Goedkope cakejes incoming
Je kan toch gewoon de documentatie er op nalezen? Ik meen dit gelezen te hebben toen ik me een tijdje geleden er in verdiepte. Wat ik onvolwassen vind is dat je maar lukraak roept dat het een bancaire oplichting is.TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:59:
[...]
Kijk, dat vind ik interessant. Alleen jammer dat daar zo weinig transparantie rond is. Maar de meeste "investeerders" zien de dollartekens en gooien er gewoon lukraak geld tegenaan. Erg onvolwassen. Zo is het niet moeilijk dat je genaaid wordt.
Ik ben het met je eens in dat ik ook denk dat er een hoop mensen met dollartekens in hun ogen zijn die lukraak geld in projecten gooien, die mensen "verdienen" het ook om rekt te gaan. Ook staat de geld printer bij het ene project nog harder aan dan bij de ander, ik weet ook niet hoe dat gaat verlopen in een bear market maar we zullen zien. Pancakeswap bijvoorbeeld kent ook een aantal usecases om cake weer te burnen.
Anyways beefy staat daar los van, die kan gewoon bouwen bovenop al die platformen.
Vrije val zonder scherm.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zijn hier nog Siacoin hodlers onder ons?
Is aardig aan het Moonen momenteel!
Lukraak roept? Ik moet het dus normaal vinden dat men dergelijke belachelijke fees hanteert terwijl het ook veel goedkoper kan? Klinkt nochtans verdacht veel als de maandelijkse kosten die mijn bank mij aanrekent om niks te doen...mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:21:
Wat ik onvolwassen vind is dat je maar lukraak roept dat het een bancaire oplichting is.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Alle 'yield aggregators' zoals Beefy gebruiken 3e partijen - ik heb zelf niet gezien dat iemand iets anders beweerde, maar mocht dat zo zijn, dat is onzin. MAAR je omzeilt wel de fees die je zou hebben van deze 3e partijen als je zelf steeds de rente die je krijgt opnieuw wil inleggen. (Het voordeel is dus automatische 'compound' - of het verkrijgen van rente op rente. Beefy oogst bijvoorbeeld voor de pannekoekenpoel 3 keer per dag en legt dan alles opnieuw in. Als je dat zelf zou willen doen is dat nooit rendabel, omdat de kost van ongeveer 2,60 euro voor de 2 contracten hoger zal zijn dan je rente per 8 uur. Maar nu je het met een groep doet, afijn, je begrijpt het idee.)TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:15:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben wel geïnteresseerd in heel dit gebeuren, maar je ziet door de bomen het bos niet meer. En ik krijg daardoor de indruk dat men het expres zo complex maakt om zaken te verdoezelen.
Je moet je van tevoren even inlezen, maar de ene zegt dat je met een klein bedrag moet beginnen en de andere zegt dat dat zinloos is omwille van de fees. De ene zegt dat dit allemaal bestaat om third parties te omzeilen en de andere zegt dat de pools bij derde partijen gestald staan. Wat is het nu?
Waarom hebben jullie het over cake.
Vandaag is het Alice!
Nog nooit heb ik gezien dat het zoveel procent omhoog is gegaan
Vandaag is het Alice!
@mjoaris even een heel andere, en wellicht complete noob-vraag over BiFi. Is er sprake van (of ooit geweest) dat deze ooit op binance verhandelbaar gaat worden of is het geen coin die op dergelijke exchanges verhandelbaar zal worden?
Ja ik heb een handjevol SiaCoins...weet nog niet precies waarom maar die doet het aardig ineens.gijsvogel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:22:
Zijn hier nog Siacoin hodlers onder ons?
Ik wist niet dat jij nog zoveel shitcoins had!Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:21:
Mijn shitcoins doen het eigenlijk wel bizar goed vandaag.
Edit: https://cointrackr.com/s/Li4WgN4wtHRvR
Zero.
Die fees zijn voor de comptrollers, de validators en onderhoud van het netwerk. En soms ook nog wat voor liquiditeitsgarantie. Je kan keurig vinden welk percentage naar wie gaat. (En als het je niet zint kun je tegen een kleine betaling ook nog een voorstel doen om het te veranderen in de meeste gevallen.)TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:26:
[...]
Lukraak roept? Ik moet het dus normaal vinden dat men dergelijke belachelijke fees hanteert terwijl het ook veel goedkoper kan? Klinkt nochtans verdacht veel als de maandelijkse kosten die mijn bank mij aanrekent om niks te doen...
Dat heb ik toch bij een bank nog nooit gezien.
Daarbij zijn die kosten bij afsluiten contract eenmalig.
Ja je zit hier wel een beetje lukraak rond te roepen dat je opgelicht wordt, daar kan je je berichten toch op nagaan? Ik durf te wedden dat die 12$ die genoemd was een indicatie is bij het bevestigings/overzicht menu waarbij de on-chain transactie maar iets van 7$ is ofzo. Dergelijke inschattingsfouten heb ik continu van TrustWallet en Metamask. Bovendien is het logisch als je snapt hoe het werkt, de onderliggende strategie leent die tokens en ze stelt weer opnieuw beschikbaar en herhaalt dat een aantal keren om het maximale aantal XVS (Venus munt) te kunnen oogsten binnen een veilige marge om liquidatie door oplopende leenrentes te voorkomen. Die hoge transactie kosten zijn dus het resultaat om die keten van lenen-aanbieden-lenen-aanbieden-lenen-aanbieden te doorbreken. Ik ben het met je eens dat het wel netjes zou zijn om een indicatie te tonen van de te verwachten transactie fee. Dat scheelt toch weer een hoop mensen die zich achteraf genaaid voelen omdat ze geen eigen onderzoek hebben gedaan (en het scheelt ook in mensen die zeggen dat het oplichting is).TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:26:
[...]
Lukraak roept? Ik moet het dus normaal vinden dat men dergelijke belachelijke fees hanteert terwijl het ook veel goedkoper kan? Klinkt nochtans verdacht veel als de maandelijkse kosten die mijn bank mij aanrekent om niks te doen...
BIFI is recent geaudit door CertiK en het report was erg positief. Ik hoop ook dat ze op Binance komen maar wanneer dat gebeurt weet ik niet. BIFI is wel de hoogste marketcap BSC munt die nog niet is gelist op Binance, dus wie weet zijn ze de volgende.YES schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:34:
@mjoaris even een heel andere, en wellicht complete noob-vraag over BiFi. Is er sprake van (of ooit geweest) dat deze ooit op binance verhandelbaar gaat worden of is het geen coin die op dergelijke exchanges verhandelbaar zal worden?
Dat zeker. Het is momenteel vaag en vrij gebruiksonvriendelijk. Maar ook een geval asymmetrical opportunity.mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:39:
[...]
Ik ben het met je eens dat het wel netjes zou zijn om een indicatie te tonen van de te verwachten transactie fee. Dat scheelt toch weer een hoop mensen die zich achteraf genaaid voelen omdat ze geen eigen onderzoek hebben gedaan (en het scheelt ook in mensen die zeggen dat het oplichting is).
Een rework van de complete UI zit al in de planning en gaat begin April van start.Glenn Hoddle schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:42:
[...]
Dat zeker. Het is momenteel vaag en vrij gebruiksonvriendelijk. Maar ook een geval asymmetrical opportunity.
De initiele stijging van 0.10 naar 10 usd duurde letterlijk een paar seconde. Des al niettemin beste stijging ja.Ladonna schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:33:
Waarom hebben jullie het over cake.
Vandaag is het Alice!
Verwijderd
Natuurlijk. Je moet toch wat proberen om aan extra Bitcoin te komen dezer dagen.Pelox schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:38:
[...]
Ik wist niet dat jij nog zoveel shitcoins had!
Het spul is bijna niet te betalen immers

Wat is er lukraak aan?mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:39:
Ja je zit hier wel een beetje lukraak rond te roepen dat je opgelicht wordt, daar kan je je berichten toch op nagaan?
Wat begrijp je niet aan mijn redenering?
Nee maar, slechts $7 in plaats van $12mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:39:Ik durf te wedden dat die 12$ die genoemd was een indicatie is bij het bevestigings/overzicht menu waarbij de on-chain transactie lang maar iets van 7$ is ofzo. Dergelijke inschattingsfouten heb ik continu van TrustWallet en Metamask.

Je moet dus stevig gestraft worden omdat je je eigen geld terugvraagt. Ok dan.mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:39:
Bovendien is het logisch als je snapt hoe het werkt, de onderliggende strategie leent die tokens en ze stelt weer opnieuw beschikbaar en herhaalt dat een aantal keren om het maximale aantal XVS (Venus munt) te kunnen oogsten binnen een veilige marge om liquidatie door oplopende leenrentes te voorkomen. Die hoge transactie kosten zijn dus het resultaat om die keten van lenen-aanbieden-lenen-aanbieden-lenen-aanbieden te doorbreken.
Wat mij betreft houdt de discussie hier op. We kunnen op deze manier nog de hele avond vollullen, maar ik geraak toch niet overtuigd.
Prima. Fijne avond!TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:49:
Wat mij betreft houdt de discussie hier op. We kunnen op deze manier nog de hele avond vollullen, maar ik geraak toch niet overtuigd.
Hmm, zou nog wel interessant kunnen zijn om hem sowieso te hebben. Als ie bij Binance gelist wordt kan hij nog wel een flinke stijging pakken lijkt me.mjoaris schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:41:
[...]
BIFI is recent geaudit door CertiK en het report was erg positief. Ik hoop ook dat ze op Binance komen maar wanneer dat gebeurt weet ik niet. BIFI is wel de hoogste marketcap BSC munt die nog niet is gelist op Binance, dus wie weet zijn ze de volgende.
Puur winstbejag overigens hoor mijn redenering. Ik heb me totaal nog niet in BIFI verdiept namelijk
maar de harde stijgingen en dalingen maken het ook ''scary''mrb85 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 01:31:
[...]
CHILIZ 😜
De best presterende coin, van de laatste week die nu even in een dipje zit.
Of verder zal dippen naar 6 cent 😇😬
Dit ongeveer het zelfde gevoel dat ik had toen ik nog in europa werkte, hoe je word genaaid als je euro wisseld voor chz kroon poolse slotys en zwiterse troep
Maar ja wisselen kost nu een maal geld,
Maar ja wisselen kost nu een maal geld,
VTHO een ordinaire pump of heb ik wat gemist?
Mijn excuses voor het doorbreken van mijn belofte van zonet, maar ik zit toch nog met één ding dat ik me afvraag als leek. Op Binance zelf kan je toch ook meedoen aan liquidity pools en token swaps, correct? Waarom is de APY daar maar maximum 15% terwijl het op de Beefy's van de wereld soms naar 1000% gaat?
Is idd weer een pump, vrijwel elke coin is momenteel whale voer voor pump en dump acties.Geertwa schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:07:
VTHO een ordinaire pump of heb ik wat gemist?
Bij Binance kan je bijvoorbeeld shitcoins krijgen als je busd staket, die is gepegged aan de dollar, dus dan loop je weinig risico. Bij PCS krijg je pannenkoeken, die hebben een gigantische inflatie. Toevallig is de waarde enorm gestegen, maar zoals je ziet kan dat net zo snel weer naar beneden.TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:17:
Mijn excuses voor het doorbreken van mijn belofte van zonet, maar ik zit toch nog met één ding dat ik me afvraag als leek. Op Binance zelf kan je toch ook meedoen aan liquidity pools en token swaps, correct? Waarom is de APY daar maar maximum 15% terwijl het op de Beefy's van de wereld soms naar 1000% gaat?
Begin van de middag voor het eerst een SEPA-overschrijving gedaan naar Binance (deed voorheen altijd via iDeal naar Coinbase). Geld nog steeds niet binnen. Duurt het vaker zo lang?
Ok, dus de inflatie van CAKE wordt meegeteld in hun APY? Beetje ongewoon, maar dat zou inderdaad een hoop verklaren.knakworst schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:21:
Bij Binance kan je bijvoorbeeld shitcoins krijgen als je busd staket, die is gepegged aan de dollar, dus dan loop je weinig risico. Bij PCS krijg je pannenkoeken, die hebben een gigantische inflatie. Toevallig is de waarde enorm gestegen, maar zoals je ziet kan dat net zo snel weer naar beneden.
Was je ingestapt.?roflexx schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:00:
Vethor token naar de 0.02?
VET is ook aan het moonen vandaag, dus niet gek dat VTHO meegaat-Sander- schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:20:
[...]
Is idd weer een pump, vrijwel elke coin is momenteel whale voer voor pump en dump acties.
Dat zit er wel in verdisconteerd ja. Binnenkort wordt het systeem van uitgeven en verbranden van CAKE aangepast, dus dan mag je verwachten dat het geen 300% rente meer geeft.TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:24:
[...]
Ok, dus de inflatie van CAKE wordt meegeteld in hun APY? Dat zou inderdaad een hoop verklaren.
Neemt niet weg dat je op allerlei zaken hogere rendementen haalt op Beefy dan op Binance. Waarom? Daar valt niet helemaal over te oordelen, omdat Binance niet transparant is. Ik zou er van uitgaan dat het is omdat er bij deze rentes zat mensen meedoen op Binance, waardoor ze geen enkele reden hebben hun rentes te verhogen.
Ja.Chaes schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:24:
Begin van de middag voor het eerst een SEPA-overschrijving gedaan naar Binance (deed voorheen altijd via iDeal naar Coinbase). Geld nog steeds niet binnen. Duurt het vaker zo lang?
Bensimpel
Positieve meneer
Nou dego verlies weer bijna goedgemaakt. Nog een stukje omhoog (ingestapt op 28 dollar). En dan ben ik weer blij
😆 - Denk ook eens om ;)
Binance hoeft wat mij betreft niet transparant te zijn omdat het geen onbegrijpelijk hoge APY's belooft. De MacDonalds hoeft me ook niet te rechtvaardigen waarom een burger €5 kost, ook al kunnen ze 'm waarschijnlijk ook voor €4 maken. Als ik in een ander restaurant voor een burger €500 moet betalen, dan zou ik op z'n minst toch graag weten waarom.Glenn Hoddle schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:30:
Dat zit er wel in verdisconteerd ja. Binnenkort wordt het systeem van uitgeven en verbranden van CAKE aangepast, dus dan mag je verwachten dat het geen 300% rente meer geeft.
Neemt niet weg dat je op allerlei zaken hogere rendementen haalt op Beefy dan op Binance. Waarom? Daar valt niet helemaal over te oordelen, omdat Binance niet transparant is. Ik zou er van uitgaan dat het is omdat er bij deze rentes zat mensen meedoen op Binance, waardoor ze geen enkele reden hebben hun rentes te verhogen.
Maar goed, het (toch ongebruikelijke) verrekenen van de inflatie in de APY is voor mij als simpele leek opnieuw een staaltje boerenbedrog. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
goede avond,
heeft er iemand super goedkoop in kunnen kopen bij ALICE?
wat een gekke 27000% zeg
vanochtend wat ETH BNB en ADA gekocht bijna op de bodem van de dip
om er daarna vanmiddag achter te komen dat ie gewoon weer die bedragen raakt
wat een gekke 27000% zeg

vanochtend wat ETH BNB en ADA gekocht bijna op de bodem van de dip

[ Voor 43% gewijzigd door Khaelos op 15-03-2021 19:43 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Net even in mijn aparte shitcoin- en airdrop-portfoliootje gekeken om te zien of de bullrun al voorbij is.
Zo te zien niet! Mijn TheKey (TKY) moet namelijk nog een 11x om quitte te spelen!!!!
Zo te zien niet! Mijn TheKey (TKY) moet namelijk nog een 11x om quitte te spelen!!!!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als het er nu nog niet is, wordt het morgen. Ligt deels ook aan je NL bank.
Ook de NFT-tjes moeten eraan geloven....
Hackers Reportedly Target NFT Marketplace Nifty Gateway Users
Als je het vroeg in de ochtend doet, dan staat het er in de loop van de middag meestal op. Anders inderdaad een dag later. Als je haast hebt kun je via iDEAL storten. Kost € 1,90 maar dan wordt het binnen enkele minuten bijgeschreven.Chaes schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:24:
Ik heb stiekem de hoop dat al die groene candle jagers met nft, cake, bake, suchi, beef nu in btc gaan stappen.. maar dat zal wel niet.M-v-G schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:52:
Ook de NFT-tjes moeten eraan geloven....

Of in Neo voor de tech
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 15-03-2021 20:07 ]
Zero.
Nou kom op met die groene dildo’s.
Of word ik morgen weer wakker met een kater?
Of word ik morgen weer wakker met een kater?
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-03-2021 20:08 ]
ALICE stond zelfs vanochtend met + 33000%Khaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:40:
goede avond,
wat een gekke 27000% zeg
vanochtend wat ETH BNB en ADA gekocht bijna op de bodem van de dip![]()
'voorspelling' tussen haakjes denk ik dat ADA Cardano binnenkort snel omhoog zal schieten.
Ik lees namelijk veel positieve berichten daarover.
Ada zit momenteel in het nauw en zal daarom snel een keuze gaan maken.
Persoonlijk denk ik dus opwaarts.
Hierbij nog even een screenshot.
Zoals je ook aan de RSI kan zien is er een divergence gaande.
Dit betekend dus een koersverandering ofwel bodem geraakt.
We wachten af!
:strip_exif()/f/image/HKB23QYfa0xyFLJ0zkdbcQZL.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
toch nog maar eens wat geld gegooit in zo een shitcoin -> NCT https://www.dextools.io/a...6b09bb84af1569fb5566f5a77
als je er snel bij bent, kan je vaak gemakkelijk je inzet verdubbelen of meer als je durft te wachten met verkopen
als je er snel bij bent, kan je vaak gemakkelijk je inzet verdubbelen of meer als je durft te wachten met verkopen
Heb mijn eigen bot idd.nemesis2212 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:28:
[...]
hoe heb je dat ingesteld? mogelijk handig voor de volgende coin die uitkomt
Pas daar wel mee op hoor.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:19:
toch nog maar eens wat geld gegooit in zo een shitcoin -> NCT https://www.dextools.io/a...6b09bb84af1569fb5566f5a77
Ik ben in het verleden al vaker in getrapt dat ik zo'n coin kocht en wat bleek?
Kocht ik bijvoorbeeld op dit moment was het op de top en leed ik alleen maar verlies
Persoonlijk vind ik als je de coin NU zou kopen dat je al veelste laat bent.
Maar wie weet.
Hier ook een coin gekocht Bepro op kucoin.
Was er redelijk op tijd bij maar zie deze ondertussen best veel geshilled worden op youtube.
Doet het nu redelijk mijn geluk kennende zal het straks wel instorten
Rest zit nog lekker in Matic en INJ (volume gaat de goede kant op). Iedereen hoopt een keer op een moonshot denk ik dan maar
Was er redelijk op tijd bij maar zie deze ondertussen best veel geshilled worden op youtube.
Doet het nu redelijk mijn geluk kennende zal het straks wel instorten
Rest zit nog lekker in Matic en INJ (volume gaat de goede kant op). Iedereen hoopt een keer op een moonshot denk ik dan maar

[ Voor 23% gewijzigd door JustC op 15-03-2021 20:26 ]
zelfs geprogrammeerd of heb je wat tips hoe mensen dit zelf kan opzetten?
Je kan ze zelf developen als je wilt. Ik heb zelf niet heel veel kennis van node.js dus heb hem maar gekocht van een vriend voor 500 dollar. Je hebt verschillende bots online staan die je kunt gebruiken tegen een prijsje. Ze zijn zeker handig voor die nieuwe pairs op binance. Had wel mn instellingen verkeerd gezet waardoor ik maar 400% heb gepaktnemesis2212 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:25:
[...]
zelfs geprogrammeerd of heb je wat tips hoe mensen dit zelf kan opzetten?

Juist! Als ik het nodig heb dan zorg ik ervoor dat ik voor 9:00 stort dan weet ik zeker dat op dezelfde dag aankomt. Het moeten wachten op de volgende dag of zelfs een weekend wachten is niet leuk.Viep schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Als je het vroeg in de ochtend doet, dan staat het er in de loop van de middag meestal op. Anders inderdaad een dag later. Als je haast hebt kun je via iDEAL storten. Kost € 1,90 maar dan wordt het binnen enkele minuten bijgeschreven.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
MicroWhale schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:46:
Net even in mijn aparte shitcoin- en airdrop-portfoliootje gekeken om te zien of de bullrun al voorbij is.
Zo te zien niet! Mijn TheKey (TKY) moet namelijk nog een 11x om quitte te spelen!!!!![]()
Niet specifiek voor deze. Maar waar en hoe je die dingen?Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:19:
Zie zoveel coins waarvan ik niet weet waar je die kan traden. LIT, AVAC, ... honderden, nee duizenden van die dingen.
Had t al eerder gevraagd. Waar kan je bijv deze kopen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AhDr8ruBvK8IFPzNJrnk5Y5S.jpg?f=user_large)
Er staat een link bij naar Binance, maar daar staat ie niet.
Of hebben ze nog een verborgen shitcoins sectie?
Of koop je die dingen op vage sites waarbij de kans dat ‘t bij een Nigeriaanse scammer terecht komt groter is dan dat ETH 2.0 live gaat.
Met alle respect, maar inzetten op altcoins blijft toch puur gokken? Of zie ik dat verkeerd?
ik heb de grootste shitcoin die er is aangeschaft -> WIN 
heb er momenteel 175K
dus mocht die ooit naar 1$ gaan dan is die LAMBO! binnen
heb er momenteel 175K

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Om met dat laatste te beginnen: het wordt niet verrekend op een speciale manier. Stel je krijgt 0,1% rente bij de bank, zegt de bank ook niet: u krijgt -1,4% want inflatie. De bank zegt gewoon 0,1% - al is het maar omdat zij natuurlijk niet over de inflatie gaan. Dat is hier net zo. Die rente is gewoon 300%. En die is deels zo hoog omdat er dagelijks nog best wat CAKE wordt bijgemunt. Wat overigens transparanter gebeurt dan bij Euro's, maar dat terzijde. Er gebeurt met de APY van CAKE of wat dan ook niks anders dan bij Binance, of bij de bank om de hoek.TomTorquay schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:39:
[...]
Binance hoeft wat mij betreft niet transparant te zijn omdat het geen onbegrijpelijk hoge APY's belooft. De MacDonalds hoeft me ook niet te rechtvaardigen waarom een burger €5 kost, ook al kunnen ze 'm waarschijnlijk ook voor €4 maken. Als ik in een ander restaurant voor een burger €500 moet betalen, dan zou ik op z'n minst toch graag weten waarom.
Maar goed, het (toch ongebruikelijke) verrekenen van de inflatie in de APY is voor mij als simpele leek opnieuw een staaltje boerenbedrog. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
En dat eerste punt kan ik echt niet bij. Stel een APY van 15% op ETH is haalbaar, maar Binance biedt zonder enige uitleg 3%, dan is dat prima omdat het 'realistisch' is? Wat mij betreft mogen ze dan wat uitleggen - en dan kunnen ze best goede redenen hebben mbt bijvoorbeeld risico. Overigens biedt Binance 6% op USDT en 3,2% op Euros. Dat is fiks meer dan de bank. Vertrouw je dat dan wel, of heeft Binance daar wel iets uit te leggen?
Ik stuur tegenwoordig naar de instant Sepa rekening van Binance en Kraken. Laatste 5-6 keer waren de overboekingen binnen enkele minuten beschikbaar in mijn spot wallet. Ook in de avond uren.
Zelfs op een zondagavond, gok dat het kwam omdat het dan al maandagochtend was in China, denk ik.
Wel is mij opgevallen dat het nummertje voor in de beschrijving voor mijn account was veranderd bij Binance.
Dus elke keer checken of iets veranderd is.
Zelfs op een zondagavond, gok dat het kwam omdat het dan al maandagochtend was in China, denk ik.
Wel is mij opgevallen dat het nummertje voor in de beschrijving voor mijn account was veranderd bij Binance.
Dus elke keer checken of iets veranderd is.
[ Voor 3% gewijzigd door Gondor op 15-03-2021 21:02 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Die gedachte had ik dus met SC .. heb er 500k gekocht een paar dagen geleden.Khaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:47:
heb er momenteel 175K
Van de rente op m'n CAKE koop ik regelmatig BTC. Maar voor jou zal er volgende keer ook wat NEO van kopen.Pelox schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:06:
[...]
Ik heb stiekem de hoop dat al die groene candle jagers met nft, cake, bake, suchi, beef nu in btc gaan stappen.. maar dat zal wel niet.
Of in Neo voor de techen omdat die binnenkort naar de 1 miljoen gaat.
Wel een karig tweedehansje danKhaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:47:
heb er momenteel 175K
Maar even on-topic. Ik geloof dat ik maar weet wat fiat in BTC ga omzetten. Ik sla de shitcoins vandaag even over.
[ Voor 16% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 15-03-2021 20:57 ]
Niet geheel waar.WoodyWindoW schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:46:
Met alle respect, maar inzetten op altcoins blijft toch puur gokken? Of zie ik dat verkeerd?
Oke, iets wat je niet zeker weet is gokken, maarja dan is alles een gok, niet alleen op de crypto markt.
Als je zonder enige kennis of met indicatoren, nieuws feiten, belangen zomaar op een coin 'inzet' dan is dat gokken.
Als je je research doet, je eventueel op de hoogte laat houden door nieuws, indicatoren zodat je kennis opbouwt dan kan je je verliezen beperken en is de 'gok' minder groot.
Dit zal een eeuwige vraag blijven of dit gokken is.
Ieder zijn mening uiteraard
jouw SC doet het goed lijkt het, echter is die nu 1.8 cent en een paar dagen terug 1.2 centWimo. schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:50:
[...]
Die gedachte had ik dus met SC .. heb er 500k gekocht een paar dagen geleden.
dat zou dus zeggen dat jij voor 420dollar aan SC hebt gekocht?
beste gok op een shitcoin
Ik zie de afgelopen dagen toch een partij shitcoins voorbij komen.
De meeste met een grotere supply dan in het pakhuis van Dagobert Duck aanwezig is.
Kan dat altseason niet afgelopen zijn?
De meeste met een grotere supply dan in het pakhuis van Dagobert Duck aanwezig is.
Kan dat altseason niet afgelopen zijn?
Als we toch aan het shitcoinen zijn.
Ik ga voor ARPA. $1 wordt geen Lambo maar eerder een 2dehands Golf.
Ik ga voor ARPA. $1 wordt geen Lambo maar eerder een 2dehands Golf.
Volgens mij heb ik gekocht rond de .98cent. 500000 stuks.Khaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:53:
[...]
jouw SC doet het goed lijkt het, echter is die nu 1.8 cent en een paar dagen terug 1.2 cent
dat zou dus zeggen dat jij voor 420dollar aan SC hebt gekocht?
beste gok op een shitcoin
Zitten hier ook mensen op BL3P ? zit er sinds kort op.
Echt weinig volume zeg.. en de gap tussen vraag en aanbod is vrij groot zeg maar
Echt weinig volume zeg.. en de gap tussen vraag en aanbod is vrij groot zeg maar
Ja en nee. Wat mij betreft is er bestaat er een spectrum binnen de wereld van altcoins en dienen verschillende alts binnen dit spectrum compleet verschillende doelen. Neem ADA, DOT, UNI en LINK. Allemaal alts met veelbelovende achterliggende projectfundamentals, alhoewel deze fundamentals enorm kunnen van elkaar kunnen verschillen.WoodyWindoW schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:46:
Neem een Uniswap. Leuk voor iemand als diegene UNI een shitcoin noemt - kijkende naar de rol die Uniswap momenteel speelt en het dagelijkse volume dat er mee gemoeid gaat, is dat dus een invalide opmerking.
Dan heb je ook nog een grote categorie altcoins die wat je mij betreft enigszins terecht mag bestempelen als shitcoins. Veel risico, veel potentiële upside maar ook des te meer potentiële downside. Veel van deze coins worden ook als speculatief middel gezien dan dat er daadwerkelijk een zeer potentievol ontwikkelteam achter zit.
Maar, is dat gokken? Zou kunnen. Als jij weet dat een bepaalde dubieuze shitcoin zonder echte use cases op Binance gelist gaat worden en op voorhand deze alt inslaat om vervolgens een sell order op 100% van je inkoopprijs te zetten, is dat geen gokken wat mij betreft.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit is voor mij best een prima coin geweest.... op 0.0001600 gekocht en op 0.0003000+ verkocht (en dit meerdere kerenKhaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:47:
heb er momenteel 175K
Hoe kom je er in hemelsnaam bij om deze coin te kopen?Khaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:47:
heb er momenteel 175K
coinmarketcap geopend en je kat over het keyboard laten lopen en kijken waar hij op eindigd?
De enige reden dat die link naar Binance daar staat is dat ze via de referralcode aan je verdienen.readytoflow schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:39:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Waarom niet pas verkopen bij 10 dollar?da_PSI schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:06:
[...]
Dit is voor mij best een prima coin geweest.... op 0.0001600 gekocht en op 0.0003000+ verkocht (en dit meerdere keren)
ja maar je kan je kansen vergroten door zoveel mogelijk kennis op te doenWoodyWindoW schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:46:
Ga ervan uit dat het nooit een cent gaat worden met en ben tevreden met een klein winstje =)
Er kwam hier laatst een site voorbij waarop je ranking van coins kon zien op basis van de buzz rond coins op internet/social media/reddit kon checken, ik ben hem alleen even kwijt.
Zou iemand die link nog een keer willen posten?
Haha, ik denk dat ik het van je ga winnen.Khaelos schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:47:
heb er momenteel 175K
We kregen een "tip" om "Delta" te kopen.
Dus mijn maat ik komen Delta (DeltaChain) tegen, te koop op Hotbit.
Dus ik 4M (ja 4miljoen) van die krengen aangeschaft voor nog geen $100 totaal.
Blijkt dat we de verkeerde Delta hadden gekocht.
De Delta die we moesten hebben was enkel op inschrijving en die was al gesloten.
Ach, veel geleerd en ik lag we suf als deze over 1 jaar op $1 staat (wat niet gaat gebeuren).
Ik laat ze nu lekker staan, zal wel ploffen.
Bensimpel
Positieve meneer
Dego doet het lekker, van -40% in de ochtend naar nu 20%
😆 - Denk ook eens om ;)
https://lunarcrush.com/Supershiva schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:23:
Er kwam hier laatst een site voorbij waarop je ranking van coins kon zien op basis van de buzz rond coins op internet/social media/reddit kon checken, ik ben hem alleen even kwijt.
Al mijn overschrijvingen waren er binnen een paar minuten. Komt van ABN.Chaes schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:24:
UNOX: The worst operating system
Wie overwegen er om bij de Coinbase beursgang middels direct listing, deze vind plaats ergens Q2, 2021, om meteen een positie in te nemen.
Ik schat wel in, dat dit een trend wordt, (indirect) crypto beschikbaar via traditionele aandelen, dus geen ETF/Crypto Exchange.
Er is wel verhoogd risico aanwezig met meteen kopen bij een DL, desondanks zie ik het wel zitten.
Ik schat wel in, dat dit een trend wordt, (indirect) crypto beschikbaar via traditionele aandelen, dus geen ETF/Crypto Exchange.
Er is wel verhoogd risico aanwezig met meteen kopen bij een DL, desondanks zie ik het wel zitten.
Bensimpel
Positieve meneer
Zie het ook wel zitten. Plus dat Coinbase het altijd wel goed doet. iig geen shitcoin fest exchange. Betrouwbaar en goede support. Veel potentie sowieso.H333A schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:33:
Wie overwegen er om bij de Coinbase beursgang middels direct listing, deze vind plaats ergens Q2, 2021, om meteen een positie in te nemen.
Aandelen zijn zelf altijd wel stabieler. Dus denk wel dat ik een kleine 500 euro inleg als begin. Zodra de bear market begint misschien wat winst in aandelen stoppen omdat dat dan relatief veilig is.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja, die zag ik staan. Maar wilde die niet kopen. Kon ook niet, want die munt is helemaal niet beschikbaar op Binance? Waar kopen jullie die muntjes dan wel?Taro schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:11:
[...]
De enige reden dat die link naar Binance daar staat is dat ze via de referralcode aan je verdienen.
Zeker, ik wil wel hele aandelen hebben(kan ook niet anders op de meeste exchanges). Ik heb gelezen dat ze tussen de 350/375 verhandeld zijn aan handelaren, dus even kijken hoe goed mij cryptos gaan 😂 maar ik gooi er zeker wat tegen aan.
Een beetje fomo kan nooit kwaad toch ondanks dat het een klein onderzoek is.Amerikanen bereid 10% van stimulus cheques in Bitcoin te steken
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ques-in-bitcoin-te-steken
Ah niet de enige hier die erin zit. Dego to the moon!Bensimpel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 19:38:
Nou dego verlies weer bijna goedgemaakt. Nog een stukje omhoog (ingestapt op 28 dollar). En dan ben ik weer blij
Nee hoor rangschikking op waarde en dan de goedkoopste bovenaan! Ding we have a WINner 🏆Supershiva schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:11:
[...]
Hoe kom je er in hemelsnaam bij om deze coin te kopen?
coinmarketcap geopend en je kat over het keyboard laten lopen en kijken waar hij op eindigd?
Same here maar ik denk dat het hem vooral zit inKorvaag schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:32:
[...]
Al mijn overschrijvingen waren er binnen een paar minuten. Komt van ABN.
Het is al een tijdje geleden voor me dat ik mn eerste SEPA overboeking heb gedaan maar ik meen me te herrinneren dat dit langer duurde dan alle andere keren erna, zowel bij Binance als bij Kraken. Maar pin me er niet op vast!Begin van de middag voor het eerst een SEPA-overschrijving gedaan naar Binance
Heb ik met bepro gedaan beetje zelfde usecase als enjin maar ook al een werkend product.
Net zo goed een shitcoin maar het is maar 500 euro avondje casino kan meer kosten en dan ben ik het meestal wel echt kwijt.
Sta nu al op 35% plus jeej😂😂
Mooiste is je koopt die krengen voor een 1 cent dus lijkt meteen zoveel😅
Net zo goed een shitcoin maar het is maar 500 euro avondje casino kan meer kosten en dan ben ik het meestal wel echt kwijt.
Sta nu al op 35% plus jeej😂😂
Mooiste is je koopt die krengen voor een 1 cent dus lijkt meteen zoveel😅
[ Voor 13% gewijzigd door JustC op 15-03-2021 22:00 ]
Was een beetje door coinmarketcap aan bladeren zie ik ORBS met flinke gains. Eens even kijken welke markten. Huh Litebit?
Even ORBS op litebit zoeken... onderhoud😅 Some things will never change.
Klinkt goed. Heb geen verstand van aandelen. En hoe zit het met de stijgingen als je het vergelijkt met crypto? Kan het ook x10 gaan in een kortere tijd?Bensimpel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:36:
[...]
Zie het ook wel zitten. Plus dat Coinbase het altijd wel goed doet. iig geen shitcoin fest exchange. Betrouwbaar en goede support. Veel potentie sowieso.
Aandelen zijn zelf altijd wel stabieler. Dus denk wel dat ik een kleine 500 euro inleg als begin. Zodra de bear market begint misschien wat winst in aandelen stoppen omdat dat dan relatief veilig is.
Dat zou wel eens goed kunnen ja. Dat kan ik me niet meer herinneren.WaRSTeaM schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:58:
[...]
Same here maar ik denk dat het hem vooral zit in
[...]
Het is al een tijdje geleden voor me dat ik mn eerste SEPA overboeking heb gedaan maar ik meen me te herrinneren dat dit langer duurde dan alle andere keren erna, zowel bij Binance als bij Kraken. Maar pin me er niet op vast!
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Uniswapreadytoflow schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:39:
[...]
[...]
Niet specifiek voor deze. Maar waar en hoe je die dingen?
Zie zoveel coins waarvan ik niet weet waar je die kan traden. LIT, AVAC, ... honderden, nee duizenden van die dingen.
Had t al eerder gevraagd. Waar kan je bijv deze kopen?
[Afbeelding]
Of koop je die dingen op vage sites waarbij de kans dat ‘t bij een Nigeriaanse scammer terecht komt groter is dan dat ETH 2.0 live gaat.
Soms wel, maar voor beleggen heb je wel echt een lange adem nodig. Je goed inlezen en gaat over het algemeen langzamer. Maar ik ben freelancer en beleggen is mijn pensioen._Gast_ schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:02:
[...]
Klinkt goed. Heb geen verstand van aandelen. En hoe zit het met de stijgingen als je het vergelijkt met crypto? Kan het ook x10 gaan in een kortere tijd?
https://open.spotify.com/...FmlQ&utm_source=copy-link
Veel geleerd ook van deze podcast!
Uit interesse: waarom 2x een RSI in je charts?0108daniel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 20:32:
Voor mensen die HNT/BTC willen meepakken kunnen goed opletten.
Ook HNT/BTC krijgt een uitbraak.
[Afbeelding]
Ah oke, thanks voor de info!Wo Ve schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Soms wel, maar voor beleggen heb je wel echt een lange adem nodig. Je goed inlezen en gaat over het algemeen langzamer. Maar ik ben freelancer en beleggen is mijn pensioen.
En niet te vergeten dividend! Dat kan je dan weer beleggen en zo krijg je cumulatieve rente.Wo Ve schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:07:
[...]
Soms wel, maar voor beleggen heb je wel echt een lange adem nodig. Je goed inlezen en gaat over het algemeen langzamer. Maar ik ben freelancer en beleggen is mijn pensioen.
Maar goed erg off topic dit, is een ander topic voor.
ik zou ze daar niet kopen. want ik kreeg vandaag een DELISTING mail van Litebit met de volgende coins.Alpina schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:00:
Was een beetje door coinmarketcap aan bladeren zie ik ORBS met flinke gains. Eens even kijken welke markten. Huh Litebit?
Dus mensen haal ze daar weg of transfer ze. het gaat om de volgende coins
Feathercoin, Blackcoin, Myriadcoin, UBIQ, Validity, Okcash, Peercoin, Crypto.com, CROWN, Gulden, ORBS, Sirin, Viacoin, Polymath, Navcoin, Particl, Groestl coin, Status
CRO tot 25 maart verkopen de rest tot 12 april
Binance plaatje is idd enkel reclame met een referral code erin. De Exchange waar je de munt kan kopen staat eronder, in dit geval HitBTC:readytoflow schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:45:
[...]
Ja, die zag ik staan. Maar wilde die niet kopen. Kon ook niet, want die munt is helemaal niet beschikbaar op Binance? Waar kopen jullie die muntjes dan wel?
:fill(white):strip_exif()/f/image/SyuPdhTOH3Llar1UKwEo5gw6.png?f=user_large)
Is trouwens idd een genuine shitcoin met een whopping 18 usd volume per dag
/f/image/Rrc0J1Y4YMIjWm9ELOz1hh3Q.png?f=fotoalbum_large)
https://ark.io/blog/ark-a...h-electroneum-and-anytask
ARK partnership-with-electroneum-and-anytask.
Wat dit zegt?> dat de hele crypto scene flink aan het doorgroeien is in de achtergrond. Dat het echt uit gaat barsten kan nog jaren duren
ARK partnership-with-electroneum-and-anytask.
Wat dit zegt?> dat de hele crypto scene flink aan het doorgroeien is in de achtergrond. Dat het echt uit gaat barsten kan nog jaren duren
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 15-03-2021 22:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Bedankt voor de waarschuwing maar ik koop nooit bij Litebit. Vaag gedoe daar 😉nemesis2212 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:16:
[...]
ik zou ze daar niet kopen. want ik kreeg vandaag een DELISTING mail van Litebit met de volgende coins.
Dus mensen haal ze daar weg of transfer ze. het gaat om de volgende coins
Feathercoin, Blackcoin, Myriadcoin, UBIQ, Validity, Okcash, Peercoin, Crypto.com, CROWN, Gulden, ORBS, Sirin, Viacoin, Polymath, Navcoin, Particl, Groestl coin, Status
CRO tot 25 maart verkopen de rest tot 12 april
Ook geen coins die net een flinke stijging achter de rug hebben trouwens. Buy ze dip!
[ Voor 6% gewijzigd door Alpina op 15-03-2021 22:28 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!