Ten eerste gaat het in dit Ultra segment om features. Zeker als het anno 2021 bassale functies betreft. Lang niet iedereen boeit 4K selfie maar het moet er gewoon op zitten.Adion schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:09:
[...]
Dan vergeet je wel het schermpje op de achterkant natuurlijk. Verder vraag ik me af of er momenteel een telefoon is waar de frontcamera zo goed is dat je het verschil zou zien tussen 4k en FHD, zelfs als die het zouden toelaten?
[...]
Inderdaad jammer dat het niet als alternatief always on display gebruikt kan worden (hoewel het front-scherm daar prima voor werkt), maar voor de camera blijft het een leuke extra en daarmee dus niet meteen nutteloos.
[...]
De mijne kwam in China met een 67W lader zonder meerprijs.
De meesten doen ook geen ruk met NFC, 8K video recording, en vrijwel niemand gaat echt 3meter diep met zijn smartphone maar we willen wel dat het erop zit.
Zeker als toestellen die de helft kosten ( of minder) die functies soms ook hebben).
In dit geval verwijs je naar de main camera en daar heb je een punt voor selfie, ware het niet dat je GEEN video recording kan bekijken via dat kleine display en dus is nutteloos.
Ik durf het woord nutteloos te gebruiken want:
- niks qua video recording op dat ding
- ook geen AOD want na 30s gaat hij uit
- te klein voor teasers en previews
Het is in wezen een luxe notificatie led en deels bruikbaar voor fotografie.
Tja, als je dan kijkt naar wat dus wel werkt dan is het nutteloos tenzij je een voetbalvrouw, BNer of andere celeb bent die zichzelf erg belangrijk vind en de hele dag selfies schiet.
Die 67W lader is zeer welkom, weet je zeker dat je een optimale lader hebt (en kabel !) Ipv gokken en vaak mindere prestaties te hebben.