Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 22:03
Adion schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:09:
[...]

Dan vergeet je wel het schermpje op de achterkant natuurlijk. Verder vraag ik me af of er momenteel een telefoon is waar de frontcamera zo goed is dat je het verschil zou zien tussen 4k en FHD, zelfs als die het zouden toelaten?

[...]

Inderdaad jammer dat het niet als alternatief always on display gebruikt kan worden (hoewel het front-scherm daar prima voor werkt), maar voor de camera blijft het een leuke extra en daarmee dus niet meteen nutteloos.

[...]

De mijne kwam in China met een 67W lader zonder meerprijs.
Ten eerste gaat het in dit Ultra segment om features. Zeker als het anno 2021 bassale functies betreft. Lang niet iedereen boeit 4K selfie maar het moet er gewoon op zitten.
De meesten doen ook geen ruk met NFC, 8K video recording, en vrijwel niemand gaat echt 3meter diep met zijn smartphone maar we willen wel dat het erop zit.
Zeker als toestellen die de helft kosten ( of minder) die functies soms ook hebben).

In dit geval verwijs je naar de main camera en daar heb je een punt voor selfie, ware het niet dat je GEEN video recording kan bekijken via dat kleine display en dus is nutteloos.

Ik durf het woord nutteloos te gebruiken want:
- niks qua video recording op dat ding
- ook geen AOD want na 30s gaat hij uit
- te klein voor teasers en previews

Het is in wezen een luxe notificatie led en deels bruikbaar voor fotografie.
Tja, als je dan kijkt naar wat dus wel werkt dan is het nutteloos tenzij je een voetbalvrouw, BNer of andere celeb bent die zichzelf erg belangrijk vind en de hele dag selfies schiet.

Die 67W lader is zeer welkom, weet je zeker dat je een optimale lader hebt (en kabel !) Ipv gokken en vaak mindere prestaties te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:55
Denk dat het verhaal met een top segment telefoon wel wat genuanceerder ligt.
Features wat voor de een misschien niet van toepassing is kan voor de andere handig zijn.
Jij vind het rear display gelijk nutteloos maar die paar extra dingen die erop zitten zou ik wel handig vinden.
Voor mij is het ook doordat ze de camera bump doortrekken deze niet meer instabiel op tafel ligt dat is voor mij erg vervelend.

Als je niets met selfies hebt kan dat maar er zijn genoeg andere die het fijn vinden. Ik had het nooit gedacht maar sinds ik kinderen heb is voor mij deze camera ook belangrijker geworden.
En dat is ook de reden dat ik naar deze telefoon aan het kijken ben omdat het een goede camera heeft. De momenten met en van de kinderen gaan zo snel dat je deze wilt vast leggen.
Ik heb een hele goede Sony Mark IV camera maar die heb je niet constant op zak.
En als je een goede camera wilt kom je in hogere prijs klasse terecht.

Ik had de oneplus9 pro op het oog echter door de wisselvallige presentaties van de camera staat deze wel op plek 2.
Apple en Samsung doe ik niet aan dus kijk ik naar andere merken.
Als ik dik 900 euro uit ga geven wil ik wel waar voor me geld en geef nog liever 200 meer uit dat het goed is dan de kwaliteit net niet is. En dat is voor mij de camera en de rear display is Nice to have.

Telefoos zijn heel persoonlijk en het is altijd wikken en wegen welke zaken op de telefoon van belang zijn voor jou. En op elke telefoon zitten functies die je niet of nauwelijks gebruikt no big deal.

En ook om op het laden te eindigen snel laden en draadloos laden is welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik weet bijna zeker dat het kleine schermpje gebruikt kan worden voor video Frankietech gaf daar al een hint naar.
En wellicht en handige modder die een Magisk module knutselt.

En het is elke keer hetzelfde met een flagship toestel. Ik heb nog nooit een toestel gehad die ook minpunten heeft.

Ik vond de ultra echt ultra lelijk. Maar hoe vaker ik m zie des te beter vond ik m eruit zien.

En als je Apple en Samsung niets vind is dit de beste optie naar mijn idee.

Ik koop eens in de tweede jaar en dan wil ik de snelste SOC en goede camera mogelijkheden.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Verwijderd.

[ Voor 97% gewijzigd door wackidth op 11-04-2021 00:53 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:26
wackidth schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:19:
Ik weet bijna zeker dat het kleine schermpje gebruikt kan worden voor video Frankietech gaf daar al een hint naar.
In de huidige firmware is de optie om het schermpje aan te zetten enkel beschikbaar in foto mode en niet in video mode.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:27
Adion schreef op zondag 11 april 2021 @ 06:07:
[...]

In de huidige firmware is de optie om het schermpje aan te zetten enkel beschikbaar in foto mode en niet in video mode.
Als je in fotomode bent en je houdt de shutterknop ingedrukt maak je een kort filmpje van 15 seconden. Op die manier kan je wel gebruik maken van het kleine scherm om te filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-06 19:35
wackidth schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:19:
Ik koop eens in de tweede jaar en dan wil ik de snelste SOC en goede camera mogelijkheden.
Correct me if I'm wrong maar volgens mij heb je een maand of 2 een Mi 11 gekocht en nu een Mi 11 Ultra toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
bob-nwk schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:00:
[...]

Correct me if I'm wrong maar volgens mij heb je een maand of 2 een Mi 11 gekocht en nu een Mi 11 Ultra toch? :)
Klopt... Mi11 is inmiddels verkocht.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
bob-nwk schreef op zondag 11 april 2021 @ 10:00:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI6XZghgC1C7_nBz-rcqAP68XvE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bXB654TrxDfWSaRgBwgnFUDT.jpg?f=fotoalbum_large

Ziet er uit of het hoesje niet de lens beschermt. Dit was ook het geval met de Mi11 en origineel hoesje.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
wackidth schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:46:
[...]

[Afbeelding]

Ziet er uit of het hoesje niet de lens beschermt. Dit was ook het geval met de Mi11 en origineel hoesje.
Zijn dat nou krassen? Victus zou toch extreem sterk moeten zijn?

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
NosferatuX schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:54:
[...]

Zijn dat nou krassen? Victus zou toch extreem sterk moeten zijn?
Denk niet dat op dat kleine scherm Victus zit.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
wackidth schreef op zondag 11 april 2021 @ 23:16:
[...]

Denk niet dat op dat kleine scherm Victus zit.
Hmm je zou toch juist willen dat je lenzen het beste beschermd zijn

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• musback
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01 22:07
Dag allen!
Na een maandje gebruik heb ik mijn ervaringen met de Mi 11 (gewone versie) uitgeschreven in een zeer uitgebreide review. Nee, geen klassieke benchmarks of cameravergelijkingen, maar meer focus op de wat geavanceerde/opmerkelijke features. Hopelijk helpt het iemand om al dan niet over te stappen naar deze geweldige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleAlgra
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-11-2023
Hey!

Ik heb nu ongeveer een maand mijn Mi 11 in gebruik, en ben er redelijk tevreden over.

Ik zit alleen met het probleem dat mijn WiFi ontzettend traag is, op 5Ghz heb ik boven (eerste verdieping andere kant huis, niet zo ver van de modem af) weinig tot geen bereik en ook geen snelheid. Op 2.4Ghz wel volle bereik maar maximaal 3Mbps.

Mijn vorige mobiel een Pocophone F1 had 230Mbps in dezelfde kamer, op 5Ghz en bijna volledige bereik. Mijn vriendin haar telefoon, een Mi 10 heeft ook volledige bereik en ongeveer dezelfde snelheden.

Zou er iets met het netwerk module kunnen zijn of de antennes? Ik loop nu bijna continu op data (5G via Vodafone, dat gaat wel als een speer) maar WiFi is ook wel handig.

Ook heb ik vaak dat ik niet meer VOLTE kan gebruiken, ene keer werkt het wel en de andere keer niet. Daarbij heb ik de *#*# codes ook al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Even navraag gedaan of bij het originele hoesje van de MI11 Ultra de lens beschermt wordt. Dmv verhoging oid.
Dit is dus niet het geval.

Hier liep ik ook al tegenaan bij de MI11.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
wackidth schreef op woensdag 14 april 2021 @ 13:30:
Even navraag gedaan of bij het originele hoesje van de MI11 Ultra de lens beschermt wordt. Dmv verhoging oid.

Hmm da's wel een tegenvaller. Ik heb een paar van die tempered glasses besteld voor op de camera, dat zou i.c.m. dat hoesje wel voldoende moeten zijn hoop ik. We zullen zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• luckyluc100
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-05 18:27

Vandaag de Mi 11 Ultra ontvangen, het hoesje steekt wel degelijk een mm hoger uit dan de camera. Het is niet veel maar hij ligt dus niet op het glas. Verder is vooral die 480 Hz touch sampling rate voor mij een gamechanger, dat is echt fantastisch. Het toestel voelt belachelijk snel qua response. Camera voor nu top, geen blurry zooi wat Samsung je voorschoteld bij bewegende objecten. Verdere indrukken volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk

Ik heb deze camera protector erop: https://pt.aliexpress.com...t.0.0.5c1c3c00YgxYTZ&mp=1
Voegt genoeg bescherming toe en het toestel wordt er niet onnodig veel dikker door.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4H6vVwo99jmqYTq4wBAKNeKf1k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8pfNrEBtnbiZ7tnEbTl2Yl2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
luckyluc100 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:24:
[...]

Vandaag de Mi 11 Ultra ontvangen, het hoesje steekt wel degelijk een mm hoger uit dan de camera. Het is niet veel maar hij ligt dus niet op het glas. Verder is vooral die 480 Hz touch sampling rate voor mij een gamechanger, dat is echt fantastisch. Het toestel voelt belachelijk snel qua response. Camera voor nu top, geen blurry zooi wat Samsung je voorschoteld bij bewegende objecten. Verdere indrukken volgen. :)
Waar heb je de Mi 11 Ultra besteld dat je hem nu al binnen hebt ? En welke telefoon had je hiervoor (een Samsung?) en hoeveel beter is de camera vd Mi 11 Ultra ? De camera zou voor mij DE reden zijn om te upgraden vanaf de Mi 10 Ultra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
wackidth schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:23:
[...]

Klopt... Mi11 is inmiddels verkocht.
Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring zodra je de Ultra binnen hebt. 1 van de hoofdredenen dat ik voor de Mi 11 ben gegaan is omdat het toestel zo lekker dun en licht is. De Ultra is dat niet echt dus ik ben benieuwd hoe je het verschil ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 18:13
Vandaag komt mijn Mi 11 Pro binnen (via TradingShenzen). Ik zal wat foto's posten als hij er is :)
De Xundd case voor de Pro is overigens ook beschikbaar sinds vandaag; die heb ik ook besteld.

[ Voor 50% gewijzigd door Torrentus op 15-04-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
Torrentus schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:06:
Vandaag komt mijn Mi 11 Pro binnen (via TradingShenzen). Ik zal wat foto's posten als hij er is :)
Nice! Mag ik vragen wanneer je het hebt besteld? Mijn ultra van Tradingshenzen ligt al 3 dagen in het sorteercentrum daar. Duurde dat bij jou ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
hollabizack12 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:09:
[...]

Nice! Mag ik vragen wanneer je het hebt besteld? Mijn ultra van Tradingshenzen ligt al 3 dagen in het sorteercentrum daar. Duurde dat bij jou ook zo lang?
Ik was positief verrast over de doorloopsnelheid. Verloop zag er als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yTRruMu.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollabizack12
Torrentus schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:11:
[...]

Ik was positief verrast over de doorloopsnelheid. Verloop zag er als volgt uit:
[Afbeelding]
Da's lekker snel idd! We hebben beide op dezelfde datum besteld. Die van mij is pas op 13 april verstuurd, dus die van jou is een stuk sneller gegaan. Mooi man, have fun!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyluc100
Da_Vinz schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:11:
[...]

Waar heb je de Mi 11 Ultra besteld dat je hem nu al binnen hebt ? En welke telefoon had je hiervoor (een Samsung?) en hoeveel beter is de camera vd Mi 11 Ultra ? De camera zou voor mij DE reden zijn om te upgraden vanaf de Mi 10 Ultra..
Bij TradingShenzhen, 30 maart besteld. Ik heb hiervoor zo'n beetje elke denkbare telefoon gehad (wissel erg vaak). Noodgedwongen hiermee gestart na altijd zeer tevreden te zijn geweest met Huawei, die kon namelijk bewegende objecten vastleggen. Sindsdien zoek ik een veelzijdige camera die dit ook kan en deze nu gevonden in de Mi 11 Ultra. Hiervoor de Find x3 pro (geen zoomlens, verder mooi toestel met prima camera) en S21 Ultra (waardeloos bij bewegende objecten).
Ik weet niet of de upgrade het waard is t.o.v. de Mi 10 Ultra, die heb ik namelijk nooit gehad. Wel een feit dat de camera voor mij in ieder geval subliem presteert.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Torrentus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRbxtS4z1yOjCT02L4Eo4sNuEfo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q8gxydg0TStTjtzxG2t99Icc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3jskK9C6hvtSytpJtXaKIsJUAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iAoZYRPIhULmlohTyzmg3TRA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat ziet er wel heel slick uit zeg! Ik heb een day one Galaxy S10 en ondanks dat ik daar nog supertevreden over ben kijk ik wel een beetje rond naar een mogelijke opvolger. Ben benieuwd naar je ervaringen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrentus
ilhanko schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:37:
Dat ziet er wel heel slick uit zeg! Ik heb een day one Galaxy S10 en ondanks dat ik daar nog supertevreden over ben kijk ik wel een beetje rond naar een mogelijke opvolger. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Ik zal ze delen :) Vind hem er zelf ook erg mooi uitzien en was zelf ook een day one Galaxy S10 gebruiker tot vandaag. Op zich ook nog wel tevreden, maar recent door iemand perongeluk op de stoep laten vallen; nieuw scherm is duurder dan nieuwe S10, dus dan maar 'noodgedwongen' op zoek gegaan naar iets nieuws.

Ik was bang dat ik hem te groot zou vinden, want vond de S10 nooit te klein, maar dat valt me zo op eerste gezicht echt erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
luckyluc100 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:15:
[...]

Bij TradingShenzhen, 30 maart besteld. Ik heb hiervoor zo'n beetje elke denkbare telefoon gehad (wissel erg vaak). Noodgedwongen hiermee gestart na altijd zeer tevreden te zijn geweest met Huawei, die kon namelijk bewegende objecten vastleggen. Sindsdien zoek ik een veelzijdige camera die dit ook kan en deze nu gevonden in de Mi 11 Ultra. Hiervoor de Find x3 pro (geen zoomlens, verder mooi toestel met prima camera) en S21 Ultra (waardeloos bij bewegende objecten).
Ik weet niet of de upgrade het waard is t.o.v. de Mi 10 Ultra, die heb ik namelijk nooit gehad. Wel een feit dat de camera voor mij in ieder geval subliem presteert.
Mag ik vragen wat de reden was om van de find x3 pro af te stappen. Van wat ik begrepen en gezien heb is die zwaar onder gewaardeerd en is de camera echt heel goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
NosferatuX schreef op donderdag 15 april 2021 @ 17:00:
[...]

Mag ik vragen wat de reden was om van de find x3 pro af te stappen. Van wat ik begrepen en gezien heb is die zwaar onder gewaardeerd en is de camera echt heel goed en snel.
Reden was eigenlijk alleen om weer een zoomcamera te bezitten. De camera verder is inderdaad erg snel en goed bij de oppo. De vingerafdruk scanner zit wel debiel laag maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
luckyluc100 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:24:
[...]

Nou dan weten die verkopers bij Alie ook niet waar ze het over hebben dan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 10:37
is de mi 11 lite 5g binnenkort te verwachten? Die zal meer in mijn budget range vallen denk ik en de 5g variant lijkt echt beter dan de 4g variant vanwege de 780 ipv de 732 snapdragon

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olthof074
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-07-2023
Lord_T schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:11:
is de mi 11 lite 5g binnenkort te verwachten? Die zal meer in mijn budget range vallen denk ik en de 5g variant lijkt echt beter dan de 4g variant vanwege de 780 ipv de 732 snapdragon
Toevallig is er vandaag een early bird pre order beschikbaar voor de mi 11 lite via de officiele website; https://mobile.mi.com/nl/

Verwacht dat ze dan ook meer duidelijkheid geven over de release datum.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Olthof074 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:00:
[...]

Toevallig is er vandaag een early bird pre order beschikbaar voor de mi 11 lite via de officiele website; https://mobile.mi.com/nl/

Verwacht dat ze dan ook meer duidelijkheid geven over de release datum.

Mvg
wel even opletten op mi.com/nl is alleen de 4g variant te koop nu volgens mij... en die wil je denk ik net niet.
De 5G komt officieel niet via Xiaomi Nederland... en kan evt wel via officiele resellers komen (ik heb ze even gebeld)

[ Voor 11% gewijzigd door Lord_T op 16-04-2021 14:11 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olthof074
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-07-2023
Lord_T schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 14:05:
[...]

wel even opletten op mi.com/nl is alleen de 4g variant te koop nu volgens mij... en die wil je denk ik net niet.
De 5G komt officieel niet via Xiaomi Nederland... en kan evt wel via officiele resellers komen (ik heb ze even gebeld)
Goede toevoeging en excuus voor mijn onwetendheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:30
[...]
Groen en zwart waren vanmiddag op voorraad bij Belsimpel, nu niet meer. Ik heb de gele ge-preordered.
Dit soort vragen horen eigenlijk in Telecomproviders en Leveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
luckyluc100 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:29:
[...]

Reden was eigenlijk alleen om weer een zoomcamera te bezitten. De camera verder is inderdaad erg snel en goed bij de oppo. De vingerafdruk scanner zit wel debiel laag maar goed.
Ja dan is de oppo idd niet echt een goede keuze. Ik ga zelf zelden verder dan 5x maar om het niet meer te hebben zou ook voor mij als een gemis voelen. De preorder gifts maken het wel weer interessant. Die mocht je zeker niet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
NosferatuX schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 15:09:
[...]

Ja dan is de oppo idd niet echt een goede keuze. Ik ga zelf zelden verder dan 5x maar om het niet meer te hebben zou ook voor mij als een gemis voelen. De preorder gifts maken het wel weer interessant. Die mocht je zeker niet houden?
Nee die heb ik ook niet aangevraagd. De find X2 was wat dat betreft een veel interessanter toestel, nog steeds wel spijt van die weg te hebben gedaan. Dual sim was een gemis maar las later dat je gewoon zo'n sim tray kon bestellen uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Hoe is het gevoel van de telefoon? Ik dacht dat de camera bumb van de pro minder dik was dan de ultra maar zo te zien beetje hetzelfde. Voelt het onevenwichtig of valt het wel mee?
Ziet er heel strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
bob-nwk schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:14:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring zodra je de Ultra binnen hebt. 1 van de hoofdredenen dat ik voor de Mi 11 ben gegaan is omdat het toestel zo lekker dun en licht is. De Ultra is dat niet echt dus ik ben benieuwd hoe je het verschil ervaart.
Zodra hij binnen is zal ik je de verschillen mededelen.

Ik had 'm bij Trading Shenzhen besteld. Maar zag toen dat ik de global versie bij Alie kon krijgen.

Dat met die 5G frequenties die niet helemaal kloppen op de China versie zat me toch niet lekker.
Dus nu straks een legit global versie...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
wackidth schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:44:
[...]

Zodra hij binnen is zal ik je de verschillen mededelen.
Graag, thanks.
Ik had 'm bij Trading Shenzhen besteld. Maar zag toen dat ik de global versie bij Alie kon krijgen.

Dat met die 5G frequenties die niet helemaal kloppen op de China versie zat me toch niet lekker.
Dus nu straks een legit global versie...
Aan de snelheid te zien waarmee jij van toestel wisselt zal dit voor jou geen probleem opleveren, :) frequenties die echt van belang zijn voor 5G worden pas in 2022 geveild he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
bob-nwk schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:49:
[...]

Graag, thanks.

[...]

Aan de snelheid te zien waarmee jij van toestel wisselt zal dit voor jou geen probleem opleveren, :) frequenties die echt van belang zijn voor 5G worden pas in 2022 geveild he.
Ik weet het, daar kwam ik zelf mee. Normaal gesproken doe ik twee jaar met een toestel. En die 67w lader met eu stekker zit er ook meteen bij.

Als ik m weer verkoop gaat dat ook weer beter.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Zijn er al geloofwaardige reviews van de Mi 11 Pro? Kom tot nu toe alleen de fake camera comparisons tegen waarbij ze de fotos een beetje editen en niet eens de toestellen hebben.

Op de Ultra ben ik afgeknapt. Vind zonder hoes 1cm dik en 1.5cm dik bij de camera bumb toch te veel van het goede en kwa kwaliteit van de fotos en hie er geprocessed wordt neig ik toch meer naar een ander merk tenzij de 11 pro me weet te binden maar nergens echt een review te vinden

[ Voor 44% gewijzigd door NosferatuX op 22-04-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
Ik heb inmiddels een Mi 11 Pro met Xiaomi.EU ROM. Hij heeft een weekje op het bureau gelegen (wachten tot de bootloader te unlocken was) en vanavond kon ik dan eindelijk.

Dat proces ging niet zonder slag of stoot overigens. Ik moest het .bat script dat via fastboot de ROM installeert vijf keer runnen, pas na de vijfde keer was hij succesvol. In de tussentijd heb je dus een ge-soft-brickte telefoon; niet fijn. Op Xiaomi.eu lees je veel verhalen van mensen waar het niet vlekkeloos loopt. Geen zin in? Dan wachten tot er TWRP recovery beschikbaar is voor de Mi 11 modellen.

Maar nu dus eindelijk gaan genieten van dit heerlijke toestel. De paar foto's die ik ermee gemaakt heb zijn echt indrukwekkend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
NosferatuX schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:03:
Zijn er al geloofwaardige reviews van de Mi 11 Pro? Kom tot nu toe alleen de fake camera comparisons tegen waarbij ze de fotos een beetje editen en niet eens de toestellen hebben.

Op de Ultra ben ik afgeknapt. Vind zonder hoes 1cm dik en 1.5cm dik bij de camera bumb toch te veel van het goede en kwa kwaliteit van de fotos en hie er geprocessed wordt neig ik toch meer naar een ander merk tenzij de 11 pro me weet te binden maar nergens echt een review te vinden
Ik vond deze wel goed: YouTube: Xiaomi Mi 11 Pro vs Oneplus 9 Pro Detailed Camera Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Laatst online: 26-06 08:27
Hebben de mi 11 toestellen ook last van een groene tint bij lage helderheid zoals de Poco f3?

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torrentus
Bassbounce schreef op donderdag 22 april 2021 @ 21:52:
Hebben de mi 11 toestellen ook last van een groene tint bij lage helderheid zoals de Poco f3?
Mi 11 Pro: Nee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:16
Met de normale Mi 11 ook niet het geval.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-06 18:47
Sinds ik deze telefoon heb, heb ik er last van dat hij echo'd als ik in de auto aan het bellen ben via de bluetooth van de auto. Ik kan zo niks vinden hoe dit op te lossen, behalve google assistent uitschakelen maar die staat al uit.

Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
Vet hoesje, heb je misschien een link waar je deze gekocht hebt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:04
[...]

@Lord_T de mi 11 lite 5g variant, renoir, komt in de benelux op 3mei uit
bij belsimpel zelfs al te bestellen https://www.belsimpel.nl/xiaomi-mi-11-lite-5g

edit;
en hij komt echt de volgende dag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evcfQb8m2j6eERul6oZoFEp7dfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TkvN9x1WcyO4DJAhAn7jqXY2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door xtrme op 24-04-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Is er iemand overgestapt vanaf de Oneplus 7 pro? Hoe is de batterij vergeleken met de Oneplus 7 pro?

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
rolandmegens schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:59:
[...]

Vet hoesje, heb je misschien een link waar je deze gekocht hebt? :)
Haha, als dat een hoesje was geweest had ik hem ook erg mooi gevonden! Dit is de telefoon zonder hoesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
rolandmegens schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:38:
Sinds ik deze telefoon heb, heb ik er last van dat hij echo'd als ik in de auto aan het bellen ben via de bluetooth van de auto. Ik kan zo niks vinden hoe dit op te lossen, behalve google assistent uitschakelen maar die staat al uit.

Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand hoe dit op te lossen is?
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
Inmiddels miui 12.5 geïnstalleerd op de mi 11 ultra. Loopt als een zonnetje en veel mooie aanpassingen/verbeteringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:01

migros

Nooit meer een Samsung

Wanneer komt de Mi11 ultra nu naar NL? Alle grote spelers blijven zwijgen over dit toestel.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
ik twijfel erg, ik kijk naar die mi 11 lite 5g (400€) of de gewone mi 11 (563 € via tradingshenzhen ofzo van 1ste pagina).... heb nu de mi 9 (ooit voor 500€ gekocht ... ) Ik vraag me af is het prijsverschil het waard... ook lastig dat je niet even kan spelen met die toestellen...

edit: de mi 11 is in het blauw stuk goedkoper bij een kpn abbo (528€ bij belsimpel) en dan heb je gelijk de EU garantie / versie etc...

blijft wel de vraag is het 129€ prijsverschil het verschil tussen de mi 11 lite 5g en de mi 11 waard

[ Voor 30% gewijzigd door Lord_T op 27-04-2021 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
  • Laatst online: 26-06 19:48
Bassbounce schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:44:
Is er iemand overgestapt vanaf de Oneplus 7 pro? Hoe is de batterij vergeleken met de Oneplus 7 pro?
Dan lees ik met je mee. Ik mag ook verlengen, en heb zelf op het moment ook de OnePlus 7 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 16:38
migros schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:17:
Wanneer komt de Mi11 ultra nu naar NL? Alle grote spelers blijven zwijgen over dit toestel.
Op Tradingshenzhen zeggen ze dat de global versie juni/juli wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ik heb toch gekozen voor de oppo find x3 pro, vind de fotos en met name de ultrawide van dat toestel toch het beste en het formaat vind ik toch wat lekkerder. Dus ga dit topic verlaten.
Wens iedereen heel veel succes verder met de Mi 11 toestellen, blijven geweldige telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:04
Lord_T schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:58:
ik twijfel erg, ik kijk naar die mi 11 lite 5g (400€) of de gewone mi 11 (563 € via tradingshenzhen ofzo van 1ste pagina).... heb nu de mi 9 (ooit voor 500€ gekocht ... ) Ik vraag me af is het prijsverschil het waard... ook lastig dat je niet even kan spelen met die toestellen...

edit: de mi 11 is in het blauw stuk goedkoper bij een kpn abbo (528€ bij belsimpel) en dan heb je gelijk de EU garantie / versie etc...

blijft wel de vraag is het 129€ prijsverschil het verschil tussen de mi 11 lite 5g en de mi 11 waard
wel appels met appels vergelijken
Mi11 kost zonder abonnement 800e en de 11Lite 5g 400e
ik kijk meestal naar de totale kosten met jaar (of 2)

mi11 128gb + KPN 5gb onbeperkt 1 jaar =>€ 949,00
mi11 lite 5g 128gb + KPN 5gb onbeperkt 1 jaar =>€673,00
(simonly is de lite goedkoper, ik heb zelf simlockvrij gekocht 400 + 180abonnement)

verschil 276 en niet 129e

dus is het verschil 276e waard
mi11 is sneller(2x op basis van benchmarks), andere camera's, relatief groot scherm(maar 3mm groter), geen sd slot, sneller laden etc
https://www.gsmarena.com/...0665&idPhone2=10656#diff-

[ Voor 3% gewijzigd door xtrme op 30-04-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
xtrme schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:59:
[...]

wel appels met appels vergelijken
Mi11 kost zonder abonnement 800e en de 11Lite 5g 400e
ik kijk meestal naar de totale kosten met jaar (of 2)

mi11 128gb + KPN 5gb onbeperkt 1 jaar =>€ 949,00
mi11 lite 5g 128gb + KPN 5gb onbeperkt 1 jaar =>€673,00
(simonly is de lite goedkoper, ik heb zelf simlockvrij gekocht 400 + 180abonnement)

verschil 276 en niet 129e

dus is het verschil 276e waard
mi11 is sneller(2x op basis van benchmarks), andere camera's, relatief groot scherm(maar 3mm groter), geen sd slot, sneller laden etc
https://www.gsmarena.com/...0665&idPhone2=10656#diff-
je hebt gelijk, als ik beide bij belsimpel vergelijk met hetzelfde abbo is het 240€ verschil. Vodafone zakt trouwens tot dezelfde toestelprijs maar biedt in het abbo geen 5G / ze beweren dat het toestel geen 5G heeft? Verder biedt vodafone alleen zwart en grijs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
Yes.... Eindelijk binnen.... Erg happy mee. Wel erg zwaar hoor... Pfff.
Echt Carbon hoesje is wel fijn. Licht, glad oppervlak maar niet slippery glad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bodpkcplVd9LDDlGL37g9s5G5bo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHGophrVMJVT9tuMWFOgv1OC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4tTL37-k4IsdsGzSjRoYUW22eA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Usc6FDtaDVuV12ghtSfbz3h0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGUx5eourIUYbjPMlW74M4GUY4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YQvZUTyzMaa999bitGeSd8J.jpg?f=fotoalbum_large

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
wackidth schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:36:
Carbon hoesje is wel fijn. Licht, glad oppervlak maar niet glad.

[Afbeelding]

Mooi man! Ik zie dat je de globale versie bemachtigd hebt. Ik zelf heb de China variant. Ook erg blij mee, 4 en 5g werken perfect. Moet zelf nog de 67 watt lader ergens zien te scoren, maar ze zijn nog niet los te koop. Ikzelf kan ze niet vinden in ieder geval. Steekt het hoesje iets uit boven de camerabump voor bescherming? Ik heb het originele xiaomi hoesje en daar is dat niet het geval, dus dat is waardeloos. Veel plezier ermee!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Thanks... Ja het hoesje steekt boven de camera uit.

Ik heb nog een 67W lader te koop. Platte pluggen en converter... Deze waren al verstuurd door trading shenzhen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 14:24
Ik zag geen thread voor de Mi 10T Lite, dus ik vraag het hier even als dat ok is, want een speciale thread is wat overdreven.

Ik moet nu met best wat spoed een andere telefoon hebben. Nou kan ik via MP aan een Mi 10T Lite komen, vrijwel nieuw, 170 euro. De man heeft het als kado gekregen, maar blijft bij zijn IPhone. De bon heeft hij niet, maar zegt dat garantie loopt via serienummer, fabrieksgarantie. Dat is dan maar 1 jaar toch? Als hij nou de factuur van de Xiaomi bestelling (van de Xiaomi site) kan vinden, dan zitten we op twee jaar garantie, klopt toch? Of is het serienummer sowieso genoeg en is bon niet een vereiste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
devilsnight schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:09:
Ik zag geen thread voor de Mi 10T Lite, dus ik vraag het hier even als dat ok is, want een speciale thread is wat overdreven.

Ik moet nu met best wat spoed een andere telefoon hebben. Nou kan ik via MP aan een Mi 10T Lite komen, vrijwel nieuw, 170 euro. De man heeft het als kado gekregen, maar blijft bij zijn IPhone. De bon heeft hij niet, maar zegt dat garantie loopt via serienummer, fabrieksgarantie. Dat is dan maar 1 jaar toch? Als hij nou de factuur van de Xiaomi bestelling (van de Xiaomi site) kan vinden, dan zitten we op twee jaar garantie, klopt toch? Of is het serienummer sowieso genoeg en is bon niet een vereiste?
Garantie kun je alleen claimen als je een bon hebt. En terug gaat naar de de zaak/webshop waar je m gekocht hebt.
Dit is bijna met elk product wat je koopt.

Zelfs xiaomi store Rotterdam doet niets voor je als j ergens anders gekocht hebt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
11 mei komt de 11 ultra in NL uit.
Jammer dat het die karige 12/256GB versie is. Niet Ultra genoeg voor mij qua opslag, zeker niet als ik er de komende 2 jaar mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyluc100
[quote]wackidth schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:36:

Mag ik vragen waar je dat hoesje vandaan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:44
Bomberman71 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:00:
11 mei komt de 11 ultra in NL uit.
Jammer dat het die karige 12/256GB versie is. Niet Ultra genoeg voor mij qua opslag, zeker niet als ik er de komende 2 jaar mee wil doen.
Waar heb je deze info vandaag?

12 en 256GB is in principe voor mij meer dan genoeg.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomberman71
Viper_4111 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 12:07:
[...]

Waar heb je deze info vandaag?

12 en 256GB is in principe voor mij meer dan genoeg.
Xiaomi heeft dat op hun officiële FB pagina gepost.
Ultra heeft voor mij een andere betekenis en ieder jaar weer krijgen wij een magere versie van de Chinese versie die steeds wel 512GB versies heeft. (Mi 10 pro was ook mindere specs bij ons).
256GB is bij mij zo vol en met bedragen van 1200+ euro moet storage gewoon kloppen voor mij.

Wacht wel af op wat anders, no worries.
En nee, geen trek in zoiets uit China te halen, invoerrechten, flashen en gedoe.
Leuk als iets 400 euro kost maar als ik een premium betaal wil ik geen gedoe en moet alles direct kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 14:24
wackidth schreef op zondag 2 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Garantie kun je alleen claimen als je een bon hebt. En terug gaat naar de de zaak/webshop waar je m gekocht hebt.
Dit is bijna met elk product wat je koopt.

Zelfs xiaomi store Rotterdam doet niets voor je als j ergens anders gekocht hebt.
Helder. Dan gaat het hem niet worden. Ik heb hem nog gevraagd of hij misschien er factuur kan regelen van de Xiaomi site via de persoon van wie hij de foon kado kreeg, maar sindsdien geen reactie meer. Gaan we niet doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
luckyluc100 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 10:24:
[quote]wackidth schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:36:

Mag ik vragen waar je dat hoesje vandaan hebt? :)
€ 19,74 | Dunne Licht Aramid Carbon Fiber Case Voor Xiaomi Mi 11 Ultra, Mi 11 Pro Telefoon Bumper Shell
https://a.aliexpress.com/_mNjGoa1

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:11

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben erg onder de indruk van de prijs/specs van de Mi 11 Lite 5G. Ik ben in de markt voor een andere telefoon (huidige is een Galaxy S10E), heb al eens gekeken naar de Poco F3, maar die laten schieten i.v.m. camera (en achteraf gezien zitten er best wel wat serieuze bugs in de software).
Nu is mijn oog gevallen om de Mi 11 Lite 5G. Qua specs is die dikke prima (snelle soc, mooi scherm, veel geheugen, MicroSD card uitbreidbaar, licht gewicht, IR blaster(!) etc.), enige waar ik over twijfel is de camera. Vooral het gemis van OIS. Ik vraag mij af of ik qua camera niet achteruit ga t.o.v. de S10E? Samsung heeft hun camera's altijd wel goed voor elkaar namelijk (alhoewel ik totaal niet tevreden ben over de foto's 's avonds binnenshuis, heel veel ruis en 'paarse gloed').

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Ik ben/was in de markt voor de Mi11. Ik koop een keer in de 4 tot 5 jaar een flagship die qua snelheid ook weer 4 tot 5 jaar mee kan. Ik lees reviews en zie filmpjes waarbij er bijna altijd gesproken wordt over het oververhitten van de telefoon. Wat is jullie, de bezitter, ervaring bij dagelijks gebruik, Netflix en Prime kijken, foto's en video's malen? Zo nu en dan een spelletje.

Ik hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34
-tom-562 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 09:02:
Ik ben erg onder de indruk van de prijs/specs van de Mi 11 Lite 5G. Ik ben in de markt voor een andere telefoon (huidige is een Galaxy S10E), heb al eens gekeken naar de Poco F3, maar die laten schieten i.v.m. camera (en achteraf gezien zitten er best wel wat serieuze bugs in de software).
Nu is mijn oog gevallen om de Mi 11 Lite 5G. Qua specs is die dikke prima (snelle soc, mooi scherm, veel geheugen, MicroSD card uitbreidbaar, licht gewicht, IR blaster(!) etc.), enige waar ik over twijfel is de camera. Vooral het gemis van OIS. Ik vraag mij af of ik qua camera niet achteruit ga t.o.v. de S10E? Samsung heeft hun camera's altijd wel goed voor elkaar namelijk (alhoewel ik totaal niet tevreden ben over de foto's 's avonds binnenshuis, heel veel ruis en 'paarse gloed').
Op YouTube genoeg (camera) reviews te vinden. Bijvoorbeeld YouTube: Xiaomi Mi 11 Lite 5G full review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

barbarian schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:46:
[...]

Op YouTube genoeg (camera) reviews te vinden. Bijvoorbeeld YouTube: Xiaomi Mi 11 Lite 5G full review
Klopt, meeste ook al gekeken. Vind het alleen erg lastig om een keuze te maken :P Heb ook al gekeken naar een Mi 10T Pro, iets duurder, maar een goede camera met O.I.S.. Maar dat ding is echt huge en heel zwaar :X , en geen OLED scherm (en ik heb al sinds 2008 telefoons met OLED scherm, dus om dan weer terug te gaan naar een LCD scherm vind ik ook zoiets..).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
Heb mijn Mi 11 vandaag ontvangen na 2 jaar met veel plezier de OnePlus 7 Pro hebben gebruikt.

Maar wat een heerlijke telefoon.

Nu toch een klein vraagje, hebben jullie de update Miui 12.5 al? Ik heb hem geüpdate, maar blijf op de 12.0.13. Iemand een idee om 12.5 toch te krijgen zonder al te veel moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
JustName schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:25:
Heb mijn Mi 11 vandaag ontvangen na 2 jaar met veel plezier de OnePlus 7 Pro hebben gebruikt.

Nu toch een klein vraagje, hebben jullie de update Miui 12.5 al? Ik heb hem geüpdate, maar blijf op de 12.0.13. Iemand een idee om 12.5 toch te krijgen zonder al te veel moeite?
Ben benieuwd naar de ervaring wat betreft batterij vergeleken met de Oneplus 7 pro.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
-tom-562 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Klopt, meeste ook al gekeken. Vind het alleen erg lastig om een keuze te maken :P Heb ook al gekeken naar een Mi 10T Pro, iets duurder, maar een goede camera met O.I.S.. Maar dat ding is echt huge en heel zwaar :X , en geen OLED scherm (en ik heb al sinds 2008 telefoons met OLED scherm, dus om dan weer terug te gaan naar een LCD scherm vind ik ook zoiets..).
Ik heb op dit moment een Mi 11 Lite 5g, maar de foto's die ik daarmee neem zijn minder dan bijvoorbeeld de Mi 10T Pro, Mi 9T of de Huawei P20. De plaatjes zijn door de software te scherp en flets van kleur.
Voor de camera moet je deze telefoon niet willen hebben. De pluspunten zitten meer in het formaat, scherm, gewicht en de looks.

[ Voor 4% gewijzigd door barbarian op 05-05-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

barbarian schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:00:
[...]

Ik heb op dit moment een Mi 11 Lite 5g, maar de foto's die ik daarmee neem zijn minder dan bijvoorbeeld de Mi 10T Pro, Mi 9T of de Huawei P20. De plaatjes zijn door de software te scherp en flets van kleur.
Voor de camera moet je deze telefoon niet willen hebben. De pluspunten zitten meer in het formaat, scherm, gewicht en de looks.
Ja, ik heb gisteravond nog wat foto's en video's bekeken en ben niet onder de indruk. Vooral tijdens het filmen viel mij het gebrek aan OIS erg op (erg storend, je ziet het beeld dan vervormen). Misschien toch maar voor de Mi 10T pro gaat...
Ik denk trouwens dat er een review aankomt hier op Tweakers. Ik zag gisteravond ineens allemaal testresultaten in de specs voor ik komen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
-tom-562 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:12:
[...]

Ja, ik heb gisteravond nog wat foto's en video's bekeken en ben niet onder de indruk. Vooral tijdens het filmen viel mij het gebrek aan OIS erg op (erg storend, je ziet het beeld dan vervormen). Misschien toch maar voor de Mi 10T pro gaat...
Ik denk trouwens dat er een review aankomt hier op Tweakers. Ik zag gisteravond ineens allemaal testresultaten in de specs voor ik komen.
Ik heb ook heel kort de Mi 10T Pro vast mogen houden en die maakt veel betere foto's.
Het LCD scherm vond ik zelf heel prettig. De reden waarom ik deze niet als daily driver heb genomen is zoals je zelf al aangaf het gewicht en de omvang. Vandaar ook dat ik de Mi 11 Lite 5G als alternatief heb genomen. Tot nu toe geen spijt van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barbarian
-tom-562 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:12:
[...]

Mocht je de Mi 10T Pro overwegen, dan zou je op de.edwaybuy.com kunnen kijken.
Daar kost de zilveren 128GB variant 409, als je de kortingscode toepast zoals in het plaatje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sd5zIfw4r23BVF6fdfvFl7E7X_E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cHrz9rX8yopVIRgFl4zzCo8P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandmegens
JustName schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:25:

Ik heb helaas ook nog geen MIUI 12.5. Hopelijk komt hij wel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
mi 11 besteld :) Toch de verlenging bij Vodafone. Kreeg een persoonlijk aanbod, waardoor de switch naar KPN niet meer aantrekkelijker was (ga 552€ betalen voor het toestel = 527 + 25aansluitkosten van KPN) en 50Gb/maand voor 25€ 2jaar lang. Ben benieuwd :) hopelijk van het weekend al met toestel spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustName
Bassbounce schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:40:
[...]

Ben benieuwd naar de ervaring wat betreft batterij vergeleken met de Oneplus 7 pro.
Accuduur op de Mi 11 verbaast mij enorm. Ik laadt het toestel nu de afgelopen dagen in de ochtend voordat ik weg ga. Ik kan er dan ook de hele dag mee doen, zonder ergens rekening mee te houden. Ik speel gewoon m'n spelletjes, kijk series en social media e.d. Hij is ook enorm snel weer vol. Sowieso een vooruitgang als je een OP Pro 7 hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
JustName schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Accuduur op de Mi 11 verbaast mij enorm. Ik laadt het toestel nu de afgelopen dagen in de ochtend voordat ik weg ga. Ik kan er dan ook de hele dag mee doen, zonder ergens rekening mee te houden. Ik speel gewoon m'n spelletjes, kijk series en social media e.d. Hij is ook enorm snel weer vol. Sowieso een vooruitgang als je een OP Pro 7 hebt gehad.
Netjes, ja ik luister op het werk de gehele dag Spotify en wat social media en browsen en tegen 6 uur is de Oneplus 7 pro tegen de 20%.
Ik was bang dat de Mi 11 dan alweer leeg zou zijn gezien de reviews.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustName
Bassbounce schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:34:
[...]

Netjes, ja ik luister op het werk de gehele dag Spotify en wat social media en browsen en tegen 6 uur is de Oneplus 7 pro tegen de 20%.
Ik was bang dat de Mi 11 dan alweer leeg zou zijn gezien de reviews.
Ik weet niet hoe snel de Mi 11 leeg is qua als je de gehele dag Spotify streamt. Maar ik kan wel zeggen dat ik met wat ik normaal op de OP 7 Pro doe langer kan doen op die Mi 11. Die van mij was altijd begin van de avond rond de 10~15%. Maar nu op sommige dagen echt wel 20~25%. Sowieso voor mij persoonlijk een flinke vooruitgang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harold1972
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-05-2021
Hallo zijn er hier meer die last hebben als je via whatsapp een spraakbericht krijgt en je hem dan afspeelt er een berichten toon door heen komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
Dat heb ik niet. Maar wel een ander gerelateerde WhatsApp probleem. Mijn ontvangen foto's zijn niet te vinden in de Galery. Ze staan wel gewoon onder bestandsbeheer-> Android -> Media -> WhatsApp.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harold1972
Ja hier ook last van dat de foto's niet in de gallerij komen :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-06 20:25
Voor degene die willen/durven in China te bestellen op https://www.giztop.com/xiaomi-mi-11-ultra.html is er een discount.
XM11U50
is de code voor de Ultra. Komt neer op net geen 900€ zonder verzending.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:30
Sinds gisteren trotse eigenaar van de Mi 11 Lite 5G in de kleur Citrus Yellow. Aparte kleur! Mooi toestel, licht dun. Had voor mij iets kleiner gemogen, maar tegenwoordig zijn alle telefoons zo groot.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQObf4gHdZI9-FHJB3iyyl7Lp-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AtxDjq3FutQdr90ioUAJPsGb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYb4NOGdlrwFIsKOGRHQFnyGK7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6HUTS5X9YXP0vfD4ps76ydy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Hier kwam de MIUI 12.5.1.0 update binnen vanmorgen! Voor de normale Mi11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
ikdedinges schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:14:
Hier kwam de MIUI 12.5.1.0 update binnen vanmorgen! Voor de normale Mi11.
Bij mij ook zojuist. :)
harold1972 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 17:40:
Ja hier ook last van dat de foto's niet in de gallerij komen :|
Heb jij ondertussen hier al een oplossing voor? Ik kom er maar niet uit, maar vind het wel erg vervelend.
Ligt dit aan MIUI of aan WhatsApp?

[ Voor 43% gewijzigd door JustName op 13-05-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harold1972
Als je bij galerij kijkt dan staat links bovenin foto's en rechts albums.
Bij albums zie ik de whatsapp foto's wel.
Bij mij is het wel zo als ik bijvoorbeeld een advertentie op marktplaats wil zetten en ik heb foto's via whatsapp gekregen dan kan ik die niet vinden. Dan moet ik de foto's eerst verplaatsen en dan zie ik ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Zijn er mensen hier die vanaf een OP7(T) Pro komen en kunnen aangeven hoe de curve is ten opzichte van dit toestel?

Op de foto's lijkt de curve minimaal te zijn, waardoor je er niet al te veel last van hebt, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:15
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon...

Samsung Galaxy S7 edge met custom ROM is wel aan vervanging toe denk ik...

Xiaomi Mi11 reeks zit ik naar te kijken, ook de Ultra natuurlijk...
maar ook de Oppo Find X3 pro staat op de lijst...
OnePlus 9 pro misschien ook, maar iets minder uitgesproken favoriet

Heeft iemand een idee wat de meerwaarde van een Mi11 t.o.v. de Oppo Find X3 kan zijn...
Ik denk dat ik wel device zal gaan rooten met Magisk en ook een TWRP recovery erop...
omdat het fijn werken ermee is min of meer...

Maar ik weet niet hoe het zit met bootloader unlock bij de een en de ander - Xiamoi weet ik een week wachten na de aanvraag op website...
Ook voor mij belangrijk is een mogelijkheid voor stevige TPU case - in de zin van Spigen Tough Armor of UAG monarch serie...

Iemand wat ervating opgedaan met de Mi11 ultra vs. Mi11
OIS in fotocamera is wellicht toch best belangrijk voor mij...
En is het slim om er ook en screen protector vor te gebruiken ???
Hoe is het gesteld met accuduur als je er spotify of tidal mee stremt gemiddeld 2-4 uur per dag ?

verder gebruik ik telfoon om te internetten, weinig to geen games, bellen natuurlijk.
dan is het wellicht inderdaad overkill, maar is het raadzaam om te kijken voor een flagship foon, die wellicht 5-6 jaar meekan.. een investeing sus zeg maar ?

Heel misschien verkeerde topic denk ik.

[ Voor 220% gewijzigd door mindwarper op 14-05-2021 11:30 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik zie dat de Xiaomi Mi 11i nu ook leverbaar is in Nederland voor €699,-.

Zijn er mensen die dit toestel overwegen ten opzichte van de gewone Mi 11 of bijv. Poco F3 welke erg vergelijkbaar is?

Ik vind zelf de hogere prijs ten opzichte van de Poco F3 moeilijk te verantwoorden, de specs zijn nagenoeg gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackidth
mindwarper schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:21:
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe telefoon...

Samsung Galaxy S7 edge met custom ROM is wel aan vervanging toe denk ik...

Xiaomi Mi11 reeks zit ik naar te kijken, ook de Ultra natuurlijk...
maar ook de Oppo Find X3 pro staat op de lijst...
OnePlus 9 pro misschien ook, maar iets minder uitgesproken favoriet

Heeft iemand een idee wat de meerwaarde van een Mi11 t.o.v. de Oppo Find X3 kan zijn...
Ik denk dat ik wel device zal gaan rooten met Magisk en ook een TWRP recovery erop...
omdat het fijn werken ermee is min of meer...

Maar ik weet niet hoe het zit met bootloader unlock bij de een en de ander - Xiamoi weet ik een week wachten na de aanvraag op website...
Ook voor mij belangrijk is een mogelijkheid voor stevige TPU case - in de zin van Spigen Tough Armor of UAG monarch serie...

Iemand wat ervating opgedaan met de Mi11 ultra vs. Mi11
OIS in fotocamera is wellicht toch best belangrijk voor mij...
En is het slim om er ook en screen protector vor te gebruiken ???
Hoe is het gesteld met accuduur als je er spotify of tidal mee stremt gemiddeld 2-4 uur per dag ?

verder gebruik ik telfoon om te internetten, weinig to geen games, bellen natuurlijk.
dan is het wellicht inderdaad overkill, maar is het raadzaam om te kijken voor een flagship foon, die wellicht 5-6 jaar meekan.. een investeing sus zeg maar ?

Heel misschien verkeerde topic denk ik.
Battery duur verschil tussen de Mi11 en Ultra is te verwaarlozen.
Ik heb de Mi11 gehad en bezit nu de Ultra en ik vind de camera's heel stukken beter dan de Mi11. Welke niet slecht zijn. Maar mij een beetje tegenviel.

Root en magisk is geen probleem je moet alleen 7 dagen wachten alvorens je een key krijgt.

Twrp is er nog niet. Maar roms zijn te flashen dmv een fastboot script.

.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Xiaomi Mi 11] Levertijden & Prijzen
- Accesoires: [Xiaomi Mi 11] Accessoires~[/]