Mijn pundi x zijn om nu bij bitavo
Bensimpel
Positieve meneer
Ik neem aan dat duimpjes gewoon ja betekend dusBensimpel schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:59:
Ik heb cake op metamask staan, ik wil dit graag naar binance overmaken, om de fees te kunnen betalen moet ik via de binance smart chain BNB gebruiken toch?
Cake verkoop ik pas als de oneplus watch uit is, aka cake moet ervoor zorgen dat ik een nieuwe horloge krijg
😆 - Denk ook eens om ;)
En nu staat ENJ op Bitvavo al een half uur tegen de 2,70 euro aan te beuken, terwijl de weg naar beneden op Binance al een uur geleden is ingezet... Het lijkt wel of er tradingbot met een uur vertraging bezig is of zo....kcb schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:31:
[...]
Ten tijde van je bericht stond Enjin op Bitvavo op minimaal €2,45.
Bitavo schakelt xrp en inj uit op het moment.
Geen handel mogelijk.🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Zat ik toch goed met mn sell order op 2.69padraig1973 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:10:
[...]
En nu staat ENJ op Bitvavo al een half uur tegen de 2,70 euro aan te beuken, terwijl de weg naar beneden op Binance al een uur geleden is ingezet... Het lijkt wel of er tradingbot met een uur vertraging bezig is of zo....
Hier wel hoor?pletter schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:11:
Bitavo schakelt xrp en inj uit op het moment.
Handel wel maar niet verkopen en wisselen coins.
Bitvavo trekt langzaam bij... Kun je de Binance koers als Jomanda beschouwen...padraig1973 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:10:
[...]
En nu staat ENJ op Bitvavo al een half uur tegen de 2,70 euro aan te beuken, terwijl de weg naar beneden op Binance al een uur geleden is ingezet... Het lijkt wel of er tradingbot met een uur vertraging bezig is of zo....
https://opensea.io/seaart
Nee maar kost weer paar Euro. Binance denk is zelfde als Jomanda.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/INJU964M4BFrtcIjkTlSwkmG.jpg?f=user_large)
a) Wat is dit voor screenshot?
b) Kan dat uberhaubt, coins kopen op de ene exchange en direct verkopen op de andere?
Voordat je coins van de ene naar de andere exchange hebt verzonden is die prijs toch al veranderd of mis ik wat?
Stomme vraag, maar als uiteindelijk dezelfde koers wordt bereikt, hoe kost het je dan geld?pletter schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:25:
Nee maar kost weer paar Euro. Binance denk is zelfde als Jomanda.[Afbeelding]
Door de vertraging kan ik nu beter voorspellen wanneer ik moet kopen/verkopen. Tenminste zo voelt het voor deze nieuweling.
Misschien kan een expert daar wat zinnigs over zeggen? Is het gunstig in dat opzicht als een exchange achter loopt?
Scam daarom staat alles vast op Bitavo de gewilde coins.
Iets wat ik in elkaar heb geknald adv coinmarketcap apiSupershiva schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:28:
[...]
b) Kan dat uberhaubt, coins kopen op de ene exchange en direct verkopen op de andere?
Voordat je coins van de ene naar de andere exchange hebt verzonden is die prijs toch al veranderd of mis ik wat?
Ja kan zeker, maar <10% zou ik het risico niet nemen. Je verliest dan als de prijs meer dan 9% wisselt in de periode van aankoop -> verkoop.
Plus je moet een aanzienlijk bedrag gebruiken wil het de moeite waard zijn.Supershiva schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:28:
[...]
Ik heb dit met xxx.xxx bedragen gedaan enkele jaren geleden met BTC. Goed aan verdient maar heel veel zweten als bijvoorbeeld EXMO weer hun FIAT opname had gedeactiveerd.roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:30:
[...]
Plus je moet een aanzienlijk bedrag gebruiken wil het de moeite waard zijn.
Het punt is, als je die momenten echt goed kunt voorspellen, was je allang miljonair geweest.
Klopt. Het probleem is alleen dat je je al vlug laat leiden door angst van een ander. De tendens was al snel dat btc richting 53K ging vannacht. Ondertussen staan we op 57k en stijgende.jowi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:37:
Het punt is, als je die momenten echt goed kunt voorspellen, was je allang miljonair geweest.
Uiteindelijk zul je toch je eigen plan moeten trekken omdat iedereen uiteindelijk in het ongewisse zit.
ok, interessant... maar hoe werkt dat dan?green-tea schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:30:
[...]
Iets wat ik in elkaar heb geknald adv coinmarketcap api
Ja kan zeker, maar <10% zou ik het risico niet nemen. Je verliest dan als de prijs meer dan 9% wisselt in de periode van aankoop -> verkoop.
Stel ik koop aan op Bitvavo en wil het daarna verkopen op Binance.
1)Koop op Bitvavo
2) transfer naar Binance
3) Verkoop op Binance
Er is toch altijd een stap 2, toch nooit rechtstreeks van 1 naar 3?
En tijdens stap 2 loop je het risico op koersdaling.
Vandaar dat het pas rendeert bij meer dan 10% verschil?
Je moet het meer zien als elk hoger % is minder risico (en wat acceptabel is is voor hem dus 10%), maar er is geen vaste grens natuurlijk (hangt helemaal vanaf welke edelmetaal je ballen zijn) en per coin zit je ook nog eens met transferfees die verschillen.Supershiva schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:43:
[...]
Wel grappig ben met een vergelijkbaar scriptje bezig en wil eigenlijk kijken of bepaalde exchanges over het algemeen eerder stijgen dan andere en dan op basis van die kennis dus in de 'langzaamst' reagerende exchange met voorkennis van de 'snelste' exchange handelen
Maarja ik wil zo veel, heb een nice indicator op tradingview die ik zou willen gebruiken om een tradingbot aan te sturen, maar ik kan daar niet op inhaken helaas...
[ Voor 10% gewijzigd door watercoolertje op 08-04-2021 19:51 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ja vanacht was een mooi voorbeeld... stond ook op het punt om uit te stappen, had een alarm gezet op 55000 en besloten dat als dat bereikt zou worden in een zeer korte tijd, ik uit zou stappen... is dus net niet gebeurd en nu tikken we bijna de 58K al weer aan...
[ Voor 3% gewijzigd door jowi op 08-04-2021 19:52 ]
Nice, terwijl de koers bij Binance naar beneden ging zijn mijn sellorders op 2.68, 2.70 en 2.75 euro gehit bij Bitvavo.DaWayne schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:13:
[...]
Ik heb toch wel wat bijgekocht, ik ga er vanuit dat die koers zich toch naar die van Binance toe gaat begeven... (sowieso geen advies van deze Henk aannemen hoor, maar ben wel benieuwd of dit gaat werken)
Lol, koers gaat zelfs naar beneden, nu 2.40 op Bitvavo en 2.79 bij Binance
Toch 8,5% erbij in 2,5 uur.
Groot bedrag (Voor mijn doen), dus toch wel klein beetje zweten, maar heeft mooi uitgepakt

Vannacht heb ik nergens genoemd zien worden. Die 53k is nog steeds prima haalbaar. Veel mensen denken dat als de stijging weer wordt ingezet zoals nu, dat het dal is geweest, maar zoom bijv. maar eens uit naar de 4H:Imperium schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:41:
[...]
Klopt. Het probleem is alleen dat je je al vlug laat leiden door angst van een ander. De tendens was al snel dat btc richting 53K ging vannacht. Ondertussen staan we op 57k en stijgende.
Uiteindelijk zul je toch je eigen plan moeten trekken omdat iedereen uiteindelijk in het ongewisse zit.
/f/image/c4qRD9zYN2L0ddXofE1LgccS.png?f=fotoalbum_large)
Op de 1D, 3D zie je ook dat de stijging van vandaag eigenlijk op het geheel niets zegt. Ik wacht nog even af in fiat, heb rond de 58.200 verkocht, dus nu instappen betekent nog steeds meer BTC.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Het enige moment waar ik wel naar fiat zou gaan is als er na een grote rally een nieuwe, flinke ath is gezet, bijv. als we nu naar 73K of 80K ofzo schieten. Dan kun je er je klok op gelijk zetten dat we vlak daarna terugvallen naar net boven de huidige ath. Dan dus weer instappen
Maar dan nog kun je je flink vergissen als die terugval niet de terugval is die je dacht maar alles gewoon door blijft stijgen daarna.
Nou nee, we staan nu net onder de 58000...dus afhankelijk van hoe groot het bedrag is waar je mee speelt, en dus de hoogte van je 2x transactiekosten, heb je verlies, of speelt quitte. Beter dan verlies natuurlijk, dat wel... maar als het nu dus verder stijgt kun je minder en minder btc terugkopen.Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:55:
[heb rond de 58.200 verkocht, dus nu instappen betekent nog steeds meer BTC.
Keywoord hier is "als"
[ Voor 16% gewijzigd door jowi op 08-04-2021 20:00 ]
Ik handel via BTC/BUSD, dus geen fee's.jowi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:58:
[...]
Nou nee, we staan nu net onder de 58000...dus afhankelijk van hoe groot het bedrag is waar je mee speelt, en dus de hoogte van je 2x transactiekosten, heb je verlies, of speelt quitte. Beter dan verlies natuurlijk, dat wel... maar als het nu dus verder stijgt kun je minder en minder btc terugkopen.
Keywoord hier is "als"
Edit: En via USDT heb ik 0,06% fee's, dat is +-7 USD opgeteld voor ver- en aankopen, dus voldoende marge
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 08-04-2021 20:06 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Haha, blijkbaar wel ja.pletter schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:02:
@DaWayne dus eigenlijk heb je mij genaaid!
[Afbeelding]
En weet je wat het ergste is?
Ik heb het ook nog eens 2,5 uur van tevoren aangekondigd
Doe ik ook altijd maar mijn vriendin vindt het dan niet 'spontaan' meer..DaWayne schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:05:
[...]
Ik heb het ook nog eens 2,5 uur van tevoren aangekondigd
[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 08-04-2021 20:07 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Sja sommige mensen moeten ook werken voor geld.
Safemoon 🚀👀
Jaja naar de maan of rekt voor mij, tussenweg kies ik niet 🙃
Zoveel inleg ook niet gedaan hoor, bedrag van een avondje stappen 😌
nothing stops this train
Helaas wel en hard ook (werk in ziekenhuis, laboratorium) anders werkte ik niet 😉pletter schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:07:
Sja sommige mensen moeten ook werken voor geld.
nothing stops this train
https://cointobuy.io/
Grappige website, geeft elke coin een cijfer en een potentieel winst percentage.
Lekker nuchtere exacte kijk op crypto, weet niet of deze website al wel eens voorbij is gekomen.
Grappige website, geeft elke coin een cijfer en een potentieel winst percentage.
Lekker nuchtere exacte kijk op crypto, weet niet of deze website al wel eens voorbij is gekomen.
Maar je werkt dus niet via een exchange als bitvavo bijv? Bitvavo rekent 0.25% transactiekosten.Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:04:
[...]
Ik handel via BTC/BUSD, dus geen fee's.
Edit: En via USDT heb ik 0,06% fee's, dat is +-7 USD opgeteld voor ver- en aankopen, dus voldoende marge
@jowi Binance heeft geen kosten voor BUSD-paren. Zonder exchange kun je niet echt handelen.
Nou ja dat is dus denk ik het probleem; ik zit op bitvavo, ik wil niet handelen in de zin van daytraden, maar als ik een keer uit wil stappen betaal ik flink.
Nee, voornamelijk via Binance. Ik heb wel wat op Bitvavo staan, maar dat is puur omdat ik daar affiliate inkomsten krijg, iedere ochtend steek ik die Euro's direct in BTC en als het een bepaalde grootte heeft aangenomen verstuur ik dat naar bijv. de Ledger of Binance. Handelen op Bitvavo is geen optie, daar ga je niet rijk van worden met dergelijke fee's.jowi schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:22:
[...]
Maar je werkt dus niet via een exchange als bitvavo bijv? Bitvavo rekent 0.25% transactiekosten.
Nubtrix schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:50:
[...]
Ik verwacht het ook niet. Heb ook optie 1, dus nog 1,5 jaar wachten. Lockup periode is 1 jaar, vervolgens wordt na die 1 jaar elke maand 1/6 vrijgegeven.
Dat gaat nooit de prijs zijn...
Heb optie 1 dus moet sowieso nog wel even wachten
Kan iemand mij uitleggen waarom je elke keer rewards moet claimen op binance? Waarom gaat dit niet automatisch? Nu moet je er elke keer om denken

Uitstappen kan, maar je weet niet wanneer hij gaat bouncen... omgekeerd voorbeeld: er waren mensen in dit topic die op 25k$ zijn uitgestapt en geen kans meer hadden om weer in te stappen. Duurder terugkopen kan natuurlijk wel, maar dan moet je weer verlies nemen. In Bear geldt hetzelfde: wanneer verkoop je? En wanneer koop je dan weer terug? De markt timen is onmogelijk.StealthyPeanut schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:30:
[...]
Thanks. Goede tactiek inderdaad.
Als je weet dat het een bearmarket is... waarom houd je dan wel BTC vast? Die daalt ook in waarde toch?
Beter op tijd uitstappen en later terug inkopen toch?
Daarnaast zal de prijs vrijwel nooit meer onder het niveau komen dan waarvoor ik in de vorige bearmarket heb ingekocht. Ik kies er dan liever voor om bij een lage(re) prijs (maar nog steeds dikke winst op de Btc uit <=2020) eventueel middels DCA bij te kopen. Minder risico, ietsje minder winst, maar weer dikke gains als hij weer explodeert.
Zie ook MicroStrategy of andere 'Btc bedrijven' die verkopen tussendoor ook niet. Die wachten gewoon totdat een Btc 500k waard is.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Btc weer op weg naar 60k of soon weer trug naar 56k?
Nou. Die rakket gaat zo snel. Me neefje op zijn 3wieler gaat nog sneller (en hij is zelfs nog te jong voor een driewieler)Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:16:
Safemoon 🚀👀
En bedrag avond stappen pre-corona tijd neem ik aan? Anders weet ik niet hoe je winst maakt

Je loopt inderdaad koers risico. Als een coin in een uur met 5% omhoog springt. Arbitrage 3% is het risico enorm.Supershiva schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:43:
[...]
ok, interessant... maar hoe werkt dat dan?
Stel ik koop aan op Bitvavo en wil het daarna verkopen op Binance.
1)Koop op Bitvavo
2) transfer naar Binance
3) Verkoop op Binance
Er is toch altijd een stap 2, toch nooit rechtstreeks van 1 naar 3?
En tijdens stap 2 loop je het risico op koersdaling.
Heb nog minimaal scriptje draaien nu, zal deze van de week eens uitbreiden, kijken hoevaak het voorkomt op kraken, litebit, binance en bitvavo als exchanges.
Edit net een test gedaan met NANO; ik snap wel waarom het mogelijk is
/f/image/rocwEsjJ5atxKWuRHYGBKzjF.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door green-tea op 08-04-2021 21:10 ]
Daarvoor is de Binance Earn optie, zie ook de topicstart. Dan verschijnen de rewards iedere dag in je spot wallet. Volgens mij wel een iets lager percentage, maar bijv. wel van 2 coins als er meerdere acties lopen.ChrisSmoKe schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:32:
Kan iemand mij uitleggen waarom je elke keer rewards moet claimen op binance? Waarom gaat dit niet automatisch? Nu moet je er elke keer om denken
Geen idee, in ieder geval zaterdagmiddag weer alles verkopen. Maandag weer oppakken.roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:33:
Btc weer op weg naar 60k of soon weer trug naar 56k?
Ok! dan ga ik zatermiddag all-in !Het Fantoom schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:41:
[...]
Geen idee, in ieder geval zaterdagmiddag weer alles verkopen. Maandag weer oppakken.
hallon
heeft iemand nog een goede cointip? liefst hoog rendement en weinig risico. ik hoorde van mijn schoonzoon dat rippels een goede keuze is
gr gr,
arie altcoin
heeft iemand nog een goede cointip? liefst hoog rendement en weinig risico. ik hoorde van mijn schoonzoon dat rippels een goede keuze is
gr gr,
arie altcoin
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als je Safemoon op logaritmisch zet zie je een rustige stabiele stijging.Nielsjuhz schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:36:
[...]
Nou. Die rakket gaat zo snel. Me neefje op zijn 3wieler gaat nog sneller (en hij is zelfs nog te jong voor een driewieler)
En bedrag avond stappen pre-corona tijd neem ik aan? Anders weet ik niet hoe je winst maakt
Zolang het aantal holders groet blijf ik erin.
Hallo ArieJedi_Pimp schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:53:
hallon
gr gr,
arie altcoin
Ik heb mijn spaargeld in rippels gestopt! De zoon van mijn buurman zijn achterneef doet dat voor mij, die heeft dat zelf ook gedaan en rijdt nu een hele dikke BNB, volgens mij een moderne variant van BMW.
Groetjes aan Ria!
Ferry
Is dat een uitprobeersel? Die BUSD? Gaan ze nog paren uitbreiden? Wat is het doel van BUSD ?Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:04:
[...]
Ik handel via BTC/BUSD, dus geen fee's.
Binance stablecoinImmutable schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:08:
[...]
Is dat een uitprobeersel? Die BUSD? Gaan ze nog paren uitbreiden? Wat is het doel van BUSD ?
Busd is de USDT van Binance; stablecoin.Immutable schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:08:
[...]
Is dat een uitprobeersel? Die BUSD? Gaan ze nog paren uitbreiden? Wat is het doel van BUSD ?
Ik handel altijd busd op binance en niet USDT. Mocht ik even niet laag kunnen inkopen kan ik de busd even in de pool parkeren om zo toch wat shitcoin inkomen krijgen dan ipv USDT hebben en er niks mee doen 😉
nothing stops this train
Vrij laat in de bull-cycle gaan de alts ineens mee bewegen en heftig ook. Vooral de laatste maand zie je gewoon 50-100% gains per dag. Dat was in 2017 tenminste.Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:29:
Even vraagje aan veteranen hier; dit is in verleden ook zo gegaan?
Alts gaan goed terwijl BTC niks doet? Wat denken jullie in de toekomst? Mijn gevoel zegt dat BTC wel op plek 1 blijft maar niet de grote dominatie heeft dan nu.
Geen idee hoe het er nu uit gaat zien maar ik heb nog geen hele gekke dingen gezien onder de wat oudere/bekendere alts.
Sommige daarvan zitten nog eens niet in de buurt van hun ATH.
Maar het blijft crypto, voor je het weet sta je ineens -85%
Ha het kwartje valt nu. Dank voor je heldere uitleg! Mag wat mij betreft aan de startpost worden toegevoegdolivier2222 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:27:
[...]
Het verschil tussen maker en taker zit hem in het toevoegen of wegnemen van liquiditeit aan de markt, oftewel vul je de order book of haal je hem juist leeg?
Bij het plaatsen van een buy limit order met een lagere prijs dan de huidige laagste verkoopprijs in de order book, wordt je order niet meteen uitgevoerd maar pas als er verkopers bereid zijn te verkopen tegen jouw (lagere) prijs. Tot die tijd blijft je order dus in de order book staan, vul je dus de order book, oftewel voeg je liquiditeit toe en ben je een maker, betaal je dus maker fees. Vice versa bij het plaatsen van een sell limit order met een hogere prijs dan de huidige hoogste koopprijs.
Plaats je een market order (of een buy limit order met een hogere prijs dan de huidige laagste verkoopprijs, of een sell limit order met een lagere prijs dan de huidige hoogste koopprijs; effectief ook een market order) dan handel je met een order die al in de order book staat, maak je dus de order book leger, oftewel neem je de liquiditeit van de markt af en ben je dus een taker, betaal je taker fees.
Je betaalt dus ook maker fees als je een buy limit order plaatst met een prijs gelijk aan de huidige hoogste koopprijs of een sell limit order met een prijs gelijk aan de huidige laagste verkoopprijs. Bij het plaatsen van een buy limit order met een prijs gelijk aan de huidige laagste verkoopprijs of een sell limit order met een prijs gelijk aan de huidige hoogste koopprijs betaal je wel taker fees.
Als je ze al heel lang hebt ben je 1000en procenten in de plus en mag je niet klagenoNo schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:24:
[...]
Ik heb de laatste dagen enorm de neiging om m'n ADA weg te doen. Heb ze al heel lang, te lang?
Anyway, dan is het moment dat er wat gaat begeuren dichtbij.
Afgelopen dagen ook het "ik wil er vanaf" met ENJ. Gewoon geHODLt en kijk waar die nu is![]()
(al is dit makkelijk praten als je met een coin dik in de plus zit)
Ik zit er pas in sinds februari maar heb ook niet de verwachting dat dit nog 100en procenten omhoog gaat in korte tijd. Het is bijna 5000% gestegen binnen een jaar. Zou ook niet realistisch zijn als je dit vergelijkt met de market cap van een ethereum of bitcoin.
Ik heb ADA sinds begin februari maar ik houd ze voor de tech. Als er iets een gehypte coin is dan is het ADA denk ik wel. Maar ik ben van ADA gaan houden ondanks de stablecoin-eigenschap.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Zal die coin “rippels” eens opzoeken, nog nooit van gehoord!Jedi_Pimp schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:53:
hallon
gr gr,
arie altcoin
Ik zie dat ze daar in ieder geval anders over Tron denken dan ikWo Ve schreef op donderdag 8 april 2021 @ 20:20:
https://cointobuy.io/
Pump it?
Een aantal Bitcoin holdings in perspectief:

(Van Coinbase uiteraard alleen het eigen vermogen, niet van de gebruikers)
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 747,999,821 #BUSD (747,999,821 USD) transferred from unknown wallet to #Binancehttps://t.co/xdHteDl7Dh
— Whale Alert (@whale_alert) 8 april 2021
Er gaan al dagen geruchten over volgende grote bedrijf dat in BTC gaat stappen. Benieuwd of dit het is.Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:38:
Pump it?
[Twitter]
[Afbeelding]
Pump? Transferred voor een dump zekerTaro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:38:
Pump it?
[Twitter]
[Afbeelding]

Paar dagen terug was het namelijk een outflow..
[ Voor 4% gewijzigd door -Sander- op 08-04-2021 21:40 ]
BUSD mogen ze van mij dumpen, dat heeft weinig gevolgen voor BTC. Hopelijk kopen ze er gewoon BTC van.-Sander- schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:40:
[...]
Pump? Transferred voor een dump zeker![]()
![]()
Paar dagen terug was het namelijk een outflow..
Kan natuurlijk ook een interne Binance transactie zijn.
Ja verdorie, zal je net zien dat zoiets de dip naar 53k/54k voorkomt en we gewoon door klimmen. Zit ik dan lekker met mijn fiat te kijken terwijl de rest in een lambo zit.Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:38:
Pump it?
[Twitter]
[Afbeelding]
Ach ik kijk het wel even aan, desnoods maar wat later weer instappen met een beetje verlies, niet in paniek raken is veel belangrijker
Anders koop je BNB van die fiat, lijkt de laatste tijd meer te doen dan BTC en doet nu weer een poging.YES schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:42:
[...]
Ja verdorie, zal je net zien dat zoiets de dip naar 53k/54k voorkomt en we gewoon door klimmen. Zit ik dan lekker met mijn fiat te kijken terwijl de rest in een lambo zit.
Ach ik kijk het wel even aan, desnoods maar wat later weer instappen met een beetje verlies, niet in paniek raken is veel belangrijker
XRP (“bankers” coin) related:
https://www.forbes.com/si...w-on-trial--and-knows-it/
[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 08-04-2021 21:48 ]
Ja dat vind ik nog wel lastig eigenlijk. Heb meer lange termijn vertrouwen in BTC op de een of andere manier. Maar wellicht is het wel een goede manier om mijn fiat/BTC later te vergroten door nu ergens anders in te stappen dan BTC. Ga er eens naar kijken, in ieder geval bedankt voor de tip!Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:44:
[...]
Anders koop je BNB van die fiat, lijkt de laatste tijd meer te doen dan BTC en doet nu weer een poging.
Die stappen niet in via Binance lijkt me, laat staan in 1 order / transactie - juist omdat dit zo opvalt.sOid schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:40:
[...]
Er gaan al dagen geruchten over volgende grote bedrijf dat in BTC gaat stappen. Benieuwd of dit het is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mee eens. Sowieso, zulke bedragen via Binance... Meest plausibel is transactie van Binance zelf. Zegt mijn boerenverstandRichh schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:49:
[...]
Die stappen niet in via Binance lijkt me, laat staan in 1 order / transactie - juist omdat dit zo opvalt.
Al lijken boeren zelden nog verstand te tonen, maar dat is een discussie voor een ander topic
Worden dit soort dingen niet in overleg met Binance gedaan? Met eventuele kortingen en onderverdeeld in meerdere adressen ofzo? Of staat deze hoeveelheid nog steeds op dit adres?sOid schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:51:
[...]
Mee eens. Sowieso, zulke bedragen via Binance... Meest plausibel is transactie van Binance zelf. Zegt mijn boerenverstand
Al lijken boeren zelden nog verstand te tonen, maar dat is een discussie voor een ander topic![]()
Lol get 'em. Kijken wie 'hapt'.elektriekert schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:48:
XRP (“bankers” coin) related:
XRP blijft een scamcoin dat gecentraliseerd is en Ripple bezit de helft. En nu klaagt de SEC ze aan omdat ze gewoon XRP verkopen om hun eigen business te voeden.
- LOL.
In other news, XRP $1 again!
Lief dagboek,
Vorige week een nieuwe videokaart bij AMD zelf kunnen bestellen. Hierdoor niet de dikke vette premium hoeven te betalen die de rest van de wereld wel betaalt voor hun videokaart, omdat iedereen ipv gamen, Ethereum enzo aan het minen is.
Vandaag heb ik mijn 'oude' 2018 kaart verkocht voor ongeveer evenveel als mijn nieuwe kaart heeft gekost.
Toegegeven, de hashrate is vergelijkbaar tussen die twee, al is de nieuwe minimaal sneller tegen een lager energieverbruik. Qua restwaarde ben ik er ook na een eventuele crash iig goed op vooruit gegaan, voor €0.
Verder heb ik ontdekt dat als ik gewoon een dag niet reageer, Bitcoin het een stuk beter doet
Met vriendelijke groet,
Uw crypto retard
Vorige week een nieuwe videokaart bij AMD zelf kunnen bestellen. Hierdoor niet de dikke vette premium hoeven te betalen die de rest van de wereld wel betaalt voor hun videokaart, omdat iedereen ipv gamen, Ethereum enzo aan het minen is.
Vandaag heb ik mijn 'oude' 2018 kaart verkocht voor ongeveer evenveel als mijn nieuwe kaart heeft gekost.
Toegegeven, de hashrate is vergelijkbaar tussen die twee, al is de nieuwe minimaal sneller tegen een lager energieverbruik. Qua restwaarde ben ik er ook na een eventuele crash iig goed op vooruit gegaan, voor €0.
Verder heb ik ontdekt dat als ik gewoon een dag niet reageer, Bitcoin het een stuk beter doet
Met vriendelijke groet,
Uw crypto retard
Volgens mij kan je kosteloos USDT omzetten in BUSD. Of was dat tijdelijk?Kol Nedra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:19:
[...]
Busd is de USDT van Binance; stablecoin.
Ik handel altijd busd op binance en niet USDT. Mocht ik even niet laag kunnen inkopen kan ik de busd even in de pool parkeren om zo toch wat shitcoin inkomen krijgen dan ipv USDT hebben en er niks mee doen 😉
edit: was tijdelijk https://www.binance.com/e...d17254ebba09b5a131fd5166a
[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 08-04-2021 22:09 ]
Ik zeg overigens niet dat dit een goed instapmoment is, was meer omdat BNB zojuist een nieuwe ATH aantikteYES schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:48:
[...]
Ga er eens naar kijken, in ieder geval bedankt voor de tip!
Buy high, sell low!Taro schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:08:
[...]
Ik zeg overigens niet dat dit een goed instapmoment is, was meer omdat BNB zojuist een nieuwe ATH aantikte
Mooi verhaal maar hoe heb je dit geregeld?Richh schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:02:
Vorige week een nieuwe videokaart bij AMD zelf kunnen bestellen.
Ik gok héééééél vaak en meerdere weken lang https://www.amd.com/en/direct-buy/nl bezoeken/refreshen en geluk hebben?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ah ja, die link had ik zelf nog niet gevonden via google. Wist niet eens dat het kon. Misschien ook maar eens in de gaten gaan houden, is wel aantrekkelijk momenteelNnoitra schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:11:
[...]
Ik gok héééééél vaak en meerdere weken lang https://www.amd.com/en/direct-buy/nl bezoeken/refreshen en geluk hebben?
Via bovenstaande site, idd. Het is vergelijkbaar met het kopen van een ibood box, maar dan next level
Er is hier een topic waar wordt besproken wanneer er nieuwe kaarten komen, er zijn discord/telegram kanalen, scripts, de hele mikmak.
Mocht je dit bovengenoemd topic vinden, je hebt het niet van mij. Toch vooral hardcore gamers daar die niet de kaarten naar cryptominers zien gaan namelijk
(ter info: ik speel zelf ook graag een spelletje, mijn pc staat alleen te minen als hij anders niet gebruikt zou worden).
Ik wil er helemaal niet mee minen, alleen gamen, maar een gratis upgrade of zelfs met winst van mijn RX 5700XT naar een nieuwe en betere GPU vind ik niet vervelend zeg maarRichh schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:25:
[...]
Via bovenstaande site, idd. Het is vergelijkbaar met het kopen van een ibood box, maar dan next level
Er is hier een topic waar wordt besproken wanneer er nieuwe kaarten komen, er zijn discord/telegram kanalen, scripts, de hele mikmak.
Mocht je dit bovengenoemd topic vinden, je hebt het niet van mij. Toch vooral hardcore gamers daar die niet de kaarten naar cryptominers zien gaan namelijk
(ter info: ik speel zelf ook graag een spelletje, mijn pc staat alleen te minen als hij anders niet gebruikt zou worden).
Trouwens,
Elon Musk vraagt en Elon Musk zal krijgen. Zijn eigen Scandal. Er is nu een Coin met de naam Elongate

Elon Musk vraagt en Elon Musk zal krijgen. Zijn eigen Scandal. Er is nu een Coin met de naam Elongate

:fill(white):strip_exif()/f/image/5HDCTDsp4ZkePQKL0f07KqPN.png?f=user_large)
Zullen we de 'Stimu Coin' maken? Dan kunnen alle stimulus checks daarin gegooid worden.Nielsjuhz schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:41:
Trouwens,
Elon Musk vraagt en Elon Musk zal krijgen. Zijn eigen Scandal. Er is nu een Coin met de naam Elongate![]()
_O-[Afbeelding]
Mocht btc, eth en neo echt nog een paar x over de kop gaan dan is dit wel een leuke investering ipv een lambo:
https://www.autotrack.nl/a/ac-cobra-benzine-1965-50869812
Zero.
Fakerdiefakfak, moet beter die coinlistings in de gaten houden. ENJ 50% sinds gisteren vanwege coinbase.
Ik moet echt wat info resources op een rijtje zetten en die regelmatig checken.
Ik moet echt wat info resources op een rijtje zetten en die regelmatig checken.
Nou bijna een uur gechat via telegram met iemand over mn withdrawal probleem op bitmart en nu is het nog niet opgelost. Man man man.
Nou, sinds de ENJ pump is het allemaal niet veel meer vanavond, kakt allemaal weer lekker in.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Doe mij dan maar een rally legende:Pelox schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:46:
Mocht btc, eth en neo echt nog een paar x over de kop gaan dan is dit wel een leuke investering ipv een lambo:
https://www.autoscout24.c...U&size=20&page=1&atype=C&
Ik vind XRP mooi spulIdutchman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:55:
[...]
Lol get 'em. Kijken wie 'hapt'.
XRP blijft een scamcoin dat gecentraliseerd is en Ripple bezit de helft. En nu klaagt de SEC ze aan omdat ze gewoon XRP verkopen om hun eigen business te voeden.
- LOL.
In other news, XRP $1 again!
Mooie tech.
[ Voor 7% gewijzigd door elektriekert op 08-04-2021 22:59 ]
All in op TKO, die kreeg gister een leuk zetje rond middernacht. Vind hem wel vet genoeg gezakt nu. 250M marketcap, backed by Binance. Kan niet fout gaan toch?!
Verwijderd
Behalve KuCoin shares.St@m schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:56:
Nou, sinds de ENJ pump is het allemaal niet veel meer vanavond, kakt allemaal weer lekker in.
Maar die zal zijn tikjes nog wel krijgen.
Nog anderhalve dollar dan gaat de eerste 20% van de stack eruit.
Kun je zo’n triangle op zo’n groot tijdframe wel toepassen? Of ben je dan gewoon aan het zoeken naar een bullish patroon?
https://twitter.com/incom.../1380260490371166209?s=21
Juist op grote tijdframes zijn ze erg bruikbaar en krachtig. Deze hadden we het paar dagen terug al over in dit topic.WoodyWindoW schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:03:
Kun je zo’n triangle op zo’n groot tijdframe wel toepassen? Of ben je dan gewoon aan het zoeken naar een bullish patroon?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lijkt zeker een gokje waard op deze koers.Raaafie schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:59:
All in op TKO, die kreeg gister een leuk zetje rond middernacht. Vind hem wel vet genoeg gezakt nu. 250M marketcap, backed by Binance. Kan niet fout gaan toch?!
Support via telegram??? Geen scammer?roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
Nou bijna een uur gechat via telegram met iemand over mn withdrawal probleem op bitmart en nu is het nog niet opgelost. Man man man.
Hopelijk geen wachtwoorden gegeven hoop ik?roflexx schreef op donderdag 8 april 2021 @ 22:54:
Was hier vorige week ook iemand,. Geld weg, meneer weg...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Omg! Hoe kan ik zo dom zijn! Mn account is weg.jack zomer schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:23:
[...]
Hopelijk geen wachtwoorden gegeven hoop ik?
Was hier vorige week ook iemand,. Geld weg, meneer weg...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!