga ik wel kijken naar wat alts aangezien die, denk ik, juist weer wat sneller zullen stijgen. Nou vraag ik me vooral af of DOT/KSM weer richting hun niveau kunnen klimmen van voor de enorme dip. Ze waren destijds natuurlijk wel aardig gehyped door het DOT event wat er aan kwam.
Ecodan warmtepomp
Welke paren en strategies gebruik je op KuCoin? Of wissel je daar mee?Kol Nedra schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:29:
Ik had even trading bot aangezet op Binance om te testen......leuke winst gehaald maar het is totaal anders als die van KuCoin, bij KuCoin heb je de keuze als je sluit of je usdt wilt, of de crypto zelf, of 50/50
Binance Future raak ik niet meer aan, te risky voor mij.
KuCoin bot werkt goed, dat is het enige wat bij mij draait daar ^^ voor de rest spot traden voor swings gewoon op Binance
Ja het beste moment ligt altijd in het verleden. Ik heb tijdens de dip vooral gekeken en gehandeld met BTC, vrijwel alle alts op tijd de deur uit gedaan (als in: toen we nog een heel eind naar beneden te gaan hadden) en door trades geprobeerd het aantal sats uit te breiden. Op dat moment ook nog eens op alts te letten is voor mij niet te doen, dan was ik de draad kwijt geraakt en domme dingen gaan doenJT schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:00:
[...]
Had je van de week moeten kopen met de dips (of was die 30k dip vorige week?). Toen heb ik nog wat extra ingeslagen, nu al aardige winst. Al heb ik ze niet perse voor de korte termijn.
Je kan nu instappen op alts met events eind juni, die zullen dan zeker gaan boomen (THETA, COTI, REEF, INJ, AVAX, ATOM, etc.), maar DYOR ;-).YES schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:59:
Maar DOT/KSM gaan zeker nog gainen, maar de marketing daaromheen is nog wat laag en listings komen er volgens mij ook nog wat aan. Daarnaast moet je niet vergeten dat DOT/KSM in sats een prima niveau hebben (boven niveau van de consolidatie richting Polkadot Decoded), maar het ziet er nu in dollars nog wat k*t uit (daar kijk ik zelf niet naar).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja da is waar. Ik was zelf vergeten de alts de deur uit te doen voor ik btc de deur uit deed vlak voor de grote dipYES schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:02:
[...]
Ja het beste moment ligt altijd in het verleden. Ik heb tijdens de dip vooral gekeken en gehandeld met BTC, vrijwel alle alts op tijd de deur uit gedaan (als in: toen we nog een heel eind naar beneden te gaan hadden) en door trades geprobeerd het aantal sats uit te breiden. Op dat moment ook nog eens op alts te letten is voor mij niet te doen, dan was ik de draad kwijt geraakt en domme dingen gaan doen
Ecodan warmtepomp
Oh ik kijk ook puur naar de waardes in BTC. Is er trouwens een website die bijhoudt wanneer een coin/project een event heeft? Ik heb daar volgens mij wel eens iets over voorbij horen komen..RickvN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:05:
[...]
Je kan nu instappen op alts met events eind juni, die zullen dan zeker gaan boomen (THETA, COTI, REEF, INJ, AVAX, ATOM, etc.), maar DYOR ;-).
Maar DOT/KSM gaan zeker nog gainen, maar de marketing daaromheen is nog wat laag en listings komen er volgens mij ook nog wat aan. Daarnaast moet je niet vergeten dat DOT/KSM in sats een prima niveau hebben (boven niveau van de consolidatie richting Polkadot Decoded), maar het ziet er nu in dollars nog wat k*t uit (daar kijk ik zelf niet naar).
Dat ik dat wel gedaan heb, heeft de klap enigszins verzacht voor mijJT schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Ja da is waar. Ik was zelf vergeten de alts de deur uit te doen voor ik btc de deur uit deed vlak voor de grote dip
Dit is volgens mij niet waar. Zie toch regelmatig zulke soort nieuws langskomen:Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Haha die 3000 views komen grotendeels van Tweakers
Maar ja, VeChain kondigde met groot bombarie aan dat ze supervette machines hadden die op grote schaal de benodigde hardware zouden produceren om hun netwerk uit te rollen. En toen kwamen ze met... dat filmpje![]()
Het is tamelijk onduidelijk wát het doet (een stuk plastic van A naar B verplaatsen?), het is zeker niet snel en bovenal: het stelt gewoon enorm weinig voor. Amper een afstudeerprojectje. En dat op een marketcap van miljarden dollars. Het is ook niet voor niks zo weinig bekeken
Dit was allemaal 4 jaar geleden, er zijn jaren verstreken en feitelijk hebben ze nog steeds helemaal niks voor elkaar.
VET kent z'n pumps en dumps en een sterke groep bagholders believers, meer dan dat is het niet.
[...]
Nederlandse coin shillers die het aan de man brengen -> aanzuigende werking is regiogebonden
https://www.linkedin.com/...6800057037989453824-WV2i/
https://medium.com/vechai...-by-t%C3%BCv-cf25e2f92126
En kan natuurlijk nog tig linkjes droppen. Gaan het zien, in ieder geval al een speler die lang mee doet en iets tastbaar maakt.
BTC door de grond gekakt... voor mij niet erg overigens.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dit is de site: https://coinmarketcal.com/en/YES schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:10:
[...]
Oh ik kijk ook puur naar de waardes in BTC. Is er trouwens een website die bijhoudt wanneer een coin/project een event heeft? Ik heb daar volgens mij wel eens iets over voorbij horen komen..
Filteropties alom. Enkel kijkend van 25 juni tot 5 juli zie je bijv. geplande events voor eind juni met coins enkel op Binance: https://coinmarketcal.com...5D=&form%5Bshow_reset%5D=
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Centrifuge ICO op Coinlist vanavond, iemand die nog een poging gaat wagen?
Serieus op CMC ja? Ik voel me betrapt op het totaal niet doen van enig zoekwerkRickvN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:11:
[...]
Dit is de site: https://coinmarketcal.com/en/
Filteropties alom. Enkel kijkend van 25 juni tot 5 juli zie je bijv. geplande events voor eind juni met coins enkel op Binance: https://coinmarketcal.com...5D=&form%5Bshow_reset%5D=
Zit je in fiat?JDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:11:
BTC door de grond gekakt... voor mij niet erg overigens.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja vanmorgen ADA verkocht.
In de hoop het ergens terug te kopen onder de 1,72...
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 26-05-2021 12:16 ]
Zeker! Maar weinig kans.StevenzeN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:13:
Users in the waiting room will get a random place in line when the sale starts. Arriving early doesn’t give you a better place in the queue. The sale has 600,000 registrants. If all participants purchase at the maximum purchase limit, only 31,620 users will get allocations. Securing an allocation will be very competitive.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
CoinmarketcaLYES schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:14:
[...]
Serieus op CMC ja? Ik voel me betrapt op het totaal niet doen van enig zoekwerk
Yes.StevenzeN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:13:
Ik had het leuker gevonden als je hun NFC-lippenstift er uit had gepikt: https://medium.com/vechai...ke-lipsticks-927b57e9e97eWackmack schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:10:
[...]
Dit is volgens mij niet waar. Zie toch regelmatig zulke soort nieuws langskomen:
En kan natuurlijk nog tig linkjes droppen. Gaan het zien, in ieder geval al een speler die lang mee doet en iets tastbaar maakt.
Iets tastbaar, ja, oké, Vechain heeft inderdaad projectjes met enig resultaat. Hele kleine projectjes in heel veel tijd. Het stelt vergeleken met de concurrentie echt weinig voor. Ze weten ook alleen zaken als Cypriotische ziekenhuizen en Franse lippenstiftmakers voor zich te winnen. En nu hebben ze weet iets met NFTs bedacht. Alle alarmbellen zouden toch af moeten gaan bij zo'n halfdood paard waar inmiddels vooral de eigenaren beter van worden.
Dat filmpje slaat op wat VET is, waardeloos project. Ver weg van blijven. Er zijn andere technologieën om in te geloven.JW04 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:54:
[...]
Dat filmpje is inmiddels net zo relevant als de voorspellingen van 2019. Mocht dit grappig bedoeld zijn dan gaat de humor er van inmiddels aan mij voorbij.
En ook nog eens niet goed lezenRickvN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:16:
[...]
CoinmarketcaLMaar inderdaad, 1 letter verschil. Ik zie nu wel dat CMC ook een kalender heeft, maar ik check altijd coinmarketcaL.
Ik heb wel eens gelezen dat ik zorg voor jouw inkomen, ik neem je niks meer kwalijk
Present. Kleine kansStevenzeN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:13:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Sssst. Niet te hard zeggen.RickvN schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:19:
[...]
Ik heb wel eens gelezen dat ik zorg voor jouw inkomen, ik neem je niks meer kwalijk
Maar bedankt!
Dit zegt dan ook niks, als het helemaal niks voorstelt, is het wel bijzonder om 90 mensen in diens te hebben.Glenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:18:
[...]
Ik had het leuker gevonden als je hun NFC-lippenstift er uit had gepikt: https://medium.com/vechai...ke-lipsticks-927b57e9e97e
Iets tastbaar, ja, oké, Vechain heeft inderdaad projectjes met enig resultaat. Hele kleine projectjes in heel veel tijd. Het stelt vergeleken met de concurrentie echt weinig voor. Ze weten ook alleen zaken als Cypriotische ziekenhuizen en Franse lippenstiftmakers voor zich te winnen. En nu hebben ze weet iets met NFTs bedacht. Alle alarmbellen zouden toch af moeten gaan bij zo'n halfdood paard waar inmiddels vooral de eigenaren beter van worden.
https://www.linkedin.com/company/vechain%E5%94%AF%E9%93%BE/
Maar ben benieuwd naar de concurrentie, die het veel beter doet. Heb je voorbeelden, buiten BTC/ETH?
Zo hoog ja? Als hij weer onder de 1.45 gaat trek ik mijn beurs.JDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:15:
[...]
Ja vanmorgen ADA verkocht.
In de hoop het ergens terug te kopen onder de 1,72...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Zoals? ADA, vanwege het positieve klimaat effect?AMARONE schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:18:
[...]
Dat filmpje slaat op wat VET is, waardeloos project. Ver weg van blijven. Er zijn andere technologieën om in te geloven.
Nee, dit filmpje is enigszins een weerspiegeling hoe VET was. Als je alleen al kijkt naar de partnerschappen van tegenwoordig(juridische basis) dan moet je toch inzien dat het een totaal ander project is geworden. Wat betreft de technologieën geloof je maar in wat je wil, ik zou wel graag wat goede alternatieven horen van VET die deze discrepantie onderbouwd.AMARONE schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:18:
[...]
Dat filmpje slaat op wat VET is, waardeloos project. Ver weg van blijven. Er zijn andere technologieën om in te geloven.
Al die vluchten met de privéjet van Charles naar Ethiopië doen het gunstige effect weer teniet.Wackmack schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:24:
[...]
Zoals? ADA, vanwege het positieve klimaat effect?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja DNV vind het wel leuk om af en toe 'blockchain' te kunnen roepen richting aandeelhouders en VeChain past daarbij. Sowieso was dat een promo-projectje; ik ben erg benieuwd wie daar onder de streep voor heeft betaald.Wackmack schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:10:
[...]
Dit is volgens mij niet waar. Zie toch regelmatig zulke soort nieuws langskomen:
Je moet je afvragen of DNV dat projectje niet had kunnen uitvoeren zonder blockchain.
Want: als VeChain straks 10x zo duur is (dat is immers je doel als je die coin hodl, toch?), gaat DNV dan nog steeds VeChain gebruiken?
Het is onder de streep extreem simpel: holders hopen dat er ooit een grote partij een token gaat afnemen en dat daarmee de token in waarde stijgt. Dit zal per definitie nooit gebeuren, omdat de token dan gegarandeerd te duur zal worden tov een non-blockchain product.
Er zijn slechts weinig partijen die echt iets slims met blockchain doen, denk aan GUTS.tickets wat ook daadwerkelijk op kleine schaal gebruikt wordt.
Tastbaar; als in zo tastbaar als de machine uit het filmpje?
1 vraag: waarmee vertoont de dollarkoers van projecten als VeChain en GUTS meer correlatie?
- De adoptie van het product?
- De waarde van Bitcoin?
Er worden tal van supply chain oplossingen gecreëerd (o.a. door Deloitte) en daar hoeft geen dom muntje voor gemaakt te wordenJW04 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:26:
[...]
Nee, dit filmpje is enigszins een weerspiegeling hoe VET was. Als je alleen al kijkt naar de partnerschappen van tegenwoordig(juridische basis) dan moet je toch inzien dat het een totaal ander project is geworden. Wat betreft de technologieën geloof je maar in wat je wil, ik zou wel graag wat goede alternatieven horen van VET die deze discrepantie onderbouwd.
https://www.google.com/search?q=supply+chain+blockchain
Ik zie geen VET op pagina 1 op Google.
Sowieso....er zullen weinig Europese of Amerikaanse bedrijven zijn die het Chinese VeChain zullen verkiezen boven een "westers" alternatief.
De ontwikkelingen en innovaties zijn interessant, maar er worden al legio alternatieven ontwikkeld op het moment. Dit geldt voor heel veel "muntjes" op het moment overigens. De CMC is een speeltuin voor innovatie (crowdfunding voor startups in feite), maar de adoptie zal je doorgaans elders vinden i.s.m. grote multinationals.
Als je persé cryptomuntjes wil kopen, *denk* ik dat het vooral loont om te investeren in decentralisatie en niet zozeer in bedrijfsmatige (b2b) oplossingen. Zullen vast uitzonderingen zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Mooody op 26-05-2021 12:37 ]
Dat laatste is wel extreem kort door de bocht, er is altijd ruimte voor innovatie, Holo, Ada, ETH etc. uiteraard haalt niet alles het maar om te zeggen dat de rest geneuzel in de marge is terwijl BTC wel een baanbrekend iets is zegt niet dat alle innovatie geen kans heeft. Voorloper op anderen die hem overstijgen.Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:27:
[...]
Ja DNV vind het wel leuk om af en toe 'blockchain' te kunnen roepen richting aandeelhouders en VeChain past daarbij. Sowieso was dat een promo-projectje; ik ben erg benieuwd wie daar onder de streep voor heeft betaald.
Je moet je afvragen of DNV dat projectje niet had kunnen uitvoeren zonder blockchain.
Want: als VeChain straks 10x zo duur is (dat is immers je doel als je die coin hodl, toch?), gaat DNV dan nog steeds VeChain gebruiken?
Het is onder de streep extreem simpel: holders hopen dat er ooit een grote partij een token gaat afnemen en dat daarmee de token in waarde stijgt. Dit zal per definitie nooit gebeuren, omdat de token dan gegarandeerd te duur zal worden tov een non-blockchain product.
Er zijn slechts weinig partijen die echt iets slims met blockchain doen, denk aan GUTS.tickets wat ook daadwerkelijk op kleine schaal gebruikt wordt.
1 vraag: waarmee vertonen projecten als VeChain en GUTS meer correlatie?Ergo: Bitcoin is hetgene wat je wilt, de rest is geneuzel in de marge.
- De waarde van Bitcoin?
Anders zouden we nu nog steeds met dubbeldekker-propellor vliegtuigjes werken in plaats van jets.
Dat is ook onder de 1,72me1299 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:23:
[...]
Zo hoog ja? Als hij weer onder de 1.45 gaat trek ik mijn beurs.
Je snapt volgens mij niet helemaal dat 90 mensen ook echt heel weinig is.Wackmack schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:23:
[...]
Dit zegt dan ook niks, als het helemaal niks voorstelt, is het wel bijzonder om 90 mensen in diens te hebben.
https://www.linkedin.com/company/vechain%E5%94%AF%E9%93%BE/
Maar ben benieuwd naar de concurrentie, die het veel beter doet. Heb je voorbeelden, buiten BTC/ETH?
Bij veel projecten is het wel lastig in te schatten hoeveel mensen er nou 'werken', maar bij bijvoorbeeld Cardano mag je denken aan een stuk of 800. Voorbeelden van 'concurrenten' die het beter doen zijn legio, Polkadot/Kusama bijvoorbeeld, of de Binance Smart Chain om maar wat te noemen.
Maar de vraag is even wat nou eigenlijk een concurrent is van VeChain. Want VeChain heeft m.i. het probleem dat het te specifiek en niet specifiek genoeg is: het is alleen voor 'supply chain management' dus sluit heel wat uit. Maar supply chain management is erg breed. Daarbinnnen heb je veel specifiekere b2b-aanbieders als Openport, Origintrail of Everledger.
Je begrijpt mijn punt niet helemaal volgens mijmalarkan schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:30:
[...]
Dat laatste is wel extreem kort door de bocht, er is altijd ruimte voor innovatie, Holo, Ada, ETH etc. uiteraard haalt niet alles het maar om te zeggen dat de rest geneuzel in de marge is terwijl BTC wel een baanbrekend iets is zegt niet dat alle innovatie geen kans heeft. Voorloper op anderen die hem overstijgen.
Anders zouden we nu nog steeds met dubbeldekker-propellor vliegtuigjes werken in plaats van jets.
Tuurlijk is er ruimte voor innovatie. Echter: je kan nog zo'n geniaal idee hebben... dat betekent niet dat een token meer waard wordt. Verre van zelfs. Als jij het betaalsysteem wilt vervangen met je munt, en je koopt daarom nu extreem veel muntjes, vraag je dan af of een munt wat zo extreem veel in waarde is gestegen uberhaupt geschikt is als valuta. Valuta's dienen stabiel te zijn.
Allerlei andere blockchain toepassingen kunnen geniaal zijn en zullen ongetwijfeld op termijn in het bedrijfsleven verder groeien. Echter: betekent dat per definitie dat de tokens die jij hodl, meer geld waard gaan worden? Wordt het hele blockchain project dan niet veel te duur voor dat bedrijf?
En wordt het dan niet goedkoper om zelf een project te starten, wellicht zelfs zonder blockchain?
Er zit een wezenlijk verschil tussen blockchain tokens en aandelen, en dat moeten de toekomstige bagholders nog realiseren vrees ik.
ADA hoeft ETH niet te flippen. ADA gaat ook alleen stijgen als we in een bullrun zitten. Maar dat betekent dat ETH etc ook gaat stijgen. Dus als we er vanuit gaan dat BTC 100k wordt en ETH 10k, dan kan ADA ook makkelijk 8$ worden zonder ETH te flippen.Lunamous schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:36:
Blijf het interessant hoe pro ADA & VET zoveel Nederlanders zijn, ik kom het echt overal tegen. $25 dollar ADA zou kunnen in de toekomst, maar besef je dat ADA op dit moment ETH moet flippen om nog niet eens $10 dollar waard te zijn. Houdt daarnaast ook rekening met ETH 2.0 en projecten als ICP. Als je jaren lang niet naar je crypto wil kijken kan ADA een goede keuze zijn, maar short term zou ik er geen x10 van verwachten zoals sommigen dat hier wel doen.
Hetzelfde geld voor VeChain, gaaf project maar het is intussen al wel een oudje. Er zijn new kids on the block die interessanter zijn en de usecase van VeChain is op dit moment simpelweg niet hip genoeg voor veel mensen. Ik heb altijd het idee dat VeChain enorm veel bag holders heeft (ik was er ook een 3 jaar terug)
edit: @Richh grappig, ik had je bericht nog niet gezien maar ik ben duidelijk niet de enige die zo over VeChain denkt
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Mwoah, we zijn hem nog niet kwijt. Nu kort eronder dus even afwachten.Servor schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:35:
Nou die 40k bleek niet heel erg sterk dus...
Daarom Dogecoin.Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:37:
[...]
Je begrijpt mijn punt niet helemaal volgens mij
Tuurlijk is er ruimte voor innovatie. Echter: je kan nog zo'n geniaal idee hebben... dat betekent niet dat een token meer waard wordt. Verre van zelfs. Als jij het betaalsysteem wilt vervangen met je munt, en je koopt daarom nu extreem veel muntjes, vraag je dan af of een munt wat zo extreem veel in waarde is gestegen uberhaupt geschikt is als valuta. Valuta's dienen stabiel te zijn.
Allerlei andere blockchain toepassingen kunnen geniaal zijn en zullen ongetwijfeld op termijn in het bedrijfsleven verder groeien. Echter: betekent dat per definitie dat de tokens die jij hodl, meer geld waard gaan worden? Wordt het hele blockchain project dan niet veel te duur voor dat bedrijf?
En wordt het dan niet goedkoper om zelf een project te starten, wellicht zelfs zonder blockchain?
Er zit een wezenlijk verschil tussen blockchain tokens en aandelen, en dat moeten de toekomstige bagholders nog realiseren vrees ik.
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat er alternatieven zijn is mij bekend, waarom de alternatieven juist goed zijn en VET niet ontgaat mij nog steeds.Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:28:
[...]
Er worden tal van supply chain oplossingen gecreëerd (o.a. door Deloitte) en daar hoeft geen dom muntje voor gemaakt te worden
https://www.google.com/search?q=supply+chain+blockchain
Ik zie geen VET op pagina 1 op Google.
Sowieso....er zullen weinig Europese of Amerikaanse bedrijven zijn die het Chinese VeChain zullen verkiezen boven een "westers" alternatief.
Dat er geen muntje hoeft te zijn is nogal een dooddoener en is van toepassing op de meeste projecten hier. Zonder muntje was VET niet interessant voor mij. Want laat ik duidelijk zijn, zonder winsten kan de tech mij niets schelen. Dus muntje is mooi.
Ik vind 90 mensen al aardig wat voor een "digitaal" bedrijf.Glenn Hoddle schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:37:
[...]
Je snapt volgens mij niet helemaal dat 90 mensen ook echt heel weinig is.
Heb heel lang bij een financieel gezien groot bedrijf gewerkt met nog geen 50 mensen.
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 26-05-2021 12:42 ]
Shiba Inu heeft bij lange na niet een vergelijkbare aanhang. Ik vermoed die coin binnenkort helemaal niets meer waard is. (.. zuur want ik heb een aantal coins). Maar daar zit volgens mij echt geen toekomst in.
Dat bedrijf kreeg vast geen 'gratis geld' door het uitgeven van muntjes.JDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:41:
[...]
Ik vind 90 mensen al aardig wat voor een "digitaal" bedrijf.
Heb heel lang bij een financieel gezien groot bedrijf gewerkt met nog geen 50 mensen.
Ik zie Doge als een grap op coins en Shiba is een grap op Doge toch?aex351 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:44:
[...]
Shiba Inu heeft bij lange na niet een vergelijkbare aanhang. Ik vermoed die coin binnenkort helemaal niets meer waard is. (.. zuur want ik heb een aantal coins). Maar daar zit volgens mij echt geen toekomst in.
Het gaat het juist om dat VeChain niets voorstelt wanneer je het afzet tegen de concurrentie.JW04 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:41:
[...]
Dat er alternatieven zijn is mij bekend, waarom de alternatieven juist goed zijn en VET niet ontgaat mij nog steeds.
Google ff op "supply chain blockchain" en probeer VeChain te vinden.
Begrijp me niet verkeerd. VET kan best waardevol worden en zelfs een geweldige investering, omdat iedereen hier er supervroeg bij is. Maar wereldwijde supply chain oplossingen via een semi-gecentraliseerd Chinees muntje?
Ik geloof er niet zo in, dus loop ik er persoonlijk met een grote boog omhoog. Maar dat is gelukkig voor iedereen anders
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 26-05-2021 12:47 ]
Je kan met Dogecoin wel daadwerkelijk betalen bij retailers. Goede grap. Weinig andere munten die op hetzelfde niveau zitten.JDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:45:
[...]
Ik zie Doge als een grap op coins en Shiba is een grap op Doge toch?
Crypto-inceptionJDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:45:
[...]
Ik zie Doge als een grap op coins en Shiba is een grap op Doge toch?
Geen muntje -> interessant voor adoptie van bedrijven, immers er is geen koers die enorm kan schommelen en daarmee de prijs van het product kan beïnvloeden. Maar: niet interessant voor de altcoin investeerders.JW04 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:41:
Dat er geen muntje hoeft te zijn is nogal een dooddoener en is van toepassing op de meeste projecten hier. Zonder muntje was VET niet interessant voor mij. Want laat ik duidelijk zijn, zonder winsten kan de tech mij niets schelen. Dus muntje is mooi.
Wel muntje -> ideaal voor pump and dump schemes, leuk voor de investeerders. Maar wie betaalt de koersstijgingen? Per definitie niet de bedijven, want dan wordt het hen te duur.
Geen van beide kanten zal de winsten van een ander willen betalen.
It is that simple.
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 26-05-2021 12:53 ]
Ja klopt, kan via bijvoorbeeld een webshop integratie met Bitpay, dus je kan daar gegarandeerd ook betalen met BTC en ETHaex351 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:47:
[...]
Je kan met Dogecoin wel daadwerkelijk betalen bij retailers. Goede grap. Weinig andere munten die op hetzelfde niveau zitten.
De enige grap is dat getroll hier wat je rond DOGE zit te doen - waarom, vraag ik me dan af.
Nu pas wakker? Die is niet gestegen sinds vanmorgen.yoeri1989 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:52:
Matic blijft maar doorknallen!
[ Voor 30% gewijzigd door JDx op 26-05-2021 12:53 ]
Fair enough, ik begrijp heel goed dat je geen monopoly in VET ziet, dat doe ik ook zeker niet. Echter is het wat mij betreft nonsens om te zeggen er zit/zat geen groei in en je moet verre van blijven.Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:46:
[...]
Het gaat het juist om dat VeChain niets voorstelt wanneer je het afzet tegen de concurrentie.
Google ff op "supply chain blockchain" en probeer VeChain te vinden.
Begrijp me niet verkeerd. VET kan best waardevol worden en zelfs een geweldige investering, omdat iedereen hier er supervroeg bij is. Maar wereldwijde supply chain oplossingen via een semi-gecentraliseerd Chinees muntje?
Ik geloof er niet zo in, dus loop ik er persoonlijk met een grote boog omhoog. Maar dat is gelukkig voor iedereen anders
hebben ze daarom niet een 2-token systeem?Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:50:
[...]
Geen muntje -> interessant voor adoptie van bedrijven, immers er is geen koers die enorm kan schommelen en daarmee de prijs van het product kan beïnvloeden. Maar: niet interessant voor de altcoin investeerders.
Wel muntje -> ideaal voor pump and dump schemes, leuk voor de investeerders. Maar wie betaalt de koersstijgingen? Per definitie niet de bedijven, want dan wordt het hen te duur.
It is that simple.
Dat dachten we van Doge ook 8 jaar lang, tot uit het niets Musk er in ging en die coin een miljoen keer over de kop ging. En van Bitcoin ook in 2011. En in 2014 dat het toch echt te laat was om nu nog in Bitcoin in te stappen want de grote klapper hebben we al gehad. Ik weet het ook niet, maar keer op keer bleek het toch nog te kunnen groeien in richtingen die voorheen onredeijk leken.aex351 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:44:
[...]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Nog niet in Binance gekeken, dus het viel me nu pas op inderdaadJDx schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Nu pas wakker? Die is niet gestegen sinds vanmorgen.
Flippen was misschien niet het juiste woord, ik bedoel dat het dan op de marketcap van Ethereum nu moet staan. Verder ben ik het met je eens!Aslanboy1905 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:37:
[...]
ADA hoeft ETH niet te flippen. ADA gaat ook alleen stijgen als we in een bullrun zitten. Maar dat betekent dat ETH etc ook gaat stijgen. Dus als we er vanuit gaan dat BTC 100k wordt en ETH 10k, dan kan ADA ook makkelijk 8$ worden zonder ETH te flippen.
Dit.Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:50:
[...]
Geen muntje -> interessant voor adoptie van bedrijven, immers er is geen koers die enorm kan schommelen en daarmee de prijs van het product kan beïnvloeden. Maar: niet interessant voor de altcoin investeerders.
It is that simple.
Met de toevoeging dat je ook prima kunt investeren in die niet-muntjes-bedrijven. En als 't bedrijf lekker gaat, natuurlijk instappen in de IEO
Ik ga nog een stapje verder. Ik denk dat COIN stock (Coinbase) een betere investering kan gaan worden dan Bitcoin.
Haha, ja toen mensen begonnen door te krijgen dat het financieel niet recht te breien was, hebben ze een tweede token verzonnen om het wat vager/ingewikkelder te maken.
Maar al voeg je 100 lagen toe: ergens moet het geld vandaan komen. En als het niet bij bedrijven weg gaat komen, waar komt het dan vandaan? Juist: bij 'investeerders' zoals jij.
Dik in de tientallen miljarden marketcap? Het is nu 7 miljard en de huidige stand is ruim boven de ath uit die periodeVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:34:
[...]
Dit filmpje ging in 2017/2018 rond op social media toen VeChain gigantisch aan het stijgen was en de totale marketcap dik in de tientallen miljarden liep.
Het was destijds nogal grappig om te zien dat een technisch lego stapel robotje werd ingezet op zo'n giga gehypt project wat op tientallen miljarden werd gewaardeerd, en spiegelde mooi weer hoor groot de fomo en hype was op dat moment.
scuzi, dan heb ik het inderdaad op een andere manier opgevat, met deze onderbouwing ben ik het met je eens, afhankelijk van de businesscase inderdaad. afhankelijk bijvoorbeeld van zaken als waarvoor wordt het gebruikt, wat is dan het doel, hoeveel zou het waard moeten zijn om goed te gebruiken te zijn voor de business kant. en hoe hou je daar grip op?Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:37:
[...]
Je begrijpt mijn punt niet helemaal volgens mij
Nee en daarom zeg ik dat ook nietJW04 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:53:
[...]
Fair enough, ik begrijp heel goed dat je geen monopoly in VET ziet, dat doe ik ook zeker niet. Echter is het wat mij betreft nonsens om te zeggen er zit/zat geen groei in en je moet verre van blijven.
Vechain is een van de weinig crypto-bedrijven die ieder kwartaal een financieel rapport uitgeven, dat geaudit is door volgens mij Deloitte.Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:55:
[...]
Haha, ja toen mensen begonnen door te krijgen dat het financieel niet recht te breien was, hebben ze een tweede token verzonnen om het wat vager/ingewikkelder te maken.
Maar al voeg je 100 lagen toe: ergens moet het geld vandaan komen. En als het niet bij bedrijven weg gaat komen, waar komt het dan vandaan? Juist: bij 'investeerders' zoals jij.
Dus?Blik1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:59:
[...]
Vechain is een van de weinig crypto-bedrijven die ieder kwartaal een financieel rapport uitgeven, dat geaudit is door volgens mij Deloitte.
aex351 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:44:
[...]
Mooi dit. Een doge fanaat die shib af kraakt en tegengesproken wordt door een shib supporter.Michael_OsGroot schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:54:
[...]
Dat dachten we van Doge ook 8 jaar lang, tot uit het niets Musk er in ging en die coin een miljoen keer over de kop ging. En van Bitcoin ook in 2011. En in 2014 dat het toch echt te laat was om nu nog in Bitcoin in te stappen want de grote klapper hebben we al gehad. Ik weet het ook niet, maar keer op keer bleek het toch nog te kunnen groeien in richtingen die voorheen onredeijk leken.
Het moet niet gekker worden.
Deloit en Toesjee.
Verwijderd
Toch is het een real story.Blik1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:55:
[...]
Dik in de tientallen miljarden marketcap? Het is nu 7 miljard en de huidige stand is ruim boven de ath uit die periode
Anderen kunnen dat bevestigen.
Ja toch jongens?
Precies: hoe hou je daar goed grip op? Een zwaar volatiele VET-token is op grote schaal toegepast een serieus bedrijfsrisicomalarkan schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:56:
[...]
scuzi, dan heb ik het inderdaad op een andere manier opgevat, met deze onderbouwing ben ik het met je eens, afhankelijk van de businesscase inderdaad. afhankelijk bijvoorbeeld van zaken als waarvoor wordt het gebruikt, wat is dan het doel, hoeveel zou het waard moeten zijn om goed te gebruiken te zijn voor de business kant. en hoe hou je daar grip op?
Je kan daar natuurlijk best wat aan doen (en dat is ook gebeurd) maar uiteindelijk gaat dit simpelweg op termijn ten koste van de opbrengsten bij de hodlers.
Mark cuban is er ook ingestaptyoeri1989 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:52:
Matic blijft maar doorknallen!
VET heette vroeger VEN en is in 2017-2018 veel meer waard geweest.Blik1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:55:
[...]
Dik in de tientallen miljarden marketcap? Het is nu 7 miljard en de huidige stand is ruim boven de ath uit die periode
Rond de $10 per stuk uit m'n hoofd.
[ Voor 5% gewijzigd door Smultie op 26-05-2021 13:04 ]
Denk dat de marketcap niet eens 1 miljard in oktober 2017...Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:01:
[...]
Toch is het een real story.
Anderen kunnen dat bevestigen.![]()
Ja toch jongens?
dat is echt onzin, max waarde is 9 dollar geweest ergens in 2018. maar inderdaad op VEN. Daarna is het gedeeld door 100 gegaan.Smultie schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:03:
[...]
VET heette vroeger VEN en is in 2017-2018 veel meer waard geweest.
Dat ze aardig transparant zijn qua financiën, als één van de weinigen in de cryptospace
Dat klopt, maar dat spreekt mijn verhaal toch niet tegen?Blik1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:06:
[...]
Dat ze aardig transparant zijn qua financiën, als één van de weinigen in de cryptospace
Tegenover bedrijven hebben ze een prima verhaal, wat ongetwijfeld ook zal kloppen. Wat heb jij als tokenbezitter daar aan?
"Maar al voeg je 100 lagen toe: ergens moet het geld vandaan komen. En als het niet bij bedrijven weg gaat komen, waar komt het dan vandaan? Juist: bij 'investeerders' zoals jij."
Of beweren die documenten van Deloitte dat de bedrijven jullie cryptowinsten financieren?
[ Voor 42% gewijzigd door Richh op 26-05-2021 13:08 ]
Lol als ik de uurtjes van Deloitte betaal komen ze mij ook auditen hoor..Blik1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:59:
[...]
Vechain is een van de weinig crypto-bedrijven die ieder kwartaal een financieel rapport uitgeven, dat geaudit is door volgens mij Deloitte.
