Xiaomi brengt zijn nieuwe smartphone Mi 11 volgende maand uit in de Benelux voor 849 euro. Het gaat om een variant met 8GB aan werkgeheugen en een opslag van 256GB. Het toestel heeft een 120Hz-oledscherm. Het gaat om de variant met glas aan de achterkant, zo zegt de fabrikant. Xiaomi maakt geen melding van andere telefoons; doorgaans heeft een Mi-serie meerdere varianten, zoals vorig jaar een Mi 10 Pro en Mi 10 Lite. Met 849 euro ligt de adviesprijs van de Mi 11 50 euro boven die van de Mi 10 vorig jaar. De Mi 9 daarvoor kostte minder dan 500 euro bij de release. De variant die uitkomt in de Benelux heeft 8GB Lpddr5-geheugen op 3200MHz en 256GB UFS 3.1-opslag. De telefoon heeft een 6,81"-amoledscherm met resolutie van 3200x1440 pixels en een maximale helderheid van 1500 cd/m². Het scherm meet 15,8x7,1cm en heeft een oppervlakte van 112 vierkante centimeter. Het paneel ondersteunt een variabele verversingssnelheid van 30Hz tot 120Hz. Het scherm wordt daarnaast gemaakt van Gorilla Glass Victus. De soc is een Qualcomm Snapdragon 888. De chip beschikt over een geïntegreerd 5g-modem en wordt gemaakt op Samsungs 5nm-procedé. De soc heeft een enkele Cortex-X1-core op 2,84GHz, drie Cortex-A78-kernen op 2,42GHz en vier meer zuinige Cortex-A55-cores op 1,80GHz. De Mi 11 krijgt wederom een 108-megapixelcamera met optische beeldstabilisatie, net als de huidige Xiaomi Mi 10. De smartphone krijgt verder een 13-megapixelcamera met ultragroothoeklens en een 5-megapixelsensor voor 'tele- en macrofoto's'. Een 20-megapixelselfiecamera zit in een gat in het scherm verwerkt. De 4600mAh-accu ondersteunt bedraad snelladen met een vermogen van 55W. De telefoon wordt geleverd met MIUI 12.5, dat is gebaseerd op Android 11. In de versie voor Nederland zit er een adapter in de doos, iets dat in China standaard niet het geval is.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Iemand enig idee waar ik nog een oplaadkabeltje voor de Mi11 Ultra vandaan kan halen, dat snelle opladen bevalt wel en ik kan nog wel een extra kabeltje gebruiken.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
2 vraagjes, lieve schatten, van een bijna 11 ultra ( onderweg uit China ) owner.
1. Ik lees hier veel over het kopen van hoesjes. Is het bijgeleverde hoesje dan van slechte kwaliteit?
2. Gekocht via ShenzenTrading ( of hoe schrijf je dat ). Krijg je er de correcte ( dus EU ) lader automatisch bij, want kon dat nergens aanduiden?
Alvast bedankt voor jullie feedback!
Voor de nieuwsgierigen: 803€ betaald, terwijl hij -op dit moment- op 1500€ in onze pricewatch staat.
PS: zal binnenkort hier ook even m'n ervaringen neerpennen.
Groetjes,
Dimmy
1. Ik lees hier veel over het kopen van hoesjes. Is het bijgeleverde hoesje dan van slechte kwaliteit?
2. Gekocht via ShenzenTrading ( of hoe schrijf je dat ). Krijg je er de correcte ( dus EU ) lader automatisch bij, want kon dat nergens aanduiden?
Voor de nieuwsgierigen: 803€ betaald, terwijl hij -op dit moment- op 1500€ in onze pricewatch staat.
Groetjes,
Dimmy
Wie kan een screenprotector adviseren voor de normale mi11?
Vaak is het een dunne flexibele case. Ik wacht nog op levering van mij Mi 11inovationx schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 00:16:
2 vraagjes, lieve schatten, van een bijna 11 ultra ( onderweg uit China ) owner.
Groetjes,
Dimmy
Ik gebruik zelf al jaren de hoesjes van Nilkin: https://m.nl.aliexpress.c....jpg_640x640Q90.jpg_.webp
Ze passen perfect en ze zijn antislip. Op m'n 9T Pro voel je mini puntjes. Voordeel is dat ik de telefoon niet uit m'n handen laat glijden, ze gaan mee zolang als ik het toestel heb (2-3 jaar), door geen schade een hogere restwaarde.
Nadeel, op een duur komt er stof achter of misschien zandkorreltjes. Maar dat hebben alle hoesjes denk ik wel.
Zojuist deze binnen gekregen voor mijn 11i en hij is prachtig. Sluit mooi aan en zorgt ook dat de camera niet zo uitsteekt.
Vorige telefoon had ik ook van dit merk. Heeft wel een paar keer mijn scherm gered
Oftewel als je met 11i geen mooi hoesje kan vinden kun je ook op Poco F3 zoeken.
Vorige telefoon had ik ook van dit merk. Heeft wel een paar keer mijn scherm gered
Oftewel als je met 11i geen mooi hoesje kan vinden kun je ook op Poco F3 zoeken.
Ik heb een Mi 11 sinds enige tijd.
De standaard screen protector zag er niet meer uit derhalve een nieuwe Tempererd glass protector erop gezet (1e keer liet direct los, 2e ging goed).
Maar de vinger afdrukscanner werkt sindsdien niet goed meer, tevens lijkt het alsof hij niet goed hecht aan het scherm.
Ik vermoed dat dit komt doordat ik de silicone case gebruik die min of meer de protector naar boven (van het scherm af) drukt. Vroeger ook een Galaxy S8 gehad met curved scherm en ook bij die S8 met siliconen case wou het glasplaatje maar niet blijven zitten.
Ik wil dus graag weer een "oudewetse" screenprotector., eigenlijk dezelfde die fabrieks-af erop zat.
Iemand advies?
Gisteren deze binnen gekregen, maar helaas niet fatsoenlijk op de telefoon kunnen krijgen (bubbels, plakt niet goed rond de rand)
https://www.bol.com/nl/nl...shDWw.2_9.12.ProductImage
De standaard screen protector zag er niet meer uit derhalve een nieuwe Tempererd glass protector erop gezet (1e keer liet direct los, 2e ging goed).
Maar de vinger afdrukscanner werkt sindsdien niet goed meer, tevens lijkt het alsof hij niet goed hecht aan het scherm.
Ik vermoed dat dit komt doordat ik de silicone case gebruik die min of meer de protector naar boven (van het scherm af) drukt. Vroeger ook een Galaxy S8 gehad met curved scherm en ook bij die S8 met siliconen case wou het glasplaatje maar niet blijven zitten.
Ik wil dus graag weer een "oudewetse" screenprotector., eigenlijk dezelfde die fabrieks-af erop zat.
Iemand advies?
Gisteren deze binnen gekregen, maar helaas niet fatsoenlijk op de telefoon kunnen krijgen (bubbels, plakt niet goed rond de rand)
https://www.bol.com/nl/nl...shDWw.2_9.12.ProductImage
Pagina: 1