Toon posts:

Foto-uitdaging week 13: Lijnen Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
Topicstarter
Mede-auteurs:
  • sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15

sys64738

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09

Wormaap

Ha medetweakers, de eerste ronde is ons erg bevallen dus we gaan er gewoon mee door.

De opdracht van deze week: Lijnen.
Zoek een onderwerp waarin duidelijk lijnen te zien zijn. Dan hebben we het natuurlijk niet over kalk op een voetbalveld maar de fotografieterm 'lijnen'. Hoe en in welke vorm, dat is helemaal aan jezelf.

Veel succes weer. :)

Ter herinnering even de achtergrond en regels

Het idee is dat een uitdaging op maandag start en op zondag einde dag eindigt. De uitdaging kan vrij divers zijn en het is aan je eigen creativiteit hoe die in te vullen. Hoe meer verschillende ideeën en resultaten hoe beter.
Het is niet zozeer een wedstrijd, maar gewoon een uitdaging waarbij we elkaar willen aanmoedigen om meer te durven en meer te proberen. Uiteraard is het wel leuk om elkaars foto's te beoordelen en complimenten of tips te geven.
We willen elke week met een nieuwe uitdaging komen, dus past een onderwerp je totaal niet sla dan gerust een keer over. Heb je zelf ideeën voor onderwerpen gooi die dan gerust in het feedbacktopic of DM, dat is altijd welkom.

Even kort de regels:
• de uitdaging start op maandag wanneer het topic door ons geplaatst is, en eindigt wanneer de volgende maandag weer begint (middernacht dus).
• de foto moet nieuw gemaakt worden in de week van de uitdaging, dus geen archiefbeelden
• als je het niet redt om hem binnen de tijd te bewerken en pas één of twee dagen later kunt plaatsen is dat natuurlijk geen ramp
• meerdere foto's mag, graag zelfs als ze tof zijn, maar overdrijf niet. ;)
• probeer elkaar te motiveren en geef ook feedback aan elkaar
• voel je vrij om zo creatief mogelijk het onderwerp te volgen, maar zorg wel voor een duidelijk link

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Lijnen als zijnde een zelfstandig naamwoord of een werkwoord? ;)

[Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 30-03-2021 12:23]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Topicstarter
ehtweak schreef op maandag 29 maart 2021 @ 21:08:
Lijnen als zijnde een zelfstandig naamwoord of een werkwoord? ;)
Degene waarvan jij een gave foto kan schieten :9

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-06 23:17

Grozno

acts without consequence!

offtopic:
@ehtweak "als zijnde" is een contaminatie, "Lijnen als een ..." of "Lijnen zijnde een..." zijn beide correct. ;)

* Grozno gaat op zoek naar lijnen!

[Voor 27% gewijzigd door Grozno op 30-03-2021 11:43]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • +5Henk 'm!

• JoStad
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-06 13:09
Vandaag geprobeerd wat foto's met "lijnen" te maken.
Gemaakt met de Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3.

[Voor 1% gewijzigd door JoStad op 30-03-2021 22:50. Reden: aanvullingen]

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007

bobcom

Dedicated dabbler

Weinig lijntrekkers hier.
@JoStad Nummer 4 vind ik de beste. had nog een fractie meer symmetrie mogen hebben. 3 Komt tweeds: positie en beeld lijken wat willekeurig gekozen. 2 had het beter zonder de onderste helft gedaan (of in landscape orientatie), 1 is een beetje rommeltje.

Zelf te voet (want rode zone, dus thuisblijven) op zoek gegaan naar leading lines en soortgenoten. Niet licht, want op rommelig onverkaveld platteland. Hier drie pogingen (met de A6500 plus 18-135mm OSS):
1: net te laat afgedrukt, en rechtdoorrijden is er ook niet bij

2: geenboom aan het eind van geenpad

3: valt misschien een lijn in te ontdekken

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:42

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Vanochtend een goede wandeling gemaakt.

https://tweakers.net/i/T-0E4cYhrqGx0MjIBy02uvE2AQk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F63NvIwrWgEjstrg0IUXLZjb.jpg?f=fotoalbum_large

Rotatie is blijkbaar bij het uploaden niet goed gegaan.

