Hier ook een gap inderdaad.
Zie ook: https://status.helium.com/?utm_source=embed
Zie ook: https://status.helium.com/?utm_source=embed
[ Voor 11% gewijzigd door estrange op 21-04-2022 23:42 ]
0,6 helium per dag? Welke hoogte zit je welke antenne gebruik je?jaricool schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 11:52:
Nou ik twijfelde of ik nog zo laat een mimer zou kopen, maar nu na 18 uur ongeveer 0,6 helium verdiend. Als dat beetje het gemiddelde is, is het wat mij betreft wel waard.
Kwestie van antenne zo hoog mogelijk zetten, de sensecaps werken overigens perfect geen sync of relayed problemen. (wel even poort open zetten). Voor het buiten zetten zelf een waterdicht kastje gepakt, op de muur geboord en dicht gekit.
Ik heb hier thuis wel meerdere van dezelfde loodsen staan even hoog. En zou nog 2 miners erbij kunnen zetten, zit ook gewoon 300 meter tussen. Even kijken of dat een light hotspot wordt, of toch ook gewoon een sensecap m1.
Als je hoogte hebt, niet te moeilijk over nadenken, ideetron antenne werkt goed, paal erbij maken en het is plug en play. Sensecap m1 is erg aan te raden, de m2 komt eraan die zal iets goedkoper worden.
Ik heb overigens mijn hoogte nog niet goed gezet, ik heb het wel in de app van sensecap veranderd, maar het is nog niet doorgevoerd. Het kost 50DC om het te veranderen, moet ik zelf DC kopen voordat ik het kan veranderen?
Het is tegenwoordig verplicht om dat goed in te voeren of niet? Voor de berekening van je theoretische bereik, zodat ze spoofers kunnen detecteren. Of is dat nog niet?
Ik heb het idee dat bewolking vaak in het voordeel werkt, geen idee of dat radiogolven daarop kunnen terug bouncenTakeAway schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:52:
Ik zie vandaag alles behoorlijk terug lopen, heeft bewolking erg veel invloed op de witnessen?
Juist met veel regen had ik meer opbrengst. Maar met erg helder weer kwam ik verderUser_TS schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 18:42:
[...]
Ik heb het idee dat bewolking vaak in het voordeel werkt, geen idee of dat radiogolven daarop kunnen terug bouncen
Ik had gisteren juist weer eindelijk een van m'n betere dagen. Maar waarschijnlijk zit ik op een heel andere locatie dan jij, vandaag gaat het misschien weer wat minder aan mijn kant en heb jij weer een betere dag.TakeAway schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:52:
Ik zie vandaag alles behoorlijk terug lopen, heeft bewolking erg veel invloed op de witnessen?
Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.
3mei is op dit moment de datum. Miner software is 19 april uitgegeven, alle fabrikanten moeten ervoor zorgen dat dit uiterlijk 3 mei op alle hotspots draait.Cave_Boy schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:42:
Krijg dagelijks wel data pakketjes maar komt omdat ik ook een LoRa sensor heb. Iemand al meer info over de lite update? Ik lees eigenlijk weinig nu ervan.
Van klussen krijg je grijze haren
80/20?? Kan je dan niet beter zelf een sensecap kopen. Wordt er op V&A aangeboden voor 475. 80% en profiteren van jouw mooie locatie, zou ik nooit doen.RSD1982 schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:06:
Iemand ervaring met Hivello?
Ze bieden hotspots aan te leen, tegen 20% van de
Opbrengst. 80% voor hen 20% voor jou.
Is het de waard in een woonwijk, met grote school in de buurt zonder andere helium hotspots
Er zijn meerdere partijen die dat doen, waaronder ikzelf. Als host zou ik gewoon lekker zelf een miner kopen, dat is veel leuker en interessanter.RSD1982 schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:06:
Iemand ervaring met Hivello?
Ze bieden hotspots aan te leen, tegen 20% van de
Opbrengst. 80% voor hen 20% voor jou.
Is het de waard in een woonwijk, met grote school in de buurt zonder andere helium hotspots
Ik heb nog maar ooit 1 data packet transferred. Iemand enig idee waarom niet alle miners dit doen?estrange schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:00:
Ik heb al best vaak transfer van data packets. Nu krijg je daar niet zoveel voor, maar uiteindelijk moet dat je hoofdinkomst worden. Proof of coverage wordt met de jaren minder en minder, en data packets meer.
Die data transfers zijn van sensoren welke zijn aangemeld in het Helium-netwerk. Als er geen sensoren in de omgeving zijn dan heb je ook geen transfers. In Rotterdam heb ik ze regelmatig maar in een dorp tussen Utrecht en Woerden heb ik ze nooit bijvoorbeeld.jackbrown schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:24:
[...]
Ik heb nog maar ooit 1 data packet transferred. Iemand enig idee waarom niet alle miners dit doen?
Lijkt wel een Duplo-blokDoeEensGek schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:15:
[Afbeelding]
Nou ben benieuwd. Mijn eigen locatie draait het beroerdste van allemaal. Ook gelijk een andere antenne en kabel eraan gegooid, 8dbi.
Bij mij scheelde het ruim 10db in het gehoor van een Bobcat.DoeEensGek schreef op woensdag 27 april 2022 @ 11:15:
[Afbeelding]
Nou ben benieuwd. Mijn eigen locatie draait het beroerdste van allemaal. Ook gelijk een andere antenne en kabel eraan gegooid, 8dbi.
[ Voor 22% gewijzigd door GabrielZ op 27-04-2022 14:46 ]
Update: het is nu 11 mei geworden.fenrir schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:50:
[...]
3mei is op dit moment de datum. Miner software is 19 april uitgegeven, alle fabrikanten moeten ervoor zorgen dat dit uiterlijk 3 mei op alle hotspots draait.
We gaan het allemaal zien
Van klussen krijg je grijze haren
Ik vind dat Helium hier de bal serieus misslaat.
De light-hotspots staan dan ook al meer dan een jaar op de roadmap van Helium.w00Dy schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:
[...]
Eerst die stemming -ja ik weet, democratie, the people's network...- en dan willen ze 1,5 maand later al uitrollen? Mij maak je niks wijs, heel dat light hotspot verhaal zit al veel langer in de pijp, ik ben zelf IT-er, zo'n change programmeer je niet op 1,5 maand. Heel die stemming was een uitgemaakte zaak, net alsof ze al dat werk gewoon in de vuilbak gingen gooien.
Ik heb overigens tegen gestemd, als je hotspots niet kunnen volgen moet je maar bij de fabrikanten gaan klagen. En neem als hotspot owner ook eens het heft in handen en ga eens graven in je HS via SSH etc. Daar leer je nog wat van.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Qua light spots maak ik me niet zo druk maar ik wil wel op dit commentaar aanhaken met een voorval wat in Nederland waarschijnlijk niet veel ruchtbaarheid heeft gehad.w00Dy schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:
[...]
Eerst die stemming -ja ik weet, democratie, the people's network...- en dan willen ze 1,5 maand later al uitrollen? Mij maak je niks wijs, heel dat light hotspot verhaal zit al veel langer in de pijp, ik ben zelf IT-er, zo'n change programmeer je niet op 1,5 maand. Heel die stemming was een uitgemaakte zaak, net alsof ze al dat werk gewoon in de vuilbak gingen gooien.
[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 30-04-2022 01:24 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
https://www.ip-sa.com.pl/...-c-19500471_19500495.htmlFlashforward schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 11:27:
Een vraagje.
Weet iemand waar je een kwalitatieve goede coax kabel kan kopen voor je miner? Ik heb nu alleen kabels gekocht via Ideetron van 5 meter maar ik heb voor een andere locatie maar 2 meter nodig en vind het zonde om dan een 5 meter kabel te gebruiken waarmee je ook meer signaal verlies kan krijgen.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Thx!LED-Maniak schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 11:41:
[...]
https://www.ip-sa.com.pl/...-c-19500471_19500495.html
Deze kunnen ze ook op maat maken voor je.
Met slechts 1 splitter verzwak je beide signalen, je moet dan ook een versterker voor de splitter plaatsen. Een al met al dure oplossing.cudan schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:07:
Vraag ?
Op YouTube zie ik info om 2 hotspots op 1 antenne te laten draaien, heeft iemand hier ervaring mee en welke splitter te gebruiken ?
Niet doen.cudan schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:07:
Vraag ?
Op YouTube zie ik info om 2 hotspots op 1 antenne te laten draaien, heeft iemand hier ervaring mee en welke splitter te gebruiken ?
De signaal verzwakking van 3dbi las is ook, maar hoe verhoud dit zich als je dit in de installatie ap ook wijzigt.estrange schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:17:
Zoals Wopper zegt. Je signaal sterkte gaat door de helft, plus splitters hebben ook een verlies van rond de 3dbi. Zonder versterker ga je daar niks aan hebben.
Je tweede hotspot op een andere locatie zetten brengt veel meer op.
Heeft niets met syncen te maken, maar het mag simpelweg niet. Enkeltje Denylist.melvinnie schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:39:
Werkt dat nog überhaupt dan? Ik meen mij te herinneren dat ik een video van Sorin heb gezien waarin de twee miners meteen out of sync raakten.
Ja, maar dat is zendvermogen. Daar verdien je nauwelijks aan. Ontvangst levert het meeste op en als je 3dB kwijt bent dan kan je dus minder goed luisteren.cudan schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:42:
[...]
De signaal verzwakking van 3dbi las is ook, maar hoe verhoud dit zich als je dit in de installatie ap ook wijzigt.
Ik begreep dat als bv een 10 dbi antenne gebruikt en deze invoert in de ap het zendvermogen naar beneden aangepast wordt, of begrijp ik dit verkeerd ? Werkt het ook anders om ? Zeg je hebt een 4dbi antenne min 3 demping wordt dat vermogen aangepast naar boven ?
Ok duidelijk verhaal, heb een nieuwe bobcat over vandaar de vraag. Ff kijken of ik er nog een goede locatie of nieuwe eigenaar voor kan vindenLED-Maniak schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:51:
[...]
Ja, maar dat is zendvermogen. Daar verdien je nauwelijks aan. Ontvangst levert het meeste op en als je 3dB kwijt bent dan kan je dus minder goed luisteren.
Daarnaast, wat denk je dat er gebeurt als de ene gaat zenden terwijl de andere ontvangt? Dat signaal komt keihard binnen. Algoritmes die controleren of hotspots wel op de juiste plek staan checken hier op. Daarnaast heb je nog risico dat je de andere miner helemaal doof maakt als je signaal zo sterk binnen komt.
Gewoon niet doen. Plaats 1 hotspot op 1 locatie met 1 antenne.
dat je invoerrechten moet betalen was bij het begin al duidelijk, dus dat kan geen verrassing zijn.Stimulate14 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:30:
[Afbeelding]
Linxdot, 8 maanden gewacht en nu dit (..)
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Nee, eensch. Maar dit bedrag is natuurlijk bizar. Niet zakelijk gekocht.PhRiXoS schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:12:
[...]
dat je invoerrechten moet betalen was bij het begin al duidelijk, dus dat kan geen verrassing zijn.
ik heb maar 18 euro betaald overigens. Dit komt omdat de aangegeven waarde van de hardware op 50 dollar is gezet.
Heb je hem toevallig zakelijk gekocht?
Ja dat is dan inderdaad bizar hoog.Stimulate14 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:56:
[...]
Nee, eensch. Maar dit bedrag is natuurlijk bizar. Niet zakelijk gekocht.
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Of de douane snapt ondertussen prima dat de waarde die aangegeven staat op het pakketje niet altijd de échte waarde is?PhRiXoS schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 17:30:
[...]
Ja dat is dan inderdaad bizar hoog.
Customs value op het pakket zal dan ook hoog geweest zijn denk ik
Bij mij was dat 50 dollar
21% btw, invoerkosten, administratiekosten op een apparaat van 5/600eu, dan was 118 toch prima in lijn der verwachting?Stimulate14 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:30:
[Afbeelding]
Dit had je toch van te voren kunnen bedenken? Ik heb ook zoiets betaald (per stuk) voor mijn 10 stuks sensecaps toen van Seeed. Dat was wel in de tijd dat je ze direct weer kon doorverkopen voor zo'n 400-500 meerStimulate14 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:30:
[Afbeelding]
Valt nog mee ik moest 144,- betalen , leuk he die belasting..niet onverwachts lijkt mij.Stimulate14 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:56:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door User_TS op 04-05-2022 23:24 ]
Mja, ik heb er 5 naar Nederland verzonden en mocht 519 euro aftikkenStimulate14 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:56:
[...]
en hoeveel winst heb je nu gedraaid?ScuL schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 01:22:
[...]
Mja, ik heb er 5 naar Nederland verzonden en mocht 519 euro aftikken
Je hebt te maken met wetgeving. Pocv11 heeft ervoor gezorgd dat het zendvermogen legaal is zolang je de juiste waarde invult. Hoogte doet niets op dit moment. Je mag wel de demping van je kabel aftrekken van het aantal dbi wat je invult. Het verschilt per kabel hoeveel dat is natuurlijk.kevin303 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:15:
Hoi , Ik ga binnenkort starten met mijn bobcat miner met een buiten antenne van 10dbi op 8meter hoogte. Ik vraag me af in welke mate je kunt "vals" spelen door een lagere dbi in te vullen in de settings om een hogere output te verkrijgen met de nieuwe pocv11 regels. Er zijn toch zoveel meer variabelen dat het toch onmogelijk is alleen op dbi en hoogte een beoordeling te maken. Of heb ik het hier volledig mis ?
Door een lagere dbi in te vullen wordt je output power begrenst. Dit heeft dus alleen effect op de beacons die je uitstuurt. Je inkomsten komen vooral van de beacons die je opvangt en daar heeft dit geen invloed op.kevin303 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:15:
Hoi , Ik ga binnenkort starten met mijn bobcat miner met een buiten antenne van 10dbi op 8meter hoogte. Ik vraag me af in welke mate je kunt "vals" spelen door een lagere dbi in te vullen in de settings om een hogere output te verkrijgen met de nieuwe pocv11 regels. Er zijn toch zoveel meer variabelen dat het toch onmogelijk is alleen op dbi en hoogte een beoordeling te maken. Of heb ik het hier volledig mis ?
Hoe kom je hier bij? Na de 11e gaat iedere hotspots nog vrolijk door beacons sturen hoor. Ze sturen alleen geen challenges meer.estrange schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:22:
[...]
Als op de 11de het light miner protocol van start gaat dan ga je helemaal geen beacons meer uitsturen en maakt het al helemaal geen verschil meer.
Sorry, inderdaad slecht verwoordt. Je maakt geen challenges meer en krijgt daar geen rewards meer voor.LED-Maniak schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:26:
[...]
Hoe kom je hier bij? Na de 11e gaat iedere hotspots nog vrolijk door beacons sturen hoor. Ze sturen alleen geen challenges meer.
[ Voor 12% gewijzigd door N0EL op 06-05-2022 13:33 ]
Op wat voor hoogte zit je dan?N0EL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:32:
Ik zit met mijn Bobcat op net over 11 HNT per maand.
Met de Heltec net boven de 10 HNT per maand.
Mijn tip. Juiste locatie.
Ik zit hier op 8m binnen met 6dbi mcgil, achter een 12 hoog flat en trek ongeveer 3 hnt binnen.torretje2012 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:28:
https://explorer.helium.c...QNwYUqAgRCh8Wy9cKKX52axWM
Ambitious Indigo Koala zit tussen 2 hoge flats, stuk dak en nog meer stoor spul in, hoe kan die dan toch nog 0.6hnt binnen trekken?
dit is een rijtjes huis ingeboxt door allesTakeAway schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:11:
[...]
Ik zit hier op 8m binnen met 6dbi mcgil, achter een 12 hoog flat en trek ongeveer 3 hnt binnen.
Klopt, dat is ook wat ik zeg.torretje2012 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:14:
[...]
dit is een rijtjes huis ingeboxt door alles
3HNT per dag ?TakeAway schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:11:
[...]
Ik zit hier op 8m binnen met 6dbi mcgil, achter een 12 hoog flat en trek ongeveer 3 hnt binnen.
[ Voor 7% gewijzigd door User_TS op 06-05-2022 21:20 ]
Per maand inderdaad, was het maar 0,4 per dag...
Ga maar sparenRecklezz schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:00:
Iemand een tip waar ik een cavity filter kan kopen voor mn bobcat? Heb een mooie locatie op 18m hoog, maar dat is precies de hoogte van de T-Mobile 4G mast hier in de buurt
[ Voor 8% gewijzigd door Dazzie op 07-05-2022 22:34 ]
Haha die verdien ik nooit meer terug, wat een onzin prijs. Maar dan heb je wel een 'military grade' filter... Naja ik zoek wel verder, thx.
https://simonshop.eu/product/cavity-filter-868mhz/ Op voorraad en goedkoper. Heb zelf deze ook (niet daar vandaan daar is hij op). Prijs is wel hoger dan eerst maar hangt van je plek af of je dee snel hebt terugverdient.Recklezz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:18:
[...]
Haha die verdien ik nooit meer terug, wat een onzin prijs. Maar dan heb je wel een 'military grade' filter... Naja ik zoek wel verder, thx.
Ik heb deze gekocht voor op een 4g/5g zendmast 40m, maar nog niet getestRecklezz schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:00:
Iemand een tip waar ik een cavity filter kan kopen voor mn bobcat? Heb een mooie locatie op 18m hoog, maar dat is precies de hoogte van de T-Mobile 4G mast hier in de buurt
Ik vraag me serieus af wat het verschil gaat zijn tussen ik noem het even een marktplaats antenne van bv 8dbi of een mcgill 8dbi.kevin303 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:34:
Iemand ervaring met de ideetron antennes ? Ik ga waarschijnlijk voor de 10dbi . Zit er veel verschil op dan de top merken McGill , RAK , Paradar ? Of weet er nog iemand goede antennes misschien ?
Hoe heb je dit getest? Het netwerk is zodanig instabiel dat je dit zonder lab setup bijna niet betrouwbaar kan vaststellen.estrange schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:35:
Ik heb een paar weken geleden testen gedaan en qua kwaliteit van het signaal maakt het zeker een groot verschil.
Een RAK 8dbi bereikte op die locatie bijvoorbeeld gemiddeld 98 gateways, de RAK 6dbi slechts 54. De 6dbi van McGill 99 en de 9dbi van McGill 250. De 6dbi van longAP haalde er ook maar 62.
Er was ook veel verschil in de RSSI en SNR tussen de verschillende antennes.
Of ze ook meer opbrengen hangt natuurlijk ook af van de locatie. Maar in het algemeen zou ik zeggen hoe meer gateways je kan bereiken hoe meer kans je hebt om uitverkozen te worden als witness en dus meer verdiensten binnen te halen.
Dat vraag ik mij ook af, zal wel meevallen gok ik.Demiesehv schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:39:
[...]
Ik vraag me serieus af wat het verschil gaat zijn tussen ik noem het even een marktplaats antenne van bv 8dbi of een mcgill 8dbi.
Mcgill is 2 a 3x zo duur, brengt hij ook 2 a 3x zoveel op?
Met een field tester (glamos walker). Daarmee kan je mooi zien hoeveel gateways je kan bereiken. Je kan ook de RSSI en SNR zien en vergelijken met elkaar.stormfly schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:37:
[...]
Hoe heb je dit getest? Het netwerk is zodanig instabiel dat je dit zonder lab setup bijna niet betrouwbaar kan vaststellen.
[ Voor 9% gewijzigd door estrange op 10-05-2022 11:29 ]
Dat is eigenlijk een duur alternatief Discovery-mode? De 14 whitnesses voor een beacon krijg je zonder antenne nog wel op dit moment. Je hebt juist informatie nodig die het omgekeerde laat zien.estrange schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:28:
[...]
Met een field tester (glamos walker). Daarmee kan je mooi zien hoeveel gateways je kan bereiken. Je kan ook de RSSI en SNR zien en vergelijken met elkaar.
Je kan wel antennes gaan uitmeten in een lab, maar je moet je ook niet blindstaren op die waardes.
Ik vind het persoonlijk dat je met een field tester best wel waardevolle informatie krijgt over hoe een antenne zich in de praktijk gedraagt.
Dat het netwerk verder instabiel is maakt ook niet zoveel uit. Je stuurt signalen uit en je krijgt antwoord, of je krijgt het niet.
Owh maar dat is wel een goede methode. De Walker op de coaxkabel en dan een beacon afvuren?estrange schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:28:
[...]
Met een field tester (glamos walker). Daarmee kan je mooi zien hoeveel gateways je kan bereiken. Je kan ook de RSSI en SNR zien en vergelijken met elkaar.
Je kan wel antennes gaan uitmeten in een lab, maar je moet je ook niet blindstaren op die waardes.
Ik vind het persoonlijk dat je met een field tester best wel waardevolle informatie krijgt over hoe een antenne zich in de praktijk gedraagt.
Dat het netwerk verder instabiel is maakt ook niet zoveel uit. Je stuurt signalen uit en je krijgt antwoord, of je krijgt het niet.
Ik had de afgelopen dagen daar ook last van. Toen heb ik hem uitgezet, spanning eraf, wachten, spanning erop, en nu loopt het weer op...kariem112 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:53:
Is er een manier om te checken of er wat mis is met de hotspot dan wel bekabeling/antenne? Na het online brengen liep het aantal beacons netjes op. Ook het aantal Total witnessed nam toe. Sinds een week neemt die laatste elke dag af, komt er geen enkele bij. De beacons komen elke paar uur nog wel voorbij
Hmm oke. Eens proberenPolyphemus schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:57:
[...]
Ik had de afgelopen dagen daar ook last van. Toen heb ik hem uitgezet, spanning eraf, wachten, spanning erop, en nu loopt het weer op...
Inderdaad, de Walker op de coaxkabel en dan beacons afvuren. Er zijn verschillende settings. Je kan bv 10 signalen achter elkaar uitsturen of een signaal om de zoveel tijd.stormfly schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 13:27:
[...]
Owh maar dat is wel een goede methode. De Walker op de coaxkabel en dan een beacon afvuren?
Is dit dan over een uur gemeten, elk uur een andere antenne of over een week oid?
Dan geeft die McGill 9dbi wel echt ontzettend hoge waardes.
De volledige update is toch pas morgenCave_Boy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:34:
Mijn miner begint langzaam weer op te komen. Ik zie her en der ook steeds meer activiteit. Is de update geslaagd?
Klopt het dat je nu geen poort meer open hoeft te hebben? Omdat alles in de cloud zou zijn is dit niet meer nodig. Maar als ik naar geheugengebruik kijk zie ik behoorlijk gebruik nog (13GB).
Van mij mag het zo blijven. Rewards van 0.076 en 0.048 per witnessCave_Boy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:34:
Mijn miner begint langzaam weer op te komen. Ik zie her en der ook steeds meer activiteit. Is de update geslaagd?
Klopt het dat je nu geen poort meer open hoeft te hebben? Omdat alles in de cloud zou zijn is dit niet meer nodig. Maar als ik naar geheugengebruik kijk zie ik behoorlijk gebruik nog (13GB).
[ Voor 3% gewijzigd door LED-Maniak op 11-05-2022 21:51 ]
Jammer van de regen, scheelt weer ontvangstLED-Maniak schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
[...]
Van mij mag het zo blijven. Rewards van 0.076 en 0.048 per witness
Draait hier als een tie-re-lier.
[ Voor 44% gewijzigd door scorpion303 op 12-05-2022 13:13 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq