[PS5] Returnal

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IEvcQCugvEABby_0x_I6supBk8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OxFIgCusCi2azrqo6VZVmzUg.jpg?f=fotoalbum_large

Day 3.....Finally😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
yinx84 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:35:
[...]

F @ alle mensen die hun PS5 mid-run op Rest Mode hebben staan :P
Wellicht dat ze het daarom van tevoren aankondigen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Als ik op home druk om auto updates uit te zetten verlies ik dan mijn run?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
robzzzzzzzz schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:16:
Als ik op home druk om auto updates uit te zetten verlies ik dan mijn run?
Nee, je kunt naar mijn weten gewoon settings aanpassen. Zolang je maar geen andere game opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
yinx84 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:19:
[...]

Nee, je kunt naar mijn weten gewoon settings aanpassen. Zolang je maar geen andere game opstart.
Bedankt voor de snelly reply🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Al lange tijd niet zoveel plezier en frustratie ervaren in een game, Wat voelt het toch heerlijk als je eindelijk een boss neerhebt, moest er gewoon van bij komen, En elke run die je opnieuw begint is toch stiekem weer super bruut _/-\o_

Wat vinden jullie tot nu toe? :D

[ Voor 16% gewijzigd door robzzzzzzzz op 05-05-2021 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-09 19:30
robzzzzzzzz schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:56:
Al lange tijd niet zoveel plezier en frustratie ervaren in een game, Wat voelt het toch heerlijk als je eindelijk een boss neerhebt, moest er gewoon van bij komen, En elke run die je opnieuw begint is toch stiekem weer super bruut _/-\o_

Wat vinden jullie tot nu toe? :D
Same. Ik baalde vanmiddag wel ff dat ik de 2e boss op een haartje na net niet gehaald heb maar ik blijf het proberen. Unieke game, GOTY materiaal.

Enige wat ik hoop is dat ze een soort van save & quit functie inbouwen. Ik start de game nu alleen op als ik weet dat ik minimaal 2 uur kan spelen maar ik zou ook graag vaker willen spelen. Net als Hades bijv. kan een save & quit functie ideaal zijn dus ik hoop dat ze dat nog gaan toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
ZeroY85 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:47:
[...]

Same. Ik baalde vanmiddag wel ff dat ik de 2e boss op een haartje na net niet gehaald heb maar ik blijf het proberen. Unieke game, GOTY materiaal.

Enige wat ik hoop is dat ze een soort van save & quit functie inbouwen. Ik start de game nu alleen op als ik weet dat ik minimaal 2 uur kan spelen maar ik zou ook graag vaker willen spelen. Net als Hades bijv. kan een save & quit functie ideaal zijn dus ik hoop dat ze dat nog gaan toevoegen.
Ja echt balen is dat he!, Maar wat het voor mij zo bijzonder maakt is dat je het idd maar blijft proberen en op een of andere vreemde manier slaat de verveling nooit toe hier! echt GEWELDIG! _/-\o_

Maar die Save & quit functie ben ik ook all the way voor! zou toch wel fijn zijn, Gister 2 crashes gehad bv en dat was wel echt ff schreeuwen! 8)7 , Verder voor mij ook GOTY materiaal! echt prachtig gedaan..... Bv je eerste ervaring in the 20th century home, Kippenvel, terwijl er niet eens echt iets engs gebeurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Update over opstart perikelen (patch die niet wilde installeren):
Na veel zoek werk op internet kwam ik de tip tegen om de netwerk status op disabled te zetten.
En warempel...kan de game dan wel ineens opstarten zonder problemen.

Eerste indruk: heerlijke game, goeie sfeer, lekker vloeiend hoe het speelt.

Tweede indruk (PS5 gerelateerd): aangezien ik hier las er komt vandaag een nieuwe update, ik zet netwerk weer eens aan. Nog gewoon kunnen spelen. Totdat ik er vandoor moest. PS5 naar rest mode en ja hoor. Groen scherm.... Zucht ik geloof dat het dan toch een retourtje gaat worden van de PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Wellicht hebben ze het gedaan om save scumming geen optie te laten zijn, maar ik merk dat ik minder snel geneigd ben om aan een nieuwe cycle te beginnen omdat ik vaak weet dat ik simpelweg de tijd niet ga hebben voor een hele run. Denk dat er genoeg opties zijn om checkpoints in te bouwen... bijv. als je een nieuwe Biome in gaat.
Zelfde hier. Jammer dat ik het niet "fftjes" kan oppakken.

Geen save hebben is denk ik een combinatie geweest van developer luiheid en te weinig/slechte playtesting :P Ze hadden echt wel iets kunnen implementeren waarmee je niet kunt save scummen, bijv. een 'save & quit' optie, maar zodra je verder gaat, is je save weg. Als je dan dood gaat, moet je wel opnieuw beginnen.

Verder ook irritant dat je schip je niet 100% healt... Ik kan er gewoon uitstappen en weer terug in gaan om verder te healen. Enige wat het oplevert is irritatie... Laat me gewoon meteen max healen :+

Dat zijn eigenlijk wel meteen mn 2 grootste kritiekpuntjes. Voor de rest een geweldige spel _/-\o_

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Chester schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:06:
[...]

Zelfde hier. Jammer dat ik het niet "fftjes" kan oppakken.

Geen save hebben is denk ik een combinatie geweest van developer luiheid en te weinig/slechte playtesting :P Ze hadden echt wel iets kunnen implementeren waarmee je niet kunt save scummen, bijv. een 'save & quit' optie, maar zodra je verder gaat, is je save weg. Als je dan dood gaat, moet je wel opnieuw beginnen.

Verder ook irritant dat je schip je niet 100% healt... Ik kan er gewoon uitstappen en weer terug in gaan om verder te healen. Enige wat het oplevert is irritatie... Laat me gewoon meteen max healen :+

Dat zijn eigenlijk wel meteen mn 2 grootste kritiekpuntjes. Voor de rest een geweldige spel _/-\o_
Lees net dat je sinds de nieuwe patch maar 1x kan healen met het schip nu.

Trouwens, als je die manier van save & quit gebruikt kun je nog steeds save scummen als je je save in de cloud hangt nadat je gequit bent. Als je dan auto-sync uitschakelt en iedere keer weer diezelfde save file uit de cloud trekt wanneer je dood bent dan kun je dat oneindig doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door yinx84 op 05-05-2021 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hmm ik dacht dat ik de patch al had. Ik moet wel uit mn schip stappen voordat ik weer kan healen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
Tip: even niet deze game spelen na de patch van vanavond ivm een save game issue waardoor je savegame corrupt raakt. Er komt in de komende uren een nieuwe patch om de fout terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 21:33
Was bezig met een goede run van een uur in biome 1 om me voor te bereiden op die eindbaas in biome 2. Goed wapen gevonden, goede upgrades en alles, sta op het punt naar biome 2 te gaan, game crash... Echt een heerlijke game, maar als dit soort dingen gebeuren ben ik er toch wel klaar mee voor de avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
niet de doen man.. die biome 3 onderweg naar die baas. die rode dingen in de lucht 1 schot en je bent klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
shakespeare schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:48:
niet de doen man.. die biome 3 onderweg naar die baas. die rode dingen in de lucht 1 schot en je bent klaar..
Pffff ik zit alweer 2 dagen op de boss van biome 2 en moest net nog een x schieten en sloeg hij me dood ;w :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
haha ik ben nog bij boss 3... duurt lang voordat ik alles max en er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
shakespeare schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 19:20:
haha ik ben nog bij boss 3... duurt lang voordat ik alles max en er ben.
Hehe ik heb net eindelijk flink gemaxed boss 2 neergehaald, Nu ff pauze, Intens :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 12:14
Eerste crash gehad vandaag, hopelijk gaat dit niet veel vaker gebeuren.

Ben momenteel bezig met een behoorlijke goeie run, aardig wat resin gefarmd en heb ook zo'n Astronaut te pakken, even de tweede biome afmaken (baas sla ik over) en dan naar de derde biome toe om te kijken hoe ver ik kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Evernote schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:04:
Eerste crash gehad vandaag, hopelijk gaat dit niet veel vaker gebeuren.

Ben momenteel bezig met een behoorlijke goeie run, aardig wat resin gefarmd en heb ook zo'n Astronaut te pakken, even de tweede biome afmaken (baas sla ik over) en dan naar de derde biome toe om te kijken hoe ver ik kom.
Grappig he dat in de 2de Biome de eerste baas eigenlijk een soort van standaard enemy is zonder 3 health bars dan.

Ik heb ook al 3 crashes ervaren hoop dat het vanavond niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
Yes! Uiteindelijk Returnal's patch kunnen installeren na alle ellende. Heeft me uiteindelijk wel een reset van de PS5 gekost.
Gelijk geen rare dingen met de download. Volgens mij was die download bug nog niet in zijn geheel opgelost in de firmware van de PS5.
Anyway, gelijk bezig met een goeie run.

Hoe spelen jullie het spel eigenlijk: puur door ontdekking of toch dingen opzoeken op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-08 13:26

PEBRU88

PC Load Letter?!

lordloeder schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:16:
Yes! Uiteindelijk Returnal's patch kunnen installeren na alle ellende. Heeft me uiteindelijk wel een reset van de PS5 gekost.
Gelijk geen rare dingen met de download. Volgens mij was die download bug nog niet in zijn geheel opgelost in de firmware van de PS5.
Anyway, gelijk bezig met een goeie run.

Hoe spelen jullie het spel eigenlijk: puur door ontdekking of toch dingen opzoeken op internet?
Gewoon door ontdekking. Vaak bij het opzoeken is er een kans dat er spoilers voorbij komen.

Is er ook een mogelijkheid om de taal te veranderen? Helaas staat het op Nederlands. Had werkelijk geen idee wat ze bedoelde met 'wankel', bleek vertaling van het Engelse stagger te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Gisteren na veel voorbereiding de baas van de derde biome verslagen.

Het speelt wel echt lekker als je max weapon proficiency hebt en heel wat integrity.

Ik blijf het zeggen, wat een game!

spoiler:
Ergens had ik niet verwacht dat Selene daadwerkelijk van de planeet was ontsnapt, wel een tof verhaal al dan niet freaky af.

Ik moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad wel echt met factor 10 omhoog gaat na het eerste gedeelte zeg, what the actual f*ck :+

Eerlijk gezegd twijfel ik er nu enorm aan of ik de game wel uit kan spelen.
Je wordt ook direct in de hel gegooid zonder eerst even je integrity te kunnen upgraden e.d.

Vanavond maar weer een poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
Gister de 2e boss neer, blij natuurlijk. Vervolgens in biome 3 afgemaakt door die vliegende missile-lockers die niet te ontwijken zijn. Op naar de volgende poging binnenkort. Wat een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ben nog steeds bij 3.. heb te weinig obsolites om het poppetje en max health potten te kopen. ook de extra integrity 25% wil ik hebben.

hebben jullie hem verslagen zonder extra poppetje/life ?

heb het al 10x opnieuw gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Vandaag toch al weer iets verder gekomen met zwetende handjes, eventueel ook nog een filmpje voor de liefhebber :D

Deze game is echt heel bijzonder! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Gewoon door ontdekking. Vaak bij het opzoeken is er een kans dat er spoilers voorbij komen.

Is er ook een mogelijkheid om de taal te veranderen? Helaas staat het op Nederlands. Had werkelijk geen idee wat ze bedoelde met 'wankel', bleek vertaling van het Engelse stagger te zijn :+
[/quote]

Gewoon in het ps5 settings menu je taal naar engels veranderen

[ Voor 41% gewijzigd door robzzzzzzzz op 07-05-2021 16:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PEBRU88

PEBRU88

PC Load Letter?!

Evernote schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:30:
Vandaag toch al weer iets verder gekomen met zwetende handjes, eventueel ook nog een filmpje voor de liefhebber :D

Deze game is echt heel bijzonder! O+
Dat is het zeker! vooral bij deze boss kreeg ik een ala Hans Simmer Interstellar gevoel bij. Later in de game kom je er wel achter waar de tune op gebasseerd is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
ZeroY85 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:44:
Gister de 2e boss neer, blij natuurlijk. Vervolgens in biome 3 afgemaakt door die vliegende missile-lockers die niet te ontwijken zijn. Op naar de volgende poging binnenkort. Wat een game.
Haha hier hetzelfde. Lastig stukkie met die rode kogels. Vanavond vriendin weg dus dan gaan we er weer tegenaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
ik begin biome 3 knap vervelend aan het worden heb het nu wel 25 keer geprobeerd.. helemaal loaded met vials...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
Man man die derde biome is echt rete kut indd. Die drones zijn echt flink vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
Kan ook die brug zo lastig vinden telkens als ik doodga om wat sneller in biome 3 te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Massief schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:01:
Kan ook die brug zo lastig vinden telkens als ik doodga om wat sneller in biome 3 te komen
Rechtstreeks biome 2 in, ongv 3 areas doorlopen, en dan voor de trap van de ( Tempel ) Links heb je die portal naar de boss, op weg naar de boss rechts gelijk de brug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massief
robzzzzzzzz schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:54:
[...]

Rechtstreeks biome 2 in, ongv 3 areas doorlopen, en dan voor de trap van de ( Tempel ) Links heb je die portal naar de boss, op weg naar de boss rechts gelijk de brug
Ja klopt. Alleen je kan ook van 1 direct naar 3 slingeren.. die is lastiger te vinden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Massief schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:10:
[...]

Ja klopt. Alleen je kan ook van 1 direct naar 3 slingeren.. die is lastiger te vinden voor mij
Hehe oh damn bro sorry wist ik niet!.... Die zou ik ook wel willen ontdekken, Zodra je de route hebt pm ff _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massief
robzzzzzzzz schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:11:
[...]

Hehe oh damn bro sorry wist ik niet!.... Die zou ik ook wel willen ontdekken, Zodra je de route hebt pm ff _/-\o_
Is goed haha. Man man dat einde bij dome 3 met die halve hindernisbaan.

Ps5 te koop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Massief schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:17:
[...]

Is goed haha. Man man dat einde bij dome 3 met die halve hindernisbaan.

Ps5 te koop :')
Hahah op sommige momenten zou je m bijna ervoor te koop zetten he bro :O

Ik was bv gister bij mn 5de try voor boss 2 zo zenuwachtig al was ik helemaal maxed out, dat ik toch maar ff ging luchten moest boodschappen doen, en was in de supermarkt gewoon nervous voor de next try hahaha, gellukig ging hij neer :*) , Zulk soort gevoelens maken dit een super speciale game man! _/-\o_ weer eens wat anders dan gefrusteerd zijn dat na 8 uur je geld weer verspild was aan een kort avontuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Hoewel de PS5 best stil is merk ik dat ie toch best moeite heeft met de grote hoeveelheid vijanden op het scherm.

De performance kakt best behoorlijk in.. erg jammer! Aan het begin van het spel eigenlijk nog last van maar nu zijn er momenten waar VRR wel prettig was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Massief schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 17:58:
Man man die derde biome is echt rete kut indd. Die drones zijn echt flink vervelend..
Evernote schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:34:
Hoewel de PS5 best stil is merk ik dat ie toch best moeite heeft met de grote hoeveelheid vijanden op het scherm.

De performance kakt best behoorlijk in.. erg jammer! Aan het begin van het spel eigenlijk nog last van maar nu zijn er momenten waar VRR wel prettig was geweest.
merk daar bijna niks van.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massief
PEBRU88 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Dat is het zeker! vooral bij deze boss kreeg ik een ala Hans Simmer Interstellar gevoel bij. Later in de game kom je er wel achter waar de tune op gebasseerd is ;)
Interstellar heb ik ook aan zitten denken in de 3e wereld. Ik had in wereld 1 vaak een oldschool Halo (echt de allereerste Halo op de eerste xbox) gevoel. Heerlijk sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
shakespeare schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:44:
[...]

[...]

merk daar bijna niks van.....
Je zal er niet gevoelig voor zijn dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
Performance gewijs... Ah daar ga ik me niet meer zo bezig mee houden. Het blijft een console. De API moet nog getuned worden, developers moeten hem leren. De eerste ps4 echte games waren ook geen "hoogvliegers". Dat komt vanzelf met de tijd.

Back to da game:
Rustig aan gedaan en na 2 keer dood gaan (1 keer niet echt door hoe hij speelde, 2de keer van afgrond afgevallen) na zo'n 3 uur spelen bij de eerste boss gekomen. Helaas niet gehaald maar 2 bars eraf gekregen.
Deze blijf ik echt nu wel een tijdje spelen. Benieuwd wat er nog zoal te ontdekken valt...

Even een domme vraag, maar als de kids op hun account gaan gamen..ben ik dan mijn run kwijt?

[ Voor 7% gewijzigd door lordloeder op 08-05-2021 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 21:44
Er liggen regelmatig items in het water hier, krijg je later ook xeno tech voor zeker ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Zo dan. Gisterenavond eens goed gaan zitten voor een run om de tweede boss te pakken. Gelukt en in diezelfde run ook de derde boss!

Alle kamers t/m 1-3 gecleared dus was echt een beest met 200% integrity, maar kwam bij de derde boss aan met maar een paar HP. Vrij snel dood, maar had gelukkig een Reconstruction Chamber geactiveerd dus mocht het nog een keer proberen met full health. Geen consumables, hartslag 120 en trillende handjes... wat een vet gevecht!

Biome 3 was echt een zenuwachtige bende dus ben opgelucht dat ik die achter de rug heb :D

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 08-05-2021 07:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
zo 3de boss down.. heeft me even tijd gekost. op een gegeven moment zit je in een flow waarbij je telkens dezelfde acties uitvoert. daar moet je even uitkomen. ben nieuwd naar de rest, top game verder. aparte tussenstukjes... :)

1 crash gehad gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik kom niet voorbij de eerste baas 🤪 Ik had hem wel bijna down, maar maak steeds stomme fouten 😖 Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Menace_1981 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:54:
Ik kom niet voorbij de eerste baas 🤪 Ik had hem wel bijna down, maar maak steeds stomme fouten 😖 Iemand nog tips?
nee, die kan je wel dogen op zich. zorg dat je goede healing hebt van te voren. vol health. probeer paar keer melee en dan wegdodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Menace_1981 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:54:
Auto sprint aan, iedere kamer eerst clearen, alle benefits pakken, house key vinden en astronaut figurine collecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Evernote schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:34:

Heb er ook vaak last van en incasseer soms onnodig hits als hij freezed, vooral met de hallow seeker gebeurt het vaai

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Massief
Kleine tip, niet echt een spoiler. Als je wat verder bent in de game is het wel cool om weer eens random naar het huis te lopen in de eerste wereld en naar binnen te gaan

[ Voor 7% gewijzigd door Massief op 08-05-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Als het licht brand, dan kan je naar binnen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 10-09 12:22
sorry als deze vraag al eerder is gesteld, maar ik durf door mogelijke spoilers niet het forum door te spitten...

Ik twijfel over de aanschaf van deze game. Wil heel graag eindelijk eens een echte ps5 game spelen en de setting lijkt me heel tof. Echter zijn de dark soul games niks voor mij. Ik speel voornamelijk voor de ontspanning en als een game frustrerend is...lamazitten! Dat is natuurlijk subjectief, echter daarom de vraag hier: voor degene die dark souls ook niet spelen vanwege de moeilijkheidsgraad, maar deze game wel, is het een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Xecuter NL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:00:
sorry als deze vraag al eerder is gesteld, maar ik durf door mogelijke spoilers niet het forum door te spitten...

Ik twijfel over de aanschaf van deze game. Wil heel graag eindelijk eens een echte ps5 game spelen en de setting lijkt me heel tof. Echter zijn de dark soul games niks voor mij. Ik speel voornamelijk voor de ontspanning en als een game frustrerend is...lamazitten! Dat is natuurlijk subjectief, echter daarom de vraag hier: voor degene die dark souls ook niet spelen vanwege de moeilijkheidsgraad, maar deze game wel, is het een aanrader?
Als je bij frustratie zoiets hebt van laat maar zitten dan zou ik deze game niet kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09-2023

Ik had hetzelfde, ben ook niet van de Souls games etc. Returnal toch gehaald, en ook al is hij erg moeilijk, hij is echt héél goed… en als je dan eindelijk verder komt dan geeft dat écht veel voldoening. :). Zelf heb ik hem een paar dagen in bezit, en ben tot aan de 2e baas gekomen, die bijna dood is, je wordt vanzelf steeds beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
aaaaargghhhh. 4de boss nog 1 hit... dood. man man... weer ff stoppen. moet wel mn energie weer opbouwen voordat ik het weer ga proberen. ff warzone tussendoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
baas ook weer plat.. ben nu in een sneeuw biome.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZeroY85
Dacht dat ik het nooit zou halen die 3e biome met die irritante drones maar het is toch gelukt en de boss is dood! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Massief schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 18:24:
Kleine tip, niet echt een spoiler. Als je wat verder bent in de game is het wel cool om weer eens random naar het huis te lopen in de eerste wereld en naar binnen te gaan
Een must gewoon om meer van de story te begrijpen, no spoiler alert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robzzzzzzzz

Gewoon halen! al ga je soms je controller opvreten, het is het allemaal waard, ik maak hier even een mainstream vergelijking die overigens ook voor mezelf opgaat, Zo teleurgesteld in tijd prijs verhouding, Re Village Top game, Super mooi, Super story, maar zo makkelijk en zo kort dat het je 70 euro niet eens waard is in tijd, Returnal for life! zo zouden alle games moeten zijn _/-\o_.

[ Voor 4% gewijzigd door robzzzzzzzz op 09-05-2021 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
shakespeare schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:14:
baas ook weer plat.. ben nu in een sneeuw biome.
Hier ook de 4e boss down. Eigenlijk de makkelijkste tot nu toe. Tot zo ver heb ik de meeste moeite gehad met boss 1 & 2.

Mooie encounter trouwens ook! Die muziek <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
yinx84 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:23:
[...]

Hier ook de 4e boss down. Eigenlijk de makkelijkste tot nu toe. Tot zo ver heb ik de meeste moeite gehad met boss 1 & 2.

klopt, heel vet.

ik had de meeste moeite met boss 3, vooralsnog wel te doen. een echte casual gamer gaat dit niet uitspelen ben ik bang.
vraag me ook af hoeveel mensen hem completen en of ze deze cijfers willen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBRU88

PEBRU88

PC Load Letter?!

yinx84 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:23:
[...]

[YouTube: Returnal - Hyperion Theme]

heerlijke muziek vlak voor een boss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 21:33
Ik heb nu al 2x gehad dat ik middenin een (goede) run een deur open met een Atropian key en opeens m'n run reset en weer bij de crash site begin. Ik heb echt geen idee waarom, andere mensen met hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
shakespeare schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:50:
[...]

klopt, heel vet.

ik had de meeste moeite met boss 3, vooralsnog wel te doen. een echte casual gamer gaat dit niet uitspelen ben ik bang.
vraag me ook af hoeveel mensen hem completen en of ze deze cijfers willen delen.
Dat kan je aan de trophies wel goed zien. Heb gister boss 3 neergehaald en dan krijg je de “complete Act 1” trophy. Op dat moment had 20% die trophy dus 1/5e van de Returnal spelers was gisteren in ieder geval al in biome 4. En zo kan je ook zien hoeveel % al een bepaalde boss heeft verslagen, de platinum trophy hebben behaald etc.

[ Voor 8% gewijzigd door ZeroY85 op 10-05-2021 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ZeroY85 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 12:52:
[...]

Dat kan je aan de trophies wel goed zien. Heb gister boss 3 neergehaald en dan krijg je de “complete Act 1” trophy. Op dat moment had 20% die trophy dus 1/5e van de Returnal spelers was gisteren in ieder geval al in biome 4. En zo kan je ook zien hoeveel % al een bepaalde boss heeft verslagen, de platinum trophy hebben behaald etc.
bedankt voor de tip, check je dan gewoon je trophy's in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
shakespeare schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:49:
[...]

bedankt voor de tip, check je dan gewoon je trophy's in het menu?
Ja, gewoon op de PS5 of in de PS app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ben ook niet van de souls games maar ik heb dit weekend de credits zien rollen van Returnal. In totaal heb ik daar 32 uur over gedaan. Nu fiets ik in 4 uur door alle biomes heen. :D

Ja het was af en toe flink frustrerend, ja ik heb het af en toe aan de kant gelegd omdat het me te veel werd. Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik geen vooruitgang boekte (wat ik in souls games wel heb). Ik werd steeds een beetje beter en kwam steeds een beetje verder. En het gevoel wat je dan hebt als je voor het eerst een baas omlegt is onbeschrijflijk.

Dus ja, zelfs als soulsborne hater raad ik returnal aan. Met name ook omdat het zo lekker wegspeelt en het sound design echt top notch is.

Bezie het zo: Returnal is een RPG waarin jij als speler levelt, niet zozeer de protagonist. Uiteindelijk ben je hoog level genoeg om met 2 vingers in je neus door de game te fietsen. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
Man man. Moet die derde boss nog altijd verslaan. Vanavond weer wat tijd gehad om te spelen. Eén run mega veel obolieten verzameld zodat ik reconstructor en bij een maker alles kon kopen. Loop ik in die derde wereld ergens naar binnen op zoek naar een maker. Gebied in lockdown.. komen er 2 van die grote springende robots tevoorschijn, van die beesten met een schild die stralen (fkin irritant zijn die), paar kanonnen die van die ballen afknallen en nog lading andere enemies.. plus nog wat obstakels met rode stralen..

Wederom gesneuveld. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Blaat schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:36:
[...]

Ik ben ook niet van de souls games maar ik heb dit weekend de credits zien rollen van Returnal. In totaal heb ik daar 32 uur over gedaan. Nu fiets ik in 4 uur door alle biomes heen. :D

Ja het was af en toe flink frustrerend, ja ik heb het af en toe aan de kant gelegd omdat het me te veel werd. Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik geen vooruitgang boekte (wat ik in souls games wel heb). Ik werd steeds een beetje beter en kwam steeds een beetje verder. En het gevoel wat je dan hebt als je voor het eerst een baas omlegt is onbeschrijflijk.

Dus ja, zelfs als soulsborne hater raad ik returnal aan. Met name ook omdat het zo lekker wegspeelt en het sound design echt top notch is.

Bezie het zo: Returnal is een RPG waarin jij als speler levelt, niet zozeer de protagonist. Uiteindelijk ben je hoog level genoeg om met 2 vingers in je neus door de game te fietsen. :)
Ff vraagje, voor de zekerheid in spoiler tags.

spoiler:
Ik heb begrepen dat er 3 acts zijn. Respectievelijk B1 t/m B3, B4 t/m B6 en weer B1 t/m B6 (alles dus). Wanneer krijg je de credits? Na Act 2? Of Act 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

yinx84 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:23:
[...]

Ff vraagje, voor de zekerheid in spoiler tags.

spoiler:
Ik heb begrepen dat er 3 acts zijn. Respectievelijk B1 t/m B3, B4 t/m B6 en weer B1 t/m B6 (alles dus). Wanneer krijg je de credits? Na Act 2? Of Act 3?
spoiler:
Na act 2. :) Maar, in act 3 kan je vanuit Biome 1, 2 en 3 niet naar 4, 5 of 6 en vice versa. In feiten speel je Act 1 en 2 gewoon opnieuw, maar je kan een ander einde krijgen met de juiste collectibles.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massief
3e boss down. Er beetje heelhuids en goed voorbereid komen is moeilijker dan de boss zelf...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Gisteren er eens goed voor gaan zitten en Biome 4, 5 en een groot deel van 6 gecleared. Ideale wapen, astronautenpoppetje, een sloot aan artifacts, consumables... was helemaal klaar voor de boss. PS5 in rest mode gezet, wilde vandaag verder - helaas, run kwijt.

Dat doet toch wel even pijn. Vind het niet erg om het opnieuw te moeten doen aangezien ik nog meer craving heb naar het spel, maar ik heb toch best even staan vloeken. Zeer vet spel maar hier hebben ze de bal toch echt laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Kan je nou als je dood bent gegaan en dus weer terug bij je schip bent de game gewoon afsluiten? En heeft de game dan dus al je permanente progressie opgeslagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Steven030 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:04:
Kan je nou als je dood bent gegaan en dus weer terug bij je schip bent de game gewoon afsluiten? En heeft de game dan dus al je permanente progressie opgeslagen?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
Wat is nou een beetje een aan te raden wapen? Zit nu in biome 4, heb de 1e act voltooid met een carbine dat schoot wel lekker maar is dat nog steeds een goede keuze in act 2?

[ Voor 5% gewijzigd door ZeroY85 op 12-05-2021 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
ZeroY85 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:23:
Wat is nou een beetje een aan te raden wapen? Zit nu in biome 4, heb de 1e act voltooid met een carbine dat schoot wel lekker maar is dat nog steeds een goede keuze in act 2?
Er zijn geen foute wapens qua keuze gelukkig. Zelf vond ik de Carbine ook heel fijn, omdat je gewoon lekker die knop ingedrukt kan houden. Nu zijn de Hollowseeker en de Electropylon Driver mijn favoriet. Wel laat ik mijn keuze afhangen van wat voor extra abilities een gun heeft.

Gewoon lekker allemaal proberen en blijven gebruiken wat goed aanvoelt :) Zag laatst een thread op Reddit waar men ieders favoriete wapen besprak, maar het was echt all over the place... dus er is niet echt een meta.

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 12-05-2021 14:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Er zijn inderdaad geen foute wapens, maar een Hollowseeker met Serrated Projectiles, Retarget en Portal Beam geeft een power spike die borderline OP is. De DPS ervan is zonder moeite ruim het dubbele van alle alternatieven, zeker als je versie III hebt unlocked van alle perks.

Zat filmpjes te vinden van mensen die met een dergelijk wapen achter een barrier de Biome 4 boss in 20 seconden (inclusief invulnerable momenten) weg smelten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Oei, net lekker op dreef en bijna klaar voor de boss en toen crashte de hele game… pfff, dat is wel weer zuur hoor. Maar we gaan weer door, best verslavend dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Best wat moeite gehad met de eerste baas, die vanochtend down 😊 Vervolgens doorgegaan en 2e baas in 1 try down. Nu in de 3e diome. Wat een dik spel he? Ook de audio. Zit steeds op puntje van mijn stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AXN01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09-2023
Kom maar niet voorbij baas 3. Wat is jullie tactiek?
spoiler: title
Ik ga zsm Biome 1 door, naar het stukje met de fabricators. Als daar het astronaut poppetje is dan terug naar het eerste punt (anders restart cycle) , en heel Biome 1 clearen. Zoveel mogelijk integrity krijgen en het astronaut poppetje en een large silphium vial fabricaten. Dan pak ik de shortcut naar Biome 3, pak daar direct het proficiency item zodat ik op 9 zit, en dan direct naar de tower en daar doorheen rushen tot de baas, maar kom maar niet voorbij fase 2

[ Voor 7% gewijzigd door AXN01 op 13-05-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:16

JSchut

.....

Ik had wat moeite met de 2de baas. Echter nadat ik die down had vloog ik er doorheen. Ben inmiddels in biodome 5 aangekomen.

Ik heb echter iets raars (denk ik). Ik wordt in biodome 4 door zowat alles in 1 of 2 schoten gekilled. Ook werken mijn health upgrades ineens veel minder. Wanneer ik 3 resin pak en een upgrade krijg is het maar heel erg weinig. Veel minder dan voorheen.

Dit had ik voor mijn gevoel de eerste keer niet toen ik door biodome 4 en 5 ging. Boss 4 ging ook down op de eerste try (was ook de eerste run in biodome 4)

Is dit normaal dat het de damage ineens mega veel hoger is en dat health upgrades nog maar miliscuul zijn?
Ik vermoed van niet. Misschien de game maar een closen en opnieuw opstarten.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

@JSchut Geen malfunctions of parasites die dat negatieve effect hebben? Vijanden zijn op die levels veel dodelijker. Houdt er ook rekening mee dat op adrenaline niveau 5 je een extra shield hebt, die na 1 hit al weer weg is. In de eerdere levels was het wat makkelijker om dat niveau langer vast te houden.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Chrasher schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:20:
@JSchut Geen malfunctions of parasites die dat negatieve effect hebben? Vijanden zijn op die levels veel dodelijker. Houdt er ook rekening mee dat op adrenaline niveau 5 je een extra shield hebt, die na 1 hit al weer weg is. In de eerdere levels was het wat makkelijker om dat niveau langer vast te houden.
Nope letterlijk spawnen. Eerste kamer inlopen en eerste kogel die me raakt dood. Heel apart.
Ga hem even restarten. Vanavond eens testen.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 14-05-2021 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Ben vandaag begonnen met het spel! Wat een dikke game zeg. Net tot de eerste boss gekomen en toen ging ik dood... let's retry :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:33
Heb het niet, paar video’s op YouTube gekeken, ziet er goed uit maar niet voor mij.
Trouwens zag het net, op NG + speedrun in 5 minuten 😱😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Hier ook de credits gezien inmiddels. Op naar de volgende run! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
Had de game een tijdje laten liggen maar nu echt moeite met act 2, ik ga echt hard rekt iedere keer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Game herstart en het is weer normaal…

Biodome 5 bijna klaar. Laatste enemy op 5% en ik maak een fuck up. En opnieuw beginnen grrr. Morgen maar weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Evernote schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:46:
Had de game een tijdje laten liggen maar nu echt moeite met act 2, ik ga echt hard rekt iedere keer. 8)7
Jij bent tenminste bij act 2. Serieus moeite om überhaupt de eerste boss te verslaan hier haha, er gaat zoveel tijd inzitten om voorbereid het gevecht aan te gaan. Ik vind het een supervet spel en heb er veel plezier mee gehad, maar denk toch te moeilijk/lang voor mij. Ik las dat je voorheen volop kon healen in je bed voorafgaand aan de eerste boss, dat zou perfect geweest zijn voor mij en jammer dat ze het eruit gesloopt hebben. Wel credits aan Sony dat ze zo’n game hebben durven uit te geven.
spoiler:
Ik ben een beetje zoekende wat nou het juiste moment is om Phrike aan te vallen. Komt er ooit een einde aan de poorten? Dat heb ik nooit gehaald omdat ik meestal na de zoveelste lockdown het loodje leg en mijn healthbalk tegen die tijd wel langer maar vrijwel leeg is. Daarom kies ik er ook voor om eerder het gevecht aan te gaan als mijn health balk vol is en ik bij voorkeur het astronautenbeeldje heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Steven030 op 15-05-2021 07:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
Steven030 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 07:20:
[...]

Jij bent tenminste bij act 2. Serieus moeite om überhaupt de eerste boss te verslaan hier haha, er gaat zoveel tijd inzitten om voorbereid het gevecht aan te gaan. Ik vind het een supervet spel en heb er veel plezier mee gehad, maar denk toch te moeilijk/lang voor mij. Ik las dat je voorheen volop kon healen in je bed voorafgaand aan de eerste boss, dat zou perfect geweest zijn voor mij en jammer dat ze het eruit gesloopt hebben. Wel credits aan Sony dat ze zo’n game hebben durven uit te geven.
spoiler:
Ik ben een beetje zoekende wat nou het juiste moment is om Phrike aan te vallen. Komt er ooit een einde aan de poorten? Dat heb ik nooit gehaald omdat ik meestal na de zoveelste lockdown het loodje leg en mijn healthbalk tegen die tijd wel langer maar vrijwel leeg is. Daarom kies ik er ook voor om eerder het gevecht aan te gaan als mijn health balk vol is en ik bij voorkeur het astronautenbeeldje heb.
Voorbereiding is belangrijk als je wat moeite hebt met dodgen e.d., maar het blijft ook wel RNG natuurlijk, probeer vooral health te maxen. Er is ook een parasiet die integriteit automatisch hersteld als je weinig over hebt, en een item variant die hetzelfde doet en dan is het, als je moeite hebt een stuk makkelijker.

Geef het niet op, ga desnoods met minder voorbereiding om de patronen van de baas te leren zodat je minder afhankelijk bent van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:05
Kan iemand mij spoilen of je na het beaten van de game de bosses kan replayen. Zou wel tof zijn om voor flawless fights te grinden. Voor nu haal ik de bosses alleen maar door al mijn heal items te gebruiken + astronautje😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
balarina schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 09:41:
Kan iemand mij spoilen of je na het beaten van de game de bosses kan replayen. Zou wel tof zijn om voor flawless fights te grinden. Voor nu haal ik de bosses alleen maar door al mijn heal items te gebruiken + astronautje😋
spoiler:
Zo vaak je wil!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Eindbaas verslagen! Helaas last van de trophy bug en dus geen trophy meer gehad na de 4de boss.

Ach ja gelukkig geef ik daar weinig om. Hele toffe game. Tijd geleden dat ik zo in een game zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
Het sfeertje werkt zo goed. Ik speel zelf vaak met een headset, maar dat is me een partij intens zeg.
Enige minpuntje is dat ik te weinig tijd heb om hem te spelen. Hopelijk krijgen ze wel de crashes eruit.

De haptic feedback, persoonlijk vind ik dat het beste van de PS5 tot nu toe.

[ Voor 16% gewijzigd door lordloeder op 15-05-2021 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nog maar een run gedaan. Nu in 1 keer. Vorige keer had ik ps5 in sleep gezet. Nu unlocked de trophies wel. Moet alleen de level 30 nog even opnieuw doen maar goed.

Edit: vandaag 3 runs achter elkaar act 2 uitgespeeld. Laatste run ook niet geraakt door de final boss. Geen zin om random zooi te farmen. Dus de verkoop in.

Hele toffe game! Blij dat ik deze gehaald heb.

[ Voor 39% gewijzigd door JSchut op 16-05-2021 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
1ste Boss nu down. Heel klein health balkje over.
Het 2de gedeelte waar je daarna in komt, voelt dan zo totaal anders. Alleen jammer dat ik dom door een paarse octopus met zijn pulserende zooi in zo'n throphy room af ging.
Iets te snel geweest.

Is het handig om weer het eerste gedeelte te doen om zo de extra health te krijgen? Of gelijk naar deel 2 via de poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Poh door 4 om 5 te bereiken en dan
spoiler:
die sleutels verzamelen.

Taai.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
Ik heb hem vanavond dan uiteindelijk uitgespeeld. Laatste 2 biomes gingen wel vrij makkelijk. Laatste twee bossen goed kunnen killen.

Verhaal is me overigens nog niet helemaal duidelijk... einde vond ik wat vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
Lees net dat ik nog niet helemaal klaar ben om het volledige verhaal te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
lordloeder schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:44:
1ste Boss nu down. Heel klein health balkje over.
Het 2de gedeelte waar je daarna in komt, voelt dan zo totaal anders. Alleen jammer dat ik dom door een paarse octopus met zijn pulserende zooi in zo'n throphy room af ging.
Iets te snel geweest.

Is het handig om weer het eerste gedeelte te doen om zo de extra health te krijgen? Of gelijk naar deel 2 via de poort?
In dat stadium zou ik persoonlijk snel naar 2 doorgaan...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste