Het verbaasd mij wel erg dat dit niet het geval is inmiddels. Coronatijden of andere verklaringen?migros schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:19:
[...]
Ik heb 1 van de laatste toen op de kop getikt bij GSMWEB. Daarna niet meer in NL tegengekomen. Sinds juli niet meer verkrijgbaar.
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Ik heb nog steeds de 12.5.6.0 versie op de 11T..
Meer mensen die nog niet de nieuwe update hebben ontvangen op dit model?
Ik heb de 11T Pro in plaats van de 11T dus het kan zijn dat de 11T Pro voorloopt met updates ten opzichte van de 11T. Ik heb wel de optie aanstaan om updates vroeg te ontvangen. Geen idee of dat veel verschil maakt038Robijno schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:42:
Ik heb nog steeds de 12.5.6.0 versie op de 11T..
Waar kun je die optie aanvinken?Jotyjo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:10:
[...]
Ik heb de 11T Pro in plaats van de 11T dus het kan zijn dat de 11T Pro voorloopt met updates ten opzichte van de 11T. Ik heb wel de optie aanstaan om updates vroeg te ontvangen. Geen idee of dat veel verschil maakt
Vroege updates staan aan bij mijn maar heb heb hem nog niet volgens mijn lopen de updates van de 11t en 11tpro ook niet gelijk
Instellingen > Over deze telefoon > scherm waar je kan updaten > klik op de drie puntjes rechtsboven > Instellingen bijwerken > Krijg updates vroeg
Welk beveiliging update heb jij erop staan?saphaas schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:11:
Vroege updates staan aan bij mijn maar heb heb hem nog niet volgens mijn lopen de updates van de 11t en 11tpro ook niet gelijk
Ook de 11T neem ik aan?
Die van mij is van 1 september 2021..
[ Voor 9% gewijzigd door 038Robijno op 03-12-2021 23:51 ]
Ja klopt bij mijn ook nog even wachten zal gerust binnenkort een update komen ik heb de ook de 11T038Robijno schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:49:
[...]
Welk beveiliging update heb jij erop staan?
Ook de 11T neem ik aan?
Die van mij is van 1 september 2021..
Wat is nu precies het verschil tussen beide?
Alleen de soc en videochip?
Xiaomi 11 Lite 5G NE (8GB) 128GB opslag Zwart
vs
Xiaomi Mi 11 Lite 5G Zwart
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1753986;1696662/
vs
👉🏻 Blog 👈🏻
Dat is inderdaad het enige verschil. Beide hebben een andere SoC en daardoor een andere CPU en GPU. Het andere verschil is dat de 11 Lite 5G NE 6 maanden later is uitgekomen dan de 11 Lite 5G.technorabilia schreef op zondag 5 december 2021 @ 08:48:
Wat is nu precies het verschil tussen beide?
vs
/f/image/oKGexxpVYy7OfNtQ2UOwtvh0.png?f=fotoalbum_large)
Als je wilt controleren of er inderdaad geen andere verschillen zijn, kun je dat makkelijk op Kimovil zien: https://www.kimovil.com/e...g-ne,xiaomi-mi-11-lite-5g
Ik heb vd week een Mi 11 lite 5G NE aangeschaft.
Daar zag ik de actie vd smartwatch en de draadloze oordopjes, en die heb ik maar besteld.
Ben benieuwd.
Daar zag ik de actie vd smartwatch en de draadloze oordopjes, en die heb ik maar besteld.
Ben benieuwd.
Yamy_Daffy schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:47:
Zijn er meer mensen hier die mee doen of hebben gedaan met de actie van https://xiaomi.myactions.eu/ ?
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met het leveren?
Nu de overstap gemaakt van een Oneplus 7t pro naar de 11t Pro.
Wel even wennen aan de Miui skin.
Maar toestel bevalt prima!
Ik weet niet of dit al bekend was, maar er is een app in de PlayStore die 'hidden settings for MIUI' heet.
Ik heb er een aantal apps mee verwijderd die ik niet kon verwijderen.
Ook kwam ik een app tegen op internet om tegen te gaan dat je telefoon verbindt met buitenlandse (Chinese) servers. Maar kan dit niet meer vinden, weet iemand wat ik bedoel?
Ik heb er een aantal apps mee verwijderd die ik niet kon verwijderen.
Ook kwam ik een app tegen op internet om tegen te gaan dat je telefoon verbindt met buitenlandse (Chinese) servers. Maar kan dit niet meer vinden, weet iemand wat ik bedoel?
Nog steeds ben ik regelmatig aan het kijken naar de Mi 11 Ultra. Het is een grote telefoon, het zou mijn duurste telefoon ooit worden. Goede camera vind ik belangrijk, toen kwam de Pixel 6 maar die is niet in 256GB te krijgen, de Pixel Pro 6 wel maar veel duurder dan de Mi 11 Ultra.
En dan net voordat ik wilde bestellen lees ik over aankondigingen van de Xiaomi 12 serie (volgens de geruchten op 28 december)
: https://www.techadvisor.c...one/xiaomi-mi-12-3806854/
Pff haha luxeproblemen.
En dan net voordat ik wilde bestellen lees ik over aankondigingen van de Xiaomi 12 serie (volgens de geruchten op 28 december)
Pff haha luxeproblemen.
Had hem ook binnen 👍038Robijno schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
Update beschikbaar voor de 11T..
Waar kun je de Mi 11 ultra nog krijgen in Nederland dan? En voor welke prijs dan?Binnetie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:52:
Nog steeds ben ik regelmatig aan het kijken naar de Mi 11 Ultra. Het is een grote telefoon, het zou mijn duurste telefoon ooit worden. Goede camera vind ik belangrijk, toen kwam de Pixel 6 maar die is niet in 256GB te krijgen, de Pixel Pro 6 wel maar veel duurder dan de Mi 11 Ultra.
En dan net voordat ik wilde bestellen lees ik over aankondigingen van de Xiaomi 12 serie (volgens de geruchten op 28 december): https://www.techadvisor.c...one/xiaomi-mi-12-3806854/
Pff haha luxeproblemen.
Al een klein half jaar niet meer te koop in Nederland. Je zal hem uit het buitenland moeten halen.038Robijno schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:39:
[...]
Waar kun je de Mi 11 ultra nog krijgen in Nederland dan? En voor welke prijs dan?
Bijna 6 maanden na aankoop van de Mi 11 Ultra, via een Nederlandse telecomprovider effe het volgende.
Ik ben alles behalve tevreden. Al 4 maanden geen beveiligingsupdate, de laatste is van augustus, het achterscherm is niet te configureren en ongelofelijk zinloos, kan alleen als klokje gebruikt worden omdat ie veel te klein is om te gebruiken voor notificaties en als verlengstuk van de camera ook niet te gebruiken omdat je wel erg lenige vingers moet hebben om een foto te kunnen maken.
Ook kan ik geen enkele zinnige uitleg vinden over hoe ik de camera het beste kan instellen. Echt bij de Samsung werd alles voorzien en waren er legio uitleggen en mogelijkheden om dat ding nog leuker te maken om te gebruiken. Bij de Ultra is dit er gewoon niet.
Nou zal iedereen roepen dat ik dat ding moet rooten en booten en bloaten. Eerlijk gezegd wil ik gewoon dat dat ding doet waar ie voor gemaakt is en dat is zich gedragen als een primiumtoestel. Dit merk gedraagt zich als een paupermerk als bijvoorbeeld de Archos. Een Aldi toestel wordt beter voorzien dan dit toestel. Wel een beetje jammer.
De wauw factor van anderen als ik dit toestel tevoorschijn haal is nog steeds leuk trouwens. Maar ik vertel ze vooral niet over de tekortkomingen
Ik ben alles behalve tevreden. Al 4 maanden geen beveiligingsupdate, de laatste is van augustus, het achterscherm is niet te configureren en ongelofelijk zinloos, kan alleen als klokje gebruikt worden omdat ie veel te klein is om te gebruiken voor notificaties en als verlengstuk van de camera ook niet te gebruiken omdat je wel erg lenige vingers moet hebben om een foto te kunnen maken.
Ook kan ik geen enkele zinnige uitleg vinden over hoe ik de camera het beste kan instellen. Echt bij de Samsung werd alles voorzien en waren er legio uitleggen en mogelijkheden om dat ding nog leuker te maken om te gebruiken. Bij de Ultra is dit er gewoon niet.
Nou zal iedereen roepen dat ik dat ding moet rooten en booten en bloaten. Eerlijk gezegd wil ik gewoon dat dat ding doet waar ie voor gemaakt is en dat is zich gedragen als een primiumtoestel. Dit merk gedraagt zich als een paupermerk als bijvoorbeeld de Archos. Een Aldi toestel wordt beter voorzien dan dit toestel. Wel een beetje jammer.
De wauw factor van anderen als ik dit toestel tevoorschijn haal is nog steeds leuk trouwens. Maar ik vertel ze vooral niet over de tekortkomingen
Leuk man gatheren
Mijn ervaringen met het achter scherm zijn wisselend. Ja het is vrij zinloos om hem te gebruiken als verlengstuk van de camera, je ziet net niks. Dit geldt in mindere maten ook voor de notificaties. Je kan wel onderscheid maken tussen whatsapp / sms / telefoon / snapchat. De inhoudt van het bericht is niet te lezen.
Wat voor mij wel een toegevoegde waarde is, zijn de bedieningsmogelijkheden bij Spotify. De telefoon ligt hier 9/10x met het grote scherm naar beneden. Dubbeltik op het kleine scherm om te activeren en dan heb je de mogelijkheid tot volgende / vorige nummer en het pauzeren / starten van de muziek.
Wat voor mij wel een toegevoegde waarde is, zijn de bedieningsmogelijkheden bij Spotify. De telefoon ligt hier 9/10x met het grote scherm naar beneden. Dubbeltik op het kleine scherm om te activeren en dan heb je de mogelijkheid tot volgende / vorige nummer en het pauzeren / starten van de muziek.
Heb al een Xiaomi telefoon sinds de Mi3 (afgestapt van een Galaxy S3), en hoewel ik het eens ben dat de camera software wat betreft processing niet altijd het beste is geweest bij Xiaomi, kan ik dit niet zeggen van het gebruiksgemak. Wat vind je er zo lastig aan? Het zijn redelijk standaard features die je op elk toestel vind en de "Pro" mode heeft de usual zaken zoals: diafragma, sluitertijd, iso, belichting, contrast etc.migros schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:22:
Na een middagje stoeien met de camera heb je dat toch wel onder de knie? De Ultra is gericht op een nichemarkt met een affiniteit voor fotografie, alsof je een leek een Canon 5D in zijn handen stopt en deze klaagt over het gebrek aan presets (wat lagere prijs klasse hebben). Nu zeg ik niet dat dit bij de Ultra ook zo is aangezien ik verwacht dat de camera app vergelijkbaar is.
Welke mogelijkheden mis je o.a. aan de camera software die je bij Samsung bijv. wél had? Wellicht kunnen we je verder helpen? Wellicht heb je nog niet de volledige potentie ontdekt.
Heeft iemand ook een goed werkende gcam voor de Xiaomi Mi 11? Heb er verschillende geprobeerd. Maar tot op heden zonder succes
Even een selfie maken met de main cam vind ik toch best prettig met dat achterschermpje. Echt enorm veel zie je niet, maar framen van je shot gaat wel. En zo lenig hoeven je vingers toch niet te zijn om de volume knoppen te vinden en in te drukken? Die staan standaard ingesteld als sluiter knop met een 3 seconden timer.migros schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:22:
<...> en als verlengstuk van de camera ook niet te gebruiken omdat je wel erg lenige vingers moet hebben om een foto te kunnen maken.
En zoals iemand voor mij al zei... Ik snap je klacht over de camera app niet echt. Ik heb meerdere Samsungs gebruikt en daar werd mij ook niet echt iets uitgelegd, hooguit wat reminders dat je lens misschien vies is of wat AI die denkt dat je de shot anders moet framen, maar dat was nooit echt zinvol.
Voor de rest heb je mooi auto mode, je kan AI aanzetten voor wat meer pop in de kleuren en scene detectie, en ook de extra modi zijn redelijk vanzelfsprekend naar mijn mening.
Ik heb de Mi 11 lite NE en heb een probleem.
Ik zie m'n Bluetooth speaker niet bij de Bluetooth apparaten en kan geen verbinding maken. Met m'n vorige telefoon (miA2) was het geen probleem.
Iemand een oplossing of ervaring ermee?
Alvast bedankt
Ik zie m'n Bluetooth speaker niet bij de Bluetooth apparaten en kan geen verbinding maken. Met m'n vorige telefoon (miA2) was het geen probleem.
Alvast bedankt
Lukt het wel om andere bluetooth apparaten te connecten? Wat voor speaker is het (merk)?wouters84 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 08:43:
Ik heb de Mi 11 lite NE en heb een probleem.
Alvast bedankt
Bedankt voor je bericht. Het is opgelost, de Bluetooth speaker heb ik gereset en toen werkte het.quintox schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:01:
[...]
Lukt het wel om andere bluetooth apparaten te connecten? Wat voor speaker is het (merk)?
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een 11T Pro. Ik zie dat dit oorspronkelijk een Mi11 topic is maar er inmiddels ook 11T (Pro) bezitters zijn aangesloten.
Mijn verleden met Xiaomi is een Mi6 en een Mi9T. Beiden heb ik nog in bezit en werken prima.
Vorige maand heb ik een paar weken geëxperimenteerd met een OnePlus Nord 2 maar die viel met toch wel tegen v.w.b. de accu en de camera. En de vingerafdruksensor was niet optimaal.
Mijn eerste indruk is positief over de 11T Pro. Wat laadt dat snel op zeg.
Ik loop wel tegen het volgende aan:
Ik maak gebruik van de darkmode en swiftkey. In darkmode zijn de toetsenborden van swiftkey niet of slecht af te lezen. Ik heb al andere thema's geprobeerd en geprobeerd darkmode voor swiftkey uit te zetten maar dat biedt geen oplossing.
Zijn er gebruikers die hier ook last van hebben en wellicht een oplossing hebben?
Mijn verleden met Xiaomi is een Mi6 en een Mi9T. Beiden heb ik nog in bezit en werken prima.
Vorige maand heb ik een paar weken geëxperimenteerd met een OnePlus Nord 2 maar die viel met toch wel tegen v.w.b. de accu en de camera. En de vingerafdruksensor was niet optimaal.
Mijn eerste indruk is positief over de 11T Pro. Wat laadt dat snel op zeg.
Ik loop wel tegen het volgende aan:
Ik maak gebruik van de darkmode en swiftkey. In darkmode zijn de toetsenborden van swiftkey niet of slecht af te lezen. Ik heb al andere thema's geprobeerd en geprobeerd darkmode voor swiftkey uit te zetten maar dat biedt geen oplossing.
Zijn er gebruikers die hier ook last van hebben en wellicht een oplossing hebben?
De geforceerde dark mode van Xiaomi uitzetten voor SwiftKey en dan gewoon de standaard Adaptive theme gebruiken? Ziet er voor mij prima uit in Dark mode dan.
Ik denk erover om over te gaan op een Xiaomi.
Eerst zag ik alleen de 11T, maar ik zie nu een Mi 11 ultra.
Is de Mi reeks heel anders dan de reguliere 11(T) reeks?
Want wat ik dan nog bijzonder vind (mogelijk wil ik wel uit China importeren), de nieuwe 12 pro is daar goedkoper dan de Mi 11 ultra?
Want wat ik dan nog bijzonder vind (mogelijk wil ik wel uit China importeren), de nieuwe 12 pro is daar goedkoper dan de Mi 11 ultra?
Als je nog even kunt wachten, dan zou ik voor de Xiaomi 12 gaan.greatgonzo schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:32:
Ik denk erover om over te gaan op een Xiaomi.
Deze komt waarschijnlijk in februari uit in Nederland.
Het voordeel is ook dat je waarschijnlijk langer updates krijgt, ze hebben updateondersteuning verhoogt vanaf de 11T-serie.
Ze zijn gestopt met de Mi merknaam, vandaar je dit er niet meer bij ziet staan.
De 11T-serie is de opvolger van de Mi 11-serie.
Nu al in China te bestellen bij tradingshenzhen . Weet niet wat er dan nog allemaal bij komt, maar sterke prijsmb1234 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:52:
[...]
Als je nog even kunt wachten, dan zou ik voor de Xiaomi 12 gaan.
Deze komt waarschijnlijk in februari uit in Nederland.
Het voordeel is ook dat je waarschijnlijk langer updates krijgt, ze hebben updateondersteuning verhoogt vanaf de 11T-serie.
Ze zijn gestopt met de Mi merknaam, vandaar je dit er niet meer bij ziet staan.
De 11T-serie is de opvolger van de Mi 11-serie.
edit: geen invoerrechten, wel BTW en inklaring. Dus die €797 wordt ongeveer €980. https://www.belastingdien...-bij-buitenlandse-webshop
[ Voor 16% gewijzigd door greatgonzo op 07-01-2022 15:55 ]
De Xiaomi 12 is inderdaad al te verkrijgen, ook op Aliexpress.
Wat een prachtig toestel.
Hoe zit dat dan als je het toestel gebruikt in Nederland, is alles compateble of is het slimmer om de wachten op en EU model?
Iemand hier ervaring mee?
Hoe zit dat dan als je het toestel gebruikt in Nederland, is alles compateble of is het slimmer om de wachten op en EU model?
Na een aantal maanden gisteren eindelijk weer een update gekregen op de Mi 11 (december beveiligingspatch).
De update naar Miui 13 zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien we nu eerst nog een beveiligingsupdate krijgen.
De update naar Miui 13 zal nog wel even op zich laten wachten, aangezien we nu eerst nog een beveiligingsupdate krijgen.
Draai zelf met de Mi 11 op de xiaomi.eu weekly rom. Sinds 2 weken de MIUI 13 draaien. Moet zeggen dat het iets soepeler aanvoelt dan 12.5 maar echt grote verschillen zijn er niet.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1
Begin maart komt hij in Nederland uit: https://www.rtlnieuws.nl/...i-12-nederland-smartphoneAloysxda schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:35:
De Xiaomi 12 is inderdaad al te verkrijgen, ook op Aliexpress.
Ben benieuwd wat dit doet met de prijzen van de 11 Ultra.
De 11 Ultra was maar kort in NL te verkrijgen (voor een premium prijs).
De updates voor de 11-serie lopen wat achter lijkt het wel. Best lang wachten voor er weer nieuwe updates uitkomen.
Ik mag me hier ook melden; 11T aangeschaft. Het valt me op dat er maar weinig over Xiaomi geschreven wordt. Hiervoor had ik een 9T Pro en dat bevalt zo goed dat ik alleen even over de Nord 2 getwijfeld heb. Echter het updatebeleid van 2 jaar waarbij nu al een half jaar verstreken is trok me over de streep richting de 11T. Morgen komt 'ie binnen!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Heb je de Pro gekocht?LuPo schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:05:
Morgen komt 'ie binnen!
Ik heb de mijne nu sinds 30 december in gebruik en ben er erg tevreden over. Het probleem van Swiftkey in Dark Mode is opgelost.
Als ik de 11T (Pro) vergelijk met de 1+ Nord 2 dan vind ik de accu veel beter voor mijn gebruik. Ik kom makkelijk de dag door terwijl ik veel video bel. De camera ben ik ook erg tevreden over.
Het enige dat ik kan aanmerken is dat ie huge is t.o.v. mijn eerdere Mi 9T en ook t.o.v. de Nord 2.
Ik ben benieuwd wanneer de update komt naar Android 12 en Miui 13.
De Xiaomi 11T (Pro) staat in de lijst van de eerste batch om de MIUI 13 update te ontvangen. De MIUI 13 update komt sowieso in Q1 uit. Hopelijk al in januari of februari.Bugs3 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:20:
Juist de reden dat ik nu nog wacht met een nieuwe telefoon kopen. De 12 of de 11 ultra.Binnetie schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:07:
[...]
Begin maart komt hij in Nederland uit: https://www.rtlnieuws.nl/...i-12-nederland-smartphone
Ben benieuwd wat dit doet met de prijzen van de 11 Ultra.
De 11 Ultra was maar kort in NL te verkrijgen (voor een premium prijs).
De updates voor de 11-serie lopen wat achter lijkt het wel. Best lang wachten voor er weer nieuwe updates uitkomen.
Nee, de gewone 11T. Ik vond de 11T voor €339 een mooie bang for buck.Bugs3 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:20:
[...]
Heb je de Pro gekocht?
Ik heb de mijne nu sinds 30 december in gebruik en ben er erg tevreden over. Het probleem van Swiftkey in Dark Mode is opgelost.
Als ik de 11T (Pro) vergelijk met de 1+ Nord 2 dan vind ik de accu veel beter voor mijn gebruik. Ik kom makkelijk de dag door terwijl ik veel video bel. De camera ben ik ook erg tevreden over.
Het enige dat ik kan aanmerken is dat ie huge is t.o.v. mijn eerdere Mi 9T en ook t.o.v. de Nord 2.
En hoe is de accu vergeleken met de mi9t zit te twijfelen om te upgradenBugs3 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:20:
[...]
Heb je de Pro gekocht?
De accu vind ik goed. Ik was bij de Mi 9T al zeer tevreden over de accu en bij de 11T ben ik er tot nu ook zeer tevreden over. Mag ook wel voor een 5000mah exemplaardeurmatje schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:18:
[...]
En hoe is de accu vergeleken met de mi9t zit te twijfelen om te upgraden
En oh ja, volledig opladen in zo'n 20 minuten is ook wel fijn. Ben alleen wel benieuwd wat dat voor consequentie heeft voor de duurzaamheid van de batterij.
We weten dat binnenkort de xiaomi 12 uitkomt. Deze heeft een curved screen. Aangezien mijn huidige Find X2 ook zo'n curved screen heeft, staat bij mij vast dat ik hier niet meer voor kies.
Hoe is dit met de xiaomi 11T pro. Heeft die een vlak scherm?
Dan is het voor mij niet langer nodig om af te wachten, aangezien de 12 volgens mij ook een curved screen heeft.
Helaas heeft de 11T 8 gb werkgeheugen. Daar ga ik dan wel op achteruit, aangezien de find X2 op 12 gb draait.
LuPo, ik ben benieuwd wat jij van de snelheid gaat vinden van jou 11T die je morgen binnen krijgt. Had jij OP9 ook 12 gb werkgeheugen?
Dan is het voor mij niet langer nodig om af te wachten, aangezien de 12 volgens mij ook een curved screen heeft.
Helaas heeft de 11T 8 gb werkgeheugen. Daar ga ik dan wel op achteruit, aangezien de find X2 op 12 gb draait.
LuPo, ik ben benieuwd wat jij van de snelheid gaat vinden van jou 11T die je morgen binnen krijgt. Had jij OP9 ook 12 gb werkgeheugen?
[ Voor 25% gewijzigd door Aloysxda op 17-01-2022 23:23 ]
De 11T Pro heeft inderdaad een vlak scherm en het klopt dat de nieuwe Xiaomi 12 een curved scherm heeft.Aloysxda schreef op maandag 17 januari 2022 @ 23:19:
Mijn 9T Pro heeft 6GB. Ik laat het je weten..Aloysxda schreef op maandag 17 januari 2022 @ 23:19:
We weten dat binnenkort de xiaomi 12 uitkomt. Deze heeft een curved screen. Aangezien mijn huidige Find X2 ook zo'n curved screen heeft, staat bij mij vast dat ik hier niet meer voor kies.
Ik zit hier precies ook op de wachten toevallig.Ferio schreef op maandag 17 januari 2022 @ 14:25:
[...]
Juist de reden dat ik nu nog wacht met een nieuwe telefoon kopen. De 12 of de 11 ultra.
Wat is er bij jullie bekend over de 'oversaturated' foto's op de Xiaomi 12 (Pro)?
Dat en de geruchten over beperkte performance (om warm worden te voorkomen) zal mij misschien voor de Xiaomi Mi 11 Ultra kiezen in plaats van voor de 12 Pro.
Ik ben plan om overstappen naar de Mi 11T (pro vind ik overbodig voor die meerprijs of zit ik ernaast?) maar mijn huidige Xiaomi Redmi Note 8 erger ik me dood aan laggy van Miu interface is dat inmiddels verbeterd of is mijn huidige telefoon gewoon traag gezien ik er maar 140 Euro voor heb betaald destijds.
Maar Mi 11T kan vanwege chipset geen alternatieve rom begrijp ik?
Weet iemand wanneer de Miui 13 uitkomt voor de Mi 11?
Voor de Europese markt..
Voor de Europese markt..
De pro heeftAmdwarrior schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 13:24:
Ik ben plan om overstappen naar de Mi 11T (pro vind ik overbodig voor die meerprijs of zit ik ernaast?) maar mijn huidige Xiaomi Redmi Note 8 erger ik me dood aan laggy van Miu interface is dat inmiddels verbeterd of is mijn huidige telefoon gewoon traag gezien ik er maar 140 Euro voor heb betaald destijds.
- extreem snel kaden
- harman kardon speakers
- snapdragon 888
Vind ik zelf het geld meer dan waard..
High end smartphone's van Xiaomi, zijn zeker niet traag en soms zelfs wel sneller dan een Samung of Oneplus..
De 11T (niet pro) heeft de Mediatek chip. Zeker niet traag. Ik had hem in mijn vorige telefoon (OnePlus Nord 2). Ik vond dat het stroomverbruik hoog was. Met mijn 11T Pro SD888 heb ik een stuk efficiënter stroomverbruik.038Robijno schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:27:
[...]
De pro heeft
- extreem snel kaden
- harman kardon speakers
- snapdragon 888
Vind ik zelf het geld meer dan waard..
High end smartphone's van Xiaomi, zijn zeker niet traag en soms zelfs wel sneller dan een Samung of Oneplus..
De HK speakers moet je niet al teveel van verwachten. Ik kan me voorstellen dat er gekozen wordt voor de niet pro versie gezien het grote verschil in prijs en het relatief kleine verschil in prestaties. Hoewel 120 Watt laden wel erg lekker is.
Edit: ik zie dat het over de Mi11T (pro) gaat, dus niet de 11T (pro).
[ Voor 4% gewijzigd door Bugs3 op 26-01-2022 15:58 ]
Q1 toch? Samen met Android 12.038Robijno schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:24:
Weet iemand wanneer de Miui 13 uitkomt voor de Mi 11?
Voor de Europese markt..
Die luidsprekers op Smartphone stellen nooit wat voor en 20 min snelladen is wel leuk maar of het goed voor levensduur is ??
Alle testen geven juist aan dat de mediatek minder vebruikt dan de sd888. Ik twijfel al een tijd over een nieuwe, maar de 11t voor 330€ lijkt wel een erg strakke deal. Mijn p20 pro wordt na ruim 3 jaar toch wel wat trager en elke dag een melding dat de batterij versleten is ben ik ook wel zatBugs3 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:56:
[...]
De 11T (niet pro) heeft de Mediatek chip. Zeker niet traag. Ik had hem in mijn vorige telefoon (OnePlus Nord 2). Ik vond dat het stroomverbruik hoog was. Met mijn 11T Pro SD888 heb ik een stuk efficiënter stroomverbruik.
Qua camera's is denk ik alles wel verbeterd, de p20 pro was toen top of de line maar we zijn 3 jaar verder.
Nadat de m'n P40 Pro niet erg bruikbaar is door de laatste updates van Google (GMS) en Huawei (firmware, HMS) heb ik een Mi 11 Ultra en ZenFone 8 gekocht.
Na een paar weken en regelmatig wisselen vind het grootste minpunt van de Mi 11 Ultra dat MIUI geen gestures support heeft voor 3rd party launchers.
MIUI als launcher is geen optie. En een 3rd party app screen overlay rechten geven doe ik niet aan. Erg jammer dan Xiaomi de gebruikers hun reclame launcher opdringt.
Na een paar weken en regelmatig wisselen vind het grootste minpunt van de Mi 11 Ultra dat MIUI geen gestures support heeft voor 3rd party launchers.
MIUI als launcher is geen optie. En een 3rd party app screen overlay rechten geven doe ik niet aan. Erg jammer dan Xiaomi de gebruikers hun reclame launcher opdringt.
Nagedacht om de Xiaomi.eu software te gebruiken?oNo schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:50:
Nadat de m'n P40 Pro niet erg bruikbaar is door de laatste updates van Google (GMS) en Huawei (firmware, HMS) heb ik een Mi 11 Ultra en ZenFone 8 gekocht.
Hierin zit geen reclame en wat andere aanpassingen/verbeteringen.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1
Ik ben sinds 2 dagen in het bezit (naast mijn Fold 3) van de Xiaomi Mi 11..
Maar ik twijfel wel tussen de Oppo find X3 pro en de Mi 11.
Wat is nou eigenlijk de betere toestel
(Prijs is in het midden gelaten).
Welk beleid van de software updates zijn sneller en wat is een fijner OS?
Maar ik twijfel wel tussen de Oppo find X3 pro en de Mi 11.
Wat is nou eigenlijk de betere toestel
(Prijs is in het midden gelaten).
Welk beleid van de software updates zijn sneller en wat is een fijner OS?
ik heb het gedaan, hoor bij "jullie"charrel schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Alle testen geven juist aan dat de mediatek minder vebruikt dan de sd888. Ik twijfel al een tijd over een nieuwe, maar de 11t voor 330€ lijkt wel een erg strakke deal.
Kom van redmi 9 pro. Damn wat is dit ding snel.
Heb een iPhone 13 pro max als daily driver
Maar voor de gewone dingen is die net zo snel, legt het alleen rekentechnisch en graphic iets af, maar verder bijzonder weinig.
no comment
En qua foto's, zijn die enigszins in de buurt van de iphone?Martinus schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:07:
[...]
ik heb het gedaan, hoor bij "jullie"![]()
Kom van redmi 9 pro. Damn wat is dit ding snel.
Heb een iPhone 13 pro max als daily driver
Maar voor de gewone dingen is die net zo snel, legt het alleen rekentechnisch en graphic iets af, maar verder bijzonder weinig.
keine anung... zal eens een paar kiekjes maken.. en vergelijken.. of postencharrel schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 08:58:
[...]
En qua foto's, zijn die enigszins in de buurt van de iphone?
no comment
Elke keer dat ik via een app naar de browser moet gaat de Mi 11 standaard naar de MI-browser, hoe of waar kan ik dit veranderen? Ik wil graag firefox of Chrome gebruiken.
Leuk man gatheren
Uit mijn hoofd:migros schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:50:
Elke keer dat ik via een app naar de browser moet gaat de Mi 11 standaard naar de MI-browser, hoe of waar kan ik dit veranderen? Ik wil graag firefox of Chrome gebruiken.
- Instellingen
- Zoeken naar 'apps' --> apps beheren
- Zoeken naar (Mi) browser
- Onderaan: standaard waarden wissen
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Thanx a million, gelukt.alesandro_46 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:04:
[...]
Uit mijn hoofd:Bij een volgende keer een link openen zou er gevraagd moeten worden met welke browser je dat wil doen.
- Instellingen
- Zoeken naar 'apps' --> apps beheren
- Zoeken naar (Mi) browser
- Onderaan: standaard waarden wissen
Leuk man gatheren
Martinus schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 11:13:
[...]
keine anung... zal eens een paar kiekjes maken.. en vergelijken.. of posten
:strip_exif()/f/image/B4e6LqBpRvsiRZrwC3AvIYm9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JFcbaXsuU8e9MZyfeOSaheU8.jpg?f=fotoalbum_large)
zeg jij het maar, was mooier?
dubbelklik voor grote
no comment
Bovenste is van je iPhone vermoed ik, onderste is net wat minder scherp
de leesbare versie van DT Swiss op de voor-velg is van iPhone.. scheelt wel jah.charrel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 06:47:
Bovenste is van je iPhone vermoed ik, onderste is net wat minder scherp
no comment
hoe zoeken jullie een app in mui 12.5..
dat via google search werk alleen off line.. op mn oude Redmi pro 9 deed die het wel gewoon.
dat via google search werk alleen off line.. op mn oude Redmi pro 9 deed die het wel gewoon.
no comment
Goedenavond, ik overweeg een Xiaomi mi 11i aan te schaffen. Wat zijn de plus en minpunten van het toestel? Alvast bedankt
https://letmegooglethat.com/?q=xiaomi+mi+11i+reviewzuukie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 23:28:
Goedenavond, ik overweeg een Xiaomi mi 11i aan te schaffen. Wat zijn de plus en minpunten van het toestel? Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 05-02-2022 06:22 ]
Sinds een weekje de 11T in gebruik, kom van een Mi9 af en kon de goeie prijs actie niet laten liggen met ook nog eens de cashback van Xiaomi zelf.
Reden was ook meer dat de Mi9 niet meer geüpdatet wordt.
Wel vraagje over de 11T, ik zit nu op Miui 12.5.6 is dit de meest recente versie?
Prima toestel verder, wel iets zwaarder dan de Mi9, maar de batterij is natuurlijk ook stukken beter. En qua snelheid en 120hz scherm voelt het wel echt weer als een verbetering, en ik vond de Mi9 nog steeds heel snel.
Reden was ook meer dat de Mi9 niet meer geüpdatet wordt.
Wel vraagje over de 11T, ik zit nu op Miui 12.5.6 is dit de meest recente versie?
Prima toestel verder, wel iets zwaarder dan de Mi9, maar de batterij is natuurlijk ook stukken beter. En qua snelheid en 120hz scherm voelt het wel echt weer als een verbetering, en ik vond de Mi9 nog steeds heel snel.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
2 maanden geleden overwoog je ook al e.e.a. zover ik me kan herinneren. Nog steeds geen keuze kunnen maken?zuukie schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 23:28:
Ik zit op 12.5.19Vis schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:59:
Hoe kan het dat ie bij mij nog niet is aangeboden dan?
Krijg updates vroeg heb ik ook aangevinkt dus daar ligt het niet aan.
De versie 15.5.19 is een 11T pro rom en niet voor 11T.Vis schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:10:
[...]
Hoe kan het dat ie bij mij nog niet is aangeboden dan?
Krijg updates vroeg heb ik ook aangevinkt dus daar ligt het niet aan.
De 11T met eea versie(deze word meestal in europa gebruikt) is momenteel op 12.5.8 als stabiele versie verkrijgbaar. Updates kunnen weleens langzaam uitgerold worden.
Een andere optie is om ze zelf te installeren door naar https://c.mi.com//miuidownload/detail?device=1900400 te gaan en daar dan de juiste versie downloaden kijk bij je telefoon bij je miui versie wat je versie is bijvoorbeeld: 12.5.6.0(RKWEUXM). Als je dan bij de downloadpagina kijkt dan zie je dat de 11T EEA dezelfde "RKWEUXM" benaming heeft. Als jou versie een andereversie is kijk bij global etc tot je degene vind die hetzelfde is.
Vervolgens download je de rom en je ziet ook daar een link naar flashing guide . gebruik de lokal update methode(de methode waar je 3 keer op de about phone moet klikken om de local update methode vrij te krijgen). Al je instellingen etc blijven zou bewaard moeten blijven bij de update.
Duidelijke info, dankje!psyduck schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:45:
[...]
De versie 15.5.19 is een 11T pro rom en niet voor 11T.
De 11T met eea versie(deze word meestal in europa gebruikt) is momenteel op 12.5.8 als stabiele versie verkrijgbaar. Updates kunnen weleens langzaam uitgerold worden.
Een andere optie is om ze zelf te installeren door naar https://c.mi.com//miuidownload/detail?device=1900400 te gaan en daar dan de juiste versie downloaden kijk bij je telefoon bij je miui versie wat je versie is bijvoorbeeld: 12.5.6.0(RKWEUXM). Als je dan bij de downloadpagina kijkt dan zie je dat de 11T EEA dezelfde "RKWEUXM" benaming heeft. Als jou versie een andereversie is kijk bij global etc tot je degene vind die hetzelfde is.
Vervolgens download je de rom en je ziet ook daar een link naar flashing guide . gebruik de lokal update methode(de methode waar je 3 keer op de about phone moet klikken om de local update methode vrij te krijgen). Al je instellingen etc blijven zou bewaard moeten blijven bij de update.
Ik heb inderdaad de 11T Pro.psyduck schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:45:
[...]
De versie 15.5.19 is een 11T pro rom en niet voor 11T.
Onzin, sommige merken hebben op dit vlak hele grote stappen gemaakt en tegenwoordig kan je prima sound hebben uit een smartphone kijkende naar het formaat/dimensies.Amdwarrior schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:58:
Die luidsprekers op Smartphone stellen nooit wat voor en 20 min snelladen is wel leuk maar of het goed voor levensduur is ??
Natuurlijjk niet te vergelijken met een reguliere BT speaker maar ook die is niet te vergelijken met professionele speakers en zo kan ik wel doorgaan.
Ik heb een Mi 11 sinds enige tijd.
De standaard screen protector zag er niet meer uit derhalve een nieuwe Tempererd glass protector erop gezet (1e keer liet direct los, 2e ging goed).
Maar de vinger afdrukscanner werkt sindsdien niet goed meer, tevens lijkt het alsof hij niet goed hecht aan het scherm.
Ik vermoed dat dit komt doordat ik de silicone case gebruik die min of meer de protector naar boven (van het scherm af) drukt. Vroeger ook een Galaxy S8 gehad met curved scherm en ook bij die S8 met siliconen case wou het glasplaatje maar niet blijven zitten.
Ik wil dus graag weer een "oudewetse" screenprotector., eigenlijk dezelfde die fabrieks-af erop zat.
Iemand advies?
De standaard screen protector zag er niet meer uit derhalve een nieuwe Tempererd glass protector erop gezet (1e keer liet direct los, 2e ging goed).
Maar de vinger afdrukscanner werkt sindsdien niet goed meer, tevens lijkt het alsof hij niet goed hecht aan het scherm.
Ik vermoed dat dit komt doordat ik de silicone case gebruik die min of meer de protector naar boven (van het scherm af) drukt. Vroeger ook een Galaxy S8 gehad met curved scherm en ook bij die S8 met siliconen case wou het glasplaatje maar niet blijven zitten.
Ik wil dus graag weer een "oudewetse" screenprotector., eigenlijk dezelfde die fabrieks-af erop zat.
Iemand advies?
Je kunt deze vraag het beste stellen in het Mi 11 accessoires topic.NL_Scratch schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 13:36:
Ik heb een Mi 11 sinds enige tijd.
Iemand advies?
Mediamarkt heeft clearplex, dat is een soort van folie en werkt erg goed.
Daarnaast heeft volgens mij Coolblue ook een soortgelijk iets.
I fucked up.
Ik wilde de nieuwe EU-Rom installeren, maar in TWRP kreeg ik een foutmelding en heb ik de cache gewist, alleen met m'n dikke vingers heb ik blijkbaar nog wat aangevinkt en nu krijg ik de foutmelding No OS installed.
Ik heb al een hoop geprobeerd:
- Met een USB-c adapter een USBstick eraan gehangen met de ROM erop, maar deze ziet hij niet.
- Via ADB-push de rom zip verstuurd, maar het bestand is te groot en hij past niet op de telefoon. (ook een oudere rom geprobeerd, maar die past ook niet, komt wel verder, 84% vs 76%)
- windows_fastboot_update_rom.bat en windows_fastboot_first_install_with_data_format.bat uitgevoerd terwijl de telefoon gekoppeld is, maar dat doet helemaal niets.
- micro-sd kaart is geen optie, er zit geen slot op om die in te doen.
Wie o wie heeft de gouden tip? (Mi 11 Ultra)
(En zodra hij werkt gaat hij de verkoop in, mooi ding, maar kan er niet aan wennen)
Ik wilde de nieuwe EU-Rom installeren, maar in TWRP kreeg ik een foutmelding en heb ik de cache gewist, alleen met m'n dikke vingers heb ik blijkbaar nog wat aangevinkt en nu krijg ik de foutmelding No OS installed.
Ik heb al een hoop geprobeerd:
- Met een USB-c adapter een USBstick eraan gehangen met de ROM erop, maar deze ziet hij niet.
- Via ADB-push de rom zip verstuurd, maar het bestand is te groot en hij past niet op de telefoon. (ook een oudere rom geprobeerd, maar die past ook niet, komt wel verder, 84% vs 76%)
- windows_fastboot_update_rom.bat en windows_fastboot_first_install_with_data_format.bat uitgevoerd terwijl de telefoon gekoppeld is, maar dat doet helemaal niets.
- micro-sd kaart is geen optie, er zit geen slot op om die in te doen.
Wie o wie heeft de gouden tip? (Mi 11 Ultra)
(En zodra hij werkt gaat hij de verkoop in, mooi ding, maar kan er niet aan wennen)
[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 23-02-2022 09:42 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Wat ik zo direct kan bedenken:
Je gsm staat in fastboot als je de fastboot update wil uitvoeren?
EU versie 12.5 gebruiken als je wil werken met TWRP, MIUI 13 wordt nog niet ondersteund in TWRP.
Gebruik de handleiding van deze website:
https://www.unlockbase.co...e-firmware-xiaomi-device/
https://mifirmware.com/mi-11-ultra-firmware/ deze als firmware gebruiken
EU versie 12.5 gebruiken als je wil werken met TWRP, MIUI 13 wordt nog niet ondersteund in TWRP.
https://mifirmware.com/mi-11-ultra-firmware/ deze als firmware gebruiken
OPGEPAST
onderaan geen clean all and lock aanvinken, anders is je mobieltje naar de vaantjes.Ik ga het proberen, in ieder geval bedankt voor je reactie. Als ik het geprobeerd heb laat ik het wetenSchumi_wk schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:55:
Wat ik zo direct kan bedenken:
https://mifirmware.com/mi-11-ultra-firmware/ deze als firmware gebruikenOPGEPAST
onderaan geen clean all and lock aanvinken, anders is je mobieltje naar de vaantjes.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gisteren de update naar Miui 13 ontvangen op de Mi 11.
Eerste indruk is dat de animaties er vloeiender en mooier uitzien en dat er voor de rest eigenlijk vrijwel niets is veranderd.
Irritatie puntje is dat je telkens bij het ontgrendelen het icoontje te zien krijgt dat de camera in gebruik is. Het duurt even voordat deze verdwijnt en het is niet mooi geïmplementeerd.
In mijn ogen ook overbodig, omdat ik zelf ook wel weet dat de camera op dat moment gebruikt wordt.
Verder nog geen rare bugs o.i.d. tegengekomen.
Eerste indruk is dat de animaties er vloeiender en mooier uitzien en dat er voor de rest eigenlijk vrijwel niets is veranderd.
Irritatie puntje is dat je telkens bij het ontgrendelen het icoontje te zien krijgt dat de camera in gebruik is. Het duurt even voordat deze verdwijnt en het is niet mooi geïmplementeerd.
In mijn ogen ook overbodig, omdat ik zelf ook wel weet dat de camera op dat moment gebruikt wordt.
Verder nog geen rare bugs o.i.d. tegengekomen.
zag gister id eerst 12.5.8 xx binnenkomen.. en vandaag 13.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinus op 01-03-2022 12:02 ]
no comment
merk nog helemaal niks qua verschil... en ja dat camera icoontje is belachelijk.Martinus schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:06:
zag gister id eerst 12.5.8 xx binnenkomen.. en vandaag 13.
no comment
Ah cool, hier op de 11T de 13.2.0 draaien sinds een weekje. Dan zal de 13.5.0 ook wel snel komen.. wat zijn de veranderingen?ovaal schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:48:
Ik zie de update net binnenkomen op mijn Mi11i [Afbeelding]
Al iets bekend voor de MI 11 ultra?
Leuk man gatheren
Iemand enig idee hoe je van de startscherm lay-out is vergrendeld af komt? Ik kan geen apps meer verschuiiven niks. Heb al 50 tutorials bekeken maar het lukt gewoon niet op de Mi 11 Ultra, ik zie het met 3x klikken op google maar ik heb dat hele menutje niet waar ik het vinkje afhaal
Startscherm ingedrukt houden, vervolgens instellingen en dan "startscherm lay-out vergrendelen".FSXnoob schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:43:
Iemand enig idee hoe je van de startscherm lay-out is vergrendeld af komt? Ik kan geen apps meer verschuiiven niks. Heb al 50 tutorials bekeken maar het lukt gewoon niet op de Mi 11 Ultra, ik zie het met 3x klikken op google maar ik heb dat hele menutje niet waar ik het vinkje afhaal
Update gekregen 13.0.4 (android 12) sinds afgelopen zaterdag voor de Mi 11, moet zeggen werkt wel beter, voelt nog sneller aan, beeld ziet er beter uit vreemd genoeg qua kleuren, accu gaat ook langer mee. Helemaal top!
[ Voor 8% gewijzigd door Plugin op 15-03-2022 01:45 ]
Camera icoontje en microfoon icoontje zelfs. Ziet er inderdaad een beetje lomp uit. Aan de andere kant zie ik af en toe die groene balk oplichten en denk ik: oh ja ook hier staat blijkbaar camera en/of microfoon aan.Martinus schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:02:
[...]
merk nog helemaal niks qua verschil... en ja dat camera icoontje is belachelijk.
Maar had van mij ook niet gehoeven hoor...
👉🏻 Blog 👈🏻
Heeft iemand anders ook WiFi connectieproblemen op MIUI 13? Zo ja, heb je hier een oplossing voor gevonden? (bij voorkeur anders dan downgraden als dat al mogelijk is...)
Zelf gebruik ik een Mi 11 Lite 5G.
Ik zie hier wat soortgelijke problemen op andere devices.
https://www.reddit.com/r/..._wifi_connection_problem/
Edit:
Mijn vriendin en ik hebben dezelfde telefoon en beide WiFi problemen na de upgrade.
Ik heb nu mijn router even omgewisseld voor eentje die ik nog had liggen en nu lijkt het probleem opgelost te zijn.
Blijkbaar een hele specifieke combinatie die voor de problemen zorgt?
Zelf gebruik ik een Mi 11 Lite 5G.
Ik zie hier wat soortgelijke problemen op andere devices.
https://www.reddit.com/r/..._wifi_connection_problem/
Edit:
Mijn vriendin en ik hebben dezelfde telefoon en beide WiFi problemen na de upgrade.
Ik heb nu mijn router even omgewisseld voor eentje die ik nog had liggen en nu lijkt het probleem opgelost te zijn.
Blijkbaar een hele specifieke combinatie die voor de problemen zorgt?
[ Voor 29% gewijzigd door technorabilia op 22-03-2022 12:37 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Helaas nu ook het MIUI 13 WiFi connectieprobleem ^^^ met de andere router.
Niemand anders problemen met WiFi?
👉🏻 Blog 👈🏻
Hier hetzelfde probleem. Op elke verdieping een access point, op de begane grond en eerste verdieping geen probleem, op zolder wel. Mogelijk vanwege het kanaal gaan de WiFi, maar ik heb nog niet de moeite genomen om dat te onderzoeken.technorabilia schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:27:
Helaas nu ook het MIUI 13 WiFi connectieprobleem ^^^ met de andere router.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Als je iets vindt dan hoor ik dat graag. Van alles geprobeerd maar WiFi blijft haperen. Ik kan niet vinden waar het nu precies aan ligt.alesandro_46 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Op elke verdieping een access point, op de begane grond en eerste verdieping geen probleem, op zolder wel. Mogelijk vanwege het kanaal gaan de WiFi, maar ik heb nog niet de moeite genomen om dat te onderzoeken.

👉🏻 Blog 👈🏻
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Xiaomi Mi 11] Levertijden & Prijzen
- Accesoires: [Xiaomi Mi 11] Accessoires~[/]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Xiaomi Mi 11] Levertijden & Prijzen
- Accesoires: [Xiaomi Mi 11] Accessoires~[/]