Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Paar minuten.Darrell schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:56:
Hoe lang duurt een BNB withdraw van binance naar trustwallet ongeveer?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Op dit moment is er weer een stop op BNB withdrawals bij Binance tot 17:30 (maintenance)
Wie had dat gedacht: van shitcoin voor een fooi, naar een villa in het GooiTaro schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:57:
[...]
Dan zet ik nu vast een te koop bordje in de tuin...
Hmm bij mij staat die al een half uur op processing.
Aha!MS-DOOS schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:59:
[...]
Op dit moment is er weer een stop op BNB withdrawals bij Binance tot 17:30 (maintenance)
Ik zie het alleen op de BEP2 staan maar de BEP20 doet het nog gewoon zo te zien. Die laatste moet je toch gebruiken?MS-DOOS schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:59:
[...]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verrek, je hebt gelijk. Het blijkt dat ik ook nog voor een slordige 80 dollar aan LPT in MyEtherWallet heb staan.Gelukszoekr schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:28:
Ik zie dat Livepeer hard gaat. Ik heb ooit wat van doe coins gekregen, waarschijnlijk met een gratis airdrop ofzo. Nu $40 per stuk...
Ik begreep BEP2tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:00:
[...]
Ik zie het alleen op de BEP2 staan maar de BEP20 doet het nog gewoon zo te zien. Die laatste moet je toch gebruiken?
Ik heb altijd de BEP20 gedaan en ik lees op Reddit dit:
https://www.reddit.com/r/...st_wallet_bep20_or_bep_2/
Well, on trust wallet you can create an BEP 20 and a BEP2 account, so it would be up to you which one to withdraw to. If you created a Multicoin account, your BEP2 address would be the BNB address on your trustwallet. Your BEP20 address would be the coin called "SmartChain". The BEP2 address starts with "bnb". Your BEP20 address starts with 0x just like an Ethereum address.
Bedankt voor de antwoorden.
[ Voor 98% gewijzigd door pletter op 03-04-2021 16:15 ]
Komt een moment dat je tevreden moet zijn en je winst moet pakken he, helemaal met dit soort muntjes.
Zero.
Smart Chain BEP20 is wel een ander adres.tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:05:
[...]
Ik heb altijd de BEP20 gedaan en ik lees op Reddit dit:
https://www.reddit.com/r/...st_wallet_bep20_or_bep_2/
[...]
Naar BEP2 BNB adres en dan naar BEP20 Smart Chain (BSC) swappen kost 0.004075 BNB fee
Dat sowieso, maar ik vind het een uitstekende munt om mee te daytradenPelox schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:15:
[...]
Komt een moment dat je tevreden moet zijn en je winst moet pakken he, helemaal met dit soort muntjes.
Ja precies dus de vraag is naar welke vorm van een adres het verzonden is. Dat kan @Darrell terug zien op Binance.571Pro schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:15:
[...]
Smart Chain BEP20 is wel een ander adres.
Naar BEP2 BNB adres en dan naar BEP20 Smart Chain (BSC) kost 0.004075 BNB fee

Ik ben van plan in te stappen op Bitvavo om in de tussentijd Binance te verkennen. Of denk je dat het beter is om gelijk over te gaan naar Binance?Bumpy_NL schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:29:
[..]Mijn advies, begin met 100E in BTC en doe een volgende aankoop over een week. Lees je in de tussentijd verder in. Heb je al een platform gekozen dat je wilt gebruiken? Wees voorbereid op flinke schommelingen.
BEP2 bnb-adres. Maar nog processing door maintenance.tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:17:
[...]
Ja precies dus de vraag is naar welke vorm van een adres het verzonden is. Dat kan @Darrell terug zien op Binance.
Ik volg deze weg: https://youtu.be/2zle5FfpKW0
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 03-04-2021 16:24 ]
Defi wallet?Wo Ve schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:19:
Jaaaahoor, al mijn CRO 'gestaked', wil ik op earn drukken en moet vervolgens een fee betalen in CRO, terwijl alles gelocked is.
Yes, ik heb geen zin om cro te gaan kopen met creditcard ofzoiets. Dus even een manier bedenken hoe ik goedkoop wat cro daar heen kan krijgen.
Ik had om deze reden een heel klein beetje CRO laten staan in de defi wallet (unstaked) maar zal denk ik niet genoeg zijn. Nu zie ik wel dat ik al een aantal CRO heb gekregen via de gewone wallet. Verstuur ik die wel weer naar defi als het zover is.Wo Ve schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:25:
[...]
Yes, ik heb geen zin om cro te gaan kopen met creditcard ofzoiets. Dus even een manier bedenken hoe ik goedkoop wat cro daar heen kan krijgen.
Had ik ook ik heb uiteindelijk xlm naar mijn crypto.com app verstuurd, die omgezet in cro en die doorgestuurd naar defiwalletWo Ve schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:25:
[...]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik zou adviseren gelijk op Binance te beginnen. Is niet heel lastig en waarschijnlijk stap je uiteindelijk toch wel over. En het is zeker niet ingewikkeld als je het advies volgt om eerst alleen met bijvoorbeeld €100 aan BTC te beginnen.wErudite schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:22:
[...]
Ik ben van plan in te stappen op Bitvavo om in de tussentijd Binance te verkennen. Of denk je dat het beter is om gelijk over te gaan naar Binance?
Net alvast een sell order op 0,028 gezet, wie weet vannacht ofzoPrutzertje schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:30:
whieeejjj daar gaat HOT
Net nog gedaan Binance > MetaMask: 7 min.Darrell schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 15:56:
Hoe lang duurt een BNB withdraw van binance naar trustwallet ongeveer?
https://opensea.io/seaart
Gaat alleen via swap menu. Je kan geen orders in het orderboek zetten oid alleen direct ene voor andere swappen.enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:39:
Hele stomme vraag, sta op het punt om Safemoon te kopen, kan dat enkel simplistisch via dat swap menu of is er ook een trade omgeving op Pancake?
Krijg deze foutmelding:Javdalen schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:42:
[...]
Gaat alleen via swap menu. Je kan geen orders in het orderboek zetten oid alleen direct ene voor andere swappen.
The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Hetzelfde geldt overigens voor mijn plukje super 🤔
Minder tokens of hogere slippage
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Slippage verhogen naar iets van 11%enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:43:
[...]
Krijg deze foutmelding:
The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.
Ik heb BNB op MetaMask en is verbonden met PancakeSwap.... Wat gaat er dan nog mis?...mjjveldt schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:45:
Te weinig liquiditeit voor je order met je ingestelde slippage.
Minder tokens of hogere slippage
Je aankoopenomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:46:
[...]
Ik heb BNB op MetaMask en is verbonden met PancakeSwap.... Wat gaat er dan nog mis?...

Oplossing hogere slippage of minder tokens.
Maar ik krijg wel steeds meer een slecht gevoel bij safemoon. Dus dyor.
Hoe bereken je die Slippage dan. Zo hoog is mijn inzet nou ook weer niet....mjjveldt schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:49:
Je aankoop heeft een hoge prijsimpact op de Pool, hoger dan je slippage toelaat.
Oplossing hogere slippage of minder tokens.
Maar ik krijg wel steeds meer een slecht gevoel bij safemoon. Dus dyor.
En verklaar je slechte gevoel?
Bedankt voor het delen van deze mooie vondsten, heb er ook een leuk ritje op gepakt.0108daniel schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 03:59:
[...]
Top!
[Afbeelding]
UNI/BTC is mooi uitgebroken.
Gefeliciteerd voor degene die deze hebben meegepakt
Nooit slippage berekend eigenlijk, als 2% niet werkte naar 5% enzovoorts gedaan xD.enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:55:
[...]
Hoe bereken je die Slippage dan. Zo hoog is mijn inzet nou ook weer niet....
En qua gevoel, er zijn wat rode vlaggen voor safemoon - zie mijn eerdere post https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/66780536
Maar dat is ook maar random googlen dus kan ook fud zijn.
Iemand?wErudite schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:22:
[...]
Ik ben van plan in te stappen op Bitvavo om in de tussentijd Binance te verkennen. Of denk je dat het beter is om gelijk over te gaan naar Binance?
Ik zou meerdere aanmaken. Als backup en je leert ervan. Kraken is ook een goede.
Ja waarom niet? En waarom niet beiden?
Ik had al binance in 2017 en met een bijna leeg account, 100 dollar ofzo.
Dit jaar Bitvavo account aangemaakt en alleen dat gebruik ik nog, nog geen zin/tijd gehad om me in binance te verdiepen hoe het precies werkt. Bitvavo werkt veel makkelijker voor een domme/luie aap als ik.
Misschien binnenkort ook daar eens in verdiepen en geld opstorten, zijn al muntjes geweest die ik wou kopen maar niet kon op Bitvavo.
HODL, hij houdt de resistance line vast en meerdere TA's die ik heb gezien voorspelen veel goeds binnen 1-2 weken. Maarja, soms denk ik ook, wie gaat er nu opzetten dat ie over 2 weken $ 100 waard is.....Geertwa schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:51:
KSM gaat aardig door het putje op het moment
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Probeer eens een andere aankoop met wat vreemde getallen en slippage op 0.8% zoals 23549999 ofzo zo lang er maar geen drie of vier nullen op het einde staan. En blijf dan iets onder je max BNB wat je uit wilt geven. Als je MetaMask gebruikt vergeet dan niet om de GWEI aan te passen naar 10 bij elke transactie want die blijft altijd op ETH hoeveelheden staan wat niet nodig is met BSC.enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:55:
[...]
Hoe bereken je die Slippage dan. Zo hoog is mijn inzet nou ook weer niet....
Altijd leuk om te horenjorwas schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 16:58:
[...]
Bedankt voor het delen van deze mooie vondsten, heb er ook een leuk ritje op gepakt.
Graag gedaan!
Gewoon meteen naar binance gaan. Evt nog een account aanmaken op coinbase voor de free coins
Als je die zo laag zet, op 10, dan duurt de transactie erg lang of niet?tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:10:
[...]
Probeer eens een andere aankoop met wat vreemde getallen en slippage op 0.8% zoals 23549999 ofzo zo lang er maar geen drie of vier nullen op het einde staan. En blijf dan iets onder je max BNB wat je uit wilt geven. Als je MetaMask gebruikt vergeet dan niet om de GWEI aan te passen naar 10 bij elke transactie want die blijft altijd op ETH hoeveelheden staan wat niet nodig is met BSC.
Als de koers intussen stijgt gaat die dan uit van de koers op het moment van de bevestiging van de transactie of van het moment van de swap?
Lang zal het niet duren (niet langer dan met 171 GWEI in MetaMask, het is een soort van bug) en als de prijs anders zal worden dan krijg je op tijd een bericht of je de andere prijs wilt accepteren.enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:30:
[...]
Als je die zo laag zet, op 10, dan duurt de transactie erg lang of niet?
Als de koers intussen stijgt gaat die dan uit van de koers op het moment van de bevestiging van de transactie of van het moment van de swap?
Ik zit op allebei.
Bitvavo rekent geen kosten voor storten met Ideal, Binance wel (1,30).
SEPA storten is bij beide gratis. Maar duurt dus wat langer.
Bitvavo rekent geen kosten voor opnemen, Binance wel (0,80).
Binance heeft veel meer paren, maar vaak moet je dan eerst nog euro's omzetten in USDT o.i.d. om te kunnen handelen. Bitvavo heeft alle handelsparen in euro.
Ik heb geen idee. Ik ga kijken of ik iig wat er van kan krijgen en ga dan wel zien of het direct wordt verkocht of toch HODL.themikes schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 13:56:
Wat verwachten jullie eigenlijk van TKO die binnenkort op binance komt? Ik zelf denk dat hij even piekt en daarna volledig keldert. 0,10$ per munt lijkt mij wat hoog namelijk, zeker omdat het een relatief kleine Exchange is.
Wat heb je eigenlijk minimaal nodig als BNB om de fee te kunnen betalen als je later Safemoon wil verkopen?tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:31:
[...]
Lang zal het niet duren (niet langer dan met 171 GWEI in MetaMask, het is een soort van bug) en als de prijs anders zal worden dan krijg je op tijd een bericht of je de andere prijs wilt accepteren.
Heb tot zelfs 15% minder dan mn beschikbare bnb geprobeerd.
Edit: gelukt. Slippage idd aanpassennaar 11%
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 03-04-2021 17:58 ]
Bij een kloon verkoop heb ik dit staanenomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:47:
[...]
Wat heb je eigenlijk minimaal nodig als BNB om de fee te kunnen betalen als je later Safemoon wil verkopen?
voor het contract om te mogen swappen
0.00044548 BNB
de daadwerkelijke swap
0.001976 BNB
Is dat een percentage of een vast bedrag?tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:53:
[...]
Bij een kloon verkoop heb ik dit staan
voor het contract om te mogen swappen
0.00044548 BNB
de daadwerkelijke swap
0.001976 BNB
0.002 BNB achterlaten op Metamask zou genoeg moeten zijn?
[ Voor 88% gewijzigd door enomiss op 03-04-2021 18:10 ]
Geen idee ik laat iets van 10 dollar erop staan aan BNB en als ik het aan moet vullen dan merk ik het snel genoegenomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:55:
[...]
Is dat een percentage of een vast bedrag?
0.002 BNB achterlaten op Metamask zou genoeg moeten zijn?
Ondanks dat het unstaken vrij vlot gaat is het toch een barriere voor FOMO.
Vanmorgen dacht ik ook, verkopen die DOT's (en was misschien een goeie zet geweest), maar meerstal gaat t fout. Nu denk ik sneller, ach, laat maar staan en lekker rente trekken.
Elke week n gratis DOT is niet gek
(alhoewel ik twijfel om de boel om te zetten naar BTC, alleen is totaal niet gefundeerd, dus denk maar dat ik moet doen zoals afgelopen weken, niet teveel inloggen en me na een paar weken verbazen
[ Voor 22% gewijzigd door ybos op 03-04-2021 18:21 ]
Maar als je snel wil verkopen dan wil je natuurlijk niet moeten wachten tot BNB op je Metamask staat.tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:11:
[...]
Geen idee ik laat iets van 10 dollar erop staan aan BNB en als ik het aan moet vullen dan merk ik het snel genoeg
Waarom wordt die fee niet gewoon afgetrokken van de Safeboon bij verkopen? Vind het maar raar dat je ernaast BNB moet hebben daarvoor...
Swap failed: Error: [ethjs-query] while formatting outputs from RPC '{"value":{"code":-32603,"data":{"code":-32000,"message":"intrinsic gas too low"}}}'
Maar nu zijn de BNB wel weg.... is het dan toch door?....
Edit, blijkbaar toch door....
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 03-04-2021 18:25 ]
Bedankt voor dit idee, ik heb KSM en wil nog DOT, dus ik ga me daarvoor misschien eens richting Kraken verplaatsen, gelijk spreiding over exhanges en wat minder FOMO waar ik gevoelig voor ben.ybos schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:13:
Ik ben wel n soort van blij met het staken bij Kraken.
Ondanks dat het unstaken vrij vlot gaat is het toch een barriere voor FOMO.
Vanmorgen dacht ik ook, verkopen die DOT's (en was misschien een goeie zet geweest), maar meerstal gaat t fout. Nu denk ik sneller, ach, laat maar staan en lekker rente trekken.
Elke week n gratis DOT is niet gek
(alhoewel ik twijfel om de boel om te zetten naar BTC, alleen is totaal niet gefundeerd, dus denk maar dat ik moet doen zoals afgelopen weken, niet teveel inloggen en me na een paar weken verbazen)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
KSM kan je ook staken á 12% op krakenRickvN schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:26:
[...]
Bedankt voor dit idee, ik heb KSM en wil nog DOT, dus ik ga me daarvoor misschien eens richting Kraken verplaatsen, gelijk spreiding over exhanges en wat minder FOMO waar ik gevoelig voor ben.
Wil ook wel een beetje SAFEMOON, maar 15% fee is toch ENORM?! duurt super lang voor je dat terug verdient. Kan zo 24 uur of meer duren.......
Ik gebruik ook Kraken, en stake DOT en KSM.RickvN schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:26:
[...]
Bedankt voor dit idee, ik heb KSM en wil nog DOT, dus ik ga me daarvoor misschien eens richting Kraken verplaatsen, gelijk spreiding over exhanges en wat minder FOMO waar ik gevoelig voor ben.
Ik stake het constant tussen het traden door.
Zorg er wel voor dat het gestaked staat op de dagen van uitkering.
https://support.kraken.co...n-chain-staking-on-Kraken
Polkadot
(DOT)
12%
0.2 DOT
Tuesday/Friday
Starting* at 01:00 UTC
Kusama
(KSM)
12%
0.2 KSM
Wednesday/Saturday
[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 03-04-2021 18:30 ]
En je hebt alleen de GWEI aangepast naar 10 en niet jouw GAS limit? Want het lijkt op een melding die je krijgt als je ook aan GAS limit gaat sleutelen. Heb je een transaction hash daar kan je kijken hoe en wat en anders op jouw adres op de https://bscscan.com/ siteenomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:23:
Ik kreeg na aankoop Safemoon deze foutmelding:
Swap failed: Error: [ethjs-query] while formatting outputs from RPC '{"value":{"code":-32603,"data":{"code":-32000,"message":"intrinsic gas too low"}}}'
Maar nu zijn de BNB wel weg.... is het dan toch door?....
Edit, blijkbaar toch door....
Dat hoeft helemaal niet. Als jij een dag ervoor alles uit staking haalt, zal je alsnog de reward krijgen voor de tijd dat het gestaked was.enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:28:
[...]
Ik gebruik ook Kraken, en stake DOT en KSM.
Ik stake het constant tussen het traden door.
Zorg er wel voor dat het gestaked staat op de dagen van uitkering.
https://support.kraken.co...n-chain-staking-on-Kraken
Polkadot
(DOT)
12%
0.2 DOT
Tuesday/Friday
Kusama
(KSM)
12%
0.2 KSM
Wednesday/Saturday
Ik had de gas limit eerst op 2100 gezet, bovenstaande foutmelding.tymiek schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:30:
[...]
En je hebt alleen de GWEI aangepast naar 10 en niet jouw GAS limit? Want het lijkt op een melding die je krijgt als je ook aan GAS limit gaat sleutelen. Heb je een transaction hash daar kan je kijken hoe en wat en anders op jouw adres op de https://bscscan.com/ site
Daarna had ik deze op de standaard waarde gelaten, foutmelding die zei dat ik niet genoeg funds (BNB) had.
Even gekeken, deze is erdoor gekomen:
Transaction Fee: 0.00373726 BNB ($1.28)
Gas Limit: 429,954
Gas Used by Transaction: 373,726 (86.92%)
Gas Price: 0.00000001 BNB (10 Gwei)
Blijkbaar is die eerste toch doorgekomen en heeft Pancake hem zelf op de standaard waarde gezet na de foutmelding?
Zoiets had ik ook al gelezen, maar wist het niet zeker. Thx.Ray_ schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:34:
[...]
Dat hoeft helemaal niet. Als jij een dag ervoor alles uit staking haalt, zal je alsnog de reward krijgen voor de tijd dat het gestaked was.
Dus Kraken houdt de hoeveelheid tijd in de gaten dat er gestaked staat tussen de uitkeringsdagen en keert aan de hand daarvan een bedrag uit?
Je krijgt dan naar rato uitgekeerd.Ray_ schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:34:
[...]
Dat hoeft helemaal niet. Als jij een dag ervoor alles uit staking haalt, zal je alsnog de reward krijgen voor de tijd dat het gestaked was.
Gas limit zou ik niet aanzitten. Dat heb ik ook een keer op zijn laagst gezet en toen ging de transactie niet door maar was ik de kosten wel kwijt want ze hebben iets gedaan (dus voor de moeite).enomiss schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:34:
[...]
Ik had de gas limit eerst op 2100 gezet, bovenstaande foutmelding.
Daarna had ik deze op de standaard waarde gelaten, foutmelding die zei dat ik niet genoeg funds (BNB) had.
Even gekeken, deze is erdoor gekomen:
Transaction Fee: 0.00373726 BNB ($1.28)
Gas Limit: 429,954
Gas Used by Transaction: 373,726 (86.92%)
Gas Price: 0.00000001 BNB (10 Gwei)
Blijkbaar is die eerste toch doorgekomen en heeft Pancake hem zelf op de standaard waarde gezet na de foutmelding?
Dus alleen GWEI aanpassen zoals ik zei naar 10 meer niet. En als je toch iets aanpast dan zou ik cancel doen en het opnieuw opstarten. Als je nu SAFEMOON in de wallet hebt dan is er een transactie gelukt in ieder geval.
Richh in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15"
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 03-04-2021 18:38 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nu ben ik best een noob in transacties omdat ik vooral op Binance zit, maar als ik tussen exchanges wil sturen, wat is de voordeligste optie. Zijn er vast met meer ervaring hierin. In dit geval dus zeker van Binance naar Kraken met KSM/DOT?
Nu hopen op een dip van DOT en daar hopelijk profijt bij hebben, ik heb enkel de dip van KSM te pakken
Dat klopt, maar je krijgt ook safemoon door te holden. Ik heb de afgelopen 7 dagen al 20miljoen safemoon erbij gekregen. Met de huidige koers is dat $20,1veertje schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:27:
[...]
Wil ook wel een beetje SAFEMOON, maar 15% fee is toch ENORM?! duurt super lang voor je dat terug verdient. Kan zo 24 uur of meer duren.......
Goedkoopste weet ik niet.RickvN schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:40:
Thanks @ybos en @enomiss! Ga het zeker onderzoeken en dit weekend even over zetten.
Nu ben ik best een noob in transacties omdat ik vooral op Binance zit, maar als ik tussen exchanges wil sturen, wat is de voordeligste optie. Zijn er vast met meer ervaring hierin. In dit geval dus zeker van Binance naar Kraken met KSM/DOT?
Nu hopen op een dip van DOT en daar hopelijk profijt bij hebben, ik heb enkel de dip van KSM te pakken
Je kan ook gratis deposit doen op Kraken via VESA. Dus als withdrawen op Binance goedkoop is, is dat wellicht het goedkoopste.
Anders wellicht via een stablecoin als USDT?
Krijg je die vanzelf erbij?themikes schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:47:
[...]
Dat klopt, maar je krijgt ook safemoon door te holden. Ik heb de afgelopen 7 dagen al 20miljoen safemoon erbij gekregen. Met de huidige koers is dat $20,1
nothing stops this train
dan moet je er wel even bij zeggen dat je meer safemoon krijgt naar mate je meer hebt. Ik gok dat je een paar 100 miljoen safemoon heb danwel niet een biljard? want ik heb 50+ miljoen en heb net 100k+ erbij over een week zoietsthemikes schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:47:
[...]
Dat klopt, maar je krijgt ook safemoon door te holden. Ik heb de afgelopen 7 dagen al 20miljoen safemoon erbij gekregen. Met de huidige koers is dat $20,1
Zondag dippie doenKol Nedra schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:57:
oh shit BTC, wat gaat ie doen?
Helaas is het nog zaterdag, wordt dan een lange zo
Omhoog of omlaag volgens Carl of the moon. Exactly.Kol Nedra schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 18:57:
oh shit BTC, wat gaat ie doen?
Is toch ieder weekend? Ik verkoop standaard alles op zaterdagmiddag. Maandagochtend weer inslaan.jorwas schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:13:
[...]
Helaas is het nog zaterdag, wordt dan een lange zo
Blijkt ook nu weer een goede keuze.
Voor Safemoon totnutoe nietHet Fantoom schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:17:
[...]
Is toch ieder weekend? Ik verkoop standaard alles op zaterdagmiddag. Maandagochtend weer inslaan.
Blijkt ook nu weer een goede keuze.

Niet veel later had ik zelf een fix gevonden. De unstaking period van BAND is 21 dagen, dus dacht; oke ik ben safe. Tijdstip genoteerd waarop de tokens unstaked zijn zodat ik het direct naar Binance kan sturen voordat de scammer er mee vandoor gaat.
Ben ik nét te laat. Zie in de transactiegeschiedenis dat het naar een random BAND wallet is gestuurd.
Echt hartstikke kut. Lesson learned.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 03-04-2021 19:27 ]
nothing stops this train
Mooi klote dus.. hopelijk was het geen enorm bedrag.Chaes schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:20:
Zojuist al m'n BAND verloren. Had het in de Atomicwallet staan sinds een halfjaar terug om te staken. Tijdje terug wilde ik alles unstaken en naar Binance sturen. Lukte om een of andere reden niet. Toen naar hun Redditpagina gegaan om te kijken hoe ik het zou kunnen oplossen. In m'n naïviteit m'n seed phrase gedeeld met iemand die overkwam als een Atomic Wallet support guy (/u/Atomicsupport met Atomicwalle logo als avatar en al...).
Niet veel later had ik zelf een fix gevonden. De unstaking period van BAND is 21 dagen, dus dacht; oke ik ben safe. Tijdstip genoteerd waarop de tokens unstaked zijn zodat ik het direct naar Binance kan sturen voordat de scammer er mee vandoor gaat.
Ben ik nét te laat. Zie in de transactiegeschiedenis dat het naar een random BAND wallet is gestuurd.
Echt hartstikke kut. Lesson learned.
Zero.
Je mag hier volgens mij geen bedragen noemen, maar 't gaat wel om enkele honderden euro's helaas.Pelox schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:23:
[...]
Mooi klote dus.. hopelijk was het geen enorm bedrag.
nothing stops this train
Oh balen zeg, wat erg 😰Chaes schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:24:
[...]
Je mag hier volgens mij geen bedragen noemen, maar 't gaat wel om enkele honderden euro's helaas.
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!