wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Het is altijd "jammer" als een coin vertrekt nadat je uitstapt. Maar voor Swipe maak ik graag een uitzondering. Het zonder aankondigingen de complete usecase omgooien. Een customer support die nooit ergens op reageert. Nee, Swipe kan van mij de .. krijgen.jvp schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:45:
[...]
Ik geloof je niet... stiekem mis je SXP nog steeds. Ik wacht nog steeds rustig af tot we de 10 dollar hebben aangetikt
En als ze de 10 dollar halen, gefeliciteerd alvast
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Prima toch? Litecoin heeft een grote, vrij stabiele achterban.
Zie BCH er ook tussen staan. Kan bijna niet anders dat beide coins verder gaan inleveren t.o.v. Bitcoin de komende jaren.
Bitcoin is uniek en first mover. De clones hebben weinig meerwaarde op langere termijn imo. Dat merk je ook wel duidelijk in de verschuivingen in de top-10 van de afgelopen jaren.
Wil je perse een "crypto" voor dagelijkse betalingen, dan kom je uit op stable coin (USDC maakt de beste kans), eventueel gelinkt aan creditcard met een harde asset (BTC/ETH) als onderpand. Die oplossingen bestaan al en werken prima.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wordt keihard gedrukt.davy_online schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:43:
CHZ doet nog eens een poging
Ben maar weer ff ingestapt.
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 30-03-2021 13:58 ]
gister tussen 21:00 en 21:45 was wel een spektakel om te zien, die grafiek knalde alle kanten opDarrell schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:52:
krankzinnig volume bij metal
-- edit --
REN blijft doorrennen

-- edit 2 --
Crap, vergeten af te kloppen.. My bad

Maar gaat vanzelf wel weer wishfull thinking
[ Voor 107% gewijzigd door Nnoitra op 30-03-2021 14:12 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
het volume is erg laag. Iemand heeft een paar nulletjes teveel voor de komma gebruikt met een spotorderPainkillA schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:51:
wat is DREP en waarom is zoiets in hemelsnaam binnen 24 uur 6000% gestegen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Op zich wel interessant dat hij datajournalist is... wel jammer dat hij alleen vanuit zijn eigen koker kijkt. (Dat doen veel mensen trouwens, want gemakkelijk) ... als je de puntjes allemaal met elkaar verbind dan zie je het grotere plaatje.mannowlahn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:38:
"Dimitri Tokmetzis (1975) is historicus en datajournalist. Eerder schreef hij voor het Utrechts Nieuwsblad, NRC Handelsblad en De Pers. In New York schreef hij het boek De Digitale Schaduw (2012), over hoe risicoprofielen ons dagelijks leven meer en meer sturen. Dimitri is de datajournalist en Wobber van De Correspondent."
Dat je het ff weet he, hij schreef dat boek in New York.
Voorbeeld: Tesla. Journalisten en analisten categoriseren dat bedrijf als "Autofabrikant". ARK Invest heeft een koersdoel van $3000 dollar neergezet. In vrijwel elk artikel wordt dat koersdoel afgekraakt als onmogelijk. Als je echter beter naar Tesla kijkt, zie je dat het een Energieleverancier is die de hele waardeketen gaat domineren met flink wat Twh aan batterijproductie per jaar. Gezien de komende shift naar elektrisch (in alle vervoersmiddelen + thuis), is dat koersdoel een bescheiden gemiddelde.
Andere voorbeeld is Blockchain. Veel journalisten zien het als een piraterijclubje die een leuke nieuwe tech heeft uitgevonden. Daarnaast is het natuurlijk eenvoudig om een nietsdoende chain op te starten en muntjes te verkopen met een loze belofte eraan vast. Dat is wat je in de pers ziet.
Als je echter verder gaat kijken dan zie je dat er ook aan projecten gewerkt wordt die inmiddels serieuze meerwaarde voor de consument opleveren ten opzichte van de 'oude wereld standaard', zoals de manier waarop leningen verstrekt worden (DeFi, NEXO, etc...), Reclames tegengaan (BAT), vervalsing tegengegaan (VET) of kaartjes verkocht worden (GET)...
... maar dat wordt pas mondjesmaat gezien. Ook de NFT-wereld wordt gezien als hype, maar kan over 5 jaar heel goed een belangrijke markt zijn.
Ik denk dat men vooral probeert het op het huidige wereldbeeld te leggen... en dat past niet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zeker, als je nu ook op Paypal googled en dan de 'news' tab selecteert zie je wel echt dat het los is gegaan.readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:08:
[...]
Ik probeer m'n weg te vinden in cryptoland. Maar kan dat de reden zijn van onderstaande wellicht?
[Afbeelding]
https://www.google.nl/sea...ECAEQBA&biw=2160&bih=1339
Lees niet zulke goede dingen over reef: https://www.reddit.com/r/...nce_red_flags_be_careful/Nielsjuhz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:28:
[...]
[...]
Maarjah, hoe plan je hiervoor? Ik heb nu wel REEF gekocht vanwege Steam Ecosystem basket implementatie in Q4 en hoop daarop dat hij erg gaat stijgen. Maar dit was door advies van een collega.
[...]
Ga ik noteren!
Ene chain genaamd KLAYTN staat opeens op nummer 13 op CMC?
En DREP op nr 16?
[ Voor 18% gewijzigd door MicroWhale op 30-03-2021 14:12 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben er weer ingestonken.
[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 30-03-2021 14:13 ]
ik hoorde een tokenswap van 100 -> 1Cryostorm schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:13:
Wat ik me afvraag is waarom DREP er opeens staat met een monster gain.
https://twitter.com/Found...75038899140100101/photo/1
[ Voor 14% gewijzigd door nemesis2212 op 30-03-2021 14:15 ]
Hoop mensen die hun CHZ kwijt willen door de enorme stijging laatst en hoog gekocht hebben. Gemiddelde sel volume neemt wel af, dus hopen op sterkere support binnenkort.fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:50:
[...]
Wordt keihard gedrukt.
Ben maar weer ff ingestapt.
Edit: Op langere termijn natuurlijk helemaal niets aan de hand. Horizontaal op 0.5 na zo`n stijging is fantastisch in mijn boek.
[ Voor 16% gewijzigd door JW04 op 30-03-2021 14:19 ]
[ Voor 28% gewijzigd door StrongArmLance op 30-03-2021 14:19 ]
Volume van $147,502 afgelopen 24 uur haha, gewoon fat vingers dit lijkt mij.Cryostorm schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:13:
Heb je voor de grap al eens gekeken hoeveel VTHO je krijgt als je het in je eigen wallet zet?, oke dan mis je de VET. Maar het verschil is wel siginificantStrongArmLance schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:18:
Die savings van Binance zijn zo gek nog niet, mijn zakje Vechain er in gelegd vorige week en bijna 6.000 VTHO gekregen. En verder dan ook nog eens gewoon die cumulative interest van VET zelf. Prima. Wel aan te raden.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Waarom kom ik geen meter vooruit met mijn PF!
Bitvavo:
CHZ, ADA, NPXS, XRP (wacht op rechtzaak) allemaal maar zo zo. Weinig tot geen vooruitgang
Binance:
BTC, VET, ZIL....om van in slaap te vallen.
Paar keer proberen te traden ging even goed. maar 't is goed dat dat niet mijn broodwoning is.
En overal zie ik die groene kaarsen en hoor ik in de verte het geraas vd Lambomotoren.
Denk dat ik maar even het gras ga maaien. T is groen en met wat fantasie klinkt het als een raceauto.
Ja, minder voor zover ik weet.mjjveldt schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Heb je voor de grap al eens gekeken hoeveel VTHO je krijgt als je het in je eigen wallet zet?, oke dan mis je de VET. Maar het verschil is wel siginificant
Hier vast een gratis tip.readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Bitvavo:
CHZ, ADA, NPXS, XRP (wacht op rechtzaak) allemaal maar zo zo. Weinig tot geen vooruitgang
Binance:
Wat interesseren jou die kaarsen van coins waar je niks mee en in hebt? De helft van je coins die je noemt heb ik vertrouwen in op langere termijn. Niet in de groene strepen stappen/trappen als je ze ziet. Is al te laat dan in 90% van de gevallen.readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
Paar keer proberen te traden ging even goed. maar 't is goed dat dat niet mijn broodwoning is.
En overal zie ik die groene kaarsen en hoor ik in de verte het geraas vd Lambomotoren.
Denk dat ik maar even het gras ga maaien. T is groen en met wat fantasie klinkt het als een raceauto.
Je mag die XRP ook wel doorstrepen
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
VET en ZIL zijn toch prima gegaan afgelopen tijd? Zou beiden vast blijven houden.readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
DREP is aan het rebranden. Coin burn van 100 op 1 geloof ikCryostorm schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:13:
CHZ: in een maand van $0.06 naar $0.53 met een piek van $0.77readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
ADA: een maand stabiel
NPXS: in een maand van $0.002 naar $0.007, met een piek van $0.0087
ZIL: in een maand van $0.11 naar $0.18 met een piek van $0.19
VET: in een maand van $0.045 naar $0.09 met een piek van $0.098
Ik heb een héél klein beetje het idee dat je gewoon ongeduldig bent
En wellicht pas kortgeleden ingestapt bent?
Doe tegenwoordig wat minder kaarsjes jagen en wat longer term denken, DCA werkt best rustgevend eerlijk gezegd
Geen zorgen als je verkoopt gaat het omhoog. Maar ik weet niet wat je plan was bij aankoop? Wanneer winst nemen, wanneer verkopen?readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
Kom er even specifieker op terug, de VTHO reward op Binance is echt vele malen hoger. Als ik dit gebruik: https://vechainstats.com/vtho-calculator/, krijg ik bij Binance toch echt 5 keer meer.mjjveldt schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Heb je voor de grap al eens gekeken hoeveel VTHO je krijgt als je het in je eigen wallet zet?, oke dan mis je de VET. Maar het verschil is wel siginificant
Als ik het zo snel uitreken is het bij binance:
8,6% apy geeft over een maand en over 500 vet 3,6 VTHO
Via de eigen wallet geeft 500 vet volgens mij 0,22 vtho per dag, dus 6,5 VTO per maand. via deze link
Hihi zelfde link ;-)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ik heb wel een antwoord voor je, ik gok er op dat je ze gekocht heb nadat iedereen al wekenlang er over gesproken heeft en dus koccht jij op de top van de prijs. Vervolgens lees je hier weer van mensen die in 2020 onderzoek deden naar goede tokens en toen laag ingestapt zijn en dat vergelijk je nu met je eigen pf?readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
Als je BTC noemt maag ik hopen dat je beseft dat dat echt lange termijn hold is en niet waar je een keer 2 hoeft te verwachten de komende maanden.
[ Voor 99% gewijzigd door StrongArmLance op 30-03-2021 14:33 ]
LTC! Dat is goed nieuws hopelijk. Ik hou al erg lang een zakje LTC's vast (recent nog aangevuld).
[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 30-03-2021 14:35 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het doet vooralsnog niet veel met de LTC prijs, ik ben erg benieuwd wat dit gaat doen (zelf overigens onlangs uitgestapt).DatraxZ schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:34:
[...]
LTC! Dat is goed nieuws hopelijk. Ik hou al erg lang een zakje LTC's vast (recent nog aangevuld).
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Assurance Opinion Confirms Tether’s Reserves Fully Backed; Company Shares as Part of Ongoing Transparency Commitment
HODL: 300% stijging

HOLO, VET, ARK, NPXS, ZIL,CHZ, FET, XRP, MANA, ENJ, ADA, VTHO
Daytrading: Veel tijdsverlies, nog steeds op inleg (0%, eigenlijk -20%, maar ik schaam me ervoor dus houden we het op 0).
[ Voor 14% gewijzigd door SalimRMAF op 30-03-2021 14:42 ]
Gulfstream G650
Op inleg is 0%, vriendSalimRMAF schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:40:
HODL vs "Daytraden" over 2 maanden:
HODL: 300% stijging![]()
HOLO, VET, ARK, NPXS, ZIL,CHZ, FET, XRP, MANA, ENJ, ADA, VTHO
Daytrading: Veel tijdsverlies, nog steeds op inleg (100%).

Denk dat KSM nog wel dropt naar 490-500 eerstRickvN schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:34:
Oeh, KSM duikt even naar beneden. Twijfel nu om wat van mijn ADA in te ruilen voor een extra uitbreiding van KSM waar mijn inziens beduidend meer potentie in zit.... Thoughts?
Wat verwacht je precies? Als het zo eenvoudig was, was iedereen in dit topic al miljonair.readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
Als je geen trader bent, zorg je eerst dat je een stabiele PF hebt. Een goede basis BTC (en evt ETH) om de dagelijkse fluctuaties minder heftig te maken. Bitcoin is je hedge tegen het oude financiele systeem, dáár moet de basis van je investering liggen, niet bij shitcoins.
Als je shitcoins toevoegt, zou je goed moeten kijken waar nog rek in de prijs zit. Sommige zijn al 500-1000% gegaind. Dan is het heel normaal dat ze ff een tijdje rustig aan doen. Kies dus zorgvuldig je instapmoment.
Samengevat; doe je onderzoek, hobbel niet achter iedereen aan in dit topic en verwacht niet op korte termijn met pensioen te kunnen
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 30-03-2021 14:52 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mmm na wat meer onderzoek, zijn die "negatieve" geluiden meer gekomen sinds een maand vanwege slechte communicatie. Ben benieuwd of dit idd een slecht idee was of nietdjerror schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:10:
[...]
Lees niet zulke goede dingen over reef: https://www.reddit.com/r/...nce_red_flags_be_careful/
Mooody schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:50:
[...]
verwacht niet op korte termijn met pensioen te kunnen
Ik hoef niet een hele analyse te hebben, maar op basis waarvan denk je dat?Rookert25 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:41:
[...]
Denk dat KSM nog wel dropt naar 490-500 eerst
Zit nu wel in een downtrend, maar heb jij indicatoren dat die nog verder dipt?
Sowieso weer een gevalletje 'had ik gisteren maar verkocht', maar dat is zo vaak. Op het moment dat je het doet, vertrekt net de boot.
[ Voor 17% gewijzigd door RickvN op 30-03-2021 14:56 ]
5x meer lijkt me sterk. Ik krijg bij Binance ongeveer 2.5x meer als in de Vechain wallet.StrongArmLance schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:30:
[...]
Kom er even specifieker op terug, de VTHO reward op Binance is echt vele malen hoger. Als ik dit gebruik: https://vechainstats.com/vtho-calculator/, krijg ik bij Binance toch echt 5 keer meer.
Het legt de pijnpunten van ons huidig monetair systeem bloot. Old world vs new world. Old world wil nog niet afgeven maar new world komt heus wel.MicroWhale schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:07:
[...]
Op zich wel interessant dat hij datajournalist is... wel jammer dat hij alleen vanuit zijn eigen koker kijkt. (Dat doen veel mensen trouwens, want gemakkelijk) ... als je de puntjes allemaal met elkaar verbind dan zie je het grotere plaatje.
Voorbeeld: Tesla. Journalisten en analisten categoriseren dat bedrijf als "Autofabrikant". ARK Invest heeft een koersdoel van $3000 dollar neergezet. In vrijwel elk artikel wordt dat koersdoel afgekraakt als onmogelijk. Als je echter beter naar Tesla kijkt, zie je dat het een Energieleverancier is die de hele waardeketen gaat domineren met flink wat Twh aan batterijproductie per jaar. Gezien de komende shift naar elektrisch (in alle vervoersmiddelen + thuis), is dat koersdoel een bescheiden gemiddelde.
Andere voorbeeld is Blockchain. Veel journalisten zien het als een piraterijclubje die een leuke nieuwe tech heeft uitgevonden. Daarnaast is het natuurlijk eenvoudig om een nietsdoende chain op te starten en muntjes te verkopen met een loze belofte eraan vast. Dat is wat je in de pers ziet.
Als je echter verder gaat kijken dan zie je dat er ook aan projecten gewerkt wordt die inmiddels serieuze meerwaarde voor de consument opleveren ten opzichte van de 'oude wereld standaard', zoals de manier waarop leningen verstrekt worden (DeFi, NEXO, etc...), Reclames tegengaan (BAT), vervalsing tegengegaan (VET) of kaartjes verkocht worden (GET)...
... maar dat wordt pas mondjesmaat gezien. Ook de NFT-wereld wordt gezien als hype, maar kan over 5 jaar heel goed een belangrijke markt zijn.
Ik denk dat men vooral probeert het op het huidige wereldbeeld te leggen... en dat past niet.
Nnoitra schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:28:
[...]
CHZ: in een maand van $0.06 naar $0.53 met een piek van $0.77
ADA: een maand stabiel
NPXS: in een maand van $0.002 naar $0.007, met een piek van $0.0087
ZIL: in een maand van $0.11 naar $0.18 met een piek van $0.19
VET: in een maand van $0.045 naar $0.09 met een piek van $0.098
Ik heb een héél klein beetje het idee dat je gewoon ongeduldig bent
En wellicht pas kortgeleden ingestapt bent?
Ingestapt 15-02. Beetje geswitched soms. Maar ADA, CHZ, BTC, XRP en VET altijd wel inPF gehad.mannowlahn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:32:
[...]
Ik heb wel een antwoord voor je, ik gok er op dat je ze gekocht heb nadat iedereen al wekenlang er over gesproken heeft en dus koccht jij op de top van de prijs. Vervolgens lees je hier weer van mensen die in 2020 onderzoek deden naar goede tokens en toen laag ingestapt zijn en dat vergelijk je nu met je eigen pf?
Als je BTC noemt maag ik hopen dat je beseft dat dat echt lange termijn hold is en niet waar je een keer 2 hoeft te verwachten de komende maanden.
Wel Leuke winst afgeroomd (30/35%). denk een beetje verwend geraakt in de eerste maand.
CHZ zelf uitgekozen op 0,20
ADA stond in feb zo rond de 0,70 denk ik
Overige heb ik zo even niet bij de hand.
één ding doe ik zeker niet en dat is groene kaarsen chasen. Da's totaal zinloos.
Nu wat grote aankopen. Straks vakantiegeld en belastingteruggave. Dan ga ik plan maken om consequent te DCA'en denk ik.
Ik geloof in flinke stijging CHZ en ADA nog dit jaar. BTC is meer voor Lange termijn. Hopelijk krabbelt ie weer langzaam omhoog. VET is meer omdat die t ook gewoon redelijk doet. zie ik niet snel in elkaar storten.
PundiX is echt miniem en meer een zakje wat ik kan traden. XRP is gewoon een gokje po de rechtzaak later.
En wat ik wil? Morgen alles x100 natuurlijk. Nog geen heel concrete exit strategie. Gezien de volatiele markt nu room ik wel af op gevoel. Deel ervan investeer ik dan toch wel weer.
Ik snap je punt niet... Als je dit soort frustraties hebt, werkt uitzoomen altijd. Dan zie je hoeveel winst je gemaakt hebt met die muntjes de afgelopen tijd. Heb je dat niet, dan is het nog te vroeg (geduld) en/of ben je op het verkeerde moment ingestapt (na de groeispurt).readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Bitvavo:
Binance:
Dat gezegd hebbende werkt het in je hoofd anders dan op papier. Voorbeeld: Ik denk de hele tijd dat er deze week/maand geen ruk met mijn PF is gebeurd. Realiteit: week +8%, maand +30%.... zo VOELT het alleen niet. Reden hiervoor is waarschijnlijk omdat ik tegen een PF ath aan zit en nog 10-15% nodig heb om een nieuwe mijlpaal te bereiken. En dan is het gewoon frustrerend dat hij er de hele tijd niet overheen gaat.
YouTube: Starship | SN11 | High-Altitude Flight Test
Hopelijk krabbelt BTC omhoog? Wanneer heb je gekocht dan?readytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:58:
[...]
[...]
Ingestapt 15-02. Beetje geswitched soms. Maar ADA, CHZ, BTC, XRP en VET altijd wel inPF gehad.
Wel Leuke winst afgeroomd (30/35%). denk een beetje verwend geraakt in de eerste maand.
CHZ zelf uitgekozen op 0,20
ADA stond in feb zo rond de 0,70 denk ik
Overige heb ik zo even niet bij de hand.
één ding doe ik zeker niet en dat is groene kaarsen chasen. Da's totaal zinloos.
Nu wat grote aankopen. Straks vakantiegeld en belastingteruggave. Dan ga ik plan maken om consequent te DCA'en denk ik.
Ik geloof in flinke stijging CHZ en ADA nog dit jaar. BTC is meer voor Lange termijn. Hopelijk krabbelt ie weer langzaam omhoog. VET is meer omdat die t ook gewoon redelijk doet. zie ik niet snel in elkaar storten.
PundiX is echt miniem en meer een zakje wat ik kan traden. XRP is gewoon een gokje po de rechtzaak later.
En wat ik wil? Morgen alles x100 natuurlijk. Nog geen heel concrete exit strategie. Gezien de volatiele markt nu room ik wel af op gevoel. Deel ervan investeer ik dan toch wel weer.
Mijn pf lijkt ook wel een stablecoin de afgelopen dagen, maar na een x5 in 3 maanden tijd vind ik dat niet zo'n rampreadytoflow schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
Belangrijker nog...
Dat is dus wel echt een stuk minder, wat ook niet vreemd is. Binance verdeeld de vtho die ze krijgen van alle users (dus ook de VET die in orders zit danwel gewoon in de spot-wallet) over de mensen die de VET in de flexble savings zettenmjjveldt schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Maarja, not your wallet, not your keys...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Yup, dat denk ik ook... maar dat is één van de scenario's die zich af kunnen gaan spelen de komende jaren. Een ander scenario is dat het kapot gereguleerd wordt. Nog een scenario is oorlog en chaos. En zo nog een paar.BootjeVaren schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:58:
[...]
Het legt de pijnpunten van ons huidig monetair systeem bloot. Old world vs new world. Old world wil nog niet afgeven maar new world komt heus wel.
Ik acht vooralsnog de kans het grootst dat we adoptie gaan krijgen.
Significant meer wel. Maar je hebt gelijk. Ik dacht dat ik 500 per dag kreeg, maar ik heb 1 keer 400 gekregen en nu inderdaad (iets meer dan) 2,5 keer van de VTHO wallet. Maar het was meer dan 3 keer zoveel enkele dagen geleden.Blik1984 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:58:
[...]
5x meer lijkt me sterk. Ik krijg bij Binance ongeveer 2.5x meer als in de Vechain wallet.
Ik blijf er wel ver van uit de buurt betreft MTL te vaak aan gebrand
[ Voor 14% gewijzigd door JustC op 30-03-2021 15:07 ]
Trading volume 8596.39% WTFRemy!!!! schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:02:
Is er een continent wakker geworden? MTL gaat als een malle!
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 30-03-2021 15:06 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Anders klapt op het moment van landen de live feed er even uit...
Als je nu nog niet doorhebt dat de alts de top bereiken ...Remy!!!! schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:02:
Is er een continent wakker geworden? MTL gaat als een malle!
Ik hoorde geen ontploffing... goed nieuws?Wo Ve schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:06:
[...]
Anders klapt op het moment van landen de live feed er even uit...
Geen moon meer blijkbaar volledig in koers verwerkt na uitlekken gerucht.
Het komt me allemaal niet heel betrouwbaar over op een of andere manier..Nielsjuhz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Mmm na wat meer onderzoek, zijn die "negatieve" geluiden meer gekomen sinds een maand vanwege slechte communicatie. Ben benieuwd of dit idd een slecht idee was of niet
Hij ontplofte.MicroWhale schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:07:
[...]
Ik hoorde geen ontploffing... goed nieuws?
YouTube: LIVE: Starship SN11 Test Flight
Gulfstream G650
ik denk dat die nog wel een boost krijgt soon
Volume is nog aanwezig.nemesis2212 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:17:
[...]
https://www.binance.com/e...2a87c42978519750964af7aa4_Gast_ schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:10:
BNB hard gestegen, hebben ze een nieuwe project?
Dat komt waarschijnlijk niet alleen door hun toontje, maar doordat ze vaak goed verpakte onzin verkopen.mannowlahn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:42:
[...]
dat is een goed punt hoor ,maar ik krijg vaak wel kriebels van de correspondent.
Ze hebben daar collectief Geert-Mak-syndroom: ze roepen dingen die een heel redelijk betoog zijn dat goed binnen een nep-links-pseudoprogressief wereldbeeld past. Het ene probleem is dat het allemaal niet waar is.
Zoals die clown van een Rutger Bregman met 'de meeste mensen deugen'. Dat feit op zich zal ik niet betwisten, en of de meesten in dezen nu 60% of 80% is maakt niet zo veel uit. Het is namelijk amper relevant voor de maatschappij dat die mensen deugen, wat relevant is, is dat die minstens 20% die zich als hufter wil gedragen daarin in onze 'vrije' maatschappij op z'n minst wordt gefaciliteerd, en vaak ook nog gesubsidieerd en verbaal aangemoedigd. En op zich is '20% asociale rechtse hufters verknalt Nederland' ook nog best een goed thema om over te schrijven als je echt links bent, maar dat zijn ze daar niet.
Afijn, ook over blockchain neem ik ze dus sowieso niet serieus. Het is fijn dat ze hun best goed doen daar, maar ze zijn de basisschoolleeftijd wel voorbij, dus daar delen we geen prijzen meer voor uit.
Ons Belgenland zal het wel kapot reguleren. Je moet nu al je crypto inkomsten aangeven als divers inkomen dat dan aan 30% wordt belastMicroWhale schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:02:
[...]
Yup, dat denk ik ook... maar dat is één van de scenario's die zich af kunnen gaan spelen de komende jaren. Een ander scenario is dat het kapot gereguleerd wordt. Nog een scenario is oorlog en chaos. En zo nog een paar.
Ik acht vooralsnog de kans het grootst dat we adoptie gaan krijgen.
Ik acht de kans ook groot dat er adoptie zal komen. Maar wanneer en door wie dat is voorlopig nog koffie dik kijken. BTC zal toekomstgericht enkel zijn waarde als collectible houden wanneer andere blockchains met degelijke usecases komen die de grenzen van landen/continenten etc overstijgt.
Je weet toch dat de crypto check-out voorlopig enkel voor US-based clients is?Wo Ve schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:22:
Vind de reacties op het Paypal nieuws een beetje lauwtjes.
Ik kan wel veel meer gaan kopen![]()
![]()
[ Voor 14% gewijzigd door BootjeVaren op 30-03-2021 15:45 ]
Waarom zou dit zoveel meer impact hebben op BNB dan LINA laatst?
Yes, even wachtenBootjeVaren schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:43:
[...]
Ons Belgenland zal het wel kapot reguleren. Je moet nu al je crypto inkomsten aangeven als divers inkomen dat dan aan 30% wordt belast![]()
Ik acht de kans ook groot dat er adoptie zal komen. Maar wanneer en door wie dat is voorlopig nog koffie dik kijken. BTC zal toekomstgericht enkel zijn waarde als collectible houden wanneer andere blockchains met degelijke usecases komen die de grenzen van landen/continenten etc overstijgt.
[...]
Je weet toch dat de crypto check-out voorlopig enkel voor US-based clients is?
En waarom denk je dat?nemesis2212 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:17:
[...]
Ben je weleens in een Toko geweest dan? Echt veel lekkere dingen hoor. Ik snap dat wel.Ken. schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:49:
[...]
Omdat ik net nog een flufje gekocht/gegokt heb.
Ah ok. Dan hoop je dat iddWo Ve schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:51:
[...]
Omdat ik net nog een flufje gekocht/gegokt heb.
Geen zekerheidje maar wellicht omdat LINA al te koop was waardoor het redelijk duidelijk was wat de coin waard is zodra hij live ging. Heb het idee dat zodra de munt nog niet verhandelbaar is zoals bij TKO er meer speculanten op af komen in de hoop dat de price discovery in de eerste uren leuke winsten kan opleveren?Ken. schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:49:
[...]
Ik denk omdat het algehele sentiment momenteel iets positiever is en mensen groene cijfertjes zien -> fomo.Ken. schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:49:
[...]
De eerste groene kaarsjes/golf van vandaag op de 15m chart had al een aardig volume, de twee golf van zojuist had nog net iets meer volume. Dus net op het kleine dipje gekocht en dan hoop ik dat het volume voor het derde golfje hetzelfde blijft of hoger wordt. Pak ik een paar % en dan laat ik MTL snel weer voor wat het is.
Hij is wel even klaar met rennen.Nnoitra schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:56:
Ren REN, ren!
-- edit --
REN blijft doorrennen
-- edit 2 --
Crap, vergeten af te kloppen.. My bad![]()
Maar gaat vanzelf wel weer wishfull thinking
Maar op 4 uur en 1dag is er nog niks aan de hand.
HODL!!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dat zal inderdaad zeker meespelen, maar dit is nog steeds wel een héle forse stijging ten opzichte van toen.Raaafie schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:53:
[...]
Ik denk omdat het algehele sentiment momenteel iets positiever is en mensen groene cijfertjes zien -> fomo.
Goed punt inderdaad.. Crap, ik voel een lichte FOMO opkomenEgeau schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:53:
[...]
Geen zekerheidje maar wellicht omdat LINA al te koop was waardoor het redelijk duidelijk was wat de coin waard is zodra hij live ging. Heb het idee dat zodra de munt nog niet verhandelbaar is zoals bij TKO er meer speculanten op af komen in de hoop dat de price discovery in de eerste uren leuke winsten kan opleveren?

Crypto.com met veel CRO gestaked.MaStar schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:00:
Waar kopen jullie momenteel Bitcoin? Bitonic down. En Binance vraagt veel %
Ze hebben dus nog geen afspraken met de grote exchanges over de token redomination. Maar ondertussen worden NPXS en PUNDIX nu beiden verhandeld (en hebben afwijkende koersen). Eigenlijk maakt het dus niet meer uit wat de koers van NPXS doet?
https://moonbeam.network/
Will this beam us to the moon?
https://u.today/binance-c...eam-network-funding-round
Huh maar dat kan toch helemaal niet? Het gaat toch om een directe 'omezetting'?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:01:
Dat hele PUNDIX verhaal is wel wat vreemd.
Ze hebben dus nog geen afspraken met de grote exchanges over de token redomination. Maar ondertussen worden NPXS en PUNDIX nu beiden verhandeld (en hebben afwijkende koersen). Eigenlijk maakt het dus niet meer uit wat de koers van NPXS doet?
Met ideal vraagt Binance 1,30 euro. Ik weet niet wat je inleg is maar dat is natuurlijk heel weinig.MaStar schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:00:
Laatste mogelijkheid BNB onder 300 dollar kopen, wie profiteert?
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 30-03-2021 16:07 ]
Dat was dus laatst bij Safepal. Die ging van een duppie naar keer 40 in een paar uur tijd. En de topper, Alice. Om die procenten uit te drukken in de app was een kleiner lettertype nodig.Ken. schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:59:
[...]
Dat zal inderdaad zeker meespelen, maar dit is nog steeds wel een héle forse stijging ten opzichte van toen.
[...]
Goed punt inderdaad.. Crap, ik voel een lichte FOMO opkomen

Ik maak Fiat over via SEPA naar Kraken (Gratis)MaStar schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:00:
en anders via SEPA naar Binance (Gratis)
en als ik echt SNEL SNEL SNEL funds nodig heb (nee geen FOMO buys
Edit; Typo
:strip_exif()/f/image/t70mQdWfpjwWDPXHkZP47Hlk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OOiTmKBzlZnvV7LtOMTX5maW.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo, het eerste crypto omzetten naar comfort is gedaan..
Een Bose 700 nc headset,. Voornamelijk tijdens van a naar b vliegen..
Op het lijstje staan nog:
1. Fiat gebruiken om fiber beheerder om te kopen en een lijn te installeren.
2. Afhankelijk of dat lukt een nieuw ubiquiti netwerk bouwen.
3. Afhankelijk van 1 een nieuwe trading en game pc.
4. Lenovo x1 nano (i7 met simkaart) als hij uitkomt voor onderweg.
5. Rivian r1t (als in Europa en als ik goed mijn best doe)
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Staat gewoon in één van Pundi's artikelenWo Ve schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:05:
[...]
Huh maar dat kan toch helemaal niet? Het gaat toch om een directe 'omezetting'?
https://medium.com/pundix...ap-to-pundix-26c32dab7a42Since the swap will last one year, different exchanges have their own timeline to support. Please check with your exchange when and how to support the swap.
Wat een dikke bak die Rivian, nog niet gezien.jack zomer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:16:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo, het eerste crypto omzetten naar comfort is gedaan..
Een Bose 700 nc headset,. Voornamelijk tijdens van a naar b vliegen..
Op het lijstje staan nog:
1. Fiat gebruiken om fiber beheerder om te kopen en een lijn te installeren.
2. Afhankelijk of dat lukt een nieuw ubiquiti netwerk bouwen.
3. Afhankelijk van 1 een nieuwe trading en game pc.
4. Lenovo x1 nano (i7 met simkaart) als hij uitkomt voor onderweg.
5. Rivian r1t (als in Europa en als ik goed mijn best doe)
Zo te zien ligt het geld voor het oprapen bij jou.
Vergeet niet dat elke verwachting een teleurstelling in vermomming is he
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!