Geeft niet. Ik had ook geen vooruitziende blik....shovelhead1340 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:53:
[...]
Ok, iets meer uitleg: ik bedoel dat de afgelopen maanden btc heel hard gestegen is en veel exposure kreeg. Je ziet dan altijd n nieuwe kudde noobs die mee wil doen en het gewoon goedkoopste muntje kopen omdat je er dan lekker veel van hebt.
2 jaar geleden speelde dit niet dus daar heb ik t niet over
Beetje noob zijn en als bagholder achterblijven toen de uitverkoop afgelopen was in mei 2019 ofzo😁 maar toen heb ik wel besloten ik hou hem,. En toen kwam de binance btc delist in januari, en toen heb ik ook besloten hem gewoon te houden..
Geen idee. Als je het mij vraag staat hij al veel te hoog...enomiss schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:56:
Hoe hoog kan die HOT eigenlijk nog gaan realistisch gezien...
Welke gebruik je? Ik heb een blauwe Bosch voor het grove werk, en een Festool voor het delicate werk..knakworst schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:55:
[...]
Wie zegt dan bedragen? * knakworst stoft boormachine af.
Jaapio, laten we een deal maken. Jij krijgt al mijn muntjes. En betaald mij 12 dollar per munt. Het ritje van 12 naar 900 is dan geheel winst voor jou....Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:59:
[...]
Realistisch gezien denk ik tussen de 0.03 en 900.000 dollar.
[ Voor 38% gewijzigd door jack zomer op 30-03-2021 20:04 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.