Ja hallo, dat was voor de /100 fork naar VET.Smultie schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:03:
[...]
VET heette vroeger VEN en is in 2017-2018 veel meer waard geweest.
Rond de $10 per stuk uit m'n hoofd.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
eens, echter zal tzt wanneer GUTS echt groot word, de prijs door de markt bepaald worden en niet door wat BTC dicteert. dus voor de HODL zit ik liever in zo een project. GUTS, mooi project trouwens, helaas nooit ingestapt...Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:27:
[...]
Ja DNV vind het wel leuk om af en toe 'blockchain' te kunnen roepen richting aandeelhouders en VeChain past daarbij. Sowieso was dat een promo-projectje; ik ben erg benieuwd wie daar onder de streep voor heeft betaald.
1 vraag: waarmee vertoont de dollarkoers van projecten als VeChain en GUTS meer correlatie?Ergo: Bitcoin is hetgene wat je wilt, de rest is geneuzel in de marge.
- De waarde van Bitcoin?
Als je in fiat zit wellicht???
Heb op Bitvavo om Vechain te staken VTHO tokens gekregen, ziet er vrij nutteloos uit nog.
Haha j/k.
4h en de daily zien er goed uit!
Verwijderd
Volgens mij was het toen tussen de 0.5 miljard en 400 triljardmiljardmiljoenbiljoen.Blik1984 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:04:
[...]
Denk dat de marketcap niet eens 1 miljard in oktober 2017...
Teveel om met een marktplaats robot aan te komen die stukjes plastic in een tubberware bakje laat pleuren in ieder geval.
GUTS is een zeer mooi en ook Nederlands projectjasper7878 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:09:
[...]
eens, echter zal tzt wanneer GUTS echt groot word, de prijs door de markt bepaald worden en niet door wat BTC dicteert. dus voor de HODL zit ik liever in zo een project. GUTS, mooi project trouwens, helaas nooit ingestapt...
Maar ja; dat losbreken van Bitcoin... dat zeggen we al 10 jaar over talloze altcoinprojectjes.
So far dicteert de geschiedenis vooral dat de koersen zwaar gecorreleerd zijn met wat Bitcoin doet, en dat wel of geen adoptie en/of überhaupt een werkend product eigenlijk helemaal niks met de koersen doet.
Ik denk dat het wishfull thinking is dat dat ooit zal veranderen en daarom zie ik weinig reden om long-term altcoins te hodlen.
Short term kan je er overigens dik op verdienen, dat wel.
Wow.. Een maand oud, deze gast is gewoon 'spot on'.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Eens, maar om dit iedere maand weer naar boven te halen, iets dat 4 jaar geleden in de cryptowereld is gebeurt, is echt een beetje oude koeien uit de sloot halen.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:12:
[...]
Volgens mij was het toen tussen de 0.5 miljard en 400 triljardmiljardmiljoenbiljoen.
Teveel om met een marktplaats robot aan te komen die stukjes plastic in een tubberware bakje laat pleuren in ieder geval.
Ook Vechain is flink gegroeit in die periode, ook qua volwassenheid in hun uitingen naar buiten toe
tja als je gaat zoeken tussen al die joetoebers ga je er altijd wel 1 vinden die exactly as predicted iets geroepen heeftStokstaart schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:13:
[YouTube: BITCOIN MANIPULATION 2021 - Textbook Wyckoff Distribution Exposed!]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
GUTS is natuurlijk wel hard door de coronacrisi geraakt, zelfde geld voor travala. maar je ziet dat die nu record maand na record maand boeken. op een gegeven moment krijg je een momentum, dat de vraag naar die muntjes op een niveau komt dat zelfs in een bearmarkt de buy pressure overeind blijft. maar zover zijn we nog niet... Maar voor de HODL zou ik hier op inzetten en niet op een of ander gehypt smart chain project met flashy whitepaper en mooi logo.Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:13:
[...]
GUTS is een zeer mooi en ook Nederlands project
Maar ja; dat losbreken van Bitcoin... dat zeggen we al 10 jaar over talloze altcoinprojectjes.
So far dicteert de geschiedenis vooral dat de koersen zwaar gecorreleerd zijn met wat Bitcoin doet, en dat wel of geen adoptie en/of überhaupt een werkend product eigenlijk helemaal niks met de koersen doet.
Ik denk dat het wishfull thinking is dat dat ooit zal veranderen en daarom zie ik weinig reden om long-term altcoins te hodlen.
Short term kan je er overigens dik op verdienen, dat wel.
Interessant. Het laatste stukje klopt alleen niet, we zijn niet onder de 30k uitgekomen maar hebben een bounce naar de 41k gehad. Wil niet zeggen dat we nu niet verder naar beneden gaan en alsnog het schema volgen natuurlijk.Stokstaart schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:13:
[YouTube: BITCOIN MANIPULATION 2021 - Textbook Wyckoff Distribution Exposed!]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Gx0yIRT2i2wMAtLXmZZbYqpP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nQTTHOVM3BjzqpusCeQrhn9Q.jpg?f=fotoalbum_large)