Mooie verhalen uit den oude doos.
In Binance we trust. CZ is your friend.
Not your keys, not your coins.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Bytecoin: wow in 3 dagen tijd 8,9 en 10 mei 2018Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:51:
[...]
nothing stops this train
100%_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:44:
Stelling: Deze keer is BTC omlaaggetrokken door BNB.
Eens of oneens?
Ik vind het geen toeval dat de harde dip precies begon toen onze TKO BNB's werden vrijgegeven om te handelen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ADA trekt zich nergens wat van aan, ADA is een stablecoinHoppyF schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:58:
Wat wel grappig is dat ADA zich weinig van de BTC dip aan lijkt te trekken vandaag.
Het 24 uurs volume is zelfs verdubbeld tov de voorgaande dagen.
https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/
Het dagelijkse volume van de BTC doet nauwelijks iets.
De dip is natuurlijk maar een paar procent dus zo dramatisch is het ook weer niet.
Oorzaak zal wel weer een whale zijn.
Begint een beetje het nieuwe normaal te worden bij BTC.
Ankr mag inderdaad weer even de lucht in...paar ritjes sats sprokkelen gedaan en toen was de lucht er even flink uitAntifon schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:57:
Mooie dagen zo als je grotendeels in fiat zit. KSM op 390 en 400 gekocht en die heeft een beste bounce. Nu Ankr nog en ik ben weer blij.
Oneens_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:44:
Eens of oneens?
Ik vind het geen toeval dat de harde dip precies begon toen onze TKO BNB's werden vrijgegeven om te handelen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
had je al veel TKO kunnen farmen in een week?PWM schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:03:
[...]
Hebben een paar beste klappers gemaakt. Gingen sellorders van 14 euro doorheen.
[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 07-04-2021 15:08 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Verwijderd
Dat klinkt niet gezond. Bel 112 zou ik zeggen.LouwPost schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
Ik bloed dood
Same, maakt mijn dag een klein beetje goed (ook al is die nog steeds goed roodmjjveldt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:09:
TKO is wel een goede geweest, heeft toch mijn BNB gratis uitgebreid =)
Met mijn minimum inleg toch bijna x4 gehaaldmjjveldt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:09:
TKO is wel een goede geweest, heeft toch mijn BNB gratis uitgebreid =)
Nee nee. Prioriteiten stellen. Eerst alle private keys met ons delen.Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:12:
[...]
Dat klinkt niet gezond. Bel 112 zou ik zeggen.
Ik wou voorstellen om een drukverband te kopen/bestellen, maar @Verwijderd 's idee is wellicht verstandiger op kort termijnLouwPost schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:11:
Ik bloed dood
Sarcasm is my superpower! What's yours?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ding ding ding ding ding ding ding ding, dong dong dong dong dong I am playing with my bong I could do this all day longVerwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:51:
[...]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ja tochA87 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:15:
[...]
ding ding ding ding ding ding ding ding, dong dong dong dong dong I am playing with my bong I could do this all day long
Verwijderd
Haha lekker man. Melken die cashcow.knakworst schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:22:
0.1 btc voor mijn toko's. Waanzin.
Ik gok zo maar eens dat dat niet correct is. Dat zijn er wel heel veel. Maar wellicht is dat het wel, dan is het alleen nog maar gekkernemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:23:
volgende launchpad ga ik meedoen. als ik zie dat je ongeveer 5000 TKO kreeg voor 1,2 bnb en ze nu per stuk voor $10-$3 kon verkopen is dat best veel of begrijp ik het niet?
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 07-04-2021 15:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je kreeg ongeveer 7,5 TKO per BNBnemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:23:
volgende launchpad ga ik meedoen. als ik zie dat je ongeveer 5000 TKO kreeg voor 1,2 bnb en ze nu per stuk voor $10-$3 kon verkopen is dat best veel of begrijp ik het niet?
de ARK coin, playing till im RICH!!!
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 07-04-2021 15:25 ]
ik zie dat het sale prijs was 1 tko voor 0.0002 bnb. my bad
Je begrijpt het niet. Je kreeg een aandeel dat relatief was aan de inzet van de hele exchange. Ik had voor 2 BNB ingezet, kwam neer op 14 TKO omdat die hoeveelheid slechts 0.00000¼% was van de totale hoeveelheid. Er zijn maar 7.5kk TKO's uitgegeven.nemesis2212 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:23:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Je betaalde daar overigens maar $0.1 per TKO voor. Dus rendement van dik 3000% op je investering in TKO. Maar per $1 investering moest je ruim $550 in BNB committen. Op dat hele commit bedrag valt de winst dus een beetje tegen, zeker als je bedenkt dat de BNB in waarde daalde na de commit.
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 07-04-2021 15:31 ]
Zero.
Je idee dat mensen massaal BNB gaan verkopen na een inschrijving voor een obscuur muntje - die ze dus impliciet daar speciaal voor gekocht hebben - vind ik bespottelijk._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:44:
Eens of oneens?
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik zou morgen nog even afwachten.Louw Post schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:29:
Iemand toevallig ervaring met FTX.com en hoe lang een IBAN transfer duurt om te verwerken? Voor het weekend een bedrag heen gestuurd, maar nog steeds niet op mijn account.
Ach, je leven inkorten maakt Hodl for life wel makkelijker. Maar ik zou het toch niet aanraden.Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:12:
[...]
Dat klinkt niet gezond. Bel 112 zou ik zeggen.
Niet makkelijker, wel korterGlenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:32:
[...]
Ach, je leven inkorten maakt Hodl for life wel makkelijker. Maar ik zou het toch niet aanraden.
Thanks. Dan maar even afwachten inderdaad, dit had een mooie kans geweest om wat shitcoins te halen daar met deze dip.Nnoitra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:31:
[...]
Ik zou morgen nog even afwachten.
Kan soms wel een werkdag of 2 duren en het is vandaag pas de 2e werkdag na het weekend
* nst6ldr kijkt naar eigen ROI na 2 BNBPelox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:30:
Ik had er 5 bnb ingestoken, 0.009 bnb betaald en kreeg daar 36.8 tko voor.
Ik begrijp het niet. Dit is toch gratis geld of niet dan?TalentedMrRiple schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:30:
[...]
Je betaalde daar overigens maar $0.1 per TKO voor. Dus rendement van dik 3000% op je investering in TKO. Maar per $1 investering moest je ruim $550 in BNB committen. Op dat hele commit bedrag valt de winst dus een beetje tegen, zeker als je bedenkt dat de BNB in waarde daalde na de commit.
Dan heb je wel een mega stash BNB, Jezus. Mijn TKO was goed voor 3 pancakesknakworst schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:22:
0.1 btc voor mijn toko's. Waanzin.
1000 usdt in jouw geval.oNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:35:
Ik heb dit even niet gelezen en misschien wil ik dit niet weten.
TKO is nu 1.18 waard.
Ik had een calculated BNB amount van 53, maar heb niet goed gelezen en niet aangemeld.
Wat heb ik gemist...
Zero.
Alle gekkigheid op een stokje: er was voor 10.500.000 aan BNB gecommit, gemiddeld stond BNB op $390,- in die periode. Dat is 4 miljard dollar die men ff commit voor een nieuwe munt.Nubtrix schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:34:
[...]
Ik begrijp het niet. Dit is toch gratis geld of niet dan?
Voor een hodler als ik maakt het niet uit of BNB nu 10% gezakt is (net zoals de hele markt trouwens).
Binnen een paar weken of sneller staat die gewoon terug op het zelfde niveau.
Deze was wel véél beter dan Lina en Dego tesamen
Even omgerekend: 1 BNB was goed voor 7 TKO, komt neer op 350 TKO en hij staat nu gemiddeld $3,3 per stuk. Dus je hebt $1155,- laten gaan.oNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:35:
Ik heb dit even niet gelezen en misschien wil ik dit niet weten.
TKO is nu 1.18 waard.
Ik had een calculated BNB amount van 53, maar heb niet goed gelezen en niet aangemeld.
Wat heb ik gemist...
Tof dingoNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:41:
[...]
Pfff...![]()
Naja. Ik heb wat winst omgezet in fiat en deze groene lambo met 2 wielen vorige week gekocht. Ik ga maar even een stukje fietsen.
[Afbeelding]
Ik zou er mee terug gaan, je mist de helft van je voorvorkoNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:41:
[...]
Pfff...![]()
Naja. Ik heb wat winst omgezet in fiat en deze groene lambo met 2 wielen vorige week gekocht. Ik ga maar even een stukje fietsen.
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
TLM valt al te kopen op 1 exchange sinds vandaag lijkt het. Misschien niet eens zo'n slecht idee en 13/4 wanneer de TLM/USDT trading pair op Binance live gaat verkopen.BurnerT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:43:
Ach jongens en meisjes niet getreurd TLM gaat het super goed doen denk ik
https://www.cannondale.com/nl-nl/bikes/road/gravel/topstone-carbon/topstone-carbon-lefty-3sOid schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:44:
[...]
Ik zou er mee terug gaan, je mist de helft van je voorvork
Niet eerder een gravelbike met lefty gezien. Wat is dit voor merk?
Ja joh, lekker belangrijk die virtuele winst.. ik heb al een half huis laten lopen de afgelopen maanden.. kijken wat je wel hebt ipv wat niet. Lekker fietsen dus!oNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:41:
[...]
Pfff...![]()
[Afbeelding]
Zero.
Cannondale Topstone.sOid schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:44:
[...]
Ik zou er mee terug gaan, je mist de helft van je voorvork
Niet eerder een gravelbike met lefty gezien. Wat is dit voor merk?
Tja, dit had niemand verwacht waarschijnlijk.nst6ldr schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:37:
[...]
Alle gekkigheid op een stokje: er was voor 10.500.000 aan BNB gecommit, gemiddeld stond BNB op $390,- in die periode. Dat is 4 miljard dollar die men ff commit voor een nieuwe munt.
Ik snap wel dat dit mechanisme in het leven is geroepen, een bubbel van 4 miljard in een week tijd opblazen kan nooit goed zijn. Iemand die meer thuis is in de crypto die de gevolgen kan anticiperen al had alles wat gecommit werd gewoon werd uitbetaald?
Geinig, zit zelf ook te azen op een mooie fiets om m'n cryptowinsten op stuk te slaan. Alleen die levertijdenoNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:41:
[...]
Pfff...![]()
[Afbeelding]
Tof. Gefeliciteerd!oNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:
[...]
Cannondale Topstone.
Dit is een pure tweakers fiets eigenlijk, vol met techniek.
- "achtervering" door de carbon layup waardoor de seatstay wat kan flexen
- lefty voorvork 30mm (door een buis met 3 kanten en naaldlagers erg torsiestijf)
(eigenlijk moet er nog een electronische groepset op)
Ik heb al 100 van die tlm, als die op 1,66 live gaat op binance kan ik mijn lambo afspraak vervroegen.Raaafie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:46:
[...]
TLM valt al te kopen op 1 exchange sinds vandaag lijkt het. Misschien niet eens zo'n slecht idee en 13/4 wanneer de TLM/USDT trading pair op Binance live gaat verkopen.
https://www.mxc.com/trade/easy#TLM_USDT
Is niet de juiste TLM denk ik...Raaafie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:46:
[...]
TLM valt al te kopen op 1 exchange sinds vandaag lijkt het. Misschien niet eens zo'n slecht idee en 13/4 wanneer de TLM/USDT trading pair op Binance live gaat verkopen.
https://www.mxc.com/trade/easy#TLM_USDT
Maakt nogal uit waar dat virtuele halve huis zou staan; hartje randstad of ergens noord-oost GroningenPelox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:
[...]
Ja joh, lekker belangrijk die virtuele winst.. ik heb al een half huis laten lopen de afgelopen maanden.. kijken wat je wel hebt ipv wat niet. Lekker fietsen dus!
Je zou in november maar je 1400 BNB verkocht hebbennst6ldr schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:40:
[...]
Even omgerekend: 1 BNB was goed voor 7 TKO, komt neer op 350 TKO en hij staat nu gemiddeld $3,3 per stuk. Dus je hebt $1155,- laten gaan.
ARK gaat naar 100 voor 1 coinGelukszoekr schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:59:
[...]
Je zou in november maar je 1400 BNB verkocht hebben
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 07-04-2021 16:04 ]
Da's een echte virtuele lambo.Gelukszoekr schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:59:
[...]
Je zou in november maar je 1400 BNB verkocht hebben
Ik heb me er wel druk om gemaakt, maar dat heeft toch geen zin. Ik kan gelukkig ook kijken naar wat ik wel heb en dat is alles wat ik nodig hebNnoitra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:56:
[...]
Maakt nogal uit waar dat virtuele halve huis zou staan; hartje randstad of ergens noord-oost Groningen
In het laatste geval zou ik me er ook niet druk om maken
Zero.
Is er een manier om het zeker te weten?Nubtrix schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:51:
[...]
Is niet de juiste TLM denk ik...
Ik zag TLM gisteren op de WAX exchange, daar stond 'ie aan omgerekend 3 dollarcent alvorens trading suspended werd.
[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 16:07 ]
Het is nooit echt een groot bedrag geworden helaasoNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:05:
[...]
Da's een echte virtuele lambo.
Omgerekend een half miljoen gemist. Al zal je dat vermogen vast elders wel ingezet hebben.
Nee, maar het lijkt wel te kloppen..._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:05:
[...]
Is er een manier om het zeker te weten?
Lijkt me wel belangrijk dat je de juiste koopt..
Ik vond het best lastig om een deel van m'n winst er uit te halen. Maar wat is hier op rondrijden heerlijk, je vergeet ff alles 🙂Pelox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:05:
[...]
Ik heb me er wel druk om gemaakt, maar dat heeft toch geen zin. Ik kan gelukkig ook kijken naar wat ik wel heb en dat is alles wat ik nodig heb![]()
Blijft wel jammer natuurlijk.. maar goed. We gaan weer door! Moon, lambo!
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Een biertje pakken.Zhou schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:08:
Net klaar met werken. TKO nu $2,60. Wat zou ik doen?
100 TKO bijkopen, en dan:Zhou schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:08:
[ Voor 12% gewijzigd door nst6ldr op 07-04-2021 16:11 ]
Lijkt idd te kloppen. Als het niet echt is aangekondigd en weinig mensen weten het, dan liggen er wel kansen.Nubtrix schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:08:
[...]
Nee, maar het lijkt wel te kloppen...
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/alien-worlds/
De prijs lijkt me wel van de pot gerukt. Dan komt Lambo inderdaad zeer dichtbij
Ben ik al bezig samen met mijn CASHews noten.
Ik laat het even staan. Ik heb minder dan 0.1 BNB aan waarde gekocht.nst6ldr schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:10:
[...]
100 TKO bijkopen, en dan:
1) op een ledger zetten
2) over een jaar kijken of het de moeite waard was.
Zo nee -> ledger terug in de kast, zie stap 2.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Exchanges, PF trackers en andere crypto gerelateerde spullen sluiten. Dit topic kan je eventueel open laten want het gaat hier over allerlei onzin en dwars door elkaar. Beentjes op de bank en zoals @Verwijderd zegt gauw een koud biertje pakken.Zhou schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:08:
Waar zit de motor voor dit geld?oNo schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:
[...]
Cannondale Topstone.
Dit is een pure tweakers fiets eigenlijk, vol met techniek.
- "achtervering" door de carbon layup waardoor de seatstay wat kan flexen
- lefty voorvork 30mm (door een buis met 3 kanten en naaldlagers erg torsiestijf)
(eigenlijk moet er nog een electronische groepset op)
Ik ga voorlopig holden. Misschien bijkopen als het nog verder zakt.Zhou schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:08:
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 16:21 ]
Heb de prijs nog niet gezien maar de motor van @WhySoSerious is vast goedkoper!
Je kijkt verkeerd. BTC, BUSD, USDT en BIDR pairs._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:21:
[...]
Ik ga voorlopig holden. Misschien bijkopen als het nog verder zakt.
Kun je trouwens alleen bijkopen met BTC/TKO of kijk ik verkeerd?
Ah ok thanks!wouterwouter2 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:26:
[...]
Je kijkt verkeerd. BTC, BUSD, USDT en BIDR pairs.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 16:29 ]
Hmm ok, zou kunnen. Weet niet wat het is, het had in ieder geval vanmorgen wel een dikke pumpNubtrix schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:51:
[...]
Is niet de juiste TLM denk ik...
Ik zag TLM gisteren op de WAX exchange, daar stond 'ie aan omgerekend 3 dollarcent alvorens trading suspended werd.
[ Voor 10% gewijzigd door Raaafie op 07-04-2021 16:29 ]
Ik hoop met je mee! Nieuwe TKO in de maak danRaaafie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:28:
[...]
Volgens CMC is het wel de juiste, geen idee of die het wel eens fout hebben: https://coinmarketcap.com/currencies/alien-worlds/markets/
[ Voor 48% gewijzigd door Khaelos op 07-04-2021 16:38 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Omg bedankt voor de Tip. Ik had hem nog op de dip kunnen kopen voor me BNB geld dus.JW04 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:30:
[...]
Die komt passief binnen. Inmiddels VET bijgekocht, mooie winst mee gepakt. Kijken of ik over 2 jaar hetzelfde kan zeggen.
Kan nog steeds. Die gaat door t dak.St@m schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:41:
Achja, ik zat klaar met wat fiat. Keuze was DOT of KSM. DOT ging afgelopen week wel goed, KSM niet.
Dip.. --> buy DOT..
Het had zo mooi kunnen zijn als ik KSM had gekocht.
FML.
Ja.. alles kan.. groene candles chasen doe ik niet meer. Dat was mijn eerste k verlies.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq