Ik had ook minder moeite met Biome 5 & 6 dan met 2 & 3. Scheelt ook dat ik een Hollowseeker met die portal perks had... dat maakt het toch een stuk makkelijker allemaal.Massief schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:28:
Ik heb hem vanavond dan uiteindelijk uitgespeeld. Laatste 2 biomes gingen wel vrij makkelijk. Laatste twee bossen goed kunnen killen.
Verhaal is me overigens nog niet helemaal duidelijk... einde vond ik wat vaag.
Ja die hollowseeker met portal beam had ik ook, machtig dingetje. Waar ik het eerst kut vond als area in lockdown ging maakte het met dat wapen niets meer uit... kwam altijd vrij goed uit de strijd.yinx84 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:58:
[...]
Ik had ook minder moeite met Biome 5 & 6 dan met 2 & 3. Scheelt ook dat ik een Hollowseeker met die portal perks had... dat maakt het toch een stuk makkelijker allemaal.
Ik begin handig te worden in alle fights tot de boss in deel 1. Daar ga ik toch nog vaak dood bij na de 1e van de 3 health bars erafgeschoten te hebben
.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"I'm not locked in here with you, you're locked in here with meMassief schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:34:
[...]
Ja die hollowseeker met portal beam had ik ook, machtig dingetje. Waar ik het eerst kut vond als area in lockdown ging maakte het met dat wapen niets meer uit... kwam altijd vrij goed uit de strijd.
Vandaag digitaal gekocht op PSN.Iemand beginners tips ?
Uren makenjori040 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:31:
Geen ether besteden aan het verwijderen van malignancy van objecten
Uren maken
en
Uren maken
PSN: Sluuz
Duidelijk!Sluuz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:22:
[...]
Uren maken
Uren maken
en
Uren maken
Spel heeft wel heel erg een Metroid vibe.
Enjoy. Ik vond het een vette ervaring. Gebruik ook zeker een headset.. dat draagt er echt aan bijjori040 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:31:
Waar ik heel blij mee ben is dat je nu veel meer Ether in een run kunt verzamelen door die andere scouts, dus echte spelers die op een bepaalt punt dood zijn gegaan in het spel die je kunt wreken.
Als je dan zo'n mini-boss verslaat die verschijnt dan krijg je bijvoorbeeld 4 ether en dat kun je goed gebruiken.
Als je dan zo'n mini-boss verslaat die verschijnt dan krijg je bijvoorbeeld 4 ether en dat kun je goed gebruiken.
Dash door projectiles heen, niet weg ervan.jori040 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:31:
Zet 'Always Run' aan in settings.
En vooral niet stoppen met uren maken. Ik heb even een andere game tussendoor gedaan om stoom af te blazen en kan me er nu echt niet meer toe zetten de moeilijkheidsgraad weer op te pakken. Zo’n mooie en vloeiende game, maar het duurt zo lang en is daardoor te moeilijk (voor mij)Sluuz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:22:
[...]
Uren maken
Uren maken
en
Uren maken
Wat bedoel je met het duurt zo lang ?Steven030 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 07:49:
[...]
En vooral niet stoppen met uren maken. Ik heb even een andere game tussendoor gedaan om stoom af te blazen en kan me er nu echt niet meer toe zetten de moeilijkheidsgraad weer op te pakken. Zo’n mooie en vloeiende game, maar het duurt zo lang en is daardoor te moeilijk (voor mij)
Om genoeg health en wapens op te bouwen om weer een kans te maken tegen een boss gaat bij mij enorm veel tijd inzitten, met de kans om dood te gaan in een van de vele lockdowns. Ik vind een hoge moeilijkheidsgraad niet erg, maar het tijdrovende wel. Als ze die optie om in bed te slapen niet zo extreem generfd hadden was het al beter te doen geweest voor mij. Hoe lekker het ook speelt en hoe fantastisch het sfeertje ook is
[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 22-05-2021 10:49 ]
Hoe lekker zou het zijn als je na een uurtje spelen save & quit kunt doen.Steven030 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Om genoeg health en wapens op te bouwen om weer een kans te maken tegen een boss gaat bij mij enorm veel tijd inzitten, met de kans om dood te gaan in een van de vele lockdowns. Ik vind een hoge moeilijkheidsgraad niet erg, maar het tijdrovende wel. Als ze die optie om in bed te slapen niet zo extreem generfd hadden was het al beter te doen geweest voor mij. Hoe lekker het ook speelt en hoe fantastisch het sfeertje ook is
Is het gebruikelijk dat ik na 4 uur nog niet voorbij de 1ste baas ben ?
Ik denk dat om en nabij de 10 uur vrij normaal isjori040 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:42:
Ik denk dat ik nu +10 uur geprobeerd heb waarvan ik de eerste 6 uur niet eens doorhad hoe ik bij deze 1e baas moest komen...Laten we het er op houden dat de controller aardig wat vlieguren maakt uit frustratie!jori040 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:42:
Iemand tips voor de 3rde boss? Tijdje gestopt en gister weer begonnen, wel weer even wennen haha
Biome 6:
spoiler:
Als jullie de eerste keer naar beneden vallen richting de vault, hoe overleven jullie de enemies daar? Ik word steevast overwhelmed 🤯
PSN: MrMistral
Of ik ben gewoon bar slecht in dit spel of ik mis the obvious....inmiddels zo'n 16 uur erop zitten en nog niet voorbij boss 1....GK87 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Ik denk dat ik nu +10 uur geprobeerd heb waarvan ik de eerste 6 uur niet eens doorhad hoe ik bij deze 1e baas moest komen...Laten we het er op houden dat de controller aardig wat vlieguren maakt uit frustratie!

Same, snap geen kut van wat nou wijsheid is wanneer je de boss aanvalt. Komt er überhaupt een einde aan alle poorten en lockdowns of gaat dat eeuwig door…GK87 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:07:
[...]
Of ik ben gewoon bar slecht in dit spel of ik mis the obvious....inmiddels zo'n 16 uur erop zitten en nog niet voorbij boss 1....Tips?
Wat bedoel je precies met poorten en lockdowns? Het aantal kamers in elke biome is beperkt... vaak zit er minimaal één bij die in lockdown gaan (meer als je pech hebt).Steven030 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:24:
[...]
Same, snap geen kut van wat nou wijsheid is wanneer je de boss aanvalt. Komt er überhaupt een einde aan alle poorten en lockdowns of gaat dat eeuwig door…
Als je de boss nog niet onder de knie hebt zou ik wel proberen alles te clearen om je health bar groter te maken en je weapon proficiency omhoog te krijgen voordat je naar de boss gaat. Elke artifact die je vindt is mooi meegenomen.
Ooh echt, ik bedoel inderdaad de poorten en zijpoorten naar nieuwe kamers. Dus de kamers houden op? Maar dan ben je echt best wel wat uren verder voordat je daar doorheen bent, en ik heb vaak wel meerdere lockdowns en een arena achter de rug die ervoor gezorgd hebben dan mijn langere health bar niet meer vol zit. En omdat ik dan al uren in de run zit en de boss al in een van de eerste kamers bereikbaar is, kies ik er dan vaak voor geen risico meer te nemen en naar de boss te gaan. Het aantal kamers leek immers oneindig. Maar er zit dus wel een eind aan, ik zal proberen om binnenkort dat einde eens te bereiken. Misschien helpt dat hahayinx84 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 07:31:
[...]
Wat bedoel je precies met poorten en lockdowns? Het aantal kamers in elke biome is beperkt... vaak zit er minimaal één bij die in lockdown gaan (meer als je pech hebt).
Als je de boss nog niet onder de knie hebt zou ik wel proberen alles te clearen om je health bar groter te maken en je weapon proficiency omhoog te krijgen voordat je naar de boss gaat. Elke artifact die je vindt is mooi meegenomen.
Je bent inderdaad zo een uurtje bezig om de eerste biome helemaal uit te kammenSteven030 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 07:40:
[...]
Ooh echt, ik bedoel inderdaad de poorten en zijpoorten naar nieuwe kamers. Dus de kamers houden op? Maar dan ben je echt best wel wat uren verder voordat je daar doorheen bent, en ik heb vaak wel meerdere lockdowns en een arena achter de rug die ervoor gezorgd hebben dan mijn langere health bar niet meer vol zit. En omdat ik dan al uren in de run zit en de boss al in een van de eerste kamers bereikbaar is, kies ik er dan vaak voor geen risico meer te nemen en naar de boss te gaan. Het aantal kamers leek immers oneindig. Maar er zit dus wel een eind aan, ik zal proberen om binnenkort dat einde eens te bereiken. Misschien helpt dat haha
Een balans vinden tussen de boss leren en je goed voorbereiden vond ik ook lastig. Zeker omdat ik niet altijd tijd heb. Toch valt het allemaal wel mee als je z'n patronen kent... hij heeft grofweg maar 4 abilities. Het is geen schande om op YouTube een paar keer een filmpje te kijken van iemand die hem neerhaalt. De boss geeft wel zeer duidelijk aan welke move hij gaat doen.
@Steven030
Heb ook echt moeite om verder dan de eerste baas te komen hoor.
Heb een paar dagen niet kunnen spelen dus dan is het nu sowieso weer even lastig.
Heb ook echt moeite om verder dan de eerste baas te komen hoor.
Gisteren eindelijk bij biome 6 gekomen, baas nog niet gezien, maar ben er bijna
Biome 3 had ik vooralsnog de meeste moeite mee, wel 30 keer over gedaan vanwege die drones.
Biome 4 lukte in één keer, biome 5 was ook behoorlijk pittig.
Mijn gevoelens wisselen dagelijks af met 'wat een geweldig spel' en 'wat een kl*tespel', frustratie kan hoog oplopen als je weer opnieuw kan beginnen, maar als je dan een baas hebt verslagen dan voelt dat echt wel lekker. Veel geduld hebben is met dit spel wel een vereiste, meer dan je denkt.
Biome 3 had ik vooralsnog de meeste moeite mee, wel 30 keer over gedaan vanwege die drones.
Biome 4 lukte in één keer, biome 5 was ook behoorlijk pittig.
Mijn gevoelens wisselen dagelijks af met 'wat een geweldig spel' en 'wat een kl*tespel', frustratie kan hoog oplopen als je weer opnieuw kan beginnen, maar als je dan een baas hebt verslagen dan voelt dat echt wel lekker. Veel geduld hebben is met dit spel wel een vereiste, meer dan je denkt.
wauw, toch de gok genomen en het spel aangeschaft. Wilde gewoon eindelijk eens een 'echt' ps5 spel spelen.
Na een paar keer dood te gaan in biome 1 (volgens mij 5 keer) ben ik in 1 keer door gestoomd naar biome 4, waar ik net pas weer dood ging. Ik verbaas me over dat de moeilijkheid eigenlijk wel meevalt.
Tot biome 4 had ik max lvl 15 wapens en dubbele health. Eigenlijk zijn de bosses prima te doen als je een extra leven en minstens 1 grote of 2 kleine healing consumables hebt. Ik voelde me zowaar een beetje OP in biome 3 met een leech weapon en healing op basis van damage.
Heb wel even pauze genomen van 2 dagen tussendoor (PS5 in rust mode), maar pakte het snel weer op.
Dus voor degene die twijfelen over de moeilijkheidsgraad...als je een beetje shooter ervaring hebt; kopen!
Na een paar keer dood te gaan in biome 1 (volgens mij 5 keer) ben ik in 1 keer door gestoomd naar biome 4, waar ik net pas weer dood ging. Ik verbaas me over dat de moeilijkheid eigenlijk wel meevalt.
Tot biome 4 had ik max lvl 15 wapens en dubbele health. Eigenlijk zijn de bosses prima te doen als je een extra leven en minstens 1 grote of 2 kleine healing consumables hebt. Ik voelde me zowaar een beetje OP in biome 3 met een leech weapon en healing op basis van damage.
Heb wel even pauze genomen van 2 dagen tussendoor (PS5 in rust mode), maar pakte het snel weer op.
Dus voor degene die twijfelen over de moeilijkheidsgraad...als je een beetje shooter ervaring hebt; kopen!
Welk level wapen had je biome 1? Ik kwam niet verder dan hoogstens level 3 wapensXecuter NL schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:09:
wauw, toch de gok genomen en het spel aangeschaft. Wilde gewoon eindelijk eens een 'echt' ps5 spel spelen.
Dat was wel lvl 5-6 volgens mijSteven030 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:26:
[...]
Welk level wapen had je biome 1? Ik kwam niet verder dan hoogstens level 3 wapens
Netjes! Veel succes in Biome 5Xecuter NL schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 18:09:
Heb er al wat uren inzitten, damn die gameplay is goed, maar damn ik ga dood en dood en nog meer dood.
Scannen van een pak signaal? Vrijwel instant death.
Gele deur met ster door? Dood dood dood.
1e boss: moet je die echt 3x van kant maken voor je verder kan???
Ik moet dit topic nog even doornemen maar denk dat ik nog wel een en ander aan hulp kan gebruiken om verder te komen.
Ik moet dit topic nog even doornemen maar denk dat ik nog wel een en ander aan hulp kan gebruiken om verder te komen.
De leercurve is stijl, maar trust me, je komt er wel!Pepper92 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:55:
Heb er al wat uren inzitten, damn die gameplay is goed, maar damn ik ga dood en dood en nog meer dood.
Scan een pak signaal alleen als je bereid bent om te vechten, je kan ook genoeg ether krijgen zonder dat te doen.
Die challenge rooms (gele deur met een ster) zijn niet verplicht. Hier ook: als je een lekkere build hebt, zijn de rewards nice, maar doe het alleen als je bereid bent om een 'challenge' aan te gaan. En geloof het of niet, ze worden op een gegeven moment gewoon leuk om te doen
De eerste boss heeft inderdaad 3 fases. Leer z'n aanvallen kennen, hij is echt niet heel moeilijk te verslaan. Je kan bijvoorbeeld wat runs 'opofferen' om zo snel mogelijk naar de 1e baas te gaan. Focus je eerst op het ontwijken van z'n aanvallen. Heb je dat door? Verzamel dan zoveel mogelijk in een goede run en begin dan pas met schieten.
Verder nog wat bescheiden tips:
- Neem de tijd om alle wapens te leren kennen voordat je een keuze maakt voor je 'favo' wapen
- Sommige wapens zijn in eerste instantie slecht, maar worden bizar goed met traits die je later unlocked
- Probeer zoveel mogelijk verschillende alt-fires uit, ontdek wanneer ze handig zijn en wat jij prettig vindt
- Negeer weapon proficiency
- Gebruik ether in het begin alleen voor de reconstructor of malignant kistjes
- Sta stil bij wat voor soort run je inzit. Wordt dit de keer dat je de baas gaat verslaan, of is het allemaal niet zo best en kan je je beter focussen op het unlocken van weapon traits of verzamelen van ether?
@MrMistral bedankt voor je comment en vertrouwen! Erg goede tips! Ik vier nu eerst even vakantie en daarna ga ik er mee aan de slag
Graag gedaan. Enjoy!Pepper92 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:16:
@MrMistral bedankt voor je comment en vertrouwen! Erg goede tips! Ik vier nu eerst even vakantie en daarna ga ik er mee aan de slag
Ik heb hem laatst ook maar gekocht voor 59 bij Bol.com. Kon hem daar toch niet voor laten liggen. Inmiddels het eerste baasje gekilled en dat zonder dood te gaan. Hij had me wel bijna te pakken tho maar de game is heerlijk pittig. Maar wel fair. Een beetje ala Dark Souls doet het mij aanvoelen. Ga hier nog wel genoeg plezier aan beleven. In de tweede biome maar gestopt op een gegeven moment. Was wel ff pittig genoeg geweest voor de dag
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tips voor boss Numero 3? paar maanden geleden even afgehaakt, maar het jeukt nog steeds tot het einde te komen hehe
robzzzzzzzz schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 20:33:
Tips voor boss Numero 3? paar maanden geleden even afgehaakt, maar het jeukt nog steeds tot het einde te komen hehe
spoiler: title
In fase 1 continue links en rechts bewegen en door projectiles heen dashen. Ik sta hier geen moment still, ook als er niks te ontwijken is. Als de platformen uit elkaar gaan veel je hookshot gebruiken, je bent namelijk onkwetsbaar als je in die animatie zit. Als je een wapen hebt met een goeie special maar korte range zoals de wave balletjes dan dichtbij komen om hem daar wel mee te raken. Dat doet namelijk superveel schade.
[ Voor 5% gewijzigd door Arie de Knak op 28-06-2021 08:18 ]
Sorry voor de late reactie druk druk, Harstikke bedankt voor de goede tips bro! ga het vanavond weer eens proberen! blijft jeuken deze game heheArie de Knak schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:17:
[...]
spoiler: titleIn fase 1 continue links en rechts bewegen en door projectiles heen dashen. Ik sta hier geen moment still, ook als er niks te ontwijken is. Als de platformen uit elkaar gaan veel je hookshot gebruiken, je bent namelijk onkwetsbaar als je in die animatie zit. Als je een wapen hebt met een goeie special maar korte range zoals de wave balletjes dan dichtbij komen om hem daar wel mee te raken. Dat doet namelijk superveel schade.
Veel succes! Ik ben zelf op de laatste loodjes voor de platinum! Hoop die ergens deze week binnen te halen
Vandaag ein-de-lijk langs de eerste boss! Haha na totaal 39x dood te zijn gegaan…
Toch balen dat ik vervolgens in het volgende biome doodging, met al die upgrades
Tips hebben geholpen
Neem je ook nog bepaalde upgrades of attributen, of hogere levels mee naar de volgende run?
Zodat het steeds ietsjes makkelijker word en je steeds wat verder komt?
Of is dood gaan ook echt alles kwijt raken?
Zodat het steeds ietsjes makkelijker word en je steeds wat verder komt?
Of is dood gaan ook echt alles kwijt raken?
Gelukt? :-) Dit was voor mij veruit de gemakkelijkste boss - hollowseeker en veel health - eerste try in wat minuten down. Vooral in phase 3 geduldig zijn en niet te eager willen zijn met damage doen, ik heb toen de focus gelegd op het dodgen en in leven blijven. Af en toe 2/3 schoten en daarna weer geduldig ontwijken.robzzzzzzzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:53:
[...]
Sorry voor de late reactie druk druk, Harstikke bedankt voor de goede tips bro! ga het vanavond weer eens proberen! blijft jeuken deze game hehe![]()
Vraagje voor diegenen die er al heel veel runs op hebben zitten in biome 1: worden de items die je krijgt/fabriceert uiteindelijk vanzelf beter, en geldt dat ook voor de wapens (en perks bij de wapens)? Of is het echt telkens bij nul beginnen en maar hopen dat er iets komt waar je wat aan hebt?
Bij mij komt de vraag toch wel regelmatig op of het nog zin heeft om het te blijven proberen
Bij mij komt de vraag toch wel regelmatig op of het nog zin heeft om het te blijven proberen
Intussen een weekje bezig met Returnal en net in biome 5 aangeland. Zat ff vast bij de boss van biome 3 maar ff een run doen door 1 en 2 en dan fully loaded ging het uiteindelijk net. Biome 4 kwam ik in 1 keer doorheen (met gebruik van 1x respawn in dat cocoon ding
). Die boss was overigens heel vet gedaan met die gave soundtrack. Kreeg er een beetje Interstellar vibes van.
Maar al bij al tot nu toe echt een hele gave game. Slimme zet van Sony om Housemarque aan hun eigen studios toe te voegen. Benieuwd wat ze met een nog groter budget en scope kunnen, dit smaakt zeker naar meer!
Maar al bij al tot nu toe echt een hele gave game. Slimme zet van Sony om Housemarque aan hun eigen studios toe te voegen. Benieuwd wat ze met een nog groter budget en scope kunnen, dit smaakt zeker naar meer!
Ik ben vandaag begonnen met Returnal. Wat een leuk spel!
Mijn eerste run kwam ik gelijk naar de eerste boss maar ging dood. Wat mij opviel is dat ik best wel goeie upgrades en wapens had. Is allemaal weg.
Nog meer runs gedaan maar kom half niet zo ver....geen geluk.
Moet ik dan gewoon herstarten als de loot slecht is?
Nog tips?
Mijn eerste run kwam ik gelijk naar de eerste boss maar ging dood. Wat mij opviel is dat ik best wel goeie upgrades en wapens had. Is allemaal weg.
Nog tips?
Ik doe meestal niet restarten. Spaar geld op voor ether (machine) of zoek naar ether. Hoe meer ongescande items je discover des te meer kans dat ze spawnen.ThaddeusX schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:31:
Ik ben vandaag begonnen met Returnal. Wat een leuk spel!
Nog tips?
En evt kijken hoe de fases van de boss zijn.
Heb je het zwaard al? Daar kan je ook naar zoeken.
GiTS
Gewoon proberen. Wapens kunnen tot lvl 5.jamsi schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:15:
Vraagje voor diegenen die er al heel veel runs op hebben zitten in biome 1: worden de items die je krijgt/fabriceert uiteindelijk vanzelf beter, en geldt dat ook voor de wapens (en perks bij de wapens)? Of is het echt telkens bij nul beginnen en maar hopen dat er iets komt waar je wat aan hebt?
Zwaard is ook te unlocken voor dat je de boss verslaat.
Melee is OP voor enemies.
Je kan ook gewoon boss runs doen voor je eigen tactiek. 1 ste 2 fasen van de boss zijn easy te doorgronden. Laatste is wat hectischer.
Serieuze boss runs deed ik alleen als ik een poppetje kon kopen, en de integrety redelijk kon verhogen
GiTS
Dat laatste nekt mij dus de hele tijd. Telkens als ik denk 'nu ga ik er voor', kom ik het astronaut poppetje niet tegen en red ik het in de 3e fase van de boss fight telkens niet. Het zwaard heb ik, maar probeer ik zo min mogelijk te gebruiken omdat het risico dan weer groter is dat ik geraakt wordt en dus mijn integrity niet kan vergroten. Zo duurt elke serieuze run 1 tot anderhalf uur, en heb ik het idee dat ik er niks mee opschiet door de pure pech dat ik dat poppetje niet tegen kom.reaL_G schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:42:
[...]
Gewoon proberen. Wapens kunnen tot lvl 5.
Zwaard is ook te unlocken voor dat je de boss verslaat.
Melee is OP voor enemies.
Je kan ook gewoon boss runs doen voor je eigen tactiek. 1 ste 2 fasen van de boss zijn easy te doorgronden. Laatste is wat hectischer.
Serieuze boss runs deed ik alleen als ik een poppetje kon kopen, en de integrety redelijk kon verhogen
Ether is ook een beetje waardeloos?reaL_G schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:36:
[...]
Ik doe meestal niet restarten. Spaar geld op voor ether (machine) of zoek naar ether. Hoe meer ongescande items je discover des te meer kans dat ze spawnen.
En evt kijken hoe de fases van de boss zijn.
Heb je het zwaard al? Daar kan je ook naar zoeken.
Als je het gebruikt voor iets en dan dood gaat ben je het ook kwijt
Je heb niet voor niks portals en transporters.ThaddeusX schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 08:57:
[...]
Ether is ook een beetje waardeloos?
Als je het gebruikt voor iets en dan dood gaat ben je het ook kwijt
Ik koop bijna alles pas op einde, als de boss room open is en bepaalde rooms geunlockt zijn. Welke ik nodig heb.
Zie ik dat ik bijna dood gaat of de run weinig zin heeft dan deposit ik mijn geld voor ether.
Desnoods nwe items unlocken zodat dat deze in de cache komen.
Ether is en blijft het enigste dat meegaat naar de nwe cycle. Dus ik gebruik het wijs.
GiTS
Voor normale enemies zou ik wel het zwaard gebruiken.jamsi schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 00:49:
[...]
Dat laatste nekt mij dus de hele tijd. Telkens als ik denk 'nu ga ik er voor', kom ik het astronaut poppetje niet tegen en red ik het in de 3e fase van de boss fight telkens niet. Het zwaard heb ik, maar probeer ik zo min mogelijk te gebruiken omdat het risico dan weer groter is dat ik geraakt wordt en dus mijn integrity niet kan vergroten. Zo duurt elke serieuze run 1 tot anderhalf uur, en heb ik het idee dat ik er niks mee opschiet door de pure pech dat ik dat poppetje niet tegen kom.
Sommige enemies staggeren ook daardoor. Behalve de aller grootste squid enemy (de derde variant met soms paarse rays). En meeste normale enemies is 1 hit kill. Easy money.
Word je veel gehit in de eerste 2 fases?
In de derde fase dodge ik bijna constant.
Welke wapen en welke alt?
Integerity vergroot ik eigenlijk alleen door machines.
Dat heeft meeste inpact. Binnen half uur zit je wel rond de 150%
GiTS
En hoe zit het met die hoge/afstandelijke plekken die je niet kan bereiken.reaL_G schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Je heb niet voor niks portals en transporters.
Ik koop bijna alles pas op einde, als de boss room open is en bepaalde rooms geunlockt zijn. Welke ik nodig heb.
Zie ik dat ik bijna dood gaat of de run weinig zin heeft dan deposit ik mijn geld voor ether.
Desnoods nwe items unlocken zodat dat deze in de cache komen.
Ether is en blijft het enigste dat meegaat naar de nwe cycle. Dus ik gebruik het wijs.
Soms zie ik aan de zijkant iets oranje. Ook aan de overkant. Alsof het een brug moet worden.
Is dat iets voor later?
Als je 2de boss verslaat krijg je een grapnel hook.ThaddeusX schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 10:17:
[...]
En hoe zit het met die hoge/afstandelijke plekken die je niet kan bereiken.
Soms zie ik aan de zijkant iets oranje. Ook aan de overkant. Alsof het een brug moet worden.
Is dat iets voor later?
Dan kan je op hogere plaatsen komen.
GiTS
Ik heb eindelijk de 1e boss verslagen!reaL_G schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 11:08:
[...]
Als je 2de boss verslaat krijg je een grapnel hook.
Dan kan je op hogere plaatsen komen.
Als ik nu dood ga hoef ik dit niet meer overnieuw te doen? Start ik bij de 2e plek automatisch?
En als ik de 2e boss versla en die grappel hook krijg. Wat voor nut heeft het voor mij om de eerste wereld/level weer te doen?
Volgens mij begin je altijd in de 1e biome, maar kun je daarna wel meteen naar de 2e warpen als je de gateway vindt. En het nut van de 1e biome nog een keer doen is om je stats dan te boosten, denk ik.ThaddeusX schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:03:
[...]
Ik heb eindelijk de 1e boss verslagen!
Als ik nu dood ga hoef ik dit niet meer overnieuw te doen? Start ik bij de 2e plek automatisch?
En als ik de 2e boss versla en die grappel hook krijg. Wat voor nut heeft het voor mij om de eerste wereld/level weer te doen?
Zelf ben ik nog niet zo ver - vandaag een run waarbij ik al op meer dan 200% integrity zat, goed wapen, fantastische artifacts, veel obolites, nog meerdere mogelijkheden voor upgrades, etc. En toen kwam er een harde vastloper en was ik alles kwijt
Je start altijd in de eerste wereld.ThaddeusX schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 12:03:
[...]
Ik heb eindelijk de 1e boss verslagen!
De gateway naar de 2de is altijd heel dichtbij 1ste of 2de room.
Maar ik raad je aan ff wat health en geld te grinden.
En zoek je huis ff eenmalig op.
Poppetje kopen oid. En dan pas de gate door te gaan.
Moeilijkheid is wel wat hoger bij enemies, echter was ik in 2 tries bij de boss
Boss van 2 vond ik wel makkelijker.
Als je eenmaal de berg hebt beklomen en je bij de boss bent. En je gaat om wat voor reden dood.
Er opent zich een shortcut naar de boss in het 3de of 4de veld net voor de berg.
Gateway naar de derde is ook in de eerste wereld.
Maar grapling hook nodig.
Just die trying.
GiTS
Wat is jullie favoriete wapen?
Mijne is de pistool. Voelt sterker aan dan de rest. De automatische geweer is ook wel nice.
En ik las dat er 6 bioms zijn. Farmen jullie altijd 1,2 tot 6 of skippen jullie wel eens bioms?
Mijne is de pistool. Voelt sterker aan dan de rest. De automatische geweer is ook wel nice.
En ik las dat er 6 bioms zijn. Farmen jullie altijd 1,2 tot 6 of skippen jullie wel eens bioms?
Ik denk dat ik even klaar ben met Returnal. Gisteren een goede run gehad, voor het eerst voorbij biome 1 en meteen ook voorbij biome 2. Tijdens biome 3 werd het erg laat en heb ik de PS5 in rest mode gezet. Voor het eerst overigens. Vandaag verder, maar.... rest mode wordt niet wakker, dus de PS5 een harde reset moeten geven. Complete loadout weer kwijt, en even geen zin meer om opnieuw te beginnen. Als je pech hebt valt de loadout tegen en ben je kansloos - als je al niet tegen technische problemen aanloopt. In tegenstelling tot bij Dark Souls heb ik echt het gevoel dat het risico dat ik mijn tijd verknal te groot is.
Ik snap ondanks de kritiek van sommigen de filosofie van het spel helemaal en de voldoening is daardoor groot als je verder komt, maar voor nu ben ik er even klaar mee. In 20+ uur spelen maar één keer een harde crash gehad en dus één keer die rest mode die niet werkt, maar dat is bij de designkeuzes rondom Returnal wel redelijk funest.
Ik snap ondanks de kritiek van sommigen de filosofie van het spel helemaal en de voldoening is daardoor groot als je verder komt, maar voor nu ben ik er even klaar mee. In 20+ uur spelen maar één keer een harde crash gehad en dus één keer die rest mode die niet werkt, maar dat is bij de designkeuzes rondom Returnal wel redelijk funest.
Spel zojuist uitgespeeld.
Biom 1 = moeilijk duurde me 4 uur
Biom 2 = ook lastig maar makkelijker dan 1
De rest van de bioms allemaal in 1 keer kunnen doen. Alleen bij eentje was ik een keer dood gegaan.
Alle boss fights ook in 1 keer kunnen doen. Behalve de eerste 2. In totaal 20 uur erover gedaan om het uit te spelen.
Wel jammer want de spel werd maar makkelijker en makkelijker…alleen de eerste 2 bioms waren “moeilijk” naar mijn beleving.
Voor de rest wel een super mooi spel. Een van mn favoriete is het zeker geworden
Biom 1 = moeilijk duurde me 4 uur
Biom 2 = ook lastig maar makkelijker dan 1
De rest van de bioms allemaal in 1 keer kunnen doen. Alleen bij eentje was ik een keer dood gegaan.
Alle boss fights ook in 1 keer kunnen doen. Behalve de eerste 2. In totaal 20 uur erover gedaan om het uit te spelen.
Wel jammer want de spel werd maar makkelijker en makkelijker…alleen de eerste 2 bioms waren “moeilijk” naar mijn beleving.
Voor de rest wel een super mooi spel. Een van mn favoriete is het zeker geworden
[ Voor 7% gewijzigd door ThaddeusX op 19-07-2021 23:27 ]
Nog steeds niet!rGz schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:05:
[...]
Gelukt? :-) Dit was voor mij veruit de gemakkelijkste boss - hollowseeker en veel health - eerste try in wat minuten down. Vooral in phase 3 geduldig zijn en niet te eager willen zijn met damage doen, ik heb toen de focus gelegd op het dodgen en in leven blijven. Af en toe 2/3 schoten en daarna weer geduldig ontwijken.

Maar na het een paar maanden te hebben neergelegd heb ik al de grootste moeite uberhaupt boven bij de boss van biome 3 te komen, zelfs met 2 astronauts en redelijk wat suit intigrity , meestal ben ik mn extra lifes al kwijt voor ik boven ben.... Vooral die enorme robots zijn zeer irritant
Wat bij mij hielp bij die robots was om ze naar een plek te leiden waar je op een verhoging kon komen en veel achter muren schuilen. Gewoon een paar schoten om een hoekje en van bovenaf en daarna weer kiten. Had er eerst ook veel problemen mee.robzzzzzzzz schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:29:
[...]
Nog steeds niet!.... Ik was eerst nogal vingervlug door het vele trainen in de biomes
Maar na het een paar maanden te hebben neergelegd heb ik al de grootste moeite uberhaupt boven bij de boss van biome 3 te komen, zelfs met 2 astronauts en redelijk wat suit intigrity , meestal ben ik mn extra lifes al kwijt voor ik boven ben.... Vooral die enorme robots zijn zeer irritant
Meest vervelende enemies tot nu toe vond ik die uit biome 2, die verschijnen, teleporteren naar je toe en met een zwaard slaan. Echt timing nodig.
Sterkte!
spoiler: Na 3e biome
S Zojuist Nemesis verslagen (denk ik?), en na een (vals?) einde is de wereld gereset en ik ben alles kwijt. Normaliter zou ik het zelf verder uitzoeken, maar vanmiddag komen er vrienden langs met wie ik ook wel een ander spelletje wil spelen. Als ik returnal nu afsluit, is mijn ‘run’ nu verloren, of is het toch al gereset en is het niet erg om af te sluiten?
Edit: ik ben er achter. Het antwoord is dat ik m gerust uit kan zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Pepper92 op 24-07-2021 11:05 ]
Aargh!
Heb op mijn PS5 nog geen enkel probleem gehad met de suspend modus om later weer verder te kunnen spelen maar het spel heeft toch een manier gevonden om me te frustreren
In de
Wel nog steeds heel veel lol erin omdat je zover in de game nog steeds nieuwe artefacts en perks voor je wapens unlocked. Sommigen zijn echt idioot sterk.
Heb op mijn PS5 nog geen enkel probleem gehad met de suspend modus om later weer verder te kunnen spelen maar het spel heeft toch een manier gevonden om me te frustreren
In de
spoiler:
biome kom je een mini boss tegen. Die versloeg ik maar tegelijkertijd ging ik dood. Gelukkig had ik een respawn in dat apparaat aan het begin van de biome en toen ik terug was op de plek van de mini boss was ie nog steeds dood maar de gate die eigenlijk open zou moeten gaan zat nog steeds dicht. Kon niks anders doen dan een nieuwe cycle starten, weg 2.5 uur voortgang onderwater
Wel nog steeds heel veel lol erin omdat je zover in de game nog steeds nieuwe artefacts en perks voor je wapens unlocked. Sommigen zijn echt idioot sterk.
Vorige week eindelijk Act 2 uitgespeeld en gisteren Act 3 ook nog even gedaan. Dat einde maakte het niet meteen duidelijker voor mij maar volgens mij blijft er bewust veel open voor eigen interpretatie. Vind het verhaal en de lore an sich wel zeer boeiend.
Benieuwd of Housemarque in de toekomst nog iets meer gaat doen hiermee of dat ze met iets compleet nieuws komen. Al met al vond ik het een heel gave game, terwijl ik niets heb met rogue-lites.
Benieuwd of Housemarque in de toekomst nog iets meer gaat doen hiermee of dat ze met iets compleet nieuws komen. Al met al vond ik het een heel gave game, terwijl ik niets heb met rogue-lites.
Erg vette game! Ik had juist het gevoel dat deze game steeds makkelijker werd. Ik ben van Biome 4 tot en met 6 in één keer doorgeblazen naar de laatste biome. Biome 6 gaf mij wel wat problemen en ben ik misschien 4-5 keer dood gegaan voordat ik act 2 had gehaald. Gisteren act 3 uitgespeeld en het einde gezien. Voor de rest ook geen bug of crashes gehad in mijn hele gameplay. ongeveer 15-18 uur over gedaan.
Spoiler over het einde:
Uitendelijk wel een game die ik zal recommenden aan vrienden. Erg vette gameplay. MIsschien ga ik ooit nog terug voor platinum.
Spoiler over het einde:
spoiler:
Ik ben wel teleurgesteld in het einde. Ik vond het hele sci-fi stukje erg vet en zat mij constant af te vragen wat er aan de hand was op de planeet en waarom er zoveel archieven waren. Wat de wapens betekenen en de bosses, en de muziek uit biome 4. Maar uiteindelijk blijkt het allemaal een vaag metafoor te zijn voor haar struggles. Ik ben totaal geen fan van deze vage droom eindes. Het voelt zo nep en onbevredigend.
Uitendelijk wel een game die ik zal recommenden aan vrienden. Erg vette gameplay. MIsschien ga ik ooit nog terug voor platinum.
[ Voor 5% gewijzigd door Rule op 25-08-2021 10:19 ]
Netjes, ik ben al vanaf 30 april bezig om biome 3 te halenRule schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:09:
Erg vette game! Ik had juist het gevoel dat deze game steeds makkelijker werd. Ik ben van Biome 4 tot en met 6 in één keer doorgeblazen naar de laatste biome. Biome 6 gaf mij wel wat problemen en ben ik misschien 4-5 keer dood gegaan voordat ik act 2 had gehaald. Gisteren act 3 uitgespeeld en het einde gezien. Voor de rest ook geen bug of crashes gehad in mijn hele gameplay. ongeveer 15-18 uur over gedaan.
Spoiler over het einde:
spoiler:Ik ben wel teleurgesteld in het einde. Ik vond het hele sci-fi stukje erg vet en zat mij constant af te vragen wat er aan de hand was op de planeet en waarom er zoveel archieven waren. Wat de wapens betekenen en de bosses, en de muziek uit biome 4. Maar uiteindelijk blijkt het allemaal een vaag metafoor te zijn voor haar struggles. Ik ben totaal geen fan van deze vage droom eindes. Het voelt zo nep en onbevredigend.

Ik heb het meest de Hollowseeker gebruikt (vooral met portal mod)! En de Carbine met heavy rounds. Doen mega veel damage. Ik had teveel moeite met air enemies in biome 3 en later met de lobber.. de kans dat je mist is erg groot.reaL_G schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 21:02:
Lobber met rot en pylon driver vond ik wel veruit de beste weapons
Tegen de grote enemies was lobber wel sterk.
Eindelijk biome 3 gehaald, met een geluks drop Lvl 13 Thermogenic launcher, Nemesis zn health bars smolten als sneeuw voor de zon.
Vreemde difficulty spikes .... Biome 4 was wel heeeel erg makkelijk 30 minuten met de electropylon driver.... boss leek wel een grap
Wanneer krijg ik de powers om die dingen in het water en achter die shields te kunnen pakken? geen nieuwe powers na boss 3 en 4.
Vreemde difficulty spikes .... Biome 4 was wel heeeel erg makkelijk 30 minuten met de electropylon driver.... boss leek wel een grap

Wanneer krijg ik de powers om die dingen in het water en achter die shields te kunnen pakken? geen nieuwe powers na boss 3 en 4.
[ Voor 51% gewijzigd door robzzzzzzzz op 19-09-2021 05:55 ]
@robzzzzzzzz volgens mij heb ik direct bij binnenkomst via een blauwe deur in biome 5 een nieuwe permanente upgrade gekregen.
En toen ging ik dood. Kom inmiddels redelijk tot goed biome 4 door, maar 5 loop ik al 3x vast op de 1e kamers
En toen ging ik dood. Kom inmiddels redelijk tot goed biome 4 door, maar 5 loop ik al 3x vast op de 1e kamers
[ Voor 4% gewijzigd door Pepper92 op 20-09-2021 18:32 ]
Pepper92 schreef op maandag 20 september 2021 @ 18:31:
@robzzzzzzzz volgens mij heb ik direct bij binnenkomst via een blauwe deur in biome 5 een nieuwe permanente upgrade gekregen.
[ Voor 46% gewijzigd door robzzzzzzzz op 20-09-2021 20:04 ]
[quote]robzzzzzzzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:02:
[...]
Bedankt voor de info, ik kreeg eergisteren in biome 5 ook 2 upgrades, moet nu alleen de laatste nog om op de hoge platformen te komen. krijg je van de boss van biome 6 die ik vanmiddag net niet had verslagen
Het is handig dat je voor biome 5 en 6 de electric pylon driver bij de hand hebt.
Je smelt alle vijanden daar mee weg en hoeft je alleen nog te focussen op dodgen, en als de areas niet in lockdown zijn kan je zelfs vanachter een deur verscholen wachten tot de hele room is gesmolten.
Zo ben ik biome 5 doorgekomen zonder dood te gaan
Vanavond nog maar eens een poging de eindbaas te verslaan
Irritant, per ongeluk op quote gedrukt ipv wijzigen
[...]
Bedankt voor de info, ik kreeg eergisteren in biome 5 ook 2 upgrades, moet nu alleen de laatste nog om op de hoge platformen te komen. krijg je van de boss van biome 6 die ik vanmiddag net niet had verslagen

Het is handig dat je voor biome 5 en 6 de electric pylon driver bij de hand hebt.
Je smelt alle vijanden daar mee weg en hoeft je alleen nog te focussen op dodgen, en als de areas niet in lockdown zijn kan je zelfs vanachter een deur verscholen wachten tot de hele room is gesmolten.

[ Voor 3% gewijzigd door robzzzzzzzz op 20-09-2021 20:05 ]
De laatste upgrade krijg je van de miniboss. Niet de Eindbossrobzzzzzzzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:03:
[quote]robzzzzzzzz schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:02:
[...]
Bedankt voor de info, ik kreeg eergisteren in biome 5 ook 2 upgrades, moet nu alleen de laatste nog om op de hoge platformen te komen. krijg je van de boss van biome 6 die ik vanmiddag net niet had verslagen![]()
GiTS
Van welke? ik heb die dan niet gekregen.reaL_G schreef op maandag 20 september 2021 @ 20:32:
[...]
De laatste upgrade krijg je van de miniboss. Niet de Eindboss
Biome 4, 5 6 waar? is dat toevallig die Squid die de abyssal key bewaakt? dan maak ik hem vanavond toch maar eens wakker. Ik zag hem zitten maar had er geen zin in dus ben gelijk geteleport naar de vault.
Dat had mn hele run kunnen redden, want in die key room heb je een hoog platform met 3 health upgrades en daarbuiten lag er ook nog een waar ik niet bij kon

Nog een laatste vraag, ik had ook een astronaut plus 6 ether in de Revive machine gestopt, Maar elke x als ik die beide heb krijg ik alleen een revive van de machine, en vervalt mn hele astronaut. die doet het dan bij mn 2de death gewoon niet, klopt dit?
[ Voor 41% gewijzigd door robzzzzzzzz op 20-09-2021 20:51 ]
Gister avond de credits voorbij mogen zien rollen
Top game! de true ending maar op youtube gekeken daarna, Want ik ga niet nog een x alle biomes doen.
Top game! de true ending maar op youtube gekeken daarna, Want ik ga niet nog een x alle biomes doen.
Arrrrrrrrrrrr
Zoals @robzzzzzzzz adviseerde voor de electric pylon driver gegaan.
Net een geweldige run gehad door biome 4. Electric pylon driver met handig extra’s, super artefacts en met astronaut en 3x 2 items biome 5 binnengegaan. Direct nog eens extra 25% health erbij. Ik loop de 1e kamer in en…. PS5 error. Game wordt opnieuw opgestart. Alles weg.
Niet eerder gehad. Ontzettend frustrerend natuurlijk.
Net een geweldige run gehad door biome 4. Electric pylon driver met handig extra’s, super artefacts en met astronaut en 3x 2 items biome 5 binnengegaan. Direct nog eens extra 25% health erbij. Ik loop de 1e kamer in en…. PS5 error. Game wordt opnieuw opgestart. Alles weg.
Zo erg is dat ook niet. Je moet alleen in biome 1 en 4 alle huiscenes kijken, en dan biome 6 clearen.robzzzzzzzz schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:45:
Gister avond de credits voorbij mogen zien rollen
GiTS
En die upgrade waar we het over hadden? Welke mini boss heeft die?, ik heb 5 housescenes unlocked. unlock ik de laatste doormiddel van biome 1 tot 4 te spelen? en is dat incl alle bosses?reaL_G schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:46:
[...]
Zo erg is dat ook niet. Je moet alleen in biome 1 en 4 alle huiscenes kijken, en dan biome 6 clearen.
Ik was er gister even helemaal klaar mee haha

ahhh nee! dat is echt super rot manPepper92 schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:17:
Arrrrrrrrrrrr
Is natuurlijk een schrale troost, maar gellukig gaat het je nog eens makkelijk lukken met de electric pylon driver! hopelijk vallen er ook mooie upgrade drops! succes
Zit zelf fout, besef ik nu, na biome 6 moet je in elke biome een fragment zoeken. Dan huis bezoeken. Dan 6 clearen.robzzzzzzzz schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 18:52:
[...]
En die upgrade waar we het over hadden? Welke mini boss heeft die?, ik heb 5 housescenes unlocked. unlock ik de laatste doormiddel van biome 1 tot 4 te spelen? en is dat incl alle bosses?
Ik was er gister even helemaal klaar mee hahamaar nog wel leuk voor de trophy mss.
Komt door trauma van de Platinum denk ik.
GiTS
Bedankt bro, Ik ga maar weer eens een run doen vanavond!reaL_G schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:06:
[...]
Zit zelf fout, besef ik nu, na biome 6 moet je in elke biome een fragment zoeken. Dan huis bezoeken. Dan 6 clearen.
Komt door trauma van de Platinum denk ik.
Ik voel je trauma lol , Daarom dacht ik gisteren nahhhh!, maar het is best verslavend stiekem!
ook al heb ik de ending al gezien, blijft het leuk. bijzondere game man!
GOTY contender voor mij, Al zullen weinig mensen het ermee eens zijn ivm de difficulty, als je de trophy procenten bekijkt
Ligt meer aan het spawnen van sommige glyps.robzzzzzzzz schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:10:
[...]
Bedankt bro, Ik ga maar weer eens een run doen vanavond!
Ik voel je trauma lol , Daarom dacht ik gisteren nahhhh!, maar het is best verslavend stiekem!
ook al heb ik de ending al gezien, blijft het leuk. bijzondere game man!![]()
GOTY contender voor mij, Al zullen weinig mensen het ermee eens zijn ivm de difficulty, als je de trophy procenten bekijkt
Zeker biome 6 20x+ doorlopen voor maar 1 glyph. In biome 2 zelfde verhaal voor 1 glyph.
Het is maar goed dat ze geen savefunctie hebben gebracht.
Idd zeker een van de beste spellen dit jaar.
GiTS
Idd, als je een save functie had was het een spel van hooguit 4 uur met veel minder taktiek en diepgang.reaL_G schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 19:16:
[...]
Ligt meer aan het spawnen van sommige glyps.
Zeker biome 6 20x+ doorlopen voor maar 1 glyph. In biome 2 zelfde verhaal voor 1 glyph.
Het is maar goed dat ze geen savefunctie hebben gebracht.
Idd zeker een van de beste spellen dit jaar.
@reaL_G je had gelijk was idd niet moeilijk, ff alle 6 biomes gespeed runned. Nu morgen nog een x 6 doen voor de trophy
:strip_exif()/f/image/XVCGROx3HexdnwrwoSAmgBiU.jpg?f=fotoalbum_large)
Jje kan altijd altijd nog voor platinum gaan.robzzzzzzzz schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:15:
[Afbeelding]
Dat was m dan!, hopelijk snel dlc🤤
GiTS
Dus jullie PS5 staat altijd aan...hoe moet ik deze game ooit uitspelen in een dag? denk dat ik wacht met kopen totdat ik meer vrije tijd heb.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waarom moet je hem uitspelen in een dag?Amaze86 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:32:
Dus jullie PS5 staat altijd aan...hoe moet ik deze game ooit uitspelen in een dag? denk dat ik wacht met kopen totdat ik meer vrije tijd heb.
Je kan toch gewoon verder waar je was, als je afsluit? Je verloren progressie heb je zo terug.
GiTS
Valt reuze mee hoor! spel gekocht op release in een run in biome 3 aangekomen.... Gefrustreerd, maanden neergelegd en paar andere games gespeeld in de tussentijd, Vorige week weer opgepakt en in een poep en een scheet door act 1 en 2 geknald, en daarna op aanraaden van @reaL_G in 3 uurtjes in een avond act 3 gedaan, SpeedrunAmaze86 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:32:

Mwa, als t goed gaat en ik na een sessie nog leef blijft ie een weekje in rust modus, meestal gaat het moet goed en stop ik na dood te zijn gegaan en kan de pa ook uit 😅Amaze86 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:32:
Heb m nu in rest mode, net voor de laatste boss, met dank aan @robzzzzzzzz voor het wapenadvies! Alleen geen sillhium meer op zak en had te weinig ether voor dat apparaat, dus denk dat ie ja t weekend weer uit kan voor een nieuwe poging over een paar weken 😅
Goed om te horen dat je verder bent gekomen!Pepper92 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:08:
[...]
Mwa, als t goed gaat en ik na een sessie nog leef blijft ie een weekje in rust modus, meestal gaat het moet goed en stop ik na dood te zijn gegaan en kan de pa ook uit 😅
Heb m nu in rest mode, net voor de laatste boss, met dank aan @robzzzzzzzz voor het wapenadvies! Alleen geen sillhium meer op zak en had te weinig ether voor dat apparaat, dus denk dat ie ja t weekend weer uit kan voor een nieuwe poging over een paar weken 😅
Met een beetje geluk en skill moet je dat redden hoor! de Pylon is heeeeeeel effectief tegen de boss.... beetje overpowered wel die gun , bijna een cheat

Eergisteren ein-de-lijk uitgespeeld. Tot spel, tof einde. Vind de laatste area wel de saaiste van allen.robzzzzzzzz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:36:
[...]
Goed om te horen dat je verder bent gekomen!![]()
Met een beetje geluk en skill moet je dat redden hoor! de Pylon is heeeeeeel effectief tegen de boss.... beetje overpowered wel die gun , bijna een cheat, de boss dropt ook nog wat health voor je dus moet goed komen
Vorige week begonnen met returnal en bijna platinum. Geweldige game en heerlijk uitdagend. De bosses zijn erg gaaf vooral de aanloop van de boss in biome 4, de muziek die krachtiger wordt terwijl je hoger klimt. Erg goed gedaan. moeilijkheidsgraad valt het me wel mee, had hem iets moeilijker verwacht door vrijwel iedereen die aangeeft dat de erg game moeilijk is.
Het is eigenlijk veelal plannen en de juiste upgrades kiezen. Kies vooral een gun waar je je fijn bij voelt. Hollowseeker en tachyomatic zijn voor mij met de juiste meta echt goede guns die je vrijwel de hele game kan gebruiken.. Andere latere guns vind ik eigenlijk minder fijn.
Laatste baas valt mij eigenlijk best tegen qua difficulty. Had eigenlijk alleen problemen bij phrike en verder heel even wennen aan de mechanics voor nemesis.
Verder nu bezig met platinum halen.xenoglyps cyphers zoeken dus. Vanwege de randomness en geen trackability in de database maakt het een erg frustrerende zoektocht waar je door sommige biomes moet rushen . gelukkig alleen biome 6 nog over om uit te zoeken.
Ik hoop stiekem op DLC. De game is echt fantastisch en eigenlijk vind het ik jammer dat het een titel lijkt te zijn die wat ondergesneeuwd is. Voor mij grootste verassing van 2021.
Het is eigenlijk veelal plannen en de juiste upgrades kiezen. Kies vooral een gun waar je je fijn bij voelt. Hollowseeker en tachyomatic zijn voor mij met de juiste meta echt goede guns die je vrijwel de hele game kan gebruiken.. Andere latere guns vind ik eigenlijk minder fijn.
Laatste baas valt mij eigenlijk best tegen qua difficulty. Had eigenlijk alleen problemen bij phrike en verder heel even wennen aan de mechanics voor nemesis.
Verder nu bezig met platinum halen.xenoglyps cyphers zoeken dus. Vanwege de randomness en geen trackability in de database maakt het een erg frustrerende zoektocht waar je door sommige biomes moet rushen . gelukkig alleen biome 6 nog over om uit te zoeken.
Ik hoop stiekem op DLC. De game is echt fantastisch en eigenlijk vind het ik jammer dat het een titel lijkt te zijn die wat ondergesneeuwd is. Voor mij grootste verassing van 2021.
[ Voor 12% gewijzigd door Dmp1982 op 30-10-2021 00:58 ]
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Congrats! en biome 6 was inderdaad naar mijn mening ook de meest saaie biome kwa look etc.Pepper92 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:35:
[...]
Eergisteren ein-de-lijk uitgespeeld. Tot spel, tof einde. Vind de laatste area wel de saaiste van allen.
Nu beginnen aan Demons Souls?
Returnal niet genomineerd voor GOTY..... hoe dan??
Persoonlijk voor mij de absolute favoriet van het jaar. Mooie graphics, heerlijke gameplay en een dijk van een score/audio design. de opbouwende atmosfeer richting de boss in Biome 4 is zo uniek in gaming, zoiets zie je zelden
Persoonlijk voor mij de absolute favoriet van het jaar. Mooie graphics, heerlijke gameplay en een dijk van een score/audio design. de opbouwende atmosfeer richting de boss in Biome 4 is zo uniek in gaming, zoiets zie je zelden
Het was voor mij in elk geval wel de grootste verrassing van het jaar, in positieve zin. In een aantal andere categorieën is Returnal wel genomineerd dus die votes krijgen ze sowieso van mij maar met maar 6 keuzes voor GOTY vallen er sowieso veel kandidaten buiten boot dit jaar.
Vond het ook een geweldige game. Afgelopen week de platinum trophy behaald en inmiddels is hij onderweg naar een andere Tweaker. Het begin was moeilijk. Je moet wel doorzetten en dan valt langzaam het kwartje. Daarna moet het spel ook meezitten qua wapens en artifacts.PEBRU88 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:50:
Returnal niet genomineerd voor GOTY..... hoe dan??![]()
In totaal 98 uur gespeeld en 192X dood gegaan. Het geeft wel aan dat je de platinum niet cadeau krijgt. De grind naar de collectables had er iets anders mogen uitzien.
Al met al erg verslavende gameplay. Speelde heerlijk weg. Een nominatie voor GOTY was denk ik wel terecht geweest.