Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 00:18
Ha tweakers,

Ik ben al even op zoek geweest naar een Mi 11 of Mi 11 Ultra. Vannacht een leuke deal kunnen scoren via Amazon. Is een normale Mi 11 geworden.

Hebben jullie fijne ervaringen met bepaalde hoesjes voor deze telefoon? En bestaan er voor deze telefoons ook fijne screen protectors? Door het curved glass kan ik me voorstellen dat die er wellicht niet zijn?

Tips zijn welkom. Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chang
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-09 10:28
Nitrorcr schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:48:
Ha tweakers,

Ik ben al even op zoek geweest naar een Mi 11 of Mi 11 Ultra. Vannacht een leuke deal kunnen scoren via Amazon. Is een normale Mi 11 geworden.

Hebben jullie fijne ervaringen met bepaalde hoesjes voor deze telefoon? En bestaan er voor deze telefoons ook fijne screen protectors? Door het curved glass kan ik me voorstellen dat die er wellicht niet zijn?

Mag ik je vragen hoeveel je hebt betaald bij Amazon voor je mi 11?
Is het Amazon.de?

• mb1234
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:05
Nitrorcr schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:48:
Ha tweakers,

Echt fijne tempered glass protectors zijn er niet. Ik raad je aan om een clearplex protector te laten plaatsen, deze zijn erg fijn. Onder andere de mediamarkt plaatst ze.

Wat betreft hoesjes kan je de volgende aanraden: Xundd (Aliexpress), Anccer leather case (Amazon), Nillkin frosted shield en Nillkin clamshield)

Xundd: https://nl.aliexpress.com...-487a-a840-d0937fcf8d91-1
(vorige week besteld en nu al binnen :*))

Anccer: https://www.amazon.nl/anc...cer&s=electronics&sr=1-17

• Nitrorcr
chang schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:56:
[...]
Mag ik je vragen hoeveel je hebt betaald bij Amazon voor je mi 11?
Is het Amazon.de?
Dat mag altijd. Ik heb hem vannacht via een Warehousedeal kunnen oppikken bij amazon.de voor 435. Staat als nieuw. Benieuwd hoe hij binnen komt, maar met eerdere warehouse bestellingen van Amazon heb ik goede ervaringen!
mb1234 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 11:06:
[...]

Echt fijne tempered glass protectors zijn er niet. Ik raad je aan om een clearplex protector te laten plaatsen, deze zijn erg fijn. Onder andere de mediamarkt plaatst ze.

Wat betreft hoesjes kan je de volgende aanraden: Xundd (Aliexpress), Anccer leather case (Amazon), Nillkin frosted shield en Nillkin clamshield)

Xundd: https://nl.aliexpress.com...-487a-a840-d0937fcf8d91-1
(vorige week besteld en nu al binnen :*))

Anccer: https://www.amazon.nl/anc...cer&s=electronics&sr=1-17
Dank voor de tips! Ik was niet bekend met die Clearplex protector. Ik ga mij er eens in verdiepen! Dank ook voor de tips met hoesjes.

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:27
Vind het toch wel lastig om die Mi 11 Ultra te kopen. Op de website van Xiaomi zelf is hij 1199 euro. Ik ben benieuwd welke rom is geinstalleerd op die versie.

Op Tradingshenzen is hij een stuk goedkoper, maar daar snap ik niet goed welke rom ik zou moeten willen, wil gewoon de variant die in NL geleverd zou worden.

https://tradingshenzhen.c...256gb-ultimate-of-android

Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17-09 09:04
KaiseRRuby schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 23:37:
Vind het toch wel lastig om die Mi 11 Ultra te kopen. Op de website van Xiaomi zelf is hij 1199 euro. Ik ben benieuwd welke rom is geinstalleerd op die versie.

Op Tradingshenzen is hij een stuk goedkoper, maar daar snap ik niet goed welke rom ik zou moeten willen, wil gewoon de variant die in NL geleverd zou worden.

https://tradingshenzhen.c...256gb-ultimate-of-android

Weet iemand hier meer van?
Heb ook bij TradingShenzhen besteld. Je krijgt dan de china hardware met china rom (waar wel de engelse taal in zit, maar geen NL). Deze telefoon werkt hier in NL prima, incl google play store. Je kunt de telefoon dan unlocken (duurt een week) en er bv xiaomi.eu op flashen. Die is gebaseerd op de officiële china rom, maar met wat aanpassingen en tweaks EN veel meer talen, waaronder NL.
Ik draai zelf nu ook de xiaomi.eu versie.

Je kunt ook direct de xiaomi.eu versie bestellen. Dan unlocken ze de telefoon en flashen ze xiaomi.eu voor ze de telefoon versturen. Bij mijn vorige mi 10 ultra hadden ze die op voorraad maar toen ik de mi 11 ultra bestelde moest je daar een extra 12 tot 15 dagen op wachten. Dus heb ik toch de china versie besteld en zelf unlocked en xiaomi.eu geflasht. Stelt niet veel voor...

De global rom is de officiële rom met extra talen en geschikt voor de europese markt. Deze rom heb je als je in NL besteld. Maar deze loopt vaak achter op de china rom (en dus xiaomi.eu rom).

Zo een beetje duidelijk?

[Voor 22% gewijzigd door Da_Vinz op 25-07-2021 08:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Da_Vinz schreef op zondag 25 juli 2021 @ 08:50:
[...]

Heb ook bij TradingShenzhen besteld. Je krijgt dan de china hardware met china rom (waar wel de engelse taal in zit, maar geen NL). Deze telefoon werkt hier in NL prima, incl google play store. Je kunt de telefoon dan unlocken (duurt een week) en er bv xiaomi.eu op flashen. Die is gebaseerd op de officiële china rom, maar met wat aanpassingen en tweaks EN veel meer talen, waaronder NL.

Je kunt ook direct de xiaomi.eu versie bestellen. Dan unlocken ze de telefoon en flashen ze xiaomi.eu voor ze de telefoon versturen. Bij mijn vorige mi 10 ultra hadden ze die op voorraad maar toen ik de mi 11 ultra bestelde moest je daar een extra 12 tot 15 dagen op wachten. Dus heb ik toch de china versie besteld en zelf unlocked en xiaomi.eu geflasht. Stelt niet veel voor...

De global rom is de officiële rom met extra talen en geschikt voor de europese markt. Deze rom heb je als je in NL besteld. Maar deze loopt vaak achter op de china rom (en dus xiaomi.eu rom).

Zo een beetje duidelijk?
Komt daar btw/import taxen bij of is dat zonder als je daar besteld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaiseRRuby
Da_Vinz schreef op zondag 25 juli 2021 @ 08:50:
[...]

Zo een beetje duidelijk?
Ah, volkomen duidelijk. Vraag kwam omdat ik een Chinese versie van de OnePlus 8 Pro heb, die heeft ook echt andere hardware.

Maar dat is hier dus niet het geval?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Da_Vinz
SadisticPanda schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:28:
[...]

Komt daar btw/import taxen bij of is dat zonder als je daar besteld?
Ik had m net voor 1 juli, dus durf niet te zeggen hoe dat nu gaat. Ze zeggen als je via 'global priority' besteld, zij alle verzend en douane kosten etc voor hun rekening nemen. Maar geen idee of dat na 1 juli ook nog zo gaat...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Da_Vinz
KaiseRRuby schreef op zondag 25 juli 2021 @ 09:32:
[...]

Ah, volkomen duidelijk. Vraag kwam omdat ik een Chinese versie van de OnePlus 8 Pro heb, die heeft ook echt andere hardware.

Maar dat is hier dus niet het geval?
Volgens mij mis je wel wat 4g banden tov de europese hardware.
Maar het zou het volgens deze site gewoon moeten doen in NL. Ik heb iig gewoon 4g met kpn netwerk.

https://www.kimovil.com/e...iaomi-mi-11-ultra-12gb-cn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 18:59
Da_Vinz schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Ik had m net voor 1 juli, dus durf niet te zeggen hoe dat nu gaat. Ze zeggen als je via 'global priority' besteld, zij alle verzend en douane kosten etc voor hun rekening nemen. Maar geen idee of dat na 1 juli ook nog zo gaat...
Als daar nog extra kosten komen dan wordt het minder interessant. Anders mega deal :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Da_Vinz
Joehoe900 schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:17:
[...]

Als daar nog extra kosten komen dan wordt het minder interessant. Anders mega deal :)
Global priority kostte toen 16 euro. Maar neem aan dat het eea wel staat beschreven op de website wat de kosten zijn na 1 juli ?!? Anders gewoon een vraag stellen... Zag wel meer vragen of verzend- en importkosten voorbij komen bij TradingShenzhen.

Maar eens, als er nog 7*21 bij komt wordt het verschil al een stuk kleiner...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ik ga die vraag ook nog even aan TradingShenzen stellen inderdaad. Ik zie wel deze vraag:
Do you ship to portugal like before without the extra import costs? I am asking due to the new european import rules.
Met het antwoord:
Yes, still. If you order with Global Priority, you don't have to pay customs, the delivery company in China pays it for you.

[Voor 26% gewijzigd door KaiseRRuby op 25-07-2021 10:56]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ja geen importkosten..maar over btw wordt er niets vermeld....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joehoe900
SadisticPanda schreef op zondag 25 juli 2021 @ 11:39:
Ja geen importkosten..maar over btw wordt er niets vermeld....
Precies. Apart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KaiseRRuby
Reactie gehad dat ik me nergens zorgen om hoef te maken. Heb voor de zekerheid nog 1 keer gevraagd of de koopprijs plus shippimg absoluut het enige is.

Zo ja, dan bestel ik morgen.

• Maardiweb
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20-09 00:18
Zijn er hier al mensen in het bezit van een Mi11i? Ik heb van de week de 11 en de 11i vergeleken in de winkel en ben behoorlijk afgeknapt op het gebogen scherp van de 11, dus ik heb nu mijn zinnen gezet op de 11i. Ik vind hem alleen nog erg duur dus kijk stiekem ook naar de 11 lite :P
Ze staan allemaal in mn vergelijkingslijstje, maar twijfel of ik nu al over kan. Heb nu een Oneplus 6 die behoorlijk aan het aftakelen is qua batterij en oplaadpoort, maar die zou ik met een reparatie van zo'n 100 euro wel een 2e leven kunnen geven. Ben dus op zoek naar argumenten om wél over te stappen naar de Mi11 lijn :P

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heb zojuist de Mi11 Ultra besteld via TradingShenzhen. Op het moment van bestellen kreeg ik nog extra korting, geen idee waarom.

Dus de Mi11 Ultra 12gb / 256gb in Ceramic White voor 803 euro. Via Global Shipping zouden er geen extra kosten bij moeten komen. Ik wacht die bevestiging nog even af, maar de bestelling is dus al gedaan.

• Joehoe900
KaiseRRuby schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:06:
Heb zojuist de Mi11 Ultra besteld via TradingShenzhen. Op het moment van bestellen kreeg ik nog extra korting, geen idee waarom.

Dus de Mi11 Ultra 12gb / 256gb in Ceramic White voor 803 euro. Via Global Shipping zouden er geen extra kosten bij moeten komen. Ik wacht die bevestiging nog even af, maar de bestelling is dus al gedaan.
Laat weten of er nog extra kosten bijkomen en wanneer je hem binnen hebt :)

Ik hoop wel met paypal of CC betaald? Anders ben je de sjaak als die niet binnen komt ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KaiseRRuby
Joehoe900 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:19:
[...]

Laat weten of er nog extra kosten bijkomen en wanneer je hem binnen hebt :)

Ik hoop wel met paypal of CC betaald? Anders ben je de sjaak als die niet binnen komt ;)
Creditcard. Tradingshenzen heeft ontzettend veel positieve reviews op Trustpilot dus ik heb hier wel een goed gevoel bij. Hun service reageert ook snel.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 08-09 23:39
Trading Shenzhen is gewoon goed. Talloze telefoons besteld en nooit gezeur gehad. Ze testen ook elk toestel voor verzending. Heb nooit BTW hoeven te betalen of een naheffing gehad.

• KaiseRRuby
hollabizack12 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:30:
Trading Shenzhen is gewoon goed. Talloze telefoons besteld en nooit gezeur gehad. Ze testen ook elk toestel voor verzending. Heb nooit BTW hoeven te betalen of een naheffing gehad.
Hoe snel zijn ze over het algemeen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 08-09 23:39
KaiseRRuby schreef op maandag 26 juli 2021 @ 13:02:
[...]

Duurt meestal een week of 3. Lekker loslaten en niet elk uur je tracking checken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KaiseRRuby
Oh, dat komt wel goed. Ik heb overigens gewoon met de standaard CN rom besteld, had geen zin nog 15 dagen extra te wachten. Zag wel dat Android Auto dan niet goed schijnt te werken, dus dat is even afwachten.

Ik unlock hem meteen bij ontvangst zodat ik na x aantal dagen een andere rom kan flashen.

Vraagje: Zit er bij ontvangst een screenprotector op het scherm?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-09 14:04
[...]

Heb hier 18 juli de mi 11 besteld, is net vandaag aangekomen. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:54
Ik moest nadat m'n vorige telefoon (Huawei P40 Pro) tijdens een zwemles iets teveel water had ingeslikt helaas vervangen.
Nu was ik ook aan het kijken naar de Mi 11 Ultra, maar die was dus bij elke Nederlandse webshop helemaal uitverkocht...
Totdat ik vanochtend opeens op mobiel.nl keek! Daar stond opeens (als enige shop) op voorraad!
Meteen even gebeld, en ze konden dit bevestigen, maar wel dat het er echt minimaal waren.
Meteen besteld, zelfde dag levering. Zag daarna meteen in m'n bestelling dat de levertijd onbekend was, verd*omme!
Weer even gebeld, maar dat bleek dus te zijn omdat het de allerlaatste (en enige?) was.
Uurtje later inderdaad al een verzend bevestiging,
en iets na 6 stond PostNL al voor de deur!
Tot nu toe een beetje aan het instellen, maar heerlijk toestel!
Dus ik ga hier een beetje meekijken voor tips, maar als er vragen zijn hoor ik het ook graag!

• KaiseRRuby
Pimmeke1989 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 23:27:
Ik moest nadat m'n vorige telefoon (Huawei P40 Pro) tijdens een zwemles iets teveel water had ingeslikt helaas vervangen.
Nu was ik ook aan het kijken naar de Mi 11 Ultra, maar die was dus bij elke Nederlandse webshop helemaal uitverkocht...
Totdat ik vanochtend opeens op mobiel.nl keek! Daar stond opeens (als enige shop) op voorraad!
Meteen even gebeld, en ze konden dit bevestigen, maar wel dat het er echt minimaal waren.
Meteen besteld, zelfde dag levering. Zag daarna meteen in m'n bestelling dat de levertijd onbekend was, verd*omme!
Weer even gebeld, maar dat bleek dus te zijn omdat het de allerlaatste (en enige?) was.
Uurtje later inderdaad al een verzend bevestiging,
en iets na 6 stond PostNL al voor de deur!
Tot nu toe een beetje aan het instellen, maar heerlijk toestel!
Dus ik ga hier een beetje meekijken voor tips, maar als er vragen zijn hoor ik het ook graag!
Ik heb een vraag: zat/zit er standaard een screenprotector op je scherm?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:54
KaiseRRuby schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Op mijn telefoon zat geen Screenprotector. Ik weet toevallig wel van een vriend van mij die de Mi 11 had, dat die er wel eentje op had zitten!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• migros
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-09 15:35

migros

Nooit meer een Samsung

Pimmeke1989 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:21:
[...]

Op mijn telefoon zat geen Screenprotector. Ik weet toevallig wel van een vriend van mij die de Mi 11 had, dat die er wel eentje op had zitten!
De folie die op mijn 11 ultra zit heb ik er al 3 weken op en nog steeds geen krasje of wat dan ook. Dit is de standaard folie die op je display zit als je hem koopt. Ik ben aangenaam verrast. :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Da_Vinz
KaiseRRuby schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Bij mij zit er op de mi 11ultra gewoon een standaard screen protector.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Da_Vinz
[...]

Vorige telefoon duurde ook bijna 3 weken. De mi 11 ultra was 15 dagen geloof ik...

• Da_Vinz
migros schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:13:
[...]

De folie die op mijn 11 ultra zit heb ik er al 3 weken op en nog steeds geen krasje of wat dan ook. Dit is de standaard folie die op je display zit als je hem koopt. Ik ben aangenaam verrast. :+
Mijn standaard folie laat wel wat los bovenaan,er komt ook wat stof onder nu. Hydrogel film protector is onderweg via de Ali... Dus nog even een paar weken zo volhouden...😅

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KaiseRRuby
Ze zijn wel van het updaten van de status bij TradingShenzen. Heb sinds gisteren nu al 6 emails gehad over wat er gaande is. Nu ook een tracking link gekregen, dat ging wel redelijk snel dus.

• chang
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-09 10:28
Hannibal1471 schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:26:
[...]

Heb hier 18 juli de mi 11 besteld, is net vandaag aangekomen. :P
Ik ben ook van plan bij Trading Shenzhen de mi 11 te bestellen.
Heb je de 8 + 128gb versie? Firmware Global? Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald? Moet je btw betalen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KaiseRRuby
chang schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:25:
[...]

Heb je de 8 + 128gb versie? Firmware Global? Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald? Moet je btw betalen?
Wat je laatste vraag betreft, letterlijk bijna alle posts boven je gaan daar over. Ik heb via de mail bevestigd gekregen dat je geen BTW hoeft te betalen als je via Global Priority besteld.

• Joehoe900
KaiseRRuby schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:26:
[...]

Wat je laatste vraag betreft, letterlijk bijna alle posts boven je gaan daar over. Ik heb via de mail bevestigd gekregen dat je geen BTW hoeft te betalen als je via Global Priority besteld.
Via welke koerier wordt bezorgd? DHL? En aangetekend of niet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KaiseRRuby
Joehoe900 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 14:33:
[...]

Via welke koerier wordt bezorgd? DHL? En aangetekend of niet?
Dat zou ik niet weten, hij wordt in ieder geval via YunExpress naar Nederland getransporteerd zie ik op de tracking. Wie het hier overneemt, geen idee. En ga wel uit van verzekerde en aangetekende verzending, misschien kan iemand anders die op TradingShenzhen heeft gekocht dat kan bevestigen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 17:58
Een vraag 🤔Is er iemand op dit forum die in het bezit is van een Xiaomi mi 11 pro? Zou ja, wat zijn de ervaringen (positief en negatief) met dit toestel. Waar gekocht en staat de Nederlandse taal en Google Play store erop. Ik hoor het graag. Alvast bedankt 👌

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joehoe900
KaiseRRuby schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Dat zou ik niet weten, hij wordt in ieder geval via YunExpress naar Nederland getransporteerd zie ik op de tracking. Wie het hier overneemt, geen idee. En ga wel uit van verzekerde en aangetekende verzending, misschien kan iemand anders die op TradingShenzhen heeft gekocht dat kan bevestigen.
Laat ons weten hoe het jouw verloopt :)

• Nitrorcr
Ha mannen,

Even een update van mijn kant met eerste impressies van de Mi 11. Komende van een Mi 9T Pro ben ik enorm onder de indruk van het 120hz scherm en de camera setup. Ook het snelle laden is een welkome aanwinst. Ik denk dat ik hier lang tevreden mee ga zijn! O+

Wel heb ik nog een aantal vragen. Inmiddels heb ik er een clearplex screenprotector op laten zetten bij de Mediamarkt. Eerste keer was deze erg slordig gezet, en begonnen de randen al los te laten. Gelukkig werd er toen ik terug ging zonder issue een vervangende protector opgezet. Deze zit er nu erg strak op, alleen zie ik wel dat de protector bij de schermcurve aan de zijkanten van de telefoon niet helemaal lekker vast zit. We hebben het echt over minimale stukjes die loszitten, niets noemenswaardigs verder. Het voelt alleen licht scherp als ik over het scherm swipe en bij de randjes in de buurt kom. Voor degene die al langer een clearplex screenprotector hebben; herkennen jullie dit? Ik zou het jammer vinden dat de screenprotector via deze randjes misschien later alsnog meer begint los te laten. Ik hoor graag of jullie hier ervaring mee hebben.

Ook merk ik dat de camera bump redelijk ver uitsteekt bij de telefoon. Het meegeleverde hoesje beschermt deze bump niet. Inmiddels al een ander hoesje besteld, hopelijk is deze snel binnen en beschermt deze de bump beter. Wat zijn jullie ervaringen met die camerabump? Beschadigt deze makkelijk? Misschien maak ik mij zorgen om niets.

Ik hoor het graag mannen! Alvast een fijne avond.

• maier
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:09
Vraagje voor degene die de Mi 11 via TradingShenzhen hebben gekocht, en dus de china uitvoering hebben.
Hoe is het bereik op het KPN netwerk? Aangezien op 4g band b32 mist, is dat merkbaar?
En 5g mist dan helaas. Het prijsverschil is wel behoorlijk hoog.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KaiseRRuby
maier schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:35:
Vraagje voor degene die de Mi 11 via TradingShenzhen hebben gekocht, en dus de china uitvoering hebben.
Hoe is het bereik op het KPN netwerk? Aangezien op 4g band b32 mist, is dat merkbaar?
Ik heb me hier op gebaseerd:

https://www.kimovil.com/e...iaomi-mi-11-ultra-12gb-cn

Heeft de benodigde banden gewoon.

• KaiseRRuby
Nitrorcr schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:26:
Ha mannen,

Even een update van mijn kant met eerste impressies van de Mi 11. Komende van een Mi 9T Pro ben ik enorm onder de indruk van het 120hz scherm en de camera setup. Ook het snelle laden is een welkome aanwinst. Ik denk dat ik hier lang tevreden mee ga zijn! O+

Wel heb ik nog een aantal vragen. Inmiddels heb ik er een clearplex screenprotector op laten zetten bij de Mediamarkt. Eerste keer was deze erg slordig gezet, en begonnen de randen al los te laten. Gelukkig werd er toen ik terug ging zonder issue een vervangende protector opgezet. Deze zit er nu erg strak op, alleen zie ik wel dat de protector bij de schermcurve aan de zijkanten van de telefoon niet helemaal lekker vast zit. We hebben het echt over minimale stukjes die loszitten, niets noemenswaardigs verder. Het voelt alleen licht scherp als ik over het scherm swipe en bij de randjes in de buurt kom. Voor degene die al langer een clearplex screenprotector hebben; herkennen jullie dit? Ik zou het jammer vinden dat de screenprotector via deze randjes misschien later alsnog meer begint los te laten. Ik hoor graag of jullie hier ervaring mee hebben.

Ook merk ik dat de camera bump redelijk ver uitsteekt bij de telefoon. Het meegeleverde hoesje beschermt deze bump niet. Inmiddels al een ander hoesje besteld, hopelijk is deze snel binnen en beschermt deze de bump beter. Wat zijn jullie ervaringen met die camerabump? Beschadigt deze makkelijk? Misschien maak ik mij zorgen om niets.

Ben zelf eindeloos op zoek gewoon naar een goede protector op mijn OP8Pro, in mijn ogen vrijwel onmogelijk te vinden met de gebogen randen van het scherm.

Heb dat clearplex ook gehad, best aardig in het begin maar een enorme vet vanger, al je vingerafdrukken blijven zichtbaar. Vond ik echt zonde van het mooie scherm.

Gekozen om geen protector te doen en dat is prima gegaan, geen merkbare krassen op het scherm.

• mb1234
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:05
Nitrorcr schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 17:26:
Ha mannen,

Hoe ervaar je de accuduur van de Mi 11? Vind het zelf wat tegenvallen.

Ik heb op mijn OP 7T Pro ook een clearplex protector gehad en daar beviel het prima, zat erg strak en had niet het probleem dat de randen loslieten of scherp aanvoelden. Het verschil is wel dat de OP een veel grotere langere curve had en de Mi 11 heeft een kortere scherpe curve (hoop dat je mij begrijpt 8)7). Ik denk dat dat daar het verschil zit, het lijkt me lastiger op de protector goed te plakken op de Mi 11.

Ik zit er zelf nog over te twijfelen om een clearplex protector te gaan gebruiken, je ziet zoals aangegeven best veel vingerafdrukken, het scherm voelt minder fijn aan en het ziet er minder mooi uit. Heb al een tempered glass gebruikt, maar dat is echt een drama met die afgeronde schermranden.

De camera bump steekt inderdaad wat ver uit, geen idee of hij snel beschadigd. Heb maar kort het meegeleverde hoesje gebruikt en heb nu een hoesje die de camera beter beschermt. Ik zie in ieder geval geen krasjes.

[Voor 5% gewijzigd door mb1234 op 02-08-2021 09:19]

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:36

Mitchell

Ondertitel

maier schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 18:35:
Ik heb mijn Mi11 gekocht via hen meteen toen hij uitkwam (7 januari om precies te zijn). Ik heb gewoon 5G op KPN (YouFone).

[Voor 3% gewijzigd door Mitchell op 29-07-2021 11:06]

Signature

• Da_Vinz
Mitchell schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:04:
[...]

Ik heb mijn Mi11 gekocht via hen meteen toen hij uitkwam (7 januari om precies te zijn). Ik heb gewoon 5G op KPN (YouFone).
Hier ook gewoon 4g en 5g met youfone (mi 11 ultra)

• Nitrorcr
KaiseRRuby schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 23:23:
[...]

Ben zelf eindeloos op zoek gewoon naar een goede protector op mijn OP8Pro, in mijn ogen vrijwel onmogelijk te vinden met de gebogen randen van het scherm.

Heb dat clearplex ook gehad, best aardig in het begin maar een enorme vet vanger, al je vingerafdrukken blijven zichtbaar. Vond ik echt zonde van het mooie scherm.

Gekozen om geen protector te doen en dat is prima gegaan, geen merkbare krassen op het scherm.
mb1234 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:27:
[...]

Hoe ervoor je de accuduur van de Mi 11? Vind het zelf wat tegenvallen.

Ik heb op mijn OP 7T Pro ook een clearplex protector gehad en daar beviel het prima, zat erg strak en had niet het probleem dat de randen loslieten of scherp aanvoelden. Het verschil is wel dat de OP een veel grotere langere curve had en de Mi 11 heeft een kortere scherpe curve (hoop dat je mij begrijpt 8)7). Ik denk dat dat daar het verschil zit, het lijkt me lastiger op de protector goed te plakken op de Mi 11.

Ik zit er zelf nog over te twijfelen om een clearplex protector te gaan gebruiken, je ziet zoals aangegeven best veel vingerafdrukken, het scherm voelt minder fijn aan en het ziet er minder mooi uit. Heb al een tempered glass gebruikt, maar dat is echt een drama met die afgeronde schermranden.

De camera bump steekt inderdaad wat ver uit, geen idee of hij snel beschadigd. Heb maar kort het meegeleverde hoesje gebruikt en heb nu een hoesje die de camera beter beschermt. Ik zie in ieder geval geen krasjes.
Dank voor beide reacties mannen! Screenprotector begint vandaag al wat meer los te laten. Wanneer dit door blijft gaan denk ik dat ik begin volgende week hem er maar af laat halen bij de MM en geld terug vraag. Omdat ik het scherm toch graag wil beschermen, heb ik voor de zekerheid een flip cover hoesje besteld. Hopelijk ook meteen de camerabump wat beter beschermd.

Wat betreft accuduur ben ik tevreden. Ik gebruik mijn telefoon niet heel intensief en vandaag gedurende de werkdag +/- 40% verloren. Dat is inclusief een aantal belletjes en gebruik van wat apps. Ik hoopte iets langer dan een dag met een charge te kunnen doen en tot dusver lijkt dat goed te gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hannibal1471
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18-09 14:04
chang schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:25:
[...]

Het is de China versie geworden. Nagenoeg geen verschil in banden, enkel een verschil in max snelheid heb ik hier gelezen. 530 ongeveer, aangezien ik met Paypal wou betalen en global priority heb gekozen.

• ovaal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21-09 10:02

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik ben nu in Italië op vakantie en krijg deze aanbieding voor me:
Aanbieding €446
Weet niet of ze ook naar NL versturen

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• migros
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-09 15:35

migros

Nooit meer een Samsung

Ik ben al een tijdje aan het klooien om de notificatiegeluid van Outlook uit te zetten. Ik heb alles uit kunnen zetten alleen kan ik deze nergens vinden. Iemand een suggestie voor de Mi 11 ultra?

Leuk man gatheren

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:03

HaterFrame

Well... Poo came out!

ovaal schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:15:
Ik ben nu in Italië op vakantie en krijg deze aanbieding voor me:
Aanbieding €446
Weet niet of ze ook naar NL versturen
Translate vanuit de faq:
Do you ship outside the Italian territory?
Unfortunately not. We ship only in the national territory

I am the great Cornholio!

• KaiseRRuby
Ik krijg hem morgenmiddag binnen, dat is erg snel. Vorige week maandag besteld. Geen enkele melding gehad over import/taxes etc. Kan aan de deur eventueel nog anders zijn, maar dat zien we morgen.

Plan is om hem meteen te unlocken (maar dan moet je dus een week oid wachten voor je daadwerkelijk kunt unlocken), dan via de nu geinstalleerde China rom via ADB de grootste zooi eraf te mikken.

Dan weekje erna MIUIMix te flashen.

Edit:

Gisteren de Mi 11 Ultra binnen gekregen. Qua telefoon een prachtig toestel, alles ziet er echt high quality uit. Voelt opzich ook prettig, ligt fijn in de hand en ik ga vanavond de camera eens proberen.

Momenteel zit er een Chinese rom op, dat is wel echt Karel Uit Tilburg. Ontzettend veel bloatware, vage functies en sommige zaken werken niet, zoals Android Auto. Is ook een bekend probleem overigens lees ik op de fora.

Verzending met TradingShenzhen was dus dikke prima, geen kosten erbij gekregen dus een Mi 11 Ultra voor 800 euro. Zat een briefje bij dat ze de Play Store hebben geinstalleerd, dat klopt inderdaad wel, de doos was ook al geopend. Ze controleren de telefoon ook op 9 punten, dus dat is ook goed om te weten.

Oh ja, heb de telefoon nu in de aanvraag voor een unlock, dat duurt 168h en volgens mij uiteindelijk vaak wat meer. Dan flash ik de .eu rom of de MIUIMix rom erop, dan ben je van alle bloatware af en moet Android Auto ook werken.

Laat maar weten of jullie nog andere vragen hebben. .

[Voor 54% gewijzigd door KaiseRRuby op 04-08-2021 09:17]

• Da_Teach
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:05
Hoe zit het met 5g op het tmobile netwerk? Ik heb nu een samsung s20 met kapot scherm, kost me 300 euro om te fixen. "Iets" meer en ik heb een Xiaomi Mi 11 Ultra ;) (ben een gadget gek dus nieuwe telefoon is altijd leuk)

• BasRB
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 09-09 11:20
Kan iemand mij het nut van 5G uitleggen? Niet om flauw te doen ik ben echt benieuwd.

• Joehoe900
KaiseRRuby schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 14:05:
Ik krijg hem morgenmiddag binnen, dat is erg snel. Vorige week maandag besteld. Geen enkele melding gehad over import/taxes etc. Kan aan de deur eventueel nog anders zijn, maar dat zien we morgen.

Plan is om hem meteen te unlocken (maar dan moet je dus een week oid wachten voor je daadwerkelijk kunt unlocken), dan via de nu geinstalleerde China rom via ADB de grootste zooi eraf te mikken.

Dan weekje erna MIUIMix te flashen.

Edit:

Gisteren de Mi 11 Ultra binnen gekregen. Qua telefoon een prachtig toestel, alles ziet er echt high quality uit. Voelt opzich ook prettig, ligt fijn in de hand en ik ga vanavond de camera eens proberen.

Momenteel zit er een Chinese rom op, dat is wel echt Karel Uit Tilburg. Ontzettend veel bloatware, vage functies en sommige zaken werken niet, zoals Android Auto. Is ook een bekend probleem overigens lees ik op de fora.

Verzending met TradingShenzhen was dus dikke prima, geen kosten erbij gekregen dus een Mi 11 Ultra voor 800 euro. Zat een briefje bij dat ze de Play Store hebben geinstalleerd, dat klopt inderdaad wel, de doos was ook al geopend. Ze controleren de telefoon ook op 9 punten, dus dat is ook goed om te weten.

Oh ja, heb de telefoon nu in de aanvraag voor een unlock, dat duurt 168h en volgens mij uiteindelijk vaak wat meer. Dan flash ik de .eu rom of de MIUIMix rom erop, dan ben je van alle bloatware af en moet Android Auto ook werken.

Laat maar weten of jullie nog andere vragen hebben. .
Dit is snel! En met welke vervoerder is het nu geleverd uiteindelijk? En werd het aangetekend verstuurd? Moest je dus krabbel zetten bij ontvangst?

• KaiseRRuby
Joehoe900 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 23:20:
[...]

Dit is snel! En met welke vervoerder is het nu geleverd uiteindelijk? En werd het aangetekend verstuurd? Moest je dus krabbel zetten bij ontvangst?
Werd geleverd door DHL. Hoefde niets te krabbelen, ook geen idee van aangetekend oid. De bezorger mikte het pakket zo ongeveer door het openstaande raam heen in een wolk van sigarettenrook.

Ik ben overigens niet direct dolenthousiast over het toestel hoor. Moet er echt even aan wennen. MIUI is ook echt weer wennen als ik je van een OP8Pro komt.

Scherm is wel erg mooi. Toestel is ook stukje zwaarder (dat wist ik natuurlijk wel). Ik wacht het nog even af tot ik er xiaomi.eu of MIUIMix op kan zetten en dan kijk ik nog wel even of ik het toestel hou of weg doe.

• mindwarper
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 21-09 12:38
KaiseRRuby schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:52:
[...]

Werd geleverd door DHL. Hoefde niets te krabbelen, ook geen idee van aangetekend oid. De bezorger mikte het pakket zo ongeveer door het openstaande raam heen in een wolk van sigarettenrook.

Ik ben overigens niet direct dolenthousiast over het toestel hoor. Moet er echt even aan wennen. MIUI is ook echt weer wennen als ik je van een OP8Pro komt.

Scherm is wel erg mooi. Toestel is ook stukje zwaarder (dat wist ik natuurlijk wel). Ik wacht het nog even af tot ik er xiaomi.eu of MIUIMix op kan zetten en dan kijk ik nog wel even of ik het toestel hou of weg doe.
Dan als je hem wegdoet, dan weet ik het wel...
Mag je m aan een tweaker doorsturen - me :+
Maar ik hoop dat je er stiekem wel van kan gaan genieten... Mooie telefoon hoor :D

[Voor 5% gewijzigd door mindwarper op 05-08-2021 12:45]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• KaiseRRuby
mindwarper schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:45:
[...]

Dan als je hem wegdoet, dan weet ik het wel...
Mag je m aan een tweaker doorsturen - me :+
Maar ik hoop dat je er stiekem wel van kan gaan genieten... Mooie telefoon hoor :D
Als je hem wil kopen mag je me een bericht sturen hoor.. ;)

• mindwarper
KaiseRRuby schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 13:59:
[...]

Als je hem wil kopen mag je me een bericht sturen hoor.. ;)
Geen probleem, maar ik geef jou eerst mogelijkheid om te kijken en mee te werken dan ga ik er over nadenken...
Wil er mogelijk de officiële Xiamoi.eu ROM erop zetten, maar dat is te bekijken wat er gaat gebeuren en of ik deze foon ga overwegen...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• Joehoe900
KaiseRRuby schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 11:52:
[...]

Hoe bevalt die nu na 2 gebruik? Bedankt voor je reactie

• KaiseRRuby
Joehoe900 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 20:24:
[...]

Hoe bevalt die nu na 2 gebruik? Bedankt voor je reactie
Ben nog niet overtuigd, volgende week andere rom erop en dan ook gewoon Nederlandse taal plus werkende Android Auto.

Gebruik in de auto nu nog mijn OP8Pro voor AA. Met de Mi11u als hotspot.

Effectief is er ook weinig anders natuurlijk, andere look&feel vooral en een betere camera. Telefoon is wel een stukje zwaarder, in de broekzak met een wat strakkere broek is het geen pretje. Ziet er ook erg lelijk uit vind ik zelf.

Misschien toch ook eens die OP9Pro proberen, die look&feel van OOS bevalt me toch ook wel.

Zoals je ziet twijfel ik nog erg.

• KaiseRRuby
De telefoon staat in de V&A. Kan vooral eigenlijk niet wennen aan MIUI, was vergeten wat een klote interface dat is zeg, zeker als je vanaf bijna stock komt.

Dus, ik wil nu de OP9Pro proberen of ik blijf gewoon bij de 8Pro, dat weet ik nog niet.

Edit: Telefoon binnen uurtje verkocht, populair model dus.

[Voor 11% gewijzigd door KaiseRRuby op 09-08-2021 13:16]

• Maardiweb
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20-09 00:18
De Mi11i is nu bij Media Markt in de aanbieiding voor 499,-
https://www.mediamarkt.nl...-gb-zwart-5g-1697517.html

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• mindwarper
KaiseRRuby schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 09:26:
De telefoon staat in de V&A. Kan vooral eigenlijk niet wennen aan MIUI, was vergeten wat een klote interface dat is zeg, zeker als je vanaf bijna stock komt.

Dus, ik wil nu de OP9Pro proberen of ik blijf gewoon bij de 8Pro, dat weet ik nog niet.

Edit: Telefoon binnen uurtje verkocht, populair model dus.
He jammer - ik had hem aan het begin van de middag bij favorieten gezet om later vanmiddag naar te kijken in meer detail..
Okay goed dat je het hebt kunnen verkopen :)
Ik had sneller moeten zijn

• KaiseRRuby
mindwarper schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 15:54:
[...]

He jammer - ik had hem aan het begin van de middag bij favorieten gezet om later vanmiddag naar te kijken in meer detail..
Okay goed dat je het hebt kunnen verkopen :)
Ik had sneller moeten zijn
Dat zeiden 4 anderen ook, toch wel populair toestel merk ik!

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 26-08 11:29
Dank je wel voor de tip, gelijk met de €10 nieuwsbriefkorting bestelt (jaja, ons bin zuunig :p ). Deze gaat de vervanger worden van mijn bijna 3 jaar oude Pocophone F1. Nog wel lang zitten twijfelen om voor de F3 te gaan, maar daar is zo te lezen de camerasensor slechter dan in de F1.

Ondanks de actie en korting vind ik het eerlijk gezegd toch nog wel aardig veel geld, de F1 128GB was destijds net geen €300 en wilde ik nu niet verder gaan dan €400. Maar echt flagship killers zoals de F1 zijn er niet meer, tenminste, er is dan niets wat mij dan echt aanspreekt. Altijd is er dan wel op iets bezuinigd wat juist wel een van de eisen zijn, of het is er gewoon niet. De Mi 11 lite 5g was bijvoorbeeld wel interessant geweest als deze 256GB aan opslag had (is nu maximaal 128GB).

Genoeg gemopper ;) Morgen gaat die 11i dus komen. Gelijk bootloader unlocken en de xiaomi.eu ROM erop. Oke, eerst een week wachten dan op toestemming van Xiaomi |:(

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13-09 18:23
mijn vrouw en ik willen onze huidige Xiaomies gaan vervangen voor de Mi 11 pro waarschijnlijk.
Enige wat me tegenhoudt is de 4G situatie. op Kimovil zie ik de chinese versie 8GB / 128GB maar 4G niet overal dekkend. Nu is 5G wel weer overal dekkend, is het iets om echt naar uit te kijken of kan je zeggen die ene dekking maakt niet zoveel uit aangezien 5g er wel vol dekkend is.

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 26-08 11:29
theduke1989 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 23:35:
mijn vrouw en ik willen onze huidige Xiaomies gaan vervangen voor de Mi 11 pro waarschijnlijk.
Enige wat me tegenhoudt is de 4G situatie. op Kimovil zie ik de chinese versie 8GB / 128GB maar 4G niet overal dekkend. Nu is 5G wel weer overal dekkend, is het iets om echt naar uit te kijken of kan je zeggen die ene dekking maakt niet zoveel uit aangezien 5g er wel vol dekkend is.
Als er daadwerkelijk in jouw regio 5G dekking is, dan maakt het niet zoveel uit. Is dat er niet of kom je in Duitsland op plekken zonder 5G, dan weet ik niet hoe erg het is om zonder B32 te zitten. Is dat een veel gebruikte band of is het alleen maar ter ondersteuning? Als het veel gebruikt is en nog te weinig 5G, dan zou ik wel kijken wat de planning is, anders loop je risico dat de telefoon bij ontbreken daarvan terugschakelt naar 3G (of misschien zelfs wel 2G als ze 3G al aan het uitfaseren zijn).

Persoonlijk heb ik wel toestellen uit China gehad waar sommige 4G banden ontbraken. Dat is niet erg als er voldoende andere banden in de regio in gebruik zijn, maar ik kwam dus in regio's waar dat wel een probleem was. En dan was het behoorlijk frustrerend om iets met data te doen, dat was dan soms echt te traag om nog werkbaar te zijn. Daarom kijk ik nu wel of een toestel alle banden ondersteunt waar ik mee te maken kan hebben.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• theduke1989
yodeluxe schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:38:
[...]

Als er daadwerkelijk in jouw regio 5G dekking is, dan maakt het niet zoveel uit. Is dat er niet of kom je in Duitsland op plekken zonder 5G, dan weet ik niet hoe erg het is om zonder B32 te zitten. Is dat een veel gebruikte band of is het alleen maar ter ondersteuning? Als het veel gebruikt is en nog te weinig 5G, dan zou ik wel kijken wat de planning is, anders loop je risico dat de telefoon bij ontbreken daarvan terugschakelt naar 3G (of misschien zelfs wel 2G als ze 3G al aan het uitfaseren zijn).

Persoonlijk heb ik wel toestellen uit China gehad waar sommige 4G banden ontbraken. Dat is niet erg als er voldoende andere banden in de regio in gebruik zijn, maar ik kwam dus in regio's waar dat wel een probleem was. En dan was het behoorlijk frustrerend om iets met data te doen, dat was dan soms echt te traag om nog werkbaar te zijn. Daarom kijk ik nu wel of een toestel alle banden ondersteunt waar ik mee te maken kan hebben.
Bedankt voor je antwoord.

We wonen in Duitsland sinds 5 jaar. Er zijn inderdaad genoeg plekken waar er helemaal geen internet is. Op zich maakt het niet echt veel uit. Ik ben meestal onderweg naar werk wanneer die plekken geen internet hebben dus die ene stuk geen Spotify en Deezer maakt dan ook niet uit.

Ik moet kijken dan, mijn vrouw daarin tegen is denk ik 9/10 keer op wifi, heel af en toe nog op 4G wanneer echt nodig is.

Iemand ervaring met CN versies van Mi 11 Pro hier op Tweakers? Af en toe zie ik hier voorbij komen voor €499,- waar worden die verkocht? Lijkt me dan een goede deal.

• Nitrorcr
Even een vraag voor de mensen die een Mi 11 gewoon in Nederland hebben gekocht. Welke versie van MIUI staat er bij jullie geinstalleerd? Dat kun je vinden in de settings bij 'about phone'. Ik ben erg benieuwd welke ROM er standaard wordt gedraaid.

• BasRB
Op mijn in Nederland gekochte Mi 11 staat momenteel MIUI 12.5.2.0.
Dit is de global ROM.

• Nitrorcr
BasRB schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:17:
Op mijn in Nederland gekochte Mi 11 staat momenteel MIUI 12.5.2.0.
Dit is de global ROM.
Dank BasRB! Staat er toevallig bij jou ook in het 'About Phone' menu bij MIUI version een rom code tussen haakjes?

Reden dat ik het vraag is dat ik door eigen stommiteit (wilde graag wat bloatware verwijderen) in een bootloop terecht was gekomen. 8)7 Een flash naar de officiele Europese ROM van xiaomi heeft dit gelukkig opgelost, maar ik weet nu niet zeker of ik dezelfde ROM heb. Mijn romcode is RKBEUXM.

• Dejagan
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20-09 17:53
Nitrorcr schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:22:
[...]

Dank BasRB! Staat er toevallig bij jou ook in het 'About Phone' menu bij MIUI version een rom code tussen haakjes?

Reden dat ik het vraag is dat ik door eigen stommiteit (wilde graag wat bloatware verwijderen) in een bootloop terecht was gekomen. 8)7 Een flash naar de officiele Europese ROM van xiaomi heeft dit gelukkig opgelost, maar ik weet nu niet zeker of ik dezelfde ROM heb. Mijn romcode is RKBEUXM.
Die heb ik ook en officiele NL telefoon met laatste fw, dus je zit gewoon goed denk ik.

• BasRB
Nitrorcr schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:22:
[...]

Er staat achter (RKBEUXM).

• Nitrorcr
BasRB schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:31:
[...]

Er staat achter (RKBEUXM).
Dejagan schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Die heb ik ook en officiele NL telefoon met laatste fw, dus je zit gewoon goed denk ik.
Dank jullie wel voor de snelle reactie mannen! Ik was al ontzettend blij dat de telefoon weer wilde opstarten. Nu ook een geruststelling dat ik weer op de juiste ROM zit. Dank! _/-\o_

• KaiseRRuby
Heb zelf mijn Mi11 Ultra verkocht en die wordt vanavond opgehaald door een medetweaker genaamd @RoadRunnerRik. Heb gisteravond geunlocked en toen Xiaomi.eu erop geflasht. Dat ging vrij eenvoudig, even mijn verhaal, misschien heeft iemand er wat aan.

Je download de Mi Unlock Tool. Zaak is dat je telefoon herkend wordt door die tool, daar ben ik een tijdje mee aan het klooien geweest. Ik moest daadwerkelijk in 'Apparaatbeheer' handmatig een driver toekennen aan het device, die driver moest ik ook los downloaden. Dat vind ik wel even veel gedoe, vooral veel uitzoekwerk.

Toen de telefoon werd herkend was hij dus ook vindbaar via 'adb devices' en 'fastboot devices'. Meteen de unlock aangevraagd en gisteravond was hij unlockbaar. Ik had dit overigens exact een week geleden al gedaan, omdat de wachttijd 168h is.

Voor zover ik weet is Xiaomi.eu de beste rom momenteel, combineert het beste van twee werelden en krijgt vaak updates. Ook hebben ze daar een Safetynet pass, betekent dat je al je apps gewoon kunt gebruiken, ook je banking apps etc. OTA updates worden geleverd en worden geinstalleerd via de recovery, dus niet je PC nodig voor een update.

Tijd om die te flashen. Er is ook een TWRP, die er bij gehaald. Gelukkig vaak roms geflashed op mijn Mi 9, dus wist nog wel hoe het moet.

Je hebt tegenwoordig twee fastboots, 1 is te benaderen via 'fastboot reboot bootloader' en de andere via 'fastboot reboot fastboot'. Als ik mij niet vergis heeft dat te maken met het feit dat je tegenwoordig twee slots hebt, a en b. Ben zelf nog nooit bezig geweest met het wisselen van de slots, dus weet niet exact wat dit uitmaakt.

Hoe dan ook, de beschrijvingen online wijken wel wat af. Ben eerst bezig geweest met 'fastboot flash recovery recovery.img' maar dat werkt dus niet, je moet 'fastboot boot recovery.img' gebruiken om naar de recovery te booten. Dan plaats je de gedownloade rom op je telefoon en kies je 'install', dan selecteer je de rom en installeer je hem. Voordeel van de install is dat Xiaomi.eu meteen TWRP als vaste recovery installeert, daaruit kun je dus ook je OTA updates doen.

Erg belangrijk is om daarna 'Format data' te doen, dat is wat anders dan een wipe of factory reset. Als ik mij niet vergis heeft dat te maken met het feit dat er een bepaalde encryptie op de partities zit en zonder de format data krijg je een bootloop. Als je een OTA update installeert moet je daarna je dalvik cache wissen en juist niet Format data doen. Die Dalvik hoeft bij een verse install niet.

Proces:
- Password intypen om je telefoon te decrypten (het is belangrijk dat je een pincode aanmaakt in je OS, zodra je gaat flashen, anders kun je niet decrypten).
- Rom verplaatsen naar telefoon
- install rom
- format data
- reboot (duurt zeker 10 a 15 minuten voor eerste start)

Klaar is Kees (KaiseRRuby in dit geval). Wat in eerst fout had gedaan: Eerst een format data gedaan, volgens mij haalt hij dan de partities op de schijf weg (of maakt ze onzichtbaar) waardoor je niets kunt flashen oid. Gelukkig blijft de Mi recovery bestaan als je de eerste keer gewoon recovery boot ipv flasht, dus een restore zorgde voor een herinstall van de bestaande Chinese rom.

Overigens kun je (tenzij je echt een brick hebt) altijd je originele Chinese rom terugflashen via Mi Flash.

[Voor 15% gewijzigd door KaiseRRuby op 11-08-2021 10:01]

• Joehoe900
KaiseRRuby schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:56:
Heb zelf mijn Mi11 Ultra verkocht en die wordt vanavond opgehaald door een medetweaker genaamd @RoadRunnerRik. Heb gisteravond geunlocked en toen Xiaomi.eu erop geflasht. Dat ging vrij eenvoudig, even mijn verhaal, misschien heeft iemand er wat aan.

Je download de Mi Unlock Tool. Zaak is dat je telefoon herkend wordt door die tool, daar ben ik een tijdje mee aan het klooien geweest. Ik moest daadwerkelijk in 'Apparaatbeheer' handmatig een driver toekennen aan het device, die driver moest ik ook los downloaden. Dat vind ik wel even veel gedoe, vooral veel uitzoekwerk.

Toen de telefoon werd herkend was hij dus ook vindbaar via 'adb devices' en 'fastboot devices'. Meteen de unlock aangevraagd en gisteravond was hij unlockbaar. Ik had dit overigens exact een week geleden al gedaan, omdat de wachttijd 168h is.

Voor zover ik weet is Xiaomi.eu de beste rom momenteel, combineert het beste van twee werelden en krijgt vaak updates. Ook hebben ze daar een Safetynet pass, betekent dat je al je apps gewoon kunt gebruiken, ook je banking apps etc. OTA updates worden geleverd en worden geinstalleerd via de recovery, dus niet je PC nodig voor een update.

Tijd om die te flashen. Er is ook een TWRP, die er bij gehaald. Gelukkig vaak roms geflashed op mijn Mi 9, dus wist nog wel hoe het moet.

Je hebt tegenwoordig twee fastboots, 1 is te benaderen via 'fastboot reboot bootloader' en de andere via 'fastboot reboot fastboot'. Als ik mij niet vergis heeft dat te maken met het feit dat je tegenwoordig twee slots hebt, a en b. Ben zelf nog nooit bezig geweest met het wisselen van de slots, dus weet niet exact wat dit uitmaakt.

Hoe dan ook, de beschrijvingen online wijken wel wat af. Ben eerst bezig geweest met 'fastboot flash recovery recovery.img' maar dat werkt dus niet, je moet 'fastboot boot recovery.img' gebruiken om naar de recovery te booten. Dan plaats je de gedownloade rom op je telefoon en kies je 'install', dan selecteer je de rom en installeer je hem. Voordeel van de install is dat Xiaomi.eu meteen TWRP als vaste recovery installeert, daaruit kun je dus ook je OTA updates doen.

Erg belangrijk is om daarna 'Format data' te doen, dat is wat anders dan een wipe of factory reset. Als ik mij niet vergis heeft dat te maken met het feit dat er een bepaalde encryptie op de partities zit en zonder de format data krijg je een bootloop. Als je een OTA update installeert moet je daarna je dalvik cache wissen en juist niet Format data doen. Die Dalvik hoeft bij een verse install niet.

Proces:
- Password intypen om je telefoon te decrypten (het is belangrijk dat je een pincode aanmaakt in je OS, zodra je gaat flashen, anders kun je niet decrypten).
- install rom
- format data

Klaar is Kees (KaiseRRuby in dit geval). Wat in eerst fout had gedaan: Eerst een format data gedaan, volgens mij haalt hij dan de partities op de schijf weg (of maakt ze onzichtbaar) waardoor je niets kunt flashen oid. Gelukkig blijft de Mi recovery bestaan als je de eerste keer gewoon recovery boot ipv flasht, dus een restore zorgde voor een herinstall van de bestaande Chinese rom.

Overigens kun je (tenzij je echt een brick hebt) altijd je originele Chinese rom terugflashen via Mi Flash.
Goede omschrijving, bedankt. Geen spijt van de verkoop?

• Mitchell
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17:36

Mitchell

Ondertitel

Xiaomi.eu is mijn standaard ROM sinds ik Xiaomi telefoons heb zo'n beetje. Volgens mij had ik alleen op mijn Mi2 een originele ROM draaien :9

Signature

• KaiseRRuby
Joehoe900 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:04:
[...]

Goede omschrijving, bedankt. Geen spijt van de verkoop?
Nee, heb gewoon een andere ROM geflashed op mijn OP8Pro, dat geeft ook het gevoel van iets nieuws.. :+

• RoadRunnerRik
  • Laatst online: 21:10
Dankzij @KaiseRRuby inmiddels de trotse bezitter van de Mi 11 Ultra met EU rom. Komende vanaf de Huawei P30 een hele stap vooruit.

Gisteravond drukdoende geweest om alles up and running te krijgen om bij nacht nog even de camera te vergelijken met de P30. Ondanks dat de Mi 11 Ultra betere contrast foto's maakt, zijn de foto's van de P30 scherper. Mogelijk komt dit door de RYYG sensor in de P30 waar de Mi11 ultra het met RGB moet doen. Een deze dagen ook maar eens de verschillen bij dag in kaart brengen.

Het tweede scherm op de achterkant is puur een gimmick. Leuk om de tijd te weten wanneer het hoofdscherm naar beneden gericht is, maar meer ook niet.

MIUI is het in mijn optiek een flinke verbetering tov de launcher van Huawei. Meer instelmogelijkheden waaronder het aanzienlijk vergroten van het iconen raster.

Batterij technisch zullen de eerste dagen wel vlot gaan. Gister avond begonnen met 60% waar inmiddels nog 12% van over is. Over een paar dagen zal het wel gestabiliseerd zijn en hoop toch wel minimaal 2 dagen met een lading te doen (ben geen zwaar gebruiker).

[Voor 3% gewijzigd door RoadRunnerRik op 12-08-2021 08:52]

• san1999der
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 15:01
KaiseRRuby schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:56:

Proces:
- install rom
- format data

Had zelf eerst china rom daarna global geprobeerd maar was heel beperkt en geen safetynet, dus nu

Xiaomi eu erop veel beter en accu lijkt nu al beter te doen de global rom was niet super en veel bugs zoals traag 5G , Bluetooth connectie slecht en touch screen ghosting,

• RoadRunnerRik
Inmiddels bijna een week met volle tevredenheid de Mi11 Ultra in gebruik. De Xiaomi.eu rom (12.5.12 stabiel) bevalt goed en behoudens wifi, daarover straks meer, geen complicaties waargenomen. Zoals gehoopt haal ik met gemak 2 dagen op één accu lading. Het opladen met meegeleverde de 67w lader is een leuk voor een keertje en de procenten vliegen erbij. Ben alleen van mening dat het niet bevorderlijk is voor de levensduur van de accu en heb daarom m'n oude 5v 2a lader weer gepakt :)

In de regio De Ronde Venen zit het toestel ook geregeld op het 5G netwerk. Wil het niet dat het in de gebouwen het signaal beperkt is waardoor ik de voorkeurssetting op het toestel aangepast van 5G naar 4G.

Ik blijf erbij dat het maken van nacht foto's op de P30 vlotter gaat dan op de Mi 11 Ultra. De dag / schemer en ingezoomde foto's daarin tegen stukken beter dan m'n oude P30. Met de 5x zoom hebben de foto's soms nog wel de neiging om niet scherp uit de verf te komen. Het lijkt erop dat je in de 1x lens eerst op het gedeelte moet scherpstellen om vervolgens naar de 5x (of meer) camera te switchen en dan een foto te maken. Gevoelsmatig zijn de foto's dan vaker scherper dan wanneer je in de 5x camera probeert scherp te stellen. (Of ik moet mijn verwachtingen c.q. eisen gewoon iets bijstellen..) Ter info, AI staat aan en HDR staat op automatisch. Beeldverhouding staat op 3:4 en 'verbeter de beeldkwaliteit d.m.v. slimme algoritme' staat aan. Ligt dit aan de ROM of zijn er meer gebruikers die dit herkennen?

Wifi; het werkt wanneer het aan staat. Ik ben alleen gewend dat, wanneer je van huis gaat (met wifi aan) en je komt terug, dat het toestel dan automatisch weer verbind met je wifi. Op één of andere manier schakelt het toestel wifi uit wanneer je buiten de deur bent. Met tot gevolg dat je, bij thuiskomst, alsnog op je mobiele netwerk. Tussen de beperkte wifi instellingen heb ik nog niet zo snel een oplossing kunnen vinden.

Meer gebruikers met het wifi 'probleem'?

Nog even wat sfeer foto's voor de geïnteresseerden.

Onderstaande foto's zijn 'klikbaar' voor origineel formaat en geschoten uit de losse pols zonder enige nabewerking.

Wide

1x

5x

10x

[Voor 45% gewijzigd door RoadRunnerRik op 16-08-2021 17:20]

• theduke1989
RoadRunnerRik schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:11:
Inmiddels bijna een week met volle tevredenheid de Mi11 Ultra in gebruik. De Xiaomi.eu rom (12.5.12 stabiel) bevalt goed en behoudens wifi, daarover straks meer, geen complicaties waargenomen. Zoals gehoopt haal ik met gemak 2 dagen op één accu lading. Het opladen met meegeleverde de 67w lader is een leuk voor een keertje en de procenten vliegen erbij. Ben alleen van mening dat het niet bevorderlijk is voor de levensduur van de accu en heb daarom m'n oude 5v 2a lader weer gepakt :)

In de regio De Ronde Venen zit het toestel ook geregeld op het 5G netwerk. Wil het niet dat het in de gebouwen het signaal beperkt is waardoor ik de voorkeurssetting op het toestel aangepast van 5G naar 4G.

Ik blijf erbij dat het maken van nacht foto's op de P30 vlotter gaat dan op de Mi 11 Ultra. De dag / schemer en ingezoomde foto's daarin tegen stukken beter dan m'n oude P30. Met de 5x zoom hebben de foto's soms nog wel de neiging om niet scherp uit de verf te komen. Het lijkt erop dat je in de 1x lens eerst op het gedeelte moet scherpstellen om vervolgens naar de 5x (of meer) camera te switchen en dan een foto te maken. Gevoelsmatig zijn de foto's dan vaker scherper dan wanneer je in de 5x camera probeert scherp te stellen. (Of ik moet mijn verwachtingen c.q. eisen gewoon iets bijstellen..) Ter info, AI staat aan en HDR staat op automatisch. Beeldverhouding staat op 3:4 en 'verbeter de beeldkwaliteit d.m.v. slimme algoritme' staat aan. Ligt dit aan de ROM of zijn er meer gebruikers die dit herkennen?

Wifi; het werkt wanneer het aan staat. Ik ben alleen gewend dat, wanneer je van huis gaat (met wifi aan) en je komt terug, dat het toestel dan automatisch weer verbind met je wifi. Op één of andere manier schakelt het toestel wifi uit wanneer je buiten de deur bent. Met tot gevolg dat je, bij thuiskomst, alsnog op je mobiele netwerk. Tussen de beperkte wifi instellingen heb ik nog niet zo snel een oplossing kunnen vinden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Onderstaande foto's zijn 'klikbaar' voor origineel formaat en geschoten uit de losse pols zonder enige nabewerking.

Wide
[Afbeelding]

1x
[Afbeelding]

5x
[Afbeelding]

10x
[Afbeelding]
Mooi toestel, persoonlijk ga ik voor de Mi11i wegens de prijs.

Gelukkig heb jij geen problemen met Xiaomi.eu ROM. Mijn mi10 is direct instabiel geworden. Heel veel mensen die er last van hebben .

Alles loopt vast, moet alles telkens sluiten zodat ik weer het kan gebruiken.

• san1999der
RoadRunnerRik schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 17:11:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wide
[Afbeelding]

1x
[Afbeelding]

5x
[Afbeelding]

10x
[Afbeelding]
Slimme scene functie uitzetten dan doet de mi11 ultra sneller foto's maar dan wel met meer iso dit trucje doet huawei ook;)

• san1999der
RoadRunnerRik schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:51:
Dankzij @KaiseRRuby inmiddels de trotse bezitter van de Mi 11 Ultra met EU rom. Komende vanaf de Huawei P30 een hele stap vooruit.

Gisteravond drukdoende geweest om alles up and running te krijgen om bij nacht nog even de camera te vergelijken met de P30. Ondanks dat de Mi 11 Ultra betere contrast foto's maakt, zijn de foto's van de P30 scherper. Mogelijk komt dit door de RYYG sensor in de P30 waar de Mi11 ultra het met RGB moet doen. Een deze dagen ook maar eens de verschillen bij dag in kaart brengen.

Het tweede scherm op de achterkant is puur een gimmick. Leuk om de tijd te weten wanneer het hoofdscherm naar beneden gericht is, maar meer ook niet.

MIUI is het in mijn optiek een flinke verbetering tov de launcher van Huawei. Meer instelmogelijkheden waaronder het aanzienlijk vergroten van het iconen raster.

Batterij technisch zullen de eerste dagen wel vlot gaan. Gister avond begonnen met 60% waar inmiddels nog 12% van over is. Over een paar dagen zal het wel gestabiliseerd zijn en hoop toch wel minimaal 2 dagen met een lading te doen (ben geen zwaar gebruiker).
Dat de mi 11 ultra minder scherp lijkt is mij ook opgevallen maar dit heeft mee te maken dat Xiaomi geen sharpening toepast op de ultra had hiervoor de OnePlus 9 pro
Die deed wel sharpening zoals Samsung huawei oppo heel eerlijk je moet er van houden ,

doe met de mi11 ultra sowieso zelfs wat na bewerking met bijv. De 50mp modus 😁

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21-09 09:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben de overstap naar deze serie aan het overwegen na mijn Samsung avonturen (eens tijd voor wat anders)

Nou zit ik op TradingShenzhen te kijken en daar hebben ze interessante prijzen.
Welke firmware moet ik nemen? Ik zou denken EU, maar dan heb je handmatige updates, vind het altijd wel makkelijk als ze aangeboden worden in de telefoon. Hoe ervaren jullie dit?

Met deze aantrekkelijke prijzen is de Ultra nu ook binnen budget, is dit het waard ten opzichte van de gewone 11? (De optische zoom klinkt erg interessant)

D3 Profile D3 XP Ladder

• san1999der
Mad-Matt schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:38:
Ik ben de overstap naar deze serie aan het overwegen na mijn Samsung avonturen (eens tijd voor wat anders)

Welke firmware moet ik nemen? Ik zou denken EU, maar dan heb je handmatige updates, vind het altijd wel makkelijk als ze aangeboden worden in de telefoon. Hoe ervaren jullie dit?

Met deze aantrekkelijke prijzen is de Ultra nu ook binnen budget, is dit het waard ten opzichte van de gewone 11? (De optische zoom klinkt erg interessant)
Heb de mijne via trading shenzen verzending ging best vlot voor China heb uiteindelijk de Chinese rom besteld en na aanmelden in de Xiaomi bootloader unlock tool weekje wachten en toen kon ik Xiaomi.eu r erop doen hier video hoe het moet : YouTube: Xiaomi Install Custom Rom - Xiaomi.eu Full Guide Installation!
Let erop bootloader unlocken word alles verwijderd en daarna Xiaomi.eu file erop etc video of de site heeft veel uitleg

• san1999der
Mad-Matt schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:38:

Updates doe je handmatig maar is niet moelijk via twrp , en meestal 1 x per 1-2 maand update wanneer de Chinese update er is (Xiaomi.eu is hierop gebaseerd )

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

san1999der schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:45:
[...]

Heb de mijne via trading shenzen verzending ging best vlot voor China heb uiteindelijk de Chinese rom besteld en na aanmelden in de Xiaomi bootloader unlock tool weekje wachten en toen kon ik Xiaomi.eu r erop doen hier video hoe het moet : YouTube: Xiaomi Install Custom Rom - Xiaomi.eu Full Guide Installation!
Let erop bootloader unlocken word alles verwijderd en daarna Xiaomi.eu file erop etc video of de site heeft veel uitleg
das nog best een werkje, maar ze vragen er 25 euro voor. Voor dat geld wil ik wel een uurtje kloten achter de computer.

[Voor 7% gewijzigd door Mad-Matt op 23-08-2021 14:37]

D3 Profile D3 XP Ladder

• san1999der
Mad-Matt schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

das nog best een werkje, maar ze vragen er 25 euro voor. Voor dat geld wil ik wel een uurtje kloten achter de computer.
En viel uiteindelijk mee beste is dat doen met de XIAOMI unlock tool week laten liggen met XIAOMI account ingelogd en dan kun je alles doen

• Haasnoot94
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:38
Vandaag een Mi11i in gebruik mogen nemen. Fantastisch en fijn toestel. Echter kom ik erachter dat ik een vlek zie bij gebruik van de primaire sensor. Is dit te verhelpen of is dit een voorbeeld van de vaker genoemde stof-problemen bij Xiaomi? (Rechtsboven is de vlek, geen schaduw :| )

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

san1999der schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

En viel uiteindelijk mee beste is dat doen met de XIAOMI unlock tool week laten liggen met XIAOMI account ingelogd en dan kun je alles doen
Daar maar eens induiken dan.

Zojuist besteld, een ceramic white Ultra voor € 727,00
Ben benieuwd :o

D3 Profile D3 XP Ladder

• RoadRunnerRik
Nice! daar ga je geen spijt van krijgen.

@Haasnoot94 Indien gekocht bij een Nederlandse winkel zou ik het voorleggen bij de betreffende partij. Daarbij zou ik gelijk meerdere foto's verstrekken waarop het stofdeel zichtbaar is, dan sta je wat sterker.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Moet je trouwens nog invoerrechten betalen?
(helemaal niet over nagedacht)

[Voor 27% gewijzigd door Mad-Matt op 24-08-2021 12:46]

D3 Profile D3 XP Ladder

• founz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:17
Inmiddels ook de bezitter van een Mi 11 Ultra. De unlock is vorige week aangevraagd, nu nog een dagje wachten tot ik de eu.rom erop kan zetten. Welke rom gebruiken jullie, de stable of de weekly?

@Mad-Matt Ik heb geen invoerrechten betaald. Dit regelt TradingShenzen voor je.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

founz schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:16:
Inmiddels ook de bezitter van een Mi 11 Ultra. De unlock is vorige week aangevraagd, nu nog een dagje wachten tot ik de eu.rom erop kan zetten. Welke rom gebruiken jullie, de stable of de weekly?

@Mad-Matt Ik heb geen invoerrechten betaald. Dit regelt TradingShenzen voor je.
Ah top, dat zou wel erg fijn zijn :o
Hoe lang duurde het trouwens voordat je hem binnen had?

[Voor 6% gewijzigd door Mad-Matt op 24-08-2021 15:04]

D3 Profile D3 XP Ladder

• founz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:17
Mad-Matt schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:38:
[...]

Ah top, dat zou wel erg fijn zijn :o
Hoe lang duurde het trouwens voordat je hem binnen had?
De telefoon heb ik op 11 augustus besteld en op 18 augustus ontvangen.

• RoadRunnerRik
Mijn Ultra draait op V12.5.12.0 RKACNXM stable. Rom bevalt goed en inmiddels werkt de wifi ook weer zoals ik gewend ben (verbindt weer automatisch met het netwerk bij thuiskomst).

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

RoadRunnerRik schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:31:
Mijn Ultra draait op V12.5.12.0 RKACNXM stable. Rom bevalt goed en inmiddels werkt de wifi ook weer zoals ik gewend ben (verbindt weer automatisch met het netwerk bij thuiskomst).
Vanzelf weer of heb je wat in moeten stellen?

D3 Profile D3 XP Ladder

• RoadRunnerRik
Ging vanzelf, kon niks vinden in het instellingen menu omtrent wifi en automatisch zoeken/verbinden. Waar het hem in zit/zat heb ik dus nog niet kunnen achterhalen.
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee