Sarcasm is my superpower! What's yours?
Vast niet
Je bedoelt de unlock van de PFL token?0re0 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:22:
Ben trouwens wel benieuwd of CHZ nog los gaat vandaag met het nieuws :-)
Vast niet
ATH was op 13mrt, mag ook wel weer eens een keer niet..0re0 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:22:
Vast niet
Daar wringt de schoen.0re0 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:22:
Vast niet
Jij noemt het nieuws omdat het vandaag plaats vindt.
Regels/contracten, coins mogen niet van te voren spreken over hun komende listings ivm markt effecten. Soms roepen ze bijv tier 1 us exchange oid.0re0 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:03:
Is er ergens een pagina wanneer welke coins op coinbase gelist worden?
Op hun eigen site wordt ik niet veel wijzer
[ Voor 6% gewijzigd door EnderQ op 09-04-2021 10:45 ]
Dit was al bekend dus verwacht er niet te veel van.0re0 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:22:
Vast niet
Maar je weet het maar nooit...
Welke kleur wordt je lambo?PWM schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:47:
ADA sprong net van €1,01 naar €1,02. Lekker hoor.
Heb hier ook nog een mooi zakje Safemoon. Heb mijn inzet er wel uitgehaald v/d week. Ben nog niet volledig overtuigd dat dit nog x10 gaat.Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:01:
Nog mensen hier safemoon? Gaat weer prima vandaag hoor 👊🏽 ik blijf lekker hodl 🙃
Om 13.00 als het goed is. Naam is al aangepast. Waarde en aantallen nog niet bij mij.Prev schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:05:
Pundi al te koop op Bitvavo? Staat er bij nog niet tussen in ieder geval
Roze
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
x100 bedoel je?Amens schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:51:
[...]
Heb hier ook nog een mooi zakje Safemoon. Heb mijn inzet er wel uitgehaald v/d week. Ben nog niet volledig overtuigd dat dit nog x10 gaat.
Ja grappig, ik denk juist dat het tegen het einde van het jaar wel flink gestegen is.Amens schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:51:
[...]
Heb hier ook nog een mooi zakje Safemoon. Heb mijn inzet er wel uitgehaald v/d week. Ben nog niet volledig overtuigd dat dit nog x10 gaat.
Waarom denk jij van niet?
Life is meant to be experienced
kan geen nieuws vinden maar doet even 160%
laat maar al gevonden
https://www.reddit.com/r/...integrated_on_travalacom/
[ Voor 42% gewijzigd door JustC op 09-04-2021 10:56 ]
Omdat het vooral draait op hype nu. De devs zijn me iets te vaag en te zenuwachtig tijdens de AMA. Mijn idee: Safemoon is begonnen als rugpull, maar door de enorme hype zijn de devs gaan beseffen dat ze wellicht iets moois kunnen bouwen. Het is een ongefundeerd idee, meer onderbuikgevoel. Nou ja, ik speel nu lekker door met m'n winst en zie wel waar het schip strandt.kevinr1 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:54:
[...]
Ja grappig, ik denk juist dat het tegen het einde van het jaar wel flink gestegen is.
Waarom denk jij van niet?
Maar met de "next one" bedoelt hij dan de huidige of zitten wij nog niet in altcoinseason?
[ Voor 68% gewijzigd door Mighty op 09-04-2021 11:03 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Niet aanstellen, ik heb ENJ verkocht op €0.05
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waarom?
Je zit er nu middeninMighty schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:03:
Wow.....altcoin moon!!
Maar met de "next one" bedoelt hij dan de huidige of zitten wij nog niet in altcoinseason?
Mogelijk omdat Microsoft ENJ gebruikt, zou naar meer producten kunnen komen bijvoorbeeld spellen (ze hebben onlangs bethesda overgenomen.
Verwijderd
Hopelijk wordt de ketting erg slim.
Contracten met dikke APY's enzo.
Dikke biem.
Gotta love altseason.
Bensimpel
Positieve meneer
BNB is zeker wel een goede, vind hem nog steeds erg hard stijgen.YES schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:24:
BNB maakt maar weer een sprong, heb toch wat ingekocht gisteren, niet verstandig wellicht, maar lijkt nu wel wat op te gaan leveren
😆 - Denk ook eens om ;)
ENJ werd in mei 2020 geïntegreerd in Minecraft. Minecraft is van Microsoft en heeft zo'n 130mil active spelers. Dit was groot nieuws voor ENJ destijds. De koers van ENJ topte toen zo rond de €0.20.veertje schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:20:
[...]
Mogelijk omdat Microsoft ENJ gebruikt, zou naar meer producten kunnen komen bijvoorbeeld spellen (ze hebben onlangs bethesda overgenomen.
Nu een jaar later gaan doen we ff een x100 puur vanwege een bullmarket, en dan komen de "Long term gaat deze nog wel omhoog" posts net als met ADA een maand geleden. Hoezo dan? Dit is naar mijn idee ongefundeerd hypen
Binance whitepaper. Ctrl-c. Ctrl-v. Find Binance, vinkje all. Replace with Kucoin. Klaar.Verwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:23:
Kijk KCS gaan.![]()
Dikke biem.![]()
Gotta love altseason.
Als er maar geld mee te verdienen valt
Ctrl-h, nog efficiënter!knakworst schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:26:
[...]
Binance whitepaper. Ctrl-c. Ctrl-v. Find Binance, vinkje all. Replace with Kucoin. Klaar.
Als er maar geld mee te verdienen valt![]()
Je zou er bijna in fomo-enVerwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:23:
Kijk KCS gaan.![]()
Dikke biem.![]()
Gotta love altseason.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hij gaat lekker, hopelijk houdt btc zich nu even gedeisd.keanu_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:25:
Zou VET ook eens mooi verder doorbreken nu?!
Ja ik zeg ook niet dat het geen goede is, maar ik had hem gisteren vrij snel na de AHT gekocht en dat was misschien niet zo verstandig. Had het niet over de coin zelfBensimpel schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:26:
[...]
BNB is zeker wel een goede, vind hem nog steeds erg hard stijgen.
Verwijderd
Hahah echt he. 100% Binance kloontje. Schaamteloos.knakworst schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:26:
[...]
Binance whitepaper. Ctrl-c. Ctrl-v. Find Binance, vinkje all. Replace with Kucoin. Klaar.
Als er maar geld mee te verdienen valt![]()
Maar als KCS 10% haalt van de BNB koers hoor je mij zeker niet klagen
Hah ja tja je kan Binance ook niet echt vrij spreken van wat copy-paste als ze een goed idee zien in de markt. Los daarvan merk ik dat mensen wat lacherig doen over Kucoin maar ik heb tot nu toe altijd prima gebruik kunnen maken van die site. Volgens mij hebben ze de recente hack ook op een nette manier opgelost?Verwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:37:
[...]
Hahah echt he. 100% Binance kloontje. Schaamteloos.
Maar als KCS 10% haalt van de BNB koers hoor je mij zeker niet klagen
*Ervaringen komen nog uit de periode dat dit de grootste exchange was dat Nano aanbood
Kijk, of je bent teleurgesteld dat je de vroeg verkocht hebt, of te laat. Leer ermee leven dat trading 99% teleurstelling is. Want die 1% (of zelfs veel minder) dat je precies de top short, of the bottom called is zeer zeldzaam en risky wanneer je geen confirmation hebt.
Traden is 1 grote teleurstelling.
[ Voor 4% gewijzigd door Immutable op 09-04-2021 11:45 ]
Update staat gepland in q2 dus wellicht is dat een reden. Al een paar dagen een van de grootste stijgers in mijn PFkeanu_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:25:
Zou VET ook eens mooi verder doorbreken nu?!
Ook dat is een risico
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 09-04-2021 11:55 ]
Klopt, zorg voor een backup. Bekabeld, extra router. E.d. Zorg ook voor een goede 4 of 5G hotspot.(Het liefst op een andere fysiek netwerk(dus andere antenne) als je telefoon.) en dan je telefoon ook nog op een ander netwerk waarmee je dan een hotspot kan maken._Gast_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:54:
Pff gister verlies gemaakt met daytrading ivm internetverbinding.
Ook dat is een risicoWeer wat geleerd.
Ik zelf heb mijn telefoon privé, en mijn werk telefoon als backup. (Beide op ander netwerk. Vodafone, en KPN)
Betreft stroomuitval, een UPS natuurlijk.
En natuurlijk stoplosses plaatsen.
[ Voor 16% gewijzigd door Immutable op 09-04-2021 12:02 ]
Tja dat blijft de vraag. We raken steeds verder in die symmetrical triangle/ ascending triangle. Binnen een week breek hij wel. Of het dan naar beneden of naar boven is, dat gaat een monster move worden en in beide gevallen gaan je shitcoins volledig naar de klote. En kom niet aan dat bij de move up je shitcoins meer dollar waard geworden zijn, in btc ga je volledig rektBlik1984 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:29:
[...]
Hij gaat lekker, hopelijk houdt btc zich nu even gedeisd.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oke nostradamus, maar waarom dan?anti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:02:
[...]
Tja dat blijft de vraag. We raken steeds verder in die symmetrical triangle/ ascending triangle. Binnen een week breek hij wel. Of het dan naar beneden of naar boven is, dat gaat een monster move worden en in beide gevallen gaan je shitcoins volledig naar de klote. En kom niet aan dat bij de move up je shitcoins meer dollar waard geworden zijn, in btc ga je volledig rekt
waarom wat?
Ik vind het niet zo erg om in shitcoins sats te verliezen als het me keiharde euro's oplevert. Een ander vindt dat juist wel erg en verzameld zoveel mogelijk sats. Voor beide is wat te zeggen . In ieder geval willen we allemaal dat BTC uitbreekt naar boven als het even kananti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:02:
[...]
Tja dat blijft de vraag. We raken steeds verder in die symmetrical triangle/ ascending triangle. Binnen een week breek hij wel. Of het dan naar beneden of naar boven is, dat gaat een monster move worden en in beide gevallen gaan je shitcoins volledig naar de klote. En kom niet aan dat bij de move up je shitcoins meer dollar waard geworden zijn, in btc ga je volledig rekt
Thanks voor je tips! Ik ga je adviezen opvolgen en dan pas weer daytradenImmutable schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:57:
[...]
Klopt, zorg voor een backup. Bekabeld, extra router. E.d. Zorg ook voor een goede 4 of 5G hotspot.(Het liefst op een andere fysiek netwerk(dus andere antenne) als je telefoon.) en dan je telefoon ook nog op een ander netwerk waarmee je dan een hotspot kan maken.
Betreft stroomuitval, een UPS natuurlijk.Laptop heeft dat al automatisch.
En natuurlijk stoplosses plaatsen.
Waarom zullen shitcoins niet meer waard worden wanneer BTC omhoog beweegt? Ik dacht altijd dat shitcoins afhankelijk waren van BTC en dat wanneer BTC stijgt shitcoins meebewegen.
ik wil zo veel mogelijk sats want dan heb je ook meer euro's aan het einde van de run, snappie?feye1 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:04:
[...]
Ik vind het niet zo erg om in shitcoins sats te verliezen als het me keiharde euro's oplevert. Een ander vindt dat juist wel erg en verzameld zoveel mogelijk sats. Voor beide is wat te zeggen . In ieder geval willen we allemaal dat BTC uitbreekt naar boven als het even kan
Er kan zo onderhand een hulp/steungroepje opgericht worden; bad luck Brian traders anonymous ofzofRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:05:
Gelukkig heb ik 2 dagen geleden ENJ en NKN eruit geflikkerd voor echt shitcoins!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Nnoitra op 09-04-2021 12:07 ]
In eerste instantie zal alles dalen als BTC een grote beweging maakt. De alts trekken vervolgens bij als BTC stabiliseert.StevenzeN schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:06:
[...]
Waarom zullen shitcoins niet meer waard worden wanneer BTC omhoog beweegt? Ik dacht altijd dat shitcoins afhankelijk waren van BTC en dat wanneer BTC stijgt shitcoins meebewegen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Het komt er dan eigenlijk op neer dat je shitcoins beter niet had kunnen kopen maar BTC had moeten hebben. Meer sats betekend dus ook meer euries.feye1 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:04:
[...]
Ik vind het niet zo erg om in shitcoins sats te verliezen als het me keiharde euro's oplevert. Een ander vindt dat juist wel erg en verzameld zoveel mogelijk sats. Voor beide is wat te zeggen . In ieder geval willen we allemaal dat BTC uitbreekt naar boven als het even kan
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Niet per se hooranti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:06:
[...]
ik wil zo veel mogelijk sats want dan heb je ook meer euro's aan het einde van de run, snappie?
ze zijn ook afhankelijk van BTC. Gaat btc hard omlaag, gaan shitcoins harder omlaag, gaat BTC idioot hard omhoog, dan gaan shitcoins in btc omlaag omdat geld direct naar BTC vloeit. Consolideert BTC (zoals nu) dan zoeken mensen volatiliteit, en die heb je dan in shitcoins meer dan genoeg. Dit is al zo oud als de weg naar rektonia. Uiteraard zijn er zo nu en dan uitzonderingen maar die zijn erg schaars en vrijwel niet te voorspellen.StevenzeN schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:06:
[...]
Duidelijk, thanks.anti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:08:
[...]
ze zijn ook afhankelijk van BTC. Gaat btc hard omlaag, gaan shitcoins harder omlaag, gaat BTC idioot hard omhoog, dan gaan shitcoins in btc omlaag omdat geld direct naar BTC vloeit. Consolideert BTC (zoals nu) dan zoeken mensen volatiliteit, en die heb je dan in shitcoins meer dan genoeg. Dit is al zou oud als de weg naar rektonia. Uiteraard zijn er zo nu en dan uitzonderingen maar die zijn erg schaars en vrijwel niet te voorspellen.
Zolang dit grafiekje in stand blijft hou ik lekker mijn shitcoins vast..Verwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:07:
[...]
Het komt er dan eigenlijk op neer dat je shitcoins beter niet had kunnen kopen maar BTC had moeten hebben. Meer sats betekend dus ook meer euries.
Alleen als je tijdig verkoopt.anti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:06:
[...]
ik wil zo veel mogelijk sats want dan heb je ook meer euro's aan het einde van de run, snappie?
Het kan ook de andere kant op; als je die alts verkoopt en je die keiharde euro's al hebt.. Kun je BTC weer voordelig inkopen als ie dipt.
Linksom of rechtsom, zal uiteindelijk wel een beetje op hetzelfde neerkomen.. Timing is key.
nette lijn!Stokstaart schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:09:
[...]
Zolang dit grafiekje in stand blijft hou ik lekker mijn shitcoins vast..
[Afbeelding]
welke shitcoins heb je?
Verwijderd
Maar dat betekend dat je ook in SATS omhoog had moeten gaan. Als je in SATS naar beneden gaat, maar in EURO naar boven, dan zitten jou shitcoins ver onder de shitcoin bonanza die jou grafiek veroorzaakt.Stokstaart schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:09:
[...]
[Afbeelding]
Als je alt 20% stijgt, en Bitcoin 10% stijgt, dan stijgt je sat waarde dus ook met 10%. (FIAT waarde hebben we het dan over)
Lagere wiskunde lijkt hier vaak te ontbreken bij de shitcoingang
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2021 12:14 ]
Alleen als je de top kunt raden. Maar ja, dat is ook gewoon gokken. Ik prefereer de keiharde euro's om later bij te kopen in dips.Verwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:07:
[...]
Het komt er dan eigenlijk op neer dat je shitcoins beter niet had kunnen kopen maar BTC had moeten hebben. Meer sats betekend dus ook meer euries.
dit is wel leuk natuurlijk, maar aangezien btc zijn top had begin maart vind ik het niet zo heel erg indrukwekkend. We consolideren dus al een poos. Tis natuurlijk winst en mooi, maar doe dit maar eens in de periode dec t/m feb met alts. Alles komt neer op timing. Je moet dus ook weer op tijd uit die alts weg zijn, anders lopen die lijnen zo weer synchroon of nog erger, onder de lijn van btcStokstaart schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:09:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb ook alleen maar shitcoinsStokstaart schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:09:
[...]
[Afbeelding]
Zo nu weer aan het werk
Minen op rpi werkt prima.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
hahahah idd Soms denk ik eerder dat het struisvogel gedrag is, of compleet waus van de hopiumVerwijderd schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:11:
[...]
Maar dat betekend dat je ook in SATS omhoog had moeten gaan. Als je in SATS naar beneden gaat, maar in EURO naar boven, dan zitten jou shitcoins ver onder de shitcoin bonanza die jou grafiek veroorzaakt.
Als je alt 20% stijgt, en Bitcoin 10% stijgt, dan stijgt je sat waarde dus ook met 10%. (FIAT waarde hebben we het dan over)
Lagere wiskunde lijkt hier vaak te ontbreken bij de shitcoingang
Juli vorig jaar ver genoeg terug elppaatje?anti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:13:
[...]
dit is wel leuk natuurlijk, maar aangezien btc zijn top had begin maart vind ik het niet zo heel erg indrukwekkend. We consolideren dus al een poos. Tis natuurlijk winst en mooi, maar doe dit maar eens in de periode dec t/m feb met alts. Alles komt neer op timing. Je moet dus ook weer op tijd uit die alts weg zijn, anders lopen die lijnen zo weer synchroon of nog erger, onder de lijn van btc
:fill(white):strip_exif()/f/image/urDE6kzQJXA47aqpz6uCs8UH.png?f=user_large)
1 dec - 1 maart maakte het inderdaad weinig uit..
[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 09-04-2021 12:18 ]
Daar zit een enorme aanname achter, en dat is dat bitcoin altijd stijgt. En ondanks dat ik dat ook hoop (zit namelijk los van een aantal altcoins ook in BTC) is dat geen 100% zekerheidjeanti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:06:
[...]
nice!! jij weet dus wat je doet (of mazzel natuurlijk). Maar jij snapt ook wel dat dat voor de meeste niet opgaat hierStokstaart schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:15:
[...]
7 januari vorig jaar ver genoeg terug elppaatje?![]()
[Afbeelding]
hoeveel nkn mine je zo per dag of week?Gondor schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:15:
NKN, sinds testnet aan het minen en laatste fiat aankoop was op 1,87 cent.
Zo nu weer aan het werk
Minen op rpi werkt prima.
en waarom op rasberry pi ipv pc, ivm stroomverbruik?
Goede links om mining dingen in te stellen voor pc zijn welkom
Beetje van beide. Heb theta de hele bear market dca en de dubbele UNI airdrop heeft ook veel gedaananti elppa schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:17:
[...]
nice!! jij weet dus wat je doet (of mazzel natuurlijk). Maar jij snapt ook wel dat dat voor de meeste niet opgaat hier
pure vanuit ervaringen uit het verleden is de kans bij btc statistisch gezien stukken groter dan bij shitcoins. Zekerheden heb je niet in crypto. Daarom ben ik na wat gedonder met shitcoins in 2013 nu veel minder met shitcoins bezig. Komt ook omdat mijn PF vele malen groter is, en ik niet met idiote hoeveelheden shitcoins in de weer wil. Sowieso trade ik nu veel liever leverage op BTC. Werkt voor mij gewoon veel beter. Hoef ik maar 1 asset in de gaten te houden, scheelt veel tijdBlik1984 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:17:
[...]
Daar zit een enorme aanname achter, en dat is dat bitcoin altijd stijgt. En ondanks dat ik dat ook hoop (zit namelijk los van een aantal altcoins ook in BTC) is dat geen 100% zekerheidje
Dan heb je BNB nog niet gezienjorwas schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:21:
BTC gaat ff lekker!!
2 dagen terug gedaald naar 300 euro nu 360+
[ Voor 12% gewijzigd door Khaelos op 09-04-2021 12:22 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
KCS
When CRO?
Groeit nu wel gestaag verder lijkt het.
Had er alle schijn van dat de prijs bewust laag gehouden werd de laatste tijd.
In dubio met mezelf. Deze hodl ik al best een tijdje maar je ziet de volledige rest to the moon gaan behalve deze meuk. Ja ik weet dat ze al een significante stijging hebben meegemaakt maar nog niet zoals andere shitcoins haha
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Buy high, sell low! Niets geleerd in dit topic?_Gast_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:25:
Voorlopig game over voor mij. Zo hoog ga ik niet inkopen...
Nou ja, die percentages 'kloppen niet' of ze betekenen iets anders dan dat je zoveel % stijging hebt tov het door jou ingelegde geld. Misschien telt ie alleen procenten van stortingen via een bankoverschrijving of zo, en niet tov crypto transfers vanuit andere wallets/exchanges?
Ik heb namelijk van zijn lang zal zijn leven geen 2000% stijging gehad, dan was ik al lang uitgestapt en leuk gaan wachten tot de beer tevoorschijn komt
Mijn werkelijke percentage ligt ergens ronde 450%-500%, ook niet vervelend natuurlijk
Verwijderd
Heeft CRO een slimme ketting met smart wurg contracts en goudgele DAbs, of plannen daarvoor?Alpina schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:22:
BNB
KCS
When CRO?
Groeit nu wel gestaag verder lijkt het.
Had er alle schijn van dat de prijs bewust laag gehouden werd de laatste tijd.
In deze shitcoin hype bonanza is dat wel een beetje een must have.
Het hoeft natuurlijk niet eens persé te werken, zolang het maar op de roadmap en website staat.
Op de planning: x10
Werkend met hoge AAPIE: x100-1000
Machtig.
Ik niet, heb een tijd terug INJ gehad, voor altseason echt losgebarsten was, maar toch besloten wat anders in te slaan. Nu het altseason is kan het wel lonen om iets vast te houden. Als de ene coin een pump doorgemaakt heeft gaan veel traders op zoek naar de volgende. Misschien komt het moment dat INJ en/of GRT aan de beurt is nog en dan zal je net zien dat je ze weg gedaan hebt. Maar goed, blijft lastig.JohnW1 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:22:
Nog mensen in INJ of GRT?
In dubio met mezelf. Deze hodl ik al best een tijdje maar je ziet de volledige rest to the moon gaan behalve deze meuk. Ja ik weet dat ze al een significante stijging hebben meegemaakt maar nog niet zoals andere shitcoins haha
Hahaha ik was bezig met NKN daytraden tot mijn interverbinding naar de maan ging...keanu_ schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:27:
[...]
Buy high, sell low! Niets geleerd in dit topic?
Maar heb goede tips gekregen over preventie maatregelen
Hmm. Bij mij lijkt het redelijk te kloppen, afgezien van het feit dat m'n tweede positie helemaal niet wordt meegeteld omdat die in staking zit. Om die reden kijk ik ook niet zo vaak naar m'n PNL; mist data.YES schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:27:
[...]
Nou ja, die percentages 'kloppen niet' of ze betekenen iets anders dan dat je zoveel % stijging hebt tov het door jou ingelegde geld. Misschien telt ie alleen procenten van stortingen via een bankoverschrijving of zo, en niet tov crypto transfers vanuit andere wallets/exchanges?
Ik heb namelijk van zijn lang zal zijn leven geen 2000% stijging gehad, dan was ik al lang uitgestapt en leuk gaan wachten tot de beer tevoorschijn komt![]()
Mijn werkelijke percentage ligt ergens ronde 450%-500%, ook niet vervelend natuurlijk
Mijn grote probleem is dat ik te vroeg uitstap. Neem genoegen met winstpercentages van 10-20% en dat blijkt netto, ten opzichte van BTC, niet echt op te schieten. Laatst ook weer met ENJ en daarvoor met PHB en daarvoor met... Daarnaast ook gewoon een aantal stomme beslissingen gemaakt en dingen te hoog ingekocht. Maar goed, al doende leert men!
Overigens let ik al een weekje op dit tekeningetje van GRT/BTC, 1D. Ben benieuwd of het iets gaat betekenen. En zo ja: wat
Hij is me nu wat te duur....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YqXjZfK17oY7EzC0uL6ISAr6.jpg?f=user_large)
/f/image/HzN7yZk7oxqLAyQ1g1ribCCx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/v7QnxQpzy8fVOfbkp06qiAAd.png?f=fotoalbum_large)