Dat laatste hopium ik ook. Maar ben toch een paar maand te laat om mijn lambo bij elkaar te sparen.Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Heb ik nog niet bedacht.
Maar ik wist niet dat de bear market al begonnen was. Dacht dat we net de eerste stapjes in een bullmarket hebben gezet,
Geen man overboord. Dan ga je toch gewoon bootje varen?BootjeVaren schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:57:
[...]
Dat laatste hopium ik ook. Maar ben toch een paar maand te laat om mijn lambo bij elkaar te sparen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha, nou, niet helemaal. Omdat er dus voors en tegens zijn en ik ben benieuwd hoe jullie daar over denkenMicroWhale schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:52:
[...]
Mooi, dan weet je het antwoord voor jezelf ook.
Dank! Ik wil naast BTC namelijk 1 of 2 alts gaan DCA'en. DOT lijkt me daarvoor wel een goede kandidaat. Heb al een potje (mee aan het staken op binance) en die doet het prima. Maar ja, die 600% dus... Anderzijds inderdaad nog niet zo'n altrun gezien als in 2018.Wat mij betreft:
Van die 600% is inderdaad balen... al zou me dat er niet van weerhouden om nu te kopen, maar daarvoor moet je naar het nog grotere plaatje kijken. De bullmarket. Deze is volgens mij nog niet voorbij, want we hebben nog geen écht goede altrun gezien. Als je daarnaast voor de lange termijn investeert, maakt het niet uit of je nu koopt of later, want dan zou je gewoon kunnen inkopen en daarna kunnen gaan dca-en.
Als ik nu zou kopen, zou ik wel kopen voor de middellange termijn en winst nemen. Dus bij een 2x mijn inleg eruit en die inleg opzij zetten voor de bearmarket. Dan pak ik gratis de extra upside mee + heb die inleg achter de hand mocht er een grote beer langskomen.
Wbt mijn eerdere punt: bedrijven die van plan zijn om binnenkort Polkadot te gaan gebruiken, hebben allang ingekocht toch? Hoe denk jij daar over?
Waar kan ik zien welke coins binnenkort op coinbase worden gelist?
Als de beren hem niet lek schieten..Mooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:00:
[...]
Geen man overboord. Dan ga je toch gewoon bootje varen?
ANKRroflexx schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:03:
STORJ
CRV
alle drie op 25 maart volgens coinmarketcal
nothing stops this train
600% is nog niet zoveel als veel andere coins, en juist omdat die parameuk nog moet komen ben ik wel vrij positief. Ik hodl het nu sinds januari, en het is niet mn hardst stijgende coin, maar wel meest steady.sOid schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Haha, nou, niet helemaal. Omdat er dus voors en tegens zijn en ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken
[...]
Dank! Ik wil naast BTC namelijk 1 of 2 alts gaan DCA'en. DOT lijkt me daarvoor wel een goede kandidaat. Heb al een potje (mee aan het staken op binance) en die doet het prima. Maar ja, die 600% dus... Anderzijds inderdaad nog niet zo'n altrun gezien als in 2018.
Wbt mijn eerdere punt: bedrijven die van plan zijn om binnenkort Polkadot te gaan gebruiken, hebben allang ingekocht toch? Hoe denk jij daar over?
Normaal deel ik nooit aantallen maar met Safemoon moet je wel hePelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:08:
280 mil safemoon nu. Lekker long term hodl.
Bn benieuwd hoe dit Safemoon experiment gaat uitpakken, kan nog wel eens leuk worden als er nog meer hype over komt
https://blog.coinbase.comroflexx schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:03:
Ik denk dat heel veel mensen die in de gaten houden. Soort van pump en dump scheme zonder telegram groep.
Ja joh, met dit soort muntjes is het wel leuk. Wie weet, ik ga uit van niks we zien wel.Egeau schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:07:
[...]
Normaal deel ik nooit aantallen maar met Safemoon moet je wel he289,002,999 SAFEMOON
Bn benieuwd hoe dit Safemoon experiment gaat uitpakken, kan nog wel eens leuk worden als er nog meer hype over komt
Zero.
ANKR gaat toch nog wel de lucht in voor 17:00 morgen?Kol Nedra schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:07:
[...]
ANKR
STORJ
CRV
alle drie op 25 maart volgens coinmarketcal
Als ik de roadmap op de nieuwe website mag geloven, gaan ze voor listing op alle exchanges en nft's.Pelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Ja joh, met dit soort muntjes is het wel leuk. Wie weet, ik ga uit van niks we zien wel.
Ik ben benieuwd op die NFT meuk ook nog naar de XRPL komt
https://dailyhodl.com/202...-says-cto-david-schwartz/
P.s. Ik liep achter qua nieuws
https://dailyhodl.com/202...-says-cto-david-schwartz/
P.s. Ik liep achter qua nieuws
Ja, ik vind dit ook vet grappig. Een incentive om te holden. Als dit tractie krijgt kan het hard gaan lijkt mePelox schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:12:
[...]
Ja joh, met dit soort muntjes is het wel leuk. Wie weet, ik ga uit van niks we zien wel.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
hopelijk ja. en leuk om te zien dat bij elke sell of swap van iemand er permanent tokens geburnt worden en wij gratis tokens krijgen. dus de supply zou met de tijd alleen maar kleiner moeten wordenGelukszoekr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:20:
[...]
Ja, ik vind dit ook vet grappig. Een incentive om te holden. Als dit tractie krijgt kan het hard gaan lijkt me
Ik zit er ook in hoor, multimiljonair ineensGelukszoekr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:20:
[...]
Ja, ik vind dit ook vet grappig. Een incentive om te holden. Als dit tractie krijgt kan het hard gaan lijkt me
Het kan best wat tractie krijgen denk ik.
Precies; veel muntjes voor weinig. Hier gaan bepaalde groepen lekker op en nu op naar de 1centWo Ve schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Ik zit er ook in hoor, multimiljonair ineens
Zal eens kijken vannacht. Voor alle munten wel vrije slots gezien, maar voor KSM nooit.MicroWhale schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:26:
[...]
Yep... altijd wel een plekje. Slots komen rond middernacht (tussen 12-2u) onze tijd los, dus dan moet je er wel even bij zijn... voor DOT hetzelfde, al zijn daar regelmatig slots voor vrij. DOT rente is ook met 3% gedaald overigens, dus dat kan er mee te maken hebben.
Jaja, Sorry maar dit is gewoon een onzin project. Shitcoin to the max.Wo Ve schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:22:
[...]
Ik zit er ook in hoor, multimiljonair ineens
Overal red flags. Als er genoeg mensen genoeg hopium gebruiken dan lijkt alles wel wat.
Dit soort gok projecten zijn niet goed voor de cryptomarkt vind ik.
Mensen uit dit topic bedoel je?Egeau schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:29:
Precies; veel muntjes voor weinig. Hier gaan bepaalde groepen lekker op
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Not sure of deze al voorbijgekomen is maar vond het een vermakelijke video;
De eerste projecten die op Kusama willen gaan draaien, kopen nu in... je ziet wat dat met de koers doet. Ik denk dat een soortgelijke run voor Dot nog moet gaan komen. Je gaat als project niet inslaan als je zelf nog niet zeker bent of je wel op Dot kan draaien. Ik verwacht dus dat de eerste projecten op Kusama in zullen gaan kopen voor Dot op het moment dat er slots voor Dot per veiling aangeboden gaan worden.sOid schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:01:
[...]
Haha, nou, niet helemaal. Omdat er dus voors en tegens zijn en ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken
[...]
Dank! Ik wil naast BTC namelijk 1 of 2 alts gaan DCA'en. DOT lijkt me daarvoor wel een goede kandidaat. Heb al een potje (mee aan het staken op binance) en die doet het prima. Maar ja, die 600% dus... Anderzijds inderdaad nog niet zo'n altrun gezien als in 2018.
Blijft koffiedik kijken natuurlijk, want dit soort dingen zijn helaas niet inzichtelijk voor ons.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ook maar wat CRO aangekocht met als bedoeling om dit te staken op de app.
Merkte dat ik een beetje Binance afhankelijk was dus doe ik liever aan wat risicospreiding.
Nu in de pf in volgorde;
ETH
BTC
CKB
CRO
Merkte dat ik een beetje Binance afhankelijk was dus doe ik liever aan wat risicospreiding.
Nu in de pf in volgorde;
ETH
BTC
CKB
CRO
Het risico van een man overboord is in een bootje toch significant hoger dan in een lamboMooody schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:00:
[...]
Geen man overboord. Dan ga je toch gewoon bootje varen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik vind de shitcoin bingo gewoon erg leuk, en ja dit is de ultieme shitcoin. Maar dat maakt het des te leuker.ApC_IcE schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Jaja, Sorry maar dit is gewoon een onzin project. Shitcoin to the max.
Overal red flags. Als er genoeg mensen genoeg hopium gebruiken dan lijkt alles wel wat.
Er is in elke branche altijd een shitty bedrijf wat shitty producten levert, maar mensen kopen het en zo lang mensen dat doen, koop ik mee.
Het filtert zich vanzelf uit, zoals in elke markt zijn er altijd kapers op de kust, *dat overleeft de cryptomarkt wel.
Ben benieuwd of we de 57K nog een keer gaan aanvallen of.....
Alle crypto zijn shitcoins. Allemaal.ApC_IcE schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:37:
[...]
Jaja, Sorry maar dit is gewoon een onzin project. Shitcoin to the max.
Zero.
Ik heb op 14 feb een coinbase account aangevraagd. Dat is inmiddels meer dan 5 weken geleden. Mijn account staat helaas nog steeds under review en daardoor kan ik nog niks ermee. Ik heb een vraag aan customer service gesteld, ik kreeg daarop binnen een paar uur response dat het erg druk is. Ik vind het te lang duren inmiddels. Heeft iemand tips om het te versnellen?
Ik weet niet of andere platforms ook dergelijke termijnen hebben omdat het daar ook erg druk zal zijn.
Ik weet niet of andere platforms ook dergelijke termijnen hebben omdat het daar ook erg druk zal zijn.
Dat lijkt op die uitspraak van Hans Teeuwen.... Alle vrouwen zijn .....
Hah ik zal geen namen noemen
Ik zou niet weten hoe te versnellen. Coinbase en Binance heb ik al een tijdje, maar in mijn beleving was het toen zo geregeld.mkmi schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:04:
Ik heb op 14 feb een coinbase account aangevraagd. Dat is inmiddels meer dan 5 weken geleden. Mijn account staat helaas nog steeds under review en daardoor kan ik nog niks ermee. Ik heb een vraag aan customer service gesteld, ik kreeg daarop binnen een paar uur response dat het erg druk is. Ik vind het te lang duren inmiddels. Heeft iemand tips om het te versnellen?
Ik heb maandag een account aangevraagd op crypto.com, dat was binnen een paar minuten geregeld. Overboeking via SEPA duurde vervolgens wel een dag, maar goed, dat is in ieder geval een stuk sneller dan 5 weken.
Heeft iemand ervaring met het versturen van crypto van Crypto.com app wallet naar de crypto.com exchange? Volgens de FAQ zou dit instant moeten zijn, maar ik ben ondertussen al een half uur aan het wachten. Gaat om BTC om precies te zijn. En is mijn eerste transfer, mocht dat nog mee spelen.
Edit: Nevermind, ik was weer eens te ongeduldig
[ Voor 8% gewijzigd door FSC_87 op 24-03-2021 16:12 ]
Net als alle FIAT coins...
Die shitcoins worden elk jaar minder waard
Fijn dat het opgelost is, bij mij is het in de app wel instant en altijd goed gegaan. Maar misschien soms even in de wachtrij ofzoiets als het druk is.FSC_87 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:11:
Heeft iemand ervaring met het versturen van crypto van Crypto.com app wallet naar de crypto.com exchange? Volgens de FAQ zou dit instant moeten zijn, maar ik ben ondertussen al een half uur aan het wachten. Gaat om BTC om precies te zijn. En is mijn eerste transfer, mocht dat nog mee spelen.
Niet als je een hoverlambo hebtGelukszoekr schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 15:53:
[...]
Het risico van een man overboord is in een bootje toch significant hoger dan in een lambo

Boormachine?mkmi schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:04:
Heeft iemand tips om het te versnellen?
Want?
Edit: Ahh, ja je hebt gelijk. Was lang geleden nog hoger natuurlijk.
2021 high dan
[ Voor 24% gewijzigd door Chaes op 24-03-2021 16:21 ]
17-6-2018
Nevertheless, er zit dus nog rek in
[ Voor 13% gewijzigd door Crawl NL op 24-03-2021 16:24 ]
Daar kon ik dan weer geen bnb op vinden, in de app wel.bek schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:19:
[...]
Is de exchange van crypto.com niet goedkoper v.w.b. fees?

Mijn vermoeden is dat het allemaal weer leeg gaat lopen vanavond en vannacht. Volume laat ook wat te wensen over. Ik denk dat de meesten weer winst gaan nemen en we gaan weer dumpie dumpie doen.jorwas schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:03:
Ben benieuwd of we de 57K nog een keer gaan aanvallen of.....
Zolang de bodems maar telkens hoger worden heb ik daar geen problemen mee. HODLkeepitfrosty schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Mijn vermoeden is dat het allemaal weer leeg gaat lopen vanavond en vannacht. Volume laat ook wat te wensen over. Ik denk dat de meesten weer winst gaan nemen en we gaan weer dumpie dumpie doen.
Daar lijkt het inderdaad op, had toch goede hopium dat we uit de negatieve spiraal zouden knallen....keepitfrosty schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:22:
[...]
Mijn vermoeden is dat het allemaal weer leeg gaat lopen vanavond en vannacht. Volume laat ook wat te wensen over. Ik denk dat de meesten weer winst gaan nemen en we gaan weer dumpie dumpie doen.
Lijkt erop de dat de Tesla pump, nu weer gedumpt gaat worden.jorwas schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:29:
[...]
Daar lijkt het inderdaad op, had toch goede hopium dat we uit de negatieve spiraal zouden knallen....
Kom maar op, ben een uur geleden even helemaal in fiat gestapt.
Morgen weer even nieuwe posities bepalen.
Wel even super lage buy orders gezet voor :
ICX op 1.79
GRT op 1.41
NPXS op 0.0059
Je weet maar nooit
Morgen weer even nieuwe posities bepalen.
Wel even super lage buy orders gezet voor :
ICX op 1.79
GRT op 1.41
NPXS op 0.0059
Je weet maar nooit

[ Voor 35% gewijzigd door ApC_IcE op 24-03-2021 16:36 ]
Beetje geduld zeg. We komen van 54k vanmorgen. Even rustpauze inlassen.
Sell low, buy high ben ik hier weer geweldig aan het toepassenTomTorquay schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:31:
Beetje geduld zeg. We komen van 54k vanmorgen. Even rustpauze inlassen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De EMA 5 is ook al dwars door de 20 geknald, dus we zullen ook wel wat bots afgaan zo lijkt me.
grote voordeel als BTC flink daalt is dat dan mijn BTG gehit wordt, wanneer dan BTC weer stijgt kan ik BTG weer goedkoop inkopen en zo komt er steeds meer BTC bij
nothing stops this train
Iemand moet de winsten van anderen betalen heRichh schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:32:
Sell low, buy high ben ik hier weer geweldig aan het toepassen
Heel vrijgevig van je
Er zit weer leven in!Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:29:
[...]
Ik heb nog ergens 350k HTMLcoin. Een solide 20 euro waard op moment van schrijven.
Iets minder dan ik er voor betaald heb zegmaar.
Die bag stond ooit x3 of x4 ofzo. Maar we gingen naar mars, hodl.
Niet alles wordt meer waard met de tijd
Verwijderd
Nou in plaats van 3 miljoenmiljard shitcoins heb ik zojuist een RPI4 8gb compleet pakket met fancase, Samsung 870 QVO 2TB en een USB 3.0 SSD case gekocht.
En 20 Bitcoin stickers.
Eens kijken of we daarmee die node draaiend kunnen krijgen en houden
En 20 Bitcoin stickers.
Vooral die stickers zijn essentieel!Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:43:
Nou in plaats van 3 miljoenmiljard shitcoins heb ik zojuist een RPI4 8gb compleet pakket met fancase, Samsung 870 QVO 2TB en een USB 3.0 SSD case gekocht.
En 20 Bitcoin stickers.
Goed bezig, ben benieuwd of het net zo makkelijk gaat als bij mij
Verwijderd
Ja klopt ik zag het. En ETN ook.
Wonderbaarlijk. Lach me stuk als die meuk nog veel verder pumpt.
Ik ben trouwens 100.000 HTML kwijtgeraakt ergens, die mis ik in mijn wallet. Volgens mij staan die nog op BleuTrade ofzo... Zal eens zoeken als het echt weer wat wordt.
Mmmm wel erg weinig volume, kakt nog wel verder in denk ik. Jullie?
Denk ik ook, het zal wel weer wat rode kaarsen gaan regenen.Wo Ve schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:52:
Get Protocol gaat richting zijn ATH
Dank voor het bijkopen iedereen hier
Er staan hier nog steeds buy orders tussen 52k en 50k, dus... ik hoop het ookWo Ve schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:52:
Aan de andere kant, deze HODL'er hoopt natuurlijk op nieuwe ATH's, zo snel mogelijk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Het mist slechts 1 ding; een Bitcoin sticker!-Sander- schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:56:
Onlangs toch een leuke winst kunnen boeken en eindelijk die felbegeerde Lamborghini besteld.![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Die heb ik net, toevallig, naar Huobi gestuurd om er eindelijk maar eens vanaf te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:47:
[...]
Ja klopt ik zag het. En ETN ook.
Wonderbaarlijk. Lach me stuk als die meuk nog veel verder pumpt.

Kan die app ook de prullenbak in
Moet dan nog ff iets van $1,80 bijRookert25 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:54:
Get Protocol gaat richting zijn ATHDank voor het bijkopen iedereen hier
Maar goed, heb 2/3 al verkocht toen het op $4,50 stond
Inmiddels vind ik het dan ook wél kut dat Cryptopia exit is. Toen het me nog geen $100 kostte kon ik er mee leven, nu het richting de $1700,-- gaat ligt dat iets anders

Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hij heeft gekozen voor de groene Neo versie, daar past geen btc sticker op.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Het mist slechts 1 ding; een Bitcoin sticker!
Zero.
Als jij nou eens stickers van die memes van je laat maken, dan zorgen wij er wel voor dat heel NL ermee volgeplakt wordt. Zelfs een stukje Belgie en Duitsland als je wil.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Het mist slechts 1 ding; een Bitcoin sticker!
Ik ken genoeg lelijke plekken die wel opgefleurd mogen worden
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zitten er hier mensen in SAND (The Sandbox) ? Mooi ritje op gemaakt sinds vannacht, maar ik weet niet of ik het (binnenkort) moet verkopen of als longterm hold moet zien. Ben er voorlopig toch niet erg wild van.
In een recent artikel lees ik onderstaande nietszeggende use case. Ook lees ik iets over NFT's.
In een recent artikel lees ik onderstaande nietszeggende use case. Ook lees ik iets over NFT's.
De Sandbox is een virtuele online wereld waarin spelers hun game-ervaringen op de Ethereum-blockchain kunnen bouwen, bezitten en er geld mee kunnen verdienen met behulp van de SAND utility-token van het Sandbox platform.
Audio blijft ook maar gaan, heb dat te vaak gekocht en weer verkocht. Netto wel op verdient, maar hodlen was beter
CHZ ziet er in tegenstelling tot de afgelopen weken weer bullish uit. Hopelijk mogen we eindelijk vertrekken...
Is er voor de Binance Smart Chain Chrome Wallet ook een manier om deze schermvullend in een aparte tab weer te geven net als MetaMask? Erg irritant dat iedere keer als je van tab wisselt je de extensie weer opnieuw moet uitklappen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
YouTube: The Chiliz Show - EP 5fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:20:
CHZ ziet er in tegenstelling tot de afgelopen weken weer bullish uit. Hopelijk mogen we eindelijk vertrekken...
Gratis geld voor iedereen!WhySoSerious schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:39:
https://www.nu.nl/economi...rden-dollars-creeren.html
Moneyprinter goes brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik maak me geen illusies meer dat dit ooit terugbetaald wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 24-03-2021 18:41 ]
Niet meer door mij generatie 20 to 30 gaat dit voelen.
Tether's Market Cap Hits $40 Billion, Matching eBay
WTF hee hee hee was waso
WTF hee hee hee was waso
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 24-03-2021 18:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Een currency vergelijken met de waarde van een bedrijf. Appels en peren.A87 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:47:
Tether's Market Cap Hits $40 Billion, Matching eBay
WTF hee hee hee was waso
Azer schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:54:
[...]
Een currency vergelijken met de waarde van een bedrijf. Appels en peren.
Waarop baseer je dat?fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 18:20:
De afgelopen maand is die meer dan 1000% gestegen.
Eindelijk weer eens wat groens in mijn pf laten zien, samen met ARK
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ook maar wat ADA ingeslagen, Charles gaat morgen een showtje geven.
Ik kom via Binance best wat pairs tegen en ik begrijp het verschil ook gewoon prima. Maar welke nemen jullie als je moet kiezen uit bijvoorbeeld XXXX/BTC, XXXX/ETC of XXXX/BUSD? Of is dit voor jullie helemaal coin-afhankelijk?
Ik ben nog redelijk nieuw in de cryptowereld en eerst heel veel aan het inlezen en de juiste Youtube video's aan het kijken. Best lastig tussen al die meuk die je kunt vinden! GETRICHQUICK!!!!!
Ik ben nog redelijk nieuw in de cryptowereld en eerst heel veel aan het inlezen en de juiste Youtube video's aan het kijken. Best lastig tussen al die meuk die je kunt vinden! GETRICHQUICK!!!!!
Hangt ervan af waar je ze mee aan wil kopen en wat je dus al in je wallet hebt. Het gedeelte achter de / is het muntje of fiat waarmee je ze moet aanschaffen.StealthyPeanut schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:40:
Ik kom via Binance best wat pairs tegen en ik begrijp het verschil ook gewoon prima. Maar welke nemen jullie als je moet kiezen uit bijvoorbeeld XXXX/BTC, XXXX/ETC of XXXX/BUSD? Of is dit voor jullie helemaal coin-afhankelijk?
In een bearmarket of als ik een daling van Bitcoin verwacht, dan gebruik ik USDT of BUSD, als ik een stijging verwacht dan met BTC.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 24-03-2021 19:43 ]
Als je dit nog moet vragen, dan begrijp je het verschil helemaal niet prima!!!!StealthyPeanut schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:40:
Je kiest het koppel waartussen je wil handelen. Heb je BUSD's en wil je er XXXX van maken, dan neem je het XXXX/BUSD paar. Wil je echter BTC verruilen voor XXXX, dan kies je XXXX/BTC.
Wat dan?Taro schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:39:
Ook maar wat ADA ingeslagen, Charles gaat morgen een showtje geven.
Thanks. Dit bedoelde ik. Dus bij een positieve BTC-trend handelen op de BTC en anders bijvoorbeeld een andere.Taro schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:42:
[...]
Hangt ervan af waar je ze mee aan wil kopen en wat je dus al in je wallet hebt. Het gedeelte achter de / is het muntje of fiat waarmee je ze moet aanschaffen.
In een bearmarket of als ik een daling van Bitcoin verwacht, dan gebruik ik USDT of BUSD, als ik een stijging verwacht dan met BTC.
Thanks.TomTorquay schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:44:
[...]
Als je dit nog moet vragen, dan begrijp je het verschil helemaal niet prima!!!!
Je kiest het koppel waartussen je wil handelen. Heb je BUSD's en wil je er XXXX van maken, dan neem je het XXXX/BUSD paar. Wil je echter BTC verruilen voor XXXX, dan kies je XXXX/BTC.
Dit begrijp ik inderdaad; ik heb op Binance zowel BTC als BUSD en daar kan ik bijvoorbeeld FRONT mee kopen.
Maar ik was benieuwd naar de toelichting van Taro; gaan jullie (als je de keuze hebt) altijd voor BTC omdat dit bijvoorbeeld de sterkste munt is?
Maar dus juist bij daling/bearmarkt proberen BTC te vermijden; anders juist wel kiezen.
Helder
@StealthyPeanut Ga je je richten op day/swingtraden of ga je meer voor de fundamentele analyse en de HODL?
Heeft NEO nog wat in petto op korte termijn?
Net per ongeluk op 100% buy gedrukt ipv sell
Net per ongeluk op 100% buy gedrukt ipv sell

De tijd leert of het tij keert
Waarom is de prijs van ARK op bitvavo nog steeds laag?!
Zat ik ook naar te kijken, ik heb ze op Bitvavo staan, maar daar gebeurt weinig, waarschijnlijk omdat er geen arbitragebots actief zijn. Ik ga ze maar verhuizen, zo kan je geen winst pakkenD0m1nat0r11 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:04:
Waarom is de prijs van ARK op bitvavo nog steeds laag?!
HHaha tranen in mijn ogen dit zeg, waarom doen ze dit in Gods naam?
Gelukkig niet de enige dusTaro schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:05:
[...]
Zat ik ook naar te kijken, ik heb ze op Bitvavo staan, maar daar gebeurt weinig, waarschijnlijk omdat er geen arbitragebots actief zijn. Ik ga ze maar verhuizen, zo kan je geen winst pakken
Hoe laat is die 360 update van Charles Hoskinson? Of is dat niet bekend?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!