[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:43
enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:31:
[...]

KSM kun je ook prima hodlen...
Ja, dan kan.
Het is echter een keuze je kunt niet overal in investeren.
Alles op één paard zetten is ook niet goed dus het blijft een balans zoeken tussen een select aantal coins die potentie hebben.
Soms zit er wel eens een misser bij dat is een risico wat je moet nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 10:18
Wo Ve schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:30:
Weet iemand die website te noemen waar je een muntje kan invullen en de market cap en dan kan zien hoeveel het waar kan worden? Zoek mij suf kan het niet vinden, kwam een paar dagen geleden hier voorbij.
https://thecoinperspective.com/?c=Ada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:04
Yes, did the brain damage lead to TRX, or did TRX cause to the brain damage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:29:
[...]

Ik had net ook een discussie met een maat van mij, van ouderwets beleggen nu sinds januari in crypto. Compleet in de fidusie dat alle crypto ook daadwerkelijk in de praktijk gebracht wordt, als ik dan 34 miljard circulating ADA aangeef, zegt hij ja maar over 10 jaar. Over 10 jaar bestaat 95% van de crypto die we kennen niet eens meer. Maar ja iedereen moet een keer een goede bear market doormaken, dan kijk je er wat realistischer naar allemaal.
NFT's zijn hier ook een mooi voorbeeld van. Leuk dat je een proof of ownership in een blockchain hebt staan, maar dikke kans dat die blockchain er over 10 a 15 jaar niet meer is. In mijn ogen kun je beter een certificaat van authenticiteit op papier hebben...

(N.b. ik heb het hier over serieus gebruik van NFT's door echte kunstenaars, niet over al die idioterie met cryptololly's en weet ik veel wat nog meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
HoppyF schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:29:
[...]

Moet het dan altijd om de hoogste winst gaan die je kunt pakken?
Ik heb helemaal geen zin om dagelijks tien keer mijn PF te gaan verkopen en terugkopen.
Als ik ooit rijk had willen worden had ik in 2013 iets van 100 BTC’s moeten kopen.
Dat heb ik niet gedaan, jammer, eigen schuld.
Geen reden om maar naar het verleden te blijven kijken.
Ik koop en HODL liever wat in de hoop dat het uiteraard op termijn wat op gaat leveren maar niet om morgen rijk te zijn.
Lol. Conclusie uit jouw verhaal:
Als je morgen rijk kan zijn met dagelijks 10x je PF verkopen en terugkopen dan ga jij liever hodlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:37:
[...]

NFT's zijn hier ook een mooi voorbeeld van. Leuk dat je een proof of ownership in een blockchain hebt staan, maar dikke kans dat die blockchain er over 10 a 15 jaar niet meer is. In mijn ogen kun je beter een certificaat van authenticiteit op papier hebben...

(N.b. ik heb het hier over serieus gebruik van NFT's door echte kunstenaars, niet door al die idioterie met cryptololly's en weet ik veel wat nog meer.)
NFT is imho echt een grote BS, een NFT voor eerste tweet of bitcoin, echt who gives a fuck? Is een beetje zoals die eerste ios app die 1000$ koste, omdat dat de max was die een ontwikkelaar kon vragen, toonde alleen een diamant :+

En die chilliz is puur de weg naar meer btc voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:43
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:38:
[...]

Als je morgen rijk kan zijn met dagelijks 10x je PF verkopen en terugkopen dan ga jij liever hodlen.
Denk dat je het nog een keer moet lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Antifon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:40:
[...]

Het moet naar de crypto.com defi wallet (te vinden in de playstore/appstore). Die wallet kun je koppelen aan de reguliere crypto.com app.

Nadat je die koppeling hebt gemaakt kun je in de reguliere crypto.com app via instellingen de defi wallet selecteren en je coins naar de wallet versturen. Vrij simpel. Let bij het versturen wel op dat je via CRO (default) stuurt en niet erc-20. Overigens zou ik als test even het minimum aantal CRO versturen (230 geloof ik).

Hou er ook rekening mee dat het wel even kan duren. Bij mij is het na een paar uur nog niet aangekomen.
Duurt inderdaad veel te lang, maar het is allemaal gelukt (denk ik). Thanks! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door enomiss op 26-03-2021 14:44 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
sOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:37:
[...]

(N.b. ik heb het hier over serieus gebruik van NFT's door echte kunstenaars, niet door al die idioterie met cryptololly's en weet ik veel wat nog meer.)
Waarschijnlijk komen er wel oplossingen om die dan te converteren naar een andere blockchain. En waarom zou blockchain 2.0 populair worden als die niet backwards compatible is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
veertje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:35:
[...]

Yes, did the brain damage lead to TRX, or did TRX cause to the brain damage?
ben benieuwd hoeveel ze betaald krijgt om dit op haar twitter te plaatsen. zij ziet er niet uit alsof ze iets van crypto zal begrijpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

nee hij heeft een goed punt, shitcoins traden kost veel tijd en energie. btc is kopen en niet meer naar omkijken. Ik ben nu na een half jaar het ook wel goed zat, zsm omzetten naar mijn BTC doel die ik gesteld heb en dan wacht ik weer to het begin van de volgende bullrun. De hele dag alles lezen, pf checken, etc etc, is vermoeiend allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
nemesis2212 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:43:
[...]

ben benieuwd hoeveel ze betaald krijgt om dit op haar twitter te plaatsen. zij ziet er niet uit alsof ze iets van crypto zal begrijpen
hahahaha understatement van de eeuw, next is famke louise "ik hep eg zerieus respekt voor cryptoow"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aASZNYKSDZdUmLZ2bYc-IlMReM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SlaaMqVoPurETxyKvZoJFMoo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:45:
[...]

hahahaha understatement van de eeuw, next is famke louise "ik hep eg zerieus respekt voor cryptoow"
Remember Flamingo (FLM)?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHGkea6dub-8B3qw00lyB78ck-g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DimoYGXAiG8ENoR3PqWCV6Dv.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:40:
[...]

NFT is imho echt een grote BS, een NFT voor eerste tweet of bitcoin, echt who gives a fuck? Is een beetje zoals die eerste ios app die 1000$ koste, omdat dat de max was die een ontwikkelaar kon vragen, toonde alleen een diamant :+

Ik zie nfts echt niet als BS. Ja, nu heb je een paar grappige/belachelijke user cases gehad, maar uiteindelijk wordt alle digitale content misschien wel via die manier geleased. Denk aan Spotify/Netflix/uitgevers. Ik denk dat men zo illegale consumptie kan tegengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:40:
[...]

Chiliz zie ik eigenlijk nog wel echt potentie hebben. Niet zo zeer vanwege de NFT's (hoewel ik daar ook wel mogelijkheden zie, denk aan in-game items bij FIFA bijvoorbeeld) maar vooral vanwege de voting rights die je ermee kan krijgen.

Ik begrijp dat er intussen al experimenten zijn geweest met het laten opstellen van teams door eigenaars van de betreffende tokens bijvoorbeeld. Nou zie ik dat bij A-level teams niet zo snel gebeuren, maar ook daar zijn vast aardige use cases te verzinnen.

Als je kijkt naar mogelijke adoption rate onder mensen die zich verder niet met crypto bezighouden, vind ik Chiliz in ieder geval wel een van de meest originele ontwikkelingen van het moment.

Overigens heb ik er niets van :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:05

Chaes

#HODL

Ah, Famke "Ik heb respect voor Corona" Louise :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Als we een nieuwe crypto lanceren "Ekkies" en die lapswansen van louise, bilal en lil kleine ff op hun insta laten posten(oh nee bilal heeft permaban) dan lopen we binnen. Backstage bij louise met je Ekkies, gedragen boxer van lil kleine voor 100 ekkies. Laat je piemelientje zien voor 17000 ekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Ik zie nfts echt niet als BS. Ja, nu heb je een paar grappige/belachelijke user cases gehad, maar uiteindelijk wordt alle digitale content misschien wel via die manier geleased. Denk aan Spotify/Netflix/uitgevers. Ik denk dat men zo illegale consumptie kan tegengaan.
Ja , maar daar is crypto helemaal geen noodzaak toch? Wat bied de crypto techniek voor meerwaarde dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:20
HoppyF schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:34:
[...]
Ja, dan kan.
Het is echter een keuze je kunt niet overal in investeren.
Alles op één paard zetten is ook niet goed dus het blijft een balans zoeken tussen een select aantal coins die potentie hebben.
Soms zit er wel eens een misser bij dat is een risico wat je moet nemen.
Klopt, diversifiëren is key. En ook op bepaalde hypes durven meespringen (Defi, NFT, ...); even de fundamentals overboord durven gooien. Het gebeurt zelden dat het marktsentiment zo positief is, dus i.p.v. te zeiken op shitcoins, kan je maar beter mee op de kar springen en profiteren. Not financial advice :+

Ik zie dat je ADA fan bent, en mijn post was allerminst bedoelt als een aanval naar jou en andere ADA aanhangers (ik hold zelf ook een beetje ADA trouwens). Eerder als een waarschuwing voor nieuwe investeerders in ADA die mogelijks te hoge gains verwachten. Wat, nogmaals, moeilijk is voor een project dat reeds zo overpriced is imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Chiliz zie ik eigenlijk nog wel echt potentie hebben. Niet zo zeer vanwege de NFT's (hoewel ik daar ook wel mogelijkheden zie, denk aan in-game items bij FIFA bijvoorbeeld) maar vooral vanwege de voting rights die je ermee kan krijgen.

Ik begrijp dat er intussen al experimenten zijn geweest met het laten opstellen van teams door eigenaars van de betreffende tokens bijvoorbeeld. Nou zie ik dat bij A-level teams niet zo snel gebeuren, maar ook daar zijn vast aardige use cases te verzinnen.

Als je kijkt naar mogelijke adoption rate onder mensen die zich verder niet met crypto bezighouden, vind ik Chiliz in ieder geval wel een van de meest originele ontwikkelingen van het moment.

Overigens heb ik er niets van :+
Ook chilliz als concept zie ik meerwaarde in, maar crypto is niet nodig, kan prima met gewoon fiat toch, waarom een speculatieve valuta er in gooien. Nou dat zal ik je zeggen, om je bedrijf te kickstarten. Dat is crypto, lekker ff miljoenen ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Beetje rare markt is het nu. Ik Hodl al sinds 2019 HTML coin (enorme shitcoin). Zakte weg en was stil al deze tijd en opeens een stijging van 329%. Geen aankoopadvies hoor, maar wat is er aan de hand..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Waarom zou dat illegale consumptie tegengaan? Een NFT-gifje kan ik gewoon downloaden en delen met anderen, terwijl ik niet de eigenaar ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Cryostorm schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:52:
Beetje rare markt is het nu. Ik Hodl al sinds 2019 HTML coin (enorme shitcoin). Zakte weg en was stil al deze tijd en opeens een stijging van 329%. Geen aankoopadvies hoor, maar wat is er aan de hand..........
Dat heet oververhitting.
Een reden waarom lange termijn hodlen nu risicovol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

[...]

Lol conclusie uit jouw verhaal:

daytrading is ez gains GG, makkelijker dan holden?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:51:
[...]

Ja , maar daar is crypto helemaal geen noodzaak toch? Wat bied de crypto techniek voor meerwaarde dan?
Ik kan mij voorstellen dat op deze manier de verspreiding van een digitaal iets volledig getrackt kan worden. Ja je kan het kopiëren en in een andere player afspelen zou je denken, maar wat als men hun eigen afspeel applicaties uitbrengt die als enige je digitale content kunnen unlocken? Dan is hun applicatie tegelijkertijd de sleutel. Net zoals een block nu wordt goedgekeurd kan een afspeelverzoek toch ook worden goedgekeurd?

Iemand anders kan het vast beter uitleggen.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 26-03-2021 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crypto als usual gewoon. Mensen gaan op zoek naar muntjes die nog niet gepumpt hebben.

In een degelijke bullmarkt komt alles wel een keertje aan de beurt. Het hoeft niet eens meer een werkende blockchain of usecase te hebben.

Zolang het maar ergens verhandelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Nnoitra schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:13:
In je DeFi wallet moet je ff naar onder scrollen, onder Explorer heb je een button "connect to crypto.com App".
Dat is inderdaad wel gelukt, maar dan nog kan je niet aan je exchange wallet vanuit je crypto.com app wallet...
Wo Ve schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:15:
Ik krijg die CRO's met geen mogelijkheid van de exchange wallet naar de normale wallet.
Normaalgezien kan je vanuit je exchange wallet gewoon withdraw kiezen, en dan 'internal transfer'.
Maar daarvoor moet je crypto.com app aan de exchange gekoppeld zijn, dat lukt mij dus helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
hmr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:56:
[...]
Lol conclusie uit jouw verhaal:

daytrading is ez gains GG, makkelijker dan holden?
Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het kan.

Maar als iemand dik kan verdienen met daytraden gaat ie niet hodlen. Hodlen doe je omdat je niet kan daytraden. Dat je dan niet de hele tijd naar je PF hoeft te kijken is een bijkomend voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:57:
[...]

Crypto als usual gewoon. Mensen gaan op zoek naar muntjes die nog niet gepumpt hebben.

In een degelijke bullmarkt komt alles wel een keertje aan de beurt. Het hoeft niet eens meer een werkende blockchain of usecase te hebben.

Zolang het maar ergens verhandelbaar is.
Oh denk al misschien krijgt hij de Dogecoin behandeling. Dan kan ik alvast een mooie wagen uitzoeken, maar dat zal wel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
Slonzo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:58:
Normaalgezien kan je vanuit je exchange wallet gewoon withdraw kiezen, en dan 'internal transfer'.
Maar daarvoor moet je crypto.com app aan de exchange gekoppeld zijn, dat lukt mij dus helemaal niet.
Vanuit de browser lukte het in 2 seconden, ook meteen in de app zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:56:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat op deze manier de verspreiding van een digitaal iets volledig getrackt kan worden. Ja je kan het kopiëren en in een andere player afspelen zou je denken, maar wat als men hun eigen afspeel applicaties uitbrengt die als enige je digitale content kunnen unlocken? Dan is hun applicatie tegelijkertijd de sleutel. Net zoals een block nu wordt goedgekeurd kan een afspeelverzoek toch ook worden goedgekeurd?

Iemand anders kan het vast beter uitleggen.
Dat je dan voor elk nummer $30 aan GAS-fees moet betalen en twee uur moet wachten voordat het afspelen begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryostorm schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:59:
[...]

Oh denk al misschien krijgt hij de Dogecoin behandeling. Dan kan ik alvast een mooie wagen uitzoeken, maar dat zal wel niet ;)
Hihi van mij mag het 8) weer wat Bitcoin voor op de Trezor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het kan.

Maar als iemand dik kan verdienen met daytraden gaat ie niet hodlen. Hodlen doe je omdat je niet kan daytraden. Dat je dan niet de hele tijd naar je PF hoeft te kijken is een bijkomend voordeel.
Precies. Alleen wel even de nuance dat daytrading nog meer geluk/inzicht vergt dan holden. Risk reward. Ik heb een gave om buy high / sell low te doen. Ik hodl het meeste dus en diversifieer af en toe.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Die HODL ik ook al een hele tijd, of eigenlijk 'hodlde', jammer dit bericht. Ik ben ze namelijk 'kwijtgeraakt' omdat de exchange bepaalt dat als je 180 dagen niet inlogt, je account wordt verwijdert ;(

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
RickvN schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Die HODL ik ook al een hele tijd, of eigenlijk 'hodlde', jammer dit bericht. Ik ben ze namelijk 'kwijtgeraakt' omdat de exchange bepaalt dat als je 180 dagen niet inlogt, je account wordt verwijdert ;(
Wut? Welke exchange is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
hmr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:02:
[...]

Precies. Alleen wel even de nuance dat daytrading nog meer geluk/inzicht vergt dan holden. Risk reward. Ik heb een gave om buy high / sell low te doen. Ik hodl het meeste dus en diversifieer af en toe.
Ik zou niet weten of ik wel of niet goed ben in daytraden. Ik heb wel eens geprobeerd korte ritjes voor grotere winsten te maken, ging volgens mij wel aardig maar ook wel eens mis. Maar even buiten de eventuele winst of verlies om, vond ik het vooral heel erg zenuwslopend en tijdrovend. Dus ik kwam al snel tot de conclusie dat daytraden, los van de winst of verlies die je er mee kan maken, niet echt iets voor mij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ray_ schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:04:
[...]

Wut? Welke exchange is dat?
Bleutrade. Ik moet er nog eens achteraan gaan, zag laatst ook dat die de eeuwige 0.0000001BTC bleef hangen, dus ook niet achteraan gegaan.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
RickvN schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Ik had ze zelf ook eerst op bleutrade. Ik moest ze daarna op een wallet zetten omdat ze werden gedelist. Ze staan nu ergens op een externe hardeschijf. Nooit eraan gedacht, maar heb ze nu nog voor dat bekende "je weet maar nooit" scenario.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:57
[dagboek]Cake is wel een rollercoaster hoor. Hodl sinds 2.2USD, helemaal naar 21USD gegaan en weer terug naar 8-9. Hopelijk kan hij weer boven de 13-14 dollar blijven de komende tijd.[/dagboek]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Cryostorm schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:07:
[...]

Ik had ze zelf ook eerst op bleutrade. Ik moest ze daarna op een wallet zetten omdat ze werden gedelist. Ze staan nu ergens op een externe hardeschijf. Nooit eraan gedacht, maar heb ze nu nog voor dat bekende "je weet maar nooit" scenario.
Ik bedenk mij ineens dat ik toen in samenwerking met HTML een actie heb ingezet richting een ander wallet adress, ik ga eens op onderzoek uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Welke wallet gebruik jij, heb nog een bestand staan op mn schijf maar ik kom er even niet uit. Ik heb online een executable gevonden maar lijkt alsof dat netwerk niet meer bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Stel ik zou met een klein bedrag safemoon willen kopen enkel voor de lol en wat ervaring op te doen. Wat is het kleinst mogelijke bedrag wat met de fees van kopen enigszins loont? Hoeveel blijft er over van 50 of 100 euro voordat het erop staat komende van bijvoorbeeld Binance?

[ Voor 21% gewijzigd door enomiss op 26-03-2021 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Jelmer93 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:23:
[...]

Welke wallet gebruik jij, heb nog een bestand staan op mn schijf maar ik kom er even niet uit. Ik heb online een executable gevonden maar lijkt alsof dat netwerk niet meer bestaat
Ik had een wallet gedownload van HTML coin zelf. Ik heb niet bijster veel verstand van maar zo kon ik het transfereren naar mijn laptop en daarna naar mijn hardeschijf.

https://htmlcoin.com/wallets/

[ Voor 4% gewijzigd door Cryostorm op 26-03-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:31
@Cryostorm en @Jelmer93 Haha, HTMLcoin. Lang geleden dat ik die zomaar tegen kwam in het wild. Ben een van de admins van het nederlandse TG kanaal. officiele wallets haal je van https://htmlcoin.com/wallets/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:24:
Stel ik zou met een klein bedrag safemoon willen kopen enkel voor de lol en wat ervaring op te doen. Wat is het kleinst mogelijke bedrag wat met de fees van kopen enigszins loont? Hoeveel blijft er over van 50 of 100 euro voordat het erop staat komende van bijvoorbeeld Binance?
Niet doen, als je ervaring op wil doen dan zou ik kijken naar een meer serieuze optie en geen funshitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:24:
Voor $15 a $20 lijkt me wel oké...
50% BNB kopen voor de transactiekosten, 50% SAFEMOON via pancakeswap.
De fees op BSC zijn laag genoeg om er niet van wakker te liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 26-03-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:27:
@Cryostorm en @Jelmer93 Haha, HTMLcoin. Lang geleden dat ik die zomaar tegen kwam in het wild. Ben een van de admins van het nederlandse TG kanaal. officiele wallets haal je van https://htmlcoin.com/wallets/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sW1uBaejEFDtY3IsNoY-g1GoMLk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TLthzyKUwnZ450Tf9pYW9But.png?f=user_large ;w

wellicht dat de htmlwallet ook mined, maar ik waag mij voor die paar tientjes hier niet aan om mijn odue wallet te openen :+

[ Voor 11% gewijzigd door mannowlahn op 26-03-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryostorm schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:25:
[...]

Ik had een wallet gedownload van HTML coin zelf. Ik heb niet bijster veel verstand van maar zo kon ik het transfereren naar mijn laptop en daarna naar mijn hardeschijf.
Ik heb het al een hele tijd gewoon in een mobile wallet staan.

Ben echter nog steeds 100k HTML kwijt, op BleuTrade gekeken maar daar niets. Nu heb ik ook nog een HitBTC account, daar kunnen ze ook nog staan maar ben het wachtwoord kwijt _O-

Ach ja. Binnenkort maar eens werk van maken, nu geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
Jah, duh. Je kunt minen met de wallet. Geen wonder dat hij een miner vindt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:18:
[...]

nee helaas is dat niet mogelijk, ik zou ook wel graag een nieuwe buy order willen instellen als mijn stop loss sell wordt getriggered zodat ik daarna automatisch weer goedkoper kan inkopen bv, maar dan moet je met bots aan de gang ben ik bang.

Bv verkopen op 10 en dan steeds trailing buy orders er achter aan totdat de boel stabiliseert. Maar dan moet je zelf aan de gang ben ik bang. Wel een leuk dev projectje, zal vast wel ergens op github al staan, maar ik vertrouw een ander mijn api keys niet toe ;)
Wat als je je coins 50/50 verdeelt over 2 exchanges. Dan doe je op de ene stop orders en op de andere buy orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:29:
[...]

Jah, duh. Je kunt minen met de wallet. Geen wonder dat hij een miner vindt xD
Ja dat dacht ik al :+ Maar geloof het wel ;) weet jij waar die de wallet file opslaat ? welk bestandstype kan ik op zoeken, sinds die tijd heb ik al 4 nieuwe osxén op mijn laptop gekregen, dus grote kans dat het al weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
enomiss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:30:
[...]

Wat als je je coins 50/50 verdeeld over 2 exchanges. Dan doe je op de ene stop orders en op de andere buy orders?
En dan? Ik heb een stack coins, die wil ik stop lossen, maar wil daarna wel met het geld wat dat opbrengt een trailing buy orders plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Net even door de vrije trainingen van F1 gescrollt, toch wel leuk om crypto daar in terug te zien :)

Zo heeft Aston Martin (met de kleur van mijn favoriete candles) nu dus Crypto.com op de zijkant van de waggie staan.

McLaren heeft op de spiegels Bitci.com staan, waar je ook zowaar een McLaren Fan Token kan kopen _/-\o_

Moon soon d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:31:
[...]

Ja dat dacht ik al :+ Maar geloof het wel ;) weet jij waar die de wallet file opslaat ? welk bestandstype kan ik op zoeken, sinds die tijd heb ik al 4 nieuwe osxén op mijn laptop gekregen, dus grote kans dat het al weg is.
op mac staat hij standaard op /library/application support/HTMLCOIN/Wallet.dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:29:
[...]

Ik heb het al een hele tijd gewoon in een mobile wallet staan.

Ben echter nog steeds 100k HTML kwijt, op BleuTrade gekeken maar daar niets. Nu heb ik ook nog een HitBTC account, daar kunnen ze ook nog staan maar ben het wachtwoord kwijt _O-

Ach ja. Binnenkort maar eens werk van maken, nu geen zin in.
Haha ik had 388k gekocht toendertijd. Netjes een beetje gekeken naar het project etc, maar goed was op het hoogtepunt echt 3 keer mijn inleg waard en toen poef weg. Lekker vast houden en hopen meer kan je niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:32:
[...]

op mac staat hij standaard op /library/application support/HTMLCOIN/Wallet.dat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/He59n8t0Vw3yYfYQSywhNRRMjiI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ShvP7c5Rrv4B9NSNrDvvCJdl.png?f=fotoalbum_large

Zal mij benieuwen wat ik ga aantreffen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:31:
[...]

Heb je de seed nog? Want dan kun je hem gewoon importeren in de Althash mobile wallet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:33:
[...]

[Afbeelding]

Zal mij benieuwen wat ik ga aantreffen straks
Ik heb ook de nieuwe versie van de site gedownload en die is aan het syncen. Dat gaat nog wel ff duren.
Ik denk dat ik alles kwijt ben, we gaan het zien. Is ook geen mega verlies, maar toch zonde van alle moeite destijds.

Mooi te zien dat iedereen ineens wakker schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:32:
[...]

En dan? Ik heb een stack coins, die wil ik stop lossen, maar wil daarna wel met het geld wat dat opbrengt een trailing buy orders plaatsen.
Je weet je afstand tot de stop loss, je weet je stop loss bedrag. Voer dat stop loss bedrag in bij de andere exchange als buy order limit met een bedrag wat overeenkomt met de winst, dit kun je voorspellen en uitrekenen. Je kunt het dan niet helemaal automatiseren maar je kan wel steeds duo's maken. Die doe je dan de volgende keer omgekeerd. Of vertel ik nu onzin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraay89
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:34:
[...]

Heb je de seed nog? Want dan kun je hem gewoon importeren in de Althash mobile wallet volgens mij.
klopt! of de webwallet! Of op TG de Codex wallet bot :P community is nog altijd behoorlijk actief. laatste weken steeds meer weer. Nog steeds een organisatie die niet echt van aanpakken weet, maar het blijft wel geinig zolang je er niet te veel geld in steekt. You never know. Je koopt miljoenen coins voor tientjes, en ik zie het nog wel eens 1 cent waard worden, dus een leuk gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
139.000 html heb ik zo te zien, 50 dollar naar het schijnt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:38:
[...]

klopt! of de webwallet! Of op TG de Codex wallet bot :P community is nog altijd behoorlijk actief. laatste weken steeds meer weer. Nog steeds een organisatie die niet echt van aanpakken weet, maar het blijft wel geinig zolang je er niet te veel geld in steekt. You never know. Je koopt miljoenen coins voor tientjes, en ik zie het nog wel eens 1 cent waard worden, dus een leuk gokje.
Is die mafkees er nog bij betrokken? Die al die fucking titels uit zijn studietijd achter zijn naam geplakt had, die gast was echt niet helemaal jofel. Armando ofzo?

jaja veeg me op hoor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xUq_CdvIFTAcD2IEI0eqjkXlOIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7ApkZdeVm08OQWJURwErRTBI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door mannowlahn op 26-03-2021 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:38:
[...]

Haha ik weet nog dat die CEO toen overhoop lag met de devs, toen die split met de POMA devs (Proof Of Mass Adoption _O- ) waarop zij al hun muntjes dumpten...

Man man man wat een soap. Echt dikke amteuristische bende.

Maar wat heb ik gelachen. Er was in de Reddit community 1 gast die maar bleef kopen. Die zal wel flink REKT zijn gegaan. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:33
Wo Ve schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:31:
[...]

Jeutje -10, dat zijn wel serieuze cijfers.
Dat zei ik toch niet? Laat ik dan nuanceren, nog weinig Moon aan! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:43:
[...]

Is die mafkees er nog bij betrokken? Die al die fucking titels uit zijn studietijd achter zijn naam geplakt had, die gast was echt niet helemaal jofel. Armando ofzo?

jaja veeg me op hoor

[Afbeelding]
Hahaha ja wat een shitshow. Heerlijk wel. Armando. _O-

Het zou zo 1 of andere Mexicaanse soap op een lokale gemeente zender kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:46:
[...]

Haha ik weet nog dat die CEO toen overhoop lag met de devs, toen die split met de POMA devs (Proof Of Mass Adoption _O- ) waarop zij al hun muntjes dumpten...

Maar wat heb ik gelachen. Er was in de Reddit community 1 gast die maar bleef kopen. Die zal wel flink REKT zijn gegaan. -O-
En ik maar denken dat het een slapend serieus project is hahaha jeetje. Dreams shattered. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Hahaha ja wat een shitshow. Heerlijk wel. Armando. _O-

Het zou zo 1 of andere Mexicaanse soap op een lokale gemeente zender kunnen zijn.
Er was toen een soort van opsplitsing gaande ofzo, met ook een nederlandse devver? Was een groot drama toendertijd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:46:
[...]

Haha jazeker. De goeie ouwe Amando is nog steeds de CEO. Met zijn titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Hoe gaat Binance eigenlijk om met Pundi X?
Nieuwe coin en grafiek of oude coin met miljoen procent koersstijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 09:15
Alles kan maar niet hier, mijn potje is leeg voor deze maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:50:
Nieuwe coin en grafiek of oude coin met miljoen procent koersstijging?
Kijk een bij btstc.

https://gathering.tweaker...message/66588046#66588046

Ik verwacht eigenlijk een zelfde plaatje voor pundi te zien tegen die tijd

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:49:
[...]

Er was toen een soort van opsplitsing gaande ofzo, met ook een nederlandse devver? Was een groot drama toendertijd. _/-\o_
Klopt, met dat POMA project. Waren idd Nederlanders. Heb nog een beetje in die telegram groep rondgehangen. Maar dat was ook niet echt een pro omgeving zegmaar _O-

Puntje bij paaltje was die Armando gewoon een zeer egocentrisch knaapje die constant delegeerde, en ook zijn muntjes gewoon dumpte op de community om zelf leuke dingen mee te doen.

Het muntje zelf is 1 en al identiteitscrisis, maar alles werkt en ze hebben nog best leuke software. Maar ik verwacht er echt helemaal niets meer van. Wat mij betreft 100% een deadcoin.

Sorry voor deze schaamteloze shill overigens :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:59:
[...]

Klopt, met dat POMA project. Waren idd Nederlanders. Heb nog een beetje in die telegram groep rondgehangen. Maar dat was ook niet echt een pro omgeving zegmaar _O-

Puntje bij paaltje was die Armando gewoon een zeer egocentrisch knaapje die constant delegeerde, en ook zijn muntjes gewoon dumpte op de community om zelf leuke dingen mee te doen.

Het muntje zelf is 1 en al identiteitscrisis, maar alles werkt en ze hebben nog best leuke software. Maar ik verwacht er echt helemaal niets meer van. Wat mij betreft 100% een deadcoin.

HTMLCoin is een soort van ADA 0.1 :+

nog 2 jaar en 41 weken inhalen :z
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EGZr4HyCv-aWQ56lm4gc_ww7oTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4KID6g9ZCIxHUt2SsMaDSabs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door mannowlahn op 26-03-2021 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraay89
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:59:
[...]

Nederlanders? Goh. Nooit geweten.
Hij focust zich inmiddels vooral op althash university, van zijn fratsen merk je niet zo veel meer. VWB die dumps, geen idee.
Het muntje zelf is 1 en al identiteitscrisis, maar alles werkt en ze hebben nog best leuke software.
100% eens
Maar ik verwacht er echt helemaal niets meer van. Wat mij betreft 100% een deadcoin.

Deadcoin zou ik het absoluut niet willen noemen. Er is nog steeds ontwikkeling en beweging. Maar in het grotere geheel is het wel een beetje dead-in-the-water coin inderdaad. Ze watertrappelen maar wat zonder ooit echt duidelijk in beweging te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

Filecoin to the moon. En dan moet bitcoin nog los gaan. Ook gewoon een dikke 30% plus in een week ondanks de dip van btc.

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 26-03-2021 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
Gratis geld weer via coinbase earn. Uma deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

keepitfrosty schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:11:
Sta nog op de wachtlijst -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kraay89 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:06:
[...]

Nederlanders? Goh. Nooit geweten.

[...]

Hij focust zich inmiddels vooral op althash university, van zijn fratsen merk je niet zo veel meer. VWB die dumps, geen idee.

[...]
100% eens
[...]

Deadcoin zou ik het absoluut niet willen noemen. Er is nog steeds ontwikkeling en beweging. Maar in het grotere geheel is het wel een beetje dead-in-the-water coin inderdaad. Ze watertrappelen maar wat zonder ooit echt duidelijk in beweging te komen.
Ach, wie weet wat er nog van komt. Het is en blijft crypto, voor het zelfde geld komen ze over 3 maanden ineens met een Binance listing en pumpt ie tot de 300 sats, je weet het nooit. Alles kan, en dat is ook het leuke _O-

We zien het wel, sowieso leuk dat er weer wat beweging in zit. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

@anti elppa Denk je dat er voldoende support is op de 53k? Oogt wat mij betreft wat fragiel

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Tja101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/no0iycefnAl1g_p9-B3yiU8Dv6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tvm0Qgmp7tUZpUnzForRkNrI.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kwam deze tegen en moest een beetje lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Laatst online: 16-09 09:15
Darrell schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:13:
[...]

Sta nog op de wachtlijst -O-
ik sta ook op de wachtlijst, vanmorgen nog gekeken. sta op meerdere wachtlijsten maar niks van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wo Ve
keepitfrosty schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:11:
Jahoorrrrrrrr, alweer 'ge-earned' omgezet naar LTC en naar Binance gestuurd. Nu even een muntje uitkiezen waarmee ik die LTC x100000000 kan laten gaan 8)7 .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Hoppa Audius door de drie dollar heen, PF staat weer op 15% winst sinds gisteren. Zit er sterk aan te denken meer van mijn chilliz af te romen, die blijft nog wel een tijdje stabiel.

[ Voor 38% gewijzigd door mannowlahn op 26-03-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:38:
Hoppa Audius door de drie dollar heen, PF staat weer op 15% winst sinds gisteren. Zit er sterk aan te denken meer van mijn chilliz af te romen, die blijft nog wel een tijdje stabiel.
Hehe ik ben nieuw met crypto maar had een limit order geplaatst mooi rendement zo.
nu hopen dat hij weer een dipje maakt zodat ik nog wat extra audio terug kan traden..mooi platform ook audius..het hele idee erachter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Ik viste vannacht dus naast het net bij de Casper tokensale maar besloot om m'n tokens toch nog even op Coinlist te laten staan voor de andere sale van Mina die binnenkort plaatsvindt. Wilde het eigenlijk in USDT er op laten staan, maar op gevoel toch even omgezet naar Filecoin. En die maakt prompt een mooie run. Soms heb je geluk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
djerror schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:54:
[...]

Hehe ik ben nieuw met crypto maar had een limit order geplaatst mooi rendement zo.
nu hopen dat hij weer een dipje maakt zodat ik nog wat extra audio terug kan traden..mooi platform ook audius..het hele idee erachter
Ik heb zo'n gevoel dat audius nog wel eens als een speedy gonzalez er vandoor kan gaan komende dagen, mits BTC niet loopt te kloot violen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:50:
Nieuwe coin en grafiek of oude coin met miljoen miljoenmiljard procent koersstijging?
Gebeurt volgens mij automatisch allemaal.
Nieuwe coin en nieuwe grafiek lijkt me.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 26-03-2021 17:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Het is 17:00 wat gaat BTC nu doen, ff lekker over de 55k heen voor vannacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:58:
[...]

Ik heb zo'n gevoel dat audius nog wel eens als een speedy gonzalez er vandoor kan gaan komende dagen, mits BTC niet loopt te kloot violen.
Ja ik heb ook niet alles gedaan de helft ofzo van wat ik had. aantal gebruikers van het platform is ook enorm gestegen 4MM zit het nu :-)..Ik geloof er wel in..streaming platform van de toekomst.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:00:
Ik verwacht dat we morgenochtend op 70k staan. Gezonde correctie na de dip.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
mannowlahn schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:00:
down the drain zo te zien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:36
1% daling.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:44
Chaes schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:59:
[...]

Gebeurt volgens mij automatisch allemaal.
Nieuwe coin en nieuwe grafiek lijkt me.
Vandaag eens kijken futures lopen af op 1600:1700 us CT nu ongeveer 1100 ‘sochtends is -6 uur op btcdirect YouTube video van gisteren riep presentator dat de call opties otm out of the money lopen bij btc boven de 52000 en dus de call opties uitgevoerd gaan worden en de btc gekocht gaat worden.
Volgens mij dus de laatste vrijdag van de maand futures neem ik aan? Ik heb dat otm opgezocht uitleg ging over hedgen en andere meuk. Gewoon call optie achting is wel simpel te begrijpen. Om hoeveel btc het praktisch gaat weet ik niet? Moet nog wat meer zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

EnderQ schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:09:
[...]

Vandaag eens kijken futures lopen af op 1600:1700 us CT nu ongeveer 1100 ‘sochtends is -6 uur op btcdirect YouTube video van gisteren riep presentator dat de call opties otm out of the money lopen bij btc boven de 52000 en dus de call opties uitgevoerd gaan worden en de btc gekocht gaat worden.
Volgens mij dus de laatste vrijdag van de maand futures neem ik aan? Ik heb dat otm opgezocht uitleg ging over hedgen en andere meuk. Gewoon call optie achting is wel simpel te begrijpen. Om hoeveel btc het praktisch gaat weet ik niet? Moet nog wat meer zoeken..
Volgens mij quote je de verkeerde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:53
Hoe kan het dat ik hier bijna niks lees over NEO? Is die munt vergane glorie? Testnet N3 is actief en ergens in juli een volledig nieuwe blockchain. Toch wel interessant om te zien of hij weer ooit naar een top 10 munt kan in de toekomst... De GAS rewards gaan ook flink omhoog straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Wat een vreemde up en downs laat BTC zien zeg de laatste 15 min op de 1m charts 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vlCIiMNl5Z7U6Vz9INZxzTCfT64=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dqzk9zztRLqo9yFSO4dvQ3rq.png?f=user_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:18
1% Stijging.. :')

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Kunnen we niet gewoon het volgende afspreken:

Minimaal de 15min kaart gebruiken.
Moon is minimaal 10% up.
Rekt is minimaal 10% down.

Prijzen in btc/sats of anders usdt.

Staat een munt niet op binance of coinbase. Dan graag even vermelden waar dan wel... Of gewoon niet melden..

1 lambo per persoon per dag..

[ Voor 23% gewijzigd door jack zomer op 26-03-2021 18:35 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!