If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Op Bitvavo.keanu_ schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:07:
Zijn er mensen die hun ada staken op bijv binance? Ben benieuwd naar ervaringen en de veiligheid hiervan.
Veiligheid kan ik niet helemaal beoordelen, maar het werkt erg simpel en efficient, Elke dag zie je wat er gestaked is, en elke maandagochtend wordt het bijgeschreven. En geen gedoe met locked coins. Je kan ze altijd gewoon verkopen.
Rode kaarsen ter grootte van de Eiffeltoren.WoodyWindoW schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:31:
Maar hoe herken je de verschijnselen van een bear market. Afnemende of juist enorm toenemende volumes op bepaalde momenten?
Op de 1minute.
En een toenemend aantal bellers naar 113.
Verwacht wel een ATH vanacht. FED gaat komende jaren geen rente verhogen, goed nieuws voor crypto dus.jowi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:34:
TING TING TING de 2e ronde... op naar de 59K.
My body is ready.jowi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:34:
Kan je enkel op website zien denk? Niet in de iOS app?Fox11 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Op Bitvavo.
Veiligheid kan ik niet helemaal beoordelen, maar het werkt erg simpel en efficient, Elke dag zie je wat er gestaked is, en elke maandagochtend wordt het bijgeschreven. En geen gedoe met locked coins. Je kan ze altijd gewoon verkopen.
Ik hoop eigenlijk dat mij pf daarvoor nog x50 gaat. ADA naar $25 zou ook al helpen. Anders heb ik toch het gevoel dat de bullmarkt nooit echt op gang is gekomen. Maar ja dat hoort waarschijnlijk er ook bij als je te laat op het feestje bent afgekomen.WhySoSerious schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:40:
[...]
Rode kaarsen ter grootte van de Eiffeltoren.
Op de 1minute.
En een toenemend aantal bellers naar 113.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HwDPnIhPMGvIOfxWADHVzHBq.gif?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Leuk om na diepe diepe dalen in 2018, 19 en 20, waarvan ik echt dacht dat het nooit meer goed zou komen, nu echt dikke fysieke winst te hebben.

Ps. En ja, mijn vakanties zijn al lekker duur aan het worden inmiddels.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 17-03-2021 23:01 ]
Zero.
Slim van je !Pelox schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:59:
Vandaag een zonnescherm laten plaatsen van een deel winst en inmiddels ben ik diverse offertes voor zonnepanelen aan het vergelijken.
Leuk om na diepe diepe dalen in 2018, 19 en 20, waarvan ik echt dacht dat het nooit meer goed zou komen, nu echt dikke fysieke winst te hebben.
#hodl
Hier ook aan het twijfelen heb de vorige in 2017 uitgezeten van 500 euro naar 8K en terug naar 350 euro..
Nu bijna 3,5 keer huidige inzet en genoeg om een leuke buitenkeuken mee te realiseren en de rest 😅
Klopt.readytoflow schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:48:
[...]
Kan je enkel op website zien denk? Niet in de iOS app?
Ik pak nu echt mijn winst af en toe, heb nog genoeg in de hodl pot. Alles verliezen zal mij nooit meer gebeuren. Dat kan nu ook al niet meercorneedebruin schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:02:
[...]
Slim van je !
Hier ook aan het twijfelen heb de vorige in 2017 uitgezeten van 500 euro naar 8K en terug naar 350 euro..
Nu bijna 3,5 keer huidige inzet en genoeg om een leuke buitenkeuken mee te realiseren en de rest 😅
Zero.
Nee.ardana123 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:04:
Zal ADA een chainlink doen eenmaal het live gaat op CB? Die ging toen van 5$ naar 18$
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Afgelopen maanden voelen een beetje onrealistisch als ik naar m’n portfolio kijk.. een ADA ingekocht op 0.06 en terra Luna op 0.5 binnenkort maar eens de eerste helft verkopen voor Sats en dan eens nadenken welk percentage ik einde van het jaar ga uitcashen in euro’s: daarna net als Jaapio de rest op de ledger en gewoon weer hoeren neuken nooit meer werken tot de volgende dip
Waarom eigenijk? Ik bedoel, wat is het achterliggende mechanisme? Iedereen weet nu intussen toch al wel dat ADA op Coinbase komt? Dus het goede nieuws is al gekend. Zijn er dan zoveel klanten van Coinbase die niet kunnen wachten om ADA te kopen eens de coin voor hen beschikbaar komt?ardana123 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:04:
Zal ADA een chainlink doen eenmaal het live gaat op CB? Die ging toen van 5$ naar 18$
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
En daar was ie al.jowi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:34:
Inderdaad.TomTorquay schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:10:
[...]
Waarom eigenijk? Ik bedoel, wat is het achterliggende mechanisme? Iedereen weet nu intussen toch al wel dat ADA op Coinbase komt? Dus het goede nieuws is al gekend. Zijn er dan zoveel klanten van Coinbase die niet kunnen wachten om ADA te kopen eens de coin voor hen beschikbaar komt?
Veel klanten zitten op Coinbase en willen daar blijven.
Je zult het morgen wel zien hoeveel ADA daar verhandeld gaat worden.
Wil nog niet zeggen dat de prijs van ADA opeens gaat verdubbelen. Zoveel impact heeft het ook weer niet.
Goed gedaan! Ik heb helaas mijn 20k aan Ada's niet gehodled.. maar ja. Je kan nooit alles winnen en we mogen gewoon heel blij zijn met de winst die we hebben.Marshallroady schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:08:
Na alle falling knifes in 2018 geprobeerd hebben te vangen moest ik eerst wachten op m’n nieuwe protheses! Toen die binnen waren me zelf ingelezen en het kaf van het koren gescheiden; besloten dat ik in bitcoin erg geloof dus elke maand bijgekocht met wat overgebleven zakgeld en wat extra geld hier en daar.
Afgelopen maanden voelen een beetje onrealistisch als ik naar m’n portfolio kijk.. een ADA ingekocht op 0.06 en terra Luna op 0.5 binnenkort maar eens de eerste helft verkopen voor Sats en dan eens nadenken welk percentage ik einde van het jaar ga uitcashen in euro’s: daarna net als Jaapio de rest op de ledger en gewoon weer hoeren neuken nooit meer werken tot de volgende dip
Zero.
Wellicht komt het nog deze bullmarkt.
Voor een nieuwkomer op de markt vooralsnog niet op het goede moment ingestapt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja ik heb geleerd van 2017, trade is niet aan mij besteed en bitcoin blijft het langst ( huilt nog om retailcoin, powerledger, poe.et)Pelox schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:14:
[...]
Goed gedaan! Ik heb helaas mijn 20k aan Ada's niet gehodled.. maar ja. Je kan nooit alles winnen en we mogen gewoon heel blij zijn met de winst die we hebben.
Dus ik heb wat projecten, slimme mensen en podcasts gekozen om te volgen, koop m’n muntjes en zet meteen voor 75% sell orders ( waarvan het grote gedeelte belachelijk hoog is in mijn ogen) overige gedeelte laat ik staan voor moonshots.
Geniet ook erg van jou Posts over het uitcashen en je strategieën daardoor deels ook al wat gecasht!
Mooi op weg richting weer wat price discovery.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoop echt dat iedereen hier een mooie winst pakt dit keer.St@m schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:17:
Winst.. ja.. ach..
Wellicht komt het nog deze bullmarkt.
Voor een nieuwkomer op de markt vooralsnog niet op het goede moment ingestapt.
Zero.

Coins gelist na een announcement:

Coins gelist zonder announcement:

Is nu op een laag weerstand gestuit rond de 360 sats, kan zil daar doorheen dan zie ik een 500 sats op "korte" termijn als mogelijkheid. Voorlopig eerst die 360 doorbreken de komende tijd.Jaja84 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:30:
Wat zijn jullie verwachtingen van Zil?
Zero.
Verwijderd
Toch kocht hij hoog ADA, maar verkocht voor niks noppes nada. En reed weg in zijn roestende Lada.
De week daarop zag deze altist, dat ADA bij Coinbase werd gelist.
Een groene reuzen candle tartte zijn ogen. Zijn hebberige ziel schandalig bedrogen.
Met lege handjes en ziel droop hij af. Verhaal gaat dat hij nog eenmaal graaide in zijn graf.
Zo'n beetje 90% daarvan heeft een circulation supply wat in de miljoenen zit; komt ADA aan met 31.9billionTomTorquay schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:31:
Overzichtje van de Coinbase listings in 2020 en het effect ervan op de prijs:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De enige die een héél klein beetje in de buurt komt is ALGO; 2.6billion.
Het zal mij écht verbazen als ADA bij listing überhaupt de $2 gaat halen.
Met crypto weet je het toch nooit, ik wacht geduldig af en verkoop op m’n targets.Nnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:31:
[...]
Zo zwart/wit is het.
Echter is de kans dat men 'm voor $50,- gaat kopen nihil. Zelfs $3,- gaat al een hele uitdaging worden.
True, maar een miljoen in de staatsloterij winnen lijkt me reëler dan dat ADA de market cap van BTC ($1.1 trillion) gaat verpulveren met de $1.6 trillion die het nodig heeftelektriekert schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:51:
[...]
Met crypto weet je het toch nooit, ik wacht geduldig af en verkoop op m’n targets.
Dat verwacht ik ook niet. Ik wou enkel eens een overzichtje krijgen van wat vorige coins presteerden op de listing-day en of er überhaupt altijd wel een prijsstijging was. Niet noodzakelijk dus, maar vaak wel.Nnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:48:
Het zal mij écht verbazen als ADA bij listing überhaupt de $2 gaat halen.
Een kleinigheidje blijf je houdenNnoitra schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:57:
[...]
True, maar een miljoen in de staatsloterij winnen lijkt me reëler dan dat ADA de market cap van BTC ($1.1 trillion) gaat verpulveren met de $1.6 trillion die het nodig heeft
Pelox schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:59:
Vandaag een zonnescherm laten plaatsen van een deel winst en inmiddels ben ik diverse offertes voor zonnepanelen aan het vergelijken.
#hodlmaarpakkenwatjepakkenkan
Wait what?!?corneedebruin schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:02:
[...]
Slim van je !
Nu bijna 3,5 keer huidige inze
t en genoeg om een leuke buitenkeuken mee te realiseren en de rest 😅
Zonnedingetjes?
Buitenkeuken?
Straks komt er zeker ook nog iemand die ervan uit eten gaat bij de Mac?
Waar zijn de Lambo's???

Oftewel morgen ADA verkopen (of niet, hodl).TomTorquay schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:31:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
We gaan deze week gewoon weer een ATH op zoekenTomTorquay schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 01:05:
Klassieke prijsspike rond 0:02 UTC bracht ons bijna tot 60k, benieuwd wat de nacht verder zal brengen

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zou mooi zijn!Richh schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 01:34:
Toch fijn dat deze candles dezelfde kleur hebben als de grootste stijger van vanavond in Nederland![]()
[...]
We gaan deze week gewoon weer een ATH op zoeken
Nu lekker slapen, winst gepakt met factor 1000% 😁
Nou, deze ging niet zo goed heh?0108daniel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 12:30:
Vandaag of morgen de uitbraak van ADX/BTC
De koers is bijna bij de punt van de driehoek vorm.
Wanneer deze uitbreekt naar boven zal ik een positie innemen.
Succes voor degene die ook deze met mij meepakken

Zag hem op 1632 en dacht...ik koop toch maar weer die vertrouwde coin van gister.
Volgende keer doe ik toch maar een ritje meepakken, mijn keus staat op -3%
Ik denk het ook InstellegoVerwijderd schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 06:30:
[Afbeelding]
Het beloofd weer een mooie dag te worden.

Maar weer hoog ingestapt, dus hij zal het komende uur wel duiken
Stick to the plan!mercapto schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 06:53:
Mijn sell limit voor ADA is geraakt op 0.00040 USD, en toen vertrok hij weer omhoog...dacht echt dat ie op veilige afstand stond
Maar weer hoog ingestapt, dus hij zal het komende uur wel duiken
Ja, heb een nieuw plan, ik ga AFK
Geen kans op paniekvoetbal als ik de bal niet zie
Ik denk dat deze recente munten van 2021 ook niet mogen ontbrekenTomTorquay schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:31:
/f/image/9NBWN5zs5VLx6wzE1w0xV5wW.png?f=fotoalbum_large)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Moet BTC dan eerst 60k worden zodat ETH en ADA door kunnen groeien?
[ Voor 39% gewijzigd door EvilTurkey op 18-03-2021 07:19 ]
Scientia Potentia Est
EvilTurkey schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:18:
Waarom wil het ADA niet lukken om $1,45 te passeren?
Moet BTC dan eerst 60k worden zodat ETH en ADA door kunnen groeien?
/f/image/rhHTySK7HJxlm5UmV5pqJxzx.png?f=fotoalbum_large)
btw, groene lijn is ATH (staat niet helemaal recht)
[ Voor 4% gewijzigd door ScuL op 18-03-2021 07:24 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Volgens diverse ta scenario's kon het 2 kanten op; hard omlaag, wat een omslag naar bearish zou betekenen, of weer omhoog binnen het bestaande bullish kanaal. Ben erg benieuwd hoe die analyses zich houden en zo niet, hoe de “analisten” dit dan weer rechtpraten 🤪 zelf denk ik (met een flinke snuif onversneden hopium) dat we voor het weekend weer de ath aantikken.Sluw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:18:
Wat denken we... BTC top gehad voor een tijdje of vandaag nog omhoog. Ik heb er een hard hoofd in.
Ik denk gewoon nog een paar dagen sideways.jowi schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:27:
[...]
Volgens diverse ta scenario's kon het 2 kanten op; hard omlaag, wat een omslag naar bearish zou betekenen, of weer omhoog binnen het bestaande bullish kanaal. Ben erg benieuwd hoe die analyses zich houden en zo niet, hoe de “analisten” dit dan weer rechtpraten 🤪 zelf denk ik (met een flinke snuif onversneden hopium) dat we voor het weekend weer de ath aantikken.
Als aanvulling hierop:ScuL schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:13:
[...]
Ik denk dat deze recente munten van 2021 ook niet mogen ontbreken
[Afbeelding]
/f/image/rF4S0QbkKZW6EvreStCy4Dhm.png?f=fotoalbum_large)
-SushiSwap steeg de dagen erna trouwens wel flink.
-SKL / Matic hadden 3 pumps: announcement, Coinbase Pro listing en de Coinbase listing (5 uur later, veroorzaakte de grootste stijging). Komt ADA vandaag ook x uur later op Coinbase?
-SKL vs Matic vs ADA zijn natuurlijk compleet niet te vergelijken qua marketcap. Iemand een ADA target in gedachten? 1.8?
Ja prijzig allemaal inderdaad. Die 17 dollar was niet alles want na het goedkeuren betaal je ook nog fees voor het staken. Bijelkaar ben je 50 piek ofzo kwijt. Ik heb het wel gedaan uiteindelijk maar afhankelijk hoeveel INJ je hebt is het what much.Chaes schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:07:
[...]
Kost ruim $17 fee zie ik, vrij veel aangezien ik er weinig van heb.
Edit: Ik zie trouwens net dat ze ook een partnerschap hebben aangekondigd met SUPER
[ Voor 17% gewijzigd door keepitfrosty op 18-03-2021 08:37 ]
In verhouding met BTC is dat prima mogelijk, denk dat de mensen die over de market cap beginnen vergeten zijn dat ADA een paar weken terug op 3198 sats heeft gestaan.Patvs120 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:38:
[...]
Als aanvulling hierop:
[Afbeelding]
-SushiSwap steeg de dagen erna trouwens wel flink.
-SKL / Matic hadden 3 pumps: announcement, Coinbase Pro listing en de Coinbase listing (5 uur later, veroorzaakte de grootste stijging). Komt ADA vandaag ook x uur later op Coinbase?
-SKL vs Matic vs ADA zijn natuurlijk compleet niet te vergelijken qua marketcap. Iemand een ADA target in gedachten? 1.8?
Tenzij er in de tussentijd is bijgeprint is is dat dus zeker een mogelijkheid, en dan kom je idd bij 1.8/1.9 dollar uit.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ging niet zo goed?mercapto schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 06:05:
[...]
Nou, deze ging niet zo goed heh?![]()
Zag hem op 1632 en dacht...ik koop toch maar weer die vertrouwde coin van gister.
Volgende keer doe ik toch maar een ritje meepakken, mijn keus staat op -3%
Ging juist perfect!
:strip_exif()/f/image/HN9wWL4sLGnMtIXyhraoc2vW.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.binance.com/e...cde714989947d673777e1d5a4Wo Ve schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:02:
Iemand enig idee wanneer je met Lina kan handelen op Binance? Ik kan de tijd niet vinden.
Staat hier toch?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Yes, maar om welke tijd wordt Lina gelist, bedoelde ik?
13:00 vandaag, checkWo Ve schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:05:
[...]
Yes, maar om welke tijd wordt Lina gelist, bedoelde ik?

Extra sterk zou ik doenWo Ve schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:14:
[...]
13:00 vandaag, check, ik ga even koffie drinken

Ook goedemorgen!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat denk je zelf?Sluw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:18:
Wat denken we... BTC top gehad voor een tijdje of vandaag nog omhoog. Ik heb er een hard hoofd in.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Is dit codetaal voor veel champagne gedronken als een echte crypto nouveau riche?MicroWhale schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:27:
Gisteravond zijn er heel wat bubbels gebarsten, maar niet die van Btc/Crypto.![]()
Ook goedemorgen!
Jazeker! Elke dag bij ontbijt, lunch en avondeten. En af en toe een fris 'bubbel'bad.YES schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:30:
[...]
Is dit codetaal voor veel champagne gedronken als een echte crypto nouveau riche?
Klasse, zo mag ik het horen. En overdag denigrerend praten/gedragen tegenover 'het volk' dat geen crypto bezit neem ik aan?MicroWhale schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:32:
[...]
Jazeker! Elke dag bij ontbijt, lunch en avondeten. En af en toe een fris 'bubbel'bad.
Denigrerend? Ik spam ze al 4 jaar helemaal de moeder dat ze ook moeten instappen. (Want gaat de prijs van omhoog hè... wel een beetje aan jezelf blijven denken.)YES schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:35:
[...]
Klasse, zo mag ik het horen. En overdag denigrerend praten/gedragen tegenover 'het volk' dat geen crypto bezit neem ik aan?
Ik spam niemand en geef juist aan dat het mega risicovol is, niks voor de gewone man dat crypto. Dat iedereen in mn buurt maar arm blijft, en vet jaloers op mn lambo wordt zodra ik ermee kom aanrijden.MicroWhale schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:38:
[...]
Denigrerend? Ik spam ze al 4 jaar helemaal de moeder dat ze ook moeten instappen. (Want gaat de prijs van omhoog hè... wel een beetje aan jezelf blijven denken.)
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja maar dan kan je toch op zijn minst wat neerbuigend toen tegen degenen die jouw advies (nog) niet opgevolgd hebben? Dat je op je werk in je gala-kostuum met een fles Moët rondzwalkt, raaskallend tegen degenen die geen crypto hebben hoe ze de bullrun mislopen?MicroWhale schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:38:
[...]
Denigrerend? Ik spam ze al 4 jaar helemaal de moeder dat ze ook moeten instappen. (Want gaat de prijs van omhoog hè... wel een beetje aan jezelf blijven denken.)
"Kijk nou eens, kijk nou eens goed naar mij! Hoe ziet succes eruit?! Kijk naar mij!!! ZO ZIET SUCCES ERUIT!!"
[...]
"Maar goed, als je er nu nog niet balls deep in zit, ben je *hik* waarschijnlijk toch al te laat en te laf. Maar als je het toch doet, dan loop je er volgende week ook zo bij"
[...]
"Want ja, weet je.. hmmbrl de euhhhhh BULLRUN!, die is nog lang niet voorbij.. *burp*"
Zoiets? Komop, succes moet je uitstralen!
Zoals ik al zei heb ik er een hard hoofd in aangezien we toch echt wel naar een top toe aan het werken zijn. Ik vind dat Benjamin Cowen het wel goed uitlegt (kan echt goed lijnen trekken en schrijft daar ook nog mooie formules bij
Huh?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:41:
[...]
Ik spam niemand en geef juist aan dat het mega risicovol is, niks voor de gewone man dat crypto. Dat iedereen in mn buurt maar arm blijft, en vet jaloers op mn lambo wordt zodra ik ermee kom aanrijden.

Je kunt in volgens mij beter in een straat wonen vol met lambo's op de oprit. Heb je minder kans dat die van jou gejat wordt.
Ik zou niet weten waarom SUPER niet eenzelfde run als de andere NFT hype tokens kan maken (CHZ, MANA, ENJIN enz...
Dat klopt, maar hoe speciaal ben je dan nog. Een beetje met diefstalangst leven laat me wel voelen dat ik leef, en heers over de straat, ook al is het met angstMicroWhale schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:43:
[...]
Huh?
![]()
Je kunt in volgens mij beter in een straat wonen vol met lambo's op de oprit. Heb je minder kans dat die van jou gejat wordt.
Ik lul maar wat joh, ik gun iedereen het beste! Maar ik adviseer inderdaad niks, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Not my money, not my care, not my call.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
https://coinmarketcap.com/currencies/linear/djatwork007 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:46:
Hoe kan ik nu al Lina aankopen?
[ Voor 19% gewijzigd door 0re0 op 18-03-2021 08:52 ]
Mooie lijnen. Hij analyseert hier de LGC (Logarithmic Growth Curve). Ik zou eens naar S2F en andere modellen kijken voordat je alleen nog maar in LGC kan denken. Houd je opties open. Als we de 70k breken dan kan de LGC geinvalideerd worden en zitten we opeens op een heel ander pad (naar 100k en beyond).Sluw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:43:
[...]
Zoals ik al zei heb ik er een hard hoofd in aangezien we toch echt wel naar een top toe aan het werken zijn. Ik vind dat Benjamin Cowen het wel goed uitlegt (kan echt goed lijnen trekken en schrijft daar ook nog mooie formules bij). Ik had eerder besloten om rustig aan te doen en iets veiliger voor de piek te verkopen en dan natuurlijk weer de dip kopen. Maar ik kijk het toch nog een paar dagen aan. Als ik deze reactie teruglees is het lekker algemeen geworden.
*edit* ik zeg hier niet dat LGC een mythe is. Het is echter ook geen waarheid maar theorie. Die kan bevestigd of ontkracht worden. Toegegeven: We zitten in een spannend moment voor de koers van Btc.
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 18-03-2021 08:53 ]
Minimaal een uur dacht ik0re0 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:51:
Hoelang duurt het ongeveer om BTC tussen 2 exchanges te sturen ? Minuten werk? uren werk ? of langer zelfs? Om precies te zijn, van een broker naar een exchange
XRP = trash
Yes een tijdje terug ben ik daar met een behoorlijke fluf ingestapt. Ik verwacht daar ook wel veel van. Platform zou deze maand live moeten gaan. Zolang BTC niet steeds van die natte winden laat kan die nog weleens een mooie run maken (zowieso de laatste tijd al mooi omhoog gegaan)Willem Egel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:46:
Zijn er nog mensen die hebben geïnvesteerd in Superfarm? Een grote speler (in wording?) op NFT gebied, denk dat er - gezien de NFT hype - voldoende ruimte is om te groeien (staat nog op plekje 245 cmc). Ik investeer in de token zelf, hou me niet met de handel van NFT bezig. Enorme userbase, wordt veel geld in rond gepompt, onlangs partnership met Polygon (Matic) en nu ook Injective protocol.
Ik zou niet weten waarom SUPER niet eenzelfde run als de andere NFT hype tokens kan maken (CHZ, MANA, ENJIN enz...
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 18-03-2021 08:56 ]
Ja dat bedoel ik0108daniel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:56:
[...]
Ging niet zo goed?
Ging juist perfect!
[Afbeelding]
Ging 'niet zo goed', ging heeeeel goed
Welke exchange heb je die toevallig gekocht?keepitfrosty schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:54:
[...]
Yes een tijdje terug ben ik daar met een behoorlijke fluf ingestapt. Ik verwacht daar ook wel veel van. Platform zou deze maand live moeten gaan. Zolang BTC niet steeds van die natte winden laat kan die nog weleens een mooie run maken (zowieso de laatste tijd al mooi omhoog gegaan)
De tijd leert of het tij keert
VIa pancakeswap op het bsc netwerk.keinless schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:06:
[...]
Welke exchange heb je die toevallig gekocht?
En hoe groter het bedrag, hoe langer het lijkt te duren.
Hier, kun je de 300mb jpeg zelf downloaden:-Sander- schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:52:
Was onlangs een stukje NFT kunst verkocht voor een astronomisch bedrag![]()
https://www.rtlnieuws.nl/...days-plaatje-computer-nft
https://ipfsgateway.maker...FucG1RMS6T87vi1CdvadfL7qA
Omgerekend koop je de LINA tokens voor 7 dollarcent met je BNB. Maar geen paniek, voor iedere BNB koop je omgerekend circa 5 tokens, dus ruim 99 procent ban je BNB krijg je terug.veertje schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:08:
Iemand die zich voor de LINA launchpad ingeschreven heeft? Raak je daarbij BNBs kwijt?
Overigens creëert dit altijd een BNB pump, maar even later ook een dump...
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 18-03-2021 09:18 ]
Komt in de middag op Binance maar nu zit het in de Launchpool (nog <1u)
Kan iemand mij uitleggen wat dan het verschil is tussen die listing en de lunchpool?
DODO was gewoon een dooie vogel maar Alice bleek dan wel ineens een lekkere buurvrouw te zijn.
Wat is het sentiment rondom Lina?
Ik gok dat veel mensen het (korte) succes van Alice ook van Lina verwachten.readytoflow schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:19:
[...]
DODO was gewoon een dooie vogel maar Alice bleek dan wel ineens een lekkere buurvrouw te zijn.
Wat is het sentiment rondom Lina?
Heb voor de FOMO net wat BNB ingezet en wacht rustig af.
Kan je dan al je BNB jnzetten of slechts een deel?Ken. schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:23:
[...]
Ik gok dat het (korte) succes van Alice ook van Lina verwachten.
Heb voor de FOMO net wat BNB ingezet en wacht rustig af.
Ik heb >6 BNB maar kan slechts een klein deel daarvan in Lina stoppen?
(Zit allemaal in spot wallet)
Eens kijken wat er gebeurt
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!