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-06 23:17

Grozno

acts without consequence!

Deze rotatie maakt 'm juist wel interessant. :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Eens, ik vind hem juist wel lollig zo.

Zijn er nog veel die vandaag of morgen op pad gaan? Zelf nogal drukke week gehad maar ga er zeker nog even op uit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:55
Op pad verwacht ik niet, maar ik heb wel twee ideeën die thuis kunnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:50

Nielless

Born at a very young age.

Gonadan schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:40:
Zijn er nog veel die vandaag of morgen op pad gaan? Zelf nogal drukke week gehad maar ga er zeker nog even op uit.
Vandaag nog lekker weer, dus ik ga er zo even op uit inderdaad :P

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:31
Zojuist een ronde gemaakt, straks even zien of er wat tussen zit. Had geen zin in lenzen slepen, dus heb niet m'n beste lenzen meegenomen.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• sys64738

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Topicstarter
@JoStad Mooi serie lijnen heb je gevonden. Leuk set zo. Wat het nog wat mooier zou maken is als je evenwicht en rust in je platen krijgt. Door iets meer op de symmetrie en verdeling te letten, zou het allemaal net wat netter kunnen. Bij de 1e foto zou ik bv een stuk van de onderkant afsnijden, zodat je moet 3 even grote vlakken krijgt (gras/water/gras) die voorgrond leidt nu af en breekt het evenwicht. De 4e plaat is prima poging maar dan moet ie eigenlijk wel perfect symmetrisch.

@bobcom Mooie leading lines. Had wel graag iets meer beloond geworden als ik de lijnen volg. Nu valt het beetje stil. Die hoogspanningsmasten vind ik heel mooi lijnenspel.

@Patrock Die eerste foto is me te rommelig. Die 2e foto is (door klein beetje geluk) erg leuk geworden. Die draaiing is perfect. En de tekst icm de echte blauwe lucht is ook erg leuke touch.

Zelf ook weinig tijd gehad om op pad te gaan. Maar deze opdrachten zijn juist bedoeld om ook in en om het huis te doen. En dat is dus wat ik gedaan heb. Vlonders bieden prima lijnen. Kubus er op voor de finishing touch (en nog wat extra lijnen).

@gijspeijs | 500px | Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LA-384
@JoStad Foto 2 vind ik een mooie foto, niet specifiek vanwege de lijnen, maar ik vind het wel fijn om naar te kijken.
Foto 4 mist helaas de perfecte symmetrie, hoewel je dichtbij zit.
Foto 1 past niet zo goed bij de andere 3, maar voldoet wel het meest aan de "opdracht". Die harde schaduw leent zich volgens mij uitermate voor een meer abstracte foto, maar dan wel op een ander moment van de dag denk ik.

@bobcom Frankrijk of Italië? Mooie omgeving iig. Persoonlijk spreekt de laatste foto mij het meest aan, goede keuze om zo'n hard contrast te creëren. De eerste twee missen een beetje een onderwerp, maar voldoen wel perfect aan de "opdracht".

@Patrock Je eerste foto mag wat meer nabewerking hebben imo. De horizon lijkt scheef, maar ik zie ook dat er wat hoogteverschil in de weg zit. Verder is de foto (waarschijnlijk door het tegenlicht) wat vaal. Het boompje voor dat kunstwerk is een storend element. Ik denk dat je met wat meer tijd een mooiere compositie kunt vinden. Je tweede foto is leuk gevonden. De vlag zou ik denk ik wegphotoshoppen, die onderbreekt de mooie tweedeling in de foto, maar dat is misschien nitpicking ;)

@sys64738 Zonder de kubus was het een goeie geweest voor het onderwerp van vorige week. Persoonlijk vind ik de compositie niet zo sterk. Ik denk dat een horizontale kadering en/of een rotatie van 180 graden of horizontale spiegeling de compositie sterker maken (zodat je ogen van links naar rechts geleid worden, voelt natuurlijker). Qua kleuren en belichting is de foto verder perfect; leuk contrast van de kubus met het hout en knap dat er geen enkel storend element in het hout zit, zelfs geen schaduw.

Mijn bijdrage van deze week:
1

2

3

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:50

Nielless

Born at a very young age.

#1 Boog in 't bos. (niet heel scherp gekregen)

#2 Even naar boven kijken

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

Acties:
  • +4Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

@Nielless Nice, vooral de boogjes - watertje nog even wat rechtzetten.

@LA-384 Bankje heeft wat veel achterland, misschien lager standpunt?
#2 zou ik portrait doen, zodat de tak wegloopt naar de knop.
Bij #3 gooit het vorkje wat roet in het eten, maar wel een mooi knopje.
Plek is Italie - alles rood voor pasen, na pasen eigen provincie rood, dus vrijuit toeren zit er vooreerst niet in.

@sys64738 Lijnen op vlondertjes leuk idee, maar heb je je er niet een beetje met een Jantje van Lijnen afgemaakt? ;) Een lager standpunt was imo boeiender geweest: vlonderlijnen leidend naar kubus vanuit een laag standpunt, zodat die ook nog een functie krijgt.

Ben het met je eens dat de beloning voor het aflopen van de lijnen in mijn foto's karig is, maar er zit hier niet veel mee in. Toch nog maar 3 poginkjes - met de constatering dat zwart-wit een positief effect heeft op het lijnenspel.
1- Weg langs Podere Malalbergo

2- Misschien na de bocht?

3- Voor langs de boerderij

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@Nielless Eh, lijnen? Wel erg gebogen...

@LA-384 Ik vind 't eigenlijk meer winter/vroege voorjaarsfoto's.

@sys64738 Voor mij had je de kubus mogen weglaten. Die 'verstoort' imho het lijnenspel in het beeld.

@JoStad Zekers; dat zijn lijnen! Het lijnenspel op zich had voor mij wat meer contrast mogen krijgen. En 'storende' elementen, zoals gras, of niet in beeld brengen, of digitaal wegpoetsen o.i.d.

@bobcom Tja; het begrip lijnen kan uiteraard op vele manieren geïnterpreteerd worden.
Dit vind ik meer zichtlijnen, van het specifieke fraaie landschap in jouw omgeving. :)

Hier in de polder is het meer strak en recht. Daar had ik overigens wel wat plannen mee. Maar naar buiten gaan voor polder-lijnen kwam er niet van. En de polder-lijnen die ik al had, zijn niet deze week gemaakt.

Dus ff wat verzinnen.
Een plankje, met daarop wat touwtjes gespannen.
Best wel abstract, al zeg ik het zelf. :+

Twee lijnen:

Horizontale lijnen (beperkte DOF):

Enigszins convergerende lijnen:

[Voor 16% gewijzigd door ehtweak op 04-04-2021 17:34]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:51
Op het dak van een IC vind je best wel wat lijnen. Vergeet ook de bovenlijning niet.

27mm

469mm

Acties:
  • +2Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:07
Erg diverse foto's weer, van eigenlijk meer over het vroege voorjaar tot wel erg abstract.

Op deze foto de Liniebrug, die ook qua naam bij het thema lijnen past.
Liniebrug

flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LA-384
ehtweak schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:30:
@LA-384 Ik vind 't eigenlijk meer winter/vroege voorjaarsfoto's.
Dat kan wel kloppen, want dat is het jaargetijde waar we nu in zitten ;)

Ik heb de opdracht geïnterpreteerd als "leading lines" en heb geprobeerd dat in de natuur vast te leggen. In mijn omgeving kwam ik in eerste instantie niet verder dan een takje wat leidt naar een bloem, kwam ook doordat het bewolkt was denk ik (geen harde schaduwen om gebruik van te maken). Uiteindelijk kwam de zon door en kwam ik toevallig bij dat zandpad uit, wat een iets betere "leading line" is naar het bankje.
Ik blijf het wel lastig vinden, maar daarom heb ik deze uitdaging aangegrepen om er meer mee bezig te zijn.

Lekker abstracte foto's heb je gemaakt. Die eerste kan zomaar miljoenen waard zijn. Ooit :D

@Peetz0r Goed gezien, jammer alleen dat bij de eerste foto de lijnen op het dak vervagen door de lage kwaliteit van de gelinkte afbeelding. Mogelijk dat imgur er nog een compressie op los laat.

[Voor 19% gewijzigd door LA-384 op 04-04-2021 20:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
@bobcom lekker bezig, hoop lijnen bij jou in de buurt.

@Peetz0r leuk gevonden, helaas is die eerste wat donker anders had je er misschien meer uit gehaald.

@LA-384 die eerste trekt mij het meest, wel benieuwd waar het heen gaat. Alleen die paal vooraan zou ik omzagen. ;)

@ehtweak lekker abstracte lijnen inderdaad. Het trekt mij niet zo maar is wel weer wat anders.

@arnold_m als je door de knieën gaat, kan je dan net zo schieten dat die bomen buiten beeld raken? De brug heeft wel mooie lijnen in die zin.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
Het is om te janken, maar ik ben niet verder gekomen dan deze foto. Had wel wat ideeën maar helaas niet gelukt. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sys64738

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Topicstarter
Mooi om iedereen een compleet andere richting op te zien gaan. Veel mooie leidende lijnen. Maar de abstracte lijnen van @ehtweak vind ik ook heel mooi.

@Peetz0r Goed gevonden. De nadruk had wel iets meer op de treinen mogen liggen en minder andere zaken in beeld. Maar scherp gezien.

@arnold_m Mooi onderwerp alleen hadden de bomen er inderdaad wel af gemogen. En de onderkant van de brug waterpas wellicht.

@Gonadan Voor een kerk gaan staan met een camera in je handen. Je moet het maar durven :P . Geen verkeerde poging toch. Zie duidelijk het thema er in terug.

Wat betreft de opmerkingen over mijn foto: ik had die plaat met leidende lijnen ook al geschoten. En die plaat zonder kubus ook. Maar na veel proberen en experimenteren, kwam ik toch op deze plaat uit die voor mij het beste werkt. Zo zie je maar: over smaak valt niet te twisten 8)

@gijspeijs | 500px | Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
sys64738 schreef op zondag 4 april 2021 @ 22:30:
@Gonadan Voor een kerk gaan staan met een camera in je handen. Je moet het maar durven :P . Geen verkeerde poging toch. Zie duidelijk het thema er in terug.
Niet voor niets een telelens, maar daar had ik niet eens over nagedacht. :D _O-
Wat betreft de opmerkingen over mijn foto: ik had die plaat met leidende lijnen ook al geschoten. En die plaat zonder kubus ook. Maar na veel proberen en experimenteren, kwam ik toch op deze plaat uit die voor mij het beste werkt. Zo zie je maar: over smaak valt niet te twisten 8)
Ik vind hem prima werken zo. Denk dat ik hem zonder kubus wat makkelijk over had vinden komen. Nu zit er nog iets in wat het breekt om het zo maar te noemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Topicstarter
Deze uitdaginen waren toch ook om te experimenteren, right? O-) Oh wacht, ik ben één van de mensen die de regels verzint... NATUURLIJK zijn ze ook om te experimenteren!

Lijnen in combinatie met intentional camera movement. Ik weet niet helemáál wat ik ervan vind, maar voor een eerste poging met ICM vind ik't nieteens héél slecht geworden :)

Natuurlijk wel nog even commentaar op mijn voorgangers geven!
@ehtweak: Erg gaaf, vooral die eerste! Dat kan zo als wallpaper op een telefoon die zo avant-gardistisch is als een iPhone wil zijn :P

@Peetz0r: Vooral de tweede vind ik tof, al weet ik niet helemáál waar ik moet kijken tussen al die lijnen :P

@arnold_m: Volgens mij leent die brug zich prima voor een wat extremere aanpak qua hoek of bewerking :)

@Gonadan: Hey, het zijn lijnen, hij staat zo recht als je van zo'n oud gebouw kan verwachten. Misschien eens proberen wat er gebeurt als je wild gaat in de bewerking? Kan waardeloos worden, maar kan ook leuk zijn :)

[Voor 96% gewijzigd door Wormaap op 04-04-2021 23:57]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Zo kan het ook !!
Voortaan niet meer toegeven dat mijn foto's mislukt en bewogen zijn , maar zeggen dat het een geslaagd voorbeeld van ICM is _/-\o_

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nog eentje dan, om het af te leren.

Slechts één lijn, maar dan gebogen:

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Topicstarter
bobcom schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:24:
Zo kan het ook !!
Voortaan niet meer toegeven dat mijn foto's mislukt en bewogen zijn , maar zeggen dat het een geslaagd voorbeeld van ICM is _/-\o_
Na mijn eerste *meer dan ik wil toegeven* pogingen kan ik in ieder geval nu uit ervaring vertellen dat't lastiger is dan het lijkt om duidelijk te maken dat die I écht voor 'intentional' staat :P Het meeste wordt gewoon een blurry rotzooi, deze heeft in ieder geval wat semi-rechte lijnen die soortvan bewijzen dat dit de bedoeling was...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:07
Dit is de andere foto die ik gisteren van de brug heb gemaakt. De boomtoppen zijn er niet helemaal af, maar mogelijk vinden @Gonadan, @sys64738 en @Wormaap het toch een beter uitwerking van het thema.

Liniebrug (krappere kadering)

flickr

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00
bobcom schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:10:
3: valt misschien een lijn in te ontdekken
[Afbeelding]
Gave foto, kan zo een pentekening zijn!

Kwam dit topic tegen en had toevallig vorige week een cliché-lijnenfoto gemaakt, past hier natuurlijk perfect!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:11
Gisteren tijdens de wandeling ook wat geschoten, met de telefoon, dat wel:

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Week 14 is 9 uur en 35 minuten (en counting) oud, en we zitten met smart te wachten op de volgende uitdaging. Na textuur en lijnen misschien de beurt aan contrasten?
En intussen even nadenken over de criteria waaraan een uitdaging moet voldoen. Hij moet algemeen zijn, aspecifiek, niet te concreet? Anders zijn we na vijf uitdagingen uitgeput, en dat zou jammer zijn van een leuk initiatief.

Misschien een optie om deelnemers bij hun inzending ook een voorstel te laten bijvoegen voor een volgend thema? Ongeveer zoiets:
Lijnen, VII.
Sony A6500, 18-135mm OSS @31mm
ISO 100, f/10, 1/200s
Voorgesteld vervolgthema: Contrast
(Niet alleen fotografisch contrast, maar ook groot-klein, arm-rijk, enz.)

oorspronkelijk neergezet in feedback, maar misschien beter hier?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
De maandag is nog lang, maar een nieuwe is onderweg. Inhoudelijk heb ik hier even gereageerd op je voorstel: Gonadan in "FV feedbacktopic" :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Wormaap

Wormaap

Moderator Foto & Video
Topicstarter
arnold_m schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:33:
Dit is de andere foto die ik gisteren van de brug heb gemaakt. De boomtoppen zijn er niet helemaal af, maar mogelijk vinden @Gonadan, @sys64738 en @Wormaap het toch een beter uitwerking van het thema.

[Afbeelding]Liniebrug (krappere kadering)
Naar mijn idee ligt de nadruk zo meer op de lijnen in de brug, dus ik vind'm beter zo. Of je verder veel moet met wat ik vind mag je zelf weten :+

• Gonadan

Gonadan

Topicstarter
arnold_m schreef op maandag 5 april 2021 @ 08:33:

[Afbeelding]Liniebrug (krappere kadering)
De focus ligt zo meer op de brug inderdaad, de bomen leidden voor mij wat af. Maar daarom vroeg ik ook of hij nog iets anders te kadreren was geweest tijdens het schieten. Dan had je meer ruimte om de brug over kunnen laten en dan had je hem niet zo krap af hoeven knippen. Maar ook deze versie vind ik persoonlijk beter werken.

Overigens gaat het er niet om wat wij als opdrachtgevers vinden hè. Ik geef gewoon m'n persoonlijke mening wat ik van foto's vind, maar iedereen moet gewoon voor zichzelf bepalen hoe je invulling aan de opdracht wilt geven. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee