Beste
** Knip. Let op je taalgebruik... **
Ten eerste heb ik mij verdiept in de crypto wereld.
Ik heb een megagrote zelf opgerichte telegram groep en leer elke dag bij.
Ik weet al lang heel veel over bv de antennes en dbi verhoudingen enz.
Maar tweede dacht ik dat de miner een beetje gebruiksvriendelijker werkte EN ook niet een jaar op zich zou laten wachten zoals IEDEREEN.
Als je een ipad koopt moet je het ding ook niet openschroeven en met je wifi instellingen gaan kloten. Gewoon je netwerk kiezen en opgelost. Dat dit hier niet zo gaat is Nebras fout, niet de mijne en blijkbaar heeft iedereen die problemen. Vandaar dat Nebra zijn populariteit op een jaar heeft zien kelderen en dat sommigen, ook hier dus zeggen dat ik het ding beter in de vuilbak kan smijten.
Ten derde zeg je dan ook hetzelfde tegen al die 100000 andere mensen die een probleem met de Nebra hebben?
Ten vierde vraag ik heel vriendelijk hulp op een platform dat daarvoor dient.
Ik ben zelf een leerkracht muziek.
Denk je dat iedereen perfect gitaar kan spelen als ze naar de eerste les komen? Tuurlijk niet maar ze hebben wel allemaal een gitaar bij en geen enkele vraag is voor mij te dom.
Zo heerst er een open cultuur waar alles gevraagd kan worden en leer je dus enorm bij aan beide zijden. Door er mee bezig te zijn leer je enorm bij.
En je kan je tien jaar inlezen over gitaren. Het is pas als je zelf eentje hebt en begint te spelen dat de problemen opduiken.
En die kan je onmogelijk op voorhand weten.
Dus merci aan alle hulp biedende mensen.
Ik ben al een heel stuk verder nu, echt bedankt.
Ik zal de nieuwe mensen met zo een miner op dezelfde manier proberen te helpen.
Met alle respect maar iemand die zich niet verdiept heeft in dat jaar moet niet gaan lopen zeiken.
Als iemand zegt ik krijg een naam die ik niet gekozen heb.
Mn lampje brand oranje en knippert groen.
En dan vraagt weet niet wat te doen ja sorry stop dan maar met minen.
Dqn ben je niet serieus en heb je de manuel niet eens gelezen.
Maar jou manier van reageren op een product wat pas geupdate is en perfect werkt is wel kansloos.
Je kent de geupdate pi miner niet dus oordeel niet, je kan het ook anders zien ne ra erkent hun fouten en levert direct aan klanten een update versie.
[
Voor 5% gewijzigd door
Taro op 16-04-2022 08:25
]