In plaats van een woonwagenpark kan je lamboparken zien.
Omgerekend is de opbrengst ongeveer 7 dollar per bnb geweest.knakworst schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:23:
[...]
Dat was te verwachten, in minuut 1 kreeg ik er 2500 sats voor. Na Toko hoop je stiekem op meer maar dit is ook dik prima.
Koopmoment: 1x per dag.SteffanS schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:16:
Misschien een noob vraagje maar hoe kan je best inschatten om je BTC te verkopen en wanneer ze terug laag staan te kopen ?
Verkoopmoment: als je ECHT ECHT ECHT iets nodig hebt en je hebt geen stuiver meer op je bankrekening om aan je kont te krabben. En nee, een nieuwe game-pc of drone heb je niet nodig.
Ik denk/hoop dat je mis zit met ETH.Katala schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:55:
[...]
Ik durf tegenwoordig zelfs ETH niet meer uit te sluiten. Ik heb dit jaar gezien wat er met XRP en BNB gebeurde... het lijkt een kwestie van tijd.
XRP en BNB zijn centraliseerde netwerken, die voegen niets toe op alle huidige gecentraliseerde netwerken.
Zie Ethereum (en desnoods Cardano) als "het internet" en BNB of XRP als een intranet van een bedrijf.
Je kan pas trustless handelen (zonder middle man - dáár draait het om!) en hieraan verwante toepassingen integreren, wanneer we te maken hebben met een trustless basis layer (met programmeer layer geintegreerd of als extra laag (bijv. smart contracts)). Er zal altijd wel ruimte blijven voor een netwerk waar Ripple Inc cq. Binance aan de touwtjes trekt (vooral met als doel zelfverrijking), maar de kans op brede adoptie (zoals je nu met Visa en PayPal icm Ethereum ziet gebeuren) is een stuk kleiner imo.
Zekerheid is er niet. Logisch is het wel, vanuit het punt waar we nu staan. Helaas werkt logica niet altijd
Daarbij; mocht de focus verschuiven, dan ben je nog ruim om tijd om te handelen. Nu is daar nog totaal geen aanleiding voor imo.
[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 13-04-2021 13:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Das niet geheel waar, van het weekend met een Mavic Air 2 mogen pielen en toen voelde ik toch wel echt de drang dat ik er ook echt 1 "nodig" hebDaCoTa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:27:
[...]
Koopmoment: 1x per dag.
Verkoopmoment: als je ECHT ECHT ECHT iets nodig hebt en je hebt geen stuiver meer op je bankrekening om aan je kont te krabben. En nee, een nieuwe game-pc of drone heb je niet nodig.
Is dat dan DroneFomo?
Iemand de mina link al aangeklikt? Lijkt me niet dat je in de app moet uitkomen?
Mavic Pro 2 kopen? 😇Partypsych schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:33:
[...]
Das niet geheel waar, van het weekend met een Mavic Air 2 mogen pielen en toen voelde ik toch wel echt de drang dat ik er ook echt 1 "nodig" heb![]()
Is dat dan DroneFomo?
Ik zit keurig in de queueroflexx schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:33:
Iemand de mina link al aangeklikt? Lijkt me niet dat je in de app moet uitkomen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
-Partypsych schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:33:
[...]
Das niet geheel waar, van het weekend met een Mavic Air 2 mogen pielen en toen voelde ik toch wel echt de drang dat ik er ook echt 1 "nodig" heb![]()
Is dat dan DroneFomo?
[ Voor 36% gewijzigd door DaCoTa op 13-04-2021 15:30 ]
iets nauwkeuriger:
You are in the Mina Community Sale waiting room
The Mina Community sale has not yet started. When it starts (at 14:00 UTC April 13), you will be assigned a random place in line alongside everyone else who arrived before the start and in front of those who arrive at or after the start.
The event will begin at: 2:00 PM
02 Hours 18 Minutes 36 Seconds
Status last updated: 11:41:06 AM
The Mina Community sale has not yet started. When it starts (at 14:00 UTC April 13), you will be assigned a random place in line alongside everyone else who arrived before the start and in front of those who arrive at or after the start.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gaat NU.nl elke nieuwe BTC ATH berichten?
Dan kunnen ze nog wel even aan de gang blijven denk ik.
:fill(white):strip_exif()/f/image/THX7go0w4C7PwqDLTxWTdaoU.png?f=user_large)
Aaaaaaarghhh, NU.nl is ook niet meer veilig...
:fill(white):strip_exif()/f/image/THX7go0w4C7PwqDLTxWTdaoU.png?f=user_large)

[ Voor 61% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 13-04-2021 13:46 ]
Waarom een EUR-pegged coin als je direct met EUR pairs kunt handelen?Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:09:
[...]
Omdat de USD handelsparen het meest gebruikt worden. Voornamelijk USDT.
Er is op Binance bijvoorbeeld geen Tokenized Euro beschikbaar. Bestaat dat uberhaupt wel?
https://www.binance.com/en/markets/ -> FIAT Markets -> EUR
Mijn pa is een paar maanden geleden ook ingestapt. 100 euro op BTC 100 euro op XLM en 200 op ADA. Is nu van 400 naar 495 gegaan. 'Zal ik het toch wat serieuzer nemen, misschien nog maar wat meer inleggen'.
God morks in wysterious ways.
DROMOPartypsych schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:33:
[...]
Is dat dan DroneFomo?
Normaal gesproken vind ik als huisdier een kat leuker dan een hond, maar zie SHIB gaan! 😊
nothing stops this train
Waarom is XLM zo gestegen? Volgens mij heb ik uit een vroegere airdrop nog ooit iets van 30000 stuks gekregen.ArtPhil-Flower schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:44:
Mijn pa is een paar maanden geleden ook ingestapt. 100 euro op BTC 100 euro op XLM en 200 op ADA. Is nu van 400 naar 495 gegaan. 'Zal ik het toch wat serieuzer nemen, misschien nog maar wat meer inleggen'.
Y'24
Moet je dat scherm open laten staan of krijg je een mailtje als je de kans krijgt?resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:41:
[...]
iets nauwkeuriger:
Verwijderd
Omdat ik mijn EUR niet makkelijk naar andere exchanges kan sturen.wouterwouter2 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:43:
[...]
Waarom een EUR-pegged coin als je direct met EUR pairs kunt handelen?
https://www.binance.com/en/markets/ -> FIAT Markets -> EUR
Leuk dat je bij Binance met eur-pairs kan handelen maar de wereld is groter dan Binance.
Heeft het bij MINA nog zin om meerdere browsers tegelijk open te hebben om je kans te vergroten zoals bij CASPER? Er staat in de mail dat je "do not use the link again. Doing so will result in the removal of your access to the Mina sale". Hoe moet ik dit lezen?resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:41:
[...]
iets nauwkeuriger:
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
ja tis echt bizar die woning markt. We hebben gelukkig een 2 onder 1 kap, maar zouden best graag verder willen naar vrijstaand met wat grond eromheen. Weg van al die pleuris kinderen in de wijk, waar je zeker nu met corona en een speeltuin voor de deur echt een ernstig hoge bloeddruk van krijgt. Maargoed, 3,5x modaal, dikke overwaarde en een berg crypto, maar als ik dan zie wat we zonder die crypto max kunnen lenen en wat je er dan voor krijgtRichh schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:19:
[...]
Dat klopt. Er is nog steeds geen modaal huis te koop voor iemand met een bovenmodaal inkomen + dikke Bitcoin gainz
Naja. Dan maar verder hodlen hè. Moon soon.
Ga wel in mn Lambo wonen.

en dan hebben we het nog niet eens over het aanbod....
Ik heb iig zwaar te doen met de starters...die zitten echt gewoon klem
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 13-04-2021 13:56 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Jongens KIJK UIT!!! Mina sale is op Coinlist en dat is echt een BAGGER!!!! bedrijf!resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:41:
[...]
iets nauwkeuriger:
ALS het je al lukt om je coins te kopen, kan je ze daarna alleen op Coinlist verhandelen want de withdraw functie openen komt vaak pas na maanden.
Dat is nu typisch een bedrijf die een snelle dood moet sterven.
De wereld is ook groter dan EUR, en daarom hebben ze USD uitgevondenVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:48:
[...]
Omdat ik mijn EUR niet makkelijk naar andere exchanges kan sturen.
Leuk dat je bij Binance met eur-pairs kan handelen maar de wereld is groter dan Binance.
Verwijderd
En wat wil je daar mee zeggen?wouterwouter2 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:50:
[...]
De wereld is ook groter dan EUR, en daarom hebben ze USD uitgevonden
BNB is daarbij wel een vreemde eend in de bijt. Die fungeert inderdaad als betaalmiddel op de Binance Exchange.... maar daarnaast ook als onderliggend token voor een op de Binance Smart Chain (waar een aantal DeFi munten op draaien, sushi/cake/...). Vanuit dat laatste perspectief lijkt allemaal decentraal te zijn.Mooody schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:27:
[...]
Ik denk/hoop dat je mis zit met ETH.
XRP en BNB zijn centraliseerde netwerken, die voegen niets toe op alle huidige gecentraliseerde netwerken.
Zie Ethereum (en desnoods Cardano) als "het internet" en BNB of XRP als een intranet van een bedrijf.
Je kan pas trustless handelen (zonder middle man - dáár draait het om!) en hieraan verwante toepassingen integreren, wanneer we te maken hebben met een trustless basis layer (met programmeer layer geintegreerd of als extra laag (bijv. smart contracts)). Er zal altijd wel ruimte blijven voor een netwerk waar Ripple Inc cq. Binance aan de touwtjes trekt (vooral met als doel zelfverrijking), maar de kans op brede adoptie (zoals je nu met Visa en PayPal icm Ethereum ziet gebeuren) is een stuk kleiner imo.
Zekerheid is er niet. Logisch is het wel, vanuit het punt waar we nu staan. Helaas werkt logica niet altijd
Daarbij; mocht de focus verschuiven, dan ben je nog ruim om tijd om te handelen. Nu is daar nog totaal geen aanleiding voor imo.
Kanttekening (voor al het onderstaande zie ook laatste YT filmpje van Datadash over BNB)
Echt decentraal is het natuurlijk nog niet omdat de validator nodes grotendeels bij Binance staan. (Zelfde geldt voor XRP) Daarnaast lijkt een groot aantal wallets op BNB (BSC) vrij kunstmatig aangemaakt te zijn. Ook de volumes en marketcap op de BSC DeFi chains lijken vrijwel gekopieerd van haar Eth tegenhanger (UNI), dus ik heb nog steeds mijn twijfels bij de zuiverheid er van.
Grootste aanjager voor BNB is toch marktwerking: de hoge fee van ETH laat de consument naar andere mogelijkheden zoeken. Die vinden ze bij DeFi producten op de BSC => dus BNB nodig.
Zolang ETH dat probleem niet oplost, zal DeFi op ETH niet van de grond komen (en ETH zelf dus ook niet) en BNB nog even aantrekken... zuur maar waar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Shit. Inderdaad, nu je het zegt... Waarschijnlijk heb ik mezelf net gediskwalificeerdMighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
Heeft het bij MINA nog zin om meerdere browsers tegelijk open te hebben om je kans te vergroten zoals bij CASPER? Er staat in de mail dat je "do not use the link again. Doing so will result in the removal of your access to the Mina sale". Hoe moet ik dit lezen?
Nou ja, misschien maar goed ook. Twijfelde toch al bij MINA.
Zodra ik instap gaat ie weer zakkenKol Nedra schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:46:
Normaal gesproken vind ik als huisdier een kat leuker dan een hond, maar zie SHIB gaan! 😊

Je kan beter even de hele zin copy-pasten: After you have successfully passed the queue and entered the sale site, do not use the link again. Doing so will result in the removal of your access to the Mina sale.Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
Heeft het bij MINA nog zin om meerdere browsers tegelijk open te hebben om je kans te vergroten zoals bij CASPER? Er staat in de mail dat je "do not use the link again. Doing so will result in the removal of your access to the Mina sale". Hoe moet ik dit lezen?
Hoe ik dit lees is dat je de link niet opnieuw mag gebruiken als je Mina tokens hebt gekocht (oftewel "after you have successfully passed the queue and entered the sale site"). Weet niet of het iets te maken heeft met het gebruiken van meerdere browsers.
Als ik het fout heb ben ik ook out
Sorry, had dr over heen gelezen dat je op iemand anders reageerde. Aan die persoon: de wereld is groter dan EUR, vandaar de prijzen in USD.
Dat kan ook nog ja. Hadden ze wel beter mogen verwoorden.Chaes schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:56:
[...]
Je kan beter even de hele zin copy-pasten: After you have successfully passed the queue and entered the sale site, do not use the link again. Doing so will result in the removal of your access to the Mina sale.
Hoe ik dit lees is dat je de link niet opnieuw mag gebruiken als je Mina tokens hebt gekocht (oftewel "after you have successfully passed the queue and entered the sale site"). Weet niet of het iets te maken heeft met het gebruiken van meerdere browsers.
Als ik het fout heb ben ik ook out
Ik heb 3 jaar geleden een huis gekocht voor 900k. en heb niks te klagen over "wat je er voor krijgt" ik heb uiteraard ook geen idee waar je naar op zoek bent maar dit klinkt wel wat verwend of irreëel.anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
ja tis echt bizar die woning markt. We hebben gelukkig een 2 onder 1 kap, maar zouden best graag verder willen naar vrijstaand met wat grond eromheen. Weg van al die pleuris kinderen in de wijk, waar je zeker nu met corona en een speeltuin voor de deur echt een ernstig hoge bloeddruk van krijgt. Maargoed, 3,5x modaal, dikke overwaarde en een berg crypto, maar als ik dan zie wat we zonder die crypto max kunnen lenen en wat je er dan voor krijgt![]()
. Echt een huis van tussen de 700 en 800k heb je amper iets bijzonders voor. Tenminste zo voelt het. first world problems, i know.......
Met 3,5 modaal kwam ik toen trouwen op een aanzienlijk hoger bedrag, ook nu nog. Tonnen schuld?
Edit: Ben op zoek naar een 2de huis en derhalve aan het kijken voor een nieuwe hypotheek. Met mijn inkomen alleen al kan ik ruim meer aanschaffen dan je nu stelt, waar knelt de schoen?
Edit 2: Ik woon trouwens niet meer in de echte randstad maar de gemiddelde huizenprijs hier ligt net zo hoog als in adam.
[ Voor 12% gewijzigd door JW04 op 13-04-2021 14:02 ]
Lijkt zo ontzettend veel op mijn situatie, heb gelukkig wel een huis op 10 min lopen van het centrum en hoef nog niet weg maar als ik het zonder mijn crypto gains moet doen gaat het lastig worden. Inderdaad 700/900K voor een huis van 120m2 in een prima wijk is geen uitzondering.. Heb idd medelijden met starters of vrienden die dachten dat we 4 jaar gelden op de top kochten.anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
ja tis echt bizar die woning markt. We hebben gelukkig een 2 onder 1 kap, maar zouden best graag verder willen naar vrijstaand met wat grond eromheen. Weg van al die pleuris kinderen in de wijk, waar je zeker nu met corona en een speeltuin voor de deur echt een ernstig hoge bloeddruk van krijgt. Maargoed, 3,5x modaal, dikke overwaarde en een berg crypto, maar als ik dan zie wat we zonder die crypto max kunnen lenen en wat je er dan voor krijgt![]()
. Echt een huis van tussen de 700 en 800k heb je amper iets bijzonders voor. Tenminste zo voelt het. first world problems, i know.......
Ok, dat verklaar het wel beter. Dus dan kan je wel meerdere browsers gebruiken om in de queue te staan maar nadat je op de aankooppagina bent niet meer wisselen.sOid schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:57:
[...]
Dat kan ook nog ja. Hadden ze wel beter mogen verwoorden.
Het slaat idd helemaal nergens meer op momenteel. Het is een beetje hopen dat die bubbel gaat knappen, met name voor de starters.anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
Voor nu zou ik zeggen gewoon je BTC hodlen tot je er een leuk huis van kunt kopen.
Je kon dus voor 14:00 al in de rij gaan staan voor Mina.
Kom ik nu pas achter...
Kom ik nu pas achter...
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 13-04-2021 14:06 ]
Wanneer je in de rij gaat staan maakt niets uit voor welke plek je uiteindelijk krijgt. Dat wordt geloot als de sale begint._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:06:
Je kon dus voor 14:00 al in de rij gaan staan voor Mina.
Kom ik nu pas achter...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de notaris hier op reageerde.Antifon schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:05:
[...]
Het slaat idd helemaal nergens meer op momenteel. Het is een beetje hopen dat die bubbel gaat knappen, met name voor de starters.
Voor nu zou ik zeggen gewoon je BTC hodlen tot je er een leuk huis van kunt kopen.Hier ook gedaan en geen spijt van. Geen geneuzel met hypotheek en leuren bij de bank enzo. Heerlijk.
En wordt je huis dan onderdeel van box 3? (vermogen)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mkay dat vroeg ik me ook af. Ben n00b voor de echte handel, weekje Binance.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:48:
[...]
Omdat ik mijn EUR niet makkelijk naar andere exchanges kan sturen.
Naast m'n lokale HODL probeer ik sinds kort in Binance wat (spielerei nog). Ik handel altijd via EUR paren. Maakt toch geen verschil in transactiekosten met een tokenized UDST of BUSD?
Is naar mijn gevoel ook overzichtelijker dan coinpairs, hoewel je daarmee wel maar 1x txn aan Binance betaalt?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Bitcoin is voor mij het enige waar ik echt vertrouwen in heb, maar ik snap best dat er waardering is voor bepaalde altcoins. Ik denk alleen dat die niet kunnen slagen op het moment dat bitcoin de deksel op de neus zou krijgen. Ik zou diegene die in crypto wil investeren daarom aanraden om dat of volledig dan wel hoofdzakelijk in bitcoin te doen.Katala schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:55:
[...]
Ik durf tegenwoordig zelfs ETH niet meer uit te sluiten. Ik heb dit jaar gezien wat er met XRP en BNB gebeurde... het lijkt een kwestie van tijd.
''you will be assigned a random place in line alongside everyone else who arrived before the start and in front of those who arrive at or after the start.''Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:07:
[...]
Wanneer je in de rij gaat staan maakt niets uit voor welke plek je uiteindelijk krijgt. Dat wordt geloot als de sale begint.
Helaas niet. Maar hopelijk kom ik er toch nog doorheen.
Nee huis 1 is onderdeel van werk en woning, box 1 dus.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:09:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de notaris hier op reageerde.Maakt ie niet vaak mee denk ik.
Jawel, na de start dus pas. Dus het maakt niet uit waar je in de rij staat, je krijgt een random plek na de start._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:12:
[...]
''you will be assigned a random place in line alongside everyone else who arrived before the start and in front of those who arrive at or after the start.''
Kom je na de start binnen, dan kom je, terecht, ergens na de mensen die in de rij stonden.
Doee eens een verdubbeling ADA. Laat zien dat je geen stablecoin bent!
Kan ik tenminste lachen bij de reacties. * knakworst pakt popcorn.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:42:
Gaat NU.nl elke nieuwe BTC ATH berichten?
[Afbeelding]
Die reactier er boven dan, meneer schrijft de hele blockchain logica in een uurtje op

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 13-04-2021 14:17 ]
Ooh ok. Dacht start in de zin van aanwezig zijnWkrooshof schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:13:
[...]
Jawel, na de start dus pas. Dus het maakt niet uit waar je in de rij staat, je krijgt een random plek na de start.
Kom je na de start binnen, dan kom je, terecht, ergens na de mensen die in de rij stonden.
Gelukkig maar!
De "start" betekent de start of the sale om 16:00. Je zit nu nog in de wachtkamer en wordt om 16:00 willekeurig in de wachtrij geplaatst. Pas als je na 16:00 binnenkomt dan sluit je achteraan in de wachtrij._Gast_ schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:12:
[...]
''you will be assigned a random place in line alongside everyone else who arrived before the start and in front of those who arrive at or after the start.''
Ja klopt ik las het verkeerd.Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:14:
[...]
De "start" betekent de start of the sale om 16:00. Je zit nu nog in de wachtkamer en wordt om 16:00 willekeurig in de wachtrij geplaatst. Pas als je na 16:00 binnenkomt dan sluit je achteraan in de wachtrij.
Beter!
Je (eerste) eigen woning blijft in box 1 belast via het eigenwoningforfait. Voor wie geen of een kleine hypotheekschuld heeft en dus ook weinig aftrekbare kosten vervalt dat grotendeels, al wordt die regeling geleidelijk afgeschaft.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:09:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de notaris hier op reageerde.Maakt ie niet vaak mee denk ik.
Vanaf 1 januari 2019 wordt de aftrek voor de kleine woningschuld over 30 jaar afgebouwd. Het percentage neemt ieder jaar af met 3,33%. Vanaf 1 januari 2048 vervalt de aftrek helemaal. Dit betekent dat u in 2020 93,33% en in 2021 nog maar 90% van het verschil tussen uw eigenwoningforfait en de aftrekbare kosten voor uw eigen woning als aftrek krijgt.
https://www.belastingdien...kleine_eigenwoningschuld/
Jezus, waar wonen jullie allemaal? Hier (zeeland) prima huisje 2/1 kap 150 m2 woon oppervlakte, stuk tuin, amper 4 ton. Vrijstaande woningen kan je nog wel voor minder krijgen in de wat kleinere dorpen.Egeau schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:01:
[...]
Lijkt zo ontzettend veel op mijn situatie, heb gelukkig wel een huis op 10 min lopen van het centrum en hoef nog niet weg maar als ik het zonder mijn crypto gains moet doen gaat het lastig worden. Inderdaad 700/900K voor een huis van 120m2 in een prima wijk is geen uitzondering.. Heb idd medelijden met starters of vrienden die dachten dat we 4 jaar gelden op de top kochten.
Ook stijgen hier de huizenprijzen wel hard.
Pff, dit gaat toch wel weer verdomd hard. Het is wachten op een correctie, maar toch.elektriekert schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:04:
Kan een interessant dagje worden voor XRP!
Breakout or fakeout
Bizarre buy pressure.
Fiat verhuist van ALT's naar BTC zover niks nieuws.
Maar bij mij heerst toch het beeld dat het met name de particulieren zijn die zich in ALT's begeven en daarvan is naar mijn weten een heel beperkt deel bezig met dag/flitshandel. Vandaag gebeurt er echt niks. Kan ik hiermee de conclusie trekken dat het aandeel handel van particulieren op de ALT-markt nagenoeg verwaarloosbaar is? Please correct me if i'm wrong.
Maar bij mij heerst toch het beeld dat het met name de particulieren zijn die zich in ALT's begeven en daarvan is naar mijn weten een heel beperkt deel bezig met dag/flitshandel. Vandaag gebeurt er echt niks. Kan ik hiermee de conclusie trekken dat het aandeel handel van particulieren op de ALT-markt nagenoeg verwaarloosbaar is? Please correct me if i'm wrong.
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 13-04-2021 14:27 ]
Heb je ervaring met geld sturen naar coinlist.co? Enig idee hoeveel dagen een overboeking via bank/sepa duurt normaal gesproken?resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:41:
[...]
iets nauwkeuriger:
Mijn moeder zei vroeger altijd:
'Als je ergens niks vanaf weet, hou je mond er dan over.'
Ga je daar nu pas mee aan de slag?Nopheros schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:26:
[...]
Heb je ervaring met geld sturen naar coinlist.co? Enig idee hoeveel dagen een overboeking via bank/sepa duurt normaal gesproken?
...maar nu zit ze in de altcoins en praat ze vrolijk mee?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:28:
[...]
Mijn moeder zei vroeger altijd:
'Als je ergens niks vanaf weet, hou je mond er dan over.'

Cihan is slim
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 13-04-2021 14:34 ]
Nee gisteren
Maar heb je ook nog antwoord op de vraag?
Amper 4 tonsolidslayer schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:20:
Jezus, waar wonen jullie allemaal? Hier (zeeland) prima huisje 2/1 kap 150 m2 woon oppervlakte, stuk tuin, amper 4 ton. Vrijstaande woningen kan je nog wel voor minder krijgen in de wat kleinere dorpen.

Het is dan misschien maar de helft van de andere voorbeelden, het is nog steeds belachelijk veel. Zeker voor zo'n soort huis in een niet heel populaire regio.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Kan je uberhaupt SEPA naar coinlist sturen?Nopheros schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:26:
[...]
Heb je ervaring met geld sturen naar coinlist.co? Enig idee hoeveel dagen een overboeking via bank/sepa duurt normaal gesproken?
Volgens mij accepteren ze alleen een hoop coins op het ETH netwerk (mega traag en dikke vette fee betalen) en kan je launches voornamelijk met USDT enkel betalen.
Je bent dus zowiezo al een dollartje of 20 kwijt enkel om geld bij Coinlist te krijgen. Geen TRX, BSC of wat dan ook ondersteuning.
Had ik al gezegd dat ik dat bedrjf graag kapot zie gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2021 14:39 ]
Blij dat ik mijn woning al heb aangeschaft dan. Wat een prijzen bij jullie, man. In mijn recente zoektocht heb ik al serieus gevloekt maar in nl zou het al helemaal onbegonnen werk zijn. Ik zou iig het dubbele aantal bitcoins nodig hebbenanti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
Met het thuiswerken heb ik sinds kort een cryptominer geïnstalleerd. Videokaart wordt toch niet gebruikt en laat via de hashpool alles uitkeren in Dogecoin. Ik dacht, why not. Leuke hond, koers staat niet gek hoog. Op Reddit zaten veel mensen te zeuren dat er telkens bij 0.06$ een sell golf kwam. Hij bleef dus de hele tijd hangen tussen 0.05$ en 0.06$. Ondertussen Doge naar de moon: 0.077$. Eerste euro crypto winst binnen.

Verwijderd
Kom gewoon naar Friesland dan. Sterker nog, voor 700k koop je Friesland gewoon.anti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
Je kan elke coin er heen sturen. Je klinkt een beetje bitterVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:38:
[...]
Kan je uberhaupt SEPA naar coinlist sturen?
Volgens mij accepteren ze alleen een hoop coins op het ETH netwerk (mega traag en dikke vette fee betalen) en kan je launches voornamelijk met USDT enkel betalen.
Je bent dus zowiezo al een dollartje of 20 kwijt enkel om geld bij Coinlist te krijgen. Geen TRX, BSC of wat dan ook ondersteuning.
Wat ik deed was:
EUR -> SEPA -> Binance -> ALGO -> Coinlist -> USDC
Kostte tien minuten en $0.005 en leverde me uiteindelijk zelfs $20 op, omdat koers
Ik zou niet in zijn bus willen zitten die checkt alleen de cryptokoersen tijdens het rijden.MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:34:
[...]
Cihan is slimdie wordt er vast uit gegooid.
Nou nou nou, wat heb je het toch zwaar! Ik raad je aan om eens met mensen te praten in de leeftijdscategorie 27 - 30 die een paar jaar werkervaring hebben en ondanks x* modaal geen woning kunnen krijgen omdat ze alleenstaand zijnanti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:49:
[...]
(nofrustration) (okay, a little frustration)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Volgende halte 65K!knakworst schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:45:
[...]
Ik zou niet in zijn bus willen zitten die checkt alleen de cryptokoersen tijdens het rijden.
CARDANOOOOOOOOOOOOO yes eindelijk gebeurt het!! 1.40 dollar!!
Op 24/3 was het nog 1 dollar en nu 3 weken later dik rendement..
Op 24/3 was het nog 1 dollar en nu 3 weken later dik rendement..
[ Voor 35% gewijzigd door EvilTurkey op 13-04-2021 14:47 ]
Scientia Potentia Est
Klopt het dat hier veel luie mensen komen? Zelfs de pagina die je voor neus hebt lezen lijkt soms te vermoeiend...

Incl. Doutzen?Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:44:
[...]
Kom gewoon naar Friesland dan. Sterker nog, voor 700k koop je Friesland gewoon.
Geef mij twee ton en mn huis mag je hebben. Is slechts 3,2 BTC of zo.
Vraag alleen niet waar dit rovershol ligt en hoe het eruit ziet.
Vraag alleen niet waar dit rovershol ligt en hoe het eruit ziet.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zo lui dat ze de plaatjes voor 61-63k vergeten?resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:48:
Klopt het dat hier veel luie mensen komen? Zelfs de pagina die je voor neus hebt lezen lijkt soms te vermoeiend...
[Afbeelding]
Sorry ik moet erbij zeggen, dat is dan nieuwbouw 2019/2020.TomTorquay schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:37:
[...]
Amper 4 ton
Het is dan misschien maar de helft van de andere voorbeelden, het is nog steeds belachelijk veel. Zeker voor zo'n soort huis in een niet heel populaire regio.
Ik zou niet durven zo over bepaalde helden te spreken...MicroWhale schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:51:
[...]
Zo lui dat ze de plaatjes voor 61-63k vergeten?
Terug naar de inhoud. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:26:
Fiat verhuist van ALT's naar BTC zover niks nieuws.
Ja, slapend rijk worden is een hobby van me.resusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:48:
[Afbeelding]
Aan werken heb ik wel een hekel.
Verwijderd
Een beetje bitter? Laat dat beetje maar wegresusaapje schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:45:
[...]
Je kan elke coin er heen sturen. Je klinkt een beetje bitter
Wat ik deed was:
EUR -> SEPA -> Binance -> ALGO -> Coinlist -> USDC
Kostte tien minuten en $0.005 en leverde me uiteindelijk zelfs $20 op, omdat koers
Google voor de lol even naar Coinlist reviews of Coinlist Casper Sale
Dan kom je er vanzelf achter waarom. Hoop dat je je coins bij Coinlist weg krijgt na aanschaf!
De mensen die Safemoon hebben zijn misschien ook geinteresseerd in deze shitcoin
https://www.reddit.com/r/...cap_community_token_with/
Vitalik sponseren? ETH chain?Louw Post schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:55:
De mensen die Safemoon hebben zijn misschien ook geinteresseerd in deze shitcoin![]()
Laat maar zitten
Ja inderdaad, echt een wtfje.freshprince schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:59:
[...]
Vitalik sponseren? ETH chain?
Laat maar zitten
25% sent to Vitalik Buterin
Niet alles aan die Hollanders doorvertellen jonge. Het wordt hier al druk genoeg...:PVerwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:44:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Over ETH gesproken, morgen is al de Berlin hard fork die samen met de London hard fork (inclusief de veelbesproken EIP-1559) voor veel grotere scalability en veel lagere gas fees moet gaan zorgen. Toch wel mooi dat na jaren van beloftes de verbeteringen nu gewoon doorgevoerd worden.
Zit er nog iemand in ONT? Heb een bescheiden bag, wacht nog steeds op die moonshot die ik bij andere shitcoins al wel zie of gezien heb.
Op zich knap dat ik net die munt er tussen uit kan pikken die behoorlijk achter blijft. Hopelijk kan ik mijzelf over 2 maand quoten vanuit mijn Lambo.
Op zich knap dat ik net die munt er tussen uit kan pikken die behoorlijk achter blijft. Hopelijk kan ik mijzelf over 2 maand quoten vanuit mijn Lambo.
Eindelijk weer eens wat actie sinds 2017/2018Idutchman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:25:
[...]
Pff, dit gaat toch wel weer verdomd hard. Het is wachten op een correctie, maar toch.
Bizarre buy pressure.
Oh, ik heb vorig jaar toevallig een stuk Friesland verkocht, dan heb ik de top van de markt toch goed getimed.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:44:
[...]
Ja tijd om met land te gaan speculeren, ik doe mee!Glenn Hoddle schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:07:
[...]
Oh, ik heb vorig jaar toevallig een stuk Friesland verkocht, dan heb ik de top van de markt toch goed getimed.
nee geen schuld, ben ook nog niet bij de bank geweest, wellicht is het meer. Ik verbaas me er gewoon over hoe idioot de prijzen gestegen zijn in 5 jaar tijd. 5 jaar terug had je voor 500k echt een dikke hut. Nu betaal je daar 800 a 900k voor. Voor 900k had je 5 jaar terug een villa met een zwembad en sauna....JW04 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:58:
[...]
Ik heb 3 jaar geleden een huis gekocht voor 900k. en heb niks te klagen over "wat je er voor krijgt" ik heb uiteraard ook geen idee waar je naar op zoek bent maar dit klinkt wel wat verwend of irreëel.
Met 3,5 modaal kwam ik toen trouwen op een aanzienlijk hoger bedrag, ook nu nog. Tonnen schuld?
Edit: Ben op zoek naar een 2de huis en derhalve aan het kijken voor een nieuwe hypotheek. Met mijn inkomen alleen al kan ik ruim meer aanschaffen dan je nu stelt, waar knelt de schoen?
Edit 2: Ik woon trouwens niet meer in de echte randstad maar de gemiddelde huizenprijs hier ligt net zo hoog als in adam.
Hetzelfde in 2014 gekocht. Maar dan voor 145k. Ik noem het nu mijn luxe half vrijstaande villa. Ook 150m2solidslayer schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:20:
[...]
Jezus, waar wonen jullie allemaal? Hier (zeeland) prima huisje 2/1 kap 150 m2 woon oppervlakte, stuk tuin, amper 4 ton. Vrijstaande woningen kan je nog wel voor minder krijgen in de wat kleinere dorpen.
Kan er trouwens al 2x zoveel vragen bijna. Gekkenwerk.
Urk krijg je er gratis bij!zwembroek schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:03:
[...]
Niet alles aan die Hollanders doorvertellen jonge. Het wordt hier al druk genoeg...:P

Ik hoop dat je geblockt wordt.Mighty schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:02:
[...]
Ok, dat verklaar het wel beter. Dus dan kan je wel meerdere browsers gebruiken om in de queue te staan maar nadat je op de aankooppagina bent niet meer wisselen.
De reden dat ze het mechanisme hebben aangepast is voor mensen zoals jij. we have been listening to the community’s feedback about people taking up multiple slots in the queue, and have implemented new changes to our queuing system to help prevent that
ja dat bedoel ik dus. Hoe komen henk en ingrid nu dan nog aan een huis? Een vriend van me had laatst 500k neer gelegd voor een rijtjes woning uit de jaren 60 in 1 of ander achterlijk kut dorp.....en de reden van 500k was dan, ja zit maar 10km van utrecht af. Helemaal compleet ontspoort die woning marktTomTorquay schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:37:
[...]
Amper 4 ton
Gelukkig ligt Urk niet in friesland....wij hoeven er niks bij
BNB doet ook weer een poging omhoog naar de 600.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Komt het ook misschien doordat fiat niks waard is dat de prijzen zo duur zijn? Ons huis koste ook veel 2 jaar geleden, maar kan idd er nu meer voor terug krijgen. Ik woon in een dorp, mij zul je niet zien in een stad, belachelijke prijzen voor minder kwaliteitanti elppa schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:14:
[...]
ja dat bedoel ik dus. Hoe komen henk en ingrid nu dan nog aan een huis? Een vriend van me had laatst 500k neer gelegd voor een rijtjes woning uit de jaren 60 in 1 of ander achterlijk kut dorp.....en de reden van 500k was dan, ja zit maar 10km van utrecht af. Helemaal compleet ontspoort die woning markt
nothing stops this train
Zo, die buy wall rond de $575 bij BNB werd snel opgegeten zeg.
Hehe, had ik gelezen ja.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:38:
[...]
Kan je uberhaupt SEPA naar coinlist sturen?
Je kunt direct geld overmaken naar hun bank rekening met een unieke code in omschrijving. Volgens mij dan geen SEPA omdat dit buiten de Eu is? Ook geen verstand van eigenlijk...
Heb sowieso maar 200 euro overgemaakt om te vergokken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!