[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 251 Laatste
Acties:
  • 960.316 views

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 23:39
Maak je op voor dit soort ritjes.
De weg naar 100k wordt alleen maar turbulenter.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:59:
Maak je op voor dit soort ritjes.
De weg naar 100k wordt alleen maar turbulenter.
zou je denken? je moet steeds meer massa inbrengen om hem nog te bewegen .. (denk je dan)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Bij mij is bijna alles rood behalve ALGO, SHIB en YLAB.
Elk uur verdien ik ~6 cent aan Alice die ik convert naar bnb 😅

nothing stops this train

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:12

St@m

@ Your Service

Alfa Novanta schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:59:
[...]

maar vanmiddag staan we $ 3000 lager en denk je had ik maar.. dan was dit nog steeds een goed niveau geweest.

maar uitgezoomd staan we nu boven de vorige ATH van $ 50.000
[Afbeelding]

heeft iemand een glazen bol toevallig?
Dat kan altijd. Deed ik vorige dip ook. Toen ging de boel weer omhoog. Sell low, buy high. Niets voor niets dat internet hier vol mee staat.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:53:
BTC is nog 22% up ten opzichte van 1 maart. #Perspectief #nietrekt
Yes!!

Idd when in doubt zoom out.
Duurt nog wel even tot mijn PF het niveau van 1995 heeft B)
Pelox schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:50:
We zijn weer een maand terug in de tijd.
Nee nee...nog steeds >20% meer virtueel geld dat ik niet op m’n bankrekening heb dan dat ik toen ook niet op m’n bankrekening had.

Verwijderd

Alfa Novanta schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:59:
[...]

maar vanmiddag staan we $ 3000 lager en denk je had ik maar.. dan was dit nog steeds een goed niveau geweest.

maar uitgezoomd staan we nu boven de vorige ATH van $ 50.000
[Afbeelding]

heeft iemand een glazen bol toevallig?
Je doet nu toch al lang genoeg mee om niet zo'n losse handjes meer te hebben? :+

Nooit aan de bodem van de rode paal verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzymv0iW0AAJKGz.jpg

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is gewoon wat onzekerheid wegens het wel/niet dumpen van die 1,1 miljard aan bitcoin wat vervolgens een sneeuwbal effect geeft.

Geen paniek menson.

Verwijderd

Luuk schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:05:
Dit is gewoon wat onzekerheid wegens het wel/niet dumpen van die 1,1 miljard aan bitcoin wat vervolgens een sneeuwbal effect geeft.

Geen paniek menson.
Luuk. Laat ze nou even paniekeren zodat wij NOG goedkopere BTCtjes hebben vanmiddag.

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-12 21:43

Geen paniek menson.
niet te vergeten de SL's die getriggerd worden ... ik heb ook lang deze gezet, ben ik (gelukkig) afgeleerd.

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 13:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mathiasc schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:07:
niet te vergeten de SL's die getriggerd worden ... ik heb ook lang deze gezet, ben ik (gelukkig) afgeleerd.
hoe bedoel je?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:13

Darrell

Fiat moonboy

Heb alleen AAVE net omgezet naar BTC. Voor de rest HODL. ALGO gaat even lekker.

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:42
[...]

Die zijn allang getriggerd in de dump, en deels de oorzaak van de diepte van de dump

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50
ALICE wtf

Verwijderd

Grappig. Op Big.One exchange is er een bot die constant kleine transacties doet om het te doen lijken dat er volume is tussen de vraag en aanbodsprijs. Die kan je dus volledig stilzetten door daar geen ruimte meer tussen te laten.

Ik vond het al gek dat er constant transacties weergegeven worden waar geen buy of sellorder van zichtbaar is.

How to spot a shitty exchange.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:19

knakworst

Get more sats!

Verbaasd over de daling laatste minuten of verbaasd over de stijging van 28.000 procent?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
knakworst schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Verbaasd over de daling laatste minuten of verbaasd over de stijging van 28.000 procent?
wat ik mij altijd afvraag bij zoiets is hoeveel mensen daadwerkelijk gebuyed kunnen hebben op 0.1 dollar. Ik gok dat naast bots er veel mensen precies om 7 am hebben lopen spammen op de buy knop.

ik heb wel leuk ritje gemaakt van $30 naar $45 en daar verkocht en benieuwd hoe hij verder ontwikkeld

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50
[...]

Noobie hier, de stijging

Verwijderd

[...]

Misschien is Alice zijn vrouw of vriendin die gisteren besloten had de gezamenlijke spaarrekening in Bitcoin te stoppen.

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:35
nemesis2212 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:13:
[...]

wat ik mij altijd afvraag bij zoiets is hoeveel mensen daadwerkelijk gebuyed kunnen hebben op 0.1 dollar. Ik gok dat naast bots er veel mensen precies om 7 am hebben lopen spammen op de buy knop.

ik heb wel leuk ritje gemaakt van $30 naar $45 en daar verkocht en benieuwd hoe hij verder ontwikkeld
Ik denk dat je nog wel een ritje kan pakken. Denk dat dit straks nog wel eens de 50 / 60 kan aantikken.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-12 16:49
Dark Master schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:15:
[...]

Ik denk dat je nog wel een ritje kan pakken. Denk dat dit straks nog wel eens de 50 / 60 kan aantikken.
Dan heb je wel stalen ballen om dat nu te proberen ik durf het niet😂

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:15
Dit soort drops zorgen er voor dat ik een dag of 2 niet meer naar de koers kijk. Heerlijk om te doen! Ook al weet je dat er een drop is geweest, het zorgt voor minder stress.. Je geeft je vrouw wat meer aandacht waardoor de relatie wat opfleurt.. Paar dagen later kijk je weer en zie je dat we weer op 60k zitten.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Van liquidaties ook..

Rapapa...

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:18:
Dit soort drops zorgen er voor dat ik een dag of 2 niet meer naar de koers kijk. Heerlijk om te doen! Ook al weet je dat er een drop is geweest, het zorgt voor minder stress.. Je geeft je vrouw wat meer aandacht waardoor de relatie wat opfleurt.. Paar dagen later kijk je weer en zie je dat we weer op 60k zitten.
Kijk, dat zijn nog eens wijze woorden. Even een bosje bloemen voor 't meiske, beetje aandacht en voor je het weet ben je de gehele dip voorzien van romantiek en vlezige lust.

Die bloemen kun je overigens ook prima zelf plukken uit het gemeente plantsoen.

Scheelt toch weer een paar sats.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16

Geen paniek menson.
Dat yep, maar ook de dollar is flink sterker geworden. Dat alles is korte termijn wat slechter voor BTC,
Maar geen zorgen, de inflatie zal gigantisch worden, de dollar zal op termijn flink zwakker worden en dan zal BTC veel mogelijkheden hebben tot flink hoger...

Denk ik :)

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-12 22:06
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:22:
[...]

Kijk, dat zijn nog eens wijze woorden. Even een bosje bloemen voor 't meiske, beetje aandacht en voor je het weet ben je de gehele dip voorzien van romantiek en vlezige lust.

Tranen in mijn ogen 😂

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:11
[...]

Hé niet de mensen onder brug hun exterieur decoratie stelen, wat doe je nu :X

• Luuk
  • Niet online
https://bitcoinmagazine.n...vert-in-enkele-uren-10-in

Samenvatting van Bitcoin magazine. Die zijn er altijd snel bij.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Ik heb naar aanleiding van de wijze lessen van @Taro inmiddels een target in mijn hoofd waarop ik ook uitstap met minimaal 75% van mijn PF. Dan maar wat minder 'winst'.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• fRiEtJeSaTe
hmr schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:29:
Ik heb naar aanleiding van de wijze lessen van @Taro inmiddels een target in mijn hoofd waarop ik ook uitstap met minimaal 75% van mijn PF. Dan maar wat minder 'winst'.
200k? :P

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:19

knakworst

Get more sats!

Binnenkort gaat de wekker in Amerika af, kunnen we nog even de 52k zien.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:12

St@m

@ Your Service

knakworst schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:33:
Die kopen de dip hoor. Ze hebben allemaal gratis geld gehad, en volgens betrouwbare bronnen steekt 10% van de Amerikanen dit in crypto.

