Bensimpel
Positieve meneer
Lijkt inderdaad wel realistisch
Anyway ADA gaat wel 10$ halen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoe Bitcoin werkt : https://www.dumpert.nl/item/8084295_8a174f99
Die kerel op youtube geeft best wel een redelijke analyse. En daaruit blijkt ook dat ADA helemaal niet noodzakelijk de $10 gaat halen. Het is eerder het theoretisch potentiële maximum voor deze cyclus.Bensimpel schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:16:
[YouTube: Cardano: A realistic price prediction for this market cycle]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als je denkt aan winst nemen..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bensimpel schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:16:
[YouTube: Cardano: A realistic price prediction for this market cycle]
Binance will perform a scheduled system upgrade starting at 2021-03-06 2:00 AM (UTC). The upgrade will take approximately 1 hour.
Binance Futures & Options trading will continue unaffected during the upgrade period. Binance Leveraged Tokens will suspend trading, subscription and redemption.
Bron: https://www.binance.com/e...e685b46da803bb0a680546d4b
https://www.theguardian.c...ourt-fraud-cryptocurrencyAnti-virus mogul John McAfee charged with fraud over crypto promotion
John McAfee, the antivirus software pioneer whose former company still bears his name, has been indicted on fraud and money laundering conspiracy charges stemming from two cryptocurrency schemes, the US Department of Justice said on Friday.
Authorities accused McAfee and his bodyguard, Jimmy Gale Watson Jr, of exploiting McAfee’s large Twitter following to artificially inflate prices of “altcoins” through a pump-and-dump scheme, and concealing payments McAfee received from startup businesses to promote initial coin offerings.
McAfee and his accomplices allegedly reaped more than $13m from the schemes, according to the US Department of Justice. The Commodity Futures Trading Commission filed related civil charges concerning the alleged pump-and-dump scheme.
Als je "Elon Musk" invult i.p.v. "John McAfee" in de tweede alinea zit er nog steeds een kern van waarheid in

The first casualty in war is always the truth...
Bitcoin kan niks wat Ada niet ook kan op dit moment.Jumpiefox schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 00:54:
Ada 10 dollar? 2x eths huidig marketcap. De helft van btcs marketcap zonder adoptie of ook maar wat substantie geleverd te hebben? Heb echt het gevoel alsof mensen de 100x van de icos in 2017 nu overzetten naar bestaande coins. Een 10x dan weer ff snel een 10x...vet onrealistisch maar goed. Doge staat nog hoog in de lijst dus crypto is sowieso niet logisch.
God morks in wysterious ways.
HumorArtPhil-Flower schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 01:30:
Bitcoin kan niks wat ADA niet ook kan op dit moment.

Naar 50k$ stijgen.ArtPhil-Flower schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 01:30:
[...]
Bitcoin kan niks wat Ada niet ook kan op dit moment.
Ik zie ripple nog wel een come back doen. 7-8 $
Uiteraard dat wel ethereum ook nieuwe ath doet.
[ Voor 12% gewijzigd door MrJames op 06-03-2021 02:00 ]
YouTube: Attorney Hogan Discusses the Motion to Dismiss the SEC v. Ripple Law...MrJames schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 01:59:
[...]
Ik zie ripple nog wel een come back doen. 7-8 $
Uiteraard dat wel ethereum ook nieuwe ath doet.
Als je de rechtzaak een beetje wilt volgen. Die gast legt het allemaal in een leuke manier uit..en is juridisch onderlegd.
Ik zou het wel fijn vinden om bij dit soort posts ook de bron te zienStokstaart schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:57:
Oei, 15k btc inflow bij kraken.
Als je denkt aan winst nemen..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 126% gewijzigd door AOC op 12-03-2021 14:11 ]
DXY nadert nu de 92. 93 is de volgende key resistance. Als deze gebroken wordt, stel ik mijn bullish verwachtingen voor BTC bij naar neutraal voor de komende twee maanden. Mijn macroeconomische hart zou wel pijn doen als de DXY verder door gaat pumpen. Geen enkele fundamentale redenen voor te bedenken behalve rente.
When dollar capitulation?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik vind hem inmiddels aardig op je plaatje gaan lijken. Ben benieuwd welke kant het vanmiddag op gaat.Richh schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 15:09:
[...]
1h:
[Afbeelding]
Hopen dat het anders looptso far lopen behoorlijk wat H&S niet zo uit zoals het 'zou moeten', for what that's worth.
ETH huidige marketcap, die gaat toch ook nog wel omhoogJumpiefox schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 00:54:
Ada 10 dollar? 2x eths huidig marketcap. De helft van btcs marketcap zonder adoptie of ook maar wat substantie geleverd te hebben? Heb echt het gevoel alsof mensen de 100x van de icos in 2017 nu overzetten naar bestaande coins. Een 10x dan weer ff snel een 10x...vet onrealistisch maar goed. Doge staat nog hoog in de lijst dus crypto is sowieso niet logisch.

Wat zegt market cap in crypto? Ik denk helemaal niets als je die wilde sprongen ziet.
Sorry, dacht dat iedereen zijn weg naar Cryptoquant alerts of vergelijkbaar inmiddels wel kon vindenJedi_Pimp schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 03:12:
[...]
Ik zou het wel fijn vinden om bij dit soort posts ook de bron te zien
Lijkt overigens een losse flodder te zijn..
Oprichter Twitter verkoopt zijn eerste tweet - https://nos.nl/l/2371428
ik heb nog nooit iets van binance naar mn rekening gezet, is het nog ingewikkeld?
[ Voor 26% gewijzigd door Ponk123 op 06-03-2021 09:04 ]
Sepa withdrawal duurt een paar uur behalve in het weekend. Ik zou even tot maandag wachten met uitbetalen.Ponk123 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:03:
Als je bitcoin van je ledger via binance wil laten uitbetalen hoe lang duurt het voordat het op je rekening staat?
ik heb nog nooit iets van binance naar mn rekening gezet, is het nog ingewikkeld?
Zero.
Gisternacht gehoord: Ethereum’s ‘EIP 1559’ Fee Market Overhaul Greenlit for July
Ga uit van 20-30 minuten voordat het op Binance beschikbaar is. Daarna uitbetalen naar je rekening kan doordeweeks soms dezelfde dag nog zijn, in het weekend wordt er niets overgemaakt.Ponk123 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:03:
Als je bitcoin van je ledger via binance wil laten uitbetalen hoe lang duurt het voordat het op je rekening staat?
Zeker niet ingewikkeld:
/f/image/2vgqKrzxMxx3GTScRN1XnJwH.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
/f/image/H3WyTNGwkRG4lrJk56VsJ8KA.png?f=fotoalbum_large)
Als iemand nog iets zoekt om ADA te staken met een interessante APY..
Edit:
Overigens fluctueert de APY bij beefy.finance dus het kan stijgen/dalen, is zelfs al wat gedaald zie ik. Daarnaast weet ik het fijne niet van dat platform dus of je het daar gaat staken moet je zeker niet op mijn advies doen, zelf even goed in verdiepen en bepalen of je het vertrouwt of niet. De ene zweert erbij dat DeFi/beefy.finance de toekomst is, de ander vertrouwt het niet en vind de APY's to good to be true..
[ Voor 34% gewijzigd door YES op 06-03-2021 09:21 ]
Vreemd, heb mij al diverse malen via SEPA laten uitbetalen in het weekend. Ligt er maybe aan of betreffende bank dit ondersteund...Taro schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:10:
[...]
Ga uit van 20-30 minuten voordat het op Binance beschikbaar is. Daarna uitbetalen naar je rekening kan doordeweeks soms dezelfde dag nog zijn, in het weekend wordt er niets overgemaakt.
Zeker niet ingewikkeld:
[Afbeelding]

ING?BoulaMouzer schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:16:
[...]
Vreemd, heb mij al diverse malen via SEPA laten uitbetalen in het weekend. Ligt er maybe aan of betreffende bank dit ondersteund...
Inmiddels 13,05% idd, wat nog steeds relatief hoog is.YES schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:14:
[Afbeelding]
Als iemand nog iets zoekt om ADA te staken met een interessante APY..
Edit:
Overigens fluctueert de APY bij beefy.finance dus het kan stijgen/dalen, is zelfs al wat gedaald zie ik. Daarnaast weet ik het fijne niet van dat platform dus of je het daar gaat staken moet je zeker niet op mijn advies doen, zelf even goed in verdiepen en bepalen of je het vertrouwt of niet. De ene zweert erbij dat DeFi/beefy.finance de toekomst is, de ander vertrouwt het niet en vind de APY's to good to be true..
Weet iemand hoe je een bitvavo verkooptransactie in Delta zet?readytoflow schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 22:40:
Ik heb Binance gekoppeld met Delta.
Nu zat ik eens te kijken om ook de Bitvavo transacties daarin te zetten.
Nu is het nog te doen. De aankopen gaan goed, maar ik heb ook wat verkocht.
Nu zie ik bij Bitvavo
staan:
type: trade
valuta: EUR
Markt: IOST-EUR
hoeveelheid: xxx EUR
Prijs: 0,0yyy EUR
Kant: Taker
transactiekosten zzz
Tijdstip: 28-02-21 21:08
Bij Delta kan ik echter enkel dit invullen:
Verkopen
Exchange: Bitvavo
Handelspaar: IOST/EUR
Datum: 28-02-21 21:08
Verkoop prijs in EUR: (per munt of totaal) > vul ik hier xxx in? maar dat zou niet logisch zijn.
Aantal verkocht: (staat niet bij Bitvavo, daar staat slechts totaalbedrag in EUR)
transactiekosten: EUR
Ofwel: hoe zet ik een Bitvavo verkoop in Delta?
Bitvavo is niet te koppelen toch?
Transactie openen, en dan het aantal invullen bij verkoop...readytoflow schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Weet iemand hoe je een bitvavo verkooptransactie in Delta zet?
Als mijn pc vol wordt belast trekt ie 380W, en ik heb niet eens een bijzondere videokaart. Als ik dat 24 uur lang doe is dat dus een goede 9 kWh, à 20 cent per kWh is € 1,80 per dag aan stroomkosten. Niet interessant voor mij om te gaan minen, dan moet ik eerst maar een dikke Nvidia-kaart kopen ofzo als die eindelijk eens beschikbaar zijn.Richh schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 23:43:
[...]
Je vergeet het energieverbruik in je ROI.
Maar ja, Vega 56 en 64 doen het nog steeds erg lekker qua mining. Ik heb zelf de Vega 64 en die levert zo'n 4 euro per dag op (minus een goede euro stroom). Die kaart is toen ik nog veel pc gamede allang afgeschreven eigenlijk.
edit: 450W zelfs

Ja, ook ETH? Maar mijn getallen zijn andersWaterkoker schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 03:22:
[...]
Welke coin mine je als ik vragen mag? Zelf zit ik nu op ETH met 51,5Mh/s maar meer krijg ik er niet uit zonder de wattage flink omhoog te gooien. Pak nu op de kaart zelf zo'n 125watt volgens AMD software, maar als ik het stroomverbruik meet voor het complete systeem zit ik op +-220watt. Als ik dan alles goed uitreken met 0.22eurocent per kwh dan haal ik net aan 2 euro per dag?
Maar 2 euro per dag na aftrek stroomkosten, dat klopt wel ongeveer; ik zit dus enkele centen daarboven. Dan kom je uiteindelijk op 60-70 euro per maand
Ieder moment dat je kijkt is het ook anders door de koers schommelingen.
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 06-03-2021 09:59 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat betreft het verbruik van je vega64. Zelf zat ik eerst ook op 150watt tot ik gister erachter kwam dat de bios van vega56 er ook op kan. Zo kon ik nog 25 Watt eraf snoepen zonder de hashrate aan te tasten. En met een paar kleine memory tweaks ga je van 45 naar 50a52hash.
Edit: En wordt de H&S niet erg overduidelijk zichtbaar vandaag?
[ Voor 31% gewijzigd door WoodyWindoW op 06-03-2021 10:24 ]
Interessant, dat moet ik ook eens proberenWaterkoker schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:18:
@Richh gelukkig, was al bijna bang dat ik iets verkeerds deed
Wat betreft het verbruik van je vega64. Zelf zat ik eerst ook op 150watt tot ik gister erachter kwam dat de bios van vega56 er ook op kan. Zo kon ik nog 25 Watt eraf snoepen zonder de hashrate aan te tasten. En met een paar kleine memory tweaks ga je van 45 naar 50a52hash.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik weet niet in welke grafiek jij kijkt, maar voor de lange termijn is er niks veranderd. BTC gaat gewoon zijn gangetje in een mooie corridor omhoog.WoodyWindoW schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:18:
Ben ik de enige die BTC totaal niet overtuigend vind afgelopen dagen/week?
Onderstaande is wat ik zie. Als je verwacht dat we morgen op de 100k zitten, dan moet ik je teleurstellen ja. En zoals je ook in Januari (toen ik weinig mensen hoorde klagen) kan zien, komt er na een stijging vaak een correctie... die is dit keer heel kort geweest. En veel mensen gingen klagen, terwijl de daling in % veel minder is dan in Januari. Iedereen begon bearmarket te roepen, maar zoals je ziet herstelt hij weer.
Ik verwacht dat we binnen het groene vlak gaan blijven en daarbinnen dan nog binnen de groene lijntjes. Zo komen we begin April ergens tussen de 60-75k terecht.
Je mag ook verkopen hoor, maar dan kan ik je garanderen dat de koper hoogstwaarschijnlijk een corporate partij is die ze aan het opkopen is tegen (voor hen) een koopje.
/f/image/h4BYVwS9DZk14atOPymTk1yA.png?f=fotoalbum_large)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Maar ik zie bij aantal in Bitvavo een totaal in Euro’s staanBoulaMouzer schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:33:
[...]
Transactie openen, en dan het aantal invullen bij verkoop...en uiteraard transactie bijwerken...
Ff voorbeeldje van kleine transactie:
:strip_exif()/f/image/ck2p4tY5hv3zcsMh7yPk9N6m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bGafzQttpzagFCYJqKUK438f.jpg?f=fotoalbum_large)
Moet ik het aantal dan ook nog eerst zelf berekenen? Want dat staat niet in de details bij de Bitvavo app.
Da’s niet zo handig?
Hoe houden jullie je transacties van Bitvavo bij?
Je kunt de exchange en de "markt" kiezen (bijv IOST/BTC), waardoor je het aantal kan opgeven in de valuta waarin je daadwerkelijk hebt getrade.readytoflow schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:33:
[...]
Maar ik zie bij aantal in Bitvavo een totaal in Euro’s staan
Ff voorbeeldje van kleine transactie:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet ik het aantal dan ook nog eerst zelf berekenen? Want dat staat niet in de details bij de Bitvavo app.
Da’s niet zo handig?
Hoe houden jullie je transacties van Bitvavo bij?
Ik maak geen connectie met exchanges vanwege veilig. Ik vul gewoon al (zijn er niet veel) mijn transacties zelf in in de trading-pairs waarin ik ze heb gewisseld. Ik neem aan dat Bitvavo je het aantal muntjes ook geeft dat je in de transactie hebt verkregen/verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 06-03-2021 10:36 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wellicht toch nog ff naar beneden short term?
Ik ben nog een noob op dit gebied....MicroWhale schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:36:
[...]
Je kunt de exchange en de "markt" kiezen (bijv IOST/BTC), waardoor je het aantal kan opgeven in de valuta waarin je daadwerkelijk hebt getrade.
Ik maak geen connectie met exchanges vanwege veilig. Ik vul gewoon al (zijn er niet veel) mijn transacties zelf in in de trading-pairs waarin ik ze heb gewisseld. Ik neem aan dat Bitvavo je het aantal muntjes ook geeft dat je in de transactie hebt verkregen/verkocht.
Wat voor veiligheidsissues zijn er dan, als je bijv je binance en coinbase exchange koppelt aan Blockfolio?
Kans dat die doorzet acht ik niet echt groot. Begint zich een mooie triangle te vormen op de 12h en lager, die nu support moet geven op 47.3k Neckline van de h&S zit nog eens 1k lager. Breekt die triangle dan ga ik voorzichtig worden.rainier15 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:39:
De 4h btc begint toch op een (lelijke) h&s te lijken..
ook de 7ma op de 4h en daily zitten rond de 48. Die moeten eerst ook nog maar eens breken
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 06-03-2021 10:49 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier heb je meer informatie https://forum.hiveos.farm...with-less-than-130w/18128
en in deze youtube video zie je zo ongeveer welke stappen je moet doorlopen. Let op dat dit niet 1op1 over te nemen is, dus wel even kijken wat handig in jouw situatie is YouTube: Beginners guide : Rx Vega 64 Ethereum mining Part 2
de volgende tools komen aan bod die je wilt gebruiken.
OverdriveNTool
AmdMemoryTweeker GUI version
Vega 56 PowerPlayTable
en voor het flashen zelf moest ik "atiflash_293" gebruiken i.p.v. "amdvbflash". Geen idee waarom maar met amdflash kon ik de bios niet overwriten.
Zelf heb ik de timing van deze video gepakt voor de timings van mijn Vega64 naar Vega 56..
Dat zal nu wel ongeveer zijn dan! Mooie curve gepakt vannacht. Ik hou m nog een dag of vijf, zes vast.StevenzeN schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:00:
[...]
Appreciated! Zodra ik weer in de + zit knal ik hem er uit
Ja, net begonnen en wat gespeeld met diverseMicroWhale schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:36:
[...]
Je kunt de exchange en de "markt" kiezen (bijv IOST/BTC), waardoor je het aantal kan opgeven in de valuta waarin je daadwerkelijk hebt getrade.
Muntjes. Aantal transacties is al stuk minder idd.
Dacht daarom dat ik ze nu nog wel in Delta kon zetten. Kan ik het daarin bij houden.
Trading pairs staan goed zoals je ziet en de screenshot van Bitvavo laat geen aantallen zien? Vandaar dat ik er niet uitkom (bij
voorbaat: ligt vast aan mij).
Geen, behalve dat je je username en wachtwoord in een gratis 3rd party applicatie intypt en opslaat. Mocht er een lek in (Delta/Blockfolio/...) zitten, dan zouden ze met die gegevens je Exchange account kunnen overnemen. De kans acht ik klein, maar het risico ga ik iig niet nemen. Credentials geef ik liefst nergens anders af dan bij inlog op de site/app die ze heeft verstrekt.Supershiva schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:44:
[...]
Ik ben nog een noob op dit gebied....
Wat voor veiligheidsissues zijn er dan, als je bijv je binance en coinbase exchange koppelt aan Blockfolio?
Maar dat is denk ik mijn eigen afwijking.
Verwijderd
Not your API, not your coins.MicroWhale schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:16:
[...]
Geen, behalve dat je je username en wachtwoord in een gratis 3rd party applicatie intypt en opslaat. Mocht er een lek in (Delta/Blockfolio/...) zitten, dan zouden ze met die gegevens je Exchange account kunnen overnemen. De kans acht ik klein, maar het risico ga ik iig niet nemen. Credentials geef ik liefst nergens anders af dan bij inlog op de site/app die ze heeft verstrekt.
Can you smell what the weekend dump is cooking?rainier15 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:39:
De 4h btc begint toch op een (lelijke) h&s te lijken..
Die €8 is fixed. Beetje afhankelijk van welke route je gebruiktjowi schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:20:
Hier een absolute beginner; heb gisteren voor €100 bitcoin gekocht bij bitvavo, en als test dat naar mijn ledger nano gestort, om te zien hoe alles een beetje werkt. Na wat onwennigheid lukt dat allemaal, echter ik zie dat van mijn €100 maar €92 over is, de rest is opgegaan aan transactiekosten? Really? 8 euro? Is dat een fixed bedrag, of is het echt 8% van het te transferren bedrag? Dat zal toch niet hoop ik? Als ik €800 euro kwijt ben om €10000 over te maken, dat lijkt me niet ok, en ook niet levensvatbaar?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Je coins van een exchange af halen gaat gepaard met een withdrawal fee.jowi schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:20:
Hier een absolute beginner; heb gisteren voor €100 bitcoin gekocht bij bitvavo, en als test dat naar mijn ledger nano gestort, om te zien hoe alles een beetje werkt. Na wat onwennigheid lukt dat allemaal, echter ik zie dat van mijn €100 maar €92 over is, de rest is opgegaan aan transactiekosten? Really? 8 euro? Is dat een fixed bedrag, of is het echt 8% van het te transferren bedrag? Dat zal toch niet hoop ik? Als ik €800 euro kwijt ben om €10000 over te maken, dat lijkt me niet ok, en ook niet levensvatbaar?
Die is voor Bitcoin best hoog, 0.0002 BTC (bij Bitvavo). Deze fees worden gebruikt om o.a. de netwerk kosten mee te dekken, omdat Bitcoin al vrij traag is zetten ze die hoog zodat klanten vrij snel de muntjes hebben en niet gaan lopen klagen.
https://bitvavo.com/nl/fees
Je 100 euro aan Bitcoin kost dus 0.0002 om op te nemen en te verplaatsen naar je eigen wallet, maar als je 1500 Bitcoins op wilt nemen is dat ook 0.0002.
Bensimpel
Positieve meneer

Ik was net te laat en nu hebben ze de case gesloten, mag ik weer achteraan aansluiten.. stelletje...Customer service sent you a message! Please click here to return to the consultation within 4 minutes.
😆 - Denk ook eens om ;)
Welkom bij de shitcoin Bitcoin, alhoewel Ethereum nog erger is qua fees.jowi schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:20:
Je kan beter aan de fees wennen want met de hype worden de fees alleen maar hoger.
Maar zoals vele hier zeggen: Het is een store of Value dus je moet er niet teveel in handelen
Edit: Min me dan!

Verwijderd
Bensimpel schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:28:
Really Binance?
[...]
Ik was net te laat en nu hebben ze de case gesloten, mag ik weer achteraan aansluiten.. stelletje...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rLHIBHeef3RvzJNZQFpkribD.jpg?f=user_large)
Hahaha ja dat ik had ook laatst. Eindelijk een chat na 3 uur wachten moest ik de kleine even snel een schone luier geven. Netjes aan de medewerker uitgelegd van ik ben met een paar minuten terug laat de chat aub open. Sure no problem zegt die. Bam chat gesloten hahah. Echt miljarden harken maar al die crypto bedrijven doen echt 0,0 aan customer support.Bensimpel schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:28:
Really Binance?
[...]
Ik was net te laat en nu hebben ze de case gesloten, mag ik weer achteraan aansluiten.. stelletje...
Bitvavo heeft waarschijnlijk de transactiefee hoog ingesteld. Mogelijk heb je ook nog fee betaalt om EUR naar BTC te wisselen. Als je zelf vanaf je Ledger weer een transactie doet, red je het denk ik makkelijk met <$1.jowi schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:20:
https://jochen-hoenicke.de/queue/#BTC,24h
[ Voor 5% gewijzigd door The Redman op 06-03-2021 11:33 ]
Wel nee, geen afwijking maar je eigen overweging. Ik hoor wat je zegt.MicroWhale schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:16:
[...]
Geen, behalve dat je je username en wachtwoord in een gratis 3rd party applicatie intypt en opslaat. Mocht er een lek in (Delta/Blockfolio/...) zitten, dan zouden ze met die gegevens je Exchange account kunnen overnemen. De kans acht ik klein, maar het risico ga ik iig niet nemen. Credentials geef ik liefst nergens anders af dan bij inlog op de site/app die ze heeft verstrekt.
Maar ik heb een 2FA geactiveerd, dus stel er is een lek in Delta/Blockfolio...etc en mijn inlognaam en ww komen bij iemand anders terecht, dan kunnen ze toch nog steeds niet in mijn Binance account/opnames doen ?
Via een API key is 2FA niet nodig. Als je de rechten niet goed hebt ingesteld zou je via de API kunnen traden of withdrawen.Supershiva schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:33:
[...]
Wel nee, geen afwijking maar je eigen overweging. Ik hoor wat je zegt.
Maar ik heb een 2FA geactiveerd, dus stel er is een lek in Delta/Blockfolio...etc en mijn inlognaam en ww komen bij iemand anders terecht, dan kunnen ze toch nog steeds niet in mijn Binance account/opnames doen ?
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 06-03-2021 11:38 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Edit:
Yes! Mooi ingestapt op 1.11632 😁
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 06-03-2021 11:52 ]
nothing stops this train
Ik ga het toch ook nog even aankijken 🤣Glockner schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:54:
[...]
Dat zal nu wel ongeveer zijn dan! Mooie curve gepakt vannacht. Ik hou m nog een dag of vijf, zes vast.
Ja denk.... leuke feature dan in die apps als Delta/Blockfolio dat je je exchange kan koppelen dmv een API...Taro schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:37:
[...]
Via een API key is 2FA niet nodig. Als je de rechten niet goed hebt ingesteld zou je via de API kunnen traden of withdrawen.
Je geeft ze dus feitelijk je pinpas met achterop je pincode geschreven?
Deze 2FA op Binance maakt dan dus geen reet meer uit?
Google-verificatie
Gebruikt voor opnames en beveiligingswijzigingen
Daarom moet je de rechten goed instellen. Als je de betreffende key alleen leesrechten geeft (en er zit geen bug in het rechtensysteem), dan zou er niets aan de hand moeten zijn.Supershiva schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:58:
[...]
Ja denk.... leuke feature dan in die apps als Delta/Blockfolio dat je je exchange kan koppelen dmv een API...
Je geeft ze dus feitelijk je pinpas met achterop je pincode geschreven?
Deze 2FA op Binance maakt dan dus geen reet meer uit?
Google-verificatie
Gebruikt voor opnames en beveiligingswijzigingen
Ik HODL hem al een week.... ingestapt op 1.04 eurKol Nedra schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:43:
Ada ziet er goed uit! Ik wacht nog heel ff en dan instappen 🙃
Edit:
Yes! Mooi ingestapt op 1.11632 😁

Doe dus ook Delta (snap nog steeds niet hoe ik verkoop er handmatig in krijg, sorry).Taro schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:00:
[...]
Daarom moet je de rechten goed instellen. Als je de betreffende key alleen leesrechten geeft (en er zit geen bug in het rechtensysteem), dan zou er niets aan de hand moeten zijn.
Is wel overzichtelijker om in één oogopslag te zien wat m’n PF doet.
Alles 2FA (binance heeft 2FA, sms en mail code).
Delta app (of wat t Binance) waarschuwt ook duidelijk om alleen leesrechten in te stellen. Staat ook goed uitgelegd. Maar ja, snap de gezonde ‘angst’ wel.
Maar nog te lui om alles in excel te zetten elke keer.
Bensimpel
Positieve meneer
Hier 1.06 eur en ook op de 0.98. Moon mag wel even op maandag wachtenSupershiva schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:03:
[...]
Ik HODL hem al een week.... ingestapt op 1.04 eurwaar blijft de 1.50 MOON!!!!
(Was even wat aan het schuiven met geld tussen bankrekeningen). Anders heb ik nog wel een plan B haha.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Ben overgestapt van Blockfolio (werkte toch niet echt lekker) naar Delta, echt heerlijk. Kan nu ook mijn aandelen in de app zelf zien. (dat gaat wel handmatig). Maar ook push notificaties als een munt omhoog of omlaag schiet. Zeer handig.readytoflow schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:12:
[...]
Doe dus ook Delta (snap nog steeds niet hoe ik verkoop er handmatig in krijg, sorry).
Is wel overzichtelijker om in één oogopslag te zien wat m’n PF doet.
Alles 2FA (binance heeft 2FA, sms en mail code).
Delta app (of wat t Binance) waarschuwt ook duidelijk om alleen leesrechten in te stellen. Staat ook goed uitgelegd. Maar ja, snap de gezonde ‘angst’ wel.
Maar nog te lui om alles in excel te zetten elke keer.
😆 - Denk ook eens om ;)
Een hele week al.. pff ik zou uitstappen manSupershiva schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:03:
[...]
Ik HODL hem al een week.... ingestapt op 1.04 eurwaar blijft de 1.50 MOON!!!!
Hangt dus erg af van de rest van je PC, ik heb van toen ik nog minede een instel i3 3100 oid, en weinig ram, 64gb ssd en verder niks. Deed heel weinig aan extra verbruik.Waterkoker schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 03:22:
[...]
Welke coin mine je als ik vragen mag? Zelf zit ik nu op ETH met 51,5Mh/s maar meer krijg ik er niet uit zonder de wattage flink omhoog te gooien. Pak nu op de kaart zelf zo'n 125watt volgens AMD software, maar als ik het stroomverbruik meet voor het complete systeem zit ik op +-220watt. Als ik dan alles goed uitreken met 0.22eurocent per kwh dan haal ik net aan 2 euro per dag?
Mijn PC die 200watt idle verbruikt staat altijd aan dus als ik daar mee mine zou ik dat extra verbruik niet mee tellen, die kosten had ik zonder minen ook
Tel (in de winter) ook op dat je iets minder hoeft te stoken
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
m'n muis zweeft al een week boven de sell knop...Raaafie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:26:
[...]
Een hele week al.. pff ik zou uitstappen man
https://v.cent.co/tweet/20
De hoogste bieder is $60K. Wat een gekkigheid.
$60K neerleggen voor een soort virtueel ownership van een twitter berichtje terwijl iedere mafketel dit twitter berichtje kan kopiëren en gebruiken.
Crazy. Wat een bubbel
Verwijderd
$600k vriendTominatie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:48:
Jack Dorsey mengt zich ook in de NFT hype en verkoopt zijn eigen twitter-berichtje als NFT.
$60K neerleggen voor een soort virtueel ownership van een twitter berichtje terwijl iedere mafketel dit twitter berichtje kan kopiëren en gebruiken.
Crazy. Wat een bubbel

Voor een twitter berichtje

gisteravond/vannacht elke keer die 1 euro testen en er een klein beetje overheen
word je wakker 96 cent en dalend.. ondertussen 94 cent

en ja ik weet het hij is al met een miljoen-miljard % gestegen in een paar maanden.. nou en?
MOON met die ADA!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
Nou, dat is wel wat overdreven. Het is wel NFT.Tominatie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:53:
[...]
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF kan je ermee? echt letterlijk HELEMAAL NIKS![]()
![]()
fml

Misschien moet ik me hier maar eens in verdiepen. Even een paar mooie originele Bitcoin memes, en hallo pensioen.
voel ik mij toch weer een stukje minder koekwaus met mijn Cake, zout en ganzen eieren tokensTominatie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:53:
[...]
omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF kan je ermee? echt letterlijk HELEMAAL NIKS![]()
![]()
fml
:fill(white):strip_exif()/f/image/bvy2EP1Grj5bA1ZcgFthTkQq.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/bvy2EP1Grj5bA1ZcgFthTkQq.png?f=user_large)
De cryptowereld blijft mij toch elke x weer verbazen met prachtig opgezette scams en enorme bubbels.keepitfrosty schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:01:
[...]
voel ik mij toch weer een stukje minder koekwaus met mijn Cake, zout en ganzen eieren tokens
Heerlijk wereldje. CAKE is ook een prachtige ponzi maar vanwege de naam zou ik hem zo kopen als ik mij een keer verveel.
Moon,lambo.
Bubbel? of het begin van iets groots? Over 10 jaar op NPO1 - Kunst & Kitsch enkel nog NFT's?Tominatie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:48:
Jack Dorsey mengt zich ook in de NFT hype en verkoopt zijn eigen twitter-berichtje als NFT.
Crazy. Wat een bubbel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tussen Kunst en Crypts is dan de titel van het nieuwe formatGelukszoekr schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:04:
[...]
Bubbel? of het begin van iets groots? Over 10 jaar op NPO1 - Kunst & Kitsch enkel nog NFT's?
Over 10 jaar bestaat NPO1 niet meer, misschien als stream op theta.tvGelukszoekr schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:04:
[...]
Bubbel? of het begin van iets groots? Over 10 jaar op NPO1 - Kunst & Kitsch enkel nog NFT's?
Ik keek naar de 5 dagen/week grafiek, dus korte termijn.MicroWhale schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 10:31:
[...]
Ik weet niet in welke grafiek jij kijkt, maar voor de lange termijn is er niks veranderd. BTC gaat gewoon zijn gangetje in een mooie corridor omhoog.
Onderstaande is wat ik zie. Als je verwacht dat we morgen op de 100k zitten, dan moet ik je teleurstellen ja. En zoals je ook in Januari (toen ik weinig mensen hoorde klagen) kan zien, komt er na een stijging vaak een correctie... die is dit keer heel kort geweest. En veel mensen gingen klagen, terwijl de daling in % veel minder is dan in Januari. Iedereen begon bearmarket te roepen, maar zoals je ziet herstelt hij weer.
Ik verwacht dat we binnen het groene vlak gaan blijven en daarbinnen dan nog binnen de groene lijntjes. Zo komen we begin April ergens tussen de 60-75k terecht.
Je mag ook verkopen hoor, maar dan kan ik je garanderen dat de koper hoogstwaarschijnlijk een corporate partij is die ze aan het opkopen is tegen (voor hen) een koopje.
[Afbeelding]
Lange termijn heb ik het volste vertrouwen in BTC. Uiteraard zit ik met een deel van ons spaargeld voor de lange termijn in crypto, waarbij ik mijn grootste positie in BTC wil holden.
De altcoins heb ik een stuk minder vertrouwen in, ook al komen ze met mooie verkooppraatjes.
Zit er als newbie nog maar een paar weken in, beetje te laat in gestapt, maar intussen al veel van dit forum en eigen research mogen leren. DCA toegepast, waardoor de gemiddelde aankoopprijs met niet tegenviel. Genoeg fouten gemaakt, met name met altcoins, klein beetje winst per saldo. Meer rendement dan de spaarrekening in ieder geval!
Maar voor de korte termijn verwacht ik een nieuwe dip, op basis van wat research, maar ik kan er uiteraard goed naast zitten!
Zero.
Als ik zo lees heeft Sushi veel pluspunten, maar Uni lijkt me op dit gebied toch de baas.
Hoe zien jullie dit?
Ik heb dus precies hetzelfde, de chart van ADA ziet er allesbehalve goed uit. Ik zag alleen mensen hier melden dat ze ADA hebben gekocht dus dacht laat ik maar even meegaan in de #hopium.knakworst schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:56:
ADA ziet er technisch zeer belabberd uit, bij de volgende groene kaars ga ik ADAdown inslaan.
Ik zou zelf ADA iig niet kopen nu.
Zoals gezegd is hij laatst al heel hard gestegen. Alles wat ze zeiden dat ze gingen doen is gelukt en nu is het wachten op Alonzo (smart contracts). Als je kunt zou ik lekker HODLen. Als je liever naar charts kijkt die foucssen op de korte termijn zou ik panic sellenTominatie schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:18:
[...]
Ik heb dus precies hetzelfde, de chart van ADA ziet er allesbehalve goed uit. Ik zag alleen mensen hier melden dat ze ADA hebben gekocht dus dacht laat ik maar even meegaan in de #hopium.
Ik zou zelf ADA iig niet kopen nu.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!