Toen DODO farming afliep in de launchpad duurde het ook een uurtje of wat voordat de BNB weer gereleased waren.
Er zijn meer opties dan Spaarrekeningen en Crypto he.Nnoitra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:54:
[...]
Hij kan onderhand beter gewoon alles verkopen en nauwelijks rente gaan trekken op een spaarrekening.
Dit is mijn 5 jaars rendement op de beleggingsrekening
/f/image/UUrYDmH2YjetWUrm8A73mp4r.png?f=fotoalbum_large)
Hoef ik niks voor te doen
Schuin oog op Theta vandaag. Daar zit flink wat beweging in.
Hey! We gingen toch massaal BNB dumpen??
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het kan alle kanten op. Als Binance de coins vrijgeeft dan hou ik er in ieder geval wel rekening met een dump.
Ik dacht dat dat om 11 was?_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:20:
[...]
Het kan alle kanten op. Als Binance de coins vrijgeeft dan hou ik er in ieder geval wel rekening met een dump.
Nee dus wanneer dan wel?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Geen idee wanneer. Ik hoop voor 13:00 uur nog.Khaelos schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:22:
[...]
Ik dacht dat dat om 11 was?
Nee dus wanneer dan wel?
Hij is ondertussen al een tijdje aan het dalen, maar nog niet extreem hard._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:26:
[...]
Geen idee wanneer. Ik hoop voor 13:00 uur nog.
Waar?BurnerT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:59:
[...]
Je kan beter je neefje of zusje vragen of die iedere 2 minuten op mine en claim wil drukken in de game van TLM dan krijg je meer reward dan een paar honderd euro aan BNB staken. Denk dat je dan beter de BNB kan staken voor BNB das long term meer waard.
Alle slots van locked earning op Binance zitten vol.
Vraag me ook af of het beter is om alles in de Vault te zetten en zo Alice, TLM en BNB te krijgen.
Ik heb ze ook in de Vault zitten tbv bnb earning en de dust doe ik ook naar BNB omzetten.
Maar wat ik meen te zeggen is dat het volledig staken in TLM niet handig is aangezien ik zojuist in een half uurtje al weer meer TLM gemaakt heb met de game (play.alienworlds.io) dan wat ik met en 0.5BNB gestaked heb sinds vannacht.
Maar wat ik meen te zeggen is dat het volledig staken in TLM niet handig is aangezien ik zojuist in een half uurtje al weer meer TLM gemaakt heb met de game (play.alienworlds.io) dan wat ik met en 0.5BNB gestaked heb sinds vannacht.
Aan iedereen waarbij de BNB in de broekzak brand.. Ik denk niet dat het verstandig is om daar straks als het vrij komt zo snel mogelijk vanaf te komen als de run al gaande is... Dikke kans dat hij morgen gelijk of hoger staat dan nu.. Heb jij in de dip verkocht.. (Ervaringsdeskundige spreekt hier.. Helaas)
Uiteraard kan het ook zo zijn dat hij doorzakt en dan had je beter wel kunnen verkopen.. (Eveneens ervaringsdeskundige hier..)
Kortom, blijf bij je eigen plan en laat je niet te veel beindvloeden hier..
Uiteraard kan het ook zo zijn dat hij doorzakt en dan had je beter wel kunnen verkopen.. (Eveneens ervaringsdeskundige hier..)
Kortom, blijf bij je eigen plan en laat je niet te veel beindvloeden hier..
Je kan beter BUSD staken in launchpo9ol voor TLM, levert meer op dan BNB staken voor TLM.BurnerT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:32:
Ik heb ze ook in de Vault zitten tbv bnb earning en de dust doe ik ook naar BNB omzetten.
Ik heb er 4.5 geloof in de "game" (clickfarm/timemanagementBurnerT schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:32:
Ik hoop op iets beters dan m'n schep
Zo dit was wel de laatste keer dat ik met die launchtroep mee heb gedaan. Je kan beter lekker bnb kopen voorafgaande aan en verkopen als iedereen bezig is met die zooi verzamelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 07-04-2021 12:38 ]
Zero.
Ik zag dat er een outflow was van 80K BTC
, dus een flinke pump zou nabij kunnen zijn.

De meeste mensen in dit topic lijken daar wel aan toe.-Sander- schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:38:
Ik zag dat er een outflow was van 80K BTC, dus een flinke pump zou nabij kunnen zijn.
Zodra bnb op 330 staat krijgt iedereen zijn bnb terug hoorde ik net.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 07-04-2021 12:43 ]
Dump is voorbij als de bnb muntjes vrijgegeven worden. Haha nooit meer.
Zero.
Weer iets bijgeleerd, bedankt!Nnoitra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:36:
[...]
Diekun je gewoon terug krijgen; Als het je niet aanstaat, reageer gewoon niet?
En maak gewoon een Topic Report aan, je bent geen modje
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Je kan pas vanaf 15:00 (NL tijd) TKO traden op Binance._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:26:
[...]
Geen idee wanneer. Ik hoop voor 13:00 uur nog.
Maar Crypto is ook een belegging.PWM schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:11:
[...]
Er zijn meer opties dan Spaarrekeningen en Crypto he.
Dit is mijn 5 jaars rendement op de beleggingsrekening
[Afbeelding]
Hoef ik niks voor te doen
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ben wel benieuwd hoe ver Bnb nog zakt, zitten nu op 375,-
Als je kijkt hoe ver we gestegen zijn de afgelopen dagen denk ik wel dat het alle kanten op kan.
Als je kijkt hoe ver we gestegen zijn de afgelopen dagen denk ik wel dat het alle kanten op kan.
Ik denk 330 - 340.Tito129 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:50:
Ze staan in je wallet! Sell the low people!!
Zero.
Hier nog niet, gaat dus in batches ook.Pelox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:51:
Ze staan in je wallet! Sell the low people!!
Hangt ook een beetje van de broek poeperitus van btc af.Tito129 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:50:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7lcWHHWCSwWBhXoxkVsvxqia.jpg?f=user_large)
Beetje kansloos zonder tekst..
Wat bedoel je?
Welk punt wil je maken?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
** Graag de volgende keer een topicreport aanmaken **
[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 07-04-2021 19:27 ]
https://opensea.io/seaart
BTC onder de 57k ook, gaat hard naar beneden
nothing stops this train
Terug naar de 6 cent. Voortaan beter de nu.nl comments lezen.
https://uitspraken.rechts...2021:2968&showbutton=true
Rechter onderschrijft zorgen/twijfels Bitonic en geeft DNB opdracht haar positie goed te motiveren in bezwaarfase.
Rechter onderschrijft zorgen/twijfels Bitonic en geeft DNB opdracht haar positie goed te motiveren in bezwaarfase.
Heb BNB eindelijk terug en heb het kunnen verkopen. Nu is alleen de vraag wat een goede inkoop moment is...
https://bitonic.nl/news/2...ept-dnb-op-eis-te-herzienQunix schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:54:
https://uitspraken.rechts...2021:2968&showbutton=true
Straks als hij weer hoger staat_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:56:
Heb BNB eindelijk terug en heb het kunnen verkopen. Nu is alleen de vraag wat eenoede inkoop moment is...

Toen jij het verkocht waarschijnlijk._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:56:
Heb BNB eindelijk terug en heb het kunnen verkopen. Nu is alleen de vraag wat een goede inkoop moment is...
Zero.
60% in fiat nu
dump bnb en dump btc = heerlijke korting voor zo straks
dump bnb en dump btc = heerlijke korting voor zo straks
[ Voor 68% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2021 13:00 ]
nothing stops this train
Je verlies beperken? Op de 4u chart nog niet helemaal door de MA99. Ik wacht het nog even af. Verwacht zo wel weer een bounce op de 56.5K. Even zien wat het doet, maar middenin de rode candle zet ik meestal niet om naar fiat. Of het moet echt snoeihard omlaag gaan...Kol Nedra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:58:
60% in fiat nu
Je hebt nog gelijk ook als ik het zo zie.

En anders ga ik gewoon voor een andere coin.
Het is in ieder geval geen saaie dag in cryptoland...
Betekenis 'schijnen'enomiss schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:52:
[...]
Die tip over het Tina forum is nog zo slecht niet. Vrouwen schijnen beter te kunnen beleggen?
Eens dus.(bedrieglijk) voorkomen: de schijn tegen zich hebben; in schijn niet in werkelijkheid; schone schijn iets dat mooi lijkt maar het niet is
Maken we met onze TKO alles weer goed vandaag.. of is het een echte TKO?
Zero.
PWM schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:06:
Zo, dat was de dip weer. Op naar de maan.

U dont get it?jack zomer schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
Wat bedoel je?
Welk punt wil je maken?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
lager wat ie nu geraakt heeft zou ie denk ik niet gaan, kun je goed zijn bij ada support
of misschien toch nog naar de 1.17
of misschien toch nog naar de 1.17
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2021 13:11 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Nou het is wel echt zo.
Mijn vrouw belegde ook jarenlang zeer succesvol. Maar uiteindelijk ben ik het zelf gaan doen. Iets minder accuraat, iets meer risico. En allemaal net wat minder netjes.
Maar ik hou er gewoon van om te weten wat ik op mijn brood heb voor ik naar het werk ga.
Hij bedoelt dat dit het was en dat de bearmarket nu komt..jack zomer schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
Wat bedoel je?
Welk punt wil je maken?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
40 dollar lager alle BNB weer terug
Jullie zijn allemaal nog veel te positief dat het allemaal wel weer goed komt
de koers moet sowieso zakken tot het punt dat je daaraan gaat twijfelen.
Ik twijfelde 1500 usd geleden al om een fluf te verkopen, niet gedaan. Nu heb ik het idee dat ik te laat ben
Meh, bijkopen op 55k en 52k.
Ik twijfelde 1500 usd geleden al om een fluf te verkopen, niet gedaan. Nu heb ik het idee dat ik te laat ben
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ze maken heel die launchpad wel aantrekkelijk voor de volgende keer
Zero.
Totaal Kansloos OfzoPelox schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:06:
Maken we met onze TKO alles weer goed vandaag.. of is het een echte TKO?
Technical Knock Out gok ik.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb geen spijt dat ik uit BNB ben. Het oogt onstabiel en heb al een aardige winst.
Wat betreft TKO: We hebben gewoon te weinig tokens gekregen door de drukte. Ik verwacht er niet veel van...
Wat betreft TKO: We hebben gewoon te weinig tokens gekregen door de drukte. Ik verwacht er niet veel van...
[ Voor 38% gewijzigd door _Gast_ op 07-04-2021 13:20 ]
Er is zelfs een boek over..Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:04:
[...]
![]()
Ik zeg niks. Ik kop deze niet in. Ik doe het niet. Ik hou me in...
https://www.bol.com/nl/f/...n-beter/9200000125167001/
Instabiel?_Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:17:
Ik heb geen spijt dat ik uit BNB ben. Het is oogt onstabiel en heb al een aardige winst.
/f/image/3x3qaPy6Y5a7dRai3GL0T0hp.png?f=fotoalbum_large)
Ik mis mn pundi.....
9 april om 13.00 kan ik weer losgaan (bitvavo)
9 april om 13.00 kan ik weer losgaan (bitvavo)
Dat kan je van alle crypto wel zeggen dan._Gast_ schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:17:
Ik heb geen spijt dat ik uit BNB ben. Het is oogt onstabiel en heb al een aardige winst.
ada stabieler dan BTC
nothing stops this train
Ik begrijp er maar weinig van. Wat heeft nou die ADA stijging veroorzaakt? Nu 'gewoon' weer op hetzelfde punt als gisteren. Al met al vind ik het maar tegenvallen wat ADA doet de laatste tijd. Hypecoin.
Ik op feestjes.Verwijderd schreef op woensdag 7 april 2021 @ 11:59:
Nu alleen nog even deze wonderbaarlijke slimme technologie beschikbaar stellen voor de mensen die al moeite hebben met het onthouden van hun pincode.
'Kan ik niet gewoon betalen met een briefje van 50 dan?'
'Nee haha, je moet ff je BNB in de launchpool staken zodat je de tokens kunt farmen, maar als dat niet genoeg rendement geeft om hype dalingen op te vangen zou ik het toch via Trust op de smartchain zetten en swappen naar pancake of beefy. Want anders zit je gewoon te klungelen en loop je eigenlijk een soort je Annual Percentage Yield compound te verbrassen weetje, en dat is toch zonde.'
'Ah, ok.'
Daarna sta ik meestal in mijn eentje in een hoekje te genieten...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja ok het is geen Safemoon, maar toch verwacht ik wel een behoorlijke daling in de komende dagen.
Ach als iedereen verwacht dat het een lineaire stijgende lijn is zonder pieken en dalen is ook niet realistisch.
Iets met als je geschoren wordt moet je stilzitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 07-04-2021 13:27 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Mwoah, er zitten best grote buy-walls op 56,5k en 56,2k, ik zie m daar niet doorheen gaan vandaag.Richh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:14:
Jullie zijn allemaal nog veel te positief dat het allemaal wel weer goed komtde koers moet sowieso zakken tot het punt dat je daaraan gaat twijfelen.
En we gaan weer down.
Hypecoin? Serieus?Rayaxi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:21:
Ik begrijp er maar weinig van. Wat heeft nou die ADA stijging veroorzaakt? Nu 'gewoon' weer op hetzelfde punt als gisteren. Al met al vind ik het maar tegenvallen wat ADA doet de laatste tijd. Hypecoin.
Lees dit.
https://www.cryptoglobe.c...dot-to-350-and-ada-to-20/
Mooi kunnen we het ritje omhoog nog een keer pakkenknakworst schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:26:
En we gaan weer down.
Volgens mij dat verhaal over Cardano + Ethiopië.Rayaxi schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:21:
Zelden zo snel ongelijk gekregen.Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:25:
[...]
Mwoah, er zitten best grote buy-walls op 56,5k en 56,2k, ik zie m daar niet doorheen gaan vandaag.
Duurde een paar secondeGlenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:25:
[...]
Mwoah, er zitten best grote buy-walls op 56,5k en 56,2k, ik zie m daar niet doorheen gaan vandaag.

Yes, en nog wat memes recyclen zoals 56k.jorwas schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:26:
[...]
Mooi kunnen we het ritje omhoog nog een keer pakken
DOWN met hoofdlettersknakworst schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:26:
En we gaan weer down.
Buying dips wordt nu eerder buying all time lows
GTST real life hier
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Geen fiat om hier van te profiteren mehhhh
Gelukkig hebben sommige mensen hier 20+ shitcoins, toch lekkere risicospreiding zo

Hmmm, zou Amerika wakker zijn en dit mede veroorzaken, of worden ze straks wakker en gaan ze dan keihard panicsellen en/of dip kopen?
Auw auw auw...
Kijk KSM eens gaan.
Uiteraard net op een dag dat ik geen tijd heb om te handelen.
Kijk KSM eens gaan.
Uiteraard net op een dag dat ik geen tijd heb om te handelen.
[ Voor 90% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-04-2021 13:36 ]
Kleinste verschil met USA is 5 uur dacht ik. Dus half 9 Sochtends. Kan best zijn dat zij het veroorzakenGlenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:34:
Hmmm, zou Amerika wakker zijn en dit mede veroorzaken, of worden ze straks wakker en gaan ze dan keihard panicsellen en/of dip kopen?
HODL for life
Dat hele "Zijn ze daar al wakker" ding is pure bsGlenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:34:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
nou dat wordt vanavond een blik bonen opentrekken voor avondeten

nothing stops this train
Of een blik spaargeld je GAK te verlagen ?Kol Nedra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:38:
Met een snee droog brood; toch nog wat luxeKol Nedra schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:38:
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Of het zijn hun stoplosses die nu afgaan en men straks denkt: kopeh kopeh kopehGlenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:34:
Gewoon teleurgesteld, omdat ik er júist zoveel van verwacht en goed ingelezen ben. Ergens hoop ik gewoon dat het waargemaakt wordt, maar misschien moet ik geduld hebbenHoppyF schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:26:
[...]
Hypecoin? Serieus?![]()
Lees dit.
https://www.cryptoglobe.c...dot-to-350-and-ada-to-20/
Mooie bounce op 55.8k was dat...Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 april 2021 @ 13:25:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
:fill(white):strip_exif()/f/image/YWrpeVlvsvScMj8Nol35bWgk.png?f=user_large)
Grote sell wall op binance
EDIT: And it's gone
[ Voor 5% gewijzigd door keinless op 07-04-2021 13:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!