Na het succes van de vorige Herfst uitdaging was ik op zoek naar een nieuw thema. Ik kon niet heel goed iets bedenken wat zou passen bij het huidige seizoen. Ik kwam op een onderwerp dat al deels eerder een uitdaging geweest is. Stillleven.
Ik zou het leuk vinden als iedereen een stilleven maakt waarin je een deel van jouw persoonlijke passie/hobby laat zien.
De uitdaging voor deze periode is: "Maak een Stilleven waarin je jouw Hobby laat zien".
Gebruikelijke regels gelden, (nieuw materiaal, link naar thema, feedback naar anderen.)
looptijd tot 7 Oktober
Ik ben een heel klein beetje uit de ideeen, mocht iemand een thema weten voor een volgende keer. stuur maar een DM
Ik zou het leuk vinden als iedereen een stilleven maakt waarin je een deel van jouw persoonlijke passie/hobby laat zien.
De uitdaging voor deze periode is: "Maak een Stilleven waarin je jouw Hobby laat zien".
Ik denk dat dit een mooi onderwerp voor binnen kan zijn.Een stilleven is een artistieke compositie (schilderij, tekening, foto) van roerloze of levenloze objecten, die met zorg zijn belicht. Met het schilderen van een stilleven kan een schilder zich concentreren op de compositie en op het gebruik van kleur en toonwaarde, het vloeiende onderscheid in kleurnuances tussen de lichtste en donkerste partij.
Een stilleven is een studiewerk of proefstuk voor de virtuositeit van de schilder. Karel van Mander schreef dat het stilleven oefenstof voor de jeugd was en dat een goede schilder het laat rusten ten gunste van betere onderwerpen
Gebruikelijke regels gelden, (nieuw materiaal, link naar thema, feedback naar anderen.)
looptijd tot 7 Oktober
Ik ben een heel klein beetje uit de ideeen, mocht iemand een thema weten voor een volgende keer. stuur maar een DM