Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

mb1234 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:47:
Ik zie dat de Xiaomi Mi 11i nu ook leverbaar is in Nederland voor €699,-.

Zijn er mensen die dit toestel overwegen ten opzichte van de gewone Mi 11 of bijv. Poco F3 welke erg vergelijkbaar is?

Ik vind zelf de hogere prijs ten opzichte van de Poco F3 moeilijk te verantwoorden, de specs zijn nagenoeg gelijk.
Ik verwacht dat de camera van de 11i (een stuk) beter is. Verder lees je toch best wel wat bugs/problemen met de Poco F3.
Ik zit toch weer sterk te denken aan de 11 lite 5g. Torstelprijs i.c.m. abonnement zit nu al rond de 340 euro. Dat lijkt mij geen slechte deal

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Sinds een week eigenaar van de mi11, EU/global versie bij afsluiten nieuw abonnement. Zeer tevreden. Kom van een Samsung Galaxy s8 en dan merk je behoorlijk verschil. De snelheid is fantastisch. Het scherm ook. Paar dagen terug miui 12.5 ota geïnstalleerd. Miui was ik huiverig voor vanwege wat je allemaal op diverse fora leest. Het valt mij allemaal 100 % mee. Sterker nog, ik vind het uitstekend. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Oververhitting heb ik niet kunnen vaststellen. Mijn oude toestel werd ook wat heter bij het spelen van intensieve games. Nu ben ik geen die hard gamer op mijn telefoon dus kan daar verder ook niets over zeggen. Bij dagelijks gebruik is er geen enkel probleem in ieder geval.

Oh ja..en wat is hij super snel zeg 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-09 11:09
.

[ Voor 97% gewijzigd door hollabizack12 op 22-05-2021 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Na een behoorlijke tijd de oneplus 6 te hebben gehad, wat een prima telefoon is maar qua camera en andere features toch minder was dan mijn lumia 950xl nu net de mi 11 ultra besteld. Mijn enige twijfels waren qua accuduur maar als ik alle reviews als gemiddelde neem verwacht ik toch wel anderhalve dag ts redden. Zat erg te twijfelen tussen de de s21 ultra en de mi 11 ultra maar uiteindelijk trok de mi 11 ultra mij meer. Nu wachten totdat ie wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
CR35 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:12:
Na een behoorlijke tijd de oneplus 6 te hebben gehad, wat een prima telefoon is maar qua camera en andere features toch minder was dan mijn lumia 950xl nu net de mi 11 ultra besteld. Mijn enige twijfels waren qua accuduur maar als ik alle reviews als gemiddelde neem verwacht ik toch wel anderhalve dag ts redden. Zat erg te twijfelen tussen de de s21 ultra en de mi 11 ultra maar uiteindelijk trok de mi 11 ultra mij meer. Nu wachten totdat ie wordt geleverd.
Anderhalve dag??? Ik haal gemiddeld 4 uur SOT. Met full settings...
Reviews zijn m.i. Altijd Veel te positief.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
wackidth schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:39:
[...]

Anderhalve dag??? Ik haal gemiddeld 4 uur SOT. Met full settings...
Reviews zijn m.i. Altijd Veel te positief.
SOT Screen On Time bij de 11 ultra? Dat valt dan wel bijzonder tegen dan idd. Moet zeggen dat in het laatste BBG voor smartphones van tweakers geen enkele SnapDragon 888 er bijzonder goed af kwam. Dan doet Samsung het met zijn exynos dus eigenlijk helemaal zo slecht nog niet... terwijl wij eerder baalden dat we niet de SD versies meer kregen in Europa...

reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

-tom-562 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:31:
[...]

Ik verwacht dat de camera van de 11i (een stuk) beter is. Verder lees je toch best wel wat bugs/problemen met de Poco F3.
Ik zit toch weer sterk te denken aan de 11 lite 5g. Torstelprijs i.c.m. abonnement zit nu al rond de 340 euro. Dat lijkt mij geen slechte deal
Het wordt voor mij steeds onduidelijker hoe ze bij Xiaomi hun telefoons overal branden. Met de namen Redmi, Poco en Xiaomi door elkaar gebruikt blijft het ondoorzichtig.

De Mi 11i is toch gewoon een Redmi K40 Pro plus? ( en de MI 11x is een Redmi K40 Pro?)
De Mi 11i heeft ook 108 Megapixel zonder OIS en 0,7 μm pixels op de sensor. Net even wat minder dan de Mi 11 met 0,8 μm pixels met OIS.

Ik had even een Poco F3, lekker snel toestel met een mooi scherm, maar in de zon kreeg ik snel last van een dimmend scherm waardoor ik niets meer kon zien. Ben nu toch stiekem aan een "gewone" Mi 11 aan het denken, ook al is die een flink stuk duurder.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

ovaal schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:00:
[...]

Het wordt voor mij steeds onduidelijker hoe ze bij Xiaomi hun telefoons overal branden. Met de namen Redmi, Poco en Xiaomi door elkaar gebruikt blijft het ondoorzichtig.

De Mi 11i is toch gewoon een Redmi K40 Pro plus? ( en de MI 11x is een Redmi K40 Pro?)
De Mi 11i heeft ook 108 Megapixel zonder OIS en 0,7 μm pixels op de sensor. Net even wat minder dan de Mi 11 met 0,8 μm pixels met OIS.

Ik had even een Poco F3, lekker snel toestel met een mooi scherm, maar in de zon kreeg ik snel last van een dimmend scherm waardoor ik niets meer kon zien. Ben nu toch stiekem aan een "gewone" Mi 11 aan het denken, ook al is die een flink stuk duurder.
Ik dacht precies hetzelfde. Nu weer op de frontpage een artikel over een nieuw toestel. Het wordt er allemaal niet duidelijker op. Overigens lijkt het er op dat de camera van de 11i ook niet heel bijzonder is. Ik denk dat de nieuwe Asus Zenfone 8 een betere deal is.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
CR35 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:55:
[...]

SOT Screen On Time bij de 11 ultra? Dat valt dan wel bijzonder tegen dan idd. Moet zeggen dat in het laatste BBG voor smartphones van tweakers geen enkele SnapDragon 888 er bijzonder goed af kwam. Dan doet Samsung het met zijn exynos dus eigenlijk helemaal zo slecht nog niet... terwijl wij eerder baalden dat we niet de SD versies meer kregen in Europa...

reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2021
My maakt het niet veel uit.... Heb altijd wel een laad mogelijkheid. De. Mi11 zit van 0 tot 100 in 35 minuten vol.

Dat men er nog van baalt dat Samsung niet met een SD komt.... Dat is elke jaar hetzelfde liedje...

.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Gisteren mijn Mi11 Pro in ontvangst mogen nemen! Meteen de unlock aangevraagd, dus nu nog een paar dagen in de Chinese rom. Maar wat zit daar nog een hoop Chinees in, ondanks dat je hem op Engels zet. Blij dat er een xiaomi.eu rom is, die wel mooi opgeschoond is!

Tot nu toe geen problemen ondervonden met het toestel, al zitten er in deze rom wel wat beperkingen als je een Global gewend bent. O.a. het instellen van een data bundel werkt niet, omdat dit alleen in Mainland China beschikbaar is en je dat meteen moet koppelen aan een provider. Verder kon ik de meeste apps verwijderen die ik niet nodig heb deze week, om toch een beetje een schone interface over te houden. Ook meteen de update naar 12.5.4 ontvangen.

Mocht er iemand iets over de Pro willen weten, dan laat maar horen! Ik ga er in ieder geval van genieten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
De mijne gisteren besteld. De ultra vond ik toch te duur, deze heeft eigenlijk alles wat ik wil, dus...
Ik heb er de EU ROM op laten zetten, bij mij is het jaren geleden dat ik dat zelf nog gedaan heb. Zo ben ik zeker dat ik geen brick heb straks :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diehardje22
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-06 15:53
Kunnen de pro bezitters hun bevindingen geven?
Camera/video front and back. Werken de bank apps? NFC betalen ING bv? DigiD?

Ik zit in dubio tussen de ultra en pro. Zelf gebruik ik nog s9+ nog dus sowieso een upgrade hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

ben zelf voor een ultra 512 gegaan.
Zal me inderdaad benieuwen of ING gaat werken

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diehardje22
Kabuto_Raiger schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:13:
ben zelf voor een ultra 512 gegaan.
Zal me inderdaad benieuwen of ING gaat werken
Nice.. Wanneer krijg het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Diehardje22 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Nice.. Wanneer krijg het toestel?
Geen idee
Is in proces of shipping bij trading Shenzhen atm :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• born2tweak
Diehardje22 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:42:
Kunnen de pro bezitters hun bevindingen geven?
Camera/video front and back. Werken de bank apps? NFC betalen ING bv? DigiD?

Ik zit in dubio tussen de ultra en pro. Zelf gebruik ik nog s9+ nog dus sowieso een upgrade hoop ik :)
ik heb de Rabo app erop gezet en dat werkt prima. NFC betalingen nog niet gedaan, maar wilde eigenlijk wachten met volledig inrichten tot volgende week wanneer ik de xiaomi.eu rom erop kan zetten.
Inloggen met fingerprint en koppelen met de rekening ging in ieder geval soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:54
Ik heb sinds release de Xiaomi mi 11. Nu meen ik me te herinneren dat er 12 maanden een eenmalige gratis scherm reparatie bij zat, maar ik kan hier nu niks over vinden.
Weet iemand nog hoe dit zit?

En heeft iemand al Miui 12.5 op zijn mi 11? (Standaard rom)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:38
En heeft iemand al Miui 12.5 op zijn mi 11? (Standaard rom)
Deze is al een tijdje beschikbaar. Ik moest alleen handmatig de update een paar keer forceren omdat hij hem niet pakte de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diehardje22
born2tweak schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:58:
[...]

ik heb de Rabo app erop gezet en dat werkt prima. NFC betalingen nog niet gedaan, maar wilde eigenlijk wachten met volledig inrichten tot volgende week wanneer ik de xiaomi.eu rom erop kan zetten.
Inloggen met fingerprint en koppelen met de rekening ging in ieder geval soepel.
Klinkt goed, ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandmegens
peukiemon schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:40:
[...]

Deze is al een tijdje beschikbaar. Ik moest alleen handmatig de update een paar keer forceren omdat hij hem niet pakte de eerste keer.
Thanks dat ga ik uitproberen!
Hoe heb je de update geforceerd? Door bij update scherm op "nu herstarten" te kiezen?

[ Voor 13% gewijzigd door rolandmegens op 29-05-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

De MI 11 ultra is eindelijk overal beschikbaar. In ieder geval bij Tele2 en T-Mobile. Wat mij opvalt is dat er geen acties zijn met dit toestel. Komen deze of is Xiaomi een beetje gierig ten opzichte van bijvoorbeeld de goodys die de S21 bij de introductie meegaf...

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR35
Ik heb de mi 11 ultra vandaag binnen gekregen, mooi toestel maar wel wennen. Kom vanaf een oneplus 6 af. Vond inderdaad ook jammer dat er geen dopjes of iets dergelijks erbij zat voor dat geld... Wel dubbele 'mi' punten op mi.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
peukiemon schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:40:
[...]

Ik heb hem meer dan 10x via die optie opnieuw opgestart, maar helaas nog geen miui 12.5 voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:38
rolandmegens schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:28:
[...]

Ik heb hem meer dan 10x via die optie opnieuw opgestart, maar helaas nog geen miui 12.5 voor mij :(
Ook niet als je in dat scherm rechts bovenin klikt en download nieuwste pakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• born2tweak
Inmiddels succesvol de Pro unlocked en geupgrade naar 12.5.7 stable xiaomi.eu versie. Ik kom van de 12.0 versie van mijn MI 9T, maar er zitten echt veel nieuwe features in die best wat instellen vragen. Uiteindelijk wel heel fijn wat je allemaal kunt instellen en zelf bepalen, maar in het begin wel wat moeizaam om alles goed aan de praat te krijgen.

O.a. de privacy features die apps een soort lege response kunnen geven is wel nice. In de Chinese rom zat ook een soort logboek van acties die apps hebben gedaan, zoals opzoeken van contacten e.d. maar dat zie ik nu nog niet in deze versie terug. Wellicht een feature die nog naar de xiaomi.eu rom moet komen.

Verder geen problemen met apps gehad tot nu toe. Helaas nog geen NFC betalingen gedaan maar het instellen van de Rabo en ING apps ging vlekkeloos. Inloggen met vingerafdruk is daarbij ook gewoon mogelijk.

Edit: privacy opties toch gevonden in het menu. Geeft advies over apps die veel privacy gevoelige info opvragen, ook op de achtergrond. Wat mij betreft echt wel een nuttige feature!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cx79ppLA5AyHyLL3XH-hf4IUvqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K7GxzVDb63i20H3HWoFNPLLs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door born2tweak op 03-06-2021 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
peukiemon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 19:14:
[...]

Ook niet als je in dat scherm rechts bovenin klikt en download nieuwste pakket.
Het lukt mij niet om die 3 bolletjes bovenin te krijgen voor extra opties, ook niet na 10x klikken op logo.
Weet niet waarom eerlijk gezegd, zou wel moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Na wat gelezen te hebben op o.a. dit topic overweeg ik nu ook de aanschaf van een Mi 11 of Mi 11 Pro. Ik denk dat de Chinese Xiaomi ROM op de lange termijn tot ergernis zal leiden. Op tradingshenzen.com kan je kiezen uit de Global ROM en Xiaomi.EU ROM. Nu vraag ik mij af wat het verschil is tussen deze twee. Ik geloof dat de meeste gebruikers op dit forum de Europese ROM hebben. Misschien is er iemand die op een Mi 10 of andere Xiaomi smartphone de global firmware heeft gehad en kan vertellen wat het verschil is? Zijn er mensen die firmware door tradingshenzen hebben laten installeren en mij een indicatie van de levertijd kunnen geven? Er staat minimaal 12 dagen extra. Hoe lang is de reguliere levertijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefanmiler
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 09:54
De mijne is net onderweg, 13 dagen na bestelling. Levertijd zelf kan ik dus nog niet zeggen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
BasRB schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:27:
Zijn er mensen die firmware door tradingshenzen hebben laten installeren en mij een indicatie van de levertijd kunnen geven? Er staat minimaal 12 dagen extra. Hoe lang is de reguliere levertijd?
Bij mijn huidige telefoon (mi 10 ultra) hadden ze de telefoons op voorraad die waren unlocked. Die telefoon was ongeveer 3 weken na bestellen bezorgd. Nu heb ik 2 dagen geleden de mi 11 ultra besteld, die is nu na 2 dagen overgedragen naar de bezorg dienst. Ik heb deze met de cn software besteld, dus hoef niet die extra 12-15 dagen te wachten. Unlocken doe ik wel zelf. Dus deze verwacht ik over 2 tot 3 weken thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
Wat is momenteel de ervaring met het batterij gebruik op de Mi11 ultra? Ik hoor daar wisselende verhalen over en zie her en der video reviews dat bij video recording de battery drain groot is, klopt dit?

Voor mij is normaal gebruik de gangbare chat apps, nieuws apps, sport, browsen wat youtube films en deezer.
Daarnaast foto en video opname. Gamen doe ik niet of nauwelijks.

En ik twijfel nog steeds met het gewicht of dit niet vervelend is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hollabizack12
d-vine schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:29:
Wat is momenteel de ervaring met het batterij gebruik op de Mi11 ultra? Ik hoor daar wisselende verhalen over en zie her en der video reviews dat bij video recording de battery drain groot is, klopt dit?

Voor mij is normaal gebruik de gangbare chat apps, nieuws apps, sport, browsen wat youtube films en deezer.
Daarnaast foto en video opname. Gamen doe ik niet of nauwelijks.

En ik twijfel nog steeds met het gewicht of dit niet vervelend is.
Ik had mi 11 ultra maar heb hem weggedaan wegens de slechte batterij duur. 4 uur sot was het max haalbare en dat vind ik voor mijn doen te slecht. Ik wil niet constant moeten bijladen. Moet zeggen dat ik van een mi10t pro afkwam dus ik was wel erg verwend op dat gebied. Prachtige telefoon verder. Gewicht en camerabump waren totaal niet storend voor mij. Telefoon is even zwaar als een iPhone 12 pro Max. Wanneer je de camera gebruikt gaat de batterij heel snel leeg. Verder helpt de snapdragon 888 totaal niet mee. Telefoon wordt snel heet en dat zie je bij meerdere telefoons terug. Verder is de camera wel ontzettend goed. Zeer mooie foto's, met name binnen en bij wat minder goed verlichte situaties is ie onovertroffen. Een S21 ultra die ik ook heb liggen kan niet in z'n schaduw staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:52
hollabizack12 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:54:
[...]

Ik had mi 11 ultra maar heb hem weggedaan wegens de slechte batterij duur. 4 uur sot was het max haalbare en dat vind ik voor mijn doen te slecht. Ik wil niet constant moeten bijladen. Moet zeggen dat ik van een mi10t pro afkwam dus ik was wel erg verwend op dat gebied. Prachtige telefoon verder. Gewicht en camerabump waren totaal niet storend voor mij. Telefoon is even zwaar als een iPhone 12 pro Max. Wanneer je de camera gebruikt gaat de batterij heel snel leeg. Verder helpt de snapdragon 888 totaal niet mee. Telefoon wordt snel heet en dat zie je bij meerdere telefoons terug. Verder is de camera wel ontzettend goed. Zeer mooie foto's, met name binnen en bij wat minder goed verlichte situaties is ie onovertroffen. Een S21 ultra die ik ook heb liggen kan niet in z'n schaduw staan.
Bevestigd dan toch wat ik heb gezien helaas. De camera vin ik momenteel heel belangrijk (voorheen niet) met mijn kinderen en wil best meer geld uit geven maar dan moet het totale plaatje van de high end telefoon wel kloppen.
Misschien is de pixel 6 straks wat of wachten op volgend jaar met telefoons die het wat langer uithouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Op Belsimpel staat de 128GB Mi 11i voor €529,- als "binnenkort verwacht", toch wel een interessant toestel mocht deze prijs kloppen.

https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-11i/128gb-zilver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
[...]

Ik heb echt een totaal andere ervaring met de 11 ultra.Bij mij is de telefoon nog nooit heet geworden en ik haal makkelijk 8 uur screen on time.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51xX7w_zNe4r0MPwCSG06RhP5O8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mWyR4BKSlZ4v8gBs4JwbNdIV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
arene schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:02:
[...]

Ik heb echt een totaal andere ervaring met de 11 ultra.Bij mij is de telefoon nog nooit heet geworden en ik haal makkelijk 8 uur screen on time.
[Afbeelding]
Grappig is dat, als ik dat zou halen had ik hem zeker niet weggedaan. Zelfs op wifi met helderheid op z'n laagst en goeie ontvangst was 4 uur sot een uitdaging. Flagship onwaardig wat mij betreft. Dit had ik op China, eea en .EU rom. Ben weer terug bij m'n "oude "mi 10 pro. Daar haal ik zonder moeite 8 uur sot. Fijn dat het bij jou beter is, dan heb je m.i. de perfecte telefoon te pakken. Behalve dan de rear display nog niet volledig wordt benut!

[ Voor 8% gewijzigd door hollabizack12 op 09-06-2021 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
[...]

Fijn te horen dat de camera erg goed is. Dat snel leeg raken is niet zo'n probleem met het thuiswerken. Ik verwacht dat dit tzt in een update ook wel wordt opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
arene schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 14:02:
[...]

[Afbeelding]
Welke software versie gebruik je dan? Heb je nog andere zaken aangepast in de settings? Bv 60 ipv 120 hz of magisk geïnstalleerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Ik vind het spotify volume van de Mi11 erg laag via bluetooth (android auto wireless), meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe MI 11 Lite 5G. Kon deze via mijn werk bestellen en hopelijk is het wat ik hoop. Met de snellere SoC dan de gewone Lite lijkt het mij een interessante telefoon voor deze prijs.
Mijn Poco F3 kon niet tegen de zon tijdens het navigeren, het scherm ging dan dimmen naar onzichtbaar (in de zon). Ik verwacht hier minder van, dus het kan alleen maar meevallen :*)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hallo mensen.

Ik heb de mi 11 nu een dag.

Heb al heel wat flagship telefoons gehad, maar deze telefoon voelt voor mij "het /soepelst/ lekkerst" aan val alle telefoons die ik gehad heb (heb meerdere notes en Samsung ultras gehad, maar er haperde altijd wel iets..

Ik kom van een mi9t pro, die was wel ok voor ~ 400... (Vond m meh/ op teveel punten tekortschieten )Maar de software en hardware van deze telefoon werkt echt super super vloeiend, en super snel. Nog geen hapering of what so ever gezien. :D wat een gruwelijk scherm ook. Echt vet mooi. Geluid is ook érg goed met m'n QCYTC2 dopjes. :D Bluetooth is ook veel stabieler. Websites en apps laden als een speer...

Ben eigenlijk wel blij verrast. Haha. M'n 2e Xiaomi telefoon en vooralsnog de beste android ervaring die ik ooit gehad heb. Deze telefoon is echt VEEEEEL beter dan de Mi 9 T Pro. Wat een verschil zeg! Ik had niet zo'n groot verschil / upgrade meer verwacht anno 2021. Maar wat n gruwelijk lulijzer. 8)

En betaal maar 504 voor het toestel in 24 mnd. Plus onbeperkt bellen sms'en en 100 gig voor een geeltje. :D

Im happy.

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 11-06-2021 22:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:05
ovaal schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:59:
Als het goed is komt vandaag mijn nieuwe MI 11 Lite 5G. Kon deze via mijn werk bestellen en hopelijk is het wat ik hoop. Met de snellere SoC dan de gewone Lite lijkt het mij een interessante telefoon voor deze prijs.
Mijn Poco F3 kon niet tegen de zon tijdens het navigeren, het scherm ging dan dimmen naar onzichtbaar (in de zon). Ik verwacht hier minder van, dus het kan alleen maar meevallen :*)
Licht off topic; maar kan je dat auto-dimmen niet uitzetten? (vraag ik als toekomstig f3 eigenaar)

daag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

The_Thijs© schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 23:37:
[...]

Licht off topic; maar kan je dat auto-dimmen niet uitzetten? (vraag ik als toekomstig f3 eigenaar)
[licht off topic] Dat heb ik niet kunnen vinden, volgens mij is dat een beveiliging tegen oververhitting. Het toestel was ook vrij warm op dat moment.

On topic: Ik heb mijn Mi11 Lite 5G binnen en alles geïnstalleerd, alleen mijn sim kaarten moeten er nog in. Maar wel een lekker licht en dun apparaat zeg! Het is natuurlijk niet te vergelijken met een gewone Mi11 of zelfs een Ultra, maar voor de prijs een prima apparaat.
Mooi scherm, snelle vingerafdruk scanner (net als Poco F3), goede camera voor zover ik heb kunnen zien, bediening is soepel vergeleken met mijn Poco F1.
Maar vooral het formaat en gewicht maken mij blij voor deze prijs _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
ovaal schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 19:51:
[...]

[licht off topic] Dat heb ik niet kunnen vinden, volgens mij is dat een beveiliging tegen oververhitting. Het toestel was ook vrij warm op dat moment.

On topic: Ik heb mijn Mi11 Lite 5G binnen en alles geïnstalleerd, alleen mijn sim kaarten moeten er nog in. Maar wel een lekker licht en dun apparaat zeg! Het is natuurlijk niet te vergelijken met een gewone Mi11 of zelfs een Ultra, maar voor de prijs een prima apparaat.
Mooi scherm, snelle vingerafdruk scanner (net als Poco F3), goede camera voor zover ik heb kunnen zien, bediening is soepel vergeleken met mijn Poco F1.
Maar vooral het formaat en gewicht maken mij blij voor deze prijs _/-\o_
Ik heb 'm al een paar weken, prima telefoon voor een nette prijs. Ik had niet verwacht dat ik al zo snel kon wennen aan zo'n grote telefoon. Hiervoor had ik een Mi 9SE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Iemand al screenprotector gevonden voor de mi 11 op Ali of andere Chinese shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Voor de mensen die hun Mi 11 besteld hebben via TradingShenzhen, hoe lang duurde het voordat de telefoon er was na het bestellen ? Vorig jaar heb ik daar mijn Mi 10 Ultra besteld, die was er in net geen 3 weken. Nu heb ik 7 juni een Mi 11 Ultra besteld, en ik zie nu op 1 track en trace overzicht dat de verwachte aankomst datum 10 juli gaat zijn, dus meer dan een maand...
Verder valt het me op dat het pakket via bpost (Belgie) wordt verstuurd. Ik zie wel mijn NL adres terug als bestemming... Hoe was dit bij jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
G.Scholtens schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 09:27:
Ik vind het spotify volume van de Mi11 erg laag via bluetooth (android auto wireless), meer mensen die hier last van hebben?
Nee, zowel via Bluetooth, Android auto als via Bluetooth headset prima volume, vergelijkbaar met vorige telefoon (Mi9T)

Misschien even kijken of er een beveiliging voor het volume op zit. Ivm te hoog volume voor je oordopjes. Eventueel ook absoluut volume uitzetten.

Welke rom gebruik je?

[ Voor 19% gewijzigd door born2tweak op 16-06-2021 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
born2tweak schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:56:
[...]

Nee, zowel via Bluetooth, Android auto als via Bluetooth headset prima volume, vergelijkbaar met vorige telefoon (Mi9T)

Misschien even kijken of er een beveiliging voor het volume op zit. Ivm te hoog volume voor je oordopjes. Eventueel ook absoluut volume uitzetten.

Welke rom gebruik je?
Gebruik de global (gekocht via belsimpel), heb het idee dat het in android auto zit.
Als ik die namelijk uitzet op mijn headunit van de auto kan het opeens wel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Laatst online: 22:15
G.Scholtens schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:15:
[...]

Gebruik de global (gekocht via belsimpel), heb het idee dat het in android auto zit.
Als ik die namelijk uitzet op mijn headunit van de auto kan het opeens wel hard.
Misschien vraag ik naar de bekende weg, maar heb je je volume op je telefoon ook op maximaal staan tijdens de bluetooth verbinding? Ik kwam er een tijdje geleden achter dat mijn telefoon dus ook zijn eigen aan te passen volume heeft tijdens de bluetooth verbinding, naast het volume via de auto zelf. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Nitrorcr op 17-06-2021 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Nitrorcr schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:20:
[...]

Misschien vraag ik naar de bekende weg, maar heb je je volume op je telefoon ook op maximaal staan tijdens de bluetooth verbinding? Ik kwam er een tijdje geleden achter dat mijn telefoon dus ook zijn eigen aan te passen volume heeft tijdens de bluetooth verbinding, naast het volume via de auto zelf. 8)7
Nee mijn volume staat op stil van de telefoon. Maar ook als ik em harder zet heeft het geen invloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Het lijkt mij helaas nog steeds niet om mijn Mi 11 te updaten naar 12.5 (global). Heeft ondertussen ieder van jullie wel al die update gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Wat mij opvalt bij mijn mi 11 ultra is dat er best een ratel in zit. Lijkt te komen door de camera(en de optische stabilisatie vermoed ik). Mijn OP 6 heeft ook een lichte ratel en vroeger mijn lumia's ook maar allemaal niet zo erg als de Mi 11 ultra. Iemand anders met dezelfde of andere ervaring met de mi 11 ultra?

Camera's, scherpstelling en stabilisatie lijken het wel goed te doen.

En wat zijn jullie ervaringen met hoesjes, voor de Mi 11 ultra?

[ Voor 8% gewijzigd door CR35 op 18-06-2021 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollabizack12
CR35 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:44:
Wat mij opvalt bij mijn mi 11 ultra is dat er best een ratel in zit. Lijkt te komen door de camera(en de optische stabilisatie vermoed ik). Mijn OP 6 heeft ook een lichte ratel en vroeger mijn lumia's ook maar allemaal niet zo erg als de Mi 11 ultra. Iemand anders met dezelfde of andere ervaring met de mi 11 ultra?

Camera's, scherpstelling en stabilisatie lijken het wel goed te doen.

Dit hebben alle moderne telefoons met ois. Geen zorgen om maken. Ik had een kevlar hoesje van Ali. Niet aan beginnen, ziet er leuk uit maar als je de telefoon laat vallen is het voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
hollabizack12 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:01:
[...]

Dit hebben alle moderne telefoons met ois. Geen zorgen om maken. Ik had een kevlar hoesje van Ali. Niet aan beginnen, ziet er leuk uit maar als je de telefoon laat vallen is het voorbij.
Duidelijk, bedankt! Kevlar hoesje keek ik ook al naar maar die zal ik dan overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Da_Vinz schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:55:
Voor de mensen die hun Mi 11 besteld hebben via TradingShenzhen, hoe lang duurde het voordat de telefoon er was na het bestellen ? Vorig jaar heb ik daar mijn Mi 10 Ultra besteld, die was er in net geen 3 weken. Nu heb ik 7 juni een Mi 11 Ultra besteld, en ik zie nu op 1 track en trace overzicht dat de verwachte aankomst datum 10 juli gaat zijn, dus meer dan een maand...
Verder valt het me op dat het pakket via bpost (Belgie) wordt verstuurd. Ik zie wel mijn NL adres terug als bestemming... Hoe was dit bij jullie ?
De Mi 11 Ultra is gister bezorgd, dus 15 dagen onderweg geweest, erg netjes.
De China rom die erop staat is prima bruikbaar so far... We direct de unlock aangevraagd, dus volgende week kan ik beslissen of ik over wil naar de xiaomi.eu ROM. Weet iemand zo of de Xiaomi.EU roms zijn gebaseerd op de china roms ? En is Xiaomi.EU 12.5.7 dan gebaseerd op de 12.5.7 china rom ?
UPDATE: Xiaomi.EU is in ieder geval gebaseerd op de China rom:
Based on China Stable / Weekly builds

[ Voor 5% gewijzigd door Da_Vinz op 23-06-2021 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
CR35 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:44:
Ik heb deze besteld:
https://nl.aliexpress.com/item/1005002373524678.html

Zou binnenkort binnen moeten komen... voor nu gebruik ik de meegeleverde transparante hoes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
Zijn er al mensen die de android 12 beta op hun mi 11 hebben geprobeerd? Ziet dat er net zo uit als op de pixel telefoons? Of krijg je dan gewoon aosp android? Kan er vrij weinig over vinden op YouTube...

Over een paar dagen kan ik de bootloader unlocken, ik overweeg om voor de gein de android 12 beta te installeren. Ik moet toch opnieuw beginnen als ik over wil naar de xiaomi.eu rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 09:19
Zijn er leden die de Xiaomi Mi 11 (pro) bij Giztop besteld hebben en hoe zijn die ervaringen? Ten opzichte van Tradingshenzhen is Giztop nog wat goedkoper voor hetzelfde product. Ben me namelijk aan het oriënteren voor een Mi 11 Pro 8gb/128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de Mi 11 in bezit en er zijn aantal punten waar ik voor nu mee zit, ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Problemen
  • Bij het gebruik van Android Auto moet ik telkens opnieuw bestandsoverdracht selecteren. Ik heb in de developer settings nu bestandsoverdracht als default geselecteerd, maar heb het nog niet weer getest.
  • Bij het gebruik van Android Auto ontvang ik continue door meldingen (te zien aan de edge lightning). Alle meldingen verwijderd maar het bleef zich daarna voordoen.
  • Bij het gebruik van donkere modus worden niet ondersteunende apps ook in het donkere modus uitgevoerd, ondanks dat ik dit voor de specifiek app zelf heb uitgezet.
  • Het downloaden van super achtergronden is niet mogelijk, het downloaden blijft op 0% staan. Update: zojuist opnieuw gecontroleerd en toen waren ze opeens gedownload[/li]
  • Dubbel tap to sleep werkt niet (alleen op het meldingenscherm). Wordt dit niet ondersteund?
Opmerkingen
  • Scrollen is in veel apps niet smooth, redelijk veel haperingen
  • Accuduur is mwah, ik haal ong. 5 on screen time (na mijn idee minder dan de OP 7T Pro). Is jullie ervaring dat dit nog beter wordt na mate van tijd?
Tot slot nog een drietal vragen over de EU rom:
  • Zijn er mensen die beide roms gebruikt hebben en kunnen aangeven of bovenstaande issues niet aanwezig zijn in de EU rom?
  • Is de EU rom "smoother" dan de global rom?
  • Ontvang je gewoon OTA updates of moet je deze telkens flashen?
  • Het toestel wordt erg snel warm, zelfs bij het gebruik van bijv. Instragram al.
Ik kom vanaf een OnePlus 7T Pro en merkt dat OnePlus de software toch iets beter voor elkaar heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door mb1234 op 28-06-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
12.5.2 is uit voor de Mi11.
Ben aan het updaten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xi-elf.
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-06-2024
Nfc betalen met Rabo lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
Ik heb mijn normale MI 11 vanochtend binnengekregen. Direct geupdate naar MIUI 12.5.1.
De update naar 12.5.2 heb ik nog niet. Tot nu toe vind ik MIUI helemaal niet zo'n onmogelijke UI is als soms gezegd wordt. Bloatware valt eigenlijk enorm mee. Een 6-tal games die je allemaal kan verwijderen worden meegeleverd. Voor de rest wat Xiaomi apps als Mi Community, Mi Video, Muziek, Gallerij, Notities en Thema's. Noem me ouderwets maar ik ben zo iemand die blij is met een telefoon waarop een Gallerij app wordt meegeleverd zodat ik Google Foto's kan vermijden. Je hebt verder gewoon een appdrawer, of je kan horizontaal swipen voor meer apps. Helaas kun je dit niet beide gebruiken. Wanneer je vanuit het homescreen naar links swiped krijg je gelukkig gewoon Google Feed, en geen Bixby of iets in die richting. Ik ben nog geen rare vertalingen of zinconstructies in de UI tegengekomen.

Het valt mij op dat de MIU een beetje uit ziet als Apple IOS. Veel scherpe witte icoontjes met vervagende achtergronden. Ziet er allemaal gelikt uit naar mijn mening, maar het zal (komende van Oxygen) OS wel even wennen zijn. De telefoon is in ieder geval retesnel. Het scherm is geweldig, en de camera ook. De image processing lijkt me bijzonder goed. Geen kunstmatige oversharpening en gewoon enorm veel detail en dynamisch bereik.

Ik heb mijn MI11 gekocht bij Belsimpel, voor €545,- i.c.m. een abonnement van Tele2. Deze heeft dus de global ROM en hier is tot nu toe niks mis mee, maar misschien komt dat nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
ik heb zojuist mijn Mi 11 Ultra in gebruik genomen. Is het eerste Xiaomi toestel dat ik heb. Ik krijg in de gmail app voor mijn exchange account de pushmail niet geactiveerd. Kan alleen maar ophalen per 15 minuten. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
Da_Vinz schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:25:
Zijn er al mensen die de android 12 beta op hun mi 11 hebben geprobeerd? Ziet dat er net zo uit als op de pixel telefoons? Of krijg je dan gewoon aosp android? Kan er vrij weinig over vinden op YouTube...

Over een paar dagen kan ik de bootloader unlocken, ik overweeg om voor de gein de android 12 beta te installeren. Ik moet toch opnieuw beginnen als ik over wil naar de xiaomi.eu rom...
Heb toch maar besloten de android 12 beta niet op de Mi 11 Ultra te installeren, had nog een 'oude' Pixel 4 liggen, daar maar de beta op geinstalleerd om wat mee te spelen. Gistermiddag van de Mi 11 Ultra de bootloader unlocked, TWRP geboot, de data partitie leeggegooid en de laatste xiaomi.eu weekly beta geinstalleerd. Kwam met de CN rom toch her en der wat chinees tegen (bv bij het installeren van APK bestanden). Verder herken ik me in het verhaal van @BasRB (een paar posts omhoog).

En @leergierig ik gebruik alleen 2 gmail accounts (prive en zakelijk) in de GMail app, dus geen ervaring met Exchange account. Ik zou verwachten dat dit niet anders zou werken dan in de GMail app van een andere Android telefoon ?!

@mb1234 Ik gebruik geen Android auto, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Misschien wel even handig om onderscheid te maken tussen de diverse ROM versies. Xiaomi maakt zelf een MIUI versie, hierin heb je China, Global en volgens mij ook een EU versie. Daarnaast maken ze bij Xiaomi.eu nog een eigen/custom rom gebaseerd op de Chinese versie van MIUI. Dit zijn mijn inziens de meeste relevante ROMs voor ons in NL.

Ik ben zelf begonnen met de China ROM (stond op de telefoon toen ik hem kreeg) en nu dus de Xiaomi.eu beta. Bij beide is de ervaring een vloeiend OS. Als je TWRP hebt geïnstalleerd kun je volgens mij de updates ook gewoon ophalen en installeren zoals je dat bij de officiele Xiaomi ROM doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
RoadRunnerRik schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:32:
Zijn er leden die de Xiaomi Mi 11 (pro) bij Giztop besteld hebben en hoe zijn die ervaringen? Ten opzichte van Tradingshenzhen is Giztop nog wat goedkoper voor hetzelfde product. Ben me namelijk aan het oriënteren voor een Mi 11 Pro 8gb/128gb.
Apart dat Giztop voor deze telefoon goedkoper is, voor de Mi 11 Ultra is TradingShenzhen juist weer goedkoper. Maar volgens mij hoorde ik op een aantal Youtube filmpje Giztop ook voorbij komen.

Let er wel op dat je over alles wat van buiten de EU(?) naar NL wordt verscheept, vanaf 1 juli mogelijk extra belasting gaat betalen. Geen idee hoe dat gaat uitpakken als je een telefoon vanuit China laat overkomen... Bij TradingShenzhen kon je tot nu toe voor 16 euro 'global shipping' kiezen waardoor je geen extra import kosten oid hoefde te betalen. Dat is bij mij al 2x zo gelopen (voor de Mi 10 Ultra vorig jaar en de Mi 11 Ultra 3 weken geleden).. Maar ik weet niet of dat dus na 1 juli ook zo gaat werken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Ben sinds kort ook de gelukkige bezitter van de Mi11 ultra. Wat een mooi toestel zeg. Het gewicht valt blijkbaar wel mee. Wat ik wel jammer vindt is dat het besturingssysteem geen eigen Health app heeft net als die van Samsung, maar die kun je gewoon installeren. ABNAMRO werkt gewoon ook ICS card werkt.
Het toestel werkt ook beter dan de Samsung S21 Ultra, wat een gedrocht is dat zeg. De camera kan gewoon niet beter. Mijn conclusie toptoestel. Hier kan ik weer een tijdje mee doen.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
migros schreef op zondag 4 juli 2021 @ 14:33:
Ben sinds kort ook de gelukkige bezitter van de Mi11 ultra. Wat een mooi toestel zeg. Het gewicht valt blijkbaar wel mee. Wat ik wel jammer vindt is dat het besturingssysteem geen eigen Health app heeft net als die van Samsung, maar die kun je gewoon installeren. ABNAMRO werkt gewoon ook ICS card werkt.
Het toestel werkt ook beter dan de Samsung S21 Ultra, wat een gedrocht is dat zeg. De camera kan gewoon niet beter. Mijn conclusie toptoestel. Hier kan ik weer een tijdje mee doen.
Ben benieuwd wat je van de camera vd Mi 11 Ultra vindt tov die van de Samsung. De camera van de Samsung S21 Ultra wordt toch ook als 1 van de best van het moment gezien in mijn beleving.

Verder ben ik benieuwd waar je de telefoon hebt besteld ? Want als deze van buiten de EU komt hoe is dat gegaan met de nieuwe BTW regeling ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollabizack12
De camera van de s21 ultra vond ik erg tegenvallen. Kreeg er een S10 plus gevoel van. Naar mijn mening kon ik met mijn Huawei P20 pro veel mooiere foto's maken. De camera van de 11 ultra is zoveel beter. Helemaal in huis bij het fotograferen van bewegende kinderen en het
maken van portretten. Ik ben nu weer terug bij mijn Xiaomi mi 10 pro en ook die camera vind ik beter dan de s21 ultra. Samsung is het gewoon niet voor mij. Goeie allrounder opzich maar blinkt nergens in uit. Als je iemand een foto laat zien die je gemaakt hebt met een mi11 ultra staat men echt even te kijken. Met een Samsung heb je dat wow gevoel nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasRB
Da_Vinz schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:07:
[...]

Ben benieuwd wat je van de camera vd Mi 11 Ultra vindt tov die van de Samsung. De camera van de Samsung S21 Ultra wordt toch ook als 1 van de best van het moment gezien in mijn beleving.

Verder ben ik benieuwd waar je de telefoon hebt besteld ? Want als deze van buiten de EU komt hoe is dat gegaan met de nieuwe BTW regeling ?
Anandtech heeft hier onlangs een mooie test over uitgebracht. Het voordeel van de test bij Anandtech is dat ze de foto's in volledige resolutie uploaden, iets wat helaas bijna geen enkele vergelijkingsite doet.

Ik heb veel foto's uit deze test gedownload en bijgewerkt naar 16:9 verhouding. Op een 4k scherm met goede kleurcalibratie kan je dan precies zien wat de verschillen zijn. Dit is tevens ook eigenlijk de enige manier om écht een volledig beeld te krijgen van de verschillen in camerakwaliteit. Wanneer je een cameratest op youtube bekijkt kun je van de orginele imageprocessing van de telefoons nauwelijks wat terugzien omdat de YouTubecompressie te dominant is. Mij valt op dat de S21 ultra iets meer dynamisch bereik heeft, maar dat de foto's van de Xiaomi telefoons er natuurlijker uitzien. De samsung foto's zien er allemaal een beetje "pixelig" uit. Door deze oversharpening ziet het er wellicht bij het inzoomen op de telefoon zelf wat mooier uit, maar op een groot 4k scherm vallen de samsung foto's wat mij betreft gelijk door de mand. Toch worden beide telefoon compleet omvergeblazen door de echte DSLR. Wél denk ik dat de Xiaomi Mi 11 Ultra in de meeste gevallen het dichtstbij de DSLR komt.

Ook valt mij op dat de reguliere Mi 11 het eigenlijk verassend goed doet. Er is vaak zichtbaar meer detail dan beide Ultra's vanwege de 27 megapixel modus. Wat wel jammer is aan de foto's van de reguliere Mi 11 tegen de Ultra, is dat de foto's van de Ultra in de hoeken veel scherper zijn.

Moraal van het verhaal: De Samsung telefoons zijn op cameragebied wat mij betreft een beetje overrated. Door de agressieve fotoprocessing zien de samsung foto's er op een groot scherm helemaal niet mooi uit. Dit geldt nóg meer voor de foto's van de Oneplus 9 Pro, moet je die maar eens uitvergroten. Het ziet er echt niet uit. Aan de hand van deze test heb ik twee weken geleden besloten de "gewone" Mi 11 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
BasRB schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:55:
[...]

Ook valt mij op dat de reguliere Mi 11 het eigenlijk verassend goed doet. Er is vaak zichtbaar meer detail dan beide Ultra's vanwege de 27 megapixel modus. Wat wel jammer is aan de foto's van de reguliere Mi 11 tegen de Ultra, is dat de foto's van de Ultra in de hoeken veel scherper zijn.
Uhhm bedoel je hiermee dat de reguliere Mi 11 een 27 megapixel modus heeft of de ultra's?

Kan op mijn Mi 11 namelijk geen 27 megapixel modus vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
mb1234 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:11:
[...]

Uhhm bedoel je hiermee dat de reguliere Mi 11 een 27 megapixel modus heeft of de ultra's?

Kan op mijn Mi 11 namelijk geen 27 megapixel modus vinden :?
Dat klopt! Deze modus zal je in de instellingen inderdaad niet vinden, want de Mi 11 staat standaard op 27 megapixel ingesteld. De exacte resolutie is 6016 x 4512 = 27.144.192 pixels. Optioneel heb je wel de 108 megapixel modus. In dat geval wordt de resolutie vier keer zo groot, maar door een ingewikkeld verhaal met pixelgrote en kleuropname wordt de foto dan niet vier keer meer detailrijk. De 27 megapixel foto's van de Mi 11 gaan in sommige gevallen ook al ver over de 10mb per foto dus die 108 MP modus zal ik in de praktijk niet gebruiken.

De Mi 11 Ultra heeft een 50 megapixelcamera en deze deelt de resolutie net als de normale Mi 11 ook door 4, waarbij je uitkomt op een standaardresolutie van 12.484.800 pixels voor de ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Da_Vinz schreef op maandag 5 juli 2021 @ 13:07:
[...]

IK heb het toestel gewoon via gsmweb.nl gekocht via verlenging van mijn abonnement. Met Tele2 kom je uit op 924 euro. Bijna net zo goedkoop als import maar dan zonder al het gedoe. Bij Tele2 kun je kiezen voor een maandabonnement en dan de telefoon afkopen. Zo is is geen 1200 euro meer :+ :+

De camera is gewoon gevoel. Bij de MediaMarkt was ik gewoon niet overtuigd van de S21 Ultra.

[ Voor 6% gewijzigd door migros op 05-07-2021 15:40 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
BasRB schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:21:
[...]

Dat klopt! Deze modus zal je in de instellingen inderdaad niet vinden, want de Mi 11 staat standaard op 27 megapixel ingesteld. De exacte resolutie is 6016 x 4512 = 27.144.192 pixels. Optioneel heb je wel de 108 megapixel modus. In dat geval wordt de resolutie vier keer zo groot, maar door een ingewikkeld verhaal met pixelgrote en kleuropname wordt de foto dan niet vier keer meer detailrijk. De 27 megapixel foto's van de Mi 11 gaan in sommige gevallen ook al ver over de 10mb per foto dus die 108 MP modus zal ik in de praktijk niet gebruiken.

De Mi 11 Ultra heeft een 50 megapixelcamera en deze deelt de resolutie net als de normale Mi 11 ook door 4, waarbij je uitkomt op een standaardresolutie van 12.484.800 pixels voor de ultra.
Ah weer wat geleerd, dat wist ik niet.

Best raar de Ultra 'maar' 12 pixels heeft (ondanks dat meer pixels niet beter is, maar toch).

Ik vind de foto's van de Mi 11 ook prima, mis alleen de telefotolens van mijn OP 7T Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
BasRB schreef op maandag 5 juli 2021 @ 14:55:
[...]

Anandtech heeft hier onlangs een mooie test over uitgebracht. Het voordeel van de test bij Anandtech is dat ze de foto's in volledige resolutie uploaden, iets wat helaas bijna geen enkele vergelijkingsite doet.
Deze review had ik nog niet gelezen, thanks voor het delen.

Zijn hier al mensen aan het schieten met een GCAM port (dus de google pixel camera software geschikt gemaakt voor andere merken telefoons) ?
Er is nu zelf een crowd funding gestart voor 1 van de bekendere GCAM port developer Arnova8G2, zodat hij een Mi 11 Ultra kan kopen en zijn GCAM port geschikt kan maken speciaal voor de Mi 11 Ultra...

In deze telegram chat vind je de link: https://t.me/GCam_MI11 (ik heb zelf ook 10 euro gedoneerd)
Maar je vindt er ook foto's gemaakt met de GCAM port en links naar de APK bestanden etc.

Momenteel gebruik ik de Wichaya 1.2 versie met de "Wichaya 1.2 Dennis" xml... dit geeft erg mooie plaatjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
mb1234 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:40:
[...]
Best raar de Ultra 'maar' 12 pixels heeft (ondanks dat meer pixels niet beter is, maar toch).
De sensor heeft 50 megapixels, maar ze combineren 4 pixels, dus je houdt foto's van 12,5 megapixels over.
Door te combineren krijgen je 'grotere' pixel, die nog meer licht binnenkrijgen, wat minder ruis en minder beweging betekent....

Pixel Binning heet dit: https://www.androidauthor...-is-pixel-binning-966179/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
migros schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:39:
[...]
IK heb het toestel gewoon via gsmweb.nl gekocht via verlenging van mijn abonnement. Met Tele2 kom je uit op 924 euro. Bijna net zo goedkoop als import maar dan zonder al het gedoe. Bij Tele2 kun je kiezen voor een maandabonnement en dan de telefoon afkopen. Zo is is geen 1200 euro meer :+ :+

De camera is gewoon gevoel. Bij de MediaMarkt was ik gewoon niet overtuigd van de S21 Ultra.
Geen 1200 euro meer... maar wel een duur abonnement denk ik ?!
Op die manier betaal je natuurlijk gewoon op een andere manier voor je telefoon...
Ik heb nu iets van 13 euro pm kwijt voor onbeperkt bellen en 6 gb data op het KPN netwerk.

Maar goed dingen als garantie en nu de import BTW zijn wel goede redenen om een telefoon
hier te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Da_Vinz schreef op maandag 5 juli 2021 @ 15:58:
[...]

De sensor heeft 50 megapixels, maar ze combineren 4 pixels, dus je houdt foto's van 12,5 megapixels over.
Door te combineren krijgen je 'grotere' pixel, die nog meer licht binnenkrijgen, wat minder ruis en minder beweging betekent....

Pixel Binning heet dit: https://www.androidauthor...-is-pixel-binning-966179/
Ik weet dat de sensor 50 megapixels heeft, maar ik bedoel meer dat na het combineren het 12 megapixels zijn en bij de Mi 11 27.

Of worden de foto's van de Mi 11 niet standaard combineert van 108 mp naar 27 en zijn het 'gewoon' 27 megapixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Da_Vinz schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:01:
[...]

Geen 1200 euro meer... maar wel een duur abonnement denk ik ?!
Op die manier betaal je natuurlijk gewoon op een andere manier voor je telefoon...
Ik heb nu iets van 13 euro pm kwijt voor onbeperkt bellen en 6 gb data op het KPN netwerk.

Maar goed dingen als garantie en nu de import BTW zijn wel goede redenen om een telefoon
hier te kopen.
De simonlys zijn tegenwoordig net zo duur als met een toestel. Zou wel fijn zijn als je eerst effe keek wat de kosten zijn en hoe je kan bestellen. je kan de gsm ook kopen met het goedkoopste abonnement en dan is ie net zo duur als met het duurste. Echt reageren om te reageren is zo jammer...

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
mb1234 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:13:
[...]

Ik weet dat de sensor 50 megapixels heeft, maar ik bedoel meer dat na het combineren het 12 megapixels zijn en bij de Mi 11 27.

Of worden de foto's van de Mi 11 niet standaard combineert van 108 mp naar 27 en zijn het 'gewoon' 27 megapixels?
De reden dat de mi 11 de pixels combineert naar 27 megapixels is omdat 108:4 27 is. Dit soort sensoren hebben 4 pixels nodig om tot 1 pixel te komen. Dit noemen ze 'pixelbinning'. De Ultra combineert naar 12,5 megapixel omdat dit precies vier keer in 50 megapixel past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
mb1234 schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:13:
[...]

Volgens mij is het hier inderdaad ook een 108 MP sensor, waarbij pixels worden gecombineerd waarbij je een 27 MP foto over houdt ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
migros schreef op maandag 5 juli 2021 @ 16:17:
[...]

De simonlys zijn tegenwoordig net zo duur als met een toestel. Zou wel fijn zijn als je eerst effe keek wat de kosten zijn en hoe je kan bestellen. je kan de gsm ook kopen met het goedkoopste abonnement en dan is ie net zo duur als met het duurste. Echt reageren om te reageren is zo jammer...
Zucht... weer zo'n zuurpruim... ik zeg ook nog "DENK IK ?!". Ik zie inderdaad dat als je Tele2 pakt, je voor 14 euro per maand ook aan de onbeperkt bellen + 5gb data zit, wel voor een abonnement voor 2 jaar. Maar weer wat geleerd. Ik zal proberen in het vervolg nog duidelijker aan te geven dat ik het niet hebt opgezocht maar dat een gevoel is dat ik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Ik kan geen Health app vinden van Xiaomi. Die van de Samsung Galaxy registreert de loopbewegingen bijna niet of ligt dit aan de MI11 ultra?

Love you 2 Da_Vinz, was geen sneer ;)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
migros schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:19:
Haha.... nou zo ver wilde ik niet gaan :P ... maar tof dat je t nog ff meld...
En terug on topic... Sorry ik gebruik geen health app..

Edit:
Heb je de Google Fit app al geprobeerd ?
https://play.google.com/s....apps.fitness&hl=nl&gl=US

[ Voor 21% gewijzigd door Da_Vinz op 05-07-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
migros schreef op maandag 5 juli 2021 @ 21:19:
Ik kan geen Health app vinden van Xiaomi. Die van de Samsung Galaxy registreert de loopbewegingen bijna niet of ligt dit aan de MI11 ultra?

Die app van xiaomi heet mi fit staat in de playstore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
Voor de mensen die nog een mooi hoesje zoeken, ik heb deze besteld voor de Mi 11 Ultra:

https://a.aliexpress.com/_mK2yk4H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Ondertussen moet iedere mi 11 te updaten zijn naar miui 12.5 (global rom) toch?
Want wat ik ook probeer, het lukt mij maar niet om hem de update te geven, en het begint me aardig te irriteren :(
Iemand nog enige tips die ik kan uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
rolandmegens schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:46:
Want wat ik ook probeer, het lukt mij maar niet om hem de update te geven, en het begint me aardig te irriteren :(
Je zou even kunnen proberen om een VPN op te zetten naar bijvoorbeeld Duitsland, dat wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
rolandmegens schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:46:
Je kunt de update ook handmatig downloaden, en in het 'controleren op een update' scherm bovenin op de 3 puntjes klikken. Daar kies dan de optie 'Choose update package' en selecteer de update zip file.
Instructies staan ook hier: https://www.xda-developer...omi-mi-redmi-smartphones/ (onder het 'recovery ROM' kopje)

Maak voor de zekerheid wel even een backup van belangrijke zaken !!!

Als je de 'Choose update package' optie niet beschikbaar heb, moet je een paar keer op het '12' icoon klikken in het Update scherm (zie dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=tcX8khoaipg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
@mb1234 Goed idee, die zal ik nog even uit proberen :)

@Da_Vinz Helaas lukt het mij op geen enkele manier om die 3 puntjes te krijgen. Als ik veel op die grote 12 klik dan geeft hij na een tijdje wel aan " extra update functies staan aan", maar dan zie ik nergens de puntjes of een mogelijkheid tot de extra opties

edit: Als ik het update scherm open verdwijnen die 3 puntjes binnen een halve seconde. Daarna krijg ik ze nooit meer te zien. Pas als ik mobiel opnieuw opstart zie ik ze weer, en dan weer maar voor een halve seconde. Misschien toch maar een factory reset of EU rom gebruiken :( al heb ik niet zo'n zin in alles weer compleet opnieuw instellen etc.

[ Voor 35% gewijzigd door rolandmegens op 13-07-2021 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
rolandmegens schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:20:
edit: Als ik het update scherm open verdwijnen die 3 puntjes binnen een halve seconde. Daarna krijg ik ze nooit meer te zien. Pas als ik mobiel opnieuw opstart zie ik ze weer, en dan weer maar voor een halve seconde. Misschien toch maar een factory reset of EU rom gebruiken :( al heb ik niet zo'n zin in alles weer compleet opnieuw instellen etc.
Mmmm... dat herken ik niet... de enige andere optie is de bootloader unlocken, TWRP recovery installeren en de update via TWRP flashen (dit doe ik ook met de wekelijkse xiaomi.eu versie). Of toch gewoon wachten tot de update wordt aangeboden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Da_Vinz schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:36:
[...]

Mmmm... dat herken ik niet... de enige andere optie is de bootloader unlocken, TWRP recovery installeren en de update via TWRP flashen (dit doe ik ook met de wekelijkse xiaomi.eu versie). Of toch gewoon wachten tot de update wordt aangeboden....
Ik denk dat ik het nog een paar weken afwacht, en anders toch maar unlocken inderdaad en zelf maar installeren oid.
Heb er alleen geen zin in om dadelijk wekelijks/maandelijks op die manier een update te installeren. Wil dit wel gewoon via OTA/automatisch O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:16
rolandmegens schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:54:
[...]

Heb er alleen geen zin in om dadelijk wekelijks/maandelijks op die manier een update te installeren. Wil dit wel gewoon via OTA/automatisch O-)
De Xiaomi.EU roms hebben tegenwoordig ook gewoon OTA updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
bob-nwk schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:24:
[...]

Oeh nice, dan grote kans dat ik daarvoor zal gaan :)
Ben ondertussen ook wel benieuwd naar het verschil tussen miui 12 en 12.5

[ Voor 13% gewijzigd door rolandmegens op 15-07-2021 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_Vinz
bob-nwk schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:24:
[...]
Geldt dit ook voor de weekly's ? Ik ben altijd ongeduldig en houdt elke donderdag middag de androidfilehost folders in de gaten om de laatste weekly handmatig te downloaden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:16
Da_Vinz schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Geldt dit ook voor de weekly's ? Ik ben altijd ongeduldig en houdt elke donderdag middag de androidfilehost folders in de gaten om de laatste weekly handmatig te downloaden 8)7
Zeker! Ik draai zelf ook de weekly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
bob-nwk schreef op maandag 19 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Zeker! Ik draai zelf ook de weekly.
Weer wat geleerd, ga ik dat ook proberen, scheelt 'een hoop' geklooi. Las ik nu ergens dat we binnenkort MIUI 13 gaan krijgen in de beta/weekly's ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
Zit al een tijdje te loeren naar die Mi 11 Ultra maar dat ding is erg slecht te verkrijgen, zit bij Tele2 en daar kunnen ze hem niet leveren. Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 14:55:
Zit al een tijdje te loeren naar die Mi 11 Ultra maar dat ding is erg slecht te verkrijgen, zit bij Tele2 en daar kunnen ze hem niet leveren. Iemand enig idee hoe dat kan?
Bij de MediaMarkt nog wel verkrijgbaar. In de rest van NL niet meer te verkrijgen. Ik heb de mijne bij GSMWEB gehaald maar daar ook niet meer verkrijgbaar.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 14:13
migros schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 15:45:
[...]

Bij de MediaMarkt nog wel verkrijgbaar. In de rest van NL niet meer te verkrijgen. Ik heb de mijne bij GSMWEB gehaald maar daar ook niet meer verkrijgbaar.
Gisteren bij MM geweest, ook niet verkrijgbaar. Er staat op de website dat er 1 online verkrijgbaar is. Maar het systeem van de MM werkt zo dat er minimaal ergens 1 toestel moet zijn om het in de systemen te kunnen krijgen.

Dus, ik heb eerst gebeld. Dan moet je naar de winkel komen. Naar de winkel gereden, 15 minuten gewacht voordat iemand kon helpen. Vervolgens: nee, die hebben we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

KaiseRRuby schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:24:
[...]

Gisteren bij MM geweest, ook niet verkrijgbaar. Er staat op de website dat er 1 online verkrijgbaar is. Maar het systeem van de MM werkt zo dat er minimaal ergens 1 toestel moet zijn om het in de systemen te kunnen krijgen.

Dus, ik heb eerst gebeld. Dan moet je naar de winkel komen. Naar de winkel gereden, 15 minuten gewacht voordat iemand kon helpen. Vervolgens: nee, die hebben we niet.
Wel balen. Maar het is altijd wachten op een nieuwe lading uit China.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
KaiseRRuby schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:24:
[...]

Je kan hem gewoon nog steeds rechstreeks bij Xioami kopen:

https://www.mi.com/nl/buy/product/mi-11-ultra

Geen informatie beschikbaar

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Xiaomi Mi 11] Levertijden & Prijzen
- Accesoires: [Xiaomi Mi 11] Accessoires~[/]