stormfly schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:24:
[...]
No (financial) advice ;-) ik denk gewoon met je mee. Het is een lastige situatie, want jouw wijk is vrij vlak, maar hoe dat dan ontstaat weet ik niet.
[...]
Lastig om te bepalen of zijn hoogte en antenne juist zijn ingevuld, een lagere dBi pakt ook minder op. Zowel ruis als signalen.
Je kunt nog een test doen met de stock antenne, wat die doet binnenshuis? Minimaal 7 dagen laten draaien voor een goed vergelijk het netwerk is te instabiel om over 1 dag conclusies te trekken.
Even 7 dagen een antenne binnen zetten? En dan?
Ik kan je het resultaat wel geven; ruk
Als je locatie niet goed werkt; boel afbreken en op zoek naar een andere locatie. Ik zou er niet te veel tijd aan vuil maken en familie/vrienden vragen of je daar eens het dak op mag.
Je kan weken en weken rommelen, maar wat schiet je er mee op? 0,1-0,2 is overigens tegenwoordig een beetje standaard, zeker de laatste dagen. Het netwerk is momenteel niet zo stabiel; beter gebruik je die tijd om ergens bij een familie lid op zijn balkon je miner te installeren.
Met deze omgeving ga je nooit veel binnen halen; de omgeving is te 'rood'.
Hier kan je nog zoveel antennes tegenaan gooien, maar alle witnesses die je krijgt zullen gewoon weinig opleveren.
Ter vergelijking; ik heb bijna al mijn miners (13/14) hier in de buurt staan en gemiddeld doen ze 0,3 - 0,5 per dag. Alles is hier nog redelijk groen dus je witnesses zijn tenminste ook wat waard.
[
Voor 31% gewijzigd door
Edwin88 op 14-03-2022 10:25
]