Xiaomi brengt zijn nieuwe smartphone Mi 11 volgende maand uit in de Benelux voor 849 euro. Het gaat om een variant met 8GB aan werkgeheugen en een opslag van 256GB. Het toestel heeft een 120Hz-oledscherm. Het gaat om de variant met glas aan de achterkant, zo zegt de fabrikant. Xiaomi maakt geen melding van andere telefoons; doorgaans heeft een Mi-serie meerdere varianten, zoals vorig jaar een Mi 10 Pro en Mi 10 Lite. Met 849 euro ligt de adviesprijs van de Mi 11 50 euro boven die van de Mi 10 vorig jaar. De Mi 9 daarvoor kostte minder dan 500 euro bij de release. De variant die uitkomt in de Benelux heeft 8GB Lpddr5-geheugen op 3200MHz en 256GB UFS 3.1-opslag. De telefoon heeft een 6,81"-amoledscherm met resolutie van 3200x1440 pixels en een maximale helderheid van 1500 cd/m². Het scherm meet 15,8x7,1cm en heeft een oppervlakte van 112 vierkante centimeter. Het paneel ondersteunt een variabele verversingssnelheid van 30Hz tot 120Hz. Het scherm wordt daarnaast gemaakt van Gorilla Glass Victus. De soc is een Qualcomm Snapdragon 888. De chip beschikt over een geïntegreerd 5g-modem en wordt gemaakt op Samsungs 5nm-procedé. De soc heeft een enkele Cortex-X1-core op 2,84GHz, drie Cortex-A78-kernen op 2,42GHz en vier meer zuinige Cortex-A55-cores op 1,80GHz. De Mi 11 krijgt wederom een 108-megapixelcamera met optische beeldstabilisatie, net als de huidige Xiaomi Mi 10. De smartphone krijgt verder een 13-megapixelcamera met ultragroothoeklens en een 5-megapixelsensor voor 'tele- en macrofoto's'. Een 20-megapixelselfiecamera zit in een gat in het scherm verwerkt. De 4600mAh-accu ondersteunt bedraad snelladen met een vermogen van 55W. De telefoon wordt geleverd met MIUI 12.5, dat is gebaseerd op Android 11. In de versie voor Nederland zit er een adapter in de doos, iets dat in China standaard niet het geval is.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
@Binnetie @fender89
Misschien zuiverder voor het andere topic om de voortgang hier bij te houden
Ik heb zojuist ook gebeld en de dame vertelde na overleg met collega's dat de Belsimpel cashback actie tot 20 september duurde. De aankoop had dus voor of op de 20e moeten gebeuren (dit staat niet zo in de actievoorwaarden van de cashback actie zelf).
Ze adviseerde me om af te wachten wat de uitkomst is van het aanvragen van de cashback - dat heb ik immers al gedaan.
Spannend, ik houd jullie op de hoogte.
Misschien zuiverder voor het andere topic om de voortgang hier bij te houden
Ik heb zojuist ook gebeld en de dame vertelde na overleg met collega's dat de Belsimpel cashback actie tot 20 september duurde. De aankoop had dus voor of op de 20e moeten gebeuren (dit staat niet zo in de actievoorwaarden van de cashback actie zelf).
Ze adviseerde me om af te wachten wat de uitkomst is van het aanvragen van de cashback - dat heb ik immers al gedaan.
Spannend, ik houd jullie op de hoogte.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hou ons op de hoogte, anders bestel ik ook op belsimpel @Jedi_Pimp
Ik heb ook even contact gehad met Myactions:

Inmiddels mijn bon van 400 euro binnen, dus ik ga bestellen!

Inmiddels mijn bon van 400 euro binnen, dus ik ga bestellen!
@fender89 @BinnetieJoehoe900 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:17:
Hou ons op de hoogte, anders bestel ik ook op belsimpel @Jedi_Pimp
Inmiddels heb ik de bevestiging binnen dat mijn registratie is goedgekeurd en dat ik binnen 30 dagen de cashback kan verwachten!
Dit terwijl de Belsimpel dame zei dat de actie voor de Mi 11i niet meer geldig is. Grappig.
Disclaimer: bestellen op eigen risico, wellicht dat Belsimpel na de belletjes van @Binnetie en mijzelf contact gaat zoeken met myactions om deze actie stop te zetten
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Op zich zal het Belsimpel weinig uitmaken. Die hoeven die 200 euro niet te betalen, maar geeft ze wel extra omzet omdat er veel mensen daar bestellen omdat ze goedkoper zijn dan Coolblue bijvoorbeeld.
Actie staat inmiddels op pepper. Zal wel snel zijn uitverkocht nu.
@Joehoe900 of je kiest ervoor om hem in de winkel op te halen, dan gaat hij van de winkelvoorraad uit.
@Jedi_Pimp @Joehoe900 @Binnetie
Hier ook de bevestiging/goedkeuring ontvangen :-)
Jouw deelname aan de actie Xiaomi Cashback Actie werd goedgekeurd! We versturen jouw beloning(en) binnen de 60 - 90 dagen
Jouw beloning(en) : 200 euro
Dus, voor 289* eu nu een Mi11-i :-) Nice.
(* ik had nog een voucher van 50eu )
Jouw deelname aan de actie Xiaomi Cashback Actie werd goedgekeurd! We versturen jouw beloning(en) binnen de 60 - 90 dagen
Lekker! Ik ga ook direct de aanvraag doen, zodra ik het imei-nr en de factuur bij Belsimpel in het account zie staan.fender89 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:20:
@Jedi_Pimp @Joehoe900 @Binnetie
Tel uit je winst

Dit doet me nog denken aan die keer dat Belcompany door een nieuwe website ineens alle telefoons in combinatie met het allergoedkoopste abonnement van T-Mobile (15 euro per maand), gratis gaf. Dit was toen met een HTC Desire.
Deze werd toen ook nog keurig netjes geleverd, zie: Belcompany actie met HTC Desire en shameblaster in "HTC Desire - Deel 2" (alweer 11 jaar geleden)
Alleen willen ze wel een foto van je IMEI nummer dat op de verpakking staat van je telefoon, dus het IMEI nummer 'online' geldt niet.Binnetie schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:38:
[...]
Lekker! Ik ga ook direct de aanvraag doen, zodra ik het imei-nr en de factuur bij Belsimpel in het account zie staan.
Tel uit je winst
[Afbeelding]
Dit doet me nog denken aan die keer dat Belcompany door een nieuwe website ineens alle telefoons in combinatie met het allergoedkoopste abonnement van T-Mobile (15 euro per maand), gratis gaf. Dit was toen met een HTC Desire.
Deze werd toen ook nog keurig netjes geleverd, zie: Belcompany actie met HTC Desire en shameblaster in "HTC Desire - Deel 2" (alweer 11 jaar geleden)
@Jedi_Pimp dank voor de tip. Dan zal ik dat doen zodra hij binnen is
..en inmiddels het bericht ontvangen dat de cashback uitbetaald is naar mijn rekening. ( lekker snel zeg! )
Edit: en vandaag ook daadwerkelijk bijgeschreven. Nog nooit zo snel een cashback ontvangen.
Edit: en vandaag ook daadwerkelijk bijgeschreven. Nog nooit zo snel een cashback ontvangen.
[ Voor 32% gewijzigd door fender89 op 30-09-2021 22:03 ]
Zo registratie is nu lopende. Lekker koopje als het goed is 👍
Edit: Zojuist goedgekeurd, netjes!
Edit: Zojuist goedgekeurd, netjes!
[ Voor 22% gewijzigd door Ashundi op 01-10-2021 15:31 ]
Ik wacht nog op de goedkeuring de telefoon is inmiddels wel binnen.
Mijn broertje vind de Mi 11i wat te 'min' en zit te azen op de Mi 11 Ultra. Maar ik zie dat deze niet te koop is in Nederland.
Bij Amazon.nl en .de zie ik hem ook niet.
TradingShenzen: €727,- voor de 8GB/256GB versie
AliExpress: €1248,- voor de 8GB/256GB versie
Het lijkt dat je he dus het beste bij TradingShenzen kunt kopen?
Mijn broertje vind de Mi 11i wat te 'min' en zit te azen op de Mi 11 Ultra. Maar ik zie dat deze niet te koop is in Nederland.
Wow, ik heb mijn cashback nu al binnen. Woensdag aangevraagd.
Een Mi 11i voor 340 euro, niet slecht denk ik zo. Gefeliciteerd aan iedereen die deze deal ook heeft gescoord
Een Mi 11i voor 340 euro, niet slecht denk ik zo. Gefeliciteerd aan iedereen die deze deal ook heeft gescoord
Dat is wel heel snel!
Die van mij heeft nog status 'lopend'. Jij was 1 dag eerder met indienen. Denk dat ze het nu iets drukker hebben met verwerken
Die van mij heeft nog status 'lopend'. Jij was 1 dag eerder met indienen. Denk dat ze het nu iets drukker hebben met verwerken
Iemand trouwens een idee hoelang het duurt voordat het geld op de rekening staat na goedkeuring?
Edit 11-10-21: Nu eindelijk geld op mijn rekening. Hoera.
Edit 11-10-21: Nu eindelijk geld op mijn rekening. Hoera.
[ Voor 24% gewijzigd door Ashundi op 11-10-2021 13:52 ]
Weekje hoogstensAshundi schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:33:
Iemand trouwens een idee hoelang het duurt voordat het geld op de rekening staat na goedkeuring?
Hmmm dit toestel stond totaal niet op mijn radar....Binnetie schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:07:
Ik wacht nog op de goedkeuring de telefoon is inmiddels wel binnen.
Maar mocht de Pixerl 6 Pro toch tegenvallen of veel duurder worden dan nu wordt gesuggereerd dan zou de Ultra best eens leuk kunnen zijn. Ga er eens induiken.
@Binnetie Waar heb je uiteindelijk de aankoop gedaan>?
Bij mij werd de aanvraag 1 oktober goedgekeurd maar ik heb nog geen geld ontvangen. In mijn account staat:

Ik kreeg in de bevestiging wel dat het geld 60-90 dagen onderweg kon zijn (op de site staat 45 dagen).
Dat er mensen zijn die al heel snel betaald krijgen komt denk ik dat ze mogelijk op de laatste dag van de maand de betalingen verwerken.
[ Voor 28% gewijzigd door Binnetie op 11-10-2021 10:59 ]
Ik ben nog een beetje aan het kijken. Mijn broertje twijfelt zelf heel erg. Hij heeft een goede spiegelreflex maar vind het soms een gesleep en daarom zou de Ultra voor sommige zaken handig zijn.GroeneThee schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
Hmmm dit toestel stond totaal niet op mijn radar....
Maar mocht de Pixerl 6 Pro toch tegenvallen of veel duurder worden dan nu wordt gesuggereerd dan zou de Ultra best eens leuk kunnen zijn. Ga er eens induiken.
@Binnetie Waar heb je uiteindelijk de aankoop gedaan>?
Zelf begin ik ook een beetje te twijfelen, de Mi11i heb ik nog ongeopend thuis liggen. Zit te denken om deze te verkopen en dan toch een Mi 11 Pro of Ultra te halen. Dit ivm een meevaller deze maand.
Maar de Pixel 6 lonkt ook wel
De aanschaf van de 11 Pro of Ultra zou ik dan wel bij TradingShenzen doen. Ze staan goed aangeschreven en voor een meerprijs van ik geloof 25 euro zetten ze er een EU-rom op.Dan hef je zelf niks meer te doen. Levering duurt alleen wel iets langer (12-15 dagen). Maar ik las her en der dat ze als voorraad als toestellen met EU-rom hebben klaargemaakt en dus uit voorraad soms kunnen verzenden.
Edit: er is ineens 200 euro gestort, wat was bij jullie de afzender ook A+C Systems?Binnetie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:58:
[...]
Bij mij werd de aanvraag 1 oktober goedgekeurd maar ik heb nog geen geld ontvangen. In mijn account staat:
[Afbeelding]
Ik kreeg in de bevestiging wel dat het geld 60-90 dagen onderweg kon zijn (op de site staat 45 dagen).
Dat er mensen zijn die al heel snel betaald krijgen komt denk ik dat ze mogelijk op de laatste dag van de maand de betalingen verwerken.
Ja, A + C SYSTEMS NV.Binnetie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:49:
[...]
Edit: er is ineens 200 euro gestort, wat was bij jullie de afzender ook A+C Systems?
Verwacht je nog €200 van iemand anders dan?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dankjewel! Haha ja toevallig wel, voor iets wat ik op Marktplaats verkocht heb.alesandro_46 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:55:
[...]
Ja, A + C SYSTEMS NV.
Verwacht je nog €200 van iemand anders dan?
Hahaha, what are the odds.Binnetie schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:57:
[...]
Dankjewel! Haha ja toevallig wel, voor iets wat ik op Marktplaats verkocht heb.
Zo, gisteren de Xiaomi 11T Pro besteld via mobiel.nl
Verbluffend specs voor 499,- na 150 euro cash back of als je kiest voor optie 2 649,- en een 43 inch Xiaomi smart tv als je die nog goed kan verkopen heb je nog meer korting
Xiaomi 11T Pro
https://mobile.mi.com/nl/...cial&utm_medium=clipboard
YouTube: Xiaomi 11T Pro INSANE Charge Speed...
Verbluffend specs voor 499,- na 150 euro cash back of als je kiest voor optie 2 649,- en een 43 inch Xiaomi smart tv als je die nog goed kan verkopen heb je nog meer korting
Xiaomi 11T Pro
https://mobile.mi.com/nl/...cial&utm_medium=clipboard
YouTube: Xiaomi 11T Pro INSANE Charge Speed...
[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 16-10-2021 20:57 ]
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik ook nog recht heb op een https://www.xiaomiproduct...915o1VE6P7SBoC-jYQAvD_BwE
Dus doe er je voordeel mee
Voor 649,- een Xiaomi 11T Pro
Daar gaat vanaf 150euro korting en je krijgt de Xiaomi Mi TV P1 43 inch er ook gratis bij ter waarde van 499,-
Volgens mij willen die Chinezen ons een high end telefoon cadeau doen.
Daar gaat vanaf 150euro korting en je krijgt de Xiaomi Mi TV P1 43 inch er ook gratis bij ter waarde van 499,-
Huh, weet je dat zeker? Ik heb gekozen voor de TV en las in de voorwaarden dat het niet te combineren was met andere acties. Mocht dat wel zo zijn dan vraag ik die 150 natuurlijk ook nog even aanMaXeRs schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:24:
Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik ook nog recht heb op een https://www.xiaomiproduct...915o1VE6P7SBoC-jYQAvD_BwE
https://xiaomi.myactions.eu/actions/65Oapieterbas99 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 20:56:
[...]
Huh, weet je dat zeker? Ik heb gekozen voor de TV en las in de voorwaarden dat het niet te combineren was met andere acties. Mocht dat wel zo zijn dan vraag ik die 150 natuurlijk ook nog even aan
Succes!
Top ik ga het proberen! Zijn beide registraties bij jou al goedgekeurd?
En welke retailer had je aangeklikt voor de cashback? Aangezien mobiel.nl er niet bij staat en tele2 ook niet.
Voor 500 een telefoon en een TV zou toch wel een heerlijk dealtje zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door pieterbas99 op 28-10-2021 13:17 ]
Ik heb eerst de korting direct van de mobiel boer gekregen dus een bon waarop direct de korting was vermeld en die netjes ingeleverd. Een dag later had ik de toezegging binnen.pieterbas99 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:13:
[...]
Top ik ga het proberen! Zijn beide registraties bij jou al goedgekeurd?
En welke retailer had je aangeklikt voor de cashback? Aangezien mobiel.nl er niet bij staat en tele2 ook niet.
Voor 500 een telefoon en een TV zou toch wel een heerlijk dealtje zijn.
:strip_exif()/f/image/TRch3PtYVtyIhmI73EEsEWGb.jpg?f=fotoalbum_large)
Net een mail binnengekregen dat de Xiaomi Mi P1 43'' al verzonden is \o/!
:fill(white):strip_exif()/f/image/fRDhXMtbOTX2ve2Ym4TmPK8e.png?f=user_large)
Jazeker.zuukie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:51:
Iemand al de Xiaomi Mi TV ontvangen?
Ik heb zelf een 55 inch oled.zuukie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:02:
En, bevalt ie?
Ik heb hem wel even getest en het ziet er goed uit.
Ik heb hem te koop gezet voor diegene zonder Xiaomi 11T
[ Voor 22% gewijzigd door MaXeRs op 12-11-2021 18:48 ]
Ik krijg net een bericht via Distill die de website van TradingShenzen in de gaten houdt qua prijs, dat de prijs van €777,- naar €937,- is gegaan.
Dat is een flinke verhoging.
Edit: De prijs is alweer €777,-
Dat is een flinke verhoging.
Edit: De prijs is alweer €777,-
[ Voor 9% gewijzigd door Binnetie op 29-11-2021 14:35 ]
Deze week heb ik de mi 11 lite besteld en zie nu dat dit een mint groene is. Nu ben ik van plan om een backcover te gaan gebruiken maar op verschillende afbeeldingen lijkt de kleur van de telefoon zelf (mintgroen....) rondom de camera niet afgedekt te worden. Klopt dit en heeft iemand een oplossing om deze kleur eventueel te verbergen?
Er zijn cases te koop die ook over het camera eiland heen gaan.mobile12 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:16:
Deze week heb ik de mi 11 lite besteld en zie nu dat dit een mint groene is. Nu ben ik van plan om een backcover te gaan gebruiken maar op verschillende afbeeldingen lijkt de kleur van de telefoon zelf (mintgroen....) rondom de camera niet afgedekt te worden. Klopt dit en heeft iemand een oplossing om deze kleur eventueel te verbergen?
Ik krijg geen goede afbeelding gevonden maar het principe is goed zichtbaar bij de case die bij onderstaande webshop te koop is (en nee, ik heb geen ervarging met tvc-mall en hetzelfde zal ook via bijv. AlieXpress te koop zijn).
https://www.tvc-mall.com/...g-pink-sku101911235a.html
Inmiddels heb ik de telefoon (Mi 11 Lite 5G) een paar dagen in bezit en valt mij tot nu toe erg goed. Veel sneller en betere batterij dan mijn vorige Samsung S9.
Wat mij tegenvalt is de snelheid waarmee een foto wordt genomen met flitser. Het duurt ongeveer 3 seconden voordat de foto is genomen waarbij de camera gefocussed moet blijven.
Heeft iemand ook deze ervaring en wellicht een oplossing hiervoor?
Wat mij tegenvalt is de snelheid waarmee een foto wordt genomen met flitser. Het duurt ongeveer 3 seconden voordat de foto is genomen waarbij de camera gefocussed moet blijven.
Heeft iemand ook deze ervaring en wellicht een oplossing hiervoor?
Ik heb inmiddels de Xiaomi 11 Lite 5G NE, dat is een andere versie van de Mi 11 Lite. Bevalt tot nu toe erg goed! MIUI 13 schijnt ook aanstaande te zijn voor de 11-serie, zijn hier al ervaringen mee?
Nu de 12s serie uit is is de 11 serie goedkoper geworden.
De Mi 11 Ultra kost nu €597,- bij TradingShenzen: https://tradingshenzhen.c...256gb-ultimate-of-android
De Mi 11 Ultra kost nu €597,- bij TradingShenzen: https://tradingshenzhen.c...256gb-ultimate-of-android
Tradingshenzen is iets duurder geworden, maar kent iemand bludiode?
Mi 11 Ultra
Tis wel uit GB, dus zal alsnog invoerrechten e.d. bijkomen denk ik?
Mi 11 Ultra
Tis wel uit GB, dus zal alsnog invoerrechten e.d. bijkomen denk ik?
Pagina: 1