Waarom zou je geen €20,- uitgeven om in je eerste jaar €20,- te besparen? Daarna is het winst en ik denk dat meten, weten is. Daarnaast je sluipverbruik terugdringen al dan niet geautomatiseerd kan zeker lonen. En waarom zou je wel onnodig electra verbruiken als het niet nodig is.Hackus schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 16:39:
ga geen geld uitgeven aan meters, je leverancier is te duur. Wil je gas besparen, ga dan minder lang douchen, en pak niet voor elke scheet heet water. Warm water tappen duurt lang voor je echt warm water krijgt, en dat verstookt wel gas.telkens als je de warm waterkraan open draait. Je zegt nog tot Jan. vast te zitten aan je leverancier, ga alvast eens kijken wat je elders kwijt bent (had ik al gepost dacht ik) E20,- uitgeven om E20,- elektra te besparen bespaart dus niets
het gaat om de prijs per kWh, en m3 gas, niet je voorschot.(dat kun je zelf weer hoger of lager zetten)
met de kans op bijbetalen, of geld terugkrijgen
Bij mij thuis schommelt het in de nacht tussen 40-60Watt. Lager lukt me niet. Ik weet dat het bij bv buren/vrienden/kennissen veel hoger ligt. En er is niemand die het in de nacht actief gebruikt. Gewoon zonde.
Wel eens dat je goed naar je energieleverancier moet kijken qua prijzen en neem een jaarcontract die je afneemt op je verbruik. Voorschot zegt niks. Energieleveranciers spelen graag voor bank en met bv een P1 meter weet je wat je afneemt en kan je je contract/voorschot op afstemmen.
[ Voor 10% gewijzigd door stuffer op 08-08-2021 16:56 ]
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***