[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Ik zat ook dat bericht op Binance te lezen over ALICE verdienen met staken van BNB, BUSD & CHR Tokens
https://www.binance.com/e...6b14f40d1a14376bfe9f417b1

Stel ik donder er 10k eur fiat tegen aan, zet dat om in BUSD stable coin en stake dit 30 dagen om ALICE te verdienen.
Daarna zet ik die BUSD weer om in EUR en stort het weer terug naar m'n ING rekening.

Welk risico loop ik hier dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Supershiva Het risico dat de Euro moont tov de dollar. Maar verder niks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
OzzieMann schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:53:
$CAKE is toch (net als vele andere muntjes) mooi uit een grote triangle gebroken. Op de 4H netjes support van de MA 99 gemaakt. Volgende stap is de 0.382 fib te verbreken en dan door naar de 0.5 met een uitschieter naar de 0.618? Wie zal het zeggen. RSI ook mooi omhoog, als deze over de 70 gaat gaan we net als afgelopen keren een mooie rally zien denk ik. Ziet er goed uit naar mijn idee.[Afbeelding]
WTF? :S :S :S 7(8)7

Kijk eh...IK snap natuurlijk wel wat je daar zegt.
Maar eh...ben benieuwd hoe jij deze post aan een kind van 5 zou uitleggen. B)

*vraag ‘t voor een vriend van me... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
Kinderen van 5 die een crypto wallet hebben verdienen het gewoon om overvallen te worden... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Acidrain schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:12:
[...]

Je stopt er niet echt BNB in, je zet jou BNB vast, het blijft ten alle tijden van jou.
Je krijgt er dagelijks Alice (of whatever shitcoin ze er op zetten) voor terug. Tegen de tijd dat Alice te verkopen is kun je het verkopen of als dust weer omzetten naar BNB.

Je kan je BNB terug trekken wanneer je wil. Aan het eind van de rit komt BNB ook vanzelf weer terug in je spot wallet dus je hoeft er niet echt naar om te kijken behalve dat je op een gegeven moment wel die Alice moet verkopen voor het niets meer waard is.

Daarnaast heb je BNB vault waar je je BNB in vast kan zetten. Dat geeft minimale rente op de BNB zelf en je doet automatisch mee op alles wat op in de launchpool geslingerd wordt door Binance.. Zelfde verhaal als hierboven van Alice alleen dan vol automatisch.
Dank je.
Duidelijk verhaal.
Kan alleen de vault niet vinden? 8)7 Heb gezocht mbv google op binance vault en dan kom ik erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Supershiva schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:15:
Ik zat ook dat bericht op Binance te lezen over ALICE verdienen met staken van BNB, BUSD & CHR Tokens
https://www.binance.com/e...6b14f40d1a14376bfe9f417b1

Stel ik donder er 10k eur fiat tegen aan, zet dat om in BUSD stable coin en stake dit 30 dagen om ALICE te verdienen.
Daarna zet ik die BUSD weer om in EUR en stort het weer terug naar m'n ING rekening.

Welk risico loop ik hier dan?
Geen. Nou ja, tenzij BUSD waardeloos wordt of de dollar tov de euro opeens heel erg in kakt. Of Binance gehacked wordt.

Geen koersrisico ofzo.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:53
fastforward to 2035:

zet pistool tegen hoofd: je cryptowallet 15/24 woorden of je leven! :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:03

knakworst

Get more sats!

Khaelos schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:23:
fastforward to 2035:

zet pistool tegen hoofd: je cryptowallet 15/24 woorden of je leven! :+
Fast backward 2019:
https://www.dvhn.nl/drent...ewaterboard-25290763.html
https://www.dvhn.nl/drent...-Travelflex-24212935.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:08
maniac_1979 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:20:
[...]

Dank je.
Duidelijk verhaal.
Kan alleen de vault niet vinden? 8)7 Heb gezocht mbv google op binance vault en dan kom ik erop
Binance, Finance, Binance Earn, Launchpool of BNB vault.
https://www.binance.com/nl/earn#flex-item

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

maniac_1979 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:08:
[...]

Ik stop er BNB in, krijg BNB en Alice terug?
Maar wat precies is Alice?
Alice is één van de circa 9.000 shitcoins die er inmiddels zijn. Maar deze shitcoin is zorgvuldig door Binance geselecteerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:30:
[...]

Alice is één van de circa 9.000 shitcoins die er inmiddels zijn. Maar deze shitcoin is zorgvuldig door Binance geselecteerd :X
Plus de “gelikte” website. ;)
https://www.myneighboralice.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik krijg wel het idee dat ik eeuwig jong ben zo - graphics en gameplay uit 1999 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:49:
[...]

30 dagen staking is nog niet uitverkocht. Maar ik ga voor Alice O-)
Ik heb er ook net een paar BNB erin gegooid. Heeft iemand enig idee hoe de waarde bepaald wordt?

Groetjes van een DODO bagholder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wo Ve schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:34:
[...]

Heeft iemand enig idee hoe de waarde bepaald wordt?
Zoals bij alle crypto, de whitepaper, team, de technologie, en de potentie. wat de gek er voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Zoals bij alle crypto, de whitepaper, team, de technologie, en de potentie. wat de gek er voor geeft.
Snap ik, maar dat begint dus bij nul straks op de 15e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wo Ve schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:37:
[...]

Het orderboek begint leeg bij Binance en wordt in de eerste seconden gevuld met verkopers zoals ik en DODOkopers zoals jij, en ik hoop dat ik een mooie prijs voor krijg.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ukukb567NEYIclxtzRj0hNsQVQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I8K4ZaXFaHt2wQrTA2wmjFQI.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door MrFX op 09-03-2021 14:41 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:39:
[...]

Het orderboek begint leeg bij Binance en wordt in de eerste seconden gevuld met verkopers zoals ik en DODOkopers zoals jij, en ik hoop dat ik een mooie prijs voor krijg.
Haha ok, daar hoop ik zeker op, dus klaar zitten en gokken.
En als ik het goed begrijp op 15 maart om 7uur smorgens onze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Wo Ve schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:37:
[...]

De waarde van 1 Alice ligt op ongeveer $0,125.
Je weet alleen niet hoeveel Alice je kunt verdienen als je bv 1 BNB staked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
HoppyF schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:41:
[...]

De waarde van 1 Alice ligt op ongeveer $0,125.
Je weet alleen niet hoeveel Alice je kunt verdienen als je bv 1 BNB staked.
Ok, waar heb je die waarde gevonden/bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:09
Mooi in de 15 days BNB pool kunnen instappen. Is toch al HODL en normaal staan die in de launchpad. Heb toch liever BNB dan Alice :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Correctie van CHZ blijft toch uit

Uitgestapt op 0,282 dollar omdat ik niet constant kan blijven kijken en een erg leuke winst had en die correctie toch echt zou moeten komen ergens... dat blijf ik in ieder geval zeggen tegen mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

corneedebruin schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:51:

Uitgestapt op 0,282 dollar omdat ik niet constant kan blijven kijken en een erg leuke winst had en die correctie toch echt zou moeten komen ergens... dat blijf ik in ieder geval zeggen tegen mezelf.
Voor dit soort situaties zou je een stop loss wel kunnen gebruiken. Maar winst is altijd lekker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:18
Ah, gelukkig weer flink groen v.w.b.t. ETH. Hopelijk nog een dikke stijging de komende maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
jellybrah schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:58:
Ah, gelukkig weer flink groen v.w.b.t. ETH. Hopelijk nog een dikke stijging de komende maanden
nee, gewoon bagger en dik rood in BTC. Shitcoin dus (edit heb ze zelf ook ;( )

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
corneedebruin schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:51:

Ja een correctie kan nog steeds, maar hij kan ook zo op 0,35 kunnen staan om 16:00 :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xbl_kds0TPs5EKz8Lj10zOHXm-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LsmKWYcx0RWNujJgWKCPKZhO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Je was bezorgd door een aantal sideways hourly candles? Dat is juist goed voor de waardeontwikkeling op de middellange termijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Hey guys, ik probeer voor het eerst BTC naar mijn nieuwe Ledger Nano X te sturen maar schrik een beetje van de fees die ik moet betalen. Welk transfer network gebruiken jullie bij voorkeur? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:06
Ik denk dat 't to juli / EIP 1559 wel blijft stijgen met wisselende snelheid. Daarna komt t moment van de waarheid, gaat iedereen weer dumpen of lekker doorkachelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Who the fuck is Alice? Ikke ken alleen Ali.

@Verwijderd heeft vast een foto.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
waztafel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:20:
Hey guys, ik probeer voor het eerst BTC naar mijn nieuwe Ledger Nano X te sturen maar schrik een beetje van de fees die ik moet betalen. Welk transfer network gebruiken jullie bij voorkeur? Thanks!
De fees op exchanges zijn fixed. Als je vanaf je ledger stuurt dan kun je zelf de snelheid opgeven en dan kun je de kosten veel lager houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08
Stokstaart schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:23:
[...]

Geen. Nou ja, tenzij BUSD waardeloos wordt of de dollar tov de euro opeens heel erg in kakt. Of Binance gehacked wordt.

Geen koersrisico ofzo.
In geval van hack... Funds are SAFU toch op Binance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent725
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-03-2021

Agent725

Multi-ledger development API

Bitcoin transacties on-chain zijn tegenwoordig sowieso een stuk duurder. Het is volgens mij logisch als je ziet hoeveel mensen graag transacties op de alsmaar groter wordende blockchain willen vastleggen.

Founder @ hybrix.io

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:25:
Who the fuck is Alice? Ikke ken alleen Ali.

@Verwijderd heeft vast een foto.
Sure.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9WcHqSwOljnCe7OH1dF-ehzMCZg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vlez6EGr3pp2fQD87JobBjAl.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een vette bak DONNIE FINANCE coins gekocht op een decentralized exchange.

Man, die whitepaper gelezen, prachtig. Daar is toch zeker een dag aan Powerpointskills in gegaan, maar dan toch een succesvolle samenwerking met IOST. Ook fijn dat ze als rekenmodel aanhouden dat ELKE persoon ter wereld die "bankloos" is member gaat worden. Dat schept vertrouwen!

Laat het ekte-ekte-shitcoin-avontuur maar beginnen. Early adopters gaan automatisch x350 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Een vriend vroeg mij laatst hoe exchanges bijvoorbeeld onder hun wallets cryptocurrencies verdelen.

Stel je verkoopt bijvoorbeeld 10 litecoin voor 1 eth, gaat er dan echt 10 litecoin uit de binance wallet en komt er 1 eth bij?
Hoe kan binance razendsnel deze coins "verplaatsen" en omzetten naar andere currencies?

Of is het in feite gewoon een mega grote klap geld onderverdeeld in coins? Dus in feite verkoop je geld voor geld maar heeft het een naam..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Basxt schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:35:
Een vriend vroeg mij laatst hoe exchanges bijvoorbeeld onder hun wallets cryptocurrencies verdelen.

Stel je verkoopt bijvoorbeeld 10 litecoin voor 1 eth, gaat er dan echt 10 litecoin uit de binance wallet en komt er 1 eth bij?
Hoe kan binance razendsnel deze coins "verplaatsen" en omzetten naar andere currencies?

Of is het in feite gewoon een mega grote klap geld onderverdeeld in coins? Dus in feite verkoop je geld voor geld maar heeft het een naam..?
Binance gaat die coins natuurlijk niet LETTERLIJK uit wallets heen en weer sjezen voor je.

Maar ze hebben (als het goed is) al die coins wel, deels in hot en deels in cold storage.

Dan is er gewoon een "ledger" of kasboek(formaatje wikipedia x1000) die bijhoudt welke coins van wie zijn. Want je kan natuurlijk ook al die types coins storten en withdrawen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
Ik ga ook maar eens kijken naar een Ledger. Voor de berenmarkt aanbreekt wil ik het grootste deel van mijn pf in BTC op de ledger drukken (dat duurt hopelijk nog een hele tijd, ook gezien levertijden van Ledger maar meer nog vanwege de Lambo die nog niet op de oprit staat natuurlijk). Ik meen me iets te herinneren dat mensen hier steevast de Nano X aanbevelen over de Nano S. Waarom was dat ook alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
It's going steady, de marketcap van Bitcoin... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://zh-prod-1cc738ca-7d3b-4a72-b792-20bd8d8fa069.storage.googleapis.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/2021-03-09_5-13-07.jpg?itok=yLHbYsil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Supershiva schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:30:
[...]

In geval van hack... Funds are SAFU toch op Binance ?
Binance heeft geen bankgarantie voor zover ik weet..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztafel
  • Laatst online: 16-12-2024
Jelmer93 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:25:
[...]

De fees op exchanges zijn fixed. Als je vanaf je ledger stuurt dan kun je zelf de snelheid opgeven en dan kun je de kosten veel lager houden
Okay, dus elke keer dat ik toch wat wil gaan traden, betaal ik 22.63euro als ik gebruik wil maken van BTC network voor transfer. Flink duur! Zal wel ff wennen zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:37:
Ik ga ook maar eens kijken naar een Ledger. Voor de berenmarkt aanbreekt wil ik het grootste deel van mijn pf in BTC op de ledger drukken (dat duurt hopelijk nog een hele tijd, ook gezien levertijden van Ledger maar meer nog vanwege de Lambo die nog niet op de oprit staat natuurlijk). Ik meen me iets te herinneren dat mensen hier steevast de Nano X aanbevelen over de Nano S. Waarom was dat ook alweer?
De berenmarkt is geliefd hier geloof ik.
We zijn sinds gisteren 7% omhoog gegaan. Neem de tijd zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
RaptorXS schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:37:

[Afbeelding]
Dat was op 19 feb toch al het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 07:40

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:34:
[...]

Ik heb vandaag een vette bak DONNIE FINANCE coins gekocht op een decentralized exchange.

Man, die whitepaper gelezen, prachtig. Daar is toch zeker een dag aan Powerpointskills in gegaan, maar dan toch een succesvolle samenwerking met IOST. Ook fijn dat ze als rekenmodel aanhouden dat ELKE persoon ter wereld die "bankloos" is member gaat worden. Dat schept vertrouwen!

Laat het ekte-ekte-shitcoin-avontuur maar beginnen. Early adopters gaan automatisch x350 toch?
Dat jij nog koopt de echte adopters gaan toch voor de gratis airdrops :p

Binance Will Support the Donnie Finance (DON) Airdrop Program for IOST (IOST) Holders
https://www.binance.com/e...554b0479ea0d349122b175b81

al moet ik zeggen dat ik ooit een ETHLend airdrop kreeg in een vage wallet en dat is nu AAVE geworden en dat is toch wel een leuk cadeautje geweest

[ Voor 8% gewijzigd door tymiek op 09-03-2021 15:47 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 12:58
HoppyF schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:38:
[...]

GRT gaat goed maar vergeet niet dat hij nog 10% moet stijgen om op het oude niveau van $2,30 uit te komen.
Dat was zo rond 20 februari.
Klopt, maar toen ik GRT kocht had ik verwacht dat die dit jaar max $2 zou gaan aantikken, dus blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
RaptorXS schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:37:

[Afbeelding]
mooi straks die Olie inhalen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Public Sale 0.8% van de totale tokens.
0.125$ per token + 100 miljoen tokens is een waardering van 12.5 miljoen $.

Get ready to get dumped on!

Voorspelling van de koersgrafiek: ^

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Raaafie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:46:
[...]

Klopt, maar toen ik GRT kocht had ik verwacht dat die dit jaar max $2 zou gaan aantikken, dus blij mee.
Zeker.
Zag net dat hij al op $2,20 stond.
Doet het (vandaag) dus beter dan ADA in mijn PF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
Ik lees hier al een tijdje mee maar nog niet gepost in dit topic, hoogste tijd dus.

Ik heb in het verleden een tijdje iedere maand een nieuwe coin gemined, met het idee dat er ooit wel eens wat tussen kunnen zitten die een flinke stijging maken.

Na een tijdje inactief te zijn geweest nu sinds de stijgingen van dit jaar weer eens goed aan het kijken naar de crypto markt. Ik vond nog een stapel Ravencoin (RVN) die ik ooit eens gemined had, waren niet veel waard maar zijn recentelijk flink in waarde gestegen. Lees hier eigenlijk nooit iets over RVN maar het verhaald erachter steekt mi goed in elkaar. Benieuwd of er hier mee RVN hebben en waarom (niet)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:40:
[...]

De berenmarkt is geliefd hier geloof ik.
We zijn sinds gisteren 7% omhoog gegaan. Neem de tijd zou ik zeggen.
Ik zeg toch ook juist dat ik geen haast heb. Ik had het hele woord niet moeten noemen denk ik. :+

Ik wil gewoon een Ledger kopen, welke zouden jullie aanraden, de Nano S of X?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tymiek schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:43:
[...]

Dat jij nog koopt de echte adopters gaan toch voor de gratis airdrops :p

Binance Will Support the Donnie Finance (DON) Airdrop Program for IOST (IOST) Holders
https://www.binance.com/e...554b0479ea0d349122b175b81

al moet ik zeggen dat ik ooit een ETHLend airdrop kreeg in een vage wallet en dat is nu AAVE geworden en dat is toch wel een leuk cadeautje geweest
Tuurlijk, de airdrop heb ik ook aan meegedaan, maar die is nog niet verwerkt. Het aantal DON wat je daaruit krijgt is ook nihil, DONNIE dust in je wallet. Kopen en staken :+ Dat doen de echte lamborijders.

Zal wel weer niks worden. Weer een bergje geld zien verdampen, what could possibly go wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:50:
[...]

Ik zeg toch ook juist dat ik geen haast heb. Ik had het hele woord niet moeten noemen denk ik. Ik wil gewoon een Ledger kopen, welke zouden jullie aanraden, de Nano S of X?
X.
Meer capaciteit en mogelijkheden tov de S.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:28
[...]

Ik zeg toch ook juist dat ik geen haast heb. Ik had het hele woord niet moeten noemen denk ik. :+

Ligt eraan wat je ermee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DaCoTa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:54:
[...]

Opslaan van cryptocurrencies, voor de lange termijn. Waar ik mee wil traden laat ik op een exchange staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Weet iemand of het nou al mogelijk is om 20xrp van mijn Ledger af te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Wo Ve schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:55:
Weet iemand of het nou al mogelijk is om 20xrp van mijn Ledger af te krijgen?
Het kan met een of andere work around.. zelf niet geprobeerd nog.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Pelox schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:57:
[...]

Het kan met een of andere work around.. zelf niet geprobeerd nog.
Ik probeer te zoeken, maar best lastig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:30:
[...]

Lol, het is niet te geloven...
Die fout heb ik al eerder gemaakt en niet herhaald (verkocht op 130...). Volgende pump is bezig, 280 alweer. Morgenochtend 300???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
DaCoTa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:54:
[...]

Indruk maken op de chickies in de kroeg natuurlijk. Oh wacht...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGcoKw8z0LxHtBdZdKOFefIMTKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qfE0bSIbOdCMQ727Xv8oYSo5.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

https://twitter.com/cz_binance/status/1369214398204506116

Een announcement van een announcement die morgen komt, vandaag plus 17%.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:14:
[...]

Indruk maken op de chickies in de kroeg natuurlijk. Oh wacht...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTURvwvDk27qYhnvaZgeBNCZb3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jU3OZnoi1733KJwoJxVUKl3z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 13:46
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:26:
[...]

https://twitter.com/cz_binance/status/1369214398204506116

Een announcement van een announcement die morgen komt, vandaag plus 17%.
Haha ja precies (en natuurlijk de cake IFO, en de BNB fixed staking, en de nieuwe launchpool)

Maar ik ben wel benieuwd naar de announcement.
Onderbuikgevoel zegt iets met de Binance card / betaalprovider / betaalverkeer oid.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Trezor one :+

Na die database lek en hun ongelooflijk laconieke en arrogante reactie daarop zou je uit statement geen zaken meer moeten doen met een partij als Ledger in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:51:
[...]

Tuurlijk, de airdrop heb ik ook aan meegedaan, maar die is nog niet verwerkt. Het aantal DON wat je daaruit krijgt is ook nihil, DONNIE dust in je wallet. Kopen en staken :+ Dat doen de echte lamborijders.

Zal wel weer niks worden. Weer een bergje geld zien verdampen, what could possibly go wrong.
Ik zie dat ik toevallig ook wat IOST in mijn binance wallet had op het moment van de airdrop. Enig idee wat je kan verwachten en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:30:
[...]

Trezor one :+

Na die database lek en hun ongelooflijk laconieke en arrogante reactie daarop zou je uit statement geen zaken meer moeten doen met een partij als Ledger in mijn optiek.
Hmm, hoewel ik geen haast heb houd ik wel van snel knopen doorhakken. Ik heb de Nano X daarom net besteld. Lees nu pas jouw reactie. Dat is ook wel een leuk ding, stuk goedkoper ook nog zie ik..

Ook maar eens lezen wat er gebeurd is bij dat lek bij Ledger en zien wat ik doe. Kan vast nog retour als dat ding er eenmaal is. Of zijn ze ook nog goed door te verkopen i.p.v. retour te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Wo Ve schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:01:
[...]

Ik probeer te zoeken, maar best lastig te vinden.
https://www.reddit.com/r/...rp_wallets_fairly_simple/

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, dus...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:45:
[...]

Hmm, hoewel ik geen haast heb houd ik wel van snel knopen doorhakken. Ik heb de Nano X daarom net besteld. Lees nu pas jouw reactie. Dat is ook wel een leuk ding, stuk goedkoper ook nog zie ik..

Ook maar eens lezen wat er gebeurd is bij dat lek bij Ledger en zien wat ik doe. Kan vast nog retour als dat ding er eenmaal is. Of zijn ze ook nog goed door te verkopen i.p.v. retour te sturen?
Ik zou echt nooit zo'n ding tweedehands kopen. Qua hardware en software is er, voor zover ik weet, niets op Ledger aan te merken hoor. Je kunt 'm rustig gebruiken. Probleem was dat klantgegevens uit Ledger database waren gelekt, en dat wil je natuurlijk niet.

Daarom heb ik 'm zelf ook bij een andere partij (wel een officiële reseller) gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:48:
[...]

Ik zou echt zo'n ding tweedehands kopen. Qua hardware en software is er, voor zover ik weet, niets op Ledger aan te merken hoor. Je kunt 'm rustig gebruiken. Probleem was dat klantgegevens uit Ledger database waren gelekt, en dat wil je natuurlijk niet.

Daarom heb ik 'm zelf ook bij een andere partij (wel een officiële reseller) gekocht.
Ik neem aan dat je in je eerste zin het woordje nooit vergeten bent?

Dan ben ik dus al te laat, heb hem al bij Ledger zelf besteld dus als die data opnieuw gejat wordt moet ik heel m'n huis boormachine-proof maken 8)7
Vet handig dat ongeduld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
sOid schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:48:
[...]
Ik zou echt zo'n ding tweedehands kopen.
Yep, en liefst uit china 8)7 en zorg dat de seed al vooraf voor je ingevuld is!
Voor die 5 tientjes (voor een S) ga je toch niet tweedehands kopen met alle risico van dien... kom op zeg. Slecht advies.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:44
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:45:
[...]

De communicatie omtrent het lek had inderdaad beter gekund. Doet verder helemaal niks af aan het feit dat de Ledger gewoon een hele veilige Hardware Wallet is.
De Ledger software die je lokaal op je machine draait werkt ook meer dan prima.

Dus gewoon lekker dat ding in gebruik nemen, let wel hierop:

- De ledger moet in de originele folie zitten. Indien geopend dan kan er met de hardware gerommeld zijn of iemand heeft de 24 recovery words al even in zijn eigen administratie overgenomen :)

- Bij twijfel kan je voordat je een transactie doet de Ledger zowieso even compleet resetten om een nieuwe passhprase te genereren.

- Maak een goede backup van de 24 recovery words!

- Stort een klein beetje aan coins op je Ledger, reset deze en probeer deze te recoveren met de hierboven genoteerde recovery passphrase voordat er grotere bedragen naartoe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:54:
[...]

Ik neem aan dat je in je eerste zin het woordje nooit vergeten bent?
Haha crap, ja! Stom. Haha. Al kan ik nu ook gewoon zeggen dat het ironisch bedoeld was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:01
wat een stuk technologie is daar te zien zeg. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
jowi schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:55:
[...]

Yep, en liefst uit china 8)7 en zorg dat de seed al vooraf voor je ingevuld is!
Voor die 5 tientjes (voor een S) ga je toch niet tweedehands kopen met alle risico van dien... kom op zeg. Slecht advies.
Nee nee dit meende ik ook helemaal niet! Haha, gewoon een stomme fout. Iets met ombouwen van zinsconstructies en dan de essentie vergeten 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Nee nee dit meende ik ook helemaal niet! Haha, gewoon een stomme fout. Iets met ombouwen van zinsconstructies en dan de essentie vergeten 8)7
De essentie had ik wel begrepen gelukkig dus ik heb direct een Nano S via marktplaats gekocht die al helemaal ingericht wordt voor me, hoef ik zelf niets meer te doen. Zelfs mijn crypto zetten ze er al op voor me, hoef alleen maar even mijn crypto naar hun wallet over te maken. Super makkelijk.

Voor zo'n service betaal je natuurlijk wat extra maar voor die €299,- weet ik wel dat ik echt goed zit!

spoiler: Disclaimer
Dit is een geintje natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
AMARONE schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:56:
[...]
wat een stuk technologie is daar te zien zeg. Heerlijk.
De echte vraag is, ben je een kenner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12:06

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

@Taro Zitten we op dit moment in een aftoppingsfase van BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
paul-s83 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:55:
[...]
- Bij twijfel kan je voordat je een transactie doet de Ledger zowieso even compleet resetten om een nieuwe passhprase te genereren.

- Stort een klein beetje aan coins op je Ledger, reset deze en probeer deze te recoveren met de hierboven genoteerde recovery passphrase voordat er grotere bedragen naartoe gaan.
Thanks voor je toelichting/advies!

Deze 3 adviezen ga ik sowieso opvolgen. Even zien hoe/waar ik de recovery words backup want als je dat niet goed doet is dat ook weer een zwak punt in je eigen beveiliging, wellicht in een keepass oid.. Volgende uitzoek werkje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39

St@m

@ Your Service

WoodyWindoW schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:02:
@Taro Zitten we op dit moment in een aftoppingsfase van BTC?
Ik ben nieuwsgierig. Wat is een aftoppingsfase?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul-s83 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:55:
[...]

De communicatie omtrent het lek had inderdaad beter gekund. Doet verder helemaal niks af aan het feit dat de Ledger gewoon een hele veilige Hardware Wallet is.
De Ledger software die je lokaal op je machine draait werkt ook meer dan prima.

Dus gewoon lekker dat ding in gebruik nemen, let wel hierop:

- De ledger moet in de originele folie zitten. Indien geopend dan kan er met de hardware gerommeld zijn of iemand heeft de 24 recovery words al even in zijn eigen administratie overgenomen :)

@YES bovenstaand is een feit. Aan het product zelf mankeert niets, het zou meer een principe kwestie zijn tegenover Ledger.

Als je hem al besteld hebt zou ik hem gewoon in gebruik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Bijzonder.
De Telegraaf denkt dat de Bitcoin ingestort was.
Hoezo? 🤔
https://www.telegraaf.nl/...-op-en-jagen-prijs-omhoog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HoppyF schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:12:
Bijzonder.
De Telegraaf denkt dat de Bitcoin ingestort was.
Hoezo? 🤔
https://www.telegraaf.nl/...-op-en-jagen-prijs-omhoog
Ik denk omdat ze het niet al te serieus volgen en er dus niet heel veel van weten, en daardoor, voor crypto standaarden relatief kleine, correcties zien als instorten. Daarnaast is het sensationeler om te stellen dat het ingestort was in plaats van het een te verwachten dipje te noemen.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 09-03-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

St@m schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:11:
[...]

Ik ben nieuwsgierig. Wat is een aftoppingsfase?
Was waarschijnlijk een noob term, maar ik bedoel het afvlakken van de run van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WoodyWindoW schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:15:
[...]

Was waarschijnlijk een noob term, maar ik bedoel het afvlakken van de run van vandaag.
Ik denk dat we zo juist weer omhoog gaan schieten naar 55k. Geen beleggingsadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39

St@m

@ Your Service

[...]

Ik zie het niet, lijkt me gewoon op hetzelfde patroon te bewegen als de hele dag al. Maar aan de andere kant, het is wel bijna 17:30, de werkdag zit er op.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Ik hoop dat de run nog moet "starten".... misschien dat mijn portfolio dan ook mee gaat doen |:(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:18:
[...]

Ik denk dat we zo juist weer omhoog gaan schieten naar 55k. Geen beleggingsadvies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNN-l-dZg3lLCAUw2zWh7JpaLRo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IwcKTCmmgMub0jZrG1Zce6TA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:29
Ada doet niet mee aan de hetze.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LiFKAXEs3DmymvroS9Vcnuz8Zs0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5OtZEqJgsQyqSUjmTzO5n7BG.png?f=user_large

Zie ik regelmatig, de buy/sell prijzen raken elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:56
Ik dacht: KSM zet die run nooit door. Even wat verkopen. En toen kwam er nog 5% bij.
Weer fout gegokt :') Even wachten en hopen dan maar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

is toch heel normaal dat er ergens ff een adempauze is? Of vind je het normaal dat we elke minuut van de dag omhoog gaan?
Ik zie weinig redenen waarom we niet vandaag, morgen of over een paar dagen richting of door ATH gaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
https://www.autoblog.nl/n...-geen-mrb-betaalde-874255

Een cryptotrader die al z'n btc heeft verkocht en niks meer over had voor de mrb :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:28:
[...]

is toch heel normaal dat er ergens ff een adempauze is? Of vind je het normaal dat we elke minuut van de dag omhoog gaan?
Ik zie weinig redenen waarom we niet vandaag, morgen of over een paar dagen richting of door ATH gaan
Jazeker, ik probeer alleen het verloop met candles e.d. meer te begrijpen. Ben gewoon nog een beginnertje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
WoodyWindoW schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:33:
[...]

Jazeker, ik probeer alleen het verloop met candles e.d. meer te begrijpen. Ben gewoon nog een beginnertje!
Die candles begrijpen ga je maar heel beperkt kunnen leren door dit topic te volgen. Zoek wat pagina's/ websites en youtube filmpjes over TA en patronen in crypto. Tot over een paar jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:41:
[...]

Die candles begrijpen ga je maar heel beperkt kunnen leren door dit topic te volgen. Zoek wat pagina's/ websites en youtube filmpjes over TA en patronen in crypto. Tot over een paar jaar ;)
Haha komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Laatst online: 14:56
Verrassende meevaller: was niet meer zo met crypto bezig maar kwam toevallig GET protocol tegen. Heb in 2017 650 stuks gekocht en zie dat ze afgelopen maand zijn vertienvoudigd. Heb het ooit gekocht voor 600 euro en is momenteel 2500 dollar waard.

Zitten er mensen in GET protocol en wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ben al blij dat ada zonder nieuws ofzo ook in de + staat. ada hodlers, onze tijd komt nog wel!

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1 ... 59 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!