[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Mijn condities pakken nu ook niks op. Ik verander ze af en toe iets, maak ze iets ruimer, maar nog steeds niets sinds 09.30
Die zijn trouwens wel allemaal inmiddels geraakt, dus dat is goed.

Wat ook goed is, is dat langzamerhand wat legacy deals worden opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
Blender_01 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 19:12:
Mijn condities pakken nu ook niks op. Ik verander ze af en toe iets, maak ze iets ruimer, maar nog steeds niets sinds 09.30
De eerste conditie van je bot is ULT, 3 minutes, 100.
100 is de max voor ULT, dus <100 is toch best ruim:-) Als in 1-99 valt daaronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Haha, weet ik. Ik had daar in een eerdere versie wel een 'echt' getal staan. Maar omdat ik nog aan het tweaken ben heb ik de conditie laten staan maar het getal aangepast 100. Kan ik het makkelijker weer aanpassen als ik hem toch weer wil inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:45

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb mijn bot (https://3commas.io/bots/3872110) nu eens naar ETH gezet en iets meer speelruimte gegeven (~ 500,-). Benieuwd wat hij er mee gaat doen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:48
Kuusj schreef op zondag 2 mei 2021 @ 21:29:
Heb mijn bot (https://3commas.io/bots/3872110) nu eens naar ETH gezet en iets meer speelruimte gegeven (~ 500,-). Benieuwd wat hij er mee gaat doen.
Je link doet het niet, je kan via view bot kiezen voor Share. En die link is wel bruikbaar.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 21:59
Gisteren toch nog een redelijk resultaat behaald; over de afgelopen dagen aardig consistent. Valt me wel op dat de grootste winst in de nacht ontstaat. Vannacht ook nog twee oude deals afgerond, nog maar vier te gaan.

Mijn Conditions staan erg strak (laag), hierdoor heb ik weinig nieuwe deals tegelijk. Echter, de deals die ik heb worden allen binnen een dag ook weer afgerond. Probeer met mijn Conditions dus een beetje het dal van de koers te vinden en daarop in te stappen (wat overigens niet 100% lukt, maar dat zal een utopie blijven).

Mijn SO staat nu nog beperkt op een max van 2 want nog te weinig funds. Dat wil ik straks opschroeven, dan kan ik daarna de Conditions iets ruimer zetten. Dan pak ik eerder deals die nog wat dalen, maar door de hogere SO compenseer ik dat weer.

Klinkt voor mij logisch, maar hoor ook graag jullie gedachten daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24

nwagenaar

God, root. What's the differen

Sinds 1-5 ben ik over naar trading via BTC-pairs middels mijn nieuwe bot - kopietje van @Remy!!!! met enkele aanpassingen in de Dealstart conditions naar aanleiding van de bot van @bek en vervolgens BTC_ALL - heeft dit met 15 Max deals geresulteerd in 159 deals en circa $11.20 aan "winst".

Dat gezegd hebbende, enkele coins zoals ADA, FTM en ALICE zitten diep in het rood. Zou leuk zijn als die op den duur even bij gaan trekken :+

Overigens verneem ik dit weekend hetzelfde als @Amargedon: de meeste van mijn (kortstondige) succesvolle deals vinden in de nacht plaats terwijl de (succesvolle) deals overdag langer nodig hebben (15-30 minuten in de nacht vs 3+ uren overdag).

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

nwagenaar schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:43:
Sinds 1-5 ben ik over naar trading via BTC-pairs middels mijn nieuwe bot - kopietje van @Remy!!!! met enkele aanpassingen in de Dealstart conditions naar aanleiding van de bot van @bek en vervolgens BTC_ALL - heeft dit met 15 Max deals geresulteerd in 159 deals en circa $11.20 aan "winst".

Dat gezegd hebbende, enkele coins zoals ADA, FTM en ALICE zitten diep in het rood. Zou leuk zijn als die op den duur even bij gaan trekken :+

Overigens verneem ik dit weekend hetzelfde als @Amargedon: de meeste van mijn (kortstondige) succesvolle deals vinden in de nacht plaats terwijl de (succesvolle) deals overdag langer nodig hebben (15-30 minuten in de nacht vs 3+ uren overdag).
En wat is je inleg? 10$ op 10.000 euro is niet zoveel natuurlijk.

Zelf met 3 bots bezig van ieder 100$. 'winst' staat op 4$ de laatste 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

AndereKoekoek schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:54:
[...]

Zelf met 3 bots bezig van ieder 100$. 'winst' staat op 4$ (op 300$ inleg) de laatste 24 uur.
Edit:
Zelf handmatig gisteren burger, fet en cel gekocht. Dat heeft me 25 usd opgeleverd de afgelopen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

AndereKoekoek schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:54:
[...]

Zelf met 3 bots bezig van ieder 100$. 'winst' staat op 4$ de laatste 24 uur.
True. Het gaat om één draaiende bot met alleen BTC-pairs (winst 0.5% per deal) van om en nabij de $300 aan BTC; dus ergens rond de 1.5% (om en nabij $3 tot $4) winst/rendement per dag wat uiteindelijk ook iets lager is dan mijn USDT-pair bot van voorheen.

Maar goed, we gaan het zien over een langere termijn.

[ Voor 4% gewijzigd door nwagenaar op 03-05-2021 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcello14
  • Laatst online: 11-09 15:44
Gistermidag toch ook maar begonnen voor het echie nu :)

Ik heb de bot van @Remy!!!! een heel klein beetje getweaked (aantal orders aangepast).

Nu voor het lastigste stuk :), van de bot afblijven en kijken hoe hij zich deze week houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Amargedon schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:18:
Gisteren toch nog een redelijk resultaat behaald; over de afgelopen dagen aardig consistent. Valt me wel op dat de grootste winst in de nacht ontstaat. Vannacht ook nog twee oude deals afgerond, nog maar vier te gaan.

Mijn Conditions staan erg strak (laag), hierdoor heb ik weinig nieuwe deals tegelijk. Echter, de deals die ik heb worden allen binnen een dag ook weer afgerond. Probeer met mijn Conditions dus een beetje het dal van de koers te vinden en daarop in te stappen (wat overigens niet 100% lukt, maar dat zal een utopie blijven).

Mijn SO staat nu nog beperkt op een max van 2 want nog te weinig funds. Dat wil ik straks opschroeven, dan kan ik daarna de Conditions iets ruimer zetten. Dan pak ik eerder deals die nog wat dalen, maar door de hogere SO compenseer ik dat weer.

Klinkt voor mij logisch, maar hoor ook graag jullie gedachten daarbij.
Ik zit dus meer in de lijn van @Amargedon. Ik wil ze ook proberen zoveel mogelijk te pakken op de bodem. Wat zijn jouw startingconditions dan?
Ik word een beetje onrustig als er 6 uur lang geen nieuwe deal binnenkomt. En dan zet ik ze steeds weer iets ruimer. Normaal gesproken zou ik de MFI indicator gebruiken, maar ja die kun je helaas niet gebruiken. Dus ik vergelijk het daadwerkerlijke instapmoment met de MFI indicator. Meestal komt het aardig in de buurt, maar soms ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:30

Redcoil

Polyinterpretabel

Ook ik ben gisteren weer begonnen in de markt. In het verleden (een jaar of 2 terug) eens wat met BTC gerommeld en toen flink verloren. Niet meer dan in bereid was te verliezen, maar het was toch jammer. Ik zie het maar als leergeld en ben daardoor lange tijd wat terughoudend geweest tegenover BTC.

Uiteindelijk denk ik dat er wel toekomst in de crypto markt zit. Probleem is dat ik het erg lastig vind te bepalen wanneer je in het best kunt kopen en wanneer je het best winst (of verlies?) kunt pakken. Het gebruiken van een bot geeft me wat rust daarbij en als die nog enigszins 'safe' is opgezet (voor zover je daarvan kunt spreken) is dat mooi meegenomen.

Zo heb ik nu een paar weken de markt in de gaten gehouden en heb sinds gisteren de bot van @Remy!!!! draaien. Erg tof dat je die hebt willen delen, bedankt daarvoor. Eens zien wat die nu gaat doen. :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:36
Dit is mijn bot:
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=f681c2fc42

Ik heb het gevoel dat velen hier continue hun bot aan het tweaken zijn. Test de bot over verschillende weken tijd. Enkele dagen zijn niet representatief in Crypto...

Zorg ervoor dat je genoeg SO's hebt staan. Sommigen staan hier met enkel 2SO's, dit is (volgens mij) toch echt wel weinig, of je moet bijna de perfecte entry gevonden hebben. Met meerdere SO's heb je ook geen stop-loss nodig.

Ik heb nu 358 trades die geclosed zijn waarvan 0 met verlies. Ja, het komt ook voor dat ik een trade heb die aan -15% a -20% staat, maar door de DCA orders closen die trades allemaal in profit.

Zorg er ook voor dat je altijd nog genoeg spare funds hebt staan om een eventuele manuele SO te triggeren. Want op = op en dan zit je compleet vast! Gebruik dus nooit de volle 100% van uw funds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Remy!!!! schreef op maandag 3 mei 2021 @ 08:04:
[...]

Je link doet het niet, je kan via view bot kiezen voor Share. En die link is wel bruikbaar.
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=57e5a7ae40
Kapitale fout gemaakt om hem maar op ETH te zetten gisteren ipv USD omdat ik daar meer van had op Binance.

Bot heeft fijn 500,- aan (RIP)ple gekocht waardoor de 55,- aan waardestijging van ETH ook misgelopen is. Mooie bot die dat nog even recht trekt met 1 deal per dag van 2% 8)7 Maar ja, risico's van het vak :)

Ik ga die ook de XRP deal laten afmaken (hopelijk morgen..) en dan weg ermee met die bot. Fijn mijn ETH als ETH en dan maar BTC/USD als base currency. Ik ga me dan wat meer inlezen over de instellingen etc. en het opnieuw proberen maar dan wat voorzichtiger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55
argon007 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 22:42:
Dit is mijn bot:

Ik heb het gevoel dat velen hier continue hun bot aan het tweaken zijn. Test de bot over verschillende weken tijd. Enkele dagen zijn niet representatief in Crypto...

Zorg ervoor dat je genoeg SO's hebt staan. Sommigen staan hier met enkel 2SO's, dit is (volgens mij) toch echt wel weinig, of je moet bijna de perfecte entry gevonden hebben. Met meerdere SO's heb je ook geen stop-loss nodig.

Ik heb nu 358 trades die geclosed zijn waarvan 0 met verlies. Ja, het komt ook voor dat ik een trade heb die aan -15% a -20% staat, maar door de DCA orders closen die trades allemaal in profit.

Zorg er ook voor dat je altijd nog genoeg spare funds hebt staan om een eventuele manuele SO te triggeren. Want op = op en dan zit je compleet vast! Gebruik dus nooit de volle 100% van uw funds.
Goede info in deze post, dank.
Mijn bot doet het... OK. Ik ben begonnen bij die van @Remy!!!! en heb wat lopen schuiven. Niet aan de triggers, wel aan het aantal orders, percentages en SO's. Over het afgelopen weekend zo'n 15 euro winst (op ongeveer 400 euro aan BTC). vandaag gaat hij voor het eerst flink in het rood. Hij zit al meer dan 24 uur vast in XMR met een handvol trades. Ik heb gisteravond handmatig wat SO toegoevoegd, maar het mocht niet baten want hij is alleen maar verder gezakt. Ik heb geduld en laat hem het rustig zelf uitzoeken.

De filosofie van Remy over 'betrouwbare alts' spreekt me aan. Het is geen ramp als je langer zit in deze coins. Het komt uiteindelijk wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is mijn bot:

Bedankt voor het sharen, waarom heb je trailing uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Dit is mijn bot:

Maar als ik het goed zie opent de bot zelf geen nieuwe deal, dat doe je dus handmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Net zoals gisteren is m'n bot weer traag opstart aan het komen, tot nu toe 'maar' $1,42 winst. Gisteren begon het ook erg traag, en uiteindelijk de dag geëindigd op $11,6 winst.
Nu zit ik even te denken, ik trade nu in de volgende pairs:
BTC_ADA, BTC_BCH, BTC_BNB, BTC_DOT, BTC_ETH, BTC_LINK, BTC_LTC, BTC_VET, BTC_XLM, BTC_XRP

En die gaan altijd wel redelijk goed, soms dalen ze, en soms stijgen ze. Maar wat als m'n bot nu heel veel pairs opkoopt in hun ATH (All Time High). Als de munt vervolgens 10/20/30% zakt, dan kan het mogelijk wel enkele dagen/weken duren voordat die ATH weer wordt gehaald. Nu vind ik het niet erg om deze pairs lang aan te houden, maar is het mogelijk om te voorkomen dat de deal start (bijna) op een ATH?
Welke start condities zijn daar het beste voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Ik ben aan het knutselen met freqtrade, maar het is wel even puzzelen om een strategie goed te maken. Ik wil die van @Remy!!!! overnemen als start, al is het maar omdat ik dan mooi vergelijkingsmateriaal heb.

Maar ik denk dat de binance-trading-bot ook een poging waard is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@Remy!!!! door gebruik te maken van meerdere Safety Orders ervoor kunnen zorgen dat ie bij dalingen over het gemiddelde alsnog een goede profit marge kunt verkrijgen (zie de uitleg van @argon007) en geen panic sell hoeft te doen.

Een simpel voorbeeld (op basis van eieren) waarbij 1 ei 5 euro waard is bij de 1e trade en de waarde van een ei gaat zakken en je maakt gebruik van 4 aanvullende SO's:

1e trade van 1 ei = 5 Euro
2e SO van 1 ei = 4 Euro
3e SO van 1 ei = 3 Euro
4e SO van 1 ei = 2 Euro
5e SO van 1 ei = 1 Euro
===================+
Totaal: 15 Euro

Je hebt nu dus 5 eieren gekocht voor 15 euro, gemiddeld is 1 ei nu 3 Euro waard. Dus als je alle 5 eieren boven de 3 Euro verkoopt dan heb je winst over de gehele trade. Zou een ei de volgende dag weer stijgen in waarde naar (bijvoorbeeld) 4 euro en deze stijgt niet verder dan zou dit neerkomen bij verkoop op 20-15 = 5 Euro winst (of te wel 33%).

[ Voor 12% gewijzigd door nwagenaar op 04-05-2021 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
Ik probeer daarin een mix te vinden. Mijn conditions staan strak zodat ik een deal maak op (zoveel mogelijk) het laagste punt. Dat zie ik ook wel terug doordat deals niet langer dan een dag staan nu.

Nadeel is minder deals. Dus dan moet ik of de profit verhogen per deal (hogere BO) of de conditions iets losser zetten en meer SO toevoegen om te compenseren zoals @nwagenaar hierboven uitlegt.

Dat laatste heeft alleen zin wanneer het aantal deals tegelijk ga verhogen, anders zal het teveel blokkeren. Dus zolang ik op minder dan 20 deals zit, bewandel ik nog de eerste weg eigenlijk. Betekent dat er soms weinig gebeurt, maar toch nu per dag 4 a 5 $ de afgelopen dagen. Niet superlang qua periode, maar toch.

Voor vandaag net bij de $2.6 aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
nwagenaar schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:21:
@Remy!!!! door gebruik te maken van meerdere Safety Orders ervoor kunnen zorgen dat ie bij dalingen over het gemiddelde alsnog een goede profit marge kunt verkrijgen (zie de uitleg van @argon007) en geen panic sell hoeft te doen.

Een simpel voorbeeld (op basis van eieren) waarbij 1 ei 5 euro waard is bij de 1e trade en de waarde van een ei gaat zakken en je maakt gebruik van 4 aanvullende SO's:

1e trade van 1 ei = 5 Euro
2e SO van 1 ei = 4 Euro
3e SO van 1 ei = 3 Euro
4e SO van 1 ei = 2 Euro
5e SO van 1 ei = 1 Euro
===================+
Totaal: 15 Euro

Je hebt nu dus 5 eieren gekocht voor 15 euro, gemiddeld is 1 ei nu 3 Euro waard. Dus als je alle 5 eieren boven de 3 Euro verkoopt dan heb je winst over de gehele trade. Zou een ei de volgende dag weer stijgen in waarde naar (bijvoorbeeld) 4 euro en deze stijgt niet verder dan zou dit neerkomen bij verkoop op 20-15 = 5 Euro winst (of te wel 33%).
Erg goed punt!
Bij 1 van m'n eerste bots had ik 5 SO's, maar deze veels te weinig dus.
Ik zal het eens aanpassen. Gezien de hoeveelheid deals die in de min staan zal het mogelijk een dag of 2 duren voordat alles weer hersteld is, maar het zij zo.
Sinds de 26e (toen had ik hem actief) $78,16 winst gemaakt. En dus geen SL en ook zelf niets als Panic sell verkocht. En dat lijkt best goed te werken met de top 10/15 pairs.

Edit: Nu aangepast van 70 deals met 2 SO's, naar 35 deals met 4 SO's. Dan binnenkort het aantal SO's verhogen naar 5á6 en dan het aantal deals pas weer verhogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Remy!!!! op 04-05-2021 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• argon007
Tranzity schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Bedankt voor het sharen, waarom heb je trailing uitstaan?
Mijn TP stond op 3% en 0.34% trailing. Echter werden de meeste deals geclosed onder de 3% (door een plotseling dump). Dus was het interessanter om de trailing optie te disabelen en fix profit te nemen op 3%.
Kuusj schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:45:
[...]

Maar als ik het goed zie opent de bot zelf geen nieuwe deal, dat doe je dus handmatig?
Klopt, 3commas krijgt orderinfo binnen via een Telegram bot die ik heb gemaakt.
Remy!!!! schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:38:
[...]

Erg goed punt!
Bij 1 van m'n eerste bots had ik 5 SO's, maar deze veels te weinig dus.
Ik zal het eens aanpassen. Gezien de hoeveelheid deals die in de min staan zal het mogelijk een dag of 2 duren voordat alles weer hersteld is, maar het zij zo.
Sinds de 26e (toen had ik hem actief) $78,16 winst gemaakt. En dus geen SL en ook zelf niets als Panic sell verkocht. En dat lijkt best goed te werken met de top 10/15 pairs.

Edit: Nu aangepast van 70 deals met 2 SO's, naar 35 deals met 4 SO's. Dan binnenkort het aantal SO's verhogen naar 5á6 en dan het aantal deals pas weer verhogen.
SO's zijn zo belangrijk! 2 SO's vind ik zelf weinig (ik ken de exacte settings niet die jij gebruikt natuurlijk). Dit is mijn setup: https://cdn.discordapp.co...5948926206022/unknown.png
dus bij -5%, -12%, -21.8% en als laatste -35.52% sta ik klaar met een SO om de prijsdaling op te vangen. Op datzelfde moment verdubbel ik telkens mijn inleg van het vorige order. Hiermee zorg je er inderdaad voor dat Average prijs ferm zakt en je praktisch alle deals (ik heb nog geen enkele loss) kunt sluiten met winst. Ok, de trade kan wel al eens wat langer duren, maar profit = profit !

Dit is momenteel mijn langste trade op dit moment:
https://cdn.discordapp.co...7362293276692/unknown.png

Ik zou niet liever hebben dan dat BADGER nog wat zakt zodat ook mijn laatste SO gehit word. Die trekt dan weer het AVG naar beneden, ben ik sneller uit de trade + heb ik meer winst omdat ik er al met een mooi bedrag inzit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
argon007 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:55:
SO's zijn zo belangrijk! 2 SO's vind ik zelf weinig (ik ken de exacte settings niet die jij gebruikt natuurlijk). Dit is mijn setup: https://cdn.discordapp.co...5948926206022/unknown.png
dus bij -5%, -12%, -21.8% en als laatste -35.52% sta ik klaar met een SO om de prijsdaling op te vangen. Op datzelfde moment verdubbel ik telkens mijn inleg van het vorige order. Hiermee zorg je er inderdaad voor dat Average prijs ferm zakt en je praktisch alle deals (ik heb nog geen enkele loss) kunt sluiten met winst. Ok, de trade kan wel al eens wat langer duren, maar profit = profit !

Dit is momenteel mijn langste trade op dit moment:
https://cdn.discordapp.co...7362293276692/unknown.png

Ik zou niet liever hebben dan dat BADGER nog wat zakt zodat ook mijn laatste SO gehit word. Die trekt dan weer het AVG naar beneden, ben ik sneller uit de trade + heb ik meer winst omdat ik er al met een mooi bedrag inzit... :)
Dit is mijn huidige bot, ik zal eens kijken of ik jouw settings kan toepassen.
En holy shitballs! Jij maakt goeie winst met je bot! :o :o :o _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• argon007
en heb vooral geduld. Wijzig niet ieder uur iets aan de instellingen. Laat het gewoon lopen met genoeg SO's en geef het wat tijd.

Alsook zoals reeds vermeld, hou genoeg spare funds over voor mocht er een trade echt volledig fout gaan zodat je manueel nog een extra SO / handmatig de AVG price omlaag kan trekken. Speel nooit met de volle 100% van uw wallet (althans dat is mijn idee :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
argon007 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:05:
en heb vooral geduld. Wijzig niet ieder uur iets aan de instellingen. Laat het gewoon lopen met genoeg SO's en geef het wat tijd.

Alsook zoals reeds vermeld, hou genoeg spare funds over voor mocht er een trade echt volledig fout gaan zodat je manueel nog een extra SO / handmatig de AVG price omlaag kan trekken. Speel nooit met de volle 100% van uw wallet (althans dat is mijn idee :-) )
Dat klopt zeker, in het begin deed ik iedere dag wel X aanpassingen, maar of je dan meer winst maakt door je aanpassingen of door de huidige stand van de markt.
Tegenwoordig wil ik het max 2x per week aanpassen.

Verder zit ik nog even naar je bot te kijken, maar jouw Deal start condition is 'Manually/API (Bot won't open new trades automatically)'. Start jij je deals dan dus zelf? Of hoe gaat dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@argon007 even benieuwd, wat is de gemiddelde looptijd van jouw trades?

En inderdaad, ook het gebruik van de optie "Safety order volume scale" kan zorgen voor een lager gemiddelde van de trades om sneller winst te verkrijgen.

Om weer even mijn eieren voorbeeld te geven met een "Safety order volume scale" van 2 ipv 1 zoals in mijn voorgaande voorbeeld:

1e trade van 1 ei = 5 EURO
2e SO van 2 eieren á 4 Euro = 8 EURO
3e SO van 2 eieren á 3 Euro = 6 EURO
4e SO van 2 eieren á 2 Euro = 4 EURO
5e SO van 2 eieren é 1 Euro = 2 EURO
===================+
Totale investering: 25 Euro voor 9 eieren komt neer op € 2.78 per ei.

Als je aangeeft te gaan voor dezelfde 33% winst dan kun je de eieren al verkopen bij € 3,70 per ei.
Remy!!!! schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Dat klopt zeker, in het begin deed ik iedere dag wel X aanpassingen, maar of je dan meer winst maakt door je aanpassingen of door de huidige stand van de markt.
Tegenwoordig wil ik het max 2x per week aanpassen.

Verder zit ik nog even naar je bot te kijken, maar jouw Deal start condition is 'Manually/API (Bot won't open new trades automatically)'. Start jij je deals dan dus zelf? Of hoe gaat dat?
Deals start ie middels een Telegram bot (zie zijn eerdere post).

[ Voor 28% gewijzigd door nwagenaar op 04-05-2021 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ondertussen een nieuwe bot gestart met veel meer SO's en een hogere Price deviation. Nu eens kijken hoe dat gaat.
De bedoeling is nu het aantal SO's naar 5 te verhogen, en dan het aantal deals te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
nwagenaar schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:09:
@argon007 even benieuwd, wat is de gemiddelde looptijd van jouw trades?

[...]

Deals start ie middels een Telegram bot (zie zijn eerdere post).
Zie hier een dump van de trades. Tot 31 maart zat ik op 3c.exchange en sinds 1 april op 3commas. Ik heb beide csv dumps samengevoegd tot 1 Excel bestand:
https://cdn.discordapp.co...223065866260/3commas.xlsx

Op 24/4 kan je mooi zien dat ik Trailing profit heb uitgezet en profit neem op 3%. Veel deals daarvoor sloten af onder de 3% terwijl trailing profit nog ingeschakeld stond. Dus staar u niet blind op de trailing optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 11:55

Ik had (nog) niet in de gaten dat je ook automatisch je ordergrootte kon laten groeien bij de SO's, Hier ga ik (tegen je eerdere advies in) ook nog even mee spelen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
[...]
Je kan handmatig altijd kiezen voor '+$ Add Funds' als de SO net niet gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Klopt, maar daarvoor heb ik een bot. Ik laat het zijn werk doen zonder er ieder half uur te moeten op babysitten. Dit maakt het traden net makkelijker. Ik laat alles dus gewoon lopen zoals het geconfigureerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 10:22
Hey allemaal, ik lees hier nu iets in mee en wil ook een bot gaan opzetten. Begrijp ik het goed dat jullie allemaal 3commas gebruiken of zijn er mensen die ook cryptohopper gebruiken? Ik koop namelijk alles bij Bitvavo en die kan ik volgens mij niet linken aan 3commas. En nog een vraag, hebben jullie hier een apart account voor of niet? Ik denk dat het niet verstandig is om dit op hetzelfde account te doen als mijn normale portfolio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Goedemiddag allemaal! Daar ben ik weer!
Afgelopen dagen helemaal REKT gegaan op mijn bot! -O-

GEINTJE! :+
Ik ben even op vakantie, dus even wat minder tijd om hier te komen en dat soort zaken, even tijd voor de kids (en vrouw) :)
Het voordeel dat er weinig te wijzigen is aan de bot, dus hij kan rustig een weekje draaien nu.

Net even bijgelezen, interesante discussies hier :)

@argon007, jouw bot ziet er echt lekker uit, maar jouw basis-trade is ook 10x zo hoog als die van mij, dan "moet" je ook wel 10x meer winst maken ( Ik snap dat het niet helemaal zo werkt... ;) ).
Ik ben het wel eens met het verhogen van het aantal SO's, de stappen en de volume scale.
Ik ben nog steeds van mening (ook eerder ergens gepost, maar even geen zin op te zoeken) dat een succesvolle bot profiteert van een hoog volume en een hoog aantal SO's (met bijbehorende volume scale).
...maar daar heb ik op dit moment niet de funds voor.

Mijn bot had zo rond de 30e wat problemen, maar heeft zich zo langzamerhand redelijk recht getrokken weer.
Ik ben nog wel op zoek naar de juiste start-conditions, hoewel het nu best redelijk gaat.
...en nu nog langzaamaan bedenken hoe ik mijn bot ga uitbreiden :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
De mensen met eindeloos veel safety orders gaan lachen eens de beer om het hoekje komt :Y

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
Laat maar komen, ik ben er klaar. De bot heeft zich al bewezen daar ik die reeds meer dan een jaar had draaien. Ik heb dus wel al wat dips meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Even een vraagje:

Zie dat de meeste hier al met 1.000+ euro bezig zijn. Dan heb je een x aantal active order, safety orders etc etc. Het max bot usage amount komt al snel op 0,036 btc te staan. Als ik die hot start dan zijn er constant insufficiënt funds.

Als je er maar 260 euro in je wallet hebt. Wat is dan de beste manier om die max terug te schroeven?

Aantal active orders naar beneden, naar 10 bijvoorbeeld, en sfatey order op 1?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amargedon
AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:34:
Even een vraagje:

Zie dat de meeste hier al met 1.000+ euro bezig zijn. Dan heb je een x aantal active order, safety orders etc etc. Het max bot usage amount komt al snel op 0,036 btc te staan. Als ik die hot start dan zijn er constant insufficiënt funds.

Als je er maar 260 euro in je wallet hebt. Wat is dan de beste manier om die max terug te schroeven?

Wat ik hieronder schrijf is wat ik denk...neem dat niet zomaar over omdat ik het zeg! Wil ik toch maar even duidelijk gezegd hebben ;)

Denk dat in de afgelopen berichten het belang voor de safety genoeg genoemd is, daar zou ik niet teveel (meer) op willen besparen. Je hebt altijd deals, of de kans op deals, die tegenvallen en de safety gebruik je om dat op te vangen.

Wat dat betreft zou ik het bedrag per deal (BO) laag zetten en het aantal deals tegelijk laag. De deals die je maakt wil je met winst sluiten, en daar heb je een goede safety voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

AndereKoekoek schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:34:
Even een vraagje:

Ook met 260 Euro (circa 0,0057 BTC) kun je gaan werken met (bijvoorbeeld) 4 SO's - alleen het maximaal aantal deals wordt aanzienlijk minder dan wanneer je gebruikt maakt van één SO - afhankelijk van je Base Order Size, Safety Order Size, Safety Order Volume Scale en Safety Order Step Scale.

Door met deze waardes te spelen (zie voor een exacte uitleg van deze waardes en hoe dit gezamenlijk werkt -> https://help.3commas.io/en/articles/3108940-main-settings) kun je bepalen wat het maximale verbruik is en bij de Assistant (als je een bot edit, staat dit rechts bovenaan) zie je het in %-verhouding staan ten opzichte van je huidige balance.

Verder speelt ook Target Profit mee in de looptijd: Minder profit pakken zou - in theorie :+ - er voor moeten zorgen dat je meer kortstondige en profiteable deals gaat verwerken. Hierdoor zou je - zelfs met lopende trades die voorzien zijn van SO's als gevolg van dips - toch winst moeten kunnen pakken ondanks dat je (bijvoorbeeld) van de Maximum Active Deals gezet op 5 waarbij je er 3 hebt die al ruim 24 uur open staan en hierdoor zou je (in theorie) de resterende 2 de kortstondige profits pakken.

Persoonlijk gebruik ik niet meer dan 75% van mijn balance om eventuele dips op te vangen en aanvullende SO's te realiseren.

Verder ook wel handig om te weten: ik meende dat als je gebruik maakt van USDT en/of EUR als primaire trading pair dat de minimale Base Order $10/€10 is, terwijl als je (bijvoorbeeld) BTC gebruikt als primaire trading pair dan is dit 0.0001 BTC wat omgerekend rond de $5.42/€ 4.51 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54
Ook sinds een weekje begonnen met een DCA bot op 3commas. De basis is de bot die @Remy!!!! hier een tijd geleden heeft gepost, dus BTC als base currency en gericht op snelle, kleine trades met relatief lage profit. In eerste instantie begonnen met een redelijk bescheiden inleg (rond de 0.01 BTC) om te kijken hoe het allemaal werkt.

Nu bijna een week achter de rug en draai tussen de $4 en $5 winst per dag en wil wat aanpassingen gaan proberen om te kijken wat het effect is op het rendement.

Nu twijfel ik wat de beste strategie is: het max aantal deals opschroeven en kleine winstjes per deal blijven pakken. Of juist het bedrag per deal iets ophogen en het max aantal deals gelijk houden of iets verlagen? Ik heb nu een max van 30 gelijktijdige deals. Base order size is 0.0001BTC, een SL van 12 en 2 SO van elk 0.00012

Oh, en nog iets anders wat ik me afvroeg... waarom zou je geen trailing gebruiken? De voordelen van trailing lijken mij een stuk groter dan de nadelen. Of zie ik hier iets over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door Gwunnik op 05-05-2021 13:17 . Reden: wat meer details toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Grootste nadeel van trailing is dat je kans hebt dat hij je target niet hit, en mijn ervring is dat hij vaker onder je target eindigt dan er boven.
Tevens heb je geen last van problemen bij 3comma's of drukte op de API aangezien je sell order er al in de boeken staat.

Mijn bot draait nu 2 maandjes en maakt eigenlijk nooit verlies (sommige trades duren wel even om te sluiten met dank aan de dips :))

Ik gebruik 4 SO's en een target profit van 1.35% en RS-7 15min < 25, 70% van de trades zijn binnen 20min klaar 90% binnen 1 dag.

Wat ook veel problemen voorkomt is minimum volume op 500 a 750 te zetten, hiervoor heeft hij wat foute deals gemaakt door net na een shitcoin pump te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
Als gevolg van trailing eindig je inderdaad vaak net onder je target profit (bij mij 2%).
Maar aan de andere kant pak ik ook soms meer dan 5%.
Per saldo maakt het niet zoveel uit schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Ik nam het gemiddelde van 300 afgelopen trades en kwam uit op een getal onder mijn TP. Vandaar dus een vast TP geplaatst op 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Vandaag stond mijn bot op 14$ profit in de afgelopen 24 uur. (Met 250 euro in de wallet best netjes)
Alleen erg veel safety orders die open stonden. Met als gevolg dat ik steeds de melding kreeg insufficiënt funds.

Ondanks dat de max usage van de bot op 15% lager lag dan wat in mijn wallet zit.

Dus dacht sluit die safety order om weer te kunnen kopen met iets lagere instellingen. En poef.. van 14$ naar 4$ profit 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 05-05-2021 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcello14
argon007 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:28:
Ik nam het gemiddelde van 300 afgelopen trades en kwam uit op een getal onder mijn TP. Vandaar dus een vast TP geplaatst op 3%.
Dat is idd een goede.

@argon007 Hoelang hou jij ongeveer aan voordat je het dagelijks rendement/succes bepaalt van een gekozen strategie?
Ben pas sinds zondag bezig en probeer niet te veel meer te veranderen, maar vraag me wel af vanaf welk moment je een strategie wel of niet succesvol kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@JJ16v zou je wellicht jouw botje kunnen sharen?

En inderdaad, met minimum volume heb je geen (of amper) last van shitcoin dumps (in theorie althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:30

Redcoil

Polyinterpretabel

De minimum volume die hierboven wordt vermeld, is dat de optie 'Don't start deal(s) if the daily volume is less than' in 3Commas? Hoe zit dat dan precies, want die kijkt naar het volume van de afgelopen 24 uur. Na 24 uur zou de bot dan dus alsnog gaan handelen in die shitcoins als ik het goed begrijp, klopt dat?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Leuk topic! Ik was zelf begonnen hiermee maar kwam er niet uit en de voorbeelden hier helpen enorm :-)

Ik heb wel een dingetje met 3Commas, ik heb hem gekoppeld met mijn Binance wallet echter geeft 3Commas nu een dubbele waarde i.p.v. de werkelijke waarde. Heel leuk maar alleen 3Commas geeft deze dubbele waarde en in Binance staat (helaas) de helft.

Iemand bekend hiermee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJ16v
nwagenaar schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:33:
@JJ16v zou je wellicht jouw botje kunnen sharen?

En inderdaad, met minimum volume heb je geen (of amper) last van shitcoin dumps (in theorie althans).
Mwah hij speelt met grof geld wat ik liever niet share, maar de settings zijn (BTC_ALL):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Strategy    Long
Target profit (%)   1.35 (total_bought_volume | Quote Currency)
Deal start condition    
RSI-7, 15 minutes, 21
Max safety trades count 3
Max active safety trades count  1
Price deviation to open safety orders (% from initial order)    1.98
Start order type    Market
Safety order volume scale   1.4
Safety order step scale 1.8
Cooldown between deals  200
Minimum price to open deal  
Maximum price to open deal  
Trading 24h minimal volume  750
Deal start delay (QFL and standard TV signals only) 0
Simultaneous deals per same pair    1

Owjah ik heb een aantal shitcoins die me teveel risico geven op de blacklist staan (DOGE, TRX, VET en dat soort dingen)

Soms start ik ook deals handmatig als de condities goed zijn maar meestal laat ik hem op rsi starten, profit niet te hoog zetten voorkomt een hoop problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
Redcoil schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:01:
De minimum volume die hierboven wordt vermeld, is dat de optie 'Don't start deal(s) if the daily volume is less than' in 3Commas? Hoe zit dat dan precies, want die kijkt naar het volume van de afgelopen 24 uur. Na 24 uur zou de bot dan dus alsnog gaan handelen in die shitcoins als ik het goed begrijp, klopt dat?
Ja, maar alleen als het volume hoog genoeg blijft (is moving sum) en meeste pump en dump shitcoins kakken hard in na de pump dus dan gaat ie daar geen deals mee starten.

Echte shitcoins blacklisten werkt ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

rikoos schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:36:
Leuk topic! Ik was zelf begonnen hiermee maar kwam er niet uit en de voorbeelden hier helpen enorm :-)

Ik heb wel een dingetje met 3Commas, ik heb hem gekoppeld met mijn Binance wallet echter geeft 3Commas nu een dubbele waarde i.p.v. de werkelijke waarde. Heel leuk maar alleen 3Commas geeft deze dubbele waarde en in Binance staat (helaas) de helft.

Iemand bekend hiermee?
Mijn ervaring is dat je Binance 2 keer toegevoegd via de API.
JJ16v schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:55:
[...]

Owjah ik heb een aantal shitcoins die me teveel risico geven op de blacklist staan (DOGE, TRX, VET en dat soort dingen)

Soms start ik ook deals handmatig als de condities goed zijn maar meestal laat ik hem op rsi starten, profit niet te hoog zetten voorkomt een hoop problemen.
Thanks en inderdaad, enkele Shitcoins blacklisten is om aan te bevelen. Ondanks dat DOGE mij gisteren wel behoorlijk wat winst heeft bezorgd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
nwagenaar schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:22:
[...]

Mijn ervaring is dat je Binance 2 keer toegevoegd via de API.

[...]

Thanks en inderdaad, enkele Shitcoins blacklisten is om aan te bevelen. Ondanks dat DOGE mij gisteren wel behoorlijk wat winst heeft bezorgd :+
ja voor de wat meer risico volle coins start ik zelf de deals wel, moet de bot niet doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:56
Plucky schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:06:
[...]

Werken jullie dan allemaal met het free-plan?
Want eerlijk gezegd lijkt me het starter-pack wel makkelijker in verband met o.a. SL-mogelijkheden. Alleen dan natuurlijk wel een abo van $15.
Ik gebruik GSMG al 1,5 jaar. Gewoon met subscription en icm Binance. Het standaardplan is om GSMG te leren kennen en te testen zonder gelijk een subscription aan te kopen.

Bittrex heb ik ook een tijd gedraaid, maar het volume was destijds te slecht om de aantallen trades te halen die ik wilde.

Het bevalt mij prima en met de standaardinstellingen aan kan je hem gewoon zijn gang laten gaan zonder al te veel er naar te kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Wimlem op 06-05-2021 12:29 ]

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat is de lijst met shitcoins? Ga bij mij ook Doge eruit gooien . Heb nu 4 safety orders open staan op Doge.

Verder is het allemaal erg rustig jammer genoeg.. Ondanks dat er veel coins in de plus staan.

Edit:
Kom net een artikel tegen op NOS:
https://nos.nl/artikel/23...best-bij-onervaren-mensen

[ Voor 27% gewijzigd door AndereKoekoek op 06-05-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

@JJ16v Hoe lang duurt het voordat een bot met jouw starting condition begint te traden.
Ik heb nu een bot met jouw starting conditions draaien maar na 3 uur is er nog geen deal gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
AndereKoekoek schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:07:
Wat is de lijst met shitcoins? Ga bij mij ook Doge eruit gooien . Heb nu 4 safety orders open staan op Doge.

Verder is het allemaal erg rustig jammer genoeg.. Ondanks dat er veel coins in de plus staan.

Edit:
Kom net een artikel tegen op NOS:
https://nos.nl/artikel/23...best-bij-onervaren-mensen
In 2017, 2018 was hier veeeeeel geld mee te verdienen! Maar blijf er nu maar ver van weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
job schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:28:
@JJ16v Hoe lang duurt het voordat een bot met jouw starting condition begint te traden.
Ik heb nu een bot met jouw starting conditions draaien maar na 3 uur is er nog geen deal gestart.
Kwaliteit voor kwantiteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

argon007 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:56:
[...]

In 2017, 2018 was hier veeeeeel geld mee te verdienen! Maar blijf er nu maar ver van weg...
Als je nu aansluit, dan ben je één van de schapen die de winsten van de organisatie draagt.

Je hebt er alleen voordeel mee als je al wat van die coins hebt en ze dan iets na 23u verkoopt.

Zit inmiddels wel in zo'n telegram groep met 17k mensen. Maar is meer om te zien of ik iets al heb en het dan ook het hoogtepunt kan dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

TomTorquay schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:29:
[...]

Kwaliteit voor kwantiteit...
Daar zit wat in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wimlem schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:17:
[...]

Ik gebruik GSMG al 1,5 jaar. Gewoon met subscription en icm Binance. Het standaardplan is om GSMG te leren kennen en te testen zonder gelijk een subscription aan te kopen.

Bittrex heb ik ook een tijd gedraaid, maar het volume was destijds te slecht om de aantallen trades te halen die ik wilde.

Het bevalt mij prima en met de standaardinstellingen aan kan je hem gewoon zijn gang laten gaan zonder al te veel er naar te kijken.
Thanks, ik draai nu een paar weken op GSMG en resultaten zijn - zonder enige inspanning - echt prima te noemen.
Vraag me alleen af of de Herring-subscription voldoende is omdat daar diverse beperkingen op zitten, met name trade aggressiveness die op max 15% kan.
Hoe ga jij hiermee om, 15% is in mijn beleving toch wel érg safe dus dan wordt je min of meer al richting een Dolphin-subscription geduwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wimlem
Plucky schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:05:
[...]

Thanks, ik draai nu een paar weken op GSMG en resultaten zijn - zonder enige inspanning - echt prima te noemen.
Vraag me alleen af of de Herring-subscription voldoende is omdat daar diverse beperkingen op zitten, met name trade aggressiveness die op max 15% kan.
Hoe ga jij hiermee om, 15% is in mijn beleving toch wel érg safe dus dan wordt je min of meer al richting een Dolphin-subscription geduwd.
Ik zit al een tijd in dolphin, maar dat is makkelijk terugverdient hier. Aggr staat voor de meesten op 15%, sommigen wel hoger. Bem varieert ook per pair. als ik er een bag van heb laat ik die 0 of in de min. Waar ik niets van heb schroef ik weer omhoog.

Er is een nl TG kanaal voor GSMG mocht je er meer vragen over hebben.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcello14
Plucky schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:05:
[...]

@Plucky Dit klinkt wel interessant.

Wat is het dagelijkse % dat GSMG oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
marcello14 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Lastig om per dag te zeggen maar afgelopen 7 dagen lag het op ~15% profit met redelijk default settings en zonder alt-coins.

[ Voor 3% gewijzigd door Plucky op 07-05-2021 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Op wat voor basis koopt die GSMG bot in? Helemaal niks te vinden op hun site over de strategieën die ze hanteren. Ook op youtube alleen dubieuze figuren die de black box (aggressiveness van de engine?) blindelings vertrouwen.

[ Voor 32% gewijzigd door TomTorquay op 07-05-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
marcello14 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Hier 4,6% deze maand. De vorige maand was 17,773% voor mij. Op het NL TG kanaal varieert het vanwege de setup, maar 0.2% tot ruim 1% dagelijks zie ik voorbij komen.

edit; komma neergezet ipv een . 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Wimlem op 07-05-2021 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Wimlem schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:45:
Hier 4,6% deze maand. De vorige maand was 17.773% voor mij.
Ik neem aan dat dit een typo is en je niet x177 bent gegaan? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik pakte in maart & april iedere dag gemiddeld 0,7% rendement met de GSMG bot. Heel erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcello14
Thanks voor de feedback.

Ik ga deze van het weekend eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ben zelf pas een dag of 5 bezig en heb de meeste dagen 5$ per dag wat neerkomt op 1,5%.

Één dag (stijging doge) had ik 15$ en daarna weer 10$ verlies door te verkopen voor market price. Dogecoin ook uitgesloten nu.

Zit wel maar op ongeveer 30 deals per dag. Had verwacht dat het er meer zouden zijn.

Inmiddels wel 300 euro in de pot zitten. (Week geleden begonnen met 250).

So en bo size is 0.00013 BTC

Gebruik wel de 3commas bot.

[ Voor 4% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-05-2021 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
Ik ben wel tevreden over die ULT in de condition.
Heb de bot draaien met 862 BUSD. 1 Deal heb ik gecanceld: SYS.
De volgende stats zijn over 8 dagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6TVH4ZtYHnft8srPCQr-VU6RGY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dSYbQDdv3GjpO3dnXkzYmY1w.png?f=fotoalbum_large
Wie kan er wat zinnigs zeggen over de rating? Hoe hoger hoe beter? Want ik heb ook een bot die 77% scoorde.
Trailing staat op 1.06% en de average deal sluit op 1.25%. Dus trailing werkt voor deze bot nu.
Average daily staat op 5.9%. Nu reken ik even snel met 1$ = 1BUSD.
$123 in 8 dagen is $15.38 per dag. Totaal is $862, dan is dat ongeveer 1,8% per dag. Geen idee waar die 5,9% dan op slaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefan14
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 12:13
Ik gebruik gsmg nu bijna 2 jaar. Vooral een jaar geleden echt gouden tijden op de bnb pairs. Pakten we echt meerdere bnb's per dag. Ben ik nu heel blij mee. Nu afhankelijk van je settings, je pairs en de markt kan je wel tot 1,5% daily halen, al zie ik ook weleens meer voorbij komen. Ik zelf had over april bijna 17% op m'n volledige portefeuille. En dat was met vrij voorzichtige settings nog. Nu is t bem (buy entry modulation) en agressie lekker hoog, want alt season!

Afhankelijk van je settings kan je zoveel dingen doen met de bot. Gewoon set en forget met de default settings. Of juist heel agressief daytraden met hoge bem en agressie settings.

Dit was voor mij een leuke trade, was eigenlijk meer per ongeluk. Ik misbruikte de bot om bnb te kopen in crashes en op te sparen voor de Binance Card cashback, dus had de tp op 100% gezet. Ging bnb opeens de lucht in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8RJZ9XiS2gthFHUcEMtQADKNf_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q57PtEFjidreYYmzCUo8YwB0.jpg?f=fotoalbum_large

Mocht je nog vragen hebben, kom langs in de gezellige onofficiële NL community telegram:
https://t.me/gsmgmarkets

En mocht je van plan zijn om te beginnen met deze bot, regel ff een referal. Dan kan je de bot 8 weken gratis gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:52
bek schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 16:05:
Ik ben wel tevreden over die ULT in de condition.
Heb de bot draaien met 862 BUSD. 1 Deal heb ik gecanceld: SYS.
De volgende stats zijn over 8 dagen:
[Afbeelding]
Wie kan er wat zinnigs zeggen over de rating? Hoe hoger hoe beter? Want ik heb ook een bot die 77% scoorde.
Trailing staat op 1.06% en de average deal sluit op 1.25%. Dus trailing werkt voor deze bot nu.
Average daily staat op 5.9%. Nu reken ik even snel met 1$ = 1BUSD.
$123 in 8 dagen is $15.38 per dag. Totaal is $862, dan is dat ongeveer 1,8% per dag. Geen idee waar die 5,9% dan op slaat?
Mooi Plaatje hoe maak je dat?

Het probleem wat ik het is dat ik toch erg veel slechte deals hebben die veel geld kosten om te cancelen. Door dit verlies maak ik maar 1 of 2 dollar winst per dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
maxkoe schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:16:
[...]

https://www.3cstats.com/
Het probleem wat ik het is dat ik toch erg veel slechte deals hebben die veel geld kosten om te cancelen. Door dit verlies maak ik maar 1 of 2 dollar winst per dag.
De enige oplossing hiervoor is, geen deals cancelen, en met mogelijk minder deals werken maar met meer Safety Orders.
In het begin cancelde ik ook m'n slecht lopende deals, maar dat is nu niet meer nodig.
Ik heb zo goed als de bot van @argon007 overgenomen, en dan doet hij het erg goed.

We gaan het even 2 weekenden aankijken, en mocht hij dan nog steeds stabiel draaien, dan drukken we er een flinke som geld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
maxkoe schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 18:16:
[...]

Die plaatjes kan je gewoon uit de pagina halen van de gsmg bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 18:12

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Is het, in geval van Binance, niet handiger om met BNB te werken ipv BTC ivm de fees?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Als je een kleine hoeveelheid BNB in je wallet hebt, dan gebruikt hij dat voor de fees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ok maar op Binance zijn momenteel BNB trades zonder fees volgens mij, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
Beekforel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:05:
Ok maar op Binance zijn momenteel BNB trades zonder fees volgens mij, vandaar mijn vraag.
Ah dat zou zomaar kunnen.

Net even een bierviltje berekening gemaakt voor de toekomst plannen van de bot.
En tijdens het rekenen zat ik een beetje te dromen, maar ga uit van het volgende scenario:
- Komende 1,5 jaar geen bearmarkt
- Je maakt vanaf juni $60 winst per dag, en dus $1800 per maand.
- Iedere maand room je de helft van je winst naar FIAT, en de andere helft blijft in de bot

Maak ik ergens een fout, of kan het dan echt keihard gaan? Ik snap dat het even dromen is, maar laat mij! :+

Edit: Ik heb het even op google drive gedeeld, zelfs als je 'maar' $15 per dag winst maakt, en iedere maand de helft in FIAT doet en de helft in de bot, dan is het nog best interessant.

[ Voor 32% gewijzigd door Remy!!!! op 07-05-2021 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
Oh, leuke pagina!
Dit zijn mijn statistieken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFXIBLMyYa4dPdrGSW_MlCPPk-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rHky79qNtOedUga5w9xRQsD7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:49:
[...]

Oh, leuke pagina!
[Afbeelding]
Dat zijn mooie bedragen! Wat doe jij met je winst? Gewoon weer in de bot drukken (meer deals/SO's, BO verhogen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
Remy!!!! schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:17:
[...]

Ah dat zou zomaar kunnen.

Net even een bierviltje berekening gemaakt voor de toekomst plannen van de bot.
En tijdens het rekenen zat ik een beetje te dromen, maar ga uit van het volgende scenario:
- Komende 1,5 jaar geen bearmarkt
- Je maakt vanaf juni $60 winst per dag, en dus $1800 per maand.
- Iedere maand room je de helft van je winst naar FIAT, en de andere helft blijft in de bot

Maak ik ergens een fout, of kan het dan echt keihard gaan? Ik snap dat het even dromen is, maar laat mij! :+

Edit: Ik heb het even op google drive gedeeld, zelfs als je 'maar' $15 per dag winst maakt, en iedere maand de helft in FIAT doet en de helft in de bot, dan is het nog best interessant.
Onderschat inderdaad niet hoe hard het kan gaan met "compounding"!
Remy!!!! schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:52:
[...]

Dat zijn mooie bedragen! Wat doe jij met je winst? Gewoon weer in de bot drukken (meer deals/SO's, BO verhogen)?
Dat is inderdaad het moeilijke he... ik hou mijn BTC vast sinds 2017 en daar heb ik momenteel geen spijt van. Maar op welk punt zet je inderaad (een stuk) om in USDT. Moeilijk, moeilijk ! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door argon007 op 07-05-2021 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:52:
[...]

Onderschat inderdaad niet hoe hard het kan gaan met "compounding"!

[...]

Dat is inderdaad het moeilijke he... ik hou mijn BTC vast sinds 2017 en daar heb ik momenteel geen spijt van. Maar op welk punt zet je inderaad (een stuk) om in USDT. Moeilijk, moeilijk ! ;)
Ja snap ik, ik ga proberen iedere maand 2/3 winst in de bot te steken, en dan zien we wel waar het schip strand. Zolang de beer maar weg blijft, moet dit een leuk extraatje worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• argon007
Geduld en genoeg SO's... Nogmaals een bevestiging ;)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1oGUbaNDP_xgKTgGPV8Ur4AXO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HzX5rA0WNakPWEpzzqh4x7V6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
*Remy!!!! kijkt naar zijn berekening, en mailt z'n baas dat hij over een jaar ontslag neemt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Was het maar zo eenvoudig! ;-)
Vergeet ook niet dat je officieel nog belasting moet betalen ook. Hier in Belgie zou dit 33% zijn :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Als m'n bot dan een paar ton per maand doet, dan heb ik geen moeite met 33% belasting, zelfs 50% vind ik dan nog wel goed :+

[ Voor 4% gewijzigd door Remy!!!! op 07-05-2021 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
tot het moment dat je het effectief moet afgeven! ;-)
Nog een tip: maak een nieuw account aan op Binance met uw eigen Referral link. Zo win je 20% aan fees terug. Laat ons zeggen dat dit na een eindje ook een mooi spaarpotje is. Ik spreek uit ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:18:
Details! :+
Nog een tip: maak een nieuw account aan op Binance met uw eigen Referral link. Zo win je 20% aan fees terug. Laat ons zeggen dat dit na een eindje ook een mooi spaarpotje is. Ik spreek uit ervaring!
Uhm, wacht... Dus als ik het goed snap:
Account A - Trade op 3Commas
Account B - Invite/referral account A, en krijgt X% commission?

Dat is dus dubbel slapend rijk worden? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
Helemaal correct! met FTX doe ik hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Thnx! Ik ga er morgen even mee aan de slag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argon007
je mag natuurlijk ook mijn reflink gebruiken he ! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:33:
je mag natuurlijk ook mijn reflink gebruiken he ! ;)
Als m'n bot (kopie van jouw bot) het goed blijft doen, dan krijg je binnenkort wel een donatie _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Remy!!!! op 07-05-2021 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:18:
Als ik het goed begrijp moet je wel handelen via het nieuwe account toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• argon007
Ja inderdaad.

Je maakt een Binance account aan, maakt een ref link aan en zet de cashback fees op 10%/10% of 20%

Je maakt een tweede account aan via de ref link van hierboven en trade op het laatst aangemaakte account.

Na +- 1.5 jaar:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/654236086838755340/840337155414294528/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bek
Maar je kan maar 1 verified account hebben bij Binance. Bij de 1 je paspoort en bij de ander je rijbewijs werkt niet: heeft Binance in de gaten. Handel je dan met een unverified account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:23
bek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 03:55:
Maar je kan maar 1 verified account hebben bij Binance. Bij de 1 je paspoort en bij de ander je rijbewijs werkt niet: heeft Binance in de gaten. Handel je dan met een unverified account?
Anders een account op naam van je partner, of andere naaste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm op zich geen gek idee. Als je dan 10/10 die fees verdeelt en op beide accounts een bot aanzet spreid je ook nog een beetje de kansen risico's.

Overigens, bepaalt de (3c) bot zelf dat hij meer kan doen omdat er meer funds zijn, of moet je dat zelf tunen? Ik ben met het laagst mogelijke begonnen want moet nog even wat opbouwen. :9

[ Voor 43% gewijzigd door Beekforel op 08-05-2021 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
bek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 03:55:
Ik ben op geen enkele Exchange verified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:49:
Oh, leuke pagina!
[Afbeelding]
Zie ik het goed dat je 4% per dag scoort? Wow!

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste