Mr.Jingles schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:54:
[...]
Ik denk dat er nu inderdaad veel bearish nieuws is wat de koers drukt. En natuurlijk het netwerk was niet altijd even top, het heeft er op zekere moment een dag uit gelegen.
Maar vergis je niet dat een netwerk met 900k and counting nogal wat uitdagingen heeft.
Verder denk ik wel dat het idee achter een P2P mobiele netwerk echt potentie heeft. Enige probleem is dat we geen CBRS hebben in europa
Verder zie je ook dat er in de VS, vergelijkbare projecten zijn, zoals
pollen mobile.
Veel Bearisch nieuws wil ik het inmiddels niet meer noemen. Het is inmiddels zoeken naar positief nieuws. Ik ben het zoals in eerdere berichten hier door mij getypt helemaal mee eens dat het netwerk potentie heeft maar het wordt nu gewoon kapot gemaakt. Waarbij ik waarden van €50+ per HNT heb meegemaakt is deze nu rond de €3,50.
Er kan natuurlijk gemeld worden dat er voor elke verandering gewoon gestemd kan worden. Echter het is mij opgevallen als een stemming net online is dan binnen een uur zijn er zoveel stemmen aan een kant dat het eigenlijk geen nut heeft om de andere kant te stemmen. Het wordt letterlijk gestuurd door bepaalde partijen die er heel veel belang bij hebben om iets erdoorheen te krijgen. Zo is dit ook gebeurd met de 5G optie in Amerika. Wij hebben in Europa hier niks aan. We mogen volgens mij blij zijn als er door de 5G activering en de munt splitsing nog een opleving komt van HNT. Momenteel doe ik zelf maar zoveel mogelijk HNT binnenhalen. Voor de rest.. verkopen etc. heeft nu ook geen zin meer. In de eerste plannen die ik las over Helium kwam 5G niet voor. De 5G plannen kwamen later. Het netwerk zou echt voor IOT gebruikt worden en het was veel belovend (dit laatste kan nog steeds met de nodige inspanningen).
Even ter geschiedenis. 3 maanden terug was het nog ongeveer €12,00 per HNT.
Het geld heb ik zelf allang eruit. Maar als je zo met je netwerk omgaat haal je wel alle fun eruit. De berichten op Discord vind ik persoonlijk ook niet altijd positief. Net zoals de vele ad-hoc oplossingen. Al moet ik wel typen dat dit laatste de laatste maand een stukje stabieler voor mijn gevoel is geworden.
Ben ik perse negatief. Nee maar moet wel toegeven dat het lastiger is geworden hier positief hierover te kunnen praten.
Ik zie het zelf een beetje als een mislukte Kickstarter die mogelijk nog wat wordt maar zelf verwacht ik de komende tijd er niks van. Misschien dat mijn product nog volgt...