[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-09 22:17
Morgen sushi announcements :) geen idee of dit iets gaat doen voor de waarde.
Maar gezien de relatief lage stand t.o.v andere coins ga ik er vast inzitten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Bnb, jaja dikke BNB!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-09 13:04
0re0 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:47:
Vorige week ook een flufje van gekocht. Benieuwd wat het gaat brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik geloof helemaal niet dat het nog eens dusdanig in elkaar klapt.

Dit gaat enkel gebeuren wanneer de politiek crypto gaat verbieden, of wanneer er vanuit de oude financiële hoek een counter komt. Dit is mijn enige 'angst'.

Er is al dusdanig veel tractie, serieuze bedrijven raken betrokken, grote banken zijn er mee bezig. Er beginnen gebruiksvriendelijke oplossingen en toepassingen te komen.

Ik snap ook niet dat mensen geloven in voorspellingen als S2F die gebaseerd zijn op een onvolwassen verleden. De dynamiek verandert 100% zodra een systeem volwassenen wordt.

Daarnaast heeft S2F natuurlijk nooit rekening gehouden met Corona, wat crypto alleen maar zal stimuleren.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 06-04-2021 11:50 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:48:

Dit gaat enkel gebeuren wanneer de politiek crypto gaat verbieden, of wanneer er vanuit de oude financiële hoek een counter komt. Dit is mijn enige 'angst'.

Er is al dusdanig veel tractie, serieuze bedrijven raken betrokken, grote banken zijn er mee beizg. Er beginnen gebruiksvriendelijke oplossingen en toepassingen te komen.

Ik snap ook niet dat mensen geloven in voorspellingen als S2F die gebaseerd zijn op een onvolwassen verleden. De dynamiek verandert 100% zodra een systeem volwassenen wordt.

Daarnaast heeft S2F natuurlijk nooit rekening gehouden met Corona, wat crypto alleen maar zal stimuleren.
Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
IOTA heeft de afgelopen dagen ook weer een leuk sprongetje gemaakt, graag terug naar de tijd dat ze meerdere dollars per stuk waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-09 14:44
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:42:
[...]

Ik denk dat die lockdowns een blijvend effect hebben - ik ben daar zelf wel een voorbeeld van: alles wat ik nu heb geleerd over crypto, en wat ik ermee heb gedaan, had ik nooit gedaan zonder de lockdown. Dan had ik overigens wel gewoon wat BTC en ETH gehad, maar niet de kennis en interesse die ik nu heb. Dat gaat ook niet in een keer weg als de lockdown wordt opgeheven, en het is ook niet dat ik m'n pf leeg ga schudden om op vakantie te gaan.

En ik ben wel jaloers op je langetermijnbril. Want enerzijds bekruipt me de angst dat het toch niet goed kan blijven gaan, anderzijds moet ik vaak aan @Gelukszoekr denken die als ik het me goed herinner compleet redelijk bij 10x uitstapt bij shitcoin x en dan een half jaar later miljonair had kunnen zijn omdat het nog eens een keer x20 ging. KortetermijnGlenn denkt vaak: als de cryptomarkt de komende 9 maanden doet wat hij de afgelopen 3 heeft gedaan...
Jij en ik misschien wel. Maar de gemiddelde bouwvakker die nu ook in crypto zit voor de quick cash niet.
Volgens mij is er nog nét te weinig adoptie om er voor te zorgen dat IEDEREEN gewoon alles in crypto laat zitten. We zijn er bijna maar nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Jelmer93 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:50:
IOTA heeft de afgelopen dagen ook weer een leuk sprongetje gemaakt, graag terug naar de tijd dat ze meerdere dollars per stuk waren!
Ik wilde vorige week nog instappen en daarna eigenlijk deze ochtend, 2x gemist :) Laat hem nu maar gaan denk ik.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47

Er is al dusdanig veel tractie, serieuze bedrijven raken betrokken, grote banken zijn er mee bezig. Er beginnen gebruiksvriendelijke oplossingen en toepassingen te komen.

Ja of het wordt kapot gereguleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Wo Ve schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:52:
[...]

Die mannen hebben het voorlopig te druk met het managen van deze 'crisis'. Daarna moeten ze weer volop aan de bak om stemmen te ronselen en postjes veilig te stellen. Dat zal wel nog even duren imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09:17
FSC_87 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:48:
[...]

Vorige week ook een flufje van gekocht. Benieuwd wat het gaat brengen
Yes boysssss zit er met 25% van mijn pf in nu O-)

Scheißemünze

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
Wo Ve schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:52:
[...]

Ik vind zaken als KYC daarom niet verkeerd. Crypto land moet het imago van witwassen en onzuivere transacties van zich af weten te schudden. Want dat zal een rede zijn om het in de toekomst kapot te reguleren. Daarom moet cryotoland mijns inziens vol inzetten om dit image van zich af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
Tabacca schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:55:
[...]

Yes boysssss zit er met 25% van mijn pf in nu O-)
Niet boos worden als het morgen inzakt het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:56
Dacuuu schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 07:44:
Xrp raket! Mooi om te zien. Ben benieuwd wat de vooruitgang is van de rechtzaak vandaag.
Bedankt nog voor de tip. Beetje in geinvesteerd en rond de dollar verkocht _/-\o_
Het is geen groot bedrag, maar toch weer wat erbij. Met een paar keer 10% kom je er ook ipv 1x 100 % O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BootjeVaren schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:51:
[...]

Jij en ik misschien wel. Maar de gemiddelde bouwvakker die nu ook in crypto zit voor de quick cash niet.
Volgens mij is er nog nét te weinig adoptie om er voor te zorgen dat IEDEREEN gewoon alles in crypto laat zitten. We zijn er bijna maar nog niet helemaal.
Daar zou je gelijk in kunnen hebben, ik weet het echt niet, het zou ook kunnen dat we nét aan de goede kant zitten. Ik zie in m'n omgeving veel mensen - waarschijnlijk moet je ze late early adopters noemen - die een deel van hun spaargeld in crypto stoppen omdat het op de bank niks oplevert. Niet het soort mensen dat shitcoins farmt in DeFi of op de launchpad van Binance, maar mensen die iig meer dan twee keer modaal verdienen. Het lijkt me dat als die als een olievlek een deel van hun spaargeld in crypto stoppen èn flink wat grote bedrijven hun liquide dollars er in stoppen je nét zoveel adoptie hebt dat er niet zo'n crash als in 2018 meer zal komen. Maar goed, de tijd zal het leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:48
XRP inmiddels weer door de $ 1,- op Binance :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:56:
[...]

Ik vind zaken als KYC daarom niet verkeerd. Crypto land moet het imago van witwassen en onzuivere transacties van zich af weten te schudden. Want dat zal een rede zijn om het in de toekomst kapot te reguleren. Daarom moet cryotoland mijns inziens vol inzetten om dit image van zich af te schudden.
Ik denk dat dat moeilijk is, het is gewoon het nadeel van een van de voordelen :)
Overheden hebben geen invloed en daardoor wordt het voor criminele zaken gebruikt soms.
Het oneerlijke is dat voor Fiat precies hetzelfde geld als het cash betreft....
ik bedoel je zou eens moeten inzoomen op alle criminele activiteiten die er wel niet met euros of dollars gedaan worden :) hele films zijn ervan gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:59:
[...]

Daar zou je gelijk in kunnen hebben, ik weet het echt niet, het zou ook kunnen dat we nét aan de goede kant zitten. Ik zie in m'n omgeving veel mensen - waarschijnlijk moet je ze late early adopters noemen - die een deel van hun spaargeld in crypto stoppen omdat het op de bank niks oplevert. Niet het soort mensen dat shitcoins farmt in DeFi of op de launchpad van Binance, maar mensen die iig meer dan twee keer modaal verdienen. Het lijkt me dat als die als een olievlek een deel van hun spaargeld in crypto stoppen èn flink wat grote bedrijven hun liquide dollars er in stoppen je nét zoveel adoptie hebt dat er niet zo'n crash als in 2018 meer zal komen. Maar goed, de tijd zal het leren.
Ik gooi het weer op Henk en Ingrid want wil niet negatief praten over bouwvakkers. Maar ik denk dus dat leken, in welke laag van de bevolking dan ook, over het algemeen in de bekende coins investeren zoals Bitcoin en Etheream. Ik denk dat het vooral de nerds zijn zoals wij die de altcoins induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:59:
[...]

En als ze na de lockdown een mooie reis willen doen met de liquide middelen die ze er toen instopten? Dit is overigens geen kritiek of 'mijn-mening-is-best' post. Ik speel hier gewoon even advocaat van de duivel met wat ik de laatste maanden heb gezien en gehoord van mensen die wss niet eens paypal hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 09:17
0re0 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:56:
[...]

Niet boos worden als het morgen inzakt het :D
Je moet soms bereid zijn om wat extra risico te nemen in mijn ogen, overigens heeft hij niet veel laten zien afgelopen periode dus de kans dat hij verder zakt acht ik niet heel groot met nieuwe announcements.

Scheißemünze

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

De markt is gewoon lekker aan het bubbelen en gaat ook weer corrigeren. Daar kun je vergif op innemen. Niet of, maar wanneer.

Vanaf morgen of vanaf 10× nu?

Dat is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:32
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:03:
[...]

Ik gooi het weer op Henk en Ingrid want wil niet negatief praten over bouwvakkers. Maar ik denk dus dat leken, in welke laag van de bevolking dan ook, over het algemeen in de bekende coins investeren zoals Bitcoin en Etheream. Ik denk dat het vooral de nerds zijn zoals wij die de altcoins induiken.
Ik denk dat een heleboel mensen, zoals wij, getriggerd zijn door Bitcoin, maar daarna gaan shoppen op cmc.

Helemaal nu in een bullmarkt heeft dat een behoorlijk sneeuwbal effect als blijkt dat jouw investering in no-time verdubbeld. Wanneer het sentiment omslaat dan zijn de meeste investeerders ook snel weer op zoek naar de uitgang met eenzelfde sneeuwbal de andere kant op :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

kevinvi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:17:
[...]
Mijn bot heeft net een mooie deal gesloten zag ik :*)
Mijn bot heeft allemaal dingen gekocht die dalen. Ik blijf maar met die settings rommelen. Heb jij ook ook QFL als indicator?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Laatst online: 19-09 16:23
0re0 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 11:47:
Ik had al wat sushi maar heb net mijn BTT maar verkocht (ging hard zakken) en extra sushi gehaald.
Ben benieuwd hoeveel winst hier uit komt morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:05:
De markt is gewoon lekker aan het bubbelen en gaat ook weer corrigeren. Daar kun je vergif op innemen. Niet of, maar wanneer.

Dat is de vraag.
Nu grote bedrijven betrokken raken kan het zomaar zijn dat ze als reddende engel functioneren en een flink bedrag erin pompen zodra het in elkaar drijgt te klappen. Correctie op correctie. :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:07:
[...]

Ik denk dat een heleboel mensen, zoals wij, getriggerd zijn door Bitcoin, maar daarna gaan shoppen op cmc.

Helemaal nu in een bullmarkt heeft dat een behoorlijk sneeuwbal effect als blijkt dat jouw investering in no-time verdubbeld. Wanneer het sentiment omslaat dan zijn de meeste investeerders ook snel weer op zoek naar de uitgang met eenzelfde sneeuwbal de andere kant op :P
Precies.

'Zo, eindelijk Bitcoin en Ethereum in mijn bezit. Nu eens kijken hoe ik het... Huh? Wat is dit voor token? 284,6% in 24 uur??!!'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLW6GTySjMgBxjY24jgC5JZwhjg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tjIa3R1ZC6KG0PlMj1zRsVJI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinvi
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-01 18:35
bek schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:08:
[...]

Mijn bot heeft allemaal dingen gekocht die dalen. Ik blijf maar met die settings rommelen. Heb jij ook ook QFL als indicator?
Nee, ik heb voor nu gekozen om alleen op trading view en rsi te laten traden met een aantal settings als safety/bodem grens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:49

Darrell

Fiat moonboy

Woei.
Gister neo omgezet in ksm. Neo naar de maan.
Vanochtend positie ksm grotendeels afgebouwd. Ksm naar de maan.

Zal ik jullie voortaan op de hoogte brengen als ik iets van de hand doe?
Ffs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Die -80% komt er gewoon hoor. Alle rationalisaties als volwassen markt en corona ten spijt. Het Titanic-gevoel ("onzinkbaar") dat sommigen bekruipt is juist een alarmbel dat de bomen niet tot in de hemel groeien. Op het moment dat er genoeg believers zijn dat 'het deze keer anders is' en de markt niet meer zal inzakken, dan wordt de beer losgelaten.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Laatst online: 15-09 18:32
Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:05:

Dat is de vraag.
Is het niet vermoeiend een soortgelijk bericht nu voor de 100ste keer te plaatsen? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinvi
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-01 18:35
Darrell schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:12:
Woei.

Ffs.
Graag! Vanmiddag ga ik m'n volledige positie bitcoin verkopen, dus ik verwacht dat het daarna naar de 71k dollars gaat! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
  • Laatst online: 21-01 23:38
TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:12:
[...]
Die -80% komt er gewoon hoor. Alle rationalisaties als volwassen markt en corona ten spijt. Het Titanic-gevoel ("onzinkbaar") dat sommigen bekruipt is juist een alarmbel dat de bomen niet tot in de hemel groeien. Op het moment dat er genoeg believers zijn dat 'het deze keer anders is' en de markt niet meer zal inzakken, dan wordt de beer losgelaten.
Hmm.. ik denk wel dat we nog een keer door de helft gaan ongeveer, maar zie echt geen 80%-90% daling meer gebeuren. Maar is natuurlijk koffiedik kijken. We gaan het zien, hopelijk mogen we nog een tijdje genieten van overwegend groen. Ik bedoel, het is lente..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

peterhhh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:12:
[...]

Is het niet vermoeiend een soortgelijk bericht nu voor de 100ste keer te plaatsen? 8)
Nee hoor. Als het helpt nieuwe mensen de voetjes op de grond te houden, voorkomt dat ze over enthousiast veel te veel geld erin drukken en een zware correctie als donderslag bij heldere hemel komt, doe ik het met liefde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:09:
[...]
Nu grote bedrijven betrokken raken kan het zomaar zijn dat ze als reddende engel functioneren en een flink bedrag erin pompen zodra het in elkaar drijgt te klappen. Correctie op correctie. :)
"We" hopen er inderdaad op dat in elk geval Bitcoin kan rekenen op wat zakelijke steun in moeilijke tijden.
Voor de rest van de coins is dit nog niet van toepassing. Maar worden wel gedragen door Bitcoin... Dus ja, zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BootjeVaren schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:04:
[...]

En als ze na de lockdown een mooie reis willen doen met de liquide middelen die ze er toen instopten? Dit is overigens geen kritiek of 'mijn-mening-is-best' post. Ik speel hier gewoon even advocaat van de duivel met wat ik de laatste maanden heb gezien en gehoord van mensen die wss niet eens paypal hebben 8)7
Ik heb niet eens paypal! Ik vind het een waardeloos product.
Maar eh, het soort mensen waar ik heb over heb kan een mooie reis gewoon doen van wat ze dan nog op de betaalrekening hebben staan. Kijk, als het volgende maand keihard naar beneden dondert rennen deze mensen waarschijnlijk net zo snel weer weg, maar ik zie in m'n eigen omgeving veel nieuwe mensen die het vooral als langetermijninvestering zien. En het trouwens allemaal niet echt goed begrijpen, dat is ook weer zo.

@enomiss Dat zou je denken, en dit is puur anekdotisch, maar m'n zus is vorige maand tot mijn verbazing eens in crypto gestapt. Haar eerste aankoop was ETH en OMG network. Je hebt dus gewoon noobs die met shitcoins beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:47
Woei.

Ffs.
En heb je al een conclusie hier uit getrokken?

ik zie hem al wel namenlijk :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik denk niet dat de markt zoveel volwassen is geworden de afgelopen 4 jaar dat het werkelijk anders zal gaan.
Die -85% komt vanzelf. Dus lekker fiat sparen en over 3 jaar grof instappen :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
[...]
Idd. Juist omdat men nu in euforie het gevoel krijgt dat het deze keer anders zal gaan, zal de paniek des te groter zijn wanneer BTC flink capituleert. Een beetje zoals een onverwachte klap die harder aankomt als je je dekking laat zakken.

Ik ben in voorbereiding hierop ook al met kleinere bedragen aan het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
bek schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:08:
Daarom dat simpele bots niet goed werken. Die blijven gewoon bijkopen tijdens een (al dan niet tijdelijke) bearmove. En in een uptrend lopen ze achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:14
Over de vraag of Bitcoin in elkaar stort als het gereguleerd gaat worden: het wordt in een heleboel landen al gereguleerd. Het is nog niet overal in de wereld zo en ik zie China nog wel harder optreden maar Europa heeft een leidende rol en de VS en Canada zie ik ook niet zo snel een verbod invoeren.

Hier een lijstje: link

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
Woei.

Ffs.
Ons op de hoogte brengen mag altijd, maar iets minder coinhoppen heb je meer aan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
[...]
Veel experts spreken erover op deze manier. Maar zo wordt het natuurlijk een self fulfilling prophecy.

Als je zelf hoopt dat het wat wordt, doe dan niet mee aan het verspreiden van dit soort doem scenario's. Dat het 1x gebeurd is wil nog niet zeggen dat het een patroon is. Iedereen weet dat beleggen risico's met zich meebrengt, maar dit soort voorspellingen zijn nergens op gebaseerd. Er zijn de laatste tijd enkel méér signalen van tractie en adoptie. Pas als dat verandert snijdt het hout om over dit soort scenario's na te denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Antifon schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:18:
[...]

Idd. Juist omdat men nu in euforie het gevoel krijgt dat het deze keer anders zal gaan, zal de paniek des te groter zijn wanneer BTC flink capituleert. Een beetje zoals een onverwachte klap die harder aankomt als je je dekking laat zakken.

Ik ben in voorbereiding hierop ook al met kleinere bedragen aan het spelen.
Jouw probleem is dat je aan het spelen bent. Serieuze mensen investeren hun geld, maar flink wat figuren gebruikt crypto als alternatief voor het casino.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:21:
[...]

Jouw probleem is dat je aan het spelen bent. Serieuze mensen investeren hun geld, maar flink wat figuren gebruikt crypto als alternatief voor het casino.
Harsh but true.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYQDIxauZ_K4vilZGoA4FzfYf2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ft6k2In0Ms6rlMEGRzo1c4Bg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:16:
[...]

Maar eh, het soort mensen waar ik heb over heb kan een mooie reis gewoon doen van wat ze dan nog op de betaalrekening hebben staan. Kijk, als het volgende maand keihard naar beneden dondert rennen deze mensen waarschijnlijk net zo snel weer weg, maar ik zie in m'n eigen omgeving veel nieuwe mensen die het vooral als langetermijninvestering zien. En het trouwens allemaal niet echt goed begrijpen, dat is ook weer zo.

@enomiss Dat zou je denken, en dit is puur anekdotisch, maar m'n zus is vorige maand tot mijn verbazing eens in crypto gestapt. Haar eerste aankoop was ETH en OMG network. Je hebt dus gewoon noobs die met shitcoins beginnen.
Wat ik bedoel met geen paypal hebben is eerder dat ze geen notie hebben van IT, blockchain.. Ik heb het misschien te simpel willen verwoorden. Geen steen trouwens naar iemand die geen paypal gebruikt, ik heb het ook niet meer. Ik ken gewone werkmensen (wat ik overigens ook ben maar wel rasechte IT'er) zonder bovenstaande kennis die de laatste maanden al hun spaargeld op Binance hebben gezet. Deze zullen er wel als de kippen bij zijn om uit te cashen bij het zien van rode cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
[...]

Hoezo is dat "mijn probleem"? Of überhaupt een probleem. :')

Het lijkt me voor "serieuze mensen" problematischer om de huidige fase van de bullmarkt als een goede entry te zien voor een investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:33
Nielsjuhz schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:08:
[...]

Ik had al wat sushi maar heb net mijn BTT maar verkocht (ging hard zakken) en extra sushi gehaald.
Ben benieuwd hoeveel winst hier uit komt morgen
Sell the news.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Laatst online: 09-02 13:47
kevinvi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:11:
[...]

Nee, ik heb voor nu gekozen om alleen op trading view en rsi te laten traden met een aantal settings als safety/bodem grens.
QFL is een prima strategie, alleen ligt het eraan welke coin pairs en hoeveel risico je ingesteld hebt. Bij mij gaat het allemaal goed, maar ik pak alleen de top 50 pairs.
En schrik er niet van dat het omlaag gaat daar zijn de safety trades voor, juist dan lekker naar beneden dca'en en meestal komt er een kleine bounce back waar je bot van profiteert. Anders kan je altijd nog shorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0re0
Woei.

Ffs.
Waarom blijf je niet gewoon zitten?
Scheelt je een hoop stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:16:
[...]

Ze heeft vast en zeker haar broer wel eens over de een of andere shitcoin horen praten? :P Zodra ze zelf gaan shoppen en prijzen zien dan wordt het riskant inderdaad... Maar als haar verhouding 90/10 is dan heeft ze het misschien nog niet zo slecht gedaan... OMG ken ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:17:
Ik denk niet dat de markt zoveel volwassen is geworden de afgelopen 4 jaar dat het werkelijk anders zal gaan.
Die -85% komt vanzelf. Dus lekker fiat sparen en over 3 jaar grof instappen :Y)
Dat is dus ook mijn plan. Ik twijfel gewoon of ik alles zal proberen uitcashen voor de bearmarket of ik gewoon alles zal hodlen. Het gaat over niet veel en het was in 2018 maar 40€ in BTC waard.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:20:
[...]

Veel experts spreken erover op deze manier. Maar zo wordt het natuurlijk een self fulfilling prophecy.

Als je zelf hoopt dat het wat wordt, doe dan niet mee aan het verspreiden van dit soort doem scenario's. Dat het 1x gebeurd is wil nog niet zeggen dat het een patroon is. Iedereen weet dat beleggen risico's met zich meebrengt, maar dit soort voorspellingen zijn nergens op gebaseerd. Er zijn de laatste tijd enkel méér signalen van tractie en adoptie. Pas als dat verandert snijdt het hout om over dit soort scenario's na te denken.
Dit is niet 1x gebeurd. Dit is na iedere halving bubble top gebeurd.

Waarom zou het dit keer anders gaan?

Omdat Elon Musk met zijn memestock playmobiel auto bedrijfje in heeft gekocht?

Juist voor nieuwkomers is het belangrijk om bewust te zijn dat hun inkoop -90% kan gaan.

Realiseren zij zich dat? Zijn ze bereidt om dat te hodlen? Hebben ze BTC of CHZ?

Allemaal dingen waarom herhalen belangrijk is.

We hebben hier in 2018 heel wat verdrietige mensen langs zien komen die met iets teveel geld in waren gestapt en qua spaardoelen 5 jaar terug in de tijd zijn gestampt door shitcoins.

Toen kon de koek ook niet op en was het ook de globale adoptie run.

Prima als jouw mening daarvan verschilt, maar sleep anderen niet mee in je onrealistische crypto gold rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:20:
[...]

Als je zelf hoopt dat het wat wordt, doe dan niet mee aan het verspreiden van dit soort doem scenario's. Dat het 1x gebeurd is wil nog niet zeggen dat het een patroon is. Iedereen weet dat beleggen risico's met zich meebrengt, maar dit soort voorspellingen zijn nergens op gebaseerd.
Het is al 4 of 5x eerder gebeurd bij BTC. Ook in andere markten gebeurt het regelmatig. Dat heeft niks met self fulfilling prophecy te maken. Een appel valt ook niet op de grond omdat wij verwachten dat ie op de grond zal vallen :')

Je bent wel erg stellig in je analyse; ik zou je aanraden om je beter in te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 09:49

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:17:
[...]

En heb je al een conclusie hier uit getrokken?

ik zie hem al wel namenlijk :)
HODL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
peterhhh schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:12:
[...]

Ik zit hier zelf nog niet lang. Maar ik kan me inbeelden dat de posts van Jaapio in een bear market zeer welkom zijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:28:
[...]

Het is al 4 of 5x eerder gebeurd bij BTC. Ook in andere markten gebeurt het regelmatig. Dat heeft niks met self fulfilling prophecy te maken. Een appel valt ook niet op de grond omdat wij verwachten dat ie op de grond zal vallen :')

Je bent wel erg stellig in je analyse; ik zou je aanraden om je beter in te lezen ;)
Dit is dezelfde gast die vorige week beweerde dat één of andere shitcoin moon ging gebaseerd op "gevoel" en toen mensen hierover vielen was zijn antwoord dat hij slechts een maand in crypto zat.

:z 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23

DatraxZ

TrueCrypts Everything

Count me in , too !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Jouw probleem is dat je aan het spelen bent. Serieuze mensen investeren hun geld
Serieuze mensen investeren geen geld in een hypervolatiele markt als BTC. Die twee woorden in één zin gebruiken vind ik behoorlijk grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
Woei.

Ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 21-09 11:50
Kan iemand mij vertellen wat er morgen gepland zou staan voor SUSHI, ik krijg het een en ander mee op telegram maar kan inhoudelijk nergens info vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oli4-
  • Laatst online: 06-07 12:28
TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:31:
[...]

Serieuze mensen investeren geen geld in een hypervolatiele markt als BTC. Die twee woorden in één zin gebruiken vind ik behoorlijk grappig.
Waarom niet? Als je goed je onderzoek doet en een mooie strategie/ plan hebt biedt deze markt toch juist kansen?

[ Voor 4% gewijzigd door Oli4- op 06-04-2021 12:33 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Beste jongen en meisjes,
hodlers en traders,
rovers en bandieten,

Deze bullrun duurt nog tot augustus 2022. Geen parabolische maar babarolische stijgingen gegarandeerd.
Tegen die tijd is:
- Corona verdwenen en Corona bier hip;
- Xrp RIP;
- DOT ontploft;
- DOGE weer afgestoft;
- KSM naar de maan gevlogen;
- ETH van vitaal belang;
- ADA nog steeds een belofte;
- BTC still Emperor
- Ali Baba 40, en heeft hij geen rovers meer nodig.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
StevenzeN schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:31:
Dit is dezelfde gast die vorige week beweerde dat één of andere shitcoin moon ging gebaseerd op "gevoel" en toen mensen hierover vielen was zijn antwoord dat hij slechts een maand in crypto zat.

Ja, je hebt gelijk. Deze discussie heeft weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:28:
[...]

Echt niet alle keren even heftig.
En als je de grafiek op LOG zet zie je dat het verloop steeds natuurlijker wordt.
Self fulfilling prophecy is wel degelijk een fenomeen in de economie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:33
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:33:
Beste jongen en meisjes,
hodlers en traders,
rovers en bandieten,

Deze bullrun duurt nog tot augustus 2022. Geen parabolische maar babarolische stijgingen gegarandeerd.
Tegen die tijd is:
- Corona verdwenen en Corona bier hip;
- Xrp RIP;
- DOT ontploft;
- DOGE weer afgestoft;
- KSM naar de maan gevlogen;
- ETH van vitaal belang;
- ADA nog steeds een belofte;
- BTC still Emperor
- Ali Baba 40, en heeft hij geen rovers meer nodig.
DEAL

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Oli4- schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:32:
Waarom niet? Als je goed je onderzoek doet en een mooie strategie/ plan hebt biedt deze markt toch juist kansen?
Voor speculanten. Niet voor investeerders. Hoe kan je jezelf nu een investeerder noemen als het product waarin je investeert op gebakken lucht en hype gebaseerd is en zowel -80% als +800% kan doen? Maar goed, jullie hanteren mss een andere definitie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Verwijderd schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:26:
[...]

Dit is niet 1x gebeurd. Dit is na iedere halving bubble top gebeurd.

Waarom zou het dit keer anders gaan?

Omdat Elon Musk met zijn memestock playmobiel auto bedrijfje in heeft gekocht?

Juist voor nieuwkomers is het belangrijk om bewust te zijn dat hun inkoop -90% kan gaan.

Realiseren zij zich dat? Zijn ze bereidt om dat te hodlen? Hebben ze BTC of CHZ?

Allemaal dingen waarom herhalen belangrijk is.

We hebben hier in 2018 heel wat verdrietige mensen langs zien komen die met iets teveel geld in waren gestapt en qua spaardoelen 5 jaar terug in de tijd zijn gestampt door shitcoins.

Toen kon de koek ook niet op en was het ook de globale adoptie run.

Prima als jouw mening daarvan verschilt, maar sleep anderen niet mee in je onrealistische crypto gold rush.
Dank voor deze realistische post. Ik denk overigens dat te laat instappen meer mensen arm dan rijk maakt.
Wie heeft de volgende halving al in zijn agenda aangeduid? :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Nou, iemand heeft TLM ontdekt en koopt alle BNB op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 09:56
Investeren klinkt IMHO ook meer als langere termijn :+ das met daytraden in shitcoins sowieso niet echt aan de orde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je BNB staked voor bijv. nu LTM op Binance dan verdwijnt de waarde van die BNB ook uit je PF.

Wordt er dan naar de waarde van je BNB gekeken of naar het aantal BNB dat je erin hebt zitten?

Gaan de BNB’s die je gestaked hebt wel mee met de koers? Als je ze eruithaalt, haal je ze eruit tegen de dan geldende koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waar kan je in Binance de voortgang van de VIP levels volgen? Ik zie wel de regels, maar niet je huidige percentage/bedrag naar dat doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
readytoflow schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:40:
Als je BNB staked voor bijv. nu LTM op Binance dan verdwijnt de waarde van die BNB ook uit je PF.

Wordt er dan naar de waarde van je BNB gekeken of naar het aantal BNB dat je erin hebt zitten?

Gaan de BNB’s die je gestaked hebt wel mee met de koers? Als je ze eruithaalt, haal je ze eruit tegen de dan geldende koers?
Het zijn gewoon net euro's. 1 BNB is en blijft 1 BNB.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:36:
[...]

Voor speculanten. Niet voor investeerders. Hoe kan je jezelf nu een investeerder noemen als het product waarin je investeert op gebakken lucht en hype gebaseerd is en zowel -80% als +800% kan doen? Maar goed, jullie hanteren mss een andere definitie ;)
De wereld verandert. Blockchain gaat niet meer weg en zal zeker een grote(re) rol spelen in onze toekomst. Maar goed, los daarvan zie ik niet veel verschillen met de traditionele markt. Of ga jij mij vertellen dat de huidige prijs van bijv Tesla ($691) puur gebaseerd is op de huidige situatie en waarde van het bedrijf? Of zijn mensen toch aan het speculeren en is het zoveel waard omdat er een bepaald sentiment is ontstaan?

Zelfs als je niet naar aandelen/ tokens handelen kijkt als investeren zou je nog kunnen zeggen dat investeren in blockchain een slimme zet is. Zo heb ik geinvesteerd in een stake pool (een tweede staat op de planning voor een andere token). Laat ik je vertellen dat ik er geen moment spijt van heb als investeerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
StevenzeN schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:31:
[...]

En hoe vaak zitten zogenaamde experts ernaast met hun TA of hoe vaak zit een willekeurige professor ernaast als het om economische voorspellingen gaat? Constant. :')

Dit geneuzel dat Bitcoin een bepaald patroon moet volgen is een self fulfilling prophecy.

Als je bang bent voor een bear market, dan zit je sowieso met teveel geld erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Net even de URL gecheckt want ik dacht op Reddit te zitten met al de hopium die ik hier de laatste posts heb gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:45

StrongArmLance

Endless flow

Tegen strategie in maar weer een keer de inleg uit PHB gehaald rond de 60 sats en dit in EPS gestopt. Maar die lijkt nog niet helemaal klaar met dalen. Verder lijkt het wederom een mooie groene dag te worden met een aantal coins die er weer zin in hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 06-04-2021 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:03

knakworst

Get more sats!

Katala schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:43:
[...]

Het zijn gewoon net euro's. 1 BNB is en blijft 1 BNB.
Beter nog, BNB is een deflatoire token, over x aantal jaar zijn er 100 miljoen in omloop. Bij de euro gebeurt helaas het omgekeerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:14
JW04 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:32:
Kan iemand mij vertellen wat er morgen gepland zou staan voor SUSHI, ik krijg het een en ander mee op telegram maar kan inhoudelijk nergens info vinden.
Nieuwe features, klik hier en scroll naar roadmap Q2.

Edit: CHZ is nog steeds aan het wegsmelten :(

[ Voor 5% gewijzigd door Sluw op 06-04-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
knakworst schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:45:
[...]

Beter nog, BNB is een deflatoire token, over x aantal jaar zijn er 100 miljoen in omloop. Bij de euro gebeurt helaas het omgekeerde.
Klopt!

Al is bij mij persoonlijk de euro ook deflationair. Ik hou er steeds minder van over :*)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Oli4- schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:43:
Of ga jij mij vertellen dat de huidige prijs van bijv Tesla ($691) puur gebaseerd is op de huidige situatie en waarde van het bedrijf? Of zijn mensen toch aan het speculeren en is het zoveel waard omdat er een bepaald sentiment is ontstaan?
Dat ze op de klassieke beurs ook speculeren op bepaalde aandelen, dat ben ik met je eens. Maar dat verandert niks aan mijn eerdere analyse over crypto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:43:
[...]

Als je bang bent voor een bear market, dan zit je sowieso met teveel geld erin.
Onzin. Rekening houden met de mogelijkheid van een bearmarket heeft niets met angst te maken, maar met proberen je winst te maximaliseren. Ik noem dat eerder gezond verstand.

Maar hodl vooral door in de blinde overtuiging dat de koek niet op kan. 2017 all over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 21-09 11:50
Sluw schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:47:
[...]

Nieuwe features, klik hier en scroll naar roadmap Q2.

Edit: CHZ is nog steeds aan het wegsmelten :(
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:03

knakworst

Get more sats!

Katala schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:47:
[...]

Klopt!

Al is bij mij persoonlijk de euro ook deflationair. Ik hou er steeds minder van over :*)
Zolang je maar met sats hebt geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Iemand nog een mail gekregen voor de Casper sale poging 4 van vannacht?

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Antifon schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:48:
[...]

Onzin. Rekening houden met de mogelijkheid van een bearmarket heeft niets met angst te maken, maar met proberen je winst te maximaliseren. Ik noem dat eerder gezond verstand.

Maar hodl vooral door in de blinde overtuiging dat de koek niet op kan. 2017 all over again.
Geen onzin. Als jij gelooft in een bear market van -80% dan geloof je in het patroon, en dus geloof je ook dat het daarna weer bullish wordt. Als jij er een hoeveelheid geld in hebt zitten dat jij een paar jaar kan missen, dan ben je voorbereid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Je moet mij niet met een korrel zout, maar met een heel pak zout nemen.
Ik blijf zelf wel hodlen en vertrouwen houden, en ik heb geen enkele onderbouwing, maar bij winst room ik wel lekker deels af hoor, meestal verzilver ik het letterlijk. Ik vind fiat en vooral banken gewoon k*t, maar je hebt ze beide nog nodig.
Ieder moet z'n eigen plan trekken, ieders situatie is anders. En vooral uitkijken en niet denken dat het niet kan inklappen, zoals @jaapio al terecht zei.
Ik heb mijn 'inleg' er al uit, als je daarmee bedoelt geld dat door werken is verdiend en crypto mee hebt aangeschaft. Anderzijds, als ik nu alles uitcash, en morgen alles weer in crypto stop, wat is dan mijn inleg?
Het kan alle kanten opgaan, dus als je een doel hebt en je kunt die verwezenlijken zou ik sowieso zeggen: doe het nu, nu het nog kan. Morgen is niet zeker.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
pfoeh BNB gaat al bijna naar de 400 USD, gelukkig wel weer optijd terug gekocht, 50% BNB 50%BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:47:
[...]

Dat ze op de klassieke beurs ook speculeren op bepaalde aandelen, dat ben ik met je eens. Maar dat verandert niks aan mijn eerdere analyse over crypto.
Volgens mij geef ik net aan als - serieuze? - investeerder dat alleen ik al een stake pool heb opgezet en daar geen moment spijt van heb. Laat staan wat ontwikkelaars van dApps, DeFi, SoFi, etc van deze markt vinden.

Zoek Red Ocean Strategy en Blue Ocean Strategy eens op. Misschien helpt het je beter te begrijpen waarom er wel degelijk serieuze investeerders zijn die blockchain wel interessant vinden.

Ik zal het hier verder bij laten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
In ieder geval niet binnen 24 uur verkopen bij de eerste de beste scheet. Afscheid nemen van iets kan prima hoor maar kijk dan ook niet te snel terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Antifon schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:24:
[...]

Hoezo is dat "mijn probleem"? Of überhaupt een probleem. :')

Het lijkt me voor "serieuze mensen" problematischer om de huidige fase van de bullmarkt als een goede entry te zien voor een investering.
Op zich lijkt me je strategie niet verkeerd in dit geval, maar je houding tegenover het geld dat je in crypto investeert wel. Jij ziet dat blijkbaar als spelen, en velen hier met je. Dat maakt de drempel om gewoon maar wat geld ergens tegenaan te gooien laag, ook al heb je er in deze fase van de markt vast succes mee, en het is op zich een recept voor rekt gaan. Maar als je het zelf niet als probleem ervaart en er mee zou kunnen leven als je als je cryptoinvesteringen kwijt raakt, zou je kunnen zeggen dat het niet jouw probleem is.

Maar mensen die alles als een casino zien zijn wel een probleem voor het volwassen worden van de markt.

De huidige fase van de bullmarkt lijkt me overigens nog steeds een goed instappunt voor nieuwelingen, mits ze in gevestigde munten stappen - maar dat is weer iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:43:
[...]

En hoe vaak zitten zogenaamde experts ernaast met hun TA of hoe vaak zit een willekeurige professor ernaast als het om economische voorspellingen gaat? Constant. :')
Ik hecht desondanks meer waarde aan een onderbouwde mening dan een onderbuikgevoel van iemand die net komt kijken.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben net zo nieuw in crypto als jij maar bescheidenheid siert de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Laatst online: 21-01 23:38
HOT gaat nu wel hard omlaag hoor. Even kijken waar weer in te stappen, blijf er eventjes vanaf nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:51:
[...]

Geen onzin. Als jij gelooft in een bear market van -80% dan geloof je in het patroon, en dus geloof je ook dat het daarna weer bullish wordt. Als jij er een hoeveelheid geld in hebt zitten dat jij een paar jaar kan missen, dan ben je voorbereidt voorbereid.
Daarvoor hoef je niet in een patroon te geloven. Er zijn legio mogelijkheden waardoor de markt -80% kan gaan en die los staan van patronen. Het kan ook zomaar dat het daarna niet meer bullish wordt.

Verder maakt het nog steeds niet uit hoeveel je erin hebt zitten en of je het een paar jaar kan missen. Als je streeft naar een zekere mate van winstmaximalisatie, dan probeer je op zoveel mogelijk te anticiperen.

Dit is verder wel het laatste wat ik erover zeg, want het land geloof ik toch niet bij je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:25
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:58:
[...]

De huidige fase van de bullmarkt lijkt me overigens nog steeds een goed instappunt voor nieuwelingen, mits ze in gevestigde munten stappen - maar dat is weer iets anders.
Maar dat doet bijna niemand, want daarmee kan je niet dit jaar nog x10 doen. En dat blijft toch de trigger voor veel mensen om überhaupt in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:26:
[...]

Ze heeft vast en zeker haar broer wel eens over de een of andere shitcoin horen praten? :P Zodra ze zelf gaan shoppen en prijzen zien dan wordt het riskant inderdaad... Maar als haar verhouding 90/10 is dan heeft ze het misschien nog niet zo slecht gedaan... OMG ken ik eigenlijk niet.
Ik kende het ook niet! En ik heb nooit iets gezegd over shitcoins eigenlijk, alleen over dat crypto toch echt wel beter is dan 0% trekken op de 'spaarrekening'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
feye1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:00:
HOT gaat nu wel hard omlaag hoor. Even kijken waar weer in te stappen, blijf er eventjes vanaf nu.
Momenteel gaan alle coins omlaag.
Geen idee wat daar de reden van is, want BTC blijft redelijk stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:06

Chaes

#HODL

feye1 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:00:
Zit er ook even naar te kijken. Zit nu net op de 1D MA7. Ben benieuwd, kan nog wel wat lager denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
ADA is even stabiel als USDT plus je kan je coins staken. Heerlijk.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
0108daniel schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:02:
[...]

Momenteel gaan alle coins omlaag.
Geen idee wat daar de reden van is, want BTC blijft redelijk stabiel.
reactie op de grote stijgingen afgelopen weekend, mensen zijn te hoog ingestapt en gaan nu weer panikeren, zie je in dit topic ook, verwachten binnen 24 uur 25% omhoog te gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:31:
[...]

Mwoah, zo volatiel is BTC nou ook weer niet. Genoeg aandelen die net zo erg zijn, en afgezet tegen andere techbedijven... of zou je daar ook niet in investeren? Ik denk dat er vanwege de lage rente te veel geld naar tech vloeit eigenlijk, maar crypto als nieuwe technologie heeft zeker plaats een beleggingsportoflio. Wel geen 100% natuurlijk.

Mag ik hier trouwens uit opmaken dat je vind dat alle bedrijven die in BTC zitten idioten zijn?
Pagina: 1 ... 184 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!