:+

Ik heb maar even een gokje genomen, heb bijgekocht.. betekent dat ik deze maand niet meer naar de kroeg kan.. Maarja.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 15-03-2021 11:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• mjjveldt
Nee joh, de S&P500 opent in het groen, we gaan niet zo diep meer nu.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 12:27

Ken.

\m/.([oO]).\m/

knakworst schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:33:
52K EUR ja ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dnNuMH6sMxuljOSGAjuqnFYXDXQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkY6jUTAUkBaq1ub8MiYO6ri.jpg?f=fotoalbum_large

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:59

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Nou het is weer gedaan met die opwaartse run. Ik blijf toch bearish tov fiat :-(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 17:55
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:12:
Grappig. Op Big.One exchange is er een bot die constant kleine transacties doet om het te doen lijken dat er volume is tussen de vraag en aanbodsprijs. Die kan je dus volledig stilzetten door daar geen ruimte meer tussen te laten.

Ik vond het al gek dat er constant transacties weergegeven worden waar geen buy of sellorder van zichtbaar is.

How to spot a shitty exchange.
DONNIE ;( ?

Verwijderd

DONNIE O+ *O*

Bedoelde je te zeggen?

Ik kan niet klagen. Ook de laatste trades waren weer uitstekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXVUcuEu4ENb0S3rKIzpxsXNhA0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3XcckzwMzEsMNwkddQT4NIJD.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2021 12:00 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:24
Rekt. Jongens, jullie beloofde ons de 80k

[ Voor 86% gewijzigd door AMARONE op 15-03-2021 11:58 ]

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Een positieve noot dan in dit topic. DODO doet eindelijk weer eens wat in deze neergaande BTC markt! Nog wel een lange weg te gaan maar voor het eerst iets van plezier aan dat klotebeest.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMV42R9cRzDGvFWY-nfupPxnTb8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AhDr8ruBvK8IFPzNJrnk5Y5S.jpg?f=user_large

Staat op https://coincost.net/en/currency/signal-token

Ik zit zo maar beetje te browsen. Hele tijd die rode kaarsjes wordt ook zo saai.
Nou zie ik bijv bovenstaande. Signal Token. Zegt me niet veel. Maar gaat er even om dat ze zeggen dat die op Binance staat. Echter ik kan deze niet vinden.

gaat me niet perse om deze, maar op die pagina heb ik veel van dit soort voor mij vage muntjes gezien. Deze zouden dan op Binance moeten staan, maar nogmaals, ik zie ze niet.

Kijk ik dan verkeerd of wordt er dan gewoon standaard naar Binance verwezen zonder te checken of t ook echt zo is?

En als dat zo is, hoe weet je dan waar je wel op een munt kan instappen? Ik gebruik nu alleen nog maar het laagdrempelige Binance en Bitvavo.

Verwijderd

Over DON gesproken! Ik zie net in het Binance News dat de Donnie Airdrop afgerond is. Toppie. Nu nog wachten op de listing.

https://www.binance.com/e...e8dec4937974197b8bb56fb2f

Bensimpel

Positieve meneer

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/d5519mhdz0n61.png

:+

😆 - Denk ook eens om ;)

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Iemand tipte hier een paar weken geleden om in QKC te gaan.

Vannacht +80%

Ik wil deze persoon hartelijk bedanken

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb nogal veel shitcoins. Is een prima groen dagje zo te zien sats!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:45
In navolging op het bericht van Tweakers (Nvidia halveert hashrate van RTX 3060) omtrent het halveren van de hashrate voor de 3060 kaarten:

"RTX 3060 is not hashrate restricted on ETHASH with developer driver 470.05"

BRON

Dit lijkt de eerste persoon te zijn die Nvidia's beveiliging heeft weten te omzeilen.

Edit: 'Tip de redactie' ingeschoten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Fidelity op 15-03-2021 12:10 ]

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

🤣🤣 Nou de romantiek en vlezige lust is bij ons al maanden weg..... Daarom in crypto begonnen als nieuwe hobby, ach time will tell als kinderen naar school gaan.

nothing stops this train

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:02:
[...]

Over DON gesproken! Ik zie net in het Binance News dat de Donnie Airdrop afgerond is. Toppie. Nu nog wachten op de listing.

mooi, don heb ik gehad maar zie nergens die nsbt staan. heb genoeg iost en waves bij binance al lange tijd

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-11 11:37
$SHIB 300%!

Verwijderd

Toerq schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:10:
[...]

mooi, don heb ik gehad maar zie nergens die nsbt staan. heb genoeg iost en waves bij binance al lange tijd
Heb je in Transaction History gekeken?

Ik had zelf geen Waves dus kan je daar niet bij vertellen hoe het eruit zou moeten zien...

Verwijderd

Fidelity schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:10:
In navolging op het bericht van Tweakers (Nvidia halveert hashrate van RTX 3060) omtrent het halveren van de hashrate voor de 3060 kaarten:

"RTX 3060 is not hashrate restricted on ETHASH with developer driver 470.05"

BRON

Dit lijkt de eerste persoon te zijn die Nvidia's beveiliging heeft weten te omzeilen.

Edit: 'Tip de redactie' ingeschoten ;)
surprise level: 0

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:17
Willy koopt de dip iig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCjTtcVWNTTsdlqbEqnOMKtGAF0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8rbNuFEC99Bi2pPLbYi10Xun.png?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 17:55
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:02:
[...]

mn DONNIES hodlen dus en mn verkooporder op Bigone annuleren lijkt me.
Fingers crossed en DONNIE MOOOOOOOOON

Verwijderd

Supershiva schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:27:
[...]

Jep, ik heb ook geen verkooporders voor Donnie meer open staan.

Ik koop enkel nog bij ALS er nog een dip naar $3 komt voor de Binance listing maar ik heb weinig hoop.

Bensimpel

Positieve meneer

Hoe zit dat bij wallets van bedrijven? Hebben verschillende mensen (delen) van de sleutels? Ligt de ledger in een kluis?

😆 - Denk ook eens om ;)

Verwijderd

Bensimpel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:41:
[...]

Hoe zit dat bij wallets van bedrijven? Hebben verschillende mensen (delen) van de sleutels? Ligt de ledger in een kluis?
Denk dat ze je dat uit veiligheidsoverwegingen niet gaan vertellen :+

• mjjveldt
Bensimpel schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:41:
[...]

Vaak multisig wallets, met meerdere Ledgers eraan.
- En waar die ledgers bewaard worden, en waar de woordjes bewaard worden, tsja. Dat zullen ze niet zo openlijk vertellen. Kluizen, meerdere wereldwijde locaties, met een chip ingebracht in de CFO, CEO en CTO, wie zal het zeggen.

Bensimpel

Positieve meneer

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:44:
[...]

Denk dat ze je dat uit veiligheidsoverwegingen niet gaan vertellen :+
Nouja, stel dat ik of jij een groot bedrijf heb, hoe zou jij dat dan aanpakken?

😆 - Denk ook eens om ;)

• StrongArmLance
  • Laatst online: 10:28

StrongArmLance

Endless flow

De alts zijn extreem sterk. Met Vechain voorop. Ik zie BTC weinig meer bewegen, ongeacht wat TA's zeggen.

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik heb net wat HOGE gekocht op een shady exchange, ik haal mijn geloofwaardigheid aardig onderuit hier op het forum. Maar opzich een leuk gokje. Vooral op Reddit gaan ze helemaal los over HOGE, met als enige reden dat het een beetje op DOGE lijkt.

"It’s not a massive exchange with deep pockets and millions of existing users like Binance or Crypto.com (which I also wrote about).
Hoge.finance has none of that. But check out that sweet website though!"

We gaan het zien, ik vind de website ook mooi 8)7 .

https://medium.com/compou...ge-coin-legit-22802aacd4b

Verwijderd

Supershiva schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:27:
[...]

Ik had op de basisschool in groep 3/4 een jongen in de klas die Donnie heette, die veegde altijd zijn snotneus af, omhoog door zijn haren als een soort gel.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:54:
[...]

Ik had op de basisschool in groep 3/4 een jongen in de klas die Donnie heette, die veegde altijd zijn snotneus af, omhoog door zijn haren als een soort gel.
Ik hoop zo dat jij leraar bent :+

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:54:
[...]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

sOid schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:56:
[...]

Ik hoop zo dat jij leraar bent :+
Hou op joh. Ik heb een gruwelijke hekel aan kinderen.

Maarja dat weet je pas achteraf.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:16

MicroWhale

The problem is choice

sOid schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:51:
[...]

Deels wel, maar de volatiliteit en bijbehorende winsten/verliezen bij crypto is (voor een deel?) wel te danken aan het gebrek aan regulatie. Natuurlijk zijn er ook veel schimmige zaken die erbij horen. Persoonlijk vind ik dat ook wel een deel van de charme van het hele cryptogebeuren (al praat ik rugpulls enzo natuurlijk niet goed!).
Charme van de cryptowereld? Het is gewoon pure oplichting. En dat mag wat dat betreft zo snel mogelijk als strafbaar aangemerkt worden. (En dat kan m.i. voor complete regulering)
[...]
Ik ben niet helemaal bekend met met wat er allemaal in het verleden is gebeurd. Maar ik heb wel het idee dat er steeds meer druk wordt gezet op/door overheden om te gaan reguleren. Hoort wellicht ook bij het volwassen worden van een markt.
2017 was het hoogtepunt: Bitconnect. Zoek maar eens op. En zo nog tientallen, zo niet honderden.
Ik ben zeker voor regulering in de zin van het zorgen dat er toezicht is op een orderlijk en legaal verloop. Dat zal soms heel erg moeilijk gaan omdat er vaak geen rechtspersoon aangewezen kan worden omdat e.e.a. nogal decentraal is ingericht:
Wie stel je aansprakelijk bij een decentrale organisatie die alles bijvoorbeeld m.b.v. stemmen beslist? Wie stel je aansprakelijk als de klanten van die decentrale organisatie door een fout van al hun muntjes beroofd worden?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
  • Nu online
Wo Ve schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:54:
Ik heb net wat HOGE gekocht op een shady exchange, ik haal mijn geloofwaardigheid aardig onderuit hier op het forum. Maar opzich een leuk gokje. Vooral op Reddit gaan ze helemaal los over HOGE, met als enige reden dat het een beetje op DOGE lijkt.

"It’s not a massive exchange with deep pockets and millions of existing users like Binance or Crypto.com (which I also wrote about).
Hoge.finance has none of that. But check out that sweet website though!"

We gaan het zien, ik vind de website ook mooi 8)7 .

https://medium.com/compou...ge-coin-legit-22802aacd4b
Moet je ook ens kijken naar SHIB, ben er vanochtend ingestapt en voor $x aan SHIB gekocht, nu staat ie op $x (+20%) (zelfs gekocht voordat BTC ging dippen)

SHIB is de nieuwe DOGE, eind april 2021 SHIBASWAP live

let op geen advies!

nothing stops this train

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-12 20:49

raq

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:56:
[...]

Ik dacht altijd dat kinderen niets voor mij was, maar nu ik kinderen heb weet ik het zeker. (T. Maassen (dacht ik))

De tijd leert of het tij keert

• fRiEtJeSaTe
BTC nog steeds op -7% maar m'n ALT's beginnen aardig bij te trekken.
Bijzonder.

[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-03-2021 13:03 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:18

WhySoSerious

Be the change.

raq schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:02:
[...]

Ik dacht altijd dat kinderen niets voor mij was, maar nu ik kinderen heb weet ik het zeker. (T. Maassen (dacht ik))
"Ik had je vader kunnen zijn, maar je moeder wilde dat ik in haar mond klaarkwam"

Schitterende humor _O-

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:18

WhySoSerious

Be the change.

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:03:
BTC nog steeds op -7% maar m'n ALT's beginnen aardig bij te trekken.
Bijzonder.
Hmm, dan heb jij andere alt's dan ik. Alleen NEXO is groen hier...

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:28
WhySoSerious schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:04:
[...]

Hmm, dan heb jij andere alt's dan ik. Alleen NEXO is groen hier...
Mijn VET zit ook dik in het groen, tenminste nog wel.
Ik overweeg om alles te verkopen, de dip zal vast volgen :o

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:18
LouwPost schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:04:
Iemand tipte hier een paar weken geleden om in QKC te gaan.

Vannacht +80%

Ik wil deze persoon hartelijk bedanken
Yep, die was lekker. Ook meegepakt en vanochtend eruit gepleurd.
Tijd voor een nieuwe alt.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-12 19:22
Ik zat zelf net volledig in BTC. Heb betere dagen gehad. Als hij verder daalt koop ik flufjes bij. Volgende ATH eerder cashen,

• Glockner
  • Laatst online: 19-11 12:51
Bounce! Kopen!

Vermakelijk dagje weer :+ Vorige week al goed rekt gegaan, voel geen pijn meer :P

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:56:
[...]

Welnee. Ik kon als kind kinderen al amper lijen. Als je goed had opgelet als kind had je het toen al geweten. Maar waarschijnlijk was je niet goed aan het opletten omdat je zelf een kind was.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01-12 09:59
nemesis2212 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:13:
[...]

Niemand vandaag in ieder geval. Verkocht op 0.10 en 0.12 voordat deze gelist werd. Ik keek vandaag om 06:59-07:00 op Binance en de prijs schoot direct helemaal omhoog. Binnen paar seconden zat deze al op 10 usd.

Ik klikte op martketorder toen ik 5usd zag staan, uiteindelijk voor 11 gekocht :+ Maar wel leuke winst kunnen pakken. En kan het meteen in BTC investeren aangezien die weer "laag" staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Raaafie op 15-03-2021 13:43 ]

• fRiEtJeSaTe
Ik voorspel shakeout om 14.00, daarna omhoog knallen.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Vergeten we niet bij te kopen, heren? Zo'n koopkans als vandaag krijgen we niet snel meer!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• mjjveldt
Ik denk dat we geen echte shakeout meer krijgen, die hebben we al een soort van gehad nu. Of wilde je er een driepoot tot 55k van maken?

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:40:
[...]

Welnee. Ik kon als kind kinderen al amper lijen. Als je goed had opgelet als kind had je het toen al geweten. Maar waarschijnlijk was je niet goed aan het opletten omdat je zelf een kind was.
Geintje natuurlijk. Kinderen zijn leuk en ook zeer belangrijk.

Wie moeten er anders over 15 jaar onze bags kopen?

Daarom ben ik naast decentralisatie van het basis onderwijs, ook voorstander van een nieuwe methodiek.

Geen aap, noot, mies... Maar Bitcoin, Monero, Cardano.

En diepgaande wiskundige stellingen zoals: 'Jantje koopt op maandag 4 Bitcoins. Op woensdag koopt hij er nog eens 4 middels een zeer door fomo opgestelde DCA constructie. Donderdag zakt de koers 39%. Hoeveel Fiat is Jantje down the drain?'

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Geintje natuurlijk. Kinderen zijn leuk en ook zeer belangrijk.

Wie moeten er anders over 15 jaar onze bags kopen?

Daarom ben ik naast decentralisatie van het basis onderwijs, ook voorstander van een nieuwe methodiek.

Geen aap, noot, mies... Maar Bitcoin, Monero, Cardano.

En diepgaande wiskundige stellingen zoals: 'Jantje koopt op maandag 4 Bitcoins. Op woensdag koopt hij er nog eens 4 middels een zeer door fomo opgestelde DCA constructie. Donderdag zakt de koers 39%. Hoeveel Fiat is Jantje down the drain?'
Lijkt me best geinig om een kind een NFT te laten maken, kijken wat het oplevert. Iemand kinderen die we hiervoor kunnen gebruiken inzetten? :9

• Katala
  • Laatst online: 10:23
sOid schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:59:
[...]

Lijkt me best geinig om een kind een NFT te laten maken, kijken wat het oplevert. Iemand kinderen die we hiervoor kunnen gebruiken inzetten? :9
Ik wil ook wel wat voor je tekenen hoor :*)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ik zou het zelf doen:
1. Maak een account aan
2. Noem jezelf iets als MrPaintGuy of DrawDude (zielig verhaal in je profile helpt)
3. Maak simpele dingen in MS Paint
4. Pleur ze online in je NFT collectie(s)
5. Pleur je tekeningen overal en nergens op de socials
6. Vang geld

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 15-03-2021 14:03 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• TomTorquay
Interessante casus, dit.

Dat nieuws van de grote bedragen die naar de exchange werden verscheept dateerde al van gisterenavond rond 0:00. Waarom de sell-off dan maar om 6:00 begint is mij een raadsel. Ik hecht dus niet veel geloof aan die optie.

Blijft nog de optie over dat een whale daadwerkelijk die hoop BTC op straat heeft gegooid, maar dat lijkt deze post van Willy Woo / Gemini te ontkennen.

Wat dan wel de oorzaak was zullen we waarschijnlijk nooit weten, als er überhaupt al een aantoonbare oorzaak was.

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 04-12 07:38
[...]

Je mag die van mij wel een dagje huren vermaken van 09.00-17.00 uur. 1 BTC excl. BTW maar incl. voorrijkosten.

Die betaling is natuurlijk als genoegdoening voor mijn gemis van 3-jarig zoonlief. Uiteraard niet voor zijn tekenkunsten want 'arbeid'.

[ Voor 67% gewijzigd door MikeR87 op 15-03-2021 14:05 ]

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Raaafie schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Niemand vandaag in ieder geval. Verkocht op 0.10 en 0.12 voordat deze gelist werd. Ik keek vandaag om 06:59-07:00 op Binance en de prijs schoot direct helemaal omhoog. Binnen paar seconden zat deze al op 10 usd.

Ik klikte op martketorder toen ik 5usd zag staan, uiteindelijk voor 11 gekocht :+ Maar wel leuke winst kunnen pakken. En kan het meteen in BTC investeren aangezien die weer "laag" staat.
jij hebt verkocht op 10 en 12 cent? baal je niet heel erg van gemiste gains dan? geen idee hoeveel alice je had

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
MicroWhale schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:02:
[...]

Ik zou het zelf doen:
1. Maak een account aan
2. Noem jezelf iets als MrPaintGuy of DrawDude (zielig verhaal in je profile helpt)
3. Maak simpele dingen in MS Paint
4. Pleur ze online in je NFT collectie(s)
5. Pleur je tekeningen overal en nergens op de socials
6. Vang geld
Ik heb wat NFT's online gezet om Rarible gewoon voor de leuk, maar het aanbod is zo ontiegelijk groot dat het lastig is om er iets voor te vangen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nog een ideetje voor als je een NFT wilt maken:

"Ceci n'est pas un NFT"

Wie wil samen een NFT productie bedrijfje beginnen?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Dikke grijns:
Tesla-baas Elon Musk heeft met een verrassende mededeling opnieuw de Amerikaanse beurswaakhond SEC geprikkeld. Hij wil voortaan met zijn nieuwe functietitel ’Technoking of Tesla’ door de SEC worden aangeschreven.

Vanaf 15 maart zal ook Zach Kirkhorn, sinds 2019 financieel topman van Tesla, een andere functietitel krijgen: Master of Coin.
RTL-Z heeft er moeite mee, hahahaha!!! _O-

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 04-12 07:38
nemesis2212 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:03:
[...]

jij hebt verkocht op 10 en 12 cent? baal je niet heel erg van gemiste gains dan? geen idee hoeveel alice je had
:F Natuurlijk baalt hij daarvan. Ik baal zelfs voor hem!

• TomTorquay
Wo Ve schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:04:
Ik heb wat NFT's online gezet om Rarible gewoon voor de leuk, maar het aanbod is zo ontiegelijk groot dat het lastig is om er iets voor te vangen.
Je meent het :')

• StrongArmLance
  • Laatst online: 10:28

StrongArmLance

Endless flow

yorroy schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:10:
[...]

Mijn VET zit ook dik in het groen, tenminste nog wel.
Ik overweeg om alles te verkopen, de dip zal vast volgen :o
Zou ik niet doen. 140 is nu de resistance, zou even kijken wat hier gebeurd.
De écht groene dagen zijn voor mij wel aangebroken hopelijk, nadat vorige week al een mooie aanloop was. :9~

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 15-03-2021 14:10 ]

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik zat vanmorgen weer met mijn standaard probleem.
Gisteravond een beetje klaar gezet om in Alice te duiken
Maar op 16 liep ik het te overdenken en besloot ik het niet te doen.

Dit is helaas bijna bij elke trade... Om daarna tot de conclusie te komen dat mijn eerste idee toch een super goed idee was...

Uit stappen is ook een leuke... Denk er over, besluit het niet te doen. Rekttt.

Ada was ook een pareltje.... Op 1doller uitgebreid overdacht... Niet ingestapt. Uiteindelijk een volle fomo op 1.45 er in gedoken om op 1.25 maar uit te stappen en mijn verlies te pakken.. achteraf was de uitstap prima. Maar die instap was ruk

Mijn eerste gedachte is vaak de beste.. en ik fuck het up door iets te overdenken....

Ik denk dat ik er eens met iemand over moet praten.
Zitten er hier al psychiaters gespecialiseerd in crypto ziektes?

[ Voor 33% gewijzigd door jack zomer op 15-03-2021 14:17 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Bensimpel

Positieve meneer

MikeR87 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Je mag die van mij wel een dagje huren vermaken van 09.00-17.00 uur. 1 BTC excl. BTW maar incl. voorrijkosten.

Die betaling is natuurlijk als genoegdoening voor mijn gemis van 3-jarig zoonlief. Uiteraard niet voor zijn tekenkunsten want 'arbeid'.
Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/05/02/22/3FDEBD9100000578-4465454-image-a-2_1493762275494.jpg
NFT Farm - 2021

😆 - Denk ook eens om ;)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Luuk schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:28:
https://bitcoinmagazine.n...vert-in-enkele-uren-10-in

Samenvatting van Bitcoin magazine. Die zijn er altijd snel bij.
Daar baseerde ik ook "mijn voorspelling"van de 57K BTC op.
Dat was de slotstand van de vrijdagavond volgens de Telegraaf. ;)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
jack zomer schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:12:
Ik zat vanmorgen weer met mijn standaard probleem.
Gisteravond een beetje klaar gezet om in Alice te duiken
Maar op 16 liep ik het te overdenken en besloot ik het niet te doen.

Dit is helaas bijna bij elke trade... Om daarna tot de conclusie te komen dat mijn eerste idee toch een super goed idee was...

Uit stappen is ook een leuke... Denk er over, besluit het niet te doen. Rekttt.

Ada was ook een pareltje.... Op 1doller uitgebreid overdacht... Niet ingestapt. Uiteindelijk een volle fomo op 1.45 er in gedoken om op 1.25 maar uit te stappen en mijn verlies te pakken.. achteraf was de uitstap prima. Maar die instap was ruk

Mijn eerste gedachte is vaak de beste.. en ik fuck het up door iets te overdenken....

Ik denk dat ik er eens met iemand over moet praten.
Zitten er hier al psychiaters gespecialiseerd in crypto ziektes?
Enkel spelen met geld dat je echt kan missen en het bekijken als een expiriment?
Oh, en mij inlichten graag. :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
hexta schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:35:
[...]

Enkel spelen met geld dat je echt kan missen en het bekijken als een expiriment?
Oh, en mij inlichten graag. :D
Het geld waar mee ik speel heb ik 2 jaar geleden al totaal afgeschreven in mijn kop..

Volgens mij moet ik een Twitter account openen...
Eerste gedachte jack... Kijken welk resultaat dat voor andere geeft zonder dat ik zelf een risico loop :) :) :)

Ben ik na een week trending dan voer ik ze uit. Heb ik geen volgers en veel boze reacties dan niet....

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Iemand bekend met BEPRO? Wordt hevig geshilld op reddit.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
jack zomer schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:39:
[...]

Het geld waar mee ik speel heb ik 2 jaar geleden al totaal afgeschreven in mijn kop..

Volgens mij moet ik een Twitter account openen...
Eerste gedachte jack... Kijken welk resultaat dat voor andere geeft zonder dat ik zelf een risico loop :) :) :)

Ben ik na een week trending dan voer ik ze uit. Heb ik geen volgers en veel boze reacties dan niet....
Ik post mijn domme ideeen gewoon hier, als mensen enthousiast zijn weet ik dat ik het beter niet kan doen. :D ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Pagina: 1 ... 88